Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat     

  1. Azi
  2. Achizitie Noul Duster 2018

    Pe piata din Italia sunt anuntate oficial motorizarile de mai jos (nu mai stau sa traduc ca se intelege): Benzina: SCe 115 (versioni 4X2 e 4X4) e TCe 1251 (versioni 4X2 e 4X4) associati a una trasmissione manuale. Diesel, il veicolo propone il propulsore dCi 90 per la versione 4X2 e il dCi 110 per le versioni 4X2 e 4X4, associati a una trasmissione manuale. La motorizzazione dCi 110 (per la versione 4X2) può essere equipaggiata con la trasmissione automatica a doppia frizione EDC. GPL con la motorizzazione SCe 115 4X2.
  3. In postul de mai sus este gresit linkul...mi-a trimis acum linkul de unde l-a cumparat: https://www.amazon.it/dp/B074DJN348/ref=cm_sw_r_cp_api_ZSymAb6N67190
  4. O mufa OBD si Torque afiseaza ceva asemanator. Dezavantaj e ca trebuie sa folosesti telefonul sa vezi datele, pe cand chinezaria poate fi tot timpul conectata.
  5. Anvelope Offroad & All-Terrain AT

    "Shape of dome" se poate regla exclusiv din presiunea cauciucului. Rulajul pe secctiunea centrala a caii de rulare se face cu pres mare in cauciuc iar uzura marginilor are loc cand ai pres scazuta. Dupa un an de utilizare pe asfalt pot confirma ca aderenta pe ud este precara. In teren accidentat e cu totul alta discutie.
  6. Da mail,de curiozitate,la mai multi dealeri si intreaba daca au la drive test aceasta motorizare.Sigur nu au.Nu.i cerere...
  7. Salutare,am gasit chestia asta din linkul de mai jos,ce si-a montat un tip (am vazut pe facebook),dar nu am incredere in ce spune,asadar oare e buna la ceva sau e vrajeala chinezeasca?Vad ca are si o functie "gear shifting reminding",asta nu e aceias chestie cu asistent la schimbarea treptelor de viteza de la Duster? https://www.aliexpress.com/item/Autool-X50-Multi-Function-Car-OBD-Smart-Digital-Meter-Alarm-Fault-Code-Meter-Clock-Speed/32696696172.html
  8. Zgomot dupa oprire

    iar s-a intamplat, aceeasi rezolvare, ce poate fi pana la urma?
  9. Am si eu o intrebare, nu stiu pe ce masina vrei sa montezi, dar de ce te complici sa montezi original?
  10. Prezentare Duster DanB

    Bun venit in comunitate si sa o stapanesti sanatos. Eu deja la al doilea Duster pot sa-ti spun ca sunt foarte multumit de alegerea facuta. Sper ca proaspatul 'nascut' Duster 2 (sau ph3) sa fie cel putin la fel de bun.
  11. Anvelope Offroad & All-Terrain AT

    am sa iau in considerare acest sfat, desi vad ca kitul de 2,5 este mai scump!!
  12. Putere motor nou

    @Serghei Cauze pot fi mai multe...poate fi inclusa si legenda aia din popor."cum o inveti in rodaj asa o ai"! Fa si tu o vizita la service pemtru o diagnoza si vad cei de acolo despre ce e vorba.
  13. Carlig Duster

    Atelajul ala se refera de fapt la carlig ce se monteaza si demonteaza fara unelte si efort,adica unul ca cel din link: http://www.carlig-remorcare.ro/dacia/dacia-duster/carlig-remorcare-dacia-duster-demontabil-automat-orizontal-d0416c.html PS:Eu unul nu mai cumpar nimic de pe site oficiale Dacia..aceliasi lucruri si marfuri se gasesc si in alte parti la bani putini!
  14. Carlig Duster

    S-ar putea sa fi rezolvat, cel putin teoretic: am fost la o alta reprezentanta, unde am dat de cineva mai sociabil, care mi-a aratat si schitele din aplicatia lor, nu doar niste numere si se pare ca se poate. Se pot aduce cica pe parti (adica separat traversa, separat kitul de montaj, etc.), nu pachetul care le include pe toate ca in link-urile de mai sus (cel cu codul de referinta 7711577594). Motivul invocat, incredibil: cica acele pachete ar fi mai ales pentru piata din Rusia (?!). Am vrut sa fac si programare, dar electricianul e in concediu pana la anul , asa ca am amanat-o. Cateva aspecte tehnice din raspunsul de la Vocea Clientului: Referitor la solicitarea dumneavoastra, va transmitem ca pentru vehiculul Dacia Duster cu seria de sasiu [...] avem urmatoarele referinte de atelaj compatibile:7711577593 Atelaj standard - 7 pini ( traversa + elemente de prindere + cablu )7711577594 Atelaj standard - 13 pini ( traversa + elemente de prindere + cablu )sau8201645698 Atelaj demontabil fara unelte ( traversa + elemente de prindere ) Interesant ultimul reper: nu stiam ca exista pt. PH2 "Atelaj demontabil fara unelte", mai ales ca nu am gasit pe niciunde macar o poza ceva, sa vad cum arata. Incurcate sunt caile... Daciei :))
  15. Achizitie Noul Duster 2018

    eu mi-as dori un test drive cu 1.2Tce. Poate vine si pe la dealer-i motorizarea asta pentru teste.
  16. Achizitie Noul Duster 2018

    eu unul imi doream motorizarea de 1.6 Sce, dar dupa cum spunea colegul mai devreme sa ca o vor reintroduce in primele luni ale anului 2018, voi mai avea rabdare. Probabil ca vom cadea cu totii de accord legat de lansarea modelului si despre profesionalismul cu care a fost facuta aceasta lansare.
  17. Achizitie Noul Duster 2018

