Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat     

  1. Ora trecută
  2. Motor 1.5Dci Ph1 K9K- 898; Km la bord: 144.980; An fabricatiei: Oct.2012. Revizii tinute "la zi": Schimb ulei la fiecare 10000km, am folosit doar Ulei Motor ELF Evolution FULL-TECH FE / DPF 5W30 5L. Intotdeauna am schimbat obligatoriu si toate filtrele (Filtru Ulei , Filtru Particule (Aer), Filtru Motorina Dacia Duster Euro 5, Filtru Habitaclu, toate de la producator MANN- Germania). Functionare: Foarte buna. Profilactic: in fiecare luna "am scos-o" la autostrada, unde am curatat DPF-ul. In fiecare an, am facut si un drum lung de 3000-4000km [dus-intors] prin Europa. Probleme aparute de-a lungul exploatarii: senzor" prezenta apa in combustibil" defect; infundat (si curatat) EGR-ul la 100.000km; termostat blocat pe "deschis" (si inlocuit) la 140.000km. Consum mediu: 9l/% in Bucuresti; 6,5l/% extraurban; 7-7.5l/% pe autostrazile din EU mergand cu 130kmh(3200rpm), 140kmh (3500rpm) si... 175kmh (4200rpm) doar in Germania si doar dupa ce am umplut rezervorul cu motorina de la statie Shell. Aaaa! Era sa uit: Discuri de frana, placute si saboti schimbat la 90.000km; distributie( curele si pompa de apa) sbimbata la 60.000 si la 120.000km. Urmeaza la 150.000km Cam atat pentru acum.
  3. Azi
  4. Nu cred ca e inghetat ci mai degraba e infundat traseul. Am schimbat si lichidul insa tot fara succes. Cred ca dau o fuga pana la reprezentanta unde cel mai probabil un tinichigiu piate desface plafonul sa verifice furtunul ce vine de la recipientup din compartimentul motor.
  5. Blocul de lumini este vreo 700-800 lei de origine, manopera cum am spus 150-200 lei. Asa era atunci cu aproximatie. Suna si alege service si Dacia vorbeste si te suna ei pentru raspuns. Eu asa fac la orice problema intampinata. Acum am avut probleme cu tapiteria de "piele"la scaunele din fata. In 20 min am primit raspuns de la Meridian Sud cu contravaloarea operatiei si ce implica aceasta (3.800- 5.000 lei)
  6. Multimesc, probabil vorbesti de 200 lei blocul de lumini. Eu intrebam cat te-au taxat pentru manopera. E destul de probabil sa ma incadrez, cum zici tu, in lotul cu probleme. De aceea eram interesat cu cat te-au taxat la service, de vreme ce nu a trebuit sa platesti contravaloarea piesei. Multumesc, Stefan
  7. Salutare la toti Duster-istii, Am un Duster 1.5dci 110cp 4x4 variata Prestige din 2012 si am o problema: nu mai am cadura in habitaclu, iar temperatura la bord nu mai trece de doua linii oricat de mult circul cu masina intr-o zi. Banuiesc ca ar fi de vina termostatul (care o fi ramas blocat pe "deschis") dar nu stiu cum arata si unde este amplasat (la Dacia 1300 si la Logan, stiam ca este in capatul furtunului tur de la radiator, dar la Duster nu l-am gasit acolo). stie cineva unde este amplasat si cum procedez ca sa-l inlocuiesc "in spatele blocului"? Multumesc anticipat.
  8. Salut. Apoximativ 150-200 lei. Suna totusi poate te incadrezi cu masina la un bloc de lumini nou si platesti doar manopera.
  9. Ieri
  10. Interesant... Si cat te-a costat manopera, de curiozitate ? Aproximativ, ca ordin de marime.. Ca sa stiu daca ma apuc eu de lipit sau ma duc la ei Uneori factureaza aiurea 0.5 ore de manopera pentru receptie, 0.5 diagnosticare.. .si iata s-au dus 150 lei...
  11. Salut. La mine a fost schimbat blocul de lumini deoarece nu mai mergea claxonul in 2018 cu mult dupa iesirea din garantie de service Meridian Sud ca fiind un defect de fabricatie al acestuia .Am platit doar manopera inlocuirii acestuia. Totul s-a rezplvat dupa un telefon la Vocea Clientului si acestia spunand sa imi aleg un service unde sa efectuez operatiunea, Cine are aceasta problema poate incerca un telefon pentru intrebari, remediere, lamuriri de la Dacia.
  12. Salut! Problema s-a rezolvat cu un mecanic priceput. La mine era de la amortizoare, chiar daca mai schimbasem 2 randuri pana atunci, tot noi. Succes in rezolvarea problemei.
  13. Salut.ai rezolvat problema? Am un duster din 2019cu aceeasi bataie semnalata de tine si nu gasesc rezolvare de cand am cumparat masina.
  14. Eu unul o sa spun pas anul asta. E cale lunga, infrastructura e cum e si Adriatica cu riviera croata imi fac cu ochiul. Distractie!
  15. Ultima săptămână
  16. Reinvii și eu acest topic... La mine merge claxonul doar dacă sunt închise farurile sau dacă sunt pe poziții. Dacă aprind faza scurtă, adică cam cum merg eu 80% din timp, nu merge claxonul. M-am uitat la poze - dar nu prea seamănă, pentru că am bloc de lumini din 2014 - adică pt PH2, și e puțin diferit. M-am uitat la mine la blocul de lumini dar nu m-am prins care fir ar fi rupt... E vreo cineva cu PH2 care a avut problema asta? Are cum sa fie rupt firul la celalalt capat? E cam greu de demontat toata maneta să ajung la vârful ei...
  17. Confirm că și a mea face la fel. A mai avut un episod pe la 15 000 de km (prin august, acuma am 19 000 și puțin) atunci a trecut de la sine. Acuma exact din 2 ianuarie zi de zi s-a turat fie cu motorul rece fie cu motorul cald, nu e o regulă aici, mai degrabă cred că se leaga de sistemul start&stop. Mașina se turează doar când ar fi cazul să se oprească motorul și afișează că start&stopul este anulat de computer. Culmea că se turează la ralanti și dacă dezactivez start&stopul.
  18. Nic

