Sari la conținut

t0rquemada

Members
  • Număr conținut

    1.075
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    70

t0rquemada a câștigat ziua ultima dată pe 6 Decembrie

t0rquemada a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

661 Excelent

8 Urmăritori

Despre t0rquemada

  • Rang
    Senior

Informații profil

  • Oraș:
    București

Vizitatori Recenți Profil

2.287 citiri profil
  1. t0rquemada

    '18 Duster 1,5 dCI 4X4 Prestige

    Aceleași ca la Cornering
  2. t0rquemada

    '18 Duster 1,5 dCI 4X4 Prestige

    Pune mâna și citește legea DRL-ul e legal, deci nu trebuie să aprind nimic (DRL-ul se aprinde automat la pornirea motorului) Ai senzor de lumină și ploaie, cel de lumină asta face aprinde DRL pe lumină sau lumini pe întuneric, cel de ploaie nu e activat. Dacă se activează senzorul de ploaie merge și stergerea automată cînd plouă
  3. t0rquemada

    Cutie viteze inghetata

    Uleiul din cutie a fost schimbat? Și dacă da cu ce? Din ce scrii e marmeladă
  4. t0rquemada

    Erori de sub si supratensiune Duster 2015

    Ăla e Alte defecțiuni electrice (ecranul de osciloscop).
  5. t0rquemada

    '18 Duster 1,5 dCI 4X4 Prestige

    Am corectat eu: Pornirea la distanta(RES) nu exista la variantele pentru Romania. Nu există instalatia tip webasto. La Duster ph2/Logan II lipsește hardware-ul aici intră și cheia cu 3 butoane(RES) La duster ph3 lipsește configurarea și cheia cu 3 butoane/cardul cu buton RES
  6. t0rquemada

    Erori de sub si supratensiune Duster 2015

    Astazi e a 6-a dimineata in care nu mi porneste servodirectia ( apare si martorul rosu ). Care martor, că Duster ph2 nu are martor de servodirecție ? Martorul Alte defecțiuni electrice (ecranul de osciloscop) aprins lasă urme, care ar trebui să fie găsite la o diagnoză
  7. t0rquemada

    Erori de sub si supratensiune Duster 2015

    Posibil să fie activată alarma de supraviteză, la peste 120km/h aprindea un martor ce e în loc de spiră Bateria trebuia să fie L3(nivel 3) 70A 710Ah (nu mili Ah). Trebuie să ai senzor de curent pe borna minus (vezi să fie și cuplat) prin care se citește necesarul de curent și se pilotează încărcarea - nu ai permanent 14,4V ci numai cât și când trebuie Alternatorul trebuie să aibă un gros de + și încă o mufă cu 1 fir, atât. Cel original are calculator și e pilotat, vezi mai sus Valeo SG12B105 - e pentru Duster ph1 Valeo FG15T057 - e cu calculator, pentru Duster ph2 Acolo trebuie o diagnoză la sânge, cine știe ce mai iese la suprafață
  8. t0rquemada

    probleme indicator carburant

    Duster ph2 venit cu 7pavele 42,5L pe plat. Parcată cu dreapta sus(pe bordură), după operațiile efectuate : 3 pavele 17L După e tură pusă mașina pe orizontală, recalibrat TdB : 41L și 7pavele
  9. Doar pentru climat frig extrem(la pachet cu parbriz încălzit), exclus Romania
  10. Relee sunt comandate de uch, dacă ăla nu autorizează nu ai ce face, pentru testare trebuie actionare din CLiP Actionarea nu e continuă, practic vei auzi niște clic-uri la aprox 5sec unele de altele Referitor la problema cu lampile inversate, se puneau lămpile corect și se inversau 2 pini într-o mufă
  11. Sunt pe lângă cutia de climatizare, posibil în spatele pianului și comenzilor de climă, dar repet nu ai ce verifica la relee alea de 35A și 70A
  12. Se pune CLiPul pe mașină și se face test de actuatuare, ocazie cu care se poate verifica direct pe mufa caloriferului electric dacă ai sau nu tensiune. Rămân la ipoteza mea - condiții neîndeplinite. PS. siguranța e de 80A și e la motor
  13. t0rquemada

    Media Nav - probleme camera mers inapoi

    E siguranța F21 din documentație nu din manual
  14. t0rquemada

    Media Nav - probleme camera mers inapoi

    Ai pierdut marșarierul, camera, HSA și Cruise Controlul
×