Toată activitatea
- Azi
-
Verifica star stop, injectie si sistem antipoluare
topic a răspuns la Andreea1313 Andreea1313 în Sectiunea tehnica
Din 2019 este -
Verifica star stop, injectie si sistem antipoluare
topic a răspuns la PufarinaUcigasa Andreea1313 în Sectiunea tehnica
Bateria cati ani are ? - Ieri
-
Andreea1313 îl urmărește pe Verifica star stop, injectie si sistem antipoluare
-
Verifica star stop, injectie si sistem antipoluare
un topic a postat Andreea1313 în Sectiunea tehnica
Buna seara! Mi-au aparut acesti 3 martori dintr-o data. Ce ar putea insemna??? Multumesc imi pare rau daca nu postez la topicul bun -
Andreea1313 s-a înregistrat pe forum
- Ultima săptămână
-
Deoarece initiatorul repeta aceleasi "lucruri" doresc si eu sa subliniez ceea ce am scris (de cateva ori) referitor la toate informatiile \detaliile oferite: Si tot pentru ceilati colegi de forum cateva stari si parametri legati de aceasta ce se pot analiza pentru un Duster ph2 motor K9K856\858: Circuit de carburant/Preîncălzire/Aprindere: Diagnosticare funcţie: CALCULATOR DE INJECŢIE: ET160-COMANDĂ RELEU DE PREÎNCĂLZIRE; ET521-INFORMAŢII NIVEL MINIM CARBURANT; ET838-CONFIGURARE MOD COMBUSTIE; ET839-MOD DE COMBUSTIE; PR006-CURENT REGULATOR PRESIUNE ŞINĂ; PR008-VALOARE
-
ticutc s-a înregistrat pe forum
-
In postul din pagina doi am atasat schema electrica si locatia injectoarelor, am subliniat chiar injectorul nr. 2 se poate vedea foarte clar pozitia acestuia plus mufa cu descrierea pinilor. In postul din pagina patru am atasat si un extras din procedura de diagnosticare a injectoarelor in care am subliniat cu rosu si “Cilindrul nr. 1 este situate langa volantul motor”. Procedura cred ca este destul de clara (in limba romana, plus sublinierile facute), am sugerat de cateva ori ca primul pas este o diagnoza conforma, pe langa citirea corecta a erorilor se pot verifica si codurile injectoar
-
Am fost cu tractorasul la un fost elev, la service.. nici n-am intrat bine pe poarta serviceului si m-a intampinat cu "Ha, ha , dom. profesor.. problema cu injectoarele?" A ascultat motorul si a spus ca rontaitul ala.. care este f. pregnant spunea el, e de la unu sau mai multe injectoare. Mi-a explicat care este treaba, si m-a programat peste o saptamana. Poate o sa cumpar un injector sh. pana atunci si sa vad daca mai rontaie motorul.. Va tin la curent...
-
Poate ajuta pe cineva alta data: ordine injectoare motor K9K 898, 1.5dCi, 110CP, 2012:
-
Constantin89 s-a înregistrat pe forum
-
Nu duceți mașina în service pentru această problemă minoră, pentru a vă face cine știe ce “resoftare” și cine știe câte alte cheltuieli inutile pe lângă, am avut și eu aceeași problemă, am căutat pe net răspunsuri și nu am găsit decât ce s-a vorbit pe acest forum, am găsit în cele din urmă rezolvarea foarte repede, nu trebuie decât să scoateți mufa start/stop care se află pe borna bateriei și să o puneți la loc, dați cheie și plecați la drum unde aveți treabă, multă baftă și succes tuturor
-
am facut swap de injectoare.. 2 cu 3.. am facut cateva zeci de km. Apare doar eroarea la clapeta acceleratie P0101.. dar nu intra in mod avarie. Cred ca din cauza ca sare siguranta la conexiunea dintre cele doua tuburi care duc la intercooler (am pus o poza ).. As lega-o mai strans.. dar cred ca este conceputa astfel.. sa se desprinda. Nu cred ca e stricata clapeta, motorul se tureaza, trage.. Oricum o s-o duc intr-un service.. Ce ziceti, sa faca o regenerare DPF fortata? Se poate, chiar daca nu e in parametrii?
-
La Renault/Dacia numerotarea cilindrilor se face de la ambreiaj spre distribuție, exceptând la unele motoare (de ex: TCe și SCe) la care numerotarea începe de la distribuție. Dacă nu știu ce cilindru e, e foarte ușor de aflat: în cazul tău, motor k9k, scoți mufa unui injector și încerci să pornești motorul... după codul de eroare ai și numărul cilindrului
-
ce vrei sa spui?? Am crezut mult timp ca ordinea cilindrilor se face de la stanga la dreapta.. Injectoarele 2,3,4 arata foarte bine.. stralucesc.. ca noi. Doar cel 1 arata ruginit.. Am dat jos injectorul 2, pe care l-am fotografiat, Cum vi se pare capatul.. mai e ceva de capul lui?? Cum ar trebui sa arate??
