Sari la conținut

t0rquemada

Moderators
  • Număr conținut

    2.064
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    352

t0rquemada a câștigat ziua ultima dată pe 24 Februarie

t0rquemada a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

1.763 Excelent

9 Urmăritori

Despre t0rquemada

  • Rang
    VIP

Informații profil

  • Oraș:
    București

Vizitatori Recenți Profil

10.170 citiri profil
  1. Nu ai senzori de parcare față ci doar 2 de blind spot /!\ Dacă vorbim de ăia montați în aftersale , ăia sunt activi sub 10km/h
  2. Colegul a pus o captură de pe Factură nu de pe site-ul Dacia, iar ce am scris eu e extras dintr-o serie de sașiu, iarăși fără legătură cu site-ul Dacia, unde ai descrise toate opțiunile. Desigur vor fi și unii care consideră că și căpăcelele de la ventile trebuie descrise/explicate - evident asta intră în altă categorie.
  3. O evoluție tehnologică e și oglinzile cu pliere automată-manuală cu joystick de reglaj pe ușă, cum am scris și inițial, ninic interesant pentru utilizatorul final.. Ca idee întelegi ceva din asa Duster HJD cu 1,5dCi, asta are altă evoluție tehnologică: 1234Y 1RVLG AB ABLARI ABS ADAC AFURGE AIRAR AIRBA2 AIRBDE ALAEVM ALOUC5 APL05 ATAR03 AVFAP AVGSI AVREPL BANAL BARLO2 BVM6 CA01 CEAVFX CHC03 CMAR3P CPE DG DIESEL DRA DRAP02 E06R EA2 ECOMOD ENPH01 ESPHSA FDIU1 FLTDIE FRA01 FSTPO HARM02 HJD HRGM01 HYB01 IS
  4. Bare plafon modulare și evoluție tehnologică HV0, nimic interesant pentru utilizatorul final.
  5. Indiferent că e Duster ph2 sau Duster ph3 nu există buton cu impuls ci macara cu impuls. Așa că singura opțiune plug&play e cu modul dedicat în ușa pasagerului, vei avea comandă cu impuls din ambele uși sofer și pasager.
  6. ddpai Z40 dual gps, sau dacă nu ai limită Z50 (e 4k)
  7. Teoretic da, trebuie verificat traseul(cablajul) spre bujii și cu diagnoza poți comanda releul și vezi ce face.
  8. La Dacia/Renault nu ai cod de eroare pentru bujii arse sau nr. bujiei arse ci un cod generic de releu "defect". În 99% din cazuri acel cod indică 1 sau mai multe bujii arse, nu că e releul ars/stricat. Fiind euro 5 și final de serie ph1 (2013) e posibil să fi fost ieșită cu bujii de 12V și releu de 12V, dacă s-au comandat și montat bujii de 4,4V e clar că le-a ars.
  9. 2013 Poate fi Duster ph1 sau ph2, cu motoare diferite, cu bujii diferite. Faptul că s-au comandat piese după seria de șasiu și au fost căutate într-o bază varză e altă treabă - de aia ți-am pus linkuri în postul #2, dar degeaba Cum s-a ajuns la diagnostic bujii și releu arse ?
  10. Ce Duster? Ce motor? Poate aveai bujii de 12V și s-au montat de 4,4V.
  11. Delphi&co citesc destul de bine identificarea calculatoarelor, bălăriile sunt la date in timp real și coduri de eroare
  12. A pus niște capturi în care referința calculatorului e 8201385569, fix pentru Duster ph1. La ph1 ai 3 fire la airbagul frontal pasager, nu 2 ca la ph2.
  13. El are Duster ph1, cu alt calculator de airbag, schema e de Duster ph2 Singurul lucru care e la fel e poziționarea R292
  14. Nu. Airbag (frontal) pasager nu airbag lateral pasager (scaun).
×
×
  • Creează nouă...