Sari la conținut

PPV

Members
  • Număr conținut

    207
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    27

PPV a câștigat ziua ultima dată pe 7 August

PPV a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

146 Excelent

Despre PPV

  • Rang
    Senior

Informații profil

  • Oraș:
    Timisoara
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.33 TCe 150cp
  • An fabricație:
    2020

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

  1. La mine au fost foarte bune cele din fabrica. Eu am modelul A173S (3397014173) de la Bosch. Nu spun ca sunt rele, doar ca am avut ghinion cu cel din partea șoferului. Sunt anumite diferențe fata de cel de uzina: inaltimea lamelei de ștergere e mai inalta la Bosch (poza anterioara), lamela de cauciuc se misca in suport la Bosch, iar partea aerodinamica e făcută din 2 bucati de plastic pe când la cel de uzina e o singura bucata de cauciuc ce include și lamela prinsa cu cleme metalice in 2 locuri. E mult mai fix cel de fabrica. Am pus poza cu modelul de la Bosch, respectiv stergatorul de uz
  2. Dupa 4 ani jumatate in care am folosit cele de pe masina fara probleme (pana am uitat ca erau lipite de parbriz și le-am pornit accidental), am pus Bosch Aero Twin A173S. La ploaie serioasa nu au fost probleme cu ele, insa daca e curat parbrizul si nu foarte ud, la numai 3 luni de când le-am instalat, patinează pe parbriz și fac un zgomot infernal pe mișcarea de revenire. (Culmea doar la stergatorul de pe partea șoferului. (Cel lung). Uitându-mă cu atenție la cele vechi venite din fabrica, am costatat ca exista o diferenta vizibila intre cele 2 stergatoare (atașez poza in partea stan
  3. Ma apropii de 60 mii km. Am înlocuit (pe garantie) comanda incuietoare trapa de la rezervor deoarece s-a rupt piesa ce impingea capacul in afara. Piesa înlocuită are codul 788276143R. Inlocuirea ei durează aproximativ 5 minute. In rest toate bune!
  4. Am fost azi la service. S-a înlocuit piesa pe garantie. Codul piesei este: 788276143R. (Comanda incuietoare trapa) @ttt2021scuze de poluare topic. Dar tot raul spre bine: o sa fie de folos la rezolvarea punctului 1. (sper sa nu fie cazul)
  5. Le-am uns (cu vaselina alba) si tot a cedat. Gasesc oare acea piesa in comert (s-o inlocuiesc)?
  6. Salutare! Cum ai rezolvat punctul 1? 1. Capac rezervor: nu sare la deschidere, trebuie sa il tragi cu degetele, de-abia pot sa il deschid Eu nu am avut probleme pana cand s-a rupt piesa ce impingea capacul in afara. Acum mai este functional doar zăvorul acționat de cablul de deschidere al capacului rezervorului și se manifesta în modul descris de tine la punctul 1.
  7. A apărut și codul piesei optimizate (l-am găsit pe un forum german): 332218589R. Acesta este dupa parerea mea montat pe Duster 3 (poza trimisa în postările mele anterioare -> vesti bune pentru posesorii de Duster 3 - se pot bucura în liniște de mașinile lor. Pentru cei cu Duster 2 ce intampina acest fenomen, nu stiu inca cum vom primi piesa optimizata. (inca astept răspuns de la vocea clientului - solicitare trimisa în aprilie, apoi revenire cu alt mail în iunie). Momentan nu am primit nici un răspuns.
  8. Eu nu am rezolvat-o si nici nu incerc sa fac ceva. A mai apărut de 1-2 ori în 50 mii km. La mine apare când aerul condiționat e pornit și sunt cu pedala de accelerație apăsată. Dupa acel "click" de clapeta, masina se comporta normal.
  9. Inca nici un răspuns de la Vocea clientului, insa am vazut pe un Duster 3 expus o flansa diferita de cea prezenta pe Duster 2. Pare a fi cea optimizata.
  10. Am trimis azi un mail la vocea clientului. Sa vedem dacă sunt informații noi pe acest subiect. Revin când primesc un răspuns.
  11. Duster nu e Tiguan, dar nici Dacia papuc (1304). Zgomotul acesta e identic cu acela de Dacia papuc. (am condus câțiva ani buni asa ceva - masina personala) Acolo aceeași discuție din viteza 2 in 3. "da-i demaraj ca altfel huruie cardanul" Duster 2 a fost lansat în 2017, nu în 1975. In 2017 existau cu totul alte posibilități de dezvoltare/testare. Problema a fost semnalata inca din 2018 si trebuia de mult timp rezolvata. Un document (comunicat) din partea Dacia proprietarilor care se plâng de existenta acestui fenomen (ca este un zgomot tehnologic și nu influențează in timp
  12. Noi suntem obișnuiți si conducem evitând pe cât posibil zona de turație unde apare fenomenul. As avea insa 2 observații: Zona de turație (in viteza a 6-a) unde apare acest fenomen de vibratie/rezonanta corespunde unei viteze de 94-105 km/ora. Pe un drum în afara localității unde viteza legala este 100 km pe ora ce fac? Merg cu 94km/ora si pierd timp, sau cu 105km/ora si sunt pasibil de amenda? Nu doresc sa iau în calcul mersul mai mult de câțiva km cu viteza a 5-a, deoarece nu este economic. A doua observatie am mai spus-o și in trecut: sa presupunem ca doresc sa vand masin
  13. 1,33 tce 150 e ce trebe. Dupa 53 mii km parca e si mai turbat :-) Cu uleiul confirm ca si al meu are un usor miros de benzina. Cu nivelul de ulei pot sa îți spun ca nu am avut probleme cu el. Am avut doar uneori dificultăți sa citesc nivelul datorita jojei ce trebuie introduse prin răsucire in motor. Sper ca informația sa îți fie de folos.
×
×
  • Creează nouă...