Sari la conținut

Clasament


Conținut Popular

Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 16.09.2019 în toate secțiunile

  1. 4 puncte
    Eu o vad altfel. Campania respectiva (care e cam peste tot, nu doar la rusi) a fost anuntata de acum trei luni si e vizibil de la o posta ca se bazeaza pe vanitatea unor consumatori de a avea ceva unic, ce poate fi cumparat doar acum, ceva destinat colectionarilor (de aici si "collector"). Totusi, daca partea cu "serie limitata" sa zicem ca e destul de clara (500 exemplare in fiecare tara), partea cu "editie speciala" e mai greu de inteles, pentru mine cel putin. Au luat un Prestige (se intampla sa am si eu, si altii) de culoare neagra (altii au vrut, eu nu) la care s-au adaugat presuri textile cu sigla Dacia (sunt rezistente, le port deja de un an), sistem media cu Android (n-am, ca e relativ recent introdus ca dotare pe anumite niveluri de echipare) cartela handsfree (avem cam toti), sistem avertizare unghi mort (am si inutilitatea asta), boxe Focal in portiere (le vad mereu pe raft la dealer dar n-am considerat ca merita sa le schimb pe cele din fabrica) si sistem multiview (se vede ca am si din-asta). Toate-s lucruri pe care le poate avea/adauga ca optionale/accesorii orice muritor de rand, oricand, fara sa se inghesuie exact acum, cand ne fac ei sa credem ca e marele si unicul moment. Adevarata si marea diferenta o fac dungulitele galbene de pe oglinzi si acele abtibilduri lipite de praguri. Ca "plus" fata de variantele de serie nelimitata s-au gandit ei sa puna si acel "urlet" Duster, scris cu litere galbene deasupra aripilor din spate (probabil pentru ca fudulia sa fie maxima ). Si ca sa limiteze si mai mult seria limitata, masinile sunt disponibile doar in versiunea 4x2, cu motorizarea 1,3 tce. As fi avut alta parere daca la tot ansamblul asta puneau un pret mai redus (n-ar fi dat insa bine fiindca e pentru colectionarul cunoscator, nu pentru amatorii de chilipiruri) sau daca aduceau ceva cu adevarat exclusivist, pe care sa-l poti avea doar cu ocazia asta: o tapiterie mai speciala, niste scaune mai speciale, o antena mai deosebita, jante unice, vopsea unica, etc. Dar nah, probabil stiu ei mai bine cum pot atrage lumea.
  2. 3 puncte
    De faptul că ai umplut calculatoarele de erori (vor vedea cei de la reprezentanță la câți km ai scos borna la baterie) și ai rămas cu eroare la servodirecție nu mai amintim - am "rezolvat" pe moment problema
  3. 3 puncte
    In primul rand, wingbar se refera la forma de aripa a barelor transversale si nu inseamna ca-s mai apropiate sau mai departate de plafon. Totul depinde de sistemul de prindere ales. In al doilea rand, oricum iti mai trebuie niste suporturi de schiuri ce vin montate pe acele bare, suporturi care maresc si mai mult distanta. Eu in loc de suporturi de schiuri am preferat sa iau o cutie portbagaj de la Thule, cu o inaltime destul de mica, in care intra tot: schiuri, bete, clapari si mai ramane loc si de ceva bagaje. Pentru distante scurte nu folosesc cutia: pun schiurile si betele in huse, rabatez 1/3 din spatarul banchetei si le intind direct in masina. Ca bare transversale am luat acele wingbar de la Thule, sunt excelente.
