Sari la conținut

Clasament

Conținut Popular

Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 13.04.2021 în toate secțiunile

  1. Salut, @ozn69 Am avut si eu problema asta acum 3 ani, dar la mine se manifesta doar cand era mai rece (sub 7-8 grade afara). Fiind masina relativ noua atunci, eu am mers cu ea la garantie si a fost de nevoie de vreo 10 intrari in service pana i-au dat de capat cei de la reprezentanta, impreuna cu uzina. La mine au schimbat bateria, senzorul de incarcare si cablajul de masa, pe langa verificat alternatorul si alte chestii. Pana la urma au schimbat cablajul de injectie si a disparut problema. Cel mai probabil undeva prin cablaj era o problema intermitenta, de aceea a si fost foart
    2 puncte
  2. Zgomote / bătăi /vibrații ( haion, plafon și bord) Am avut și eu și le-am rezolvat! 1. Haion. Mi-a mâncat ficații pana am rezolvat. Am demontat tot ce se putea demonta de pe haion și tot se auzea ceva, pana și a treia lampa de frână am demontat-o. Cred ca mai mult de doua zile a durat cercetarea și identificarea zgomotului și de unde provine. Am rezolvat aceasta problema doar din reglarea acelor opritori. Multa migala și multe reglaje pana am nimerit poziția perfecta, nu mai am zgomote nici pe drum denivelat nici când urc sau cobor de pe bordura! 2. Plafon.
    2 puncte
  3. Conectare camera Duster II (dupa 2018) Pinout mufa camera originala: tinuta cu clema de prindere sus, de la stanga la dreapta (sens opus scrierii): pin 1 masa, 2 video +, 3 video - si 4 alimentare. Pinout mufa Medianav: pin 9 alimentare, pin 10 video +, pin 21 masa, pin 22 video -. Corespondenta cablajului preexistent din portbagaj cu mufa Medianaviului: pin 9= pin C7, pin 10=B7, pin 21=C6, pin 22=B6. Astfel cablajul camerei conecteaza in portbagaj dupa cum urmeaza: pin 1=C6, pin 2=B7, pin 3=B6, pin 4=C7. Asta a functionat la mine, recomand sa masurati continuitatea in
    2 puncte
  4. pe 22 aprilie ar incepe!
    2 puncte
  5. Funcționarea butoanelor de pe volan nu are treabă cu resetarea CB (datelor din computerul de bord). E o problemă cu citirea lor și mai apoi cu interpretarea - fix de asta e scos OTS-ul(rechemare) cu reprogramarea TdB-ului(tabloului de bord). Când face, direct în service și fără a opri mașina să pună testerul și să vadă dacă TdB-ul vede când apeși butoanele de pe volan - vor fi surprize.
    2 puncte
  6. Cateva sfaturi pentru gresarea cardanelor (ca tot au fost intrebari pe acest subiect): Pentru gresarea cardanelor si a crucilor cardanice este obligatoriu sa se utilizeze numai unsori pe baza de Litiu. Utilizarea unsorilor pe baza de disulfid de molibden (MoS2) este strict interzisa! Unsoare recomandata: FUCHS RENOLIT HLT 2 - Pentru regim normal de functionare: FUCHS RENOLIT LX-PEP 2 - Pentru aplicatii in temperaturi inalte, pentru cardane industrial si cand temperatura este in afara limitelor normale (-30°C / +150°C), trebuie folosita o unsoare speciala:
    2 puncte
  7. Ai senzori de turație pe fiecare roată (informația ajunge în blocul ABS pentru ABS ,ESP, TPMS ) și un senzor unghi volan în servodirecție care e pe coloana de direcție.
    2 puncte
  8. Întrebarea corectă e : Ce a făcut Gigel/Dorel/Vasilică la vulcanizare de a reușit să-ți dea (și ție, că nu ești singurul) eroare pe servodirecție, respectiv să o facă să piardă niște calibrări/setări ?
    2 puncte
  9. https://en.wikipedia.org/wiki/Weathering_steel
    1 punct
  10. În poză pare M6x30, pentru M8 trebuie de obicei cheie de 13 sau 14 (piulite pe inchi, adică 13,ceva ). Mai degrabă e marcaj 8.8 (property class)
    1 punct
  11. Prima intervenție trebuia să fie o diagnoză, abia apoi restul (înlocuirea aleatorie de piese)
    1 punct
  12. Facut revizia 1 la 11630km; pret total 838 (cu schimbat filtre la cererea mea)
    1 punct
