Sari la conținut

Kidu

Members
  • Număr conținut

    80
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    6

Kidu a câștigat ziua ultima dată pe 19 Septembrie

Kidu a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

36 Excelent

1 Urmăritor

Despre Kidu

Informații profil

  • Nume:
    Claudiu Negru
  • Oraș:
    Arad
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.5 4x2 110cp
  • An fabricație:
    2018

Vizitatori Recenți Profil

164 citiri profil
  1. Kidu

    My new Duster

    Da, cu diluant.
  2. Kidu

    My new Duster

    Stai linistit pentru ca nu m-am simtit lezat si nici nu m-am suparat.
  3. Kidu

    My new Duster

    Nu prea sta in picioare in cazul de fata "ce tie nu iti place..." pentru ca la fel de bine in fata ta poate fi un camion, autocar sau orice alta utilitara. Cine e sofer nu ar trebui sa aiba o problema cu asta, in plus de bunul meu privat dispun asa cum consider eu de cuviinta atat timp cat respect legea. Am ales sa imi pun folii pentru confortul copilului si al familiei, pentru protejarea tapiteriei si nu in ultimul rand pentru intimitate. Puteam sa le iau negre din fabrica insa eu le-am vrut si mai negre. Foliile au costat 220 Euro (folia+montaj) iar jantele alea le-am gasit pe olx la 1500 RON pentru setul de 4 bucati.
  4. Kidu

    My new Duster

    Ba da, cum nu, ala va fi pasul doi cand intentionez sa le pun pe astea, chiar daca sunt pe 16" imi plac mai mult decat cele pe 17" care arata ca niste jante de vehicul selenar folosit de NASA :). In plus la astea pe 16" avantajul e ca nu mai trebuie sa schimb cauciucurile si le pot lua de la planetara, membru aici pe forum. Pasul 3 va fi dashcam-ul ala integrat in suportul de oglinda. Am uitat sa mentionez ca am infoliat si farurile si proiectoarele de ceata cu folie speciala de protectie transparenta. Nu se vede nicio diferenta.
  5. Kidu

    My new Duster

    Ieri am montat folii negre Llumar Lati Ceramic, transparenta 5%. Sunt mult peste toate foliile pe care le-am avut pana acum. Retin 99% din radiatiile UV si 70% din caldura fapt ce se simte foarte tare dupa ce masina sta expusa in soare o zi intreaga.
  6. Kidu

    Check engine

    Du-te la cineva priceput sa iti faca o diagnoza amanuntita prima data si nu schimba injectoarele dupa ureche.
  7. Kidu

    Carlig Duster

    De ce, sa fie paguba mai mare? Daca nu remorchezi ceva nu-i vad sensul. In plus e si urat ca dracu'.
  8. Kidu

    1.6 SCe 114 4x2

    Gata, l-ai panicat si mai tare. @domnulnopcea, la drive-test ai fost? E greu sa te convingi din povestile altora. Eventual roaga pe cineva cu motorizarea asta sa te lase sa il conduci, e o motorizare foarte des intalnita. Eu cand l-am condus mi s-a parut cam puturos si era goala masina si doar eu in masina insa fiecare stie ce vrea de la masina. Ca si intretinere cred ca e cel mai ieftin si usor de intretinut motor din toata echiparea Dusterului.
  9. Kidu

    Trasee Efectuate

    Felicitari pentru traseu si multumiri pentru experienta impartasita. Eu, chiar daca sunt aradean nascut in Arad, cunosc foarte bine zona deoarece mama este din Rachitele si tata din Morlaca. Zona este superba, oamenii sunt tare faini si ospitalieri. Cine mai vrea sa mearga in zona ii recomand sa se cazeze in Rachitele la Pensiunea Susman (o gasitit Cabana Suciu pe booking.com) sau in Dealu Botii la pensiunea cu acelasi nume.
  10. Foarte bine intretinuta, se vede ca e masina de pasionat. Bafta la vanzare!
  11. Abc, cu tot respectul dar eu iti spuneam niste chestiuni concrete si tu ma iei cu generalitati scoase din context. Nu ma intereseaza cat de poluant e dieselul non-euro sau primele norme de poluare pentru ca niciunul dintre noi nu circula cu asa ceva. Comparam mere cu pere, discutia era legata de benzinare Euro VI si diesele Euro VI. S-au stigmatizat si s-au hulit toate dieselurile la gramada fara sa se faca o diferenta intre ele, fara discernamant si eu exact asta vreau sa scot in evidenta. Cine se sperie si de propria umbra si nu filtreaza putin informatiile va crede ca gata, si-a luat Duster nou diesel si maine poimaine nu va mai putea circula cu el. RAR-ul nu are decat sa ii prinda si sa ii elimine pe cei ce trec ITP-ul pe naspa, pe cei ce elimina DPF-uri si EGR-uri, sa elimine toate cazanele.de pe strazi s.a.m.d.
  12. Emisiile de NOx sunt retinute la motoarele Euro VI (si nu numai) de catalizatorul de NOx si de valva EGR prin sistemul de recirculare al gazelor de evacuare. Ca sunt unii ce anuleaza DPF-ul si EGR-ul, asta e alta discutie insa asa ceva e ilegal si in privinta asta se vor inaspri si mai mult lucrurile si la noi.
  13. Probabil ca nu insa cred ca intr-un viitor destul de indepartat vor trece pe electric. Tesla, Volvo si Mercedes au facut deja unele prototipuri insa necesita pantograf si catenara ca si la tren iar asta inseamna si autostrazi electrificate asemeni cailor ferate. Mie unul imi este clar ca viitorul va fi electric insa mai trebuie rezolvate multe probleme pana la o utilizare larga la scara globala.
  14. In afara de Toyota, care fie vorba intre noi nu a stiut niciodata sa faca Diesel, si Porsche unde sa fim seriosi ponderea Diesel era infima, nu stiu sa mai fi renuntat nimeni. Au mai batut din gura Nissan insa mi se pare o ipocrizie in conditiile in care ei oricum nu au motoare diesel si pe Europa isi echipeaza masinile cu motoare Diesel de la Renault. Eu unul lucrez in industria automotiva, cam sunt la curent cu ce se intampla insa nu pretind ca sunt detinatorul adevarului absolut. Masina am cumparat-o pentru mine si necesitatile familiei mele, chiar nu am niciun stres ca cineva va interzice sau restrictiona Diesel-ul, mai ales in Romania. Media si presa in general are tendinta de a exagera si de a distorsiona de multe ori realitate insa daca stii cate ceva despre acel domeniu si despre implicatiile financiare realizezi ca lucrurile nu sunt tocmai asa cum au fost prezentate. P.S. Nu sunt un Diesel fan-boy si visez la momentul cand imi voi cumpara o electrica insa pana acolo mai este.
  15. Nu vreau sa starnesc o polemica insa asta e o simpla supozitie, eu unul stiu ca motorul asta cu norma de poluare Euro VI b este omologat sa circule public oriunde in lumea asta si sunt in stare sa fac pariu cu voi ca aceasta norma de poluare va putea sa circule si peste 10 ani atat timp cat masina respecta norma de poluare si DPF-ul este functional. Nu va veni nimeni sa interzica in mod special motoarele Diesel pentru ca este ilegal sa faci asta, este discriminare iar sa interzici masinile ce respecta Euro VI b inseamna sa interzici peste 90% (un procent grosier) din parcul auto al oricarei tari din lumea asta. Un Euro VI Diesel este mai putin poluant decat un Benzinar Euro VI pentru ca benzinarul nu are DPF si surprinzator sau nu si benzinarele emit particule.
×