Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Azi
  2. Salutare si bine v-am gasit Sunt proaspat posesor al unui duster din 2015 motorizare reno 1.6 16v provenienta polonia am 2 intrebari pentru voi poate ma puteti ajuta 1.care sunt sigurantele si/sau releul daca are de la proiectoarele de ceata fata,,,, prin toate manualele pe care le-am rasfoit in ultimele zile cautind informatia imi da siguranta cu nr 7 pt lampile de ceata spate care functioneaza corect dar nu reusesc sa identific releul sau siguranta pentru proiectoarele( care la mine refuza sa se aprinda) manualul pe care il am e in poloneza si nu ma ajuta Eventual daca
  3. Ieri
  4. Sintagma "Acelasi comportament..." nu este destul de clara ? Mai mult de atat, s-au inlocuit destul de multe mecanisme pe garantie tocmai din cauza acestui comportament. Data viitoare, comentariile de genul celui de mai sus, o sa fie sterse pentru ca semantica e destul de clara. Acum l-am lasat pentru a se intelege raspunsul.
  5. Referitor la "Acelasi comportament l-am avut si eu cu stergatoarele la un moment dat - ba mergeau prea repede, ba prea incet ..." deci mecanismul de actionare defect a generat faptul ca plecau prima data (inainte) stergatoarele de parbriz si apoi se actiona stropitorul asa cum a scris colegul @ diadrian (pentru ca despre asta se discuta acum aici) ??
  6. Acelasi comportament l-am avut si eu cu stergatoarele la un moment dat - ba mergeau prea repede, ba prea incet. Cu diagnoza pusa ( DDT ) nu am reusit sa observam nimic anormal. Am gresat inclusiv mecanismul si s-a rezolvat problema pentru o perioada scurta de timp. Dupa ceva timp, chiar ani, am hotarat sa schimb ansamblul cu totul, inclusiv motorasul, pentru ca a aparut intr-un final DTC-ul de motor stergator blocat/scurt. Si culmea e ca am gasit ansamblu complet, motor + sistem, nou cu un cod ce nu apare in sistem.
  7. Ultima săptămână
  8. Eu spre exemplu nu vad nici o diferență între fosta mașina ,un Jimmy motor 1.3 și Duster chiar din contra. Dusterul este mai ok !
  9. Atasat motorasul si mecanismul de actionare pentru un Duster II ph3 HJD (12/2017 - 08/2021) :
  10. Pai tu ești unul din specialiști.Nu avem f.multi!
  11. Din cate am citit pe forumuri la toate modelele Dacia (probabil si la Duster ph3) daca motorasul sau mecanismul stergatoarelor este "pe moarte si sa necesite schimbare" atunci stergatoarele se misca mai greu sau chiar deloc (nu mai repede), repet insa ca nu stiu, tocmai de aceea am intrebat, poate specialistii ne lamuresc mai bine.
  12. Dacă ansamblul de stergătoare e pe moarte va observa proprietarul nu noi de pe forum, mai ales că a Duster ph3 ciorba e diferită de Sandero II
  13. @PufarinaUcigasa (sau @ Midnighte ), daca e posibil ca ansamblul de stergatoare ( motorasul/mecanismul) sa fie pe moarte si sa necesite schimbare atunci stergatoarele se misca mai repede sau mai incet ? nu stiu, intreb doar, pentru ca din cate a scris colegul acestea pleaca (se misca) inaintea stropitorului:
  14. @diadrian Sau e posibil ca ansamblul de stergatoare ( motorasul/mecanismul ) sa fie pe moarte si sa necesite schimbare ( chiar pe garantie ).
  15. Din "fericire" pentru majoritatea celor care se joaca prin\cu softul masinii timpul acela este "read only" si nu se poate modifica (sau ma rog, se poate dar necesita atat "unelte" cat si cunostinte adecvate), asa cum am scris 750 ms este OK la Van Diesel al meu, parbrizul este stropit cu lichid inainte sa porneasca stergatoarele.
