Sari la conținut

Utilizatori conectați


59 utilizatori conectați acum

  1. Vizitator
  2. bbm

    bbm

    acum 1 minut

  3. Vizitator
  4. Vizitator

    Vizitator

    Citește forum: Sectiunea tehnica

    acum 1 minut

  5. Vizitator

    Vizitator

    Citește index forum

    acum 2 minute

  6. Vizitator
  7. Vizitator
  8. Vizitator

    Vizitator

    acum 5 minute

  9. Vizitator

    Vizitator

    Citește topic: GPL pe Duster 1,6 16V

    acum 5 minute

  10. Vizitator

    Vizitator

    Citește forum: Administrativ

    acum 6 minute

  11. Vizitator

    Vizitator

    Citește index forum

    acum 6 minute

  12. Vizitator

    Vizitator

    acum 6 minute

  13. Vizitator

    Vizitator

    Citește forum: Manuale & tutoriale

    acum 8 minute

  14. Vizitator
  15. Vizitator

    Vizitator

    acum 10 minute

  16. Vizitator
  17. Vizitator
  18. Vizitator

    Vizitator

    acum 13 minute

  19. marco79ro
  20. 8cristian

    8cristian

    acum 15 minute

  21. Vizitator

    Vizitator

    Citește index forum

    acum 15 minute

  22. Vizitator

    Vizitator

    acum 15 minute

  23. Vizitator
  24. Vizitator

    Vizitator

    Citește topic: Dacia Duster vs. Suzuki

    acum 16 minute

  25. Vizitator
  26. Vizitator
  27. Vizitator

    Vizitator

    Citește topic: Duster 1.0 litru!

    acum 17 minute

  28. Vizitator
  29. Vizitator

    Vizitator

    acum 19 minute

  30. Vizitator

    Vizitator

    acum 20 minute


  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Motor 1.5Dci Ph1 K9K- 898; Km la bord: 144.980; An fabricatiei: Oct.2012. Revizii tinute "la zi": Schimb ulei la fiecare 10000km, am folosit doar Ulei Motor ELF Evolution FULL-TECH FE / DPF 5W30 5L. Intotdeauna am schimbat obligatoriu si toate filtrele (Filtru Ulei , Filtru Particule (Aer), Filtru Motorina Dacia Duster Euro 5, Filtru Habitaclu, toate de la producator MANN- Germania).  Functionare: Foarte buna. Profilactic: in fiecare luna "am scos-o" la autostrada, unde am curatat DPF-ul. In fiecare an, am facut si un drum lung de 3000-4000km [dus-intors] prin Europa. Probleme aparute de-a lungul exploatarii: senzor" prezenta apa in combustibil" defect; infundat (si curatat) EGR-ul la 100.000km; termostat blocat pe "deschis" (si inlocuit) la 140.000km.  Consum mediu: 9l/% in Bucuresti; 6,5l/% extraurban; 7-7.5l/% pe autostrazile din EU mergand cu 130kmh(3200rpm), 140kmh (3500rpm) si... 175kmh (4200rpm) doar in Germania si doar dupa ce am umplut rezervorul cu motorina de la statie Shell. Aaaa! Era sa uit: Discuri de frana, placute si saboti schimbat la 90.000km; distributie( curele si pompa de apa) sbimbata la 60.000 si la 120.000km. Urmeaza la 150.000km Cam atat pentru acum.  
    • Nu cred ca e inghetat ci mai degraba e infundat traseul. Am schimbat si lichidul insa tot fara succes. Cred ca dau o fuga pana la reprezentanta unde cel mai probabil un tinichigiu piate desface plafonul sa verifice furtunul ce vine de la recipientup din compartimentul motor.
    • De banii astia montezi  piele veritabila.
    • Blocul de lumini este vreo 700-800 lei de origine, manopera cum am spus 150-200 lei. Asa era atunci cu aproximatie. Suna si alege service si Dacia vorbeste si te suna ei pentru raspuns. Eu asa fac la orice problema intampinata. Acum am avut probleme cu tapiteria de "piele"la scaunele din fata. In 20 min am primit raspuns de la  Meridian Sud cu contravaloarea operatiei si ce implica aceasta (3.800- 5.000 lei)
    • Multimesc, probabil vorbesti de 200 lei blocul de lumini. Eu intrebam cat te-au taxat pentru manopera. E destul de probabil sa ma incadrez, cum zici tu, in lotul cu probleme. De aceea eram interesat cu cat te-au taxat la service, de vreme ce nu a trebuit sa platesti contravaloarea piesei. Multumesc, Stefan
×
×
  • Creează nouă...