Sari la conținut

t0rquemada

Members
  • Număr conținut

    1.184
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    88

t0rquemada a câștigat ziua ultima dată pe 11 Iulie

t0rquemada a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

792 Excelent

Despre t0rquemada

  • Rang
    Senior

Informații profil

  • Oraș:
    București

Vizitatori Recenți Profil

3.341 citiri profil
  1. Pe rând: 1. Poți sta lângă mașină, legea îți permite, în cel mai rău caz semnezi pe propria răspundere pentru protecția muncii. 2. 1,6 SCe aka 1,6 16v 114CP aka H4M738 are distribuția pe lanț - vezi poză, la Timing 1,2 TCe aka H5F e tot pe lanț noul 1,3 TCe aka H5H e și el tot pe lanț 3. Dacă consilierul de vânzări e tufă, măcar tu ca și client trebuie să știi ce cumperi (te documentezi înainte) - vorbim de o mașină nu de pantofi Pct. 3 nu e un reproș ci o constatare. Ca să nu mai apară idei, apropo de pct3 de mai sus: Un vecin a vrut Logan II prin rabla, l-am sfătuit către 0,9TCe, el ar fi comandat 0,9TCe aka 898cm3 90CP dealerul a comandat tot "0,9L domle" defapt 999cm3 aka 1,0SCe 73CP. La livrare și plată,tufa de consilier: "domle e 0,9L", ce dracu să mai faci
  2. Ce ulei au băgat? (sper că 5w40)
  3. Ce legătură are cu titlul topicului, sau unde ai citit că poți face așa ceva via Medianav - și tot eu sunt ăla cu limbaj "coroziv" Orice Duster ph3 (12/2017 - în prezent) are multiplexor din fabrică, și da, e vizibil la interogarea via diagnoză, că nu zic ăia nimic de multiplexor pe Duster ph2 e altceva Orice modificare de logo = schimbare licență și toolbox = papa hărți - spor la modificări
  4. Trebuie bandou cu cameră și cablaj - evident cu găură în tabla hayonului. Camera 8201675481 e ultima soluție. Pe Medianav se activează camera corect și nu ai nicio problemă, în plus merge fără ecran negru
  5. Nu știu cine se certă, cui nu-i place stilul meu de scris poate da ignore user. Acum din VIN(serie de șasiu) iese motorizarea și restul - Laureate implică niște dotări standard, AC-ul e printre ele, restul nu, de unde și Laureate "chel" Tipul motorului și indicele e pe o etichetă plasată pe suportul dreapta motor. Dacă te iei după ce scrie în carte impozitul și RCA-ul le-ai plătit la 898cm3 nu la 1198cm3 Stai cu ochii pe nivelul de ulei, la primul semn de scădere direcția reprezentanță scrie pe tine și nu, nu e niciun mișto
  6. Legătura între titlul topicului și posturile citate e care? În cazul în care modifici ceva și nu merge sau mai rău strici ceva ai o soluție de backup sau mergi la Dacia să o repare că s-a stricat după ce te-ai jucat prin ea. Mai ales că mașina are Adblue (e o problemă în sine sistemul dpdv software) orice modificare poate fi imobilizantă, de aici și necesitatea de a știi ce să faci, să ai cu ce și mai ales să ai acces la informații (Renault.net) - altfel platforma scrie pe tine.
  7. Panarama de K4M = un motor care a plecat de la ceva(altă putere, fulii defazoare, altă normă euro) și a fost adus la ceva instabil (euro5, doar 105CP și fără fulii defazoare). Acum luăm instabilul de mai sus și punem și problemele legate de ralanti instabil(are OTS), aer fals(are OTS), reprogramare pentru rezolvarea primelor(tot pe OTS, ian 2016) și culminăm cu eficiență catalizator (tot pe OTS) - alea nepublice nu le mai adaug. Faptul că momentan pe o anumită mașină motorizarea K4M merge bine nu înseamnă că e ferită de probleme Dacă pe monumentul ăsta de fiabilitate vrea cineva să pună GPL e ok, dar măcar să aibă un Duster cu motorizarea respectivă nu să aibă la semnătură "Îmi doresc un Duster". De reținut, pentru a n-a oară, motoarele de obicei au fost perechi benzină și benzină+gpl, cel din urmă cu alt indice, în cazul K4M 842/646 4x2/4x4 și K4M642 GPL - cu diferențe constructive la unele repere. Mă duc să mă plimb cu
  8. Când folosești niște informații mecanic, ca maimuța, apar posturi ca cel de mai sus.
  9. Ăla pare cablajul pentru cârlig. Precablare cameră în 2013-2014 nu aveai, în plus nu au ce căuta acolo
  10. O să fie CVT, aceeași de pe Arkana, în definitiv e aceeași mașină
  11. Offtopic: Decât panarama aia de K4M din semnătura ta mai bine un H4B410 (0,9 TCe + GPL) H4B are deja 7 ani de la lansare. 1,6SCe+GPL aka 1,6 16v 114CP aka H4M740, motor cu piese dedicate funcționării pe GPL(ca și H4B410 și D4F734) sunt evident mai proaste ca un K7J710(1,4 MPi) - LOL, de unde scoateți inepțiile astea
  12. Motorul e sub capotă nu în Carnetul de garanție, că ăla care a scris e aiurit, asta ca să fiu politicos, e altceva. În 2018 aveai doar H5F408(4X2), H5Ff410(4X4) aka 1,2 TCe Ps. Mașina fabricata pe 18.07.2018, cu H5F410, cheală (Laureate cu Medianav , fără cameră/e și sau senzori parcare)
  13. Parola e completarea corectă a profilului
  14. Niște amatori: Daca BSW-ul nu este alimentat atunci nu va merge nici cititorul de carduri, nici camerele exterioare nici medianavul și nici încalzirea în scaune P.S. completeaza corect profilul
  15. Citești titlul topicului și îți dai seama, în plus până și în CLiP apare la fel - poate unii se stau pe lângă mașina la următoarea revizie și se uită la laptop În poză un Ph3 dCi +EDC
×
×
  • Creează nouă...