Sari la conținut

Clasament

Conținut Popular

Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 24.06.2021 în toate secțiunile

  1. Gata si al meu. Venit de o saptamana, la dealer, am reusit sa il iau ieri. Sunt foarte bucuros. Va doresc tuturor posesorilor si viitorilor posesori multi kilometrii fara evenimente si sa ne bucuram de ele cat mai mult!
    3 puncte
  2. @Sa1fire Nu era de rău, era doar o întrebare, până la urmă e topicul mașinii tale nu al tuturor Duster-elor SL Avantaj
    2 puncte
  3. Te sperie nimicurile.Fa.ti griji de sanatate!
    2 puncte
  4. Cele mai vechi au posibilitatea de activare cu unele rezerve*. Ultimele loturi au alt TdB (HW și SW) și deși arată cam la fel afișează separat benzină și LPG. *prima ar fi garanția
    2 puncte
  5. Banuiam ca asa este, din cauza asta ti-am si zis sa stergi zona respectiva si daca reapare sa mergi la garantie.
    2 puncte
  6. Se poate regla timoneria, sa nu mai fie asa de tensionata maneta. Totusi, smucitura se va diminua, nu elimina. Daca nu intra corect intr-o viteza, atunci se va schimba timoneria. Teoretic s-a schimbat furnizorul si n-ar mai trebui sa reapara problema la timonerie. Practic, ramane de vazut
    2 puncte
  7. Nu e normal sa zemuie/transpire (asa m-a pacalit si pe mine cu burduful de la planetara stanga la Logan si masina era in garantie si culmea ca dupa ce a iesit din garantie a inceput sa zemuie si mai tare, aruncand uleiul pe conducta de la servo. Am schimbat eu burduful si din 2009 este perfect uscat). Nu stiu cat se poate vedea in poza, dar la mine este curat motorul, nu am pete de ulei. Masina are 1 an si 17k. Nu te speria, sterge cu grija acea zona sau foloseste cateva jeturi de spray de curatat frane si vezi daca reapare acea transpiratie. Daca reapare, fuguta la garantie, eventual mai treb
    2 puncte
  8. Salut. Eu folosesc acum o navigatie chinezeasca FF-5000 (Alps 8227L) si functioneaza SUPER bine!. Bine, initial ea nu este super tare pe partea de radio, avand sensibilitatea receptionarii radio cam aiurea setata de producator, dar se poate seta conform preferintelor fiecaruia si acum pe partea de radio functioneaza MUUUULLLT mai bine ca cea originala ( am avut un MediaNav Evolution gen 3). Pe aceasta Navigatie poti pune un Waze, fara sa-l mai faci MirorLink ( si, da, navigatia face MirorLink), preia apelurile telefonice inclusiv cu afisarea numelui celui care te suna, poti asculta muzica de
    2 puncte
  9. Pentru a intra in setari de Fabrica la Media display parola este 3368.
    2 puncte
  10. Eu am bagat in priza de bricheta un adaptor cu doua usb-uri, cel de la camera, iar acolo la navigatie folosesc telefonul direct pentru android. Dar incerc sa evit sa bag waze ca astfel pastrez limita legala de viteza. Cu waze o mai calc..... Asa ca il tin ocupat cu un stick cu muzica.
    2 puncte
  11. În poză e un Medianav generație 4.5 altă conectică, e codat pe VIN (adică merge doar pe mașina pe care a fost programat) - comparat cu un Medianav gen 4 nu primești prea multe în plus.
