Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat     

  1. Ieri
  2. infiltrare apa la portiera spate

    Daca chederul de la geam nu sta bine, trebuie schimbat. Daca intra apa pe la cheder apa se poate scurge pe la capitonaj, doar daca intra pe la conturul usii ar iesi prin orificiile de la baza.
  3. infiltrare apa la portiera spate

    imtr-adevar garnitura de la geam era ridicata la un capat in sus am indreptat-o , am turnat apa pe geam si tot se mai infiltreaza dar parca nu atat de multa se prelinge pe dupa capitonajul la usa pe chedar si apoi in habitaclu N-ar trebui sa se scurga prin orificiile de la baza usii??
  4. infiltrare apa la portiera spate

    Verifica garniturile poate este vreuna taiata sau gaurita, inclusiv chederele de la geam.
  5. salut Dusteristilor..iata primul meu topic am o problema... se infiltreaza apa pe la portiera spate dreapta dupa cum se poate vedea in poza alaturata asta cand ploua mai abundent. Am tot verificat si nu-i dau de cap...apa se scurge de dupa masca portiera... deci ajunge cumva in interior si de acolo se prelinge in interior este foarte nasol ca a inceput sa miroase a mucegai in interior... aveti vreo idee de unde poate fi? multumesc anticipat
  6. Ultima săptămână
  7. Primul meu 4X4 Vert Altai

    Am facut update de soft trecand la 9.1.3.Cei de pe loganclub reclama ca o data cu update.ul au acum ceasul cu 1h inapoi..sau ceva de genul.Pe manual merge setat ceasul.La mine nu este aceasta problema.Ambele ceasuri sunt corecte. Scuzati calitatea pozelor.☺
  8. Cauciucuri + janteoriginale Dacia Renault + senzori presiune + capace originale Dacia = 2000RON Montate / echilibrate
  9. '18 Duster 1,5 dCI 4X4 Prestige

    Clima automata mi se pare un mare plus, chiar daca AC manual isi face treaba foarte bine. Despre farurile automate nu zic decat ca am vazut multe masini care circula fara lumini cand este aproape noapte.
  10. '18 Duster 1,5 dCI 4X4 Prestige

    @ Stef13 Blocarea chiar sporadica a calculatorului este "boala copilariei", nu stiu cum de nu s-a rezolvat la testele premergatoare productiei. Poate era utila si o priza la 220V. La keyless nu-mi place sistemul de deschidere a capacului de la rezervorul cu benzina. Era MULT mai bine ca acesta sa fie actionat de inchiderea centralizata. Bine mie nici sistemul keyless in sine nu-mi inspira incredere. Parca tot cheia este mai sigura (la furt ma gandesc) si parca mai la indemana de folosit. Sistemul de asistenta la unghi mort mi se pare total inutil. Nu l-as alege nici daca ar costa 10 euro. Am eu piticii mei - masina este cu atat mai buna cu cat are mai putine butoane, adica nu aleg decat optiunile absolut necesare si folositoare. Eu sunt fan benzina asa ca... Am inteles totusi ca masina actuala este mai silentioasa decat varianta anterioara. Nu prea are rost sa compari diesel cu benzina. Motorul de 1.2 nu se mai vinde in Romania - nu mai are rost sa-l consideram o optiune. In curand o sa avem diesel blue dci de 115 cp (in Franta se vinde). Ramane de vazut ce fiabilitate o sa aiba injectia de 2000 bari. Consumul este unul dintre ultimele lucruri care ma intereseaza la o masina.
  11. '18 Duster 1,5 dCI 4X4 Prestige

    Mie imi convine senzorul de lumina are utilitate mai buna fata de un senzor de ploaie. Referitor la card am impresia ca este de aceleasi dimensiuni ca la Kadjar.
  12. '18 Duster 1,5 dCI 4X4 Prestige

    Tot n-am inteles luminile automate la ce-s bune!? Mai bine puneau senzor de ploaie in loc.
  13. '18 Duster 1,5 dCI 4X4 Prestige