  4. 2 puncte
    Vezi ca in comert sunt mai multe variante de firmware ale acestui model: 1) Viofo A119 V2: 2560*1440p https://www.amazon.de/VIOFO-2560x1440P-Camera-Discreet-Design/dp/B07G14KWPB/ref=asc_df_B07G14KWPB/?adgrpid=63106209353&hvadid=309142177123&hvadid=309142177123&hvdev=c&hvdev=c&hvdvcmdl=&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocint=&hvlocphy=9044462&hvlocphy=9044462&hvnetw=g&hvnetw=g&hvpone=&hvpone=&hvpos=1o3&hvpos=1o3&hvptwo=&hvptwo=&hvqmt=&hvqmt=&hvrand=490147481410455720&hvrand=490147481410455720&hvtargid=pla-587431509006&hvtargid=pla-587431509006&language=en_GB&linkCode=df0&psc=1&psc=1&ref=&tag=&tag=googshopde-21&th=1 2) Viofo A119 V3 (cea mai noua): 2560*1600p https://www.amazon.de/Version】VIOFO-Autokamera-2560x1600P-Weitwinkel-Bewegungserkennung/dp/B07RXQLV5C/ref=sr_1_1?crid=2SP1HRJFE5Z2Q&keywords=viofo+a119+v3&qid=1570518033&s=ce-de&sprefix=viofo%2Celectronics%2C209&sr=1-1 3) Viofo A119 Pro: 2560*1440p https://www.amazon.de/VIOFO-A119PRO-Dashcam-Saugnapf-Halterung/dp/B07G14JYF6/ref=sr_1_3?__mk_de_DE=ÅMÅŽÕÑ&crid=2M2GHL99LUDFA&keywords=viofo+a119+pro&qid=1570518349&s=ce-de&sprefix=viofo+a119%2Celectronics%2C217&sr=1-3 4) Viofo A119S: 1920*1080p https://www.amazon.de/VIOFO-A119S-Dashcam-Nachtsicht-Logger/dp/B07G12DXKG Eu o sa aleg V3 pentru ca e cel mai nou firmware, are unghiul mai larg si au rezolvat din bug-urile variantelor precedente. Later edit: va recomand acest clip care va raspunde la multe din intrebarile voastre https://youtu.be/H4f2HWs_gpc
  5. 2 puncte
  6. 2 puncte
    Le-am luat eu, le-am si montat in 15min, se potrivesc la Duster 4x2 2019. Am facut si o proba, intre 70-90km/h se aude un fluierat. Dupa 90 nu se mai aude....pana la 120. Mai mult nu am fost cu ele. Pentru 159 lei au meritat.
  7. 2 puncte
    Eu folosesc Thule Dynamic M (fosta Dynamic 800), care are 34 cm. Surprinzator, e foarte incapatoare. Thule Box Motion 600 vad ca are inaltime de 42 cm, deci n-ar fi cea mai ingusta.. sau poate doar daca te-ai referit la gama Motion. Sistem de prindere prin curelusa e la mai multe tipuri de bare, inclusiv la WingBar Edge. Am inteles ulterior ca acea curelusa e din otel imbracat in cauciuc. Codul pentru setul de 4 cureluse este 1500052976. Costa intre 50 si 60 de euro. Se gasesc de cumparat inclusiv pe portbagajeauto.ro la 275 lei. In orice caz, par a fi foarte rezistente, nu cred ca vor da semne de imbatranire prea repede.
  8. 2 puncte
    Salutare @iulianpavel Da pentru Evolution 9.1.3 sa produs un firmware nou neoficial modificat 9.1.4 ce include un player video in media si navigatie duala cu sunet ce se intrerupe la notificarile de trafic ale navigatiei. Prima e navigatia nativa si a doua ruleaza de pe USB si poate fi configurabila sa ruleze ca Navitel sau 7ways.. Doar ce am testat-o acum. O instalez personal. Cateva imagini mai jos (in stilul postarilor de aici): MediaNav-urile echipate cu DSP (Digital Signal Processor) a companiei Arkamys folosit in special de a imbuntati sunetul a fost modificat intentionat negativ. Printre altele acesta contine multi parametrii de egalizare si setarile egalizorului pot fi schimbate. Inca nu sa descoperit cum sa fie complet parametrizat dar cateva modificari s-au putut face. S-a putut astfel amplifica bass-ul pe doua nivele: mai soft sau puternic. Acestea functioneaza doar cu deblocarea video player-ului. Distractie placuta.
