Sari la conținut

t0rquemada

Moderators
  • Număr conținut

    2.248
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    432

t0rquemada a câștigat ziua ultima dată pe 30 Septembrie

t0rquemada a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

1.975 Excelent

6 Urmăritori

Despre t0rquemada

  • Rang
    VIP

Informații profil

  • Oraș:
    București

Vizitatori Recenți Profil

13.521 citiri profil
  1. La Renault/Dacia numerotarea cilindrilor se face de la ambreiaj spre distribuție, exceptând la unele motoare (de ex: TCe și SCe) la care numerotarea începe de la distribuție. Dacă nu știu ce cilindru e, e foarte ușor de aflat: în cazul tău, motor k9k, scoți mufa unui injector și încerci să pornești motorul... după codul de eroare ai și numărul cilindrului
  2. Are rost să mai scriu că trebuie diagnoză oficială, nu gluma aia din poză? Dacă zic că nu ai probleme decât cu injectorul 2 și limitarea e pentru protecția DPF-ului zic degeaba.
  3. "Proba" se făcea pe mașină cu diagnoza în față, pe masă e degeaba, nu poți emula circuitul hidraulic = faptul că se învârte motorul și scoate zgomot(țiutul specific) nu înseamnă că funcționează corect. Defecțiunile ce duc la înlocuirea ansamblului GEPDA: #1 - motorul electric decuplat mecanic de pompă, pentru că whatever ( accident/ șoc/ proprietarul știe) #2 - defect intern calculator
  4. Pentru alimentare pe masă trebuie sursă serioasă 12-14V @ 30A minim.
  5. De consultat înainte de a întreba :
  6. Păi e foarte simplu: - dacă mașina e ok, fără probleme mecanice, electrice și verde pe diagnoză, dar tot ai impresia că nu trage - stage 1 direct. - dacă mașina are probleme, stage 1 doar va scoate în evidență și cele mai mici probleme. Verificarea cu închiderea/deschiderea clapetelor se face de la euro5, la euro6 s-a amplificat (mai multe clapete) și nu e chestie specifică Renault. La majoritatea injecțiilor diesel vei întâlni fenomenul (VAG, mercedes, stellantis,etc)
  7. Să păstrezi poza și să nu fie nevoie să o folosești pentru reparații pe garanție după revizie efectuată în afara rețelei Dacia/Renault.
  8. Eu am obosit să tot scriu că, pentru Dacia, ce scrie în carnetul de garanție e lege : service sau reprezentanță autorizată de Dacia, autorizarea RAR are valoare zero. Că vrei tu sau altul să testați pe pielea voastră funcționarea ANPC-ului e altă treabă.
  9. Pitch and roll doar cu multiplexor și montat pe Duster ph3.
  10. Încă de la apariția Duster ph2 (jumatatea lui 2013), bujiile incandescente sunt pe 4,4V nu 12V, din motive evidente. Dacă le pui la 12V, prin metoda clasică fir la borna + a bateriei le arzi.
  11. Tipul ăsta de gândire, e complet eronat. Întrebare de 100 de puncte, ce voltaj au bujiile de pe motorul ăla, știi ?
  12. Poți să afirmi Scula de diagnoza nu bate câmpii... ea citeste erorile stocate.. unele erori sunt temporare/accidentale ca cea de la Clapeta si AC. doar după ce folosești, pe mașina ta sau una similară Duster ph2 euro5 4x4, scula ta de diagnoză și apoi CLiP-ul. După aia te uiți la asta cea de la Clapeta si AC și revii cu impresii. Bujiile sunt folosite permanent. Adică, oricând are nevoie, injecția poate să le folosească și pentru regenerare și pentru alte scopuri... dar ghici ce, la pornire injecția le-a cerut să pornească și a primit eroare, prin urmare, din momentul ăl
  13. Poți face câte poze dorești, scula de diagnoză folosită bate câmpii grav. Eu, momentan, văd așa: - una sau mai multe bujii incandescente arse sau releu bujii defect - temperatură prea mare înainte de DPF - un injector cu probleme electrice Toate astea dau cel puțin alte defecțiuni electrice pe portocaliu, zgomotul se diagnostichează abia după ce scapi de erori și mașina e verde pe diagnoză oficială.
×
×
  • Creează nouă...