Sari la conținut

Clasament


Conținut Popular

Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 19.11.2018 în toate secțiunile

  1. 6 puncte
    Weekendul asta am fost cu masina la Pestera Scarisoara, la o plimbare, sa vad cum se comporta la drum lung... Cateva concluzii pana acum: - masina se comporta super fain la drum lung, si pe asfalt, si pe macadam - am scos un consum de 6.7 la suta, in 600 km.. 100 prin oras, 500 afara.. mers intre 1500-2500 rpm.. - pe autostrada, la 130 km/h, masina este destul de silentioasa.. mult mai silentioasa decat Toyota RAV4 din 2001 (fosta mea masina) - pe curbe, pot spune ca se comporta foarte bine, e destul de stabila si trasele sunt precise, fara sa trebuiasca sa corectez pe parcurs. Per ansamblu, pot spune ca am facut o alegere buna si sunt foarte multumit de ea!
  2. 5 puncte
  3. 4 puncte
    Salut colegii, Ieri am reusit sa iau si eu masina de la dealer (venise de o saptamana), respectiv un Duster 4x4 BlueDci 115CP, gris comet, echipare prestige plus keyless go, camere multiview, jante pe 16 si nu mai stiu, dar am cerut full fara piele in culoarea asta si asta a venit. Sunt foarte incantat de achizite si dupa doar 100km nu am ce sa comentez. Am facut alegerea perfecta.
  4. 4 puncte
    Baieti, eu m-am hotarat sa o las asa cum e din fabrica... Chiar daca imi doresc si eu sa scap de start&stop si vreau cornering, in urma discutiei cu cineva cu adevarat priceput in softuri auto, totusi nu se merita sa pierd garantia. Pentru ca TOTUL se vede in cazul unui necaz daca mergi la reprezentanta. Mai e o problema legata de sarma aia care au pus-o baietii la mufa capotei. Nu-i prea in regula . Din cate am inteles dupa anumite operatiuni efectuate la motor inchiderea capotei are efect de reset in uch. De aici si riscul ca sa dea ulterior erori sau mai grav sa nu semnalizeze anumite defecte, uch- ul vazand capota permanent deschisa...si asta se va vedea in cazul cand te ia la bani marunti la garantie... Deci, in concluzie orice interventie mecanica sau de soft poate fi descoperita de catre cei care iti verifica masina in garantie. Si inca ceva: in neastampararea mea, am decis sa-mi iau un bidon de elf full tech si l-am intrebat pe respectivul unde pot schimba uleiul prin suctiune asa, doar ca vreau eu, la 5500 km! Ca sa nu se vada! Raspunsul lui m-a linistit scurt: uleiurile puse din fabrica pentru prima utilizare nu sunt ordinare, sunt cu bisulfura de molibden si ar fi fost cum am schimba perfuzia unui om cu apa... Scriu asta poate o mai fi si altul care ar vrea sa nu astepte revizia... sa stea cuminte parerea mea. Sper ca va fi de folos cuiva spovedania mea, accept mistouri dar ma bucur ca am scapat de piticu ala care mereu era la urechea mea si-mi spunea ce sa fac... Best wishes.
  5. 3 puncte
    Salut.. "Dupa lupte seculare care au durat 2 luni si o saptamana", am intrat si eu in posesia noului meu Duster... Pana acum am facut doar vreo 20 km cu el, dar pot sa spun ca sunt incantat de achizitie.. Masina arata superb, se comporta foarte bine, nu am (inca) ce sa ii reprosez.. In afara poate de treptele de viteza cam scurte... O chestie ciudata, dar care poate e normala, este un zgomot pe care il tot aud de undeva din partea dreapta spate a masinii, ca si cum as avea un ventilator pornit acolo, tot timpul cat masina e pornita si cateva secunde dupa ce opresc masina... Ma intreb de la ce o fi sunetul ala..
