Sari la conținut

B55CHU

zgomot / bataie la plecarea de pe loc

Postări Recomandate

Salutare tuturor,

 

Va rog sa ma ajutati cu o lamurire: la fiecare prima plecare de pe loc, dupa ce motorul a fost oprit, se aude o bataie, un zgomot undeva la rotile din fata. Cateva batai scurte (ca si cum ar bate o planetara) si dupa aceea nu se mai aude. Daca opresc la semafor si plec iarasi din loc nu se mai aude, doar la prima plecare dupa ce motorul a fost oprit.

 

Se intampla acelasi lucru si la voi ? Ati mai auzit de chestiunea asta ?

 

Multumesc anticipat.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Bate de 3 ori la 10 metrii parcursi. Trebuie sa te obisnuiesti. Tehnoc se spune: se auto-calibreaza ABS-ul.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

eu nu aud asa ceva, :) , sau nu stau bine cu auzul,

a mea este pe benzina,

are legatura cu asta ? nu prea cred

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu am diesel-ul si se aude. Am crezut ca-i planetara fata-dreapta, asa ca am intrebat dealer-ul si mi-a zis ca-i normal, ca este testul valvelor ESP-ului. Oricum, se aude doar la plecarea de pe loc, dupa ce motorul a fost oprit, la fiecare repornire. Trebuie sa te obisnuiesti. Am colegi cu alte marci, tot diesel, si care mi-au spus ca si la ei se aude (sa nu ma intrebati ce marci, ca nu mi-am batut capul sa memorez).

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Bate de 3 ori la 10 metrii parcursi. Trebuie sa te obisnuiesti. Tehnoc se spune: se auto-calibreaza ABS-ul.

 

Bate de 4 ori, am intrebat in service, cate 1 data pentru fiecare senzor (ABS), indiferent de motorizare, daca nu ma insel si la cei care nu au ESP se aude acest zgomot ca de planetara uzata.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Topicuri

  • Postări

    • Buna ziua, Am devenit de curand  proprietara unui Duster 4x4 ,fabricatie 2015,in 5 km ,sau aprins la bord mai multi martori, sarma, martorul motor ,presiune roti si nu  se mai tureaza mai mult de 90 km /h,in oras merge ok, la drum lung peste 90 nu se mai duce,dar nu mai am nici pedala de acceleratie, am mers la un test  reprezentanta  Dacia , nu da nimic, au zis sa merg la drum lung pe autostrada dar degeaba nu isi revine,a mai patit cineva asa ceva?Multumesc pentru ajutor
    • Da,e ok.E socul automat.
    • Salutare posesori de duster! Mi-am achiziționat de curând Dacia Duster 1.3, 130 cp, model Prestige. Cand il pornesc la rece, motorul functioneaza aproximativ jumătate de minut turnat. Este ok?  Multumesc!
    • Salut @CRG,   Alta data poți pune link-urile direct în postare, e mai simplu de gestionat pentru mine. Acum vad ca ai dezinstalat tot și sistemul e curat dar mai puțin folderul Synctool ce trebuie refăcut: Bănuiesc ca asta ar fi problema și la un eventual upgrade .... dar la mine a mers în asemenea cazuri .... Șterge și folderul Sin acum. Apoi vad și dublare de hărți ce nu ar trebui in nici un caz: Șterge-o pe a doua si apoi mai vedem. In rădăcina NNG trebuia sa existe si un fișier global "device_checksum.md5" pe care eu cred ca l-ai șters manual. Cum versiunea ta e un 9.1.2, nu am o versiune 9.1.2 originala (nu am găsit pe nicăieri) și încercam sa refacem acest folder Synctool cu unul de la 9.1.1. Teoretic nu ar trebui sa fie probleme. Uite-l mai jos. synctool.zip Dezarhivezi folderul și încerci cu TTCMD sa îl suprascrii tot folderul. Daca nu te lasă iei doar conținutul și îl scrii. Sper sa decurgă bine.  La final oprești unitatea pentru vreo 2 min si repornești. Apoi cu un USB gol încerci sa faci amprenta și vezi dacă de data asta se finalizează cu bine. Aștepți oricum circa 10 - 15 min. Daca se blochează la acest proces poți scoate borna de la baterie și se resetează oricum. Dar doar în acest proces de creare amprenta se poate face asta, altfel riscați blocarea unității total. Daca ai reușit amprentarea, totul e bine. Poți astfel cu amprenta făcuta sa mergi pe Naviextras Toolbox si sa iți dea upgrade-ul original de 9.1.3. Si al meu același oricum. ATENȚIE, upgrade-ul de versiune se face cu motorul pornit si nu trebuie întrerupt nicicum pana nu termina el singur altfel riști blocarea unității. Aștepți pana când sunet-ul radio-ului revine si mai stai câteva 2-3 minute sa fii sigur. Dupa upgrade la 9.1.3, faci din noua amprenta și iar mergi la Naviextras Tootlbox și vezi ce iți mai da. Teoretic ar trebui sa iți mai upgradeze câteva fișiere. Fa-o și pe asta. Si mai faci o amprenta si mai încerci un upgrade pana nu iți mai vai da nimic. Acum având sistemul upgradat total de Naviextras, faci un Backup nou pe care-l salvezi în PC pentru siguranța in viitor. Si apoi poți încerca instalarea ultimului Super Mod si nu cred ca va fi nici o problema acum. Daca ai nelămuriri sau te oprești într-un punct întreabă mai bine înainte de a face un pas greșit.   Multa bafta și sa auzim vesti bune.      
    • La mulți ani! Tuturor celor care își serbează ziua de Sfântul Ilie. Să fiți sănătoși și fericiți alături de cei dragi.
  • epiesa.ro

×
×
  • Creează nouă...