Sari la conținut

t0rquemada

Moderators
  • Număr conținut

    1.871
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    267

t0rquemada a câștigat ziua ultima dată pe 19 Ianuarie

t0rquemada a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

1.576 Excelent

Despre t0rquemada

  • Rang
    Senior

Informații profil

  • Oraș:
    București

Vizitatori Recenți Profil

8.298 citiri profil
  1. E lampă cu LED, nu văd ce poți înlocui acolo.
  2. Are cleme pe caroserie, iar capacul vine peste ele - cu o minirangă de plastic rezolvi imediat problema
  3. Modul de adblue e alimentat permanent chiar și fără cheie în contact și mașină încuiată. Modulul în sine consumă puțin dacă e în sleep, iar periodic, face niște chestii dacă situația o impune, încălzește adblue-ul și îl plimbă prin tevi tur/retur pentru a menține sistemul operațional. Evident tine seamă și de starea bateriei, dar poluarea e mai gravă decât descărcarea bateriei - cel puțin în ochii proiectanților sistemului
  4. Poate încălzitorul de motorină din filtrul de motorină. Partea de adblue merge oricând chiar și cu cheia scoasă din contact și mașină încuiată, dacă se întrunesc condițiile, în cazul de față temperaturi scăzute, pentru a evita cristalizarea.
  5. Trebuie comandă de climatizare automată + calculator clima+senzor temperatură interioară +senzor iluminare solară+altă cutie climatizare cu tot cu actuatoarele necesare (3 la număr) + reconfigurarea mașinii. Chiar și fără adblue e un retrofit costisitor, în cazul tău, cu adblue, nici nu aș lua în considerare retrofitul - risc foarte mare de dureri de cap.
  6. Eroarea se referă la pedala de accelerație (de înlocuit), senzor pedală frână cu probleme și sau preș blocat sub pedale.
  7. Bun venit, pentru început completează-ți profilul. 1,3 TCe are Stop&Start și GPF (filtru particule benzină) nu și EGR. EGR (exhaust gas recirculation de low pressure pe eșapament) ai doar la diesel (dCi)
  8. Tipul ăla de buton e proiectat pre 2000, și ulterior luat de pe raftul cu piese și adăugat la Logan I apoi la Duster ph1. În anii ăia (2000, nu 2004 sau 2009) cine mergea permanent cu luminile aprinse ?
  9. E normal, bec de 1W și mers frecvent (chiar și când situația nu o impune) cu lumini (poziții) aprinse duc la ce se vede în poză
  10. Păi și eu despre ce scriu ?! Conform unui istoric la data de ai x km...etc, dacă datele alea nu corespund cu cele de ITP și ce găsești prin mașină ai deja o problema ca potențial cumpărător. După o revizie efectuată ai de ex 20000km, la a 2a revizie nu poți veni tot cu 18000km că te trimite la plimbare, ci cu mai mult de 20000km, deci în decurs de 1 an nu s-au modificat km - simplu Discuția e mai amplă și nu e forumul potrivit.
  11. Vezi că din 2012, de la lansarea Logan II ai dosar electronic, ăla contează* nu niște ștampile la sfârșitul unui manual prezentat de unii ca biblie. *degeaba scrie și pune stampila dacă nu are acces la reteaua Renault pentru a urca pe server informațiile despre revizia respectivă. Faptul că faci n revizii între alea oficiale e egal cu zero dpdv istoric documentat.
  12. Cum fentezi reprezentanța dacă vrei să ai garanție la mașină ? (cel puțin 1 vizită/revizie pe an) Trebuie să investești în ce... pentru a vedea un volan tocit, un scaun sofer ros, pedale lustruite, senzori de parcare "originali" dar care nu au buton... etc Și când am scris că rămân urme, chiar rămân urme - nu toată lumea știe unde și ce să caute, în plus nu e forum specializat pentru a intra în detalii.
  13. Soluția pentru aranjat costă vreo jumate de duster nou + abonamentele pe an, nu-ți bibilește nimeni lucrarea și rămân urme. Chiar și la frățiorii mai mari Clio4/Megane4/Talisman/Kadjar/Koleos2 rămân urme. Să mai zic de Duster ph3? Oricum Clio5 și Logan III urmează 1. documentare VIN la rar+ reprezentanță 2. inspectare vizuală - lucruri tocite înainte de vreme, neconcordanță dotari prezente mașina/prezente pe VIN, etc 3. interogare masină via diagnoză
  14. Ori s-au trecut greșit km la primul ITP, 61968k în loc de 6196,8km ori chiar a avut 61968km... dar ar trebui să aibă istoric service, 60000km+ = 4 revizii, bonus anumite piese vor prezenta uzuri normale (pedale, volan, schimbător) etc. De aia am spus că trebuie interogată mașina, dacă s-a umblat la km rămân urme.
  15. 6100km / lună, de ce nu ar fi posibil ? Uber, taxi, navetă etc
×
×
  • Creează nouă...