Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat     

  1. Ieri
  2. Ultima săptămână
  3. marco79ro

    Un Duster De Cluj

    Același lucru l-am pățit si eu, doar ca al meu a putut fi reconditionat. La început am dat vina pe motorina de la Lukoil, dar cine știe.
  4. kyuss

    Un Duster De Cluj

    Am scos injectorul #3 si l-am dus la testare, e mort, nu functiona deloc. Probabil a mers intermitent pana cand a crapat de tot. Am luat unul din dezmembrari, l-am inlocuit si acum merge ca nou. O cheie de 17 pentru conducta de presiune, o tubulara de 10 pentru saiba ce tine injectorul si o cheie de 10 pt capacul de pe motor plus o cheie de 8 pentru a inlatura suportul jojei. Treaba de 15 minute, ma gandesc sa-mi pun un injector de rezerva in portbagaj
  5. cristic1982

    Noul Motor 1.6 Benzina Euro6

    Dar linia a fost concepută de la început pt diversitatea asta. Și posturile de lucru la fel. Mercedes a cerut pt 1,5 dci doar alte pistoane (otel in loc de aluminiu, pt un câștig de consum), care au fost aplicate și pt restul (variantele Renault) pt că nu putea fi gestionată diversitatea. In fine, crezi ce vrei.
  6. @cristic1982 Intre motorul de 1.3 l de la Renault si cel de la Mercedes exista, printre altele, o foarte mica diferenta la capacitatea cilindrica. La Renault motorul de 1.5 l are componente diferite (o parte din ele) pentru variantele de 90 si 110 CP! Componentele respective au coduri diferite! La Renault motorul de 1.5 - 90 are turbina cu geometrie fixa iar motorul de 1.5 - 110 are turbina cu geometrie variabila.
  7. cristic1982

    Noul Motor 1.6 Benzina Euro6

    Motoarele sunt identice. La fel pentru 1,5 dci, in presă, spuneau că au diferențe, că a fost reproiectat, dar în realitate erau identice. Mă refer la motor (sistem de injecție, pistoane, turbina, etc.) și nu la adaptarea ce se face pentru fiecare vehicul pe care se montează (adică cutie de viteze, alternator, demaror, intercooler sau tubulatura de admisie). Dacă ați cunoaște un flux pe o banda de asamblare, ați înțelege că e extrem de dificil sa pui componente atât de diferite (de exemplu segmenți) pentru același tip de motor. Implică mai multe posturi de lucru, iar asta nu se poate face fizic, linia fiind aceași pe care se făcea 1,2 tce.
  8. Cu siguranta sunt cazuri izolate.
  9. @abc, stiu eu un caz in care cineva si-a luat 1.5 dCi de 90 si l-a resoftat in jur la 120 CP. El se declara multumit, eu am rezerve mai ales la o masina noua. Pe fosta masina am avut remapare dar nu mi s-a parut atat de spectaculoasa cum era laudata desi era facuta la cineva cu referinte bune.
  10. Motorul de 1.3 l benzina montat pe Mercedes nu este absolut identic cu motorul de 1.3 l Renault. Intr-adevar motorul a fost proiectat impreuna de Renault si Mercedes dar variantele montate pe masini au mici diferente (nu este vorba doar de soft) caracteristice fiecarei marci. Atat la Renault cat si la Mercedes exista diferente intre componentele motorului pentru diferitele variante de putere (nu este vorba doar de un soft diferit). Evident se poate creste puterea cu un soft artizanal dar putin probabil sa obtii o diferenta semnificativa. In plus componentele mecanice (care nu au fost proiectate pentru o putere mai mare) sunt solicitate mai mult, rezulta efecte negative pe termen lung. Despre fiabilitate nu se poate stii decat dupa mai multe zeci de mii de kilometri cand deja este prea tarziu pentru cel in cauza. Nu mai spun ca modificarea softului poate sa influenteze negativ rezultatul la testul de poluare de la itp. Pentru cateva sute de euro cat o sa fie diferenta intre diferitele variante de putere nu cred ca merita efortul sa ne incurcam cu tot felul de modificari la motor. Spre exemplu eu nu am auzit pe nimeni sa cumpere Duster 1.5 de 90 CP si sa faca modificare de soft ca sa-i creasca puterea. Toti prefera sa dea in jur de 500 de euro in plus si cumpara Duster cu motor de 110 CP.
  11. cristic1982

    Noul Motor 1.6 Benzina Euro6

    Acum depinde ce modificări hard (pistoane, segmenți, arbori came, vibrochen, supape, turbine sau injectoare) sunt între versiuni. Poate iei variante mai slabe si, din reglaje soft, poți obține mai mult păstrând același nivel de fiabilitate (nu de garanție).
  12. cristic1982

