Sari la conținut

Radu92

Duster 2014 1.5 dci 4x4 - Jurnal de bord

Postări Recomandate

Astăzi am schimbat distribuția (la 4 ani), pompa de apă, plăcuțele de frână și lichidul de frână. 

 

Piesele achiziționate de la AutoXNet Iași - foarte prompți, nimic de reproșat:

Kit distribuție Contitech: 230 lei

Pompa apa Airtex: 165

Plăcuțe ATE: 195

Lichid frână DOT 4 ATE: 35

 

Service la Racemi Iași, autorizați RAR - și aici a fost ok în mare parte, deși cred că putea fi gata mai repede (am fost programat la 8 dimineața, abia la 3 am luat mașina - și atunci pentru că i-am sunat eu, deși stabilisem să mă sune inginerul; în fine, a fost o zi aglomerată și pentru ei, îi înțeleg, nu e mare lucru).

Manoperă schimb distribuție + pompă apă: 387 lei

Manoperă înlocuit plăcuțe de frână, înlocuit lichid de frână și aerisire instalație de frânare: 167.4 lei

Tot ei au pus și antigel (3 litri, 81 lei), apă distilată (3 litri, 6 lei) si silicon (24 lei).

 

Toate operațiunile și piesele m-au costat 1290,73 lei.  Nu știu dacă e mult sau puțin, e primul meu contact cu servisarea Dusterului. 

Urmează ITP joi (îl făceam azi dacă mă mișcam mai repede, dar nu e urgență). 

 

 

 

 

Editat de Radu92

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

A doua revizie, la 15 000 de kilometri.

Piese si manopera la Q-Service Corzah Galati - foarte profesionisti, nimic de reprosat. Se misca repede si sunt punctuali la programari.

Piese (Ulei ELF 5W30, filtre) - 350 de lei.

Manopera - 100 de lei.

Am schimbat si amortizoarele pe spate (unul incepuse sa curga). Amortizoare 220 lei bucata, manopera 200 de lei.

Dupa 15000 de kilometri (aproximativ 67000 in total) masina se prezinta foarte bine. Nici o defectiune tehnica, nici un greieras in bord, nici o reparatie neprevazuta.

Consumul se stabilizeaza undeva la 6,5 - 6,8, mers in timpul saptamanii in oras si in weekend pe afara. AC pornit aproape tot timpul. 

Consumul cel mai mic a fost 4,9 in afara (Galati - Iasi si retur), mers extraordinar de cuminte. Cel mai mare am scos in oras in jur de 8, aglomeratie si mers sprinten pe unde puteam.

In general e undeva in jur de 5,6 - 6 pe afara, 6,8 - 7,2 in oras.

Consumul la 120-130 mi se pare marisor, cam 8 litri, poate mai mult. Asa o fi la toate?

Editat de Radu92

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare pentru cine stie/a mai patit:

Acum vreo luna si ceva am inceput sa aud un troncanit cand franam sau acceleram mai brusc, ca un zgomot metalic, de bara/bare care se aseaza/trag, in zona dreapta fata, mai degraba sub picioarele pasagerului decat la roti. Zgomotul nu se manifesta in mers la denivelari, nici la gropi, ci exclusiv cand franez mai brusc, sau cand plec de pe loc mai brusc.

Am fost cu ea la service, si culmea, cand am ajuns, nu mai facea. Au tras de ea, au mers cu bruscari si frane bruste, nimic.

3000 de kilometri mai tarziu, adica de saptamana trecuta, a inceput sa se auda iar. Iarasi, parca nu face tot timpul. Probabil o sa ajung iar la service, dar ca sa nu ma duc chiar in necunostinta de cauza, as fi interesat daca s-a mai intalnit cineva cu asa ceva.

Repet, zgomotul nu e in zona rotii, ci mai degraba sub picioarele pasagerului, si nu se aude nimic nici la gropi, nici la denivelari, nici in mers constant, nici la franari/plecari lente. Doar cand opresc/plec mai brusc.

Cui a mai patit sau stie ce ar putea fi, multumesc anticipat de raspunsuri.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Saptamana trecuta am facut revizia a treia, de data asta la 9 mii de kilometri (75 de mii si ceva in total). Din nou la Corzah Galati, piese si manopera.

Pret total aproximativ 1200 de lei, inclusiv schimbat discuri si placute (am pus TRW - nu scartaie deloc fata de vechile ATE care mai scartaiau ocazional la rece, mai frecvent la inceput dar si dupa) si inlocuit ulei diferential si ulei cutie de viteze.

Ca update, zgomotul de care vorbeam in comentariul anterior a disparut. Ce-o fi fost nu am idee.

