Sari la conținut

PPV

Members
  • Număr conținut

    197
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    24

PPV a câștigat ziua ultima dată pe 10 Aprilie

PPV a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

138 Excelent

Despre PPV

  • Rang
    Senior

Informații profil

  • Oraș:
    Timisoara
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.33 TCe 150cp
  • An fabricație:
    2020

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

  1. Am trimis azi un mail la vocea clientului. Sa vedem dacă sunt informații noi pe acest subiect. Revin când primesc un răspuns.
  2. Duster nu e Tiguan, dar nici Dacia papuc (1304). Zgomotul acesta e identic cu acela de Dacia papuc. (am condus câțiva ani buni asa ceva - masina personala) Acolo aceeași discuție din viteza 2 in 3. "da-i demaraj ca altfel huruie cardanul" Duster 2 a fost lansat în 2017, nu în 1975. In 2017 existau cu totul alte posibilități de dezvoltare/testare. Problema a fost semnalata inca din 2018 si trebuia de mult timp rezolvata. Un document (comunicat) din partea Dacia proprietarilor care se plâng de existenta acestui fenomen (ca este un zgomot tehnologic și nu influențează in timp
  3. Noi suntem obișnuiți si conducem evitând pe cât posibil zona de turație unde apare fenomenul. As avea insa 2 observații: Zona de turație (in viteza a 6-a) unde apare acest fenomen de vibratie/rezonanta corespunde unei viteze de 94-105 km/ora. Pe un drum în afara localității unde viteza legala este 100 km pe ora ce fac? Merg cu 94km/ora si pierd timp, sau cu 105km/ora si sunt pasibil de amenda? Nu doresc sa iau în calcul mersul mai mult de câțiva km cu viteza a 5-a, deoarece nu este economic. A doua observatie am mai spus-o și in trecut: sa presupunem ca doresc sa vand masin
  4. 1,33 tce 150 e ce trebe. Dupa 53 mii km parca e si mai turbat :-) Cu uleiul confirm ca si al meu are un usor miros de benzina. Cu nivelul de ulei pot sa îți spun ca nu am avut probleme cu el. Am avut doar uneori dificultăți sa citesc nivelul datorita jojei ce trebuie introduse prin răsucire in motor. Sper ca informația sa îți fie de folos.
  5. Știți cumva dacă ar mai fi vreo varianta de motorizare fara injecție directa? Aici includ și motorizările pentru Duster 3.
  6. Salutare, Motorul meu de 1,33 TCE 150 nu consuma ulei (dupa aproape 51k km). De asemenea, nu cunosc pe cineva sa se fi plâns de asa ceva. Poate ne mai ajuta cu pareri colegii ce au același motor.
  7. Super! Cate grade sunt pe acolo?
  8. @Duster23 ai putea sa încerci la următoarea vizita în service sa mentionezi nota tehnica 62915. Aceasta a fost deschisa de Dacia pentru identificarea acestei vibrații/rezonante/zgomot de frecare. (am pus toate variantele :-)) Stiu ca era in lucru la ei, se presupunea ca la începutul anului viitor va apărea o soluție. Eu voi intreba la următoarea revizie în februarie și voi fi ceva mai insistent deoarece masina va ieși intr-un an din garanție. (probabil asta așteaptă și cei de la Dacia) @alfabitnu se rupe cardanul. E doar un zgomot pe care va trebui sa i-l explici familiei când mergi
  9. Am trecut de 50 mii km. Fara alte probleme Sunt mulțumit de masina si ma bucur ca am luat-o înainte sa înceapă toată nebunia asta cu preturile. Încă nici o veste cu rezonanta de la Dacia. Voi aduce din nou în discuție subiectul la următoarea revizie in februarie. Am schimbat discurile si placutele (preventiv ca mai aveau ceva, dar nu am vrut sa ma prindă iarna - nu îmi place sa lucrez în frig :-)).
  10. Fara cardan nu ar mai trebui sa vibreze nimic. S-ar putea sa fi apărut o problema pe lângă cea de rezonanta.
  11. La 90 mii km ar putea apărea o anumita uzura la crucile cardanului, insa dupa parerea mea ar trebui sa auzi jocul si in alte viteze. Am pus un filmuleț care ar putea sa te ajute.
  12. La mine sunt reglate undeva la 3-3,1 cm. Unge si încuietoarea (eu am pus ultima oara vaselina alba), respectiv pinul incuietorii si vezi cum se comporta.
×
×
  • Creează nouă...