Sari la conținut

t0rquemada

Moderators
  • Număr conținut

    1.436
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    153

t0rquemada a câștigat ziua ultima dată pe 3 Iulie

t0rquemada a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

1.157 Excelent

Despre t0rquemada

  • Rang
    Senior

Informații profil

  • Oraș:
    București

Vizitatori Recenți Profil

4.965 citiri profil
  1. 1,3 TCe ca și 1,2 TCe sunt motoare GDI, adică injecție directă de benzină. Fiind motoare mici, în anumite regimuri de temperatură/turație(drumuri scurte, porniri dese cu motor rece, etc) sunt "înnecate" cu benzină , benzină care va ajunge în ulei - simplu. Dacă nu s-a verificat nivelul uleiului la predarea mașinii, să știi câți mm +- față de maxim sunt inițial, restul sunt ipoteze. La TCe-uri uleiul se înnegrește destul de repede, deci nu ne luăm după culoare.
  2. Pe prag aveai un sticker cu rol de protecție - vizibil în poza 8 din acel link.
  3. Bun venit! 2014 înseamnă Duster ph2. Ce ai acolo e revizia, fiind 2014 se poate reseta ușor, pui contactul, derulezi la acel ecran și apeși și ții apăsat pe butonul derulare CB(computer de bord) până cănd apare 20000km clipind, când nu mai clipește eliberezi butonul.
  4. Stergi telefonul din Medianav, inclusiv din smartphone ! Stergi Medianavul din Telefon. Închizi Medianavul, atenție trebuie incuiată mașina pentru 10-15minute dacă e cu card, altfel Medianavul e tot pornit dar cu ecran închis. Repornești telefonul. Pornești Medianvul și reîmperechezi telefonul, dai acces la agendă. Reîmperechezi partea de Android Auto.
  5. Bun venit! O întrebare, mai ai sertar sub scaunul din dreapta ? Lipsește GSI (gear shift indicator) din ecranul cu accelerare și anticipare, așa avenit?
  6. Bateria se pune pe tester, care să arate SOH (state of health), SOC (state of charge ) și rezistența internă înainte de a pune diagnoza pe mașină, in acest fel elimini bateria din ecuație.
  7. Fără supărare ai în regulament punctul 8e : este interzisa initierea unui topic in care sunt dezbatute doua sau mai multe subiecte / probleme, fiecare subiect trebuie discutat intr-un topic dedicat acestuia, nerespectarea punctului d) duce la sanctionarea cu warning. Am mutat aici partea cu luminile din interior, pentru că poate vor avea și alții problema asta. Strict legat de mașina ta, cu poziții pornite ce merge/nu merge: - pian(butoanele de sub medianav) - butoanele de pe uși - butonul blind spot - butonul Cruise Control - selectorul Auto /2WD/4WD - lămpile de iluminare a numărului
  8. Vorbești de DRL, iar în echiparea standard nu le poți opri, dar nu sunt în interior. Eu am vorbit de leduri puse în locul becurilor de iluminare număr
  9. Toate bune și frumoase dar, nu ai precizat: - an fabricație? - km? Injecția raportează că merge prost și se aprinde și ESP-ul. E foarte posibil să ai (și) EGR-ul parțial înfundat. Alimentarea cu motorină se face cu motor oprit. Amorsarea se face punând contactul peste 10s de câteva ori, pentru filtru, pentru pompă e procedură specială în CLiP
  10. Despre iluminat se va discuta aici https://forumduster.ro/topic/3701-probleme-iluminat-interior-duster-ii/?tab=comments#comment-79335
  11. Depinde. Iluminatul butoanelor din interior(pian, butoanele de pe uși, butonul blind spot și cele de Cruise și 4WD) și lămpile de iluminare a numărului sunt pe același circuit, separat de poziții față și poziții spate, dacă a pus leduri și a ars ceva sau a intrat calculatorul în protecție... cam greu cu garanția. Comanda de climatizare automată nu e pe același circuit, are iluminarea pe "can".
  12. Poartă denumirea de reduceri de costuri, nimic nou aici. Tabla la Duster ph3 2020 e mai subțire ca la Duster ph3 2017, iar tabla la Duster ph3 2017 e mai subțire ca la Duster ph2, să mai zic de Duster ph1 ? Cum opritoarele la Duster ph3 sunt din plastic, personal m-aș abține de la teste pe banii mei indiferent de anii de garanție - intră la CID
  13. Până scrie inițiatorul: -masina are 2 geamuri electrice față fără impuls - în procesul de montare/demontare a rupt un fir în portiera stângă - a rezolvat
  14. În mod normal fiecare oglindă cheală( fără cameră, blind spot, semnalizare și rabatare) are 5 fire, 3 reglaj, 1 dezaburiere, incălzire și 1 masă, deci trebuiau duse doar 4 fire în fiecare ușă, iar masa se lua din cablajul existent. 1. fără modul impuls inseriat în dreapta, geamul dreapta funcționează corect? 2. de unde ai luat sau unde ai pus masa pentru dezaburire oglinzi?
  15. Joystikul de generație II (Duster ph2, Duster ph3, Logan II) are mufă mică, neagră, identică cu cea de la oglinzi - dacă e mufă mare e de Duster ph1/Logan I, merge dar nu e ce trebuia. Geamurile merg doar cu contact pus și uneori (card) trebuie pornit motorul. Mufele să fie introduse complet în butoane/modul impuls
×
×
  • Creează nouă...