    Noul Motor 1.6 Benzina Euro6

    Varianta de 160 cp este pe noul clasa A.
  13. Marian30

    Transmisie Automata Pe Duster

    Salutare. S-au dacă se poate monta orice tip de cutie automată. Vă mulțumesc.
  14. Tot zvon..Cica variantele aparute ar fi la Renault pe Scenic 115,140,160.La noi evident trebuie sa apara ceva intermediar..Sa asteptam 2019..sau sf lui 2018..
  15. Sunt zvonuri din presa internationala. Oficial nu s-a anuntat nimic. Chiar daca as cunoaste o persoana din conducerea Dacia - Renault care sa zicem ca mi-ar spune exact ce urmeza sa se intample tot zvon s-ar chema, atat timp cat nu exista un comunicat oficial de la uzina. Eu asa am citit in ultimele luni pe mai multe site-uri (de presa): 3 variante de putere (110, 130, 160 CP), 4X2 sau 4X4, cutie manuala sau EDC, inclusiv la tractiunea integrala. Nu vor aparea simultan toate variantele si toate combinatiile. In Romania se estimeaza ca se vor vinde doar doua variante de putere (cele mai mici!). Ramane de vazut ce o sa fie! Spre exemplu cand au lansat actuala versiune de Duster au scos din oferta pentru Romania nivelul de echipare de baza (Acces) care se vinde in continuare in vestul Europei. Deci nu este obligatoriu ca in tara noastra sa se vanda cele mai ieftine versiuni. Mai mult la inceput in Romania era disponibila pentru "benzinari" doar varianta de 1.2 (mai scumpa), in timp ce in restul Europei se vindea bine merci si 1.6 (cei de la Vocea Clientului spuneau ca sunt probleme cu omologarea dar in restul UE nu!). Inca de la lansare se vorbea de un nou MediaNav proiectat special pentru Duster (ma refer la noul bord). 99% o sa aiba display-ul mai mare. Pe strazile din tara noastra probabil o sa-l vedem tot dupa 1 ianuarie 2019 (si) in combinatie cu 1.3 benzina.
  16. @abc,conteaza varianta de top cand la noi o sa ajunga doar cea de 130cp? @domnulnopcea,la noi ajung variantele slabe,restul la Renault,Nissan.
  17. domnulnopcea

    Noul Motor 1.6 Benzina Euro6

    wow! 160cp? niciodata nu a avut dacia asa motor pe nici una din masini (cel putin din cate stiu eu). @abc poti sa ne spui de unde sti acest lucru? sunt zvonuri sau e ceva oficial? tot pe la inceputul anului am inteles ca va fi lansat un facelift care va contine un panou media navigation imbunatatit.
  18. Urmeza motorul de 1.3 l benzina (doua sau trei variante intre aproximativ 110 si 160 CP). Probabil livrarile pe piata din Romania vor incepe dupa 1 ianuarie 2019.
  19. domnulnopcea

    Noul Motor 1.6 Benzina Euro6

    multumesc MAK Sti cam pe cand exact? de unde ai aceasta informatie? Ar fi super sa ofere un motor de 130 de cai.
  20. o sa apara 1.3Tce 130 cp
  21. domnulnopcea

    Noul Motor 1.6 Benzina Euro6

    Eu am mai auzit, citind pe forumuri, ca pe la finele acestui an s-ar introduce un motor pe benzina mai puternic, cel de 125 de cai, care acum nu mai este in oferta Dacia, dar a fost cu ceva luni in urma. Stie cineva ceva despre acest aspect? multumesc
  22. xxfiles

    Telecomanda cu radiofregventa

    E permanenta setarea pana la apasarea prelungita (5 secunde) a tastei care permite revenirea la setarea anterioara.
  23. domnulnopcea

    Noul Motor 1.6 Benzina Euro6

    cristic1982 nu are rost sa fim obraznici. iti multumesc. abc multumesc mult pentru raspuns. eu sunt interesat sa imi iau un duster si sunt la inceput cu informatile. nu stiu prea multe, de aceea nu sunt exact in exprimare. o zi frumoasa!
  24. andrei_s

    Telecomanda cu radiofregventa

    In așteptarea mașinii am și eu o întrebare pentru posesorii de Duster cu card keyless: setarea de a deschide mașina doar din telecomanda și nu automat la apropierea de mașina este permanenta după activare sau se dezactivează singura la pornire motor de ex. Eu vreau sa o deschid/încui exclusiv din telecomanda și sa-i montez și o alarma. Mulțumesc !
  25. cristic1982

    Noul Motor 1.6 Benzina Euro6

    Nu exista Duster 1 faza 3. Ce se vinde acum este Duster 2. Daca era un facelift (asta înseamnă faza 2) însemna că există părți de caroserie interschimbabile. Ghici ce, nu e niciuna. Sunt alte matrițe pt uși, șasiu, lonjeroane, pavilion etc. Daca ști tu o parte de caroserie interschimbabilă intre Duster 1 (ph1 sau ph2) și Duster 2 pune aici informația. Daca nu, lasă gargara ieftina. Sunt sigur că nu găsești, dar vorbești și tu ca să te afli în treabă.
  26. Da, are distributie pe lant. Nu exista Duster 2. Ce se vinde acum este Duster 1 ph3. Actualul motor de 1.6 cu distributia pe lant provine de la Nissan si a fost montat anterior inclusiv pe Duster 1 ph2. Vechiul motor de 1.6 care a fost montat pe Duster 1 ph1 dar si pe Logan provine de la Renault si are distributia pe curea.
  27. domnulnopcea

    Noul Motor 1.6 Benzina Euro6

    poate confirma cineva ca motorul de pe duster 2 pe benzina, SCe 114, de 115 cp si 1.6 litri are distributie pe lant? multumesc
  1. Încarcă mai multă activitate
×