    2 puncte
  12. Observ o confuzie, Duster SL Avantaj nu are Medianav ci Navigație (mai ușor de tinut minte). Pe Medianav nu poți instala nimic, pe Navigația primită probabil se pot instala multe însă sunt niște limitări/probleme: - nu ai posibilitatea să îi dai un reset total - nu se poate actualiza sistemul de operare, decît dacă va dori producătorul (care nu e Dacia) - actualizarea aplicatiilor google o va face în timp inutilizabilă (lag) - sper să nu cadă după 2 ani la fel ca majoritatea chinezimelor de acest gen (mă rog aveți garanție)
    2 puncte
  13. Mak Salut! Pentru Duster SL Avantaj TCE ECO-G 100, această navigație este prevăzută în ofertă. Cam așa arăta ofera in luna mai: Nu stiu daca acesta este modelul pentru facelift - adica modelul nou - (nu cred) - este un model de 8 inch cu Android 10.0 care din cate stiu se poate cumpara de pe piata libera si este compatibil cu Duster (nu stiu daca si alte modele Dacia) Am vazt ca doar pentru seria Duster SL Avantaj TCE ECO-G 100 s-a folosit acest model. Odata cu terminarea promotiei, se monteaza in continuare pe modeele vandute in prezent, tot navi
    2 puncte
  14. Salut Sunt nou posesor Duster SL Avantaj TCE ECO-G 100. Am decis să mă alătur membrilor acestui forum pentru pentru a cunoaște din experienta altora si a transmite, la randul meu, plăcutele sau neplăcutele prin care voi trece cu noua achizitie. Acest Duster SL Avantaj TCE ECO-G 100 se află ca dotări intre versiunea Comfort si SL Blueline. Mai precis: INTERIOR de Comfort, la care apare, in plus, navigatia de 8 inch (nu de 7), deci un pic mai mare Nu am putut alege AC automat si a trebuit sa accept varianta clasica de AC. In rest dotari de Comfort. EXTERIO
    1 punct
  15. in doua zile s-ar putea inmatricula masina,e mult de alergat? am fost eu la mare si asa e, cu numere rosii nu platesti nici o taxa de pod!
    1 punct
  16. În Secțiunea Dusterul Meu utilizatorii își pot prezenta mașina și până la un punct, pot administra topicul început de ei.
    1 punct
  17. Salutare, După mai bine de un an de gândit și răzgândit dacă avem nevoie de un SUV, împreună cu logodnica mea am comandat la jumătatea lui mai un Duster Prestige, Blue dCi, 4x4, la care am adăugat camera multiview (a venit cu avertizorul pentru unghi mort) și keyless entry. Probabil era printre ultimele mașini care se mai fabricau înainte de facelift. Avem un Ford Focus 3 1.0 EcoBoost de care suntem mulțumiți. Am simțit nevoia unei mașini cu tracțiune integrală, gardă la sol mai mare și unghiuri de atac bune pentru câteva zile de soft off-road pe an. Am studiat cât de cât piața și Du
    1 punct
  18. @Mak Pentru vehiculele cu numere provizorii, nu se achita taxa de pod. Sunt mai multe surse pe internet, dar uite aici: https://www.agerpres.ro/ots/2018/04/24/5-intrebari-pe-care-multi-soferi-si-le-pun-cu-privire-la-taxa-de-pod-fetesti-cernavoda--637907 Nu am înteles la ce te referi @t0rquemadacand spui ”posesorul topicului care e deturnat de toți posesorii de SL Avantaj” dar nu-mi sună a bine - cred că e de rău . Chiar vă rog să procedați cum credeți că este mai bine, în folosul utilizatorilor si al celor care administreaza forumul. Mulțumesc pentru găzduire până în pr
    1 punct
  19. @lykos Salut Si eu asteptam pe altcineva mai priceput sa ma lamureasca. Stiu doar ca, acele prize usb au aceeasi utilitate ca priza USB la navigatia ”originala” de 7 inch (conectare telefon, stick samd). Din cate am observat si la navigatia mea, nu exista sloturi pentru carduri - probabil este nevoie de ceva adaptor, care ar putea fi conectat tot prin acele prize USB. Probabil informatia din ”Caracteristici generale” a producatorului medianav-ului este la modul cum că ”stie” sa citeasca si carduri ... cu conditia sa ai un astfel de adaptor la priza usb - chestie de mark
