-
Număr conținut
24 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
-
Zile Câștigate
4
gic a câștigat ziua ultima dată pe 27 Februarie 2024
gic a avut cel mai apreciat conținut!
Reputație Comunitate
20 ExcelentDespre gic
-
Rang
Dusterist
Informații profil
-
Oraș:
Oradea
-
Stare:
Posesor de Duster
-
Motor:
1.33 TCe 150cp
Vizitatori Recenți Profil
562 citiri profil
-
Se poate trece, in mers, din D in M si invers.
-
Ai interpretat gresit . Intotdeauna folosesc frana de motor. Chiar si in oras. Am doua masini, deci pot sa fac comparatie. Duster 1.33 / 150CP/ EDC si Rover 45, Euro 3, aspirat, MPI, clapeta de acceleratie cu cablu. Si pot sa bag la comparatie si Loganul de 1,4 / 75CP pe care l-am avut 16 ani. La motoarele vechi, aspirate, cand inchizi acceleratia intra frana de motor 100%. La motoarele noi, turbo, cu clapeta drive by wire, la frana de motor, clapeta de acceleratie nu se inchide complet din prima, din mai multe motive cum ar fi: - inertia compresorului care ar crea o suprapresiu
-
Nu am zis ca nu tine ci doar ca nu e la fel de eficienta ca la un motor aspirat si cu clapeta de acceleratie legata fizic de pedala.
-
La coborari o treci pe manual si schimbi tu sa ai frana de motor. Bine, caricatura de frana de motor ...... motor turbo, clapeta drived by wire, emisii .... dar e mai mult decat nimic. La semafor, cand stau mult si mai ales cand intra S&S, trec in P (motorul e oricum oprit ...) si las frana. Nu-mi place sa ma orbeasca ala din fata cu franele lui si atunci incerc ca nici eu sa nu-l orbesc pe cel din spate.
-
Deseneaza, cu un marcher, pe exterior, pe plasticul de pe ceasuri, reperele care te intereseaza (30, 50, 70 MPH) si cand nu-ti mai trebuie poti sa le stergi cu spirt sanitar. Sau iti faci un tabel cu corespondenta (increment de 5 sau 10 sau cat vrei tu) si-l lipesti pe un loc usor vizibil.
-
Tocmai am descoperit ca Dusterul meu (2021) stie sa-si puna stergatoarele in mod "service". Pentru asta, cu contactul luat, se duce maneta de stergatoare la maxim in jos, iar stergatoarele vor parca intr-o pozitie aprox. verticala. Mutarea manetei inapoi la 0 duce la "culcarea" stergatoarelor. Nu stiu pe voi, dar pe mine ma deranja enorm cum de incalecau / frecau stergatoarele cand vroiam sa le ridic sa curat parbrizul
-
Citeste https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=309473&hl=. E acelasi motor motor cu al tau chiar daca e pe Logan. Mai cauta si prin posturile lui YRX (https://www.daciaclub.ro/Vw-Touareg-The-Battleship-page-1-t314651-s0.html), parca si el s-a lovit de asa ceva la Logan Fiindca ai GPL ar fi indicat resetarea calculatoarelor (nu ma intreba cum). Eu as incerca sa-l fac sa mearga brici pe benzina si apoi mai vedem cu GPL-ul.
-
Da. Si vreo 4-500km cu vant din fata, in Slovenia la dus. La un moment dat eram la 7,8L/100km. Am mers legal fara sa fortez si foarte mult cu cruise control. Aici si perechea pozei de mai sus.
-
uite si consum pe autostrada (de fapt doar 90% a fost autostrada) traseu: Oradea - Venetia si retur