Sari la conținut

Dorelus

Members
  • Număr conținut

    106
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    5

Dorelus a câștigat ziua ultima dată pe 24 Noiembrie 2018

Dorelus a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

41 Excelent

Despre Dorelus

  • Rang
    Senior
  • Dată Naștere 30.09.1970

Metode de contact

  • Facebook
    Dorel si Adriana Luca

Informații profil

  • Nume:
    Luca Dorel
  • Interese:
    Mecanica Duster
  • Oraș:
    Iasi
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.5 4x4 110cp
  • An fabricație:
    2018

Vizitatori Recenți Profil

753 citiri profil
  1. De asta ce ziceti? Saptamana trecuta Iasi - Constanta mers fara sa fac raliu consum mediu pe cb 5,1 !!
  2. Astazi dimineata la spalatorie am intalnit o cunostinta cu nissan qq 4x4 modelul nou si mi-a zis omu ca nu se aude nimic la nici o viteza... Sirenaju acesta sper sa fie elucidat in urmatoarea vizita la service... Elucidat, nu rezolvat. Pai eu n-am 250 de mii ci 10 mii si s-a auzit de la primii km?? Eu sunt convins ca uzina cunoaste cauza sirenajului, pe forumul asta mare si frumos nu s-a descoperit o cauza clara. Sper sa va dau ceva vesti bune dupa o discutie la service. Numai bine.
  3. Buna seara Hai sa ma bag si eu in discutie si sa spun ca si la sobolanu meu model 2018 se aude fluieratul de la transmisie dupa 90 la ora... Ce s-a mai discutat pe aici legat de roti si rulmenti nu prea are, sorry legatura cu numele topicului. Avansez o ipoteza dar si o intrebare mare de tot. Fluieratul asta imi pare mie ca ar fi in cutia de viteze daca nu in diferential niscaiva pinioane care nu ar avea acelasi modul... Si daca ar fi asa pai ce mama naibii asta nu e transmisie nissan sau or fi botezat-o romanasii nostri cu ceva pinioane de pe la Rulmentul Alexandria sau alta fabrica indigena??? Ati mers cu nissanul cu aceeasi transmisie? Eu nu dar sunt sigur ca la nissan nu fluiera transmisia... Asta nu i-am zis la inginer la revizie, oare ce raspuns mi-ar fi dat?? Ar fi credeti un motiv de reclamatie sau imi va zice ca<< asa face toate>> Numai de bine sa auzim.
  4. Mannol white grease - e o vaselina neutra. Orice spray sau tub cu vaselina e bun.
  5. Buna dimineata tuturor. Initiez acest topic considerand importanta nu numai intretinerea sistemului de la stergatoarele de parbriz , ci si in acest compartiment adunandu-se mizerie de genul insecte, praf si bucati de frunze. Acestea vor contribui la colmatarea mai rapida a filtrului de habitaclu. Ca sa nu mai vorbim de prelungirea duratei de viata a motorasului sistemului stergatoarelor, acesta fiind extrem de scump... Deci: Profitand de prima revizie am furat meserie si ieri m-am apucat singur sa desfac plasticul care acopera acest compartiment. Scoateti chederul, apoi cu grija sa nu rupeti clipsurile, coltarele din cauciuc. Cu cheia de 16 scoateti bratele stergatoarelor. Urmeaza un surub pe mijlocul plasticului sub cheder. Desfaceti si suruburile care prind piesele laterale de pe parbriz se vad dedesubt. O data scoase mai aveti doua clipsuri in laterale care mai tin plasticul. Nu stiu ce veti gasi voi in acel compartiment dar eu aveam si un melc(viu) prins de rezervorul de lichid... Facut curatenie luna acolo si tratat cu vaselina toate articulatiile sistemului de stergatoare. Si ca sa reducem accesul mizeriei in acest compartiment am lipit pe dedesubt cu super glue in dreptul aeratoarelor plasa de tantari . Se poate folosi si mai bine prenadez ca ai posibilitatea sa intinzi bine plasa. Montat totul la loc in ordine inversa, avand grija la clipsuri ca eu le-am stricat.(Cumpar altele mare branza) Am scos si filtrul de habitaclu(nu uitati de surubelul care tine capacul) si in numai doua luni era cu bucati de frunze si cenusiu de la praf. L-am aspirat ca nu aveam altul, saptamana viitoare pun unul nou ca sunt profesor deja la schimbat. Pozitia cea mai buna pentru a umbla la el nu este in genunchi prin partea dreapta, ci pe partea soferului culcat pana ajungi cu capul sub bord in dreapta. Si in acest fel, prieteni am mai rezolvat inca un pitic... Astept propuneri cum izolam locasul pe unde se toarna lichidul de spalat parbriz, pe acolo intra cea mai multa mizerie. Daca se izoleaza si acest loc practic nu mai pot intra bucati de frunze sau animalute in acest compartiment. Sper sa va fie de folos topicul. Poftiti poze:
  6. Buna sa va fie inima tuturor.

    De cand cu ploile astea simt un miros ca de pantofi expirati in masina mea.

    Nu am nimic in ea ca sa miroasa si o tin mereu luna de curata.

    Am pus mana pe mocheta in spate in fata nici urma de umezeala dar miroase in ea ca masina de spalat rufe cand nu o mai utilizez  zau asa.

    Daca aveti si voi aceasta problema hai sa i dam cusur nu sa dam muzica mai tare sau parfume.