    1 punct
  20. @Stef13 Probabil că @Mak este mulțumit de mașină, doar a evidentiat diferenta MARE (referitor la consum) intre mild hybrid si hybrid sau hybrid plug in. Crossoverele Suzuki sunt mașini foarte în regulă. Ai dreptate cand spui de impozit, insa 50%-95%, reducere din 60-80 de lei la impozit anual (benzinar pana in 1.6 cilindree), este o suma mica - totusi, dacă e sa-i aduni, strangi in 4-5 ani jumatate din suma pentru inlocuirea unei baterii ”normale”. Macar daca ar fi fost incadrate in categoria masinilor care au scutire de la plata parcarii (ex. in Bucuresti) dar nu este asa - mai scăpai d
    1 punct
  21. Salutare!! În legătură cu pata de ulei, am fost astăzi în Reprezentanta Dacia Caransebes! Au verificat băieții....mi au spus ca petele care le am avut, le au șters, erau foarte negre pe o cârpă alba.....mi au scos Jorja de ulei și mi au arătat cât de curat este uleiul meu din mașină....nu avea în nici un caz culoarea neagră după 2335km. Acum sper sa nu mai apară niciodată! Mi s a mai spus ca acest motor nu a avut probleme cu asa ceva! Va mulțumesc pentru răspunsuri la toată lumea, va doresc la toți numai bine! Au spus ca sunt sigur din montaj...ea fiind aproape noua....adevărat ca eu
    1 punct
  22. Da si Logan III/Sandero III din pacate are aceleasi probleme cu timoneria ca la Duster.
    1 punct
  23. Te salut si eu! Din pacate sunt ceva probleme cu, cutiile in 6 trepte. Am un prieten care si-a luat Duster la inceputul lunii iulie are aceiasi motorizare 1.0 Tce, dar asta mai putin conteaza si la el e la fel ca la tine plus ca uneori nu revine in punctul mort cand o scoate din viteza. O sa se duca la garantie dar ideea e ca o sa-i puna aceiasi timonerie in caz ca o schimba.
    1 punct
  24. Nu ai cum să ai HDC. HDC necesită prezența sistemului 4WD, lucru care nu este prezent pe motorizarea de 1.0 TCe. Poate faci confuzie cu HSA ( Hill Start Assist - asistenta la pornirea din rampă), sistem pe care îl au toate motorizările.
    1 punct
  25. Nu șterge nimic, mergi direct la garanție când ai timp. Este foarte probabil ca să igienizeze zona și să țină sub observație următorii 1000 km, dacă se va mai întâmpla fenomenul. În cazul în care se va întâmpla ( și sigur se va întâmpla ) vor investiga pe bune. Însă e posibil să fie ceva vizibil din start, gen o garnitură coaptă, ciupită sau ceva crapăt p-acolo, atunci trebuie să remedieze din start cum trebuie, fără "să te trimită la plimbare 1000 km". Iar dacă te lăsa în drum, Dacia Asistenta, nu plătești nimic ( fiind în garanție ), poate cazare și chiar mașina de schimb pe p
    1 punct
  26. Super, sa ne si spui in timp cum mai functioneaza sa analizam si fiabilitatea. Sa o stapanesti sanatos.
    1 punct
  27. Si eu as fi curios de stopuri si de faruri cu totul. Nu am vazut cotiera, e mai ok decat cea ingusta? Ma pun sa sap :-)
    1 punct
  28. Antena(de fapt adaptorul) aia DAB are mufă fakra maro. Nu au montat-o pentru că nu ai cablu până la antena mașinii și nici antena masinii nu e cu DAB
    1 punct
  29. Astăzi a fost zi cu timp alocat pentru mașină. Ne pregătim de un concediu prin țară. Am montat barele transversale și scutul EGR de la pick-up.ro. Rămân cam 22 de centimetri între scut și sol; am măsurat pe iarbă, deci nu e foarte exact. Pentru mine este super ok. Pentru că mă stresa un pic cablul de telefon care trecea în dreptul ecranului speram să găsesc 2 adaptoare usb (către dreapta și în jos), dar ce am văzut pe net nu prea m-a convins. În schimb am găsit un cablu usb de 90 de grade către dreapta.