  9. 1 punct
    Mai ștergem praful
  10. 1 punct
    Dacă moțul monomanetei e lăsat pe auto orice altă poziție, legată de lumini, a monomanetei e ignorată (cu excepția claxonului de lumini), dacă nu e ignorată, da... avem o problemă. Atenție claxon de lumini sau fază lungă nu e aceeași chestie, sunt ieșiri separate spre calculator. În poză ambii senzori, sus ăla de lumină( low cost), jos cel lipit pe parbriz lumină și ploaie. O explicație ar fi că BPT-ul(+ temporizat) cade înainte de intrarea în sleep a calculatorului de lumini, iar asta nu mai poate comunica pe LIN cu senzorul și intră în criză - e de verificat
  11. 1 punct
    Salutare dragi dusteriști. Numele meu este Cosmin. Sunt fericitul posesor al unui Duster 2018, si sunt foarte multumit de el până acum. Dar nu despre asta vreau să vă povestesc. De anul trecut, desigur, am devenit un fan al drumurilor de dincolo de asfalt. Astfel am făcut câteva trasee de off road. Dacă au fost grele sau ușoare, îmi este greu să mă exprim. Au fost extrem de instructive. Anul ăsta, în 2019, am fost intr-o „expediție” intersantă în Munții Aninei. Acolo am înnoptat o noapte la niste batrânei de 89, respectiv, 90 de ani, care au ales să trăiască în condițiile vitrege ale muntelui. Dar sa revin la adevărata propunere. Traseul cu adevărat provocator începe de la Cabana Cerbul, situată între Oravița și Bozovici. Traseul respectiv l-am mai facut cu aproximativ 30 de ani in urmă, doar ca majoritatea lui l-am parcurs pe jos. În această vară l-am făcut cu Dusterul. E adevărat că memoria m-a înșelat puțin, întrucât aveam impresia ca este mai ușor. Am fost cu Dusterul așa cum l-am scos pe poarta reprezentanței, fără nici o dotare suplimentară. S-a descurcat foarte bine. Am avut parte de grohotiș, am prins și niște bălți de noroi, am avut și pietre de diverse dimensiuni, pădure. lemne, iarba uscată si umedă, pământ bătut și șleauri. Urcarea a durat destul de mult, poate și din cauza „timidității” mele, aproximativ 2 ore, poate chiar mai bine. Un alt aspect pe care nu l-am luat în considerare a fost lipsa semnalului la telefon. De asemenea nu aveam nici stație. Vă dau toate detaliile, nu ca sa vă plictisesc, ci încercând să vă creionez cât mai bine traseul respectiv. Acum o sa trec direct la subiect, alte detalii sau raspunsuri la intrebări promit sa vi le dau în măsura în care le aveți. Deci propunerea mea este sa facem un traseu de o zi, cu plecare într-o sâmbăta dimineața - la o dată ce o vom stabili cât de curând - și să mergem până la acești bătrânei curajoși ce stau de mai bine de 30 de ani în vârful muntelui. Astfel escapada noastră va fi și una de binefacere. Propunerea mea este ca in cazul în care optați pentru mica aventură să ne înțelegem ca într-un buget modic de 50 de lei sa le ducem cele necesare traiului, de la pâine, făină, mălai, ulei, zahar, cartofi, chiar apă - deoarece nu mai au sursă de apă-, etc. Întrucât ei aveau o mașină un Mitsubishi Shogun de 3000 in 6 cilindri, benzinar de prin 1994 sau ceva de genul (neînmatriculat și cu volan pe dreapta), dar care din păcate are niște probleme. Și cu el ei coborau la Cerbul de unde mergeau cu o mașină până în Bozovici sau Oravița la cumpărături. Dar cum spuneam mașina deocamdată nu mai face fața drumului, cred ca are probleme cu bujiile și cine mai stie cu ce. Bineînțeles ne intoarcem în aceeași zi, întrucât fiind deja toamnă nu mai e bine să dormim în cort sau în mașini.... etc. În plus poate nici nu avem timp să stam peste noapte. Ulterior putem să ne mai gândim la multe lucruri, locul acela este foarte frumos și sălbatic și s-ar putea transforma în timp într-o tabara pentru off-road-eri. Sper ca nu v-am plictisit și să vă placă propunerea mea, astfel încât să reușim să ne adunăm cât mai mulți. Va stau la dispoziție cu orice informație pe care, poate, am omis-o. Va mulțumesc și vă aștept. Cosmin/
  12. 1 punct
    stefanudrea, succes în continuare! Să ne ții la curent. Chiar și detractorii tăi sunt interesați de stadiul în care te afli și de rezultat.
