Sari la conținut

Radu92

Duster 2014 1.5 dci 4x4 - Jurnal de bord

Postări Recomandate

Astăzi am schimbat distribuția (la 4 ani), pompa de apă, plăcuțele de frână și lichidul de frână. 

 

Piesele achiziționate de la AutoXNet Iași - foarte prompți, nimic de reproșat:

Kit distribuție Contitech: 230 lei

Pompa apa Airtex: 165

Plăcuțe ATE: 195

Lichid frână DOT 4 ATE: 35

 

Service la Racemi Iași, autorizați RAR - și aici a fost ok în mare parte, deși cred că putea fi gata mai repede (am fost programat la 8 dimineața, abia la 3 am luat mașina - și atunci pentru că i-am sunat eu, deși stabilisem să mă sune inginerul; în fine, a fost o zi aglomerată și pentru ei, îi înțeleg, nu e mare lucru).

Manoperă schimb distribuție + pompă apă: 387 lei

Manoperă înlocuit plăcuțe de frână, înlocuit lichid de frână și aerisire instalație de frânare: 167.4 lei

Tot ei au pus și antigel (3 litri, 81 lei), apă distilată (3 litri, 6 lei) si silicon (24 lei).

 

Toate operațiunile și piesele m-au costat 1290,73 lei.  Nu știu dacă e mult sau puțin, e primul meu contact cu servisarea Dusterului. 

Urmează ITP joi (îl făceam azi dacă mă mișcam mai repede, dar nu e urgență). 

 

 

 

 

Editat de Radu92

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

A doua revizie, la 15 000 de kilometri.

Piese si manopera la Q-Service Corzah Galati - foarte profesionisti, nimic de reprosat. Se misca repede si sunt punctuali la programari.

Piese (Ulei ELF 5W30, filtre) - 350 de lei.

Manopera - 100 de lei.

Am schimbat si amortizoarele pe spate (unul incepuse sa curga). Amortizoare 220 lei bucata, manopera 200 de lei.

Dupa 15000 de kilometri (aproximativ 67000 in total) masina se prezinta foarte bine. Nici o defectiune tehnica, nici un greieras in bord, nici o reparatie neprevazuta.

Consumul se stabilizeaza undeva la 6,5 - 6,8, mers in timpul saptamanii in oras si in weekend pe afara. AC pornit aproape tot timpul. 

Consumul cel mai mic a fost 4,9 in afara (Galati - Iasi si retur), mers extraordinar de cuminte. Cel mai mare am scos in oras in jur de 8, aglomeratie si mers sprinten pe unde puteam.

In general e undeva in jur de 5,6 - 6 pe afara, 6,8 - 7,2 in oras.

Consumul la 120-130 mi se pare marisor, cam 8 litri, poate mai mult. Asa o fi la toate?

Editat de Radu92

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare pentru cine stie/a mai patit:

Acum vreo luna si ceva am inceput sa aud un troncanit cand franam sau acceleram mai brusc, ca un zgomot metalic, de bara/bare care se aseaza/trag, in zona dreapta fata, mai degraba sub picioarele pasagerului decat la roti. Zgomotul nu se manifesta in mers la denivelari, nici la gropi, ci exclusiv cand franez mai brusc, sau cand plec de pe loc mai brusc.

Am fost cu ea la service, si culmea, cand am ajuns, nu mai facea. Au tras de ea, au mers cu bruscari si frane bruste, nimic.

3000 de kilometri mai tarziu, adica de saptamana trecuta, a inceput sa se auda iar. Iarasi, parca nu face tot timpul. Probabil o sa ajung iar la service, dar ca sa nu ma duc chiar in necunostinta de cauza, as fi interesat daca s-a mai intalnit cineva cu asa ceva.

Repet, zgomotul nu e in zona rotii, ci mai degraba sub picioarele pasagerului, si nu se aude nimic nici la gropi, nici la denivelari, nici in mers constant, nici la franari/plecari lente. Doar cand opresc/plec mai brusc.

Cui a mai patit sau stie ce ar putea fi, multumesc anticipat de raspunsuri.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Saptamana trecuta am facut revizia a treia, de data asta la 9 mii de kilometri (75 de mii si ceva in total). Din nou la Corzah Galati, piese si manopera.

Pret total aproximativ 1200 de lei, inclusiv schimbat discuri si placute (am pus TRW - nu scartaie deloc fata de vechile ATE care mai scartaiau ocazional la rece, mai frecvent la inceput dar si dupa) si inlocuit ulei diferential si ulei cutie de viteze.

