Sari la conținut

Utilizatori conectați


35 utilizatori conectați acum

  1. Vizitator

    Vizitator

    Citește topic: Resoftare

    Chiar acum

  2. Vizitator

    Vizitator

    acum 1 minut

  3. Vizitator

    Vizitator

    acum 2 minute

  4. Vizitator
  5. Vizitator

    Vizitator

    Citește topic: Sfat achizitie

    acum 5 minute

  6. Vizitator
  7. Vizitator

    Vizitator

    Citește topic: imbunatatire suspensie

    acum 9 minute

  8. Vizitator

    Vizitator

    Citește forum: Duster ICE & Tuning

    acum 10 minute

  9. Vizitator

    Vizitator

    acum 11 minute

  10. Vizitator

    Vizitator

    acum 12 minute

  11. Vizitator

    Vizitator

    acum 15 minute

  12. Vizitator

    Vizitator

    Citește index forum

    acum 15 minute

  13. Vizitator

    Vizitator

    acum 16 minute

  14. Vizitator

    Vizitator

    acum 17 minute

  15. Vizitator

    Vizitator

    acum 18 minute

  16. Vizitator

    Vizitator

    Citește topic: Noul Duster

    acum 19 minute

  17. Vizitator

    Vizitator

    acum 21 minute

  18. Vizitator

    Vizitator

    Citește topic: Dacia Duster chip tuning

    acum 22 minute

  19. Vizitator

    Vizitator

    acum 23 minute

  20. Vizitator
  21. Vizitator

    Vizitator

    acum 24 minute

  22. Vizitator
  23. Vizitator

    Vizitator

    acum 26 minute

  24. Vizitator

    Vizitator

    acum 26 minute

  25. Vizitator

    Vizitator

    acum 27 minute

  26. Vizitator

    Vizitator

    acum 27 minute

  27. Vizitator
  28. Vizitator
  29. Vizitator

    Vizitator

    Citește topic: Achizitionare Duster!

    acum 28 minute

  30. Vizitator

    Vizitator

    acum 29 minute


  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • NU CITA ultimul mesaj postat! Salutare La lodgy al meu am observat ca in momentul cand apare eroarea asta , telefonul care este la încărcat pornește încărcarea in exact acelasi moment cand se aprinde eroarea... 2015 - 1.5 dci -79kw- 128k km.
    • A si eu aceeasi problema. Inca nerezolvata. Problema apare la mine cand rulezi cu turatie constanta in viteza 5-6 (70-90 km/h). Mai demult am gasit o explicatie logica (pentru mine) pe un forum din UK. Nu sunt mecanic, deci nu ma exprim in calitate de "expert". Omul zicea ca a schimbat o gramada de piese pe masina (Duster ph 2 diesel 4x4 2015..cred), inclusiv pompa de injectie, insa problema a persistat. La o cautare amanuntita a gasit ca un inel de la senzorul abs era rupt (si ruginit). Acesta este un inel cu niste dinti pe el si se invarte odata cu roata, iar dupa documentatia mea am inteles ca functioneaza in felul urmator. In proximitatea inelului dintat este montat senzorul abs, care este defapt o bobina magnetica. La trecerea fiecarui dinte, se schimba intensitatea magnetica care ulterior se transforma cumva (nu am inteles exact cum) intr-un impul electric. Calculatorul masinii "numara" si interpreteaza aceste impulsuri, si in acest mod reiese numarul de rotatii al fiecarei roti. Acuma, ruland cu o viteza constanta, ar trebuii sa dea aceleasi impulsuri pe fiecare roata. insa, in locul ruperii inelului, distanta intre 2 dinti sa marit, iar acest impuls "fals" regulat, da peste cap calculatorul careia nu ii mai iese exact viteza de rotatie pe roata respectiva. De aici eroarea cu 2 doi martori. Teoretic se remedieaza prin schimbarea inelelor de senzor abs. Am inteles ca la reprezentatnta acesta vine impreuna cu planetara, insa pe piata se gasesc inele separate. Toate acestea sunt doar o teorie la care eu am concluzionat. Nu stiu exact unde anume in planetara sa caut acel inel, sa vad daca intr-adevar este rupt sau nu. 
    • Salutare!   Si eu am aceeasi problema.... Totusi apar destul de rar cei doi martori, dar apar uneori (dupa cum se vede si in poza).  Pe langa asta, uneori dimineata cand pornesc la rece scade turatia de ralanti, iar cand ajunge undeva cam pe la aprox 600-700 rpm se aprinde martorul "dinti de fierastrau" galben, creste turatia la motor si se stinge martorul, dupa care iar scade turatia si tot asa de cateva ori, pana o accelerez eu putin. De la reprezentanta chiar astazi mi-a spus ca e de la pompa de inalte.. Totusi as dori sa incerc si alta solutie pana sa ajung sa inlocuiesc pompa de injectie.  Daca mai aveti ceva update-uri pe subiectul asta va rog sa-mi spuneti.   Multumesc.
    • Exfolierea da, coroziunea nu.
×
×
  • Creează nouă...