Sari la conținut

t0rquemada

Members
  • Număr conținut

    1.238
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    103

t0rquemada a câștigat ziua ultima dată pe 29 August

t0rquemada a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

867 Excelent

Despre t0rquemada

  • Rang
    Senior

Informații profil

  • Oraș:
    București

Vizitatori Recenți Profil

3.658 citiri profil
  1. Uite legătura cu bluetooth-ul: Întai strici, preferabil pe cobai, apoi ceri ajutorul altora apoi prezinți "soluții". Ca să îți prezint dovezi, trebuie să meriți... momentan nu meriți nici bruma de atenție acordată. P.S. Versiunile de soft conțin și firmware-ul aferent hardware-ului, deci un hardware vechi va putea beneficia de soft nou fără prea mari probleme, pe când un hardware nou nu va fi detectat corect și complet niciodată de un software vechi pentru că nu exista la momentul conceperii/producerii acelui soft Pe scurt de la 5.x.x poți trece la 9.x.x dar de la 9.x.x la 5.x.x nu.
  2. Nu s-a produs ci a fost alterat firmware-ul original de un rus și e încă în stadiu beta, dar la liber (aici e prostia lui, dar e altă discuție), până la Menavrus mai are mult. Arkamys nu e ceva hardware ci software, iar joaca cu fisierele de configurare poate duce la lipsă totală de sunet, asta a scris și autorul, dar noi copiem că dă bine. În poze nu se vede conxiunea bluetooth... oare de ce, o fi stricat cineva partea de bluetooth jucându-se aiurea. P.S: Doar 233MB de RAM are Medianav EVO ... că are 4 cipuri deci trebuie să fie 512MB sau or fi 2x256MB pentru acces mai rapid, rămâne de văzut... imediat cum aflăm de ce nu apare buton activare cameră retrovizoare, după activarea funcției, pe niciun firmware oficial de Medianav 1.x.x la 4.x.x PS2: sărci pe goagăl: The modified firmware EvoTech Rock firmware on the links only from this forum. Do not feed all sorts of crooks and do not put yourself at risk. It is not known that they were there to shove into their assembly luring people of our firmware !!! Released the second beta version 9.1.4.0.7
  3. Dacă ai cheia pe acceorii și ușa deschisă nu se oprește alimentarea decât parțial. Dacă el a mai avut și Medianav-ul pornit e clar.
  4. Nu ai descris complet și exact ce ai făcut, așa că din globul de cristal: - Mașina e Duster ph2 conform semnătură și poză atașată - ce tip de cotieră originala Dacia că ai vreo 4 modele(2 cu prindere pe spătar) - tunelul median e plin de fire, cine știe ce ai atins În primă fază: -deconectare mufă R153 usă sofer(e sub mochetă) la stâlpul A -verificare funcționare brichetă spate și joystick oglinzi -apoi verificare prindere NAP
  5. SYL40 ți-a răspuns, completez eu : poți pune module cu impuls și pentru restul geamurilor, indiferent că e Duster ph2 sau Duster ph3 - vezi la Bursă e un coleg ce le fabrică și comercializează , plug&play fără adaptări.
  6. Doar că ăla nu mai are MR uri și NT-uri adică exact documentația în .pdf și asta de la 4.70 în sus
  7. Ai diesel la semnătură, deci căldură și vibrații = cablaj casant în câțiva ani, să vezi ce plăcere să înlocuiești cablajul pe banii tăi și să ai fix aceeași problemă, senzor ok, cablaj ok, via diagnoză uneori ok alteori ko și ajungi la schimbat /reparat calculator injecție (pentru că diesel). Ai liniile de diagnoză în scurt, iar diagnoza nu se poate conecta la mașină/calculator (oare) - folosești osciloscopul ca să vezi exact ce comunicare mai ai pe CAN. Simbolul de bobină nu are chenar, se vede cu ochiul liber. Simbolul de pe TdB e ăsta (încercuit cu galben), și mărit ca să nu aibă cineva nevoie de ochelari: Simbolul pentru bujii preîncălzire e încercuit cu verde
  8. CLiP e combinația soft CLiP și sondă CAN (ajunsă la a 3a generație) și da știe să facă grafice, problema e când ai un senzor care pe diagnoză dă ceva(total aiurea) iar documentația te pune să înlocuiești cablajul, în acel caz cu un osciloscop poți vedea semnalul la iesire din senzor și la intrare în injecție (sau calculatorul afectat). La VAG ai corespondent direct ODIS nu VCDS dar divagăm. Dpdv electronic care e simbolul bobinei? Și pe subiect: știi corespondența între înălțimea față de sol (fundul rezervorului) și rezistență, dar conversia rezistență =>Litri ca să afirmi ca traductorul da eroare ?
  9. Pune mufa înapoi la senzorul de curent, asta dacă mai vrei să mai ai baterie - râmăne și eroare stocată Ai încărcare piloatată, iar lipsa acelui senzor determină o încarcare de avarie - nu mai scriu de ce pentru că știi tu ce e acolo
  10. Confunzi forumul, nu ești pe gps...etc. Tocmai i-ai insultat pe toți proprietarii de Dacia de pe acest forum : Osciloscopul îl folosești atunci când nu ai cum să "vezi" anumite semnale (de ex. comandă injectoare, ) , fiind prea rapide pentru un multimetru clasic și / sau cănd vrei să confirmi ceea ce citești via CLiP - osciloscop și diagnoză folosite în paralel. Dacă ai scanat mașina cu orice altceva decât diagnoza oficială e normal să ai bălării. Estimarea combustibilului se face soft și e alterabilă dacă știi cum să o faci, idem pentru recalibrare iar chestia asta e valabilă și la Duster ph3 și la Duster ph2 - vrei să știi mai multe ești liber să te documentezi pe timpul tău.
  11. De la 2018Q2 mergi pe A3 din DNCB până în Petricani
  12. Martorul ăla reprezintă un ecran de osciloscop nu "bobină", "spiră" sau altă denumire scoasă din burtă. Manualul îl descrie ca martor multifuncțional alte defecțiuni electrice. Că cineva s-a jucat la sonda de carburant și acum are eroare pe TdB cu circuit deschis e altceva - nu e defecțiune majoră.
  13. Simplu: faci revizia în reprezentanță (profilul zice mașină 2019, deci cu garanție) și îți vor reseta și intervalul de revizie. "anulare" nu se poate face, indiferent de ce spun unii și alții, injecția calculează uzura uleiului și asta nu o poți falsifica/anula.
  14. Când răspunzi ultimului post nu îl mai citezi, e lipsă de respect pentru coforumiști, în plus nu ești pe Facebook. Mașina ta are blocul ABS cu referința 476607477R și calibrarea 478559777R. Pentru info 4x4 trebuie măcar 476602738R și calibrarea 478552707R (prezente doar pe Duster ph3) deci cum am mai scris oficial Duster ph2 nu are info4x4, repet o f i c i a l. E ultimul post pe topicul ăsta.
  15. 1. Controlează-ți puțin limbajul, nu suntem amici. 2. Faptul că ai un F4R mă impresionează ca o gumă lipită pe talpa pantofului - dacă ție îți place perfect restul lumii poate avea o altă părere. 3. Pe Duster ph2 indiferent de tip și motororizare și generația medianav (2, 3 sau 4) nu ai info4x4, informațiile (pitch și roll) nu sunt furnizate de calculatorul de ABS - poți să comentezi până în pânzele albe dar degeaba despre iconite mașină și etc
×
×
  • Creează nouă...