Sari la conținut

t0rquemada

Moderators
  • Număr conținut

    1.535
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    186

t0rquemada a câștigat ziua ultima dată pe 24 Octombrie

t0rquemada a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

1.313 Excelent

10 Urmăritori

Despre t0rquemada

  • Rang
    Senior

Informații profil

  • Oraș:
    București

Vizitatori Recenți Profil

5.624 citiri profil
  1. De reținut că la Duster II (ph3): - versiunea de bază nu are decât SL, (Speed Limiter) - versiune de mijloc și cele de top au CCSL (Cruise Control Speed Limiter)
  2. De aici Pe scurt, fetele portierelor sunt "lipite" cu un snur de mastic. Probabil ca s-a desprins si apa se scurge in interior in loc sa se duca in portiere si sa se elimine prin orificiile acesteia. Am patit si eu acest lucru si am inlocuit masticul respectiv, conform discutiilor de pe forum . Se vedea clar urma prelingerii apei... Acum totul este in regula. Succes Și aici mai complet (Ph1 și Ph2 au cam același panoul de ușă)
  3. Știi dacă ai cablaj la butonul de CCSL și pentru CC (CruiseControl)nu doar pentru SL(SpeedLimiter) ? Știi dacă softul din injecție suportă CCSL nu doar SL?
  4. Motorul H5F (1,2TCe) e afectat de la seria Axxxxxx la Zxxxxxx, adică orice motor, de pe orice model (Duster ph3, Duster ph2, Dokker, Lodgy, Captur, Clio4, Megane 3, Megane4 etc), cu orice serie de fabricație (orice fabrică l-a produs) are posibilitatea de a se strica.
  5. În principiu ar trebui să stie să învete un nou set ,dar pentru evitarea bătăilor de cap faci poze la senzorii noi (etichetă) și incearcă să notezi și pozitia lor pe mașina - te ajută o învațare fortață ulterioară.
  6. 1. Am scris destul de clar detalii când va fi posibil. 2. Atât timp cât pe site-ul oficial al prins la Dacia nu apare decât Logan 1,6 nu am ce discuta. (lista separată nu ține loc de omologare RAR) 3. Condițiile de garanție Dacia bat orice altă asigurare/garanție dată de un terț. 4. Vezi punctul 2. Ca să nu mai existe discuții, nu pe mine (eu deja știu că H5H4x0 nu e făcut pentru GPL) trebuie să mă convingi că GPL-ul e ok pe motorul ăsta, H5H, ci pe tine, e mașina ta, tu ai dat banii pe ea iar după montarea GPL-ul vei da cu piciorul la o parte din ei. "Garanția" firme
  7. De ex.: Un update (altă calibrare) la injecție pentru aliniere la euro 6D full, mașina având inițial euro 6D temp.
  8. La 1,2 TCe alta e problema, detalii când va fi posibil. La 1,3 TCe pe lângă GDI mai ai și filtrul de particule în ecuație, așa că fiecare face ce vrea pe banii lui, asumându-și pierderea garanției. Garanția acelei firme nu acoperă costul unui motor nou, celor care pun botul la basme de genul le reamintesc că în cazul unui Duster ph2 cu 1,2TCe de aprox 16.000 euro motorul fără accesorii era doar 7000 euro. @foxbat: Nu e vorba doar de țevăraie
  9. "resoftat si modulul de inchidere al masinii" = calculatorul (HFM) care se ocupă de cardul de acces/demaraj ,calculator ce avea unele probleme, pe unele versiuni de soft - rezolvabile prin reprogramare. Calculatorul de adblue e strâns legat de injecție, injecție care depinde de HFM pentru antidemaraj.
  10. Eu compar H5H (1,3 TCe ) cu H5F (1,2TCe) și văd că H5H are mai multe elemente din plastic, rămîne de văzut în timp fiabilitatea.
  11. Nu amortizezi nimic în 4 ani deoarece, conform condițiilor de garanție, pierzi garanția la elementele afectate: tablă, motor, cablaje. H5H e un motor nou, cu mult plastic pe el, personal nu aș face modificări de genul.
  12. Instalația e state of the art doar că nu are omologare nici pe Duster(indiferent de model) nici pe motor H5H (1,3,TCe)
  13. Valorile date (2, 5, 12, 19, 26, 33, 39, 45, 46 ) sunt de pe un Duster ph3 4x4 adblue, valorile depind de model și motorizare. Discuția cu și despre 50L a mai fost, pe foarte scurt: mergi de 4L (50-46) + jumătate din pavela 9 (1L) adică consumi 5L până se stinge prima pavelă - același comportament e și la Duster ph2 În altă ordine de idei una e ce vedeți voi pe displayul TdB-ului (8 pavele ) alta e în spate, 9 pavele folosite în calcule din totalul de 12
  14. Recapitulând: - motoarele de la Dacia sunt diferite în versiunile cu GPL, adică unele piesele sunt modificate față de versiunea pe benzină. - 1,3 TCe ca și 1,2 TCe sunt motoare cu injecție directă, pentru GPL ai nevoie de o instalație GPL care folosește injectoarele de benzină pentru a injecta gaz - doar Prins are așa ceva. - prin montarea GPL pierzi garanția
×
×
  • Creează nouă...