Ca update, zgomotul de care vorbeam in comentariul anterior a disparut. Ce-o fi fost nu am idee.

In decembrie am montat si o camera de marsarier la Dacia Galati. Baietii foarte de treaba, m-au indrumat sa cumpar camera pe original din alta parte ca la ei e prea scump. Am gasit camera originala la un magazin din Oradea, 350 de lei. 300 manopera la Dacia Galati. 

thumbnail.thumb.jpeg.ae3f657ce66fa9fd785349af7bcea140.jpeg

Tot in decembrie am lipit chederele de la barele de pe acoperis cu silicon. Incepusera sa se desprinda si scoteau un zgomot urat de tot la viteze de peste 90 de kilometri. Problema s-a rezolvat instant.

Alte probleme n-au fost.

Drumuri bune tuturor!

Editat de Radu92

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Care chedere? O poza se poate?

Editat de Mak

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da @Mak, fac maine. E impropriu spus chedere, sunt marginile de cauciuc dintre tabla si capacele de plastic de pe capetele barelor longitudinale. Cauciucul sau plasticul ala se uscase si se desprinsese pe alocuri, iar cu timpul a inceput sa se auda un zgomot inauntru de sub plafon chiar din dreptul capacelor, la viteze de peste 90 de kilometri la ora. Era vantul care sufla prin spatiul gol. Dupa ce l-am izolat cu silicon nu se mai aude nimic.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Era versiunea de 110 KW, deci 150 CP. Avea 6000+ in bord, achizitionata recent. Na, eu am spus ce am vazut 6 zile cat m-am dat cu ea si nu merg la consum, poate am piciorul mai greum Pana la urma cum e bafta fiecaruia, o fi fost prea strans motorul, vreun soft mai slab calitativ pe ECU, benzina mai slaba...oricum, nu mi-a placut deloc feeling-ul plus consumul (mult prea mare pentru motorasul asta, o fi prea grea caroseria).
    • mi-as dori sa fiu de acord cu tine insa cu parere de rau .. poate aia era de 130 sau avea ceva prbl. - balanganeala??? ce i aia? Motorul si cutia sunt extrem de "smooth".nici o legatura cu dieselul si smuceli! - consumul meu a fost intre 4.9 si 5.5. la drum intins. Deva - Sibiu - 6.1, apoi plinul si pana la rm valcea 4.9 si pana in Buc 5.5. viteze intre 90 - 127 ( mers intins cu 122, deh, rodaj) - nu stiu de 4000 ,- eu n am trecut de 3000 rpm. se duce instant catre 130 km /h fara sa ti dai seama - n o tin pe 2wd ( nu se recoomanda si nu ii vad rostul) dar la drive test cu varianta 4x2 asa era cum zici :)aia e boala lor. Trag intr o parte si patineaza. De asta am luat 4x4.  
    • Salut,   Eu o conduc pe a mea ( altă marcă - 1.6 T DGI  177 CP ) cum conduceam Dusterul ( 1.6 16 V 4x4 din 2011 ) și îmi consumă 10 % oraș, consum la pompă.
    • M-am dat cateva zile cu 1.33 TCE 4x4. Impresii dupa ture prin Iasi si imprejurimi: - aceleasi rapoarte ca la diesel 4x4, insa mai smuncita la schimbari plus o balanganeala ce se simte in schimbator la ridicarea piciorului de pe acceleratie. - consumul zboara efectiv daca o conduc normal spre 11-12% (la pompa) in mod Auto/2WD; daca 'mangai' pedala atunci sta pe la 9+. Daca o trec pe ECO mai bine ma las pagubas. - foarte anemic vs diesel pe partea de cuplu, desi e acelasi, dar 'noroc' ca fiind benzina se poate tura spre 5000+ si-ti faci treaba, insa dupa 4700+ turbina incepe la propriu sa suiere de zici ca nu mai are aer. - delearul mi-a confirmat ca 4x4 e out pt 1.3 TCE din cauza noxelor, momentan dieselul e singura varianta. Ramane de vazut pe viitor.   Mult mai usoara se simte fata de diesel, cu rotile de iarna si 2WD la plecari de pe loc (mai ales in rampa pe asfalt) dadeam ture pe loc.
    • Salut! La ce alt service autorizat ai fost, pentru ca in aprilie ar trebui sa merg la service si vroiam sa merg acilo de unde am cumparat masina, adica la Meridian Vest din Maniu, dar daca spui ca ai avut probleme....
×
×
  • Creează nouă...