    Foarte bine punctat @vladionut, cam multe balbaieli cu ocazia lansarii noului Duster, o masina asteptata de multi printre care si subsemnatul. Motorizari putine ramase plus mari restrictii la configurare ( lipsa echiparii Prestige pe motorizarile pe benzina). Sa speram ca toate astea se vor remedia in 2018 si voi putea alege masina pe care mi-o doresc pana la urma
  18. Achizitie Noul Duster 2018

    Eu spuneam ca este putin ciudat cand vezi pe site-ul Dacia cum varianta de baza (Essential) are acelasi prest de pornire ca si varianta urmatoare, Comfort. Atata tot.
  19. @t0rquemada Busonul de adblue nu l-a vazut nimeni pentru ca nu exista.
  20. @vladionut Este diferenta si de motorizare nu doar de nivel de echipare (adica compari mere cu pere) Spre exemplu: Essential dci 110 este mai ieftin cu 1050 euro decat Confort dci 110 - aici vorbim de motorizare identica. Cei de la Vocea Clientului spun ca motorul de 1.6 a fost retras din motive tehnologice - fara alte explicatii. Tot ei spun ca motorul o sa fie reintrodus in configurator la inceputul anului 2018. Am solicitat un termen precis. Mi-au raspuns: primele luni din 2018. Am intrebat daca preturile raman cele afisate initial pe site. Mi-au raspuns ca preturile se vor stabili ulterior. (altfel spus pot sa ramana identice sau nu - eu nu cred ca se vor micsora).
  21. Achizitie Noul Duster 2018

    Te referi la senzatia de "lipsa de spatiu"?
  22. Marea problema a masinii ramane senzatia de spatiu si vizibilitate redusa.
  23. Carlig Duster

    Am si eu o nelamurire: vreau sa montez un carlig cu instalatie pe 13 pini, dar cel standard (cu placa), nu gat de lebada: asa https://accesorii.dacia.ro/#!/detail/dd852122-5d2b-4fa4-92b9-ca72812552cb nu asa https://accesorii.dacia.ro/#!/detail/0581473c-df36-4d1d-b2d9-d5553bdd6e32 Am contactat Vocea Clientului si mi-au raspuns ca se poate, mi-au dat si referinta: 7711577594 Atelaj standard - 13 pini ( traversa + elemente de prindere + cablu ). Am mers apoi la reprezentanta si aia nu si nu, ca nu se poate cel standard, ci numai "gat de lebada". Mi-au zis ca asa le da lor in aplicatie, bazat pe seria de sasiu. Dar si de la Vocea Clientului tot pe serie de sasiu mi-au facut recomandarea. Ce e de facut? Are cineva montat pe 4x4 TCe montat un astfel de carlig?
  24. Am si eu o nelamurire: vreau sa montez un carlig cu instalatie pe 13 pinoi, dar cel standard (cu placa), nu gat de lebada: asa https://accesorii.dacia.ro/#!/detail/dd852122-5d2b-4fa4-92b9-ca72812552cb nu asa https://accesorii.dacia.ro/#!/detail/0581473c-df36-4d1d-b2d9-d5553bdd6e32 Am contactat Vocea Clientului si mi-au raspuns ca se poate, mi-au dat si referinta: 7711577594 Atelaj standard - 13 pini ( traversa + elemente de prindere + cablu ). Am mers apoi la reprezentanta si aia nu si nu, ca nu se poate cel standard, ci numai "gat de lebada". Mi-au zis ca asa le da lor in aplicatie, bazat pe seria de sasiu. Dar si de la Vocea Clientului tot pe serie de sasiu mi-au facut recomandarea. Ce e de facut? Are cineva montat pe 4x4 TCe montat un astfel de carlig?
  25. Achizitie Noul Duster 2018

    Legat de disparitia motorului de 1.6 l aspirat, chiar si pe configuratorul dacia.ro, cum spunea un coleg, acest motor a disparut. Asta a facut ca pana si varianta de baza - Essential - sa primeasca motor turbo si, implicit, sa-i creasca pretul. Ceea ce mi se pare strange este ca acum, pe site, primele doua versiuni - Essential si Comfort - sa aiba acelasi pret de plecare : 14.550 EUR. Parca logic ar fi ca prima versiune sa fie cea mai ieftina, ca de asta nu are o serie de echipamente. Cam multe balbe din partea Dacia pentru un model asteptat foarte mult si care constituie mare parte din vanzari, atat in tara cat si in afara, implicit o mare parte din productie.
  26. Ieri
  1. Încarcă mai multă activitate
×