Sari la conținut

Kidu

Members
  • Număr conținut

    244
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    25

Kidu a câștigat ziua ultima dată pe 12 Martie

Kidu a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

148 Excelent

2 Urmăritori

Despre Kidu

  • Rang
    Senior
  • Dată Naștere 29.05.1982

Informații profil

  • Nume:
    Claudiu Negru
  • Oraș:
    Arad
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.5 4x2 110cp
  • An fabricație:
    2018

Vizitatori Recenți Profil

556 citiri profil
  1. Pe scurt ca sa intelegi cum functioneaza "setarea TPW": 1) Masina vine din fabrica cu valoarea de referinta 2,2 bar atat cat scrie cartea, orice abatere de la 2,2 bar (cu toleranta de rigoare presupun) iti aprinde martorul in bord. 2) Avand acul respectiv in mod sigur tu aveai sub 2 bar in roata, s-a declansat martorul din bord. 3) Dupa ce ai bagat snurul si ai bagat 2,5 bar in roata e logic sa ti se aprinda martorul pentru ca si de data asta a detectat o abatere fata de referinta. 4) Odata ce ai resetat TPW vei avea ca refinta presiunea rotilor din prezent, deci stai linistit ca masina nu are nimic, nu e cazul sa o duci la "doctor".
  2. Kidu

    Primul meu 4X4 Vert Altai

    Arata foarte bine stopurile astea. P.S. De ce va blurati numerele, care e logica?
  3. De doua ori mi s-a aprins si de fiecare data pe buna dreptate. Nu are nimic martorul, verificati-va mai bine presiunea din roti si o sa vedeti ca nu da gres.
  4. Kidu

    probleme vopsea duster

    100% e de la lichidul de parbriz. Nu mai folosi mizerii ieftine luate din supermarket-uri si ia-ti lichidul de la statiile peco, cel de la OMV de exemplu e foarte bun. Sunt mai scumpe dar mult mai de calitate, nu lasa urme, nu put a spirt de iti infunda narile si nici nu iti afecteaza vopseaua in zona duzelor. Ti-o spun un patit si mi-a fost atrasa atentie de un baiat de la o spalatorie.
  5. Sa le luam pe rand, desi asa cum ti-a recomandat si colegul, cea mai edificatoare parere o ai de la un drive-test fie la dealer, fie cu masina vreunui cunoscut. Am ales 1.5 dCi pentru este un motor care si-a dovedit fiabilitatea si nimeni nu poate contesta asta, am vrut sa evit 1.2 TCe-ul si nici nu ma omor dupa benzinarele aspirate chit ca sunt motoare fiabile si alea. Acum tu mai ai o optiune in plus, 1.33 TCe insa depinde de tine daca vrei sa iti asumi sau nu "bolile copilariei" pe care acest motor le va intampina. Banuiesc ca asta vrei sa eviti si alegi Diesel. Revenind la Diesel eu zic sa stai linistit pentru ca un motor cu norma de poluare Euro VI o sa circule linistit vreo 10 ani de acum incolo oriunde in Europa. Nu te mai lua dupa toata campania media care rostogoleste multe informatii pe nemestecate si de multe ori mai mult dezinformareaza decat informeaza. Consumul este foarte bun, depinde si de stilul de condus, dar pot spun cu mana pe inima ca Dusterul dCi chiar e o masina care tine cu buzunarul omului atat la consum cat si la fiabilitate, zic asta banzandu-ma si pe generatiile anterioare. Despre caroserie si rugina zic sa ca e prematur dar uitandu-ma tot la generatiile anterioare nu am motive de ingrijorare. La capitolul probleme as mentiona ca la Blue dCi sunt inca unele probleme nerezolvate la unele masini cu injectia de AdBlue. Mai bine iti povestesc despre asta proprietarii de Blue dCi. Bafta!
  6. Omule, nu e cazul sa ne iei la misto, nu suntem nici noi de azi de ieri dar ce vinzi tu sunt niste gunoaie. Nimeni nu isi pune cauciucuri mai vechi de 10 ani, eu nu mi-as pune nici mai vechi de 5, mai ales alea de iarna. Compozitia chimica a cauciucului si felul cum a fost afectat de timp il face sa se comporte total diferit fata de primii ani, indiferent ca are sau nu uzura. Pana una alta tu vrei sa iti vinzi marfa, nu te-am chemat noi aici si acum facem mofturi la oferta. Ca sa vezi totusi cat de aberant e pretul tau, uite aici niste cauciucuri rusesti, nu sunt ele cine stie ce brand dar sunt noi si si-a luat un coleg de pe forum care e multumit de ele: https://www.anvelopecalifornia.ro/anvelope-215-65-r16-kama-515_53_ro Trei ani sa tina si sa le schimbi dupa si tot nu iti iei opincile alea pe care vinzi tu. No offence dar asta e adevarul.
  7. Apreciez sinceritatea, banuiam ca sunt foarte vechi dupa cum arata insa vorba colegului, pe bune? Ce cauti cu astea la vanzare? Nu mai vorbesc de jantele alea care arata ca vai de ele. Cum poti crede ca iti da cineva 800 de lei pe asa ceva? Ma rog, nu e prost cel care cere...
  8. Precizeaza si DOT-ul anvelopelor, e mult mai relevant decat aia 7 mm de "carne".
  9. Kidu