  6. 3 puncte
    Skinul cu care eram dator Și cornering
  7. 3 puncte
    Late Edit : in postare am inserat niste linkuri catre magazine online. Daca am procedat gresit, rog moderatorul sa ma atentioneze si le scot ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Multumesc @Dorelus ! Sa traiesti ! @MAK multani ! @becuri cu led, nu numai ca se vad mai bine, dar si timpul de raspuns ( in cazul stopurilor pe spate cand calci frana ) e mult mai rapid, mai taios. Eu pe DRL si stopuri frana ( laterale + al3lea) am incercat mai multe modele de becuri cu led ( majoritatea chinezarii) . Faceau treaba decenta, dar de modelele de la OSRAM sunt umit ce calitate buna au. Pentru becurile DRL sunt practic 2 seturi de leduri individuale per bec, care se aprind alternativ pentru DRL si pozitie. La tot ce incercasem pana acu se aprindeau toate diodele , pe DRL mai tare si pe pozitii mai putin. Modelul becului : Osram LED W21/5W 7715CW Pentru partea din spate, becurile pentru pozitie/frana au un design interesant. Ce ma intereseaza e ca ledul nu bate direct spre cei din spate, ci bate "invers". Consider ca asa e mai putin deranjant pentru cei din spate, dar in acelasi timp par a fi muuult mai puternice decat orice chinezarie am incercat. Modelul becului : Osram LEDriving Premium 1557R-02B BAY15d RED P21/5W @Kidu Multumesc ! In ceea ce priveste ledurile, Duster ph2 accepta becuri fara canbus peste tot in afara de semnalizari ( care o iau razna pentru ca lucreaza prin UCH, desi se poate efectua o modificare in calculator ca sa nu mai intre in modul "eroare bec ars". dar nu ma bag pana nu termin garantia ). @jad @capac grila : din cate vad eu desi forma e asemanatoare, grila la Duster 2 pare a fi mai lata si mai inalta decat cea de la PH2. Cu siguranta o sa scoata Heko model si pentru Duster 2. Daca totusi vrei sa vedem daca se potriveste de la PH2 la D2, ma pot duce jos sa masor cu ruleta ca sa ai un reper. Eu sunt la al doilea capac, pe primul l'am crapat cand am apasat pe el sa il montez. Mai am totusi 3/4 din el, deci eventual daca vrei ti'l trimit sa vezi daca se potriveste pe Duster 2 ca sa'ti comanzi si tu unul nou. Gasim noi o solutie O zi buna tuturor !
  8. 2 puncte
    Salutare tuturor, De aproximativ 30 de zile sunt posesorul unui Duster Blue Dci 4x4 echipare "Comfort" culoare Orange Atacama. Pe 27 august am achitat avansul, iar pe 30 octombrie am ridicat masina. Am mai optat si pentru : - volan piele - incalzire in scaune - medianav + pachet harti - pachet parking Acum are aproximativ 1800 km si per total sunt multumit de masina, cu cateva exceptii pe care le voi expune ceva mai jos. PRO: - tinuta de drum - confortul - garda la sol - masina "smart" (pastrand proportiile) datorita sistemelor de siguranta, monitorizare, etc. - display-ul mare al computerului de bord (eu il am pe cel alb pe fond negru ca la echiparea Prestige, am inteles sa nu toate echiparile Comfort vin cu acest display) CONTRA: - scaunele mi se par inca mici la partea de sezut ca si lungime (chestie subiectiva) - polita de pe roata de rezerva mi se pare sensibila, deja s-a curbat ff putin in interior - stergatoarele putin cam scurte - un "fasait" prezent la accelerare in permanenta de la aprox 1500 turatii. --- La aproximativ 650 km masina a facut prima vizita in service deoarece volanul statea stramb, lucru rezolvat evident prin geometrie. Totodata, partea cu "fasaitul" a fost diagnosticata ca fiind un sunet normal, de turbina, lucru de care nu sunt sigur. Spun asta deoarece am avut masini diesel cu turbina si nici una dintre acestea nu prezenta un astfel de sunet. Tot atunci am expus si faptul ca pe alocuri se pot observa pori de ulei, lucru care ma face sa cred ca totusi un furtun/colier/o-ring nu este complet etans si astfel rezulta acel fasait, exact ca si cum ceva scapa presiune. Masina trage, nu apare nici un martor in bord. Daca s-a mai lovit cineva de un aspect asemanator il rog sa dea detalii sau sfaturi. O sa atasez si o poza cu acele puncte de ulei. --- Drumuri bune tuturor si sper sa ne vedem impreuna la o iesire!
