Sari la conținut

PPV

Members
  • Număr conținut

    103
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    4

PPV a câștigat ziua ultima dată pe 16 Ianuarie

PPV a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

50 Excelent

Despre PPV

  • Rang
    Senior

Informații profil

  • Oraș:
    Timisoara
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.33 TCe 150cp
  • An fabricație:
    2020

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

  1. Sincer nu stiu despre ce ar putea fi vorba. E bine ca te-ai programat pentru o verificare. Masina fiind in garantie, cei de la reprezentanta sunt singurii care pot interveni (fara costuri) in această perioadă.
  2. Aveti dreptate! Voi cere sa verifice si timoneria la revizie. Promit sa revin cu vesti bune in februarie!
  3. Multumesc frumos! Daca ajung pe la cumnatul meu (Bragadiru) iti dau un semn! Ar fi super, poate ne vedem si cu Nino si comparăm 1,3 TCe-urile.
  4. Multumesc pentru vestile bune! Urmăresc cu atenție topicul tau, insa am crezut ca a fost ceva diferit la timoneria ta. Va trebui sa schimb muzica oricum deoarece ma bate gândul serios sa mai iau un rand de roti cu MT-uri pe ele pentru la primavara.
  5. Din pacate nu cred ca " timoneria agata" sau intra in viteza "in 2 trepte" este un defect care va duce la schimbarea timoneriei pe garantie. ( se schimbau de exemplu daca nu mai revenea la punctul neutru cand scoteai din viteza) Am s-o schimb pe banii mei cand apare o varianta mai buna. Mai astept pana atunci. Referitor la zgomotele de frecare in sarcina intre 1900-2100 rotatii pe minut in vitezele 5 si 6 suntem mai multi. Se pare ca a aparut in special la duster 2, iar pe un forum din vest sunt 984 postari pe această temă din 02.04.2018 pana acum. (sirenaj 110-130 + problema noastra de
  6. Se aud si la mine franele cand hill descent control-ul (sau eu) franeaza usor. Parerea mea e ca e de la plăcuțele de frână față. Nimic de speriat, zgomotul va dispărea cand vom pune plăcute noi. (alt model decat cel de pe masina ) O ușoară aburire am si eu exact in partea din fata. Nu trebuie sa iti faci griji, e trecut si in manualul de utilizare ca "prezenta condensului poate fi un fenomen natural legat de variațiile de temperatura si umiditate. In acest caz, urmele vor dispărea progresiv in momentul utilizării lampilor". Multa sănătate!
  7. Multumesc la fel! Pe la 20000km ma gandeam si la un review video.
  8. Dragi prieteni, Am implinit 10000 km cu Dusterul 1,33 TCE 150 4x4 fabricatie 2020! Nu stiu cum au reusit cei de la Dacia/Renault, insa au reusit sa faca ce nu au reusit/dorit alti producatori din industria auto: au reusit sa faca o masina cu care sa te descurci in oras (se poate manevra/parca foarte usor), cu un consum decent (datorita unei greutati scazute), cu care sa mergi linistit in concedii (fara probleme la viteze de autostrada), cu care sa te descurci pe drumuri mai putin bune (masina perfecta pentru Romania), sa poti iesi cu ea pe teren accidentat (teren USOR accidentat cu D
  9. Am verificat ieri sa vad daca s-a mai scurs ulei in zona afectată. Zona e curata. Cei din service au avut dreptate in acest caz spunând că e uleiul ce nu a putut fi curățat la înlocuirea inițială a simeringului din cutia de viteze. Ma bucur ca e varianta lor si nu e varianta mea. (care credeam ca din nou curge pe la simering )
  10. In momentul întreruperii s-a auzit la motor un sunet ca un "click" de clapeta.
  11. A apărut din nou întreruperea. (s-a simtit ca si cum ar fi vrut sa imi oprească motorul pentru o secunda). Mergeam linistit in viteza 5 (undeva peste 2000 ture), eram într-o usoara accelerare. Sistemul start-stop era dezactivat, iar motorul (1,3 TCE 150 4x4 fabricatie 2020) era la temperatura optima. In total de 4 ori in 9600 km. Voi semnala problema la revizie in februarie. Va anunt daca aflu ceva.
  12. Super! Cum se simte timoneria noua?
  13. Am pus pozele vechi sa vedeti cum era. Am curățat totul pe acolo. Sper sa nu mai apară nimic.
  14. Am infornatii noi la punctele din postarile anterioare (am atasat pozele): - scurgerea de lichid de răcire din spatele motorului: cand am fost la service nu au gasit nimic. Am verificat azi din nou zona. Se pare ca a rămas vaselina (din fabrica) pe una din conductele de racire ale turbinei. In urma încălzirii repetate a tevilor, acesta s-a topit si a curs pe zona care am vazut-o eu. (Si am considerat in mod greșit ca ar fi antigel) vaselina a cazut exact pe o mufa, respectiv un furtun striat care erau marcate cu verde din fabrica. - scurgerea de ulei: nu pare a mai fi curs ulei nou.
  15. Cardanul il dai jos in maximum 4 minute pe elevator. Sa ne spui cum e cu timoneria noua. Asteptam doar vesti bune!
×
×
  • Creează nouă...