  13. 1 punct
    La tine pare să fie defect blocul de lumini. Ceea ce descrii se întâmplă în mod normal când pe DRL împingi în față maneta de lumini. Doar că la tine se întâmplă fără să atingi maneta. Sau poate că o împingi fără să îți dai seama uneori în timp ce semnalizezi.
  14. 1 punct
    Azi am schimbat pneurile.Am trecut la cele de iarna!Cost 130 ron.A inclus si spalare pneuri plus curatare butuc roata!
  15. 1 punct
    Salutare colegi! Luând in considerare cele spuse de reprezentanta la momentul livrarii (oct 2018) cum ca rezervorul de adblue este plin si având in vedere ca Dusterul meu este Blue dci 115 4x2, rezervorul având 18 l, la 12500 km am alimentat 15.5 l de adblue fara a mai astepta avertizarea. In prezent am aprox. 23500 km, iar la 25000 km intentionez sa alimentez din nou si vă voi spune cât a intrat.
  16. 1 punct
    AI si o poza cu grozavia asta ?! chiar sunt curios! HAi ca ala de lumini ar functiona pe bord , dar ala de ploaie nu prea vad cum , poate doar daca scuipam in el cind ploua afara.
  17. 1 punct
    Colegii cu Duster PH2, va rog sa va uitati la masinile voastre, s-ar putea sa aveti si voi acele puncte pe plafon. Eu am mai vazut la 2 Dustere, unul fabricatie 2014 bleumarin la firma unde lucrez, altul 2015 negru ca al meu Intre timp am primit raspuns pe mail de la Vocea Clientului, am facut sesizare online la ANPC
  18. 1 punct
  19. 1 punct
    Salut, Mai este deja o postare care descrie o problema similara, vezi aici
  20. 1 punct
    Are logica ce spui tu, dar daca e vorba de cauciucuri de iarna eu le-as pune pe cele mai bune pe fata, mai ales la 4x2, ca sa nu ai probleme pe suprafete dificile, zapada, gheata. Avand in vedere ca intrebarea lui Andy vine la momentul asta, cred ca se referea la cauciucuri de iarna, desi n-a precizat.
  21. 1 punct
    Eu am montat un kit complet de la Contitech ( Continental ), inclusiv pompa de apa facuta de dansii - cauta kit cu pompa de apa inclusa. Schimba neaparat si pompa de apa, indiferent de starea ei; e posibil sa pice, iar pentru cat costa o pompa de apa ( aproximativ 200 lei ), nu vrei sa platesti din nou manopera pentru schimbul unei distributii ( care este peste 500 lei, deja platiti ).
  22. 1 punct
    Nu e vorba de servicii alias manopera, e vorba de pretul pieselor de schimb Da, am mentionat mai sus, scuze daca s-a inteles gresit Da, am stat langa masina, toate au fost noi, uleiul a fost scos tot din baie si resul l-am luat acasa Total de acord cu tine, dar daca vin cu acelasi ulei, cu aceleasi filtre, zic eu, nu cred ca ar trebui sa fie probleme la garantie... zi eu Nici o suparare colegu', dar nici sa puna adaos la piese sa te rupa, din nou, parerea mea
  23. 1 punct
    Nu economisesti mare lucru cu uleiul tau. Manopera e cel putin la fel. Filtrele aer si polen ai putea sa le cumperi si sa le montezi foarte usor si singur (le mentionezi asta si n-au decat sa le verifice sa vada ca sunt curate), dar la ulei nu te zgarci.