  9. 2 puncte
    Tempereaza "talpa grea", eu a gasit aceasta optiune foarte utila in perioada de rodaj. In conditii de trafic aglomerat am observat o diferenta de ~1,5 l/100km intre ECO activ si inactiv. Este foarte subiectiv acest lucru, am mers ~250km cu ECO dezactivat dar s-a suprapus peste perioada de ger si aglomeratie mai mare in trafic. Ca sa avem o imagine cat mai corecta asupra impactului acestei functii, ar trebui sa efectuam testul in conditii cat de cat similare. Trebuie avut grija la plecatul de pe loc, atunci cand vrei sa te "infingi" in trafic, cu ECO activat are tendinta de a da in nas...
  10. 2 puncte
    A venit vremea parchetului! Tare multumim sunt de el!
  11. 2 puncte
    Mai sa dea ... in ele Deja Next Gen? Acum am cautat si eu dupa ele. Stau sa se termine Laser-urile de le-am pus si trec la Next Gen.
  12. 2 puncte
    Au aparut si la Osram cu +150% (exista chiar si H1, H11) Night Breaker Ultimate Next Generation. La H7 durata de viata e de 250 ore, fata de 200 ore la Philips. Cu +150% mai exista Ring Xenon 150 cu durata de viata 300 ore (ma refer la H7).
  13. 2 puncte
    Saptamana trecuta a cazut prima zapada din iarna aceasta. Nicio problema pentru masina. Am observat totusi ca la -5 grade afara, apa ajunge la temperatura normala cam in 15 kilometri. 1.2 TCE se incalzea mult mai rapid.
  14. 2 puncte
    Eu folosesc de 5 ani pe faza scurta: OSRAM H7 NIGHT BREAKER LASER +130% 55W 12V Si pe lunga: OSRAM H1 NIGHT BREAKER LASER +130% 55W 12V Sunt continuarea generatiei: OSRAM H7 Night Breaker Unlimited +110% 55W 12V Acum pe noul Duster din prima zi am trecut de la becurile stock pe ce am scris mai sus. Nu topesc, nu matuiesc nimic. Singurul dezavantaj este ca nu au durata de viata ca cele stock, trebuie de undeva sa iasa si +110, +130-iul ala Dar avand lumini de zi si pe vechiul si pe noul Duster nu le aprind pe timpul zilei, doar seara sau noaptea cand am nevoie de ele, asa ca m-au tinut in jur de 1,5 ani la o medie de 30.000 km/an, cam la 40-45.000 km au trebuit schimbate, s-au ars sau s-a scuturat filamentul in ele (din cauza drumurilor "bune"). O zi buna va doresc!
  15. 2 puncte
    Salutare tuturor. Astăzi am descoperit că dacă dai ștergătoarele pe mers normal când opresc la stop se opresc și ele și trec în mod de temporar merg la câteva secunde. Apoi când plec revin la normal. Este o opțiune super. Sper să mai descoper alte opțiuni. Sunt curios cu proiectoarele dacă se pot activa cumva. Vă mulțumesc. O seară bună tuturor.
  16. 2 puncte
    Pai exact de la 3 grade incepe avertizarea si la mine. Palpaie temperatura si te anunta CB-ul o data de posibil polei, Daca ai oprit-o de ce sa-ti mai zica o data? Vezi setarea temperaturii din habitaclu ... stii tu , butonul rotund din mijloc, da-l mai tare! (glumeam) Sau sa nu fie apasat... Verifica siguranta aferenta si daca nu e arsa fugi la garantie. Eu am caldura din secunda 2 si se si aude cum cupleaza si decupleaza rezistenta. Parerea mea.
  17. 2 puncte
    Revin cu un update după o săptămână de utilizare, am făcut deja de 1200 km. S-a întâmplat sa alimentez fix la 1000 km, în acest interval am consumat 54 litri de motorină, de unde rezulta un consum de 5.4 litri / 100 km, atât cât îmi indica și CB. Cam 25% din km sunt făcuți în oraș. Am observat ca intensitea la luminile din bord se schimba automat în funcție de pornirea farurilor, dacă e zi și am doar ledurile pornite lumina are intensitate mai mare decât atunci când pornesc faza scurta. Momentan îmi da impresia ca agăța când bag în viteză, pe rapoartele 1,2,3, sper sa își revina în timp. Alte aspecte negative ar fi lipsa spatiilor de depozitare din portbagaj și lipsa iluminării butoanelor de pe volan. Dar per total sunt mulțumit de alegerea făcută, în raport cu prețul plătit, având în vedere ca e o mașină nouă. Și apropo de Casco, oferta primita de la dacia a fost de 380 euro, full casco la groupama. Nu am apucat sa fac mai multe poze.
