Sari la conținut

Lucian10

Înlocuire baterie

Postări Recomandate

După 4 ani de funcționare, am fost nevoit să înlocuiesc bateria. Baterie care încă de la început îmi făcea probleme la pornire, mai ales când se utiliza la maxim instalația electrica. Baterie slab dimensionata. Să fie low cost. Așa că am înlocuit actuala baterie de origine românească și bistrițeană, cu una noua numită Macht. Când am înlocuit-o singura problemă pe care am întâmpinat-o a fost reprogramarea radio mp3 playerului mașinii cu codul aferent acestuia. Manualul primit nu s-a potrivit cu acesta, dar până la urmă s-a trecut și peste acest hop cu bine. 

Acum în momentul de față are aproape 2 ani.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Niciodata o baterie after-market din comert nu va avea fiabilitatea unei baterii cu care vine masina echipata din fabrica. 4 ani este extrem de putin pentru o baterie noua din fabrica, esti ferm convins ca nu ai alte probleme nerezolvate cum ar fi alternatorul?
 

Editat de Kidu

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Dupa inlocuire problema nu a mai persistat. Pur si simplu avea momente cand nu mai pornea decât la 2 cheie. 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

S-a verificat incarcarea alternatorului, e totul in parametrii normali? Descarcarea prematura sau durata de viata scurta a bateriei pot fi doar efecte secundare iar cauza sa fie alternatorul iar astea nu se vad de pe o zi pe alta.

Mi se pare foarte dubios cum a tinut acea baterie doar patru ani.

Editat de Kidu

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La fosta masina (Logan) bateria originala a tinut tot 4 ani, urmatoarea tot un Rombat a tinut exact la fel ..cred ca e si in functie de modul de utilizare a masnii, eu mergand preponderent urban. Deci o durata de folosinta de 4 ani a unei baterii nu cred ca este asa de mica in anumite conditii.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La masina precedenta, un Focus 2 Facelift (2008), bateria originala Varta m-a tinut noua ani si cred ca m-ar mai fi tinut daca nu facea alternatorul figuri de a supraincarcat-o cu 18 V in loc de 14,6 V.

Patru ani mi se pare ridicol de putin.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

In ultimul an a stat mai mult pe loc sau preponderent sau s-a mers urban... 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Dupa 3 ani si jumatate bateria da semne de final de viata.

Incarcata cu redresor cumpatat din Lidl tine cam o luna. E adevarat ca intr-o luna nu fac mai mult de 200 km.

Am Start Stop  motor 1,2 Tce daca pun o baterie normala 70Ah ar putea fi probleme?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Topicuri

  • Postări

    • Imi pare rau sa aud de probleme la un motor cu traditie la Dacia/Renault, dar fii optimist ca sigur se rezolva, masina fiind in garantie. Cateva intrebari am totusi:  ai observat cumva si alte simptome in ultimul timp la motor? Cati km are masina? Ai facut vreo revizie pana acum ?
    • Problema. Motorul nu mai are putere. L-am pornit OK. Am mers 200 m si nu se mai accelera mai sus de 1.500 rpm, oricat apasam pedala. S-a aprins "cheia" si "masina care derapeaza". Computerul afisa"verifca ESP, apoi "verficafrane", apoi "verfica injectie". M-am tarat cu ea pana la service. Acum astept sa vad cand o sa-i faca constatarea. Pana atunci, in fisa de comanda scrie "lipsa putere motor". Aveti vreo idee? Duster 2018 (octombrie) 1.6 Sce 4X2. Merci.
    • Dragi colegi, iata ca a aparut prima problema la Duster-ul meu.  Am pornit, motorul rece, am introdus a 2-a si... a dat in nas, s-a aprins "cheia fixa" si "ESP" -ul (chestia aia cu masina care derapeaza) iar computerul imi spunea "verifica ESP", "verifica frane", "verifica injectie" si tot asa. Oricat apasam acceleratia motorul nu urca mai sus de 1.500 rpm. M-am tatrat asa pana la service. Noroc ca este relativ aproape. Am lasat-o acolo ca nu avea cine sa se ocupe de ea. In fisa mi-au scris "lipsa putere". Nu gasesc nimic pe net despre aceasta problema. Repet, Duster 2018 1.6 Sce 4X2.    
    • Cât timp scrie Made in China e aceeași chinezărie dar făcută pe mainland nu pe vapor și vaporul în larg pe furtună , indiferent de cine o "dezvoltă"
    • Produsul este dezvoltat in parte la noi si nu stiu cu exactitate ce e in interior. Decat sa spun o prostie, mai bine mai asteptati putin sa aflu. Ambarella si Sony sigur nu sunt, deocamdata .   De vultur nu știu ce sa zic, dar cu siguranta e șoim! 
  • epiesa.ro

×
×
  • Creează nouă...