    1 punct
  30. @andrei_s Sa recapitulam un pic evolutia generatiilor: Unitati Audio: MediaNav generatie 1 (firmware 1.0.0 - 4.1.0) = ULC_gen2_v1.5 la detectie MediaNav generatie 2 (firmware 5.0.0 - 7.0.5) = ULC_gen2_v2.6 la detectie MediaNav generatie 2 (firmware 8.0.5 - 9.1.3) = ULC_gen3_v4.0 la detectie MediaNav generatie 3 (firmware 1.0.12.x - 1.0.15.x) = ULC_gen4_v1.4 la detectie Unitati de Navigatie: MediaNav generatie 4 (firmware 6.0.x.y - 9.0.x.y) = ULC_gen4.5 la detectie Mai precis eu un MN4 in denumire populara (sau Media Display ii zic unii la v
    1 punct
  31. ala e normal ,la toate diesel-urile renault se aude dupa orire moter (egr ,clapete etc)
    1 punct
  32. MEDIANAV pe Duster SL Avantaj TCE ECO-G 100. Cei care deținem aceasta varianta de Duster, am primit si o navigatie oarecum atipică de 8 inch și am încercat să descopăr cu ce ne-am ”pricopsit”. După ce am fost rechemat pentru montarea navigatiei, la dealer, mi-au spus ca dureaza o ora si jumatate, am plecat la o terasa in acest timp, iar cand m-am intors masina era in parcare si mi s-a spus ca ”e gata” si ca pot sa plec cu ea - fara alte explicatii, despre ce si cum cu aceasta navigatie (erau ff ocupati sa monteze pe banda rulanta alte navigatii). Manual de utilizare ioc. De aici
    1 punct
  33. Cred ca in configurator estimare consum nu este optiunea mod ECO deoarece la 1.0 Tce cu GPL din 2020 pe Logan nu avea mod ECO deloc.
    1 punct
  34. ...La scaunele incalzite nu am sesizat pornirea lor...si acum citeam ca tin cont de conditiile de afara daca pornesc sau nu. Deci pana la iarna nu le pot proba.... Scaunele încălzite sunt pe direct ( pui contactul apeși pe buton și gata) , singura condiție de funcționare e ca termocupla* (termostat sau cum vrei să-l numești) aflată la îmbinarea sezut spătar pe dreapta scaunelor să nu depăseașcă o anumită temperatură. *pe principiul fierului de călcat
    1 punct
  35. produsul este Westfalia ( deci e misto OEM-ul Renault)
    1 punct
  36. Știi tu ceva dar nu complet. Încă de la lansarea generației II Lodgy/Dokker apoi Logan II/Sandero II și în 06/2013 Duster ph2 s-a implementat soluția cu un sigur TdB (Tablou de Bord) pentru benzină și diesel, dar cu display mic (nu are CB dar știa de CCSL) sau display mare (are CB). Cele cu display mic s-au pus întotdeauna pe echiparea E0 Acces aka cheală și până la un punct trecerea la euro6 și pe E1 Ambiance ulterior doar Acces a rămas cu display mic. Revenind, la Duster ph3 s-a păstrat ideea cu TdB cu display mic și TdB display mare fiind rafinată, astfel încât poți primi TdB
    1 punct
  37. Oare... Încă de la lansarea Duster ph3 aka Duster II în 12/2017 primeai TdB cu display mare doar dacă aveai Medianav, se știa de chestia asta, s-a scris și pe forum de nenumărate ori. Că dealerul nu știe ce vinde e de înțeles, dar ca și cumpărător tu trebuie să te informezi, cumperi o mașină nu pantofi.