    O poza.. pleonastica: Duster prafuit Asadar, sa mai sterg si eu din praf.. 5200 km si deocamdata m-as declara foarte multumit de masina, daca n-as pune la socoteala binecunoscutele hibe, blocarea sporadica a TdB si fluieratul ce vine de undeva din zona transmisiei la mers cu viteza constanta si peste 90 km/h. Comparativ cu modelul anterior este mai atent facuta, mai confortabila, mai stabila, mai usor de condus. Plusurile sunt multe si as mentiona cateva, intr-o ordine aleatorie: climatizarea automata, ergonomia butoanelor, camerele laterale, luminile automate, priza 12V din spate, servodirectia electrica, noile scaune si cotiera. Portierele se inchid frumos, cu un sunet infundat iar hayonul nu mai trebuie trantit, e suficient sa fie lasat sa cada de la circa 20 cm. Consider sistemul keyless tot un plus dar la Dacia mai trebuie imbunatatit. Fata de cardurile altor masini, inclusiv din grup, cartela de la Duster e ditamai sapunul, mare, urata si incomoda, iar uneori mi s-a intamplat sa apara mesajul "cartela lipsa", desi aceasta se afla in habitaclu. Dar chiar si-asa, nu m-as intoarce la sistemul clasic, cu cheie. Sistemul de monitorizare al unghiului mort nu incomodeaza, dar nici n-ajuta cum ar trebui s-o faca. Ledurile din oglinzi lumineaza palid iar senzorii cu unde electromagnetice trimit semnale tarzii si de multe ori false. Au ales probabil ce-au gasit mai ieftin, cu scopul doar de a marca o bifa in testele de siguranta. Raman un pic dezamagit de zgomotul, puterea si elasticitatea motorului 1.5 dci de 110 cp, comparativ cu 1.2 tce. Consumul insa imi place : 297 litri in 5129 km, din care circa jumatate extraurban, deci ar veni o medie de 5.8%
  14. @Lumberjack, multumesc pentru recomandare si promit ca n-o s-o urmez Aparent, ar insemna sa ajung tot la cel care mi-a instalat camera de mers inapoi la Dusterul anterior. Rezolv eu cumva si anunt. Cheers!
  15. Bun gasit

    Ca sa inchei, nick-ul imi place si de aceea il si folosesc. Multumesc :) . Multumesc si de aprecieri. Incercam sa facem treaba buna si sa fim cat se poate de expliciti in ceea ce priveste instalarea accesoriilor Dacia. By the way, two more is coming ;)!
  16. Salut, @Stef13 ceea ce spune @abc este pertinent si acelasi raspuns ti l-as fi dat si eu. Stii cum e cu recomandarile, sunt ca si sfaturile: sa fie date nu urmate :)). Iti inteleg punctul de vedere, dar sa stii ca in multe reprezentante sunt instalatori buni. Si ca sa dau totusi o recomandare :), sfatul meu este sa instalezi orice fel de accesoriu acolo unde orice problema poate fi rezolvata (prin reparare sau chiar inlocuire unde este cazul) adica la reprezentanta.
  17. Sorry, nu ma bag acum intr-o discutie comparativa, generala si filozofica. Astept eventuale feedbackuri legate de montarea senzorilor.
  18. Competentele celor care lucreaza in reprezentante sunt in medie superioare celor care lucreaza in afara reprezentantei. Deasemenea competentele celor care lucreaza in reprezentanta difera mult mai putin de la o reprezentanta la alta si chiar de la o persoana la alta. In afara reprezentantei gasesti ateliere si mecanici cu un nivel de competente extrem de diferit. Noi in general comparam nivelul mediu din reprezentanta (sau de multe ori o situatie nefericita dar punctuala) cu un mecanic foarte bun din afara reprezentantei la care am ajuns in urma unor recomandari. Incearca sa alegi la intamplare una-doua-trei reprezentante dupa care mergi tot la intamplare in cateva ateliere care iti sunt in drum. Fa o comparatie...
  19. Bun gasit