  16. @Luci76 Cheia ( capul ) care vine peste suruburile antifurt pe care le ai e foarte posibil sa dezvolte joc si sa nu le mai poti da jos. Cel putin, eu am acelasi model si ma gandesc sa le schimb tocmai din cauza asta. Exista niste suruburi antifurt negre - 8201724189 - nu stiu daca sunt sau nu compatibile cu Duster. Pentru montaj/demontaj, recomand trusa de tubulare cu impact de la Lidl, in care ai cap de 17/19 si 21 ( cred ). Nu zgarii si nici nu strici janta/capul de prezon.
  17. Vezi sa nu se fi jucat cineva prin codarile masinii si sa-ti fi modificat parametrul descris mai sus. Comportamentul nu e normal. Practic, intre 750-1000 ms delay e suficient. Nu mari timpul, pentru ca nu o sa vezi o perioada si mai mare de timp.
  18. Ai interpretat gresit . Intotdeauna folosesc frana de motor. Chiar si in oras. Am doua masini, deci pot sa fac comparatie. Duster 1.33 / 150CP/ EDC si Rover 45, Euro 3, aspirat, MPI, clapeta de acceleratie cu cablu. Si pot sa bag la comparatie si Loganul de 1,4 / 75CP pe care l-am avut 16 ani. La motoarele vechi, aspirate, cand inchizi acceleratia intra frana de motor 100%. La motoarele noi, turbo, cu clapeta drive by wire, la frana de motor, clapeta de acceleratie nu se inchide complet din prima, din mai multe motive cum ar fi: - inertia compresorului care ar crea o suprapresiu
  19. Daca ai spus caricatură am presupus că e de rău tare , stai liniștit că un motor aspirat de 1.3 nu ține mai bine chiar deloc este exact la fel ,o cilindree mare face diferența nu că accelerația e pe cablu sau pe fir ! Da care este faza cu accelerația că nu înțeleg din moment ce nu o folosești deloc la frÂna de motor ,te întreb serios?!
  20. Nu am zis ca nu tine ci doar ca nu e la fel de eficienta ca la un motor aspirat si cu clapeta de acceleratie legata fizic de pedala.
  21. In programele de diagnoza DDT2000 si derivate pentru stergatoarele fata este parametrul Wash_Wipe_Delay_TM_TP (ms), la masina mea are valoarea 750 ms iar stergatoarele pornesc dupa ce se stropeste parbrizul (poate aproape in acelasi timp doar cand vasul este aproape gol, situatii foarte rare ).
  22. Foarte ,foate abrupta trebuie sa fie rampa aia sa nu imi tina frina de motor si asa ajuta foarte mult, foarte putin trebuie sa ajut din frÂna.....cutie manuala !
  23. La coborari o treci pe manual si schimbi tu sa ai frana de motor. Bine, caricatura de frana de motor ...... motor turbo, clapeta drived by wire, emisii .... dar e mai mult decat nimic. La semafor, cand stau mult si mai ales cand intra S&S, trec in P (motorul e oricum oprit ...) si las frana. Nu-mi place sa ma orbeasca ala din fata cu franele lui si atunci incerc ca nici eu sa nu-l orbesc pe cel din spate.
  24. Da….si eu cred ca ma complic….nici nu ma deranjeaza asa de tare😄…plus ca,de cate ori o sa umblu la roti ,se ia vopseaua Nu stiu ce sa zic….ma gandesc ca in offroad soft cum o sa fac eu in primii ani,😄s-ar putea sa incurce….masina vine cu un fel de protectie in fata rotilor…si cand e sa se murdareasca, se face oricum…si parca arata mai bine fara….asa am vrut sa ii pun si praguri, la inceput,cu gandul ca cei care deschid usa lateral se vor opri in ele…dar am renuntat…nu imi placea cum arata si i-am pus bandouri
  25. @Luci76ai putea bricola vopsind acele suruburi.Doar capetele.Folosesti vopsea de etriere.Dar cred ca te complici..
  26. Apărătorile se noroi ți le-aș recomanda ,pe lîngă că arată bine alea și folosesc la ceva nu sînt doar pt aspect !
  27. Stiu …m-am gandit si eu….doar ca ramane surubul antifurt , care nu se poate acoperi😄
  28. In mod normal prima data stropeste. La mine am observat comportamentul descris de tine in doua situatii: rezervorul de lichid e aproape gol sau tin prea putin apasat pe maneta.
  1. Încarcă mai multă activitate

×
×
  • Creează nouă...