  24. 1 punct
    Mergi in reprezentanta si fa sesizare, sa ai hartie scrisa la mana ca ei considera defectul ca fiind datorat factorilor externi. Fa apoi plangere la OPC, altfel e posibil sa iti respinga cererea.
  25. 1 punct
    @Neek "din astea noi" cu Android Auto ? Cumparate sau trimise de altii pentru teste ? Poti spune un pret, chiar si in PM, daca e cazul ?
  26. 1 punct
    Postat in 28 sept 2019. Duster 1,6 16 v benzina , fabricat in august 2018. 14452 km . Consum pe CB 6,8/100 km . Consum real calculat la alimentare 7L/100 km. Schimbat ulei . filtru ulei , filtru aer si polen la 1 an ( cu manuta mea pe o rampa] cei de la reprezentanta Aurocar 2002 Alba iulia niste neseriosi . Cand am cumparat masina mi-au spus ca prima revizie este gratuita . Cand am sunat sa ma programez pt revizia de 1 an m-au spus ca am de plata 680 lei . Asa ca am renuntat la garantie si serviciile lor . Pana acum nici o problema , super multumit de masina .
  27. 1 punct
    Azi am fost sunat ca mi s-a aprobat finantarea sa imi aleg culoarea. (am ales modelul de echipare SL Orange 1.3 150 4WD) Si surpriza tot nu se poate da in comanda, mi-a zis ca o sa mai dureze cateva saptamani si nu au un termen.
  28. 1 punct
    Neek, felicitari pentru noua versiune. Asteptam cu interes si alte detalii. Lasa deoparte restul, doar stii si tu foarte bine ca "daca Menavrus nu e, atunci nimic nu e".
  29. 1 punct
    @Gabi68 pune la rece o bere pentru cand ne-am gasi ...
  30. 1 punct
    Pai poate si din cauza taxelor isi cumpara!
  31. 1 punct
    Multam. 7000 euro A.f. 2010 ESP nu are. Incalzire in scaune nu are. Are pachet look. Restul nu stiu inca. Urmeaza sa ne imprietenim. Mi s-a spus ca la momentul achizitiei a fost full, fara piele. Un singur proprietar de noua.
  32. 1 punct
    Nu ai descris complet și exact ce ai făcut, așa că din globul de cristal: - Mașina e Duster ph2 conform semnătură și poză atașată - ce tip de cotieră originala Dacia că ai vreo 4 modele(2 cu prindere pe spătar) - tunelul median e plin de fire, cine știe ce ai atins În primă fază: -deconectare mufă R153 usă sofer(e sub mochetă) la stâlpul A -verificare funcționare brichetă spate și joystick oglinzi -apoi verificare prindere NAP
  33. 1 punct
    La orice masina, daca vor sa vada cu ce optiuni a fost comandata masina si ce optiuni s-au instalat ulterior, o pot face. Nu comenteaza nimeni pana cand acel lucru nu intra la reparatie pe garantie. Nu conteaza de unde e masina ( Italia, Bulgaria, Belgia ), datele sunt pe server, in engleza in cel mai rau caz. Deci da, pot vedea destul de rapid si simplu daca masina are sau nu ceva pus in afara retelei Dacia.
