Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat     

  1. Ora trecută
  2. La mine liniuțele cad din ce în ce mai repede. Spre exemplu sub jumatate6din rezervor mi-au dispărut 3 liniuțe în 70 km pe drum drept, fără a înclina mașina în vreun fel. După ce fac plinul până când rămân vreo 5 liniuțe îmi arată o autonomie de vreo 1.000 km. (kilometri parcurși + kilometri rămași), iar când se aprinde becul mai merg vreo 30 km. și am parcurs un total de 700 km. de la plin. Cam mare diferența față de 1.000 în condițiile în care merg cam la fel tot timpul. De parcă rezervorul ar fi mai larg sus și mai strâmt jos, iar softul ar considera că un centimetru pe verticală are tot atâția litri sus cât și jos.
  3. Mazarin

    L52

    Ce tablou de bord este acela?
  4. Salut ! Stai liniștit , furtunul de cauciuc este pe partea ,,gazoasă" , face legătura între vaporizator și injectoare , conducte de cupru ai de la rezervor la vaporizator , și felicitări pt instalație și mai ales modul ei de montaj , foarte profi ! Ok .Am înțeles , cred că mai sigur este cauciucul , rezistă mai bine la vibrații , coroziune , etc. Nu ar trebui să-l schimbi , baftă și drumuri bune !
  5. Azi
  6. Salutare Nu,ce am pozat mi-a pus de la rezervor la vaporizator.
  7. t0rquemada

    L52

    Mai ștergem praful
  8. Salut ! Stai liniștit , furtunul de cauciuc este pe partea ,,gazoasă" , face legătura între vaporizator și injectoare , conducte de cupru ai de la rezervor la vaporizator , și felicitări pt instalație și mai ales modul ei de montaj , foarte profi !
  9. Probabil Duster ph3 de Anglia(volan dreapta) transformat în Duster ph3 de România (volan stânga)
  10. Depinde, priza aia ține 120W maxim, ai pus 121W e problemat ta... glumesc e o problemă dacă a făcut cum ai zis tu și e reproductibil fenomenul, de preferință în service - atenție la puterea frigiderului.
  11. Da mai multe detalii - nu se intelege nimic din ce ai scris mai sus
  12. danielb

    Elefantul maro

    Am reusit pana la urma sa pun cureaua. Vazusem intr-un filmulet cum a pus pe role si la sfarsit a pus pinionul de la arborele cotit si am aplicat varianta asta. Astazi ar trebui sa-i dau o cheie. Mai am de strans surubul de la fulia arborelui cotit si trebuie sa incerc doua variante: ori cu frana apasata ori cu pinul TDC care sa blocheze arborele. Desi in manual e data varianta cu pinul TDC mi-e frica sa nu ramana blocat pe acolo cand strang surubul. Poate reusesc doar cu frana apasata. Daca nu se dezmembreaza motorul cand il pornesc dau comanda si de o instalatie GPL Am pus pe doua masini instalatie de la AGR si merg tot pe varianta asta.
  13. Vor aparea in curand topicuri aiurea postate cu "probleme adblue"
  14. Nu va jucati! Nu puneti apa sau pishu sau... orice in afara de Adblue! In rezervorul de adblue este un senzor care masoara concentratia de uree din adblue, daca lichidul nu este in parametrii, masina intra in sistemul de blocare antipoluare si incepe sa va numere de la 800km in jos pana la blocare. Fara suparare, am si eu o intrebare, sper sa nu supar pe nimeni. A citit cineva manualul masinii la capitolul referitor la sistemul adblue? Acolo scrie foarte clar cum sta treaba cu adblue. Prima avertizare de nivel scazut apare cand mai ai 2.400 km pana la terminarea rezervei de adblue. Si iti scrie, in 2.400 km aveti in vedere umplerea cu adblue, apoi la 1200 te avertizeaza. De la 800 km te avertizeaza la fiecare 100 km apoi de la 200km parca din km in km. Scrie in carte. Eu fac umplerea preventiva cam la 10-12k km. Ieri la 11.000 am facut plinul, au intrat 8,5 l. Deci un consum aproximativ de 0.75l/1000 km. Asta in cazul meu, la stilul meu de utilizare al masinii. Cei care merg mult prin oras vor avea un consum mai mare la 1000 km.
  15. O sa înțeleagă dacă observă lejii puși la faza lunga.
  16. Eu am rezolvat problema indicatorului de carburant oprind mașina de câteva ori, apoi și-a revenit, nu știu dacă opririle au fost motivul de și-a revenit sau a revenit de la sine, am pățit-o de 2 ori pana acum și pana acum și-a revenit singura... legat cu scosul bornei... sunt de acord cu T0rquemada, credeți-ma, știe ce vorbește.
  17. Salut , senzorul este in parbriz și până acum nu mi a făcut probleme . Aseară mi-am amintit că în vară am băgat în frigider in bricheta din portbagaj și brusc sa aprins faza scurta și faza lunga și la fel nu am putut sa opresc farurile doar cu deconectare baterie . Tind sa cred că este un bag in soft care face aceste probleme , după cum am mai zis , sâmbătă mă duc la service pentru revizie și voi discuta cu inginerul de acolo despre aceste probleme , sper sa existe rezolvare bine daca înțelege inginerul care este problema ...
  18. Ieri
  19. Buna tuturor. Incerc sa fac un calcul rapid daca s-ar merita sa ma apuc de conversia unul duster 2017/2018 . Stie cineva cat si cum ?
  20. Testat si pe Renault Megane - acelasi comportament. Cred din ce in ce mai mult ca e un bug "acceptat"
  21. Pe bord este aprins martorul albastru de fază lungă. Nu mai știu dacă se aprinde și cel verde de fază scurtă. Mașina este Comfort 2018. Sper să nu uit mâine să verific dacă se mai aprinde și vreun martor verde.
  22. Fără niciun martor aprins pe bord? (minim 2 trebuiau să fie aprinși) Mașina e an/echipare ?
  23. Motor pornit. Prima oară am observat asta în timp ce mă deplasam prin oraș. Pe hayonul celui care tocmai îmi tăiase fața se reflectau farurile mele.
  24. E normal*, dar nu pe lumină. *logica e asta: trebuie aprinse pozițiile , apoi poți aprinde faza scurtă și în final faza lungă. Atenție și la modul de testare(joacă) motor pornit sau contact pe M sau contact pe 0 nu e același lucru.
  25. @t0rquemada, a mea aprinde faza lungă, faza scurtă și stopurile atunci când împing maneta (luminile pe auto și lumină afară la prânz să zicem). Atenție! Nu mă refer la tras de manetă (flash). Mașina a fost ridicată de la dealer acum 2 săptămâni.
  26. @Mazarin Senzorul este fie pe bord, fie in parbriz. Depinde de lot. Incearca sa nu mai raspunzi pentru altii. Merci
  1. Încarcă mai multă activitate

×
×
  • Creează nouă...