Sari la conținut

gic

Members
  • Număr conținut

    24
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    4

gic a câștigat ziua ultima dată pe 27 Februarie 2024

gic a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

20 Excelent

Despre gic

  • Rang
    Dusterist

Informații profil

  • Oraș:
    Oradea
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.33 TCe 150cp

Vizitatori Recenți Profil

562 citiri profil
  1. Se poate trece, in mers, din D in M si invers.
  2. Ai interpretat gresit . Intotdeauna folosesc frana de motor. Chiar si in oras. Am doua masini, deci pot sa fac comparatie. Duster 1.33 / 150CP/ EDC si Rover 45, Euro 3, aspirat, MPI, clapeta de acceleratie cu cablu. Si pot sa bag la comparatie si Loganul de 1,4 / 75CP pe care l-am avut 16 ani. La motoarele vechi, aspirate, cand inchizi acceleratia intra frana de motor 100%. La motoarele noi, turbo, cu clapeta drive by wire, la frana de motor, clapeta de acceleratie nu se inchide complet din prima, din mai multe motive cum ar fi: - inertia compresorului care ar crea o suprapresiu
  3. Nu am zis ca nu tine ci doar ca nu e la fel de eficienta ca la un motor aspirat si cu clapeta de acceleratie legata fizic de pedala.
  4. La coborari o treci pe manual si schimbi tu sa ai frana de motor. Bine, caricatura de frana de motor ...... motor turbo, clapeta drived by wire, emisii .... dar e mai mult decat nimic. La semafor, cand stau mult si mai ales cand intra S&S, trec in P (motorul e oricum oprit ...) si las frana. Nu-mi place sa ma orbeasca ala din fata cu franele lui si atunci incerc ca nici eu sa nu-l orbesc pe cel din spate.
  5. Asta inseamna ca evacuarea., inclusiv catalizatorul nu sunt infundate. Problemele la pornire sunt / erau din alta cauza.
  6. Deseneaza, cu un marcher, pe exterior, pe plasticul de pe ceasuri, reperele care te intereseaza (30, 50, 70 MPH) si cand nu-ti mai trebuie poti sa le stergi cu spirt sanitar. Sau iti faci un tabel cu corespondenta (increment de 5 sau 10 sau cat vrei tu) si-l lipesti pe un loc usor vizibil.
  7. Tocmai am descoperit ca Dusterul meu (2021) stie sa-si puna stergatoarele in mod "service". Pentru asta, cu contactul luat, se duce maneta de stergatoare la maxim in jos, iar stergatoarele vor parca intr-o pozitie aprox. verticala. Mutarea manetei inapoi la 0 duce la "culcarea" stergatoarelor. Nu stiu pe voi, dar pe mine ma deranja enorm cum de incalecau / frecau stergatoarele cand vroiam sa le ridic sa curat parbrizul
  8. Citeste https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=309473&hl=. E acelasi motor motor cu al tau chiar daca e pe Logan. Mai cauta si prin posturile lui YRX (https://www.daciaclub.ro/Vw-Touareg-The-Battleship-page-1-t314651-s0.html), parca si el s-a lovit de asa ceva la Logan Fiindca ai GPL ar fi indicat resetarea calculatoarelor (nu ma intreba cum). Eu as incerca sa-l fac sa mearga brici pe benzina si apoi mai vedem cu GPL-ul.
  9. Da. Si vreo 4-500km cu vant din fata, in Slovenia la dus. La un moment dat eram la 7,8L/100km. Am mers legal fara sa fortez si foarte mult cu cruise control. Aici si perechea pozei de mai sus.
  10. uite si consum pe autostrada (de fapt doar 90% a fost autostrada) traseu: Oradea - Venetia si retur
×
×
  • Creează nouă...