Sari la conținut

Dorelus

Members
  • Număr conținut

    117
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    5

Dorelus a câștigat ziua ultima dată pe 24 Noiembrie 2018

Dorelus a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

43 Excelent

Despre Dorelus

  • Rang
    Senior
  • Dată Naștere 30.09.1970

Metode de contact

  • Facebook
    Dorel si Adriana Luca

Informații profil

  • Nume:
    Luca Dorel
  • Interese:
    Mecanica Duster
  • Oraș:
    Iasi
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.5 4x4 110cp
  • An fabricație:
    2018

Vizitatori Recenți Profil

1.035 citiri profil
  1. Pai nu cred ca o sa mai schimb deocamdata uleiurile din transmisie... sa caut un aditiv bun intai Si da astea sunt uleiurile recomandate si astea as pune. Cutie vit 75w80 API GL4+ 2 LITRI DIFERENTIAL ELF TRANSELF TYPE B 80W90 0,8 LiTRI CUTIA DE TRANSFER CA LA DIFERNTIAL 0,25 LITRI Si da am 21k in doi ani. Eu nu am mai avut nici o intrerupere de la revizia 2.
  2. Eu am intrebat Eu raspund Patrat de 8 Dar uleiul din fabrica nu se compara cu cel din comert asa ca ma mai gandesc daca dupa 2 ani merita schimbat. Poate un aditiv de transmisie. Doar sa am motiv sa ma mai bag putin sub ea...
  3. Buna seara Legat de schimbarea uleiurilor va rog sa ma ajutati si pe mine cu size-ul imbusurilor busoanelor de umplere si golire pt transmisie. Sunt de 10 sau 12? Banui ca sunt toate la fel.... Multumesc.
  4. Eu nu am nici un poc... Doar cand dau drumul mai brusc la ambreiaj, in mers, intre vit 2-3-4-5 momentul fortei loveste mai tare in transmisie...
  5. Pai asta banuiesc ca mi-a facut in plus fata de resoft directie. Dar nu suntt sigur si nu dau o solutie din pacate pt problema asta de inttrerupere. Tu ai zis de-a dreptu. Poate asa o fi. Multtumesc p.s Ori placebo ori mi se pare ca merge un pic mai greu volanul dupaa resofftare
  6. Salutare tuturor Am facut intr-un final si revizia II si legat de problema cu intreruperea care se manifesta si la mine am primit un raspuns pe care nu stiu cum sa-l comentez , zau. O fi asa cum zice omu , ca vb aia are 20 ani de prasit pe Dacia. Sau mi-a zis doar ce avea voie, judecati si voi. Dupa explicatiile mele ca ce si cum face, omul a parut f, nemultumit de turatiile la care afirmam ca se petrecea fenomenul adica 1700-2200. Mult prea mici turatiile pt treapta V, turbina nu lucreaza bina si calculatorul in permanenta cauta o optimizare a tuturor functiillor motorului si atunci se produce acel declic,, fiindd la limita setarilor posibille de performanta avand in vedere turatia. Cunoscand ca la acest motor turbina are nevoie de turatie ca sa lucreze in toti parametrii, injectoarele se autocurata tot atunci, eu tind sa il cred, desi nu ma impac cu gandul ca nu tb sa mi spuna masina cum sa o conduc... Oricum, pe seria de caroserie a sobolanului meu era ordin de la uzina pentru resoftare directive (?) la aceasta revizie. El stie ce a facut cu calculatorul lui pe masina mea, doar nu era sa ma chiorasc non stop in ecranul lui si sa stric distanta sociala... Cert este ca am plecat multumit dupa ce mi-au desprafuit si tamburii spate , si facut innspectie vizuala atenta acolo. Ramane de schimbat toate uleiurile din transmisie sa vedem daca se atenueaza sirenajul. In rest eu ma consider norocos si inspiraat ca am ales masina asta. Am parcurs cca 1000 km de la revizie si nu a mai avut nici o intrerupere. Sa fie de la marireaa voita a turatiilor de lucru sau a facut o magie secreta meseriasul?... Nu stiu, dar jucaria mea merge bine. Judecati si voi. Cu bine si drumuri fara evenimente nedorite!
  7. Ok o sa revin dupa ce merg la service. Sper sa ajung cat de curand ca sunt tare curios daca a are vreo eroare...
  8. Bras, am omu meu.... Este totusi curios ca nu este un fapt singular acest simptom. Daca nu apare nici un defect la tester ce fac? Astept sa faca mai tare? Draga uzina....(......!!!!)
  9. Multumesc dar nu stiu sigur daca motorul de pe Lodgy euro 5 e cu aceleasi componente ca al meu. La mine scrie peste tot Continental si cred ca si softul difera.Repet nu sunt sigur dar vad ca problema a aparut la editia 2018... Am sa fac o vizita la garantie. Nu ma stresez cu asta motorul in rest trage bine si nu consuma exagerat chiar putin.
  10. La multi ani tuturor. Si eu ma inscriu cu intreruperea asta . La drum de 600 km intrerupt pt o fractiune de 3-4 ori si nu e prima data. Am 17.000 km si sobolanul meu este editia martie 2018. S a descoperit pana la urma defectul exact ca se pare ca suntem cativa...?
  11. De asta ce ziceti? Saptamana trecuta Iasi - Constanta mers fara sa fac raliu consum mediu pe cb 5,1 !!
  12. Astazi dimineata la spalatorie am intalnit o cunostinta cu nissan qq 4x4 modelul nou si mi-a zis omu ca nu se aude nimic la nici o viteza... Sirenaju acesta sper sa fie elucidat in urmatoarea vizita la service... Elucidat, nu rezolvat. Pai eu n-am 250 de mii ci 10 mii si s-a auzit de la primii km?? Eu sunt convins ca uzina cunoaste cauza sirenajului, pe forumul asta mare si frumos nu s-a descoperit o cauza clara. Sper sa va dau ceva vesti bune dupa o discutie la service. Numai bine.
  13. Buna seara Hai sa ma bag si eu in discutie si sa spun ca si la sobolanu meu model 2018 se aude fluieratul de la transmisie dupa 90 la ora... Ce s-a mai discutat pe aici legat de roti si rulmenti nu prea are, sorry legatura cu numele topicului. Avansez o ipoteza dar si o intrebare mare de tot. Fluieratul asta imi pare mie ca ar fi in cutia de viteze daca nu in diferential niscaiva pinioane care nu ar avea acelasi modul... Si daca ar fi asa pai ce mama naibii asta nu e transmisie nissan sau or fi botezat-o romanasii nostri cu ceva pinioane de pe la Rulmentul Alexandria sau alta fabrica indigena??? Ati mers cu nissanul cu aceeasi transmisie? Eu nu dar sunt sigur ca la nissan nu fluiera transmisia... Asta nu i-am zis la inginer la revizie, oare ce raspuns mi-ar fi dat?? Ar fi credeti un motiv de reclamatie sau imi va zice ca<< asa face toate>> Numai de bine sa auzim.
  14. Mannol white grease - e o vaselina neutra. Orice spray sau tub cu vaselina e bun.
×
×
  • Creează nouă...