-
aidecapulmeu (si orice alte "comentarii" cred ca sunt de "prisos" )
-
la inceput de August.. a facut scandal in drum spre Bucuresti, In Bucuresti la service au pus calculatorul si : Injector 2 si 3 defecte.. Au pus doua noi si pe celelalte le-au reconditionat la o firma din Bucuresti. Eu am crezut ca au pus pe cilindrii 2 si 3 injectoarele noi. Am plecat impacat si au tot aparut problemele. Am mers la reprezentanta din Medias.. dupa 3 sapt., Au spus ca intr-adevar sunt 2 injetoare noi, le-au scris codurile , si atat.. Nu le-au verificat functionarea.. lucru solicitat de mine dealtfel Au spus ca s-ar putea ca tzacanitul sa fie de la tacheti, motor... Cred ca
-
Incearca totusi sa oferi informatii "coerente" si corecte: apoi: (altfel nu stiu cine te poate ajuta concret daca NU oferi detalii corecte )
-
Buna am dat jos injectorul2.. este cel vechi.. doar pe cilindrul 3, 4 sunt injectoarele noi... postez niste imagini.. Nu prea vad pe unde ar mai putea pulveriza motorina... sunt niste orificii f. inguste Trebuie schimbat? Se poate rectifica? Daca il schimb mai trebuie rescrise codurile ?
-
Asta poate sa aibe mai multe potentiale cauze (nu numai \doar lipituri reci, poate chiar în interiorul ECU –prezente mai ales la modelele mai vechi), trebuie facute mai multe verificari in mod conform. PS: iar pentru ceilalti colegi de forum (unii mai tineri) atasez doar ca exemplu o poza (sper sa fie destul de clara, pentru ca a trebuit sa o "redimensionez") cu “lipituri reci” in ECU si incerc sa explic cat mai scurt: la modelele Dacia \Renault mai vechi acestea au fost destul de des intalnite pentru ca s-a “utilizat” un furnizor care folosea un aliaj necorespunzator pentru acestea, in ti
-
Asta arată ca o pană de contact, ( poate chiar în interiorul ECU ) lipituri reci la conectori.
-
shivisaxena501 s-a înregistrat pe forum
-
adrianchelupop s-a înregistrat pe forum
-
Desigur ca tu cunosti mai bine cum “stau” lucrurile si procedezi asa cum consideri \doresti. Interesanta si destul de des intalnita este si eroarea DTC0101(22) referitoare la debitmetru de aer \sensor presiune supraalimentare care poate avea probleme si genera o functionare neconforma a motorului, atasez si cateva capturi referitoare la aceasta pentru un Duster ph2 motor K9K856\858, poate sunt de folos altor colegi de forum.
-
Ce ma intriga este ca masina functioneaza sute de km fara sa se aprinda nici un martor in bord... si la o adica intra in mod avarie.. si se aprind martorii in bord. Daca este o problema la injector.. de ce nu apare eroarea imediat?? Am sters erorile si masina merge , se tureaza. Pun mana in foc ca pot sa mai fac vreo 2-300 km... pana cand apare din nou eroarea si intra in limp-mode... probabil cand vrea sa-si faca regenerarea.. O sa cumpar un injector second , o sa-l montez si vad daca dispare tzacanitul.. daca dispare .. e clar.. daca nu problema motor.
-
Raman la parerea ca primul pas poate sa fie o diagnoza conforma urmata apoi de verificarile necesare, informatii am oferit si pot sa mai ofer destule (unele dintre ele nici cei din unele reprezentante nu le cunosc sau nu le aplica in mod corespunzator). Ai mai scris si ca “…Acasă am citit erorile cu ELM și …”, daca doresti poti descarca aplicatia ELM327 Identifier si scana\verifica clona aceea ELM327 (poti atasa si o poza cu scanarea aici), daca clona este una OK (cu aplicatii multimarca gen Torque merg cam toate dar asta nu inseamna ca si sunt conforme) atunci pot sa iti ofer un program
-
m-am dus la reprezentanta Medias dupa schimbarea injectoarelor 2,3 intr-un alt service, tocmai in speranta sa le verifice!! (Lucru cerut in fisa de reparatii!!) Cei de acolo au trecut nu-sce coduri si atat, au zis ca sunt bune si ca cred ca e de la motor. tzacanitul.. Sigur nu aveau aparatura de verificat injectoare. Am mers direct in alte doua service-uri unde au ridicat din umeri mecanicii si au zis ca trebuie sa desfaca motorul (o carutza de bani) sau sa merg cu ea asa pana se accentueaza zgomotul.. Am ales varianta 2.. pana la o adica.. Intre timp am schimbat bujia pe cilindru 1 care era
-
EddyBianca s-a înregistrat pe forum
-
, da, injectoarele se pot verifica si cu asa ceva, deasemenea printr-o diagnoza \diagnosticare conforma (subliniez din nou asta) nu doar citire erori cu programe generice multimarca, analizate corectiile injectoarelor si parametri aferenti, se pot masura chiar fizic debitele acestora prin metoda "eprubetelor" (detalii se gasesc destule), etc. ... Insa pot da exemplul unui alt coleg de forum care avea acest "tacanit" sau "rontait" si pe care l-am ajutat dupa ce a fost prin cateva reprezentante si service, s-au testat injectoarele (pe stand profesional), schimbat cu unele reconditionate apo
- Mai devreme
-
Da, injector 2 apare pe diagnoza omului... As verifica injectoarele cu asa ceva: daca gaseste.
-
Din pacate mecanicul potrivit, unul de ala batran cu expertiza \experienta este din ce in ce mai greu de gasit, mecanicii cu adevarat buni sunt din ce in ce mai rari, majoritatea celor tineri de acum sunt doar "schimbatori de piese", dar la fel de adevarat este ca si masinile mai noi au sisteme din ce in ce mai complicate, cu tot felul de senzori-menzori, softuri-mofturi, etc. .... Dar da, "tacanitul" de injector \injectoare duse este unul "specific", insa colegul a scris si ca "... Injectoarele pe cilindri 2 si 3 noi.... o sa fac rost de un injector bun.. o sa-l pun pe cilindrul 2 si o s
-
Susține forumul
Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton
și vei susține forumul.
Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro
De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere. -
Top contribuitori
-