  7. Deschide geamul!

    1. Dorelus

      Dorelus

      Nu frate nici in casa daca observi ca miroase cureti nu e de ajuns sa deschizi geamu.

      Nu cred ca sunt alone in situatia asta...

  8. Salutare tuturor Sper sa vin si eu cu ceva informatii folositoare privind prima revizie. 11 luni si 9800km. Am facut-o la Bras Iasi- absolut nimic de reprosat. . Filtul de habitaclu il schimbasem cu o luna in urma era plin de mizerie. Nu stiu cum e la altii dar filtrul meu era prins si cu un surubel de care nu scrie in manual, atentie dac doriti sa il schimbati dvs. Nu tine un an. La 6 luni recomand schimbarea lui. Filtrul de aer ar tine 10000 sau un an daca cam din 3 in 3 mii il trageti la aspirator. Penru ca am reclamat o usoara haraitura pe spate la franare am cerut si o desprafuire tamburi. Nu de alta dar eram si curios cum se prezentau tamburii! Au facut-o profesional, cu spray dedicat si suflat cu aer pana la uscare. Am mai reclamat si o usoara incetinire a stergatoarelor si am cerut sa unga sistemul de brate. Nu de alta, dar cat mi-am batut capul cum se scoate plasticul ala sa ajung la sistemul stergatoarelor si n=am reusit. S-a dat spray cu vaselina la fiecare articulatie si s-a suflat cu aer intreg compartimentul- nu vreti sa stiti in 11 luni cat praf si bucati de frunze erau acolo! Astea se opresc in( oboseste) filtrul de habitaclu! Deci recomand si aici o operatiune de genul macar de doua ori pe an... Eu am sa montez cu prenadez pe spatele plasticului asta , in dreptul gaurelelor de acces aer plasa de tantari, si mai reduc accesul mizeriei acolo... Pentru a da plasticul jos, dupa scoaterea bratelor stergatoarelor plecati capul la nivelul motorului si in stg si dr veti vedea doua suruburi care fixeaza suportii de plastic de pe parbriz. Ii scoateti , chederul apoi si plasticul iese. Uleiul elf l-am adus eu, deci nu am platit decat 140 ron 1,4 h manopera, filtrul de ulei -58 roni, de motorina -99 roni, de aer-73.19 roni, garnitura noua buson golire-11.39 roni spray desprafuire -11 roni. Cu un discount pe factura de 29.01 fara TVA am platiti prima revizie 357.96 roni! F. multumit! Uleiul era negru- normal si cantitiatea introdusa dupa seria caroseriei 4,8 litri- am inteles ca difera cantitatea de la un motor la altul. Parerea mea este ca 9-10 mii se poate merge cu acest ulei, nu trebuie schimbat mai devreme. Dar peste 10 mii...parca e prea mult pt Elf... A, si pretul primei revizii cu toate materialele de la ei este 700 roni. Un sfarsit de saptamana bun tuturor!
  9. N-am suparat pe nimeni si mereu am grija unde parchez. Baietii mei ii stiu pe posibilii painteri. Sunt 5 free styleri care vopsesc peretii prin cartier. Sigur ca as putea intra in ei si sa le bag sprayul in partea dorsala dar imi vad de treaba pentru ca nu vreau jihad...din care tot masina mea sa piarda. Am initiat acest topic pentru a invata unii de la altii cum putem obloji masinile dupa astfel de evenimente... Am scos vopseaua foarte usor cu benzina si servetele umede avand in vedere ca aveam si vreo trei straturi de ceara pe caroserie. A nu se da in astfel de cazuri cu diluant , pentru ca ataca lacul si il matuieste. Si nu, nu mi-am facut CASCO desi am bani. O zi buna tuturor.
  10. Pofiti poza ce frumos se distreaza unii Nu am dusmani
  11. Daca ai senzor in roata, banuiesc ca resetarea se poate face de pe loc pentru ca senzorii indica chiar presiunea existenta in fiecare roata si daca nu ma insel , ca si la alte masini, o si arata la bord. Nu sunt lamurit cum este corect in cazul masinii mele sa fac resetarea tpw, in mers, ca sa citeasca esp-ul nr de rotatii pe fiecare roata si sa bage la cap sau merge de pe loc? Daca merge si de pe loc de ce? O seara buna! Eu am intrebat eu raspund ,citind capitolul resp. din manual... Deci setezi tpw de pe loc si dupa cateva minute de rulare baga la minte (calculator), adica atunci invata fiecare roata cum se invarte...
  12. Nuu, la 2,1 e lasata rau anvelopa...poate e putin mult 2,5 dar e inca frig... Pe portiera mea scrie 2,2 fata-spate dar la vara Bridgestonele stock macar 2,3 le umflu alfel arata lasate parerea mea. Am citit capitolul resp. din manual. De retinut: Dupa fiecare umblare la presiunea rotilor resetati tpw-ul. Eu nu am facut o dupa vulcanizare.
  13. Salutare Am fost ieri la vulcanizare nici nu mi a dat jos roata si mi a aratat musafirul. O bucata de ac de seringa . O bucata de snur si rezolvat problema. Umflat repede roata la 2,5 si plecat. In 500 m hopa becul! Abia seara m am oprit la o benzinarie la furtunul de aer si aveam asa: Pe fata stg 2,5 dr 2,4 Pe spate stg(cu snur) 2,5 dr 2,5 Pt doar 0,1 sa nu i placa?? Daca se mai aprinde o duc la doctor. O zi buna!
×
×
  • Creează nouă...