-
Număr conținut
2.296 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
-
Zile Câștigate
451
t0rquemada a câștigat ziua ultima dată pe 10 Aprilie
t0rquemada a avut cel mai apreciat conținut!
Reputație Comunitate
2.024 ExcelentDespre t0rquemada

-
Rang
VIP
Informații profil
-
Oraș:
București
Vizitatori Recenți Profil
14.999 citiri profil
-
Probleme “verifica injectia” duster 1.2tce 4x4 2018
topic a răspuns la t0rquemada Attila în Sectiunea tehnica
Normal... pentru că 1,2 TCe - exista informații, există #motorgate trebuie doar căutate (nu neapărat pe forum) Motor predispus la probleme, chiar și cu injecția actualizată la zi (sunt vreo 3 softuri și vreo 6 calibrări diferite). Pașii erau: 1 diagnoză și identificare injecție 2 luat compresie 3 actualizare injecție 4 schimbat motor (dacă ăla vechi e varză) Pentru funcționare staționară la ralanti (încălzire habitaclu) investiți în webasto e mai ieftin. -
duster 2018 1.5 dci motor K9K658 alimentare intermitenta bujii
topic a răspuns la t0rquemada ovidiu220 în Sectiunea tehnica
Bujiile incandescente, la Duster ph2 și Duster ph3 sunt alimentate cu 4,4V nu cu 12V , în plus comanda de alimentare poate fi între 0 și 100% funcție de cerințele calibrării din injecție. -
La Duster ph3 tweeterele față sunt în paralel cu boxele, integratul audio știe ce să facă, în plus e altă boxă în ușă (un fel de semi-woofer) față de alea normale.
-
Prezoane (șurub captiv) avea doar Dacia 1310, la Duster ai șuruburi. Mergând mai departe, șuruburile au o zonă conică cu unghi diferit la jantele de aliaj față de cele de tabla, dar la tine problema e de lungime
-
Servodirecție defectă, nealimentată sau cablaj. Din păcate va fi cu parts required.
-
Adblue + 2400km = reprogramare injecție și adblue Avarie electrică = alternator defect Pentru asistență probabil vei avea ceva de plătit, funcție de ce opțiuni ai avut la cumpărare
-
Navigatie Originala Ptr Duster, 2014 Montata Pe Duster 2011
topic a răspuns la t0rquemada monapop în Tuning Duster
Dacă e Duster ph2, da poți, dar înainte de achiziție recomand demontarea unității plug&play radio și inspectarea conexiunilor... ca să nu ai suprize ulterior. Ca navigație poți pune orice Medianav de la gen1 la gen4 , ești limitat doar de preț. -
Faptul că "Asta arata testerul. Dupa ce stergem, iarasi reapare. " nu e o diagnoză. În mod normal cu eroare pe acel senzor, regenerarea nu poate porni deloc, nici automat, nici manual - risc de incendiu și defecțiuni majore. Ce valori dă senzorul ăla (la ralanti și la 2000rpm) ?
-
Cineva cu HJDph2 4x2, în condiții de gheață pe jos nu reusește să plece de pe loc. De aici altcineva relata experiența sa cu dezactivarea ESP pe un Sandero II Stepway (mașina fiind un monument de instabilitate în orice sens giratoriu la peste 30km/h).
-
Anularea pentru roller bench (vezi dieselgate de la VW) : posibil să o dezactivezi dar nu o vei mai putea activa din nou fără reprogramare & dureri de cap. Simplu fapt că pe un HJDph2 ai un bosch cu ultima versiune de soft și poate ultima calibrare nu înseamnă că poți activa și dezactiva după dorință niste funcții: - că poate merg și e ok - nu merg și revii la configurația inițială -nu merg și nici nu mai poți reveni la configurația inițială. Evident e și bonusul modifici ceva, nu merge și moare și calculatorul respectiv -atunci se vede cine are cu ce hw+sw+$ și
-
Pe gheață deja trebuie să umbli la presiunea din pneuri, sistemele de asistență nu te ajută nici la 4x4 în plus mai sunt și legile fizicii. - vezi videourile lui Cosmin MCS cu Duster ph2 și mai nou cu Duster II pe lacul Baikal Zoe are același bloc abs ca și Clio4 și Logan II, dar sigur cu alt sw, deci faza cu max. 2000rpm se aplică. Dezactivarea ESP e cu cântec, poate ai noroc și după dezactivare nu îl mai poți activa deloc - să vezi distracție, alt bloc abs - bonus mașina aia face/e implicată în vreun eveniment și trebuie expertiză... spor la umblat unde trebuie.
-
La Duster ph1 tabloul de bord e nediagnosticabil via OBD, deci nicio sculă nu va comunica cu el, implicit și ABS-ul.
-
Două chestii de urmărit: 1 - nivelul și calitatea uleiului din baie - să nu crească și să miroasă excesiv a benzină 2 - performanța motorului - lipsă de putere / pornire lungă = pompa nu reusește să facă rapid valoarea de presiune cerută.
-
Din astea reiese așa: Duster ph1, 2013, posibil 4x4 - istoric incert, nu știi ce s-a făcut la mașina aia că nu ai stat 24/7/365 langă ea. a - de ce i s-a scos ledul ESP ? b - care era eroarea inițială înaintea de scoaterea ledului de pe TdB ? c - de ce s-a inlocuit senzorul de unghi volan ( aiurea) ? Senzorul combinat e sub scaunul din dreapta, ăla trebuia verificat.