  34. 1 punct
    Va salut. A venit timpul si la dusterul meu 1,6 benzina 16v sa fac revizia de 1 an . km parcursi 13700 . Cand mi-am cumparat masina , dealerul de la Aurocar 2002 Alba iulia mi-a spus ca prima revizie e gratuita. Am dat telefon sa ma programez si le reamintesc ca mi-au spus ca am revizia gratuita. Raspuns ... Nu ne amintim ca noi v-am spus asa ceva , aveti de plata 650 lei . Acelasi lucru l-am patit si cu primul logan cumparat in decembrie 2004 si cu al doilea logan cumparat in 2010 . Ma jurasem ca de la ei nu o sa mai cumpar masina . La al -2-lea logan am facut prima revizie la ei , dupa care am renuntat . Mi-am facut schimbul de ulei si filtrele singur. Acum cu Dusterul , dupa cum v-am spus mai sus , am patit acelasi lucru . Si de data asta m-am enervat si mi-am comandat uleiul si filtrele , Amrenuntat la garantia lor si mi-am facut schimbul cu manuta mea . Am urcat masina pe rampa la serviciu , mi-am dat scutul jos , mi-am schimbat filtrul de ulei , uleiul , filtru de aer si polen. . Cu siguranta , masina nu o sa pateasca nimic . La medianav mi-am schmbat softul si mi-am facut actualizarea cu harti full europa 2019 Q2 . Masina am cumparat-o in august 2018 doar cu harta romaniei si bulgaria Q4 2016., in Ianuarie 2019 am facut revizia de 1 an la Dacia Sandero a lui fica-mia. mi-au luat 680 de lei , M-am crucit cum a lucrat mecanicul ala , imi venea sa il bat cand am vazut cum tragea de plasticuri .
  35. 1 punct
    M-am exprimat eu gresit. Trebuia sa sune din prima la VC, nu trebuia sa se duca la Service si apoi VC. Asa nu mai aveau aia de la service acoperire ca ... si povestea descrisa de colegul. Eu cand am avut problema cu martorii antipoluare, am sunat dupa 5 minute de la aprinderea lor direct la VC, din masina, nici macar nu am mai stat sa ajung la destinatie.
  36. 1 punct
    Gata cu distractia.Intoarcerea a fost facuta din 2 bucati.Budapesta Sibiu..Sibiu Bucuresti.AC a fost folosit cam 90% din timp.Mereu 3 pers in masina. Total km facuti 3084. 84km/h... v.m 8.9 L/100 km Km totali 34530 In curand ma apropii de 10.000 km facuti din aprilie de cand am facut revizia. Zonele vizitate au fost capitalele Budapesta si Ljubljana plus Lacul Bled,Pestera Skocjanske,Piran Portoroz(langa Marea Adriatica),CheileVintgar.
  37. 1 punct
  38. 1 punct
    Un MediaNav gen4 (numit în continuare greșit evo2) bușit de unul prea jucăuș https://www.youtube.com/watch?v=Fd--21wskQs
  39. 1 punct
    Te uiti unde postezi?Ai o fisa cand primesti masina unde.ti scrie intervalele de schimb!
  40. 1 punct
    Eu cred ca este in functie de tara.Daca locuiesti in cele cu "apa calda" nu primesti roata(doar kit.ul)..La noi primesti roata de rezerva.
  41. 1 punct
    Azi am observat ca inchiderea din cheie nu functioneaza.Nu am facut alte teste si am cumparat bateria Varta model CR2016.Cu noua baterie a functionat perfect.Ma asteptam ca bateria originala sa tina mai mult.Masina are aproape 3 ani..Cine stie cat o fi avut bateria originala? Ca fapt divers, bateria skodei din familie nici acum nu i.am schimbat bateria.Masina e din 2008.E adevarat,nu face km multi..nu e frecata telecomanda..
