Sari la conținut


Kidu

Members
  • Număr conținut

    366
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    37

Kidu a câștigat ziua ultima dată pe 4 Noiembrie

Kidu a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

281 Excelent

3 Urmăritori

Despre Kidu

  • Rang
    Senior
  • Dată Naștere 29.05.1982

Informații profil

  • Nume:
    Claudiu Negru
  • Oraș:
    Arad
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.5 4x2 110cp
  • An fabricație:
    2018

Vizitatori Recenți Profil

1.005 citiri profil
  1. Pai asta voiam sa subliniez, din cele descrise de tine, nu mi se pare ca anvelopele s-au comportat rau.
  2. Cat de mare era balta, crezi ca daca era o anvelopa normala nu s-ar fi simtit?
  3. Cu toata parerea de rau, nu vreau sa ofensez pe nimeni, dar mi se pare un mega-kitsch.
  4. As incepe prin a verifica suportii de fixare ai motorului sa nu fie vreunul rupt. Verifica si discurile de franare sa nu fie ovalizate pentru ca si alea pot transmite astfel de vibratii.
  5. Dincolo de mistoul tau gratuit, faptul ca am urcat la Straja pe zapada pana la parcarea de sus se pune? Mai mult de atat nu am la ce sa ma aventurez la ce folosesc eu masina. Am multi colegi cu CrossClimate, multe aprecieri pozitive pe bune din prisma experientei lor, fiecare cu drumuri si trasee diferite. Nu am pretins niciodata ca sunt mai bune decat niste anvelope de iarna premium insa cu siguranta se comporta mai rezonabil decat niste opinci low-cost facute prin China. Daca as sta la Brasov, da, mi-as lua de anvelope dedicate de iarna, la Arad nu le-am simtit nevoia si ma descurc mai mult decat onorabil cu CrossClimate pe care le tin 3-4 ani si apoi le schimb cu altele noi.
  6. In primul rand tu faci confuzie intre avelopele all-season si cele all-terain. All-season-urile sunt pentru asfalt pe timpul celor patru anotimpuri, All-terain-urile sunt folosite pentru off-road si nu prea ai ce face cu ele iarna pe zapada pentru ca ele sunt pentru noroi. In al doilea rand, vorbind din perspectiva mea, in Arad unde stau eu, am parte de zapada o data la cinci ani in rest e mai mult ploaie si flescaiala, situatie in care Crossclimate-urile exceleaza si te lipesc de asfalt. In al treielea rand, o anvelopa dedicata de iarna mai veche de patru-cinci ani se comporta iarna exact ca una de vara chiar daca nu a atins limita de uzura pentru ca nici structura moleculara a cauciucului nu este vesnica. De asta, vorbind strict de cazul meu, prefer sa folosesc all-season-uri pe care nu intentionez sa le folosesc mai mult de trei ani. Cu siguranta vor avea performante mai bune iarna/vara decat niste "opinci" ieftine luate numai sa fie.
  7. Eu as lua de buna ceea ce scrie pe situl oficial.
  8. @mazarin, Am gasit asta aici: https://www.e-pneu.ro/blog/alegerea-corecta-anvelopelor/ Pentru turisme si microbuze, pastrarea in limita a 3% a schimbarii diametrului e de dorit. Pick-up-urile si SUV-urile sunt construite sa permita diferente de pana la 15%. Cele mai multe dimensiuni pot fi calculate. Pentru mai multe informatii, urmariti articolul tehnic “Cum se calculeaza dimensiunea anvelopei” Chiar daca 3 procente pot parea foarte putine, in realitate asta inseamna o diferenta de pana la ¾ toli sau aproximativ 20 mm. Pentru o acuratete si mai mare a procesului de selectie, a fost dezvoltat un sistem denumit „Plus Sizing”. Folosim Plus Sizing pentru a lua in considerare diametrele anvelopelor disponibile si apoi sa selectam latimea potrivita, care asigura o capacitate de incarcare adecvata. Pastrarea diametrului total al rotii, ajuta la acuratetea datelor legate de viteza, care intra in computerul de bord.
  9. Eu imi cumpar anvelopele de pe www.anveloshop.ro pe care il recomand cu incredere. Nu ai sa gasesti CrossClimate+ SUV pentru denumirea asta o gasesti doar la prima generatie CC unde ai "CrossClimate" pentru turisme si "CrossClimate SUV" pentru SUV-uri. La a doua generatie, "CrossClimate+" ai aceeasi denumire atat la turisme cat si la SUV-uri insa sunt produse diferite dupa cum poti vedea si in printscreen, cel cu 516,9 lei e pentru turisme, cel cu 525,9 lei e pentru SUV-uri:
  10. Crossclimate+ are varianta atat pentru turisme cat si pentru SUV, credeam ca se subintelege ca recomand varianta pentru SUV-uri dupa cum se poate vedea si in link. Crossclimate+ sunt mai noi decat Crossclimate. A nu se confunda cu Agilis Crossclimate+ care sunt pentru utilitare.
  11. Mai bine uita de idee sau mai bine vinde masina si ia-ti alta 4X4 pentru ca ceea ce iti propui tu nu se justifica financiar.
  12. E normal sa se comporte asa pentru ca puterea transmisa de la motor se duce la roata care care care nu pierde aderenta, diferentialul lucreaza. Stai linistit ca masina nu are nimic, eventual mai studiaza putin situl asta si ai sa intelegi mai bine fenomenul: http://www.e-automobile.ro/categorie-transmisii/111-diferential-auto.html
  13. Dar despre faptul ca ramai fara talon daca iti montezi asa ceva pe masina nu ne spui nimic?
  14. MICHELIN CROSSCLIMATE+ https://www.anveloshop.ro/anvelope/anvelope-all-season-michelin-crossclimate-215-65-r16-102v-amic2-44880
  15. Ce ar presupune sa le reparam masina, sa le-o facem sa fie functionala pentru a se putea folosi de ea?
×
×
  • Creează nouă...