Sari la conținut

t0rquemada

Members
  • Număr conținut

    1.289
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    123

t0rquemada a câștigat ziua ultima dată pe 14 Ianuarie

t0rquemada a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

969 Excelent

Despre t0rquemada

  • Rang
    Senior

Informații profil

  • Oraș:
    București

Vizitatori Recenți Profil

4.184 citiri profil
  1. E normal, TdB-ul e master (primește primul temperatura exterioară) iar Medianavul e slave (primește temperatura pe can în plus are și o "inerție" în prelucrarea/afișarea ei)
  2. Toate Dusterele ph3 au senzor de temperatură exterioară pentru avertizare polei, TPMS și alte aplicații
  3. Trebuie desfăcută, cu grijă, contraaripa de plastic de bară și printre ea și bară bagi mâna și înlocuiești becul H16LL.
  4. Lipsesc niște detalii importante: 1 - la ridicarea mașinii, nivelul de ulei era unde(pe jojă) 2 - mașina are acum x km (din text nu reiese nimic concret, decât 2 revizii) Poziția oficială e parțial corectă, problema e că nu sunt mai multe cazuri cu aceeași problemă - atenție vorbim doar de Dacia Duster cu H5H (1,3TCe) ce are altă calibrare decât cea de pe Nissan/Reanult. Dacă în urma resoftării injecției face la fel e nasol (vezi problemele de la H5F(1,2TCe) )
  5. Este irelevant ce se poate monta după vânzare, aici se discută doar de ce se montează în fabrică adică 1,0 TCe aka H4D 460 + cutie JR5 Faptul că unii montatori pun GPL la grămadă pe anumite modele de Duster și sau Logan II e altceva și oricum ei montează (scos din cutie, reglaje spre 0 și pa) nu instalează (montat și bibilit intalația din soft ca să nu te înjure clientul după ce îi face 1000 de draci ). Pe H5H poți monta GPL (există instalații GPL pentru GDI) dar o faci pe barba ta.
  6. Bănuiești prost, puțină documentare nu strică. E vorba de H4D aka TCe100 aka 1,0 TCe, 999cm3, [email protected] și [email protected] GPL + 4x4 nu va fi posibil.
  7. 135Nm ai pe H4B400 aka 0,9TCe euro5 care nu avut niciodată GPL 0,9 TCe cu GPL e doar euro 6 aka H4B410, 140Nm sau 145Nm și 95CP în Overtorque/Overpower
  8. E foarte posibil că acel Medianav să nu aibă navigație nativă și nici nu se va putea activa ulterior - rămâi la Android Auto/Car play
  9. Nu toate posturile ți se adresează, îți dai (inutil) prea multă importanță . Postul meu inițial, era pentru gerulagetodacul: care sigur are mașină nouă cu Medianav din fabrică, deci: I se aplică. Care înțelege bine, care nu iarăși bine.
  10. /!\ A se citi tot mesajul, nu pe sărite... vorbesc de Medianav-uri montate din fabrică pe mașini, nu ce se cumpără la coltul străzii/olx, etc.
  11. Până acum nu am dat de niciun* Medianav gen4 (1.x.x.x) care să aibă doar Carplay sau doar Android Auto Activat. Toate vin cu ambele funcții activate, trebuie doar telefon compatibil și atât... fără umblat aiurea prin meniuri, fără "activat AA" la băieți. *Aparate montate din fabrică, nu de la gigei
  12. Fals. 1. Se înlocuiește harta, iar în caz de reprogramare se revine la cea inițială 2. Problema e că ai counter*, deci se poate vedea dacă s-a intervenit pe soft pentru tuning /DPF off/EGR off, iar în alte țări (Franța) verificarea se face la ITP și pici instant. 3. Problema a2a mașina iese din paramentrii, respectiv Nm suportați de cutie *există o tonă de informații pe site-urile de specialitate
  13. În momentul în care te dai mare "softist"(almeu traducător copy-paste) dar partea de documentare/testare o faci pe genunchi, (pardon cobai) respectul tinde spre zero. Problema lui mephisto Ce conectică are Medianav-ul ? USB Ce adaptor obd2 avem? WIFI Mai trebuie comentat ceva aici? Nu cred.
  14. Hobdrive-ul e compatibil cu 2 tipuri adaptoare, mai corect 2 tipuri de cipuri, dar asta se știa dacă aveai licență Menavrus. Comentezi după ce reuși să ai din nou seria originală la Medianavul cu BT reparat.
×
×
  • Creează nouă...