  42. 1 punct
    UE a hotărât că toate modelele de autovehicule trebuie să fie echipate cu un sistem de control a presiunii pneurilor (SCPP in romaneste). Începând cu 1 noiembrie 2014, un asemenea sistem este prescris pentru fiecare autovehicul nou din clasa M1 (autovehicule pentru transportul persoanelor cu cel mult opt locuri pe scaune în afară de scaunul şoferului). (Ordonanţa CE661/2009 a Parlamentului European şi a Consiliului din 13 iulie 2009, articolul 9 alineatul 2) Sistemele de Monitorizare a Presiunii din Pneuri (TPMS - Tire Pressure Monitoring System) sunt sisteme integrate automobilului, care monitorizeaza continuu presiunea din anvelope. Exista doua tipuri de astfel de sisteme; sistemul direct (masoara presiunea in anvelope prin intermediul unui senzor din interiorul rotii) si sistemul indirect (care masoara presiunea indirect, prin intermediul senzorului ABS al automobilului). Un afisaj pe CB informeaza soferul daca una sau mai multe anvelope pierde presiune. Motivul acestei ordonante al UE? O presiune mai mică cu 0,2 bar conduce la un consum de combustibil mai mare cu 1%; la 0,6 bar ajunge deja la 4% Presiunea scăzută conduce la o uzură mai mare a cauciucurilor şi la o durată de viaţă mai mică a acestora. Cauciucul poate fi deteriorat şi la interior. O presiune mai mică cu 1 bar la roata din faţă prelungeşte cu 10% distanţa de frânare în cazul unui carosabil umed O presiune mai mică cu 1 bar micşorează forţele laterale ale cauciucului aproape la jumătate. Acest lucru poate conduce la un comportament înrăutăţit în curbe, în urma căruia autovehiculul poate intra în derapare şi poate ieşi de pe şosea TPMS indeplineste trei functii: Siguranta sporita in timpul condusului Evitarea maririi consumului de carburant din cauza presiunii gresite in anvelope Evitarea uzurii anvelopei, cauzata de presiunea redusa a acesteia Aceasta informatie este transferata wireless (radio 434 MHz) catre unitatea de control situata in interiorul automobilului. Diverse afisaje de la diferiti producatori de automobile permit soferului sa citeasca in permanenta valorile actuale ale presiunii sau sa primeasca doar un avertisment atunci cand presiunea dintr-una sau mai multe anvelope este prea scazuta, insa la Duster se va aprinde doar martorul TMPS. Din pacate displayul nu arata individual pentru fiecare roata. TO28305_222049.pdf In cazul schimbarii jantelor cum am facut si eu de exemplu am avut in vedere. 1. Modelul de janta ales de dumneavoastra indeplineste cerintele instalarii unui senzor TPMS? 2. Din cauza tehnologiei complexe a TPMS, va recomand sa apelati la un specialist. Acesta dispune de uneltele speciale si de echipamentul de programare pentru schimbarea anvelopelor, lucrarile de intretinere si pentru orice alte probleme (de ex. avertizarile aparute pe bord)! Dupa montarea anvelopelor pe jante, fiecare roata se verifica cu aparat de diagnoza daca senzorii sunt in regula. Eu am cumparat un set pe care le-am montat deja pe jantele rotilor de vara ...dar isi merita banii!!! La 15.000 km parcurşi într-un an, consumul de combustibil s-ar reduce cu 0.5 l şi costurile cu 500 Lei sau aproape 110 euro (la 6 Lei pe litru). La aceasta se adaugă uzura mai mică a cauciucurilor şi plusul de siguranţă, zic specialistii, dar ramane de vazut.... Nu stiu cat de utila vi se pare informatia, dar eu unul o consider destul de importanta.
