Sari la conținut

t0rquemada

Moderators
  • Număr conținut

    1.623
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    205

t0rquemada a câștigat ziua ultima dată pe 24 Ianuarie

t0rquemada a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

1.395 Excelent

Despre t0rquemada

Informații profil

  • Oraș:
    București

Vizitatori Recenți Profil

6.172 citiri profil
  1. Ai suficiente cazuri prezente aici și pe social media de proprietari de Duster ph3 cu Adblue care au probleme la sistemul Adblue (de la mesaje pe bord până la imobilizare) mai toate terminându-se cu intervenții în garanție (schimbare rezervor pentru nivel incorect citit/afișat, calculator adblue, etc). Problema e ce faci după expirarea garanției.
  2. dCi115CP e cu Adblue, vine cu probleme specifice, H5H-ul (1,3TCe) nu are momentan probleme specifice majore
  3. Grila din jurul Medianav-ului e negru lucios + capace de oglinzi negre + grila calandru neagră + SLBKT = ok, era perioada cu moda SL Blackline, SL Techroad etc Din fericire anul vinde, astfel un Duster ph3 2019+ va avea, din partea mea, o bilă neagră mereu - lipsă senzor de ploaie (prezent doar pe 12/2017-2018)
  4. Problema e dacă are și alte* sechele , în poza făcută prin ușa spate dreapta se observă niște cute suspecte pe spătarul scaunului din dreapta fix unde e airbagul lateral. *pentru mine o mașina stock e mult mai ok decât una cu modificări, altele decât cele la nivel OE(echipare originală), folii, gpl aftermarket, alarmă, alte jante neconforme (dimensiuni / perioadă de fabricație), leduri, cotieră pe tunel, etc fac ca acea mașină să nu mai prezinte interes. A2a, Fabricată 05.04.2017 pentru România, Laureate, H4M730, cu Medianav gen 3 doar cu ROmania, cu CCSL, volan îmbracat
  5. Pare a acelei mașini, dar a adăugat jante, Medianav și CCSL, și da se poate pune ușor dacă ai piesele necesare și știi ce faci.
  6. Pe seria de șasiu apare așa : Fabricată 19.01.2017, Laureate, gri platine, pentru Romania, H4M730 (1,6 16v 114CP euro6), fără Medianav, roți de tablă R16, volan spumă, fără CCSL (cruise control)
  7. t0rquemada

    Jandarmul

    Claxoane de Logan I ph2, problema e că la Duster ph3 ai altă mufă, trebuie mufă pereche(eventual o recoltezi de pe vechiul claxon) sau faci modificări (pui mufa albă pe cablajul mașinii, evident trebuie pini)
  8. Camera de marșarier aftermarket pleacă de le 80ron în sus Încălzirea în scaune la 250lei e fără carenaje (nu ai în ce pune butoanele) în plus trebuie verificat dacă are deja fire trase sub scaune
  9. Eu ți-am spus ce se poate face, ce faci tu e treaba ta . Există lămpi de număr cu led din fabrică (cod renault)* care nu generează erori. *nu-l am momentan
  10. La Duster ph3 cam toate becurile dau eroare pe diagnoză, unele (faza scurtă) și pe bord. Dacă becurile de frână par slabe la Duster ph3 se pot ''trafora" încă 2 becuri (câte unul în fiecare stop) spre interior unde ai doar 5w pentru poziție pui unul 21/5w stop/poziție
  11. Verifică starea siguranțelor 5 (simbol cutie viteză) și 34 (simbol osii masină 4x4) din cutia siguranțe habitaclu
  12. Și alte detalii, motorizare, mașină stock sau modificată (iluminat schimbat la TdB )? Dacă dai pe 2WD se aprinde ceva pe TdB ? Alți martori aprinși ? Completează corect profilul.
  13. Vin cu baterie nivel L3, 70Ah, 720A (EN) nu ai ce compensa, bateria e scrisă în calculator
  14. Deși e postat aiurea, hai să răspund: Mașina e Duster ph1, probabil diesel, ai check engine pe rosu (filtru de particule colmatat), ca rezultat ai check engine aprins (poluare) și esp nefuncțional(pentru că injecția raportează o problemă). Martorul de bujii poate fi de la bujii arse sau alte defecțiuni electrice.
  15. Privește "problema" din alt unghi, dacă ai avea 14.4v permanent dar consumul de carburant ar mai mare cu 1,5L permanent ar fi mai bine ?
×
×
  • Creează nouă...