    1 punct
  38. Super , eu luni sunt programat ptr navigație, între timp am luat o nuca noua ptr schimbător in piele (pe original) si volan piele(tot original) …..urmează sa iau si bandourile le voi lua de pe Olx nu dur reprezentanta diferența de preț e uriașă si sunt tot originale
    1 punct
  39. Stiu ca e prematur insa doar de curiozitate, stopurile de pe spate de la Duster (2021) se potrivesc la Duster (2018)? Din punct de vedere al fixarii nu cred sa fie vreo problema insa cele din 2021 fiind LED ma gandesc ca trebuie si un update de soft. Ar fi posibila instalarea lor pe Duster 2018, voi ce spuneti? Aceeasi intrebare si pentru cotiera de pe Duster (2021), nu stiu daca e compatibila pentru ca la Duster (2018), la cel cu cotiera ingusta ai si reglajul lombar acolo.
    1 punct
  40. Nu e rău in cazul asta oricum așa însă o las cu zgârietură si așa o sa o dau ce ma stresa era volanul dar am cumpărat ieri unul de piele si urmează sa îl pun …..din reprezentanta nu am reușit sa adaug opțiunea asta …..mașina fiind deja fabricata… Sus la munte
    1 punct
  41. Sa te bucuri de ea:) la mine deja are prima zgârietură in parcare si nu are decât 2 sapt ……cineva binevoitor s-a frecat de bara spate dar asta e….
    1 punct
  42. Sa o conduci sanatos doar cu evenimente fericite . Ieri am luat cartea si pachetul Orange. Urmeaza inscrierile la primarie si DRPCIV - unde am deja programare.
    1 punct
  43. Eu nu inteleg de ce scrii aici,la sfaturi cumparare 1.6 sce..Haideti sa ne uitam unde postam!
    1 punct
  44. Ti.am facut topic separat.Sa o stapanesti sanatos!
    1 punct
  45. Repet, problema este ca o masina care este 4x4, benzina si are transmisie automata va creste valoarea medie a intregii flote, prin urmare vor plati amenzi foarte mari. Poate doar sa fie ceva mic, gen Ignis/Sandero, dar nu renteaza 4x4 si automata pe ele. Vezi aici informatii si aici un studiu de caz.
    1 punct
  46. Foarte discret acest facelift insa asta este politica Dacia daca tinem cont ca si Duster II (ph3) e de fapt un facelift nu o noua generatie. Imi plac noile stopuri din spate insa in partea din fata imi plac mai mult farurile de la modelul 2018 (ph3). Imi place si cotiera aia si stau sa ma gandesc daca e compatibila la schimbare cu modelele anterioare, cele care au cotiera ingusta pentru ca ma bate gandul sa imi iau una din asta, cele inguste imi dau senzatia ca sunt in autobuz.
    1 punct
  47. La scut EGR, ia ce s-a recomandat pe Trails, vandut de pick-up.ro. Mai apoi, vezi unde ai montata acea clapeta, sa stii care e cel potrivit. La barele transversale, ti-as recomanda sa te gandesti ce vrei sa cari, sa stii care sunt potrivite. Cu exceptia celor OEM ( pe care le si recomand, pret-calitate ) si a celor de la Thule, nu am gasit ceva bun. Zic sa te gandesti pentru ca cele OEM de exemplu, nu sunt bune daca vrei sa pui ceva care ocupa mult pe latime, gen un caiac + cutie de portbagaj. Gasesti in schimb la Thule ceva compatibil pentru asta.
    1 punct
  48. 43600 km. Reînnoit asigurările pentru încă un an: RCA 374 lei (B8), Casco 138 euro (SA 13905 euro, franșiza 100 euro). Asigurările au fost făcute online pe platforma allianzdirect. De la dealer primisem oferta tip cobrand la casco, tot Allianz, de 308 euro (SA 11575 euro franșiza 100 euro). Foarte bune preturile pe allianzdirect, mult mai bune decat la variantele cobrand, îmi pare rău ca nu i-am descoperit mai devreme. La Volvo am plătit casco 1 an 369 euro pentru SA 40000 euro (pentru mai mult nu se poate asigura o mașină la ei, asta ar fi singura problema).
    1 punct
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+03:00

×
×
  • Creează nouă...