Sari la conținut

Sumar topicuri - probleme & rezolvari Dacia Duster


Postări Recomandate

  • 4 years later...
  • 4 months later...

 Abia mi am luat noul Duster (2018) are 99 km direct din reprezentanța, am apasat pe ceva butoane și acuma cand ma apropriu de mașină nu se mai deschide automat, cand ma apropiam de masina se deschidea automat ,la fel si cand ma indepartam de ea se inchidea,cand aveam telecomanda la mine

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 8 months later...

Are 185.000 ultimul schimb nu stiu cand a fost facut ca abia in mai anul trecut am luat-o dar cred si eu ori antigelul e vechi ori caloriferul e infundat

 

 

 

Editat de dorinu
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...
La 30.01.2019 la 13:52, dorinu a spus:

Are 185.000 ultimul schimb nu stiu cand a fost facut ca abia in mai anul trecut am luat-o dar cred si eu ori antigelul e vechi ori caloriferul e infundat

 

 

 

Sfatul meu:

- schimba lichidul de racire si vezi daca apar imbunatatiri, daca nu.

- schimba termostatul de pe blocul motor care deschide traseul catre radiator, acesta este actionat de un arc care ar trebui sa permita trecerea lichidului de racire catre radiator (pt. a fi racit) incepand cu 90°C, in timp acest arc sufera fenomenul de oboseala, si deschide circuitul spre racire la valori mai joase, drept pentru care lichidul de racire este mentinut la temperaturi de 50-55° cu o evidenta influenta asupra eficientei caloriferului. la calorifer umbli doar daca ai 4 liniute in bord si tot pare ineficienta incalzirea.

Sanatate!

La 26.11.2013 la 12:06, dust3radmin a spus:

Da, de retinut, o sa incerc sa pun detalii referitoare la linkurile postate, multumesc de sugestie.

Salut 

Ar mai fi de adaugat ne functionarea pompei de stropire parbriz fata spate, si stergator spate.

In tabloul de sigurante, se vede simbolul unu din randul de sus, ei bine aceasta siguranta este numai pentru stergatoarele fata si atat.

Pompa duala de stropire si stergatorul spate sunt legate pe siguranta simbol randul 4 de sus in jos simbol 8 (ultimul din dreapta) care este simbolul clar pentru lampa de mers inapoi. 

Daca mergem in manual si ne uital la descrierea simbolurilor vedem ca acesta este pentru lampa inapoi si stergator spate, pompita nu este mentionata nici unde dar tot aici e legata.

Si uite asa am ajuns cumasina in service dupa ce am inlocuit popita cu una noua, si am comandat si returnat dupa proba o maneta de comanda stergatoare pentru ca nu reuseam sa-i dau de cap. Bineinteles ca in manual m-am uitat cand am vazut ce siguranta mi-a schimbat electricianul la service.

Situatie prezenta la PH1 din 2010, DCI1.5 4x4.

IMG_20190312_094510055_HDR.jpg

IMG_20190312_094451686_HDR.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...