Sari la conținut

PPV

Members
  • Număr conținut

    25
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    1

PPV a câștigat ziua ultima dată pe 2 Septembrie

PPV a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

14 Bun

Despre PPV

  • Rang
    Dusterist

Informații profil

  • Oraș:
    Timisoara
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.33 TCe 150cp
  • An fabricație:
    2020

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

  1. Cardanul a fost înlocuit deja. Masina face la fel. El pare ca are doar rolul de a transmite vibrația mai departe in caroserie in acest caz.
  2. Salutare Mirel, Bine ai venit pe forum! Acel zgomot mi-a dat si mie cateva nopti nedormite, insa nu trebuie sa iti faci (inca) griji deoarece: - esti inca in garantie - din cate am studiat nu au existat cazuri in care sa ramana masina in pana din acest motiv - Dacia stie de zgomot ( in opinia mea nu e doar zgomot acolo) si incearca sa gaseasca o solutie pentru remedierea problemei (nu iti spun de cat timp incearca pentru a ne pastra optimismul) La partea cu scurgerea de ulei mi se pare cel putin ciudata scurgerea. Sansele ca un simering sa fie montat gresit din fabrica sunt minime. In posturile anterioare am pus exact unde se umezea scutul la mine. Verifica daca si la tine apare in acelasi loc. Voi reveni cu detalii despre remedierea scurgerii de ulei saptamana viitoare cand sunt programat la demontare.
  3. Tocmai am verificat si porneste încălzirea in scaune. Sunt 32 grade afara. Ai încercat cu motorul pornit?
  4. Da, suruburile sunt o relaxare. :-) Sa te mai uiti la ele cand demontezi scutul, mie mi s-a rupt unul in lonjeron (ruginise si probabil l-am forțat prea tare) la Logan. E perfect ca le strângi la cuplu, le poti schimba preventiv daca vezi semne de "imbatranire" pe ele. Eu asa am facut si nu am mai avut probleme de atunci.
  5. Foarte tare! Si eu abia astept sa imi fac reviziile singur.
  6. Am fost azi la constatare. Scurgerea pare a fi pe la un simering al cutiei de transfer. Voi avea mai multe detalii saptamana viitoare cand sunt programat pentru demontare.
  7. PPV

    Un nou membru pe GPL

    Undeva la 2800 rpm la 130 km/h în viteza a 6-a. (1,33 tce 150 4x4)
  8. Clar, va dau de stire de îndată ce aflu ceva. Pe 15 merg la constatare, voi avea un rezultat dupa acea dată.
  9. Da, benzina 95. Unde alimentez am doar varianta 95 Sau 100.
  10. Dupa cum am promis, revin cu date despre consum facut la pompa (in postarile anterioare am declarat consumul afisat de CB ( de 7,5% fara clima). In oras (Timisoara) cu clima pornita sunt undeva la 9,4-9,77. Consumul de 6,49 reprezinta consumul afara din oraș (combinat autostrada + drumuri judetene cu clima pornita))
  11. Ar mai fi o optiune fara staniol si fara husa RF. Dacă ții apăsat mai mult de 5 secunde butonul de blocare a ușilor de pe cardul keyless go, modul "maini libere" este dezactivat pana la următoarea deschidere a ușii. ( usa se va deschide doar apăsând butonul de pe card) Eu uit sa fac asta, de aceea am o cutie metalică in casa, respectiv husa RF in concediu sau deplasări mai lungi. Urmeaza sa mai achizitionez blocatorul de volan. (Pitici de-ai mei de la prea multe povesti auzite)
  12. E bună și folia de aluminiu. (pe incercate) Ideea e ca iti amplifica semnalul cartelei tale din casa, o transmite la un dispozitiv aflat langa masina si masina se deschide normal. E suficient s-o deschidă si sa ia ceva din ea. Cum a spus si foxbat, e cam exagerat (de acord cu el), însă nu stii niciodata.
  13. Clar e exagerat. Vine cu înaintarea în vârstă in care vezi drobul de sare in orice. P.S. Blocarea undelor radio emise de cartela o obții si daca impachetezi cartela keyless go intr-o folie de aluminiu. Husa e doar sa nu rada prietenii de tine.
  14. Referitor la protectii cartela keyless go: ar mai fi si protectia RF. Iti poti lua o husa care blochează semnalul radio al cartelei. (Asta doar daca mergi in concediu, zone dubioase etc.) Eviți să iti plece careva cu masina din parcare. Protectia RF merge foarte bine impreuna cu un blocator de volan. Norocul nostru e ca sunt masini mai scumpe cu keyless go vizate de hoti.
  15. Si eu tot la fise. Daca alegi la final clădirea osmotica, stergerea masinii nu mai e neapărat necesara. (Eviti posibile zgarieturi de la stergere) Din ce am mai studiat, nu se recomanda sa speli masina incinsa la soare (eu vara merg doar seara cu ea la spalat) sau sa lasi sa se usuce samponul/ spuma activa pe ea. De asemenea, gândacii si excrementele păsărilor trebuie îndepărtate cat mai repede posibil. Iarna trebuie indepartata cat mai des posibil sarea de pe caroserie. Din cate am observat la mine, pagubele estetice mai mari o sa le ai de la pietre sarite pe capota/ parbriz/ zgarieturi cu autor necunoscut in parcare decat de la spalarea masinii.
×
×
  • Creează nouă...