In decembrie am montat si o camera de marsarier la Dacia Galati. Baietii foarte de treaba, m-au indrumat sa cumpar camera pe original din alta parte ca la ei e prea scump. Am gasit camera originala la un magazin din Oradea, 350 de lei. 300 manopera la Dacia Galati. 

thumbnail.thumb.jpeg.ae3f657ce66fa9fd785349af7bcea140.jpeg

Tot in decembrie am lipit chederele de la barele de pe acoperis cu silicon. Incepusera sa se desprinda si scoteau un zgomot urat de tot la viteze de peste 90 de kilometri. Problema s-a rezolvat instant.

Alte probleme n-au fost.

Drumuri bune tuturor!

Editat de Radu92

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Care chedere? O poza se poate?

Editat de Mak

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da @Mak, fac maine. E impropriu spus chedere, sunt marginile de cauciuc dintre tabla si capacele de plastic de pe capetele barelor longitudinale. Cauciucul sau plasticul ala se uscase si se desprinsese pe alocuri, iar cu timpul a inceput sa se auda un zgomot inauntru de sub plafon chiar din dreptul capacelor, la viteze de peste 90 de kilometri la ora. Era vantul care sufla prin spatiul gol. Dupa ce l-am izolat cu silicon nu se mai aude nimic.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • @domnulnopcea Cuplul la Duster, la 1.5 dCI si 1.3 TCe, e ok de la turatii foarte joase. De asta, ar trebui sa aplici 2 metode de condus : 1 - schimbat foarte rapid - de exemplu, in maximum 20 m, sa fii deja ~ 40-50km/h, in treapta 4 2 - schimbat in jurul valorii de 3200-3500 rot/min. Din treapta 1 in 2 este posibil sa simti smucitura, dar in rest n-ar mai trebui. Dusterul se conduce mai "special"...treapta 1 e pe post de reductor
    • Daca ridic piciorul exagerat de repede de pe ambreiaj, da, e normal sa bruscheze. De fapt e un fel de frana de motor. In rest eu nu am sesizat vreo problema. Intra perfect in orice viteza, chiar si la 70km/h in tr2  nu bruscheaza, nu agata,doar tiuie... Sincer eu am condus doar benzinare. Iti recomand sa "gadili" un pic ambreiajul cand schimbi in tr inferioare.
    • Salut, eu nu intampin nici un fel de zgomot insa in unele situatii intra mai greu in viteza 1, in special cand plec de pe loc. Dupa ce bag in a 3 si apoi in 1 totul merge ca uns. am fost la reprezentanta si mi s-a spus ca e complet normal. si eu am acealasi motor ca tine @Amiralul as dori sa te intreb daca tu simti o mica bruscare atunci cand schimbi viteza in treptele inferioare (1, 2, 3). cei de la reprezentanta mi-au spus ca e totul normal. eu vin de pe un motor diesel de laguna 2 unde nu era aceasta bruscare. m-am interesat si multi mi-au spus ca se datoreaza faptului ca duster nu are volanta dubla... mai experimenteaza cineva aceasta bruscare?
    • Salutare, Sunt proaspat posesor de Duster 1.3 TCe 150hp 2WD. Sunt foarte multumit de masina. Motorul trage mult mai bine fata de diesel sau de fostul 1.2 TCe. Stiu ca au existat cateva probleme izolate de sirenaj a cutiei de viteze pentru versiunile diesel. De ce ceva timp aud si eu acel tiuit puternic la accelerari bruste peste 4200 rot/min. In tr 2 se aude cel mai strident.  Nu exista pierderi de putere sau ezitari, dar nu stiu cum va afecta cutia pe termen lung. Ma mira faptul ca benzinarul are astfel de probleme (cu atat mai mut cel de 150hp). Eu nu as da cutia jos chiar si pe garantie daca as sti ca nu e problema serioasa si poti ignora acel sunet + ca nu ai de ce sa treci de 4000 de ture cu 1.3 tce, trage suficient de bine in plaja 2000-4000 (like a diesel  ). Mai are cineva asa ceva? 
    • Salutare.Duster-ul meu PH1 1.5 dCi 110cp din 2011(menționez faptul că este varianta 2wd/tracțiune față) nu vine din fabrică cu ESP, deși este echiparea de top de la momentul fabricării. Iarna,este un mare dezavantaj lipsa ESP-ului(sau controlul tracțiunii/ASR),cu tot cu niște anvelope de iarna foarte bune.Are cineva o soluție prin care aș putea rezolva această problemă?Se poate adapta un modul ABS cu ESP? Mulțumesc anticipat!
×
×
  • Creează nouă...