-
Număr conținut
2.278 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
-
Zile Câștigate
440
t0rquemada a câștigat ziua ultima dată pe 16 Noiembrie 2024
t0rquemada a avut cel mai apreciat conținut!
Reputație Comunitate
1.998 ExcelentDespre t0rquemada
-
Rang
VIP
Informații profil
-
Oraș:
București
Vizitatori Recenți Profil
14.554 citiri profil
-
Ai Duster ph1 cu 1,5 dCi, uleiul trebuie să respecte norma RN0720 nu RN17. Mai departe depinde de istoricul mașinii: - nouă/sh, - intervenții la motor /motor schimbat - filtru ulei neconform - ulei neconform -stilul de mers abia apoi se poate merge spre pompa de ulei.
-
Scut (carenaje plastic) e una, cadru motor e alta - nu vrei să știi ce înseamnă un surub blocat/rupt sau piulită captivă( ce nu mai e captivă) în zona aia.
-
A. La spălătorie cu apă caldă, cat se poate. B. Acasă dacă ai cu ce (ai un link pentru exemplificare) C. La unii ce fac detailing D. Demontare - ultima soluție în opinia mea.
-
Dacă tot ti-au trebuit 2 click-uri poate îi dai lista cu producatori pe piese auto (in general) OE care produc acelasi produs dar AM si dupa 10 ani de la data iesirii din fabricatie a masinii să-și găsească și colegul piesa dorită.
-
Dacă problema e deschisă cu lux de amănunte și detalii nu trebuie scormonit tot forumul pentru alte informații necesare în formularea unui răspuns - de aici necesitatea completării profilului, apoi trebuia să-și facă topic la mașina personală. Înainte de a-mi scrie mie ceva despre profil, în stilul tău foileton, mai bine ai face ce scrie aici: 1. Dupa inregistrarea pe forum, primul topic ar trebui deschis in sectiunea Dusterul Meu. Prin acest prim topic te prezinti si ne prezinti Dusterul tau, atat, altceva nu se va mai scrie sau dezbate. nu de alta dar @Gil26 din 21 septembrie
-
Păi e simplu, completezi profilul ca atunci când ceri ajutorul, ăla care îți răspunde să știe ce să-ți răspundă. Dacă nu completezi profilul cel care îți răspunde folosește materialul clientului (în cazul de față zero informații) pentru a da un răspuns la problema expusă.
-
Păi dacă știi că sunt producatori pe piese auto (in general) OE care produc acelasi produs dar AM si dupa 10 ani de la data iesirii din fabricatie a masinii de ce nu îi enumeri aici, să-și găsească și colegul piesa dorită.
-
Situația e simplă : piese disponibile 10 ani de la data iesirii din fabricație, 2013 + 10ani = 2023. Rezultă că mai ai doar opțiunea din dezmembrări și poate vreun exemplar uitat pe un raft pe undeva.
-
După cod, furtunul e între aerotermă(calorifer) și motor. După formă pare ceva adaptare pentru GPL. Fără alte detalii , ca de exemplu profil completat corect (motorizare /an) orice altceva e pe bază de glob de cristal.
-
Păi să vedem: - mașină cu adblue. - probleme pe adblue (citire aiurea) rezolvate parțial incomplet. - pus motorină neconformă (nu contează cine a pus și de unde). Tot ce pot spune, este că trebuie spălat (golit și umplut) tot circuitul de alimentare, verificat dacă mașina are versiunile de soft la zi (implică reprezentanță) și apoi poate o rezolvi fără schimbat de piese (filtrul de motorină nu intră aici, ăla e extra), deși din experiență îți zic că nu. .
-
Eu am dat o soluție, aplicabilă, în condiții de siguranță, de către toți : - te asiguri că sunt curate bretelele si ghidajele (apa cu putin detergent sau aparat cu aburi). Dar tu @Gil26 în stilul caracteristic foileton, te eschivezi de 4 posturi, mai toate editate, semn că nu ai toate datele la prima mână și înformația mai trebuie răstălmăcită. Încă o dată mai scriu : Aștept să îi scrii colegului @Stef13 cum determini tu retragerea corectă a unei centuri ? Cu ce unitate de măsură? La ce tempertură ambiantă ? La ce presiune atmosferică ? fără "La mașina mea bla, bla, b
-
@Gil26În stilul tău caracteristic - foileton : Aștept să îi scrii colegului @Stef13 cum determini tu retragerea corectă a unei centuri ? Cu ce unitate de măsură? La ce tempertură ambiantă ? La ce presiune atmosferică ? fără "La mașina mea bla, bla, bla", concret ce să facă pentru a rezolva problema cu retragerea centurilor.
-
@Gil26 Postul meu citat de tine nu ți se aplică că nu tu ai problema, nu ai nici măcar Duster, nu ai avut ocazia să desfaci un Duster în zona aia sau măcar o interacțiune fizică (adică să o ai în fața ta și să pui mâna pe ea, nu poze) cu o centură scoasă de pe mașină (ca să vezi ce și cum) și totuși, în spiritul caracteristic, ai impresia că știi. Că centurile au niște elemente pirotehnice acoperite sau nu de o garanție trecătoare e altceva, mecanismul de strângere/rulare nu are legătură cu garanția aia.
-
Masini identice: A : e condusă de unul ce face maxim 100km pe lună și își trage centura de 10 ori, că face 10 drumuri B: e condusă de unul ce face 100km pe zi (,în etape) și trage centura de 10 ori pe zi, uneori fără a fi curat pe mâini (mancat macichen, praf etc ) Ghici care mașină va avea probleme... ideal ar fi să se fi umblat fizic la niște centuri de HJD, înainte de a promova ipoteze
-
Legat de centuri: - dacă se retrag mai lent e normal le-ai folosit. - înainte de a demonta toată mașina, te asiguri că sunt curate bretelele si ghidajele (apa cu putin detergent sau aparat cu aburi) - nu desface mecanismul de rulare că sigur nu-l mai pui la loc La sensozul de lumină și ploaie, partea lipită pe parbriz, se poate refolosi dacă se curăță cu atenție și se folosește și aplică gel de calitate - asta nu însemnă că va iesi ok(să mai meargă detecția ploii) din prima