Sari la conținut

Kidu

Members
  • Număr conținut

    396
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    40

Kidu a câștigat ziua ultima dată pe 7 Ianuarie

Kidu a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

309 Excelent

3 Urmăritori

Despre Kidu

  • Rang
    Senior
  • Dată Naștere 29.05.1982

Informații profil

  • Nume:
    Claudiu Negru
  • Oraș:
    Arad
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.5 4x2 110cp
  • An fabricație:
    2018

Vizitatori Recenți Profil

1.156 citiri profil
  1. Nu cred ca e inghetat ci mai degraba e infundat traseul. Am schimbat si lichidul insa tot fara succes. Cred ca dau o fuga pana la reprezentanta unde cel mai probabil un tinichigiu piate desface plafonul sa verifice furtunul ce vine de la recipientup din compartimentul motor.
  2. Eu unul o sa spun pas anul asta. E cale lunga, infrastructura e cum e si Adriatica cu riviera croata imi fac cu ochiul. Distractie!
  3. Duzele din fata de la parbriz imi merg, eu suspectez ca nefolosind asa des duza din spate, mi-a ramas lichid de vara pe traseu, lichid care a inghetat.
  4. E posibil pentru daca ne uitam in industria automotiva, cam trei ani e durata de viata a unui model din zilele noastre si apoi inca 3 ani facelift-ul.
  5. De cateva zile am observat ca duza spalatorului de la luneta nu mai merge. Am incercat sa o desfund cu un ac insa fara succes. Am o banuiala cum ca lichidul de spalare ar fi inghetat pentru ca am schimbat lichidul de spalare cu unul pentru iarna insa nefolosind prea des acel spalator de luneta, ma gandesc ca odata cu minusul de afara o fi inghetat pe traseu. Am lasat acum masina intr-o parcare inchisa la un mall unde ar trebui sa fie peste zero grade, poate rezolv asa problema. A mai patit cineva asta, are cineva alte sugestii?
  6. E diferenta foarte mare intre expeditia de acum si cea cu an inainte cand impreuna cu baiatul sau au fost cu un Logan pana la Vladivostok. Acum au mers in plina iarna siberiana, conditii mult mai grele si mai dificile.
  7. Posibil sa fie Vehicle Sensor-ul din centura de siguranta, un dispozitiv facut dintr-o bila metalica incastrata intr-o carcasa de plastic.
  8. Si eu am dCi-ul fara AdBlue di 2018 si fara a le stirbi meritele realizarii pot sa nu fiu de acord cu unele afirmatii pe care Attila le-a facut in ceea ce priveste motorizarile pe benzina si nu numai. Oricum, una peste alta, e o mare realizare ceea ce au reusit oamenii astia si in afara de incalzitoarele montate in Novosibirsk si parbrizul dublu, masina chiar a fost una standard.
  9. Au ajuns la destinatia expeditiei, Oymyakon, "Polul Frigului". V-as recomanda sa urmariti aceste trei episoade, sunt cele mai interesante din toata expeditia si totodata sunt interesante si ca pasionati de Duster. Ep. 35: https://youtu.be/5EmfQDeqJaE Ep. 36: https://youtu.be/0v8baJhBq28 Ep. 37: https://youtu.be/MMPhGSmckT0 Desi le apreciez stradania foarte mult nu pot sa nu vad cat de inconstienti au fost, mai ales in episodul #35. In pofida faptului ca Attila sustinea sus si tare ca stie el mai bine ce are de facut, imi dau seama ca tot a fost in voia sortii. Nici prin cap nu mi-a trecut ca ei nu au vorbit cu cineva de la Dacia, inainte de a pleca din Satu Mare, sa stie exact ce au de facut daca temperatura coboara sub -40 grade Celsius. Desi au trecut de partea critica a expeditiei, habar nu au cat de aproape au fost de o tragedie. Ca o simpla curiozitate tehnica, stie cineva sa imi spuna ce este in oglinda din dreapta, o fi acolo senzorul pentru temperatura exterioara? O sa vedeti in vloguri de ce intreb.
  10. E lipit cu un adeziv special, operatiune care e si reversibila pentru ca la intorcere il vor da jos in Novosibirsk tot acolo unde l-au montat.
  11. In conditii normale ca sa scoti un raport exploatare/pret cat mai bun, benzina de 95 e minimul necesar ca motorul sa iti functioneze in conditiile normale pentru care a fost proiectat dar asta nu inseamna ca nu va merge, chiar mai bine, daca tu esti mai generos la portofel. Cu cat creste cifra octanica la benzina si cetanica la motorina, cu atat carburantul e mai scump, de aici si un pret mai mare la exploatare. Daca iti permiti, baga fara probleme pentru ca rau nu ii face, din contra.
  12. Asa era prin anii 50-60, in prezent sunt tot pe motorina insa sunt tinute in garaje incalzite sau daca nu au garaje incalzite, le lasa pornite chiar si peste noapte atunci cand e foarte frig. Oricum, una e sa folosesti masina cativa kilometri la ceea ce ai tu nevoie zilnic stand acolo si alta e sa faci mii de kilometri in tranzit in conditii de frig extrem. Atunci cred si eu ca ai nevoie de sistem de incalzire aditionala, suba si ce au mai pus ei acolo. Nu sunt ferm convins de necesitatea parbrizului dublu dar stiu ei mai bine.
  13. Numarul ala reprezinta cifra octanica a benzinei, poti pune linistit si de 100, va trage mai bine insa si pretul e mai mare.
  14. Din pura curiozitate tehnica si pasiune pentru Duster.
  15. Desi imi sunt dragi, Attilla am impresia ca uneori e cam naiv si face niste confuzii destul de flagrante cand prea mult stigmatizeaza benzinarele atunci cand incearca sa se justifice in vloguri ca raspuns la unele comentarii de pe FB sau YT ale unora care ii spun ca poate un diesel cu Ad Blue nu a fost cea mai ok alegere, ca poate era mai ok un benzinar aspirat sau un turbo benzinar iar el le raspunde ca n-a vrut pentru ca TCe-ul are turbina si aia se poate strica uitand ca si dCi-ul are turbina, la fel cum e adevarat ca si TCe-ul are filtru de particule dar el face confuzie intre DPF (diesel) si GPF (benzinar), GPF care se colmateaza mult mai greu. Personal sustin parerile care spun ca un Blue dCi nu e potrivit pentru conditiile alea de frig extrem unde carburantul ce respecta normele de poluare Euro V sau VI este o rara avis. Eu cred ca in conditiile alea extreme si la temperaturile alea, o benzina proasta iti da mai putine batai de cap decat o motorina proasta. Tot legat de temperaturile alea scazute lui nu-i mai consuma AdBlue sub -15/-20 de grade si DPF-ul nu-si mai face regenerarile uzuale decat fortat din soft, lucru recunoscut chiar de el, ori sa mergi in conditiile astea mii de kilometri nu are cum sa nu aiba repercursiuni. Departe de mine de a-i da lectii, in fond si la urma urmei el este acolo, dar daca temperaturile coboara sub -40 grade C, electronica de pe masina o sa-i dea mari batai de cap. La capitolul incalzitor stationar aka Webasto, erau solutii si pe benzina pentru ca asta a fost un alt argument pt care spune el ca a ales Diesel. In incheiere as spune ca atunci cand te expui public nu poti avea pretentia ca toata lumea sa iti dea dreptate, ca pot fi si pareri contradictorii care nu sunt facute din rea-credinta, asa ca nu ai de ce sa te superi, ti le asumi si mergi mai departe.
×
×
  • Creează nouă...