    Ca disclaimer legat de nickname, ce sa zic si eu? Asa mi-a venit la acel moment, mai departe e doar meritul tau Ok, am inteles treaba cu montajele doar in scop demonstrativ. Pacat, eu cam incerc sa evit reprezentantele Dacia. Acolo mai mult avem de-a face cu profesii, nu cu profesionisti. Traffic DVR pare usor de instalat, insa la senzorii de parcare fata treaba e mai complicata: dai jos spoiler, carenaj roata, etc. De demontat poate oricine..
  20. Salut @LumberjackContinui aici discutia de pe topicul tau de prezentare. Asa cum ziceam, fara sa vreau sa intru in detalii, nu am o parere foarte buna despre competentele multora dintre cei ce lucreaza la reprezentante, in sensul ca le stiu limitele. Eu si cand schimb uleiul la ei tre sa fiu atent fiindca odata era sa-mi puna ulei de motor diesel la 1.2 TCE. Acuma, din ce-am vazut, aici sunt multe operatiuni si e nevoie de multa rabdare, migala si atentie la instalare, altfel ne pricopsim cu belele, unele ireversibile, gen cleme rupte, gauri date "din ochi", greieri de la fire pozate aiurea, pericole din cauza legaturilor necositorite, urme pe tapiterie, samd. De aceea am nevoie de o recomandare pentru un anumit service si/sau o anumita persoana. Evident ca totul trebuie sa fie legal astfel incat sa nu afecteze garantia.
  21. Duster-ul meu bej dune 1.5 dci

    As vrea si eu sa zic ca nu e deranj dar am constatat ca la drumuri lungi, de viteza, sunetul se propaga destul de tare in interior si devine obositor. Se estompeaza doar cand iei de tot piciorul de pe pedala de acceleratie sau cand accelerezi mai tare. La mers constant cu 110-130 km/h, sunetul tinde sa se auda exact ca aici https://www.youtube.com/watch?v=mvM2eyk1frk Din pacate nu cred ca exista o rezolvare, inafara de a da muzica la radio mai tare. Ar fi mers un topic separat fiindca asta e a doua mare problema la noul Duster, dupa cea cu blocarea TdB. Scuze de offtopic.
  22. Dacia DUSTER II 2018

    Multumesc mult. Masina a fost achizitionat prin programul rabla, din pretul de 18000-(1400rabla+500discount)=16100eur
  23. Bun gasit

    Sigur ca da. Operațiunea este simplă iar notița de montaj este extrem de detaliată. Te ții de ea si nu ai ce să greșești.
  24. Achizitie Noul Duster 2018

    În luna august sunt în remont, asta fac toate societățile de producție care se respectă, și eu când lucram la Daewoo nu puteam să-mi iau CO în luna august pentru că intra fabrica în remont și lucram la serv. intreținere utilaje de interior ( camioane, tractoare, motostivuitoare, mașini de spălat interior cu combustie internă plus gigantul stivuitor Fantuzi), o acțiune care durează cam 2 luni, se fac necesare de piese din luna iulie și până la sfârșitul lunii august, toate utilajele trebuie să funcționeze la capacitate 100% dacă nu, este nasol de tot.....cel puțin așa era acum 18 ani în urmă la Daewoo.
  25. Bun gasit

    Se merita achizitionarea si montarea camerei video la dealer.
  26. Duster-ul meu bej dune 1.5 dci

    Corect fluieratul se aude numai la 4x4...nu-i deranj mare, dar un diesel să funcționeze așa silențios mai rar....dar în fine, eu spun ce mi s-a întâmplat mie....în rest un SUV reușit mai ales că suntem la început cu SUV urile, se fabrică în proporție de 70% în România, dar cu timpul se v-a îmbunătății sunt sigur, aștept 4x4 cu cutie automată.
  1. Încarcă mai multă activitate
×