Sari la conținut

Discutii generale

Dezbateri libere, pe orice teme. 

144 topicuri în acest forum

    • 73 răspunsuri
    • 12.579 citiri
  1. Hello Siberia Expedition 1 2 3 4

    • 29 răspunsuri
    • 3.467 citiri
    • 3 răspunsuri
    • 260 citiri
    • 0 răspunsuri
    • 233 citiri
    • 0 răspunsuri
    • 198 citiri
  2. Faza scurta

    • 0 răspunsuri
    • 190 citiri
  3. Anvelope iarnă

    • 6 răspunsuri
    • 512 citiri
    • 7 răspunsuri
    • 1.724 citiri
    • 7 răspunsuri
    • 886 citiri
  4. Jante de oțel 16"

    • 5 răspunsuri
    • 470 citiri
  5. Cod eroare U0422; martor ESP aprins

    • 1 răspuns
    • 383 citiri
    • 7 răspunsuri
    • 1.627 citiri

  • evomag.ro%20

  • Topicuri

  • Reclame auto

    epiesa.ro

  • Postări

    • Motor 1.5Dci Ph1 K9K- 898; Km la bord: 144.980; An fabricatiei: Oct.2012. Revizii tinute "la zi": Schimb ulei la fiecare 10000km, am folosit doar Ulei Motor ELF Evolution FULL-TECH FE / DPF 5W30 5L. Intotdeauna am schimbat obligatoriu si toate filtrele (Filtru Ulei , Filtru Particule (Aer), Filtru Motorina Dacia Duster Euro 5, Filtru Habitaclu, toate de la producator MANN- Germania).  Functionare: Foarte buna. Profilactic: in fiecare luna "am scos-o" la autostrada, unde am curatat DPF-ul. In fiecare an, am facut si un drum lung de 3000-4000km [dus-intors] prin Europa. Probleme aparute de-a lungul exploatarii: senzor" prezenta apa in combustibil" defect; infundat (si curatat) EGR-ul la 100.000km; termostat blocat pe "deschis" (si inlocuit) la 140.000km.  Consum mediu: 9l/% in Bucuresti; 6,5l/% extraurban; 7-7.5l/% pe autostrazile din EU mergand cu 130kmh(3200rpm), 140kmh (3500rpm) si... 175kmh (4200rpm) doar in Germania si doar dupa ce am umplut rezervorul cu motorina de la statie Shell. Aaaa! Era sa uit: Discuri de frana, placute si saboti schimbat la 90.000km; distributie( curele si pompa de apa) sbimbata la 60.000 si la 120.000km. Urmeaza la 150.000km Cam atat pentru acum.  
    • Nu cred ca e inghetat ci mai degraba e infundat traseul. Am schimbat si lichidul insa tot fara succes. Cred ca dau o fuga pana la reprezentanta unde cel mai probabil un tinichigiu piate desface plafonul sa verifice furtunul ce vine de la recipientup din compartimentul motor.
    • De banii astia montezi  piele veritabila.
    • Blocul de lumini este vreo 700-800 lei de origine, manopera cum am spus 150-200 lei. Asa era atunci cu aproximatie. Suna si alege service si Dacia vorbeste si te suna ei pentru raspuns. Eu asa fac la orice problema intampinata. Acum am avut probleme cu tapiteria de "piele"la scaunele din fata. In 20 min am primit raspuns de la  Meridian Sud cu contravaloarea operatiei si ce implica aceasta (3.800- 5.000 lei)
    • Multimesc, probabil vorbesti de 200 lei blocul de lumini. Eu intrebam cat te-au taxat pentru manopera. E destul de probabil sa ma incadrez, cum zici tu, in lotul cu probleme. De aceea eram interesat cu cat te-au taxat la service, de vreme ce nu a trebuit sa platesti contravaloarea piesei. Multumesc, Stefan
×
×
  • Creează nouă...