  18. 2 puncte
    suruburile la roti se strang numai cu cheia dinamometrica , cuplu 115Nm (din fisa tehnica duster 2018 4x4)
  19. 2 puncte
    Din păcate acesta este nivelul.
  20. 1 punct
    Este doar o problema de consum: - In inregistrare consuma cca 230mA - In stand-by cca 3mA Daca cei 80 sunt MB e ok, daca sunt Mb in schimb... imparte la 8
  21. 1 punct
    Cred ca vrea sa spuna ca tre' sa resetezi TDB. Daca tot nu-si revine, ca sa rezolvi problema, consuma ceva benzina (20-30 km) apoi mergi si fa plinul pana cand se opreste singura pompa. Eu asa am facut
  22. 1 punct
    Salutare. Revin cu noutati. Dezactivarea BT pe telefon intr-adevar amelioreaza problema de conectivitate cu camera. I alta ordine de idei, azi am schimbat cardul de memorie in camera, si spre surprinderea mea, am reusit sa bag cardul langa soclu (?) ... Asadar m-am trezit cu un card microsd care se balanganea nestingherit in interiorul carcasei dispozitivului. Pentru cei care vor pati la fel ca si mine, nu disperati, ca unul bratele carcasei camerei (cele doua care cuprind suportul oglinzii) este complet gol in interior, in celalalt sunt cabluriile de alimentare si de date ce conecteaza gps-ul, si daca faceti jonglerii cu camera in asa fel incat cardul sa se "balangane" spre acel brat gol in interior cardul va pica afara. In privinta cardului, va recomand cu calrdura sa nu faceti economie, deoarece cu carduri ordinare chiar daca sunt de clasa 10 sunt sanse sa aveti inregistrari/redari sacadate, in schimb cu carduri din categoria UHS-I U3 (pentru informatii legate de clasificare cardurilor in fucntie de viteza vezi aici: https://en.wikipedia.org/wiki/Secure_Digital#Speed_class_rating) functioneaza perfect.
  23. 1 punct
    fratilor ce aveti ma cu plangerile astea despre nimic?!! . nu stiam ca e o regula cu pozitionarea becului de marsalier si sincer nici nu ma intereseaza . conteaza daca e pe stanga sau dreapta? cat despre plangeri mi se pare penibil. La tv pt lampa de marsalier? asta e penibilul la superlativ - e cam pt acces direct altceva nu aveti de facut cu timpul vostru? viper 1. la frecventa nu m-am uitat, nu mi se pare relevant, in fond cand temperatura scade sub zero mergi mai cu grija , nu ai nevoie de atentionari speciale ca nu esti copil 2. eu am dci si are , se incalzeste / dezabureste incantator de repede 3. in carte producatorul spune sa mergi pe modul auto fara alte detalii. pe 2wd cu anumite constrangeri, nu am observat diferente de consum, dinamica este complet alta pe modul auto lock si esp dezactivat este pt offroad dificil + treapta 1.
  24. 1 punct
    Carcasa DVR-ului are doar electronica acestuia si nu contine nici un senzor. Acesta, daca exista, este lipit de parbriz. DVR-ul se alege in functie de existenta acestui senzor pentru simplul fapt ca piciorul oglinzii are forma diferita, care permite instalarea unuia sau a celuilalt DVR. Asa ca daca exista senzor de lumina sau ploaie, masina va functiona in consecinta. Uite mai jos cateva poze care sper sa te lamureasca: Oglinda fara senzori: DVR-ul instalat pentru acest tip de oglinda: Oglinda cu senzori: Senzorul de pe parbriz: DVR-ul pentru modelul cu senzor: . DVR-ul instalat: Bafta!
  25. 1 punct
    Tutorialele promise: Va rog sa ma iertati pentru stangaciile cu care prezint diverse chestii! Sunt incepator in fata camerei de filmat si... nu iese mereu asa cum ti-ai dori!
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+02:00
×