    De la Vw GT la Dacia Duster

    Bogdane, nu stiu cu ce viteza ai intrat tu in giratoriul ala insa mi se pare ciudat pentru ca in orice giratie tendinta e sa fuga spatele din cauza fortei centrifuge si a centrului de greutate al masinii mai ales la SUV, nu stiu cum tie ti-a fugit fata. Eu nu am intampinat astfel de probleme cu ele, au aderenta excelenta pe carosabil umed insa nu le recomand pentru drumuri cu zapada fie ea afanata sau batatorita. De gheata nici nu mai vorbesc pentru ca acolo nici cauciucurile de iarna dedicate nu prea te ajuta prea mult si ai nevoie de tinte. In sfarsit, la ce clima si ce ierni avem noi in zona noastra, ma descurc rezonabil si cu astea dar probabil mai incolo, cam peste un an, ma voi orienta catre altceva.
  10. Kidu

    De la Vw GT la Dacia Duster

    Acelasi comportament il au si "ContiCrossContact™ LX 2" care pe situl producatorului apar ca fiind de vara chit ca au M+S pe ele: https://www.continental-tires.com/car/tires/conticrosscontact-lx2 Te descurci onorabil prin noroaie chiar si cu 4X2 insa pe zapada batatorita sau gheata nu te simti deloc in siguranta din cauza aderentei foarte slabe.
  11. Are sens ceea ce spui daca este o problema software altfel i-ar costa mult prea mult rechemarea in service. Oricum aiurea, nu e deloc etic sa procedezi asa.
  12. Salut, Poti sa imi faci te rog o oferta pentru un set de 4 jante "Haru" pe 16" cu tot cu capacele centrale personalizate cu logo-ul "Dacia"? Multumesc anticipat!
  13. Kidu

    discuri spate duster

    Interesant insa sunteti constienti ca un astfel de subansamblu trebuie omologat cu atat mai mult cu cat este vorba de sistemul de franare? In rest va dau dreptate, foarte enervant sistemul asta cu tamburi si mult mai pretentios la intretinere.
  14. Kidu

    De la Vw GT la Dacia Duster

    N-o sa vajaie cam tare?
  15. De acord cu ce spui cu mentiunea ca Dacia a fost achizionata de catre Renault in 1999 nu in 2004. Poate ti-a ramas intiparit in memorie 2004 pentru ca atunci au scos pe piata Dacia Logan.
×