    Tanin

    Insonorizantul a fost la pistol, l-a avut meseriasul. ceva cu ”B” Ceara cea din atasament, la spray, cumparata de mine. Nu e prea calitativa, as zice. Meseriasul imi recomanda ceva la pistol, tot cu acel ”B”.
  19. Mak

    Tanin

    Am uitat ceva..ce insonorizant si ceara ai folosit?
  20. Salutare tuturor, asteptam cu nerabdare editia 2020, voi intra mai des pe aici sa nu ratez ceva vin cu cortul deci o sa vreau o parcela in camping, in felul asta ramana o casuta libera
  21. ianuarie 2019 masina, 1.6 SCE, se accelereaza singura din 1500 in 2000 ture la apasarea ambreiajului de noua. Efectiv de cand am luat-o din reprezentanta am remarcat comportamentul. Este cu siguranta setare de soft, am acceptat-o ca atare. Habar nu am ce e in spatele acestei chestii, am luat-o ca atare si ca un "feature" care ajuta la plecarea de pe loc
  22. Nic

    Tanin

    Salut. Da. W5W. Insonorizant+ ceara, in Popesti Leordeni. Daca te intereseaza iti dau numarul de telefon, via MP. Despre pret vorbesti cu omul. Nu e secret cat am dat eu, insa am mers printr-un prieten bun amandorura, iar mie mi-a zis sa ii dau cat consider eu, din acest motiv.
  23. Mak

    Tanin

    Stii cumva ce tip este in portbagaj? Cumva w5w?Insonorizarea unde ai realizat.o?Pret?
  24. Nic

    Tanin

    A mai primit: - led pe marsarier; - led pe stop de ceata; - led in compartiment portbagaj. Toate achizitionate de la colegul ce are Pravalia cu Leduri- un vanzator impecabil.
  25. Am Duster 1.6 benzina 4x4 din mai 2018, noua din fabrica. Cam dupa 4 luni a inceput si la mine dansul cu turatia. Cu piciorul ridicat de pe acceleratie, cu ambreiajul apasat, turatia e nehotarata. 2000, 1000, 1500. Nici nu.mi intra autostopul. Daca apas acceleratia revine unde trebuie. Dupa mine e clar treaba de soft. Mi se pare hilar ca cei de la Dacia se chinuie sa implementeze autostop si regim eco pentru a reduce noxele si adiacent consumul, pentru a se conforma preceptelor UE, dar masina face ce vrea ea si arde benzina ca nebuna, stand pe loc la semafor. Am vrut sa alatur si ce patesc eu aici, in speranta ca le va folosi altora. Totusi ma voi adresa calm dar insistent service.ului la care am garantie. Foarte calm..... dar foarte insistent
  26. La salonul auto de la Bruxelles din acest an a fost prezentat Duster TCe 100 Eco-G. Este TCe ul de anul trecut cu combustibil mixt benzina si LPG, 100 cai. 170 Nm ( fata de precedent 160 Nm ) Se pare ca este raspunsul Daciei la normele severe de poluare. https://autoblog.md/premiera-dacia-introduce-motorizarea-tce-100-eco-g-pe-duster-si-ulterior-pe-aproape-toate-modelele-din-gama/
  27. E o problema mai veche din cîte știu! Și indicatorul meu afișează cu întârziere nivelul de combustibil mai ales dacă fac plinul. Sonda e de calitate îndoielnică.
  28. Nic

    Tanin

    Seara buna. Tanin fuse prietenos cu mine, asa ca am mai avut grija de el: - Insonorizant si ceara pe burta si la 'oale'; - Avand butelia GPL, in spatiul dedicat rotii de rezerva, de la sfarsitul anului 2014, spatele era lasat, astfel ca am montat arcuri H&R 30mm( doar spate); - Un mic bullbar cu proiectoare; - Cutie portbagaj.
  1. Încarcă mai multă activitate

×
×
  • Creează nouă...