  43. 1 punct
    Va multumesc tuturor pentru urari! @abc, am luat motorul asta pentru ca ii stiu istoria (ca si tip de motor) si am eu "fixul" asta de a nu "experimenta" motoare noi fara sa pot anticipa ce m-ar astepta... K4M Euro5 a pierdut vreo 2 cai fata de predecesorii sai K4M Euro4, probabil prin folosirea unui catalizator mai "stramt" si probabil si prin folosirea unui alt software de injectie... dar cuplul e acelasi si e disponibil foarte jos pt un benzinar - parca pe la 3.500 RPM... treaba asta, cuplata cu transmisia "scurta" de la Duster, eu zic ca fac o combinatie foarte reusita... plus ca teoretic ar trebui sa suporte GPL foarte bine pe viitor (ramane de calculat financiar daca se merita, momentan nu pot anticipa cati km o sa facem pe an cu Dusterul). Acuma... din ce am reusit sa ma mai interesez, se pare ca motorul 1.6 16v Euro 6 este H4M, un motor de provenienta Nissan (cod HR16DE) si nu prea stia nimeni sa zica nimic despre el inca pe forumurile romanesti (se pare ca ar fi montat si pe Fluence insa cred ca e prea nou introdus pe Renault sa iti poti face o parere concreta despre el). Citeam undeva ca nu se impaca OK cu GPL si n-am vrut sa pierd versatilitatea asta. Pare a fi un motor cu injectie indirecta (in galerie) usor optimizat (injectoare duale si pozitionate mai apropiate de supapele de admisie) si cu ceva improvement la timing-ul supapelor -- sau asa ceva ziceau [/u] .com/showthread.php/66-Nissan-dual-fuel-injection-on-1-6L-Micra-engine-HR16DE"]pe-aici... Cuplul maxim desi usor mai mare ca la K4M este disponibil la 4.400 RPM, deci mult mai sus... Oricum, e destul de lunga si intortocheata atat discutia "benzina cu injectie directa vs indirecta"...aproape ca si "diesel vs benzina". Citeam undeva ca si motoarele pe benzina cu injectie directa Euro 6 ar trebui sa aiba filtru de particule (insa poate sa fie vorba doar de cazurile in care au emisii peste ceva limite, probabil ca la 1.2 TCe nu e cazul, ci la motoare mai mari). Dupa parerea mea, K4M asta a cam fost apogeul motoarelor aspirate pe benzina facute de Renault, relativ la fiabilitate si consum / putere. Cred ca e ultimul dinozaur. Si sincer cred ca mai mult de-asta l-am luat A inceput era turbo si a injectiei directe in cilindru (si a filtrelor de particule), care se vor bate cu automobilele electrice. Nu ca nu ar mai fi si alte optiuni viabile, insa nu cred ca acelea ar prezenta interes pentru "cine trebuie"...
  44. 1 punct
    pertinenta propunere. s-ar elucida toate problemele. daca as fi mai aproape de voi as participa la acest test.
  45. 0 puncte
    Ceau, Am un duster 2, sce varianta prestige. Se pare ca noaptea daca raman farurile pe alta pozitie decat auto, se aprind singure. Are cineva o idee ce se intampla? Cei de la service nu au. merci
  46. 0 puncte
    Salut, Pana acum, la scurt timp, mi s-au rupt 4 prezoane, cate doua pentru fiecare roata din fata. Doua la service Dacia si altele doua la vulcanizare. Nu sunt stranse foarte tare si nici cu pistolul. Care sa fie problema? Se desfac foarte greu dupa un timp. Exista prezoane mai bune care sa nu oxideze? (in caz ca asta ar fi problema - rugina, etc) Multumesc!
  47. 0 puncte
    Dupa 8 ani as zice "-ce mai tare pe benzina, 4x4 (1.6 16v 105cp - Laureate)" + GPL. Din pacate k4m nu se mai fabrica ....
  48. 0 puncte
    Ai sa te miri cati clienti va avea in Anglia acest motor. Iti spun sigur. Sunt in tema.
  49. 0 puncte
  50. 0 puncte
    Apropo, sunt prin unele oraşe sisteme de monitorizare a vitezei de deplasare, acele plăcuţe amplasate pe stâlpi inscripţionate cu „Te deplasezi cu ___ km/h” şi viteza inscripţionată fie cu verde(în limitele legale), fie cu roşu(depăşirea limitei de viteză). Acelea cât de fiabile sunt? Personal rulam constant cu cca. 60 km/h conform TdB, 51 km/h conform GPS, iar plăcuţa era roşie de bucurie cu 58 km/h(Iaşi în zona Hanului Trei Sarmale).
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+03:00

  • epiesa.ro

×
×
  • Creează nouă...