  13. @KTz Solutia ar fi izolarea fonica cu STP/CTK etc. Mare atentie cand impingi agrafele alea de fixare, sa nu le impingi prea tare si sa treaca de fibra de sticla. De asemenea, nu le impinge prea tare pentru ca o sa fie dupa aproape imposibil de scos, daca va fi nevoie. Nu poti pune prietenul de test sa tina plafonul presat cu palmele sa iti dai seama daca este slabit cumva plafonul ?
    1 punct
  14. E o posibilitate sa fie dus conectorul USB, dar la fel de bine posibil sa fi facut vre-un scurt pe terminalele USB-ului si sa fi omorat controlerul USB. Indiferent de versiune de firmware (stock - eu in romana i-as spune "Originala", cracked, patched - modifiicata de oricine si oricum), daca pui un fisier MP3 trebuie sa il citeasca obligat fortat daca portul si circuitul de control al USB-ului functioneaza corect. Spuneam ca te pot ajuta, mai avand inca cateva placi, chiar fiind si la departare. Sunt pe cale de disparitie ca s-au epuizat stocurile si nu se mai ofera nici o garantie l
    1 punct
  15. Mașina aia nu mai are garanție ? Bateria schimbată era la fel , tot pentru Stop&Start (EFB) 70Ah cu 720A curent pornire ? Alternatorul se verifică via diagnoză (tensiune, sarcină putere) și în paralel cu măsurători la bornele bateriei/alternatorului (funcție de posibilități)
    1 punct
  16. În stânga, sub bord. Gaura e dată în dreapta lămpii de număr din dreapta.
    1 punct
  17. Senzori de parcare din fabrică = buton de oprire senzori sub medianav în dreapta. Mufa de deasupra UCH-ului, suplimentar trebuie să ai gaură pentru cameră în tabla hayonului
    1 punct
  18. Duster ph2 nu are cablaj complet (adică o parte de mașină avea pregătire pentru cameră dar restul mașinii nu) pentru cameră marșarier (decât dacă avea senzori de parcare spate), e inutil să cauți mufe în haion.
    1 punct
  19. Salut. Mufa aceea ar trebui sa fie pe partea ddreapta la Duster dupa cate stiu eu, si nu pe stanga. Acele fire precablate care pleaca de la MediaNav sunt de fapt circuitul de alimentare si video al camerei. Daca pinii 3, 9, 10, 21, 22 sunt conectati deja, sigur ai deja trase firele inspre haion, Poti urmari traseul firelor si vei gasi sigur acea mufa.
    1 punct
  20. Problema nu cred că s-a rezolvat, cel mai probabil respectivul a făcut trecerea de la radio/medianav la ceva aftermarket și speră să lege joystick-ul direct - exclus, trebuie adaptor.
    1 punct
  21. Mai degrabă era vorba de 325
    1 punct
  22. Deci este oficial. Rabla incepe din 26. Totodata pentru cei ce nu sunt abonati dar poate fi utila informatia, se pare ca Dacia a scos o varianta Dacia Duster Avantaj. Probabil mai nedotata dar poate sunt persoane interesate. Am primit mail. Puteti intra pe site-ul Dacia in sectiunea Rabla. Sigur o sa gasiti.
    1 punct
  23. Contra cost. Rabla a calculat-o ...dar daca nu o aduc sau nu mai apuc nu va intra in factura finala normal. Exact. A vrut sa para mai ieftina...cred. Dar am bugetul deja pregatit si pentru varianta fara rabla. Am o info ca ar incepe acum pe 22. Ar fi super. De la un dealer.
    1 punct
  24. La mașina aia doar via diagnoză. Nu ai ce activa, la primul interval atins(km sau zile) ai avertizare pe display apoi și prin martor.
    1 punct
  25. Salut! Am dat comanda pe 10 martie de un Blue SL 4x4 cu 1.5 dci. Mi-au zis ca pe 5 mai este programat la fabrica deci posibil sa mai dureze 10 zile in plus pana la dealer. Dar toata lumea ma intreaba cum de am putut da comanda de 4x4 dci ca din ce stiu ei nu se mai face asa ceva. Nu stiu motivul dar trebuie sa te interesezi daca va mai fi disponibil pana iese modelul nou, care sunt sigur ca va avea alt pret. P.S. Macar prinzi rabla. Sper ca si eu ca deja se intarzie cu ea....
    1 punct
  26. Da, se poate activa. Este butonul RVC ( acum la tine ar trebui sa fie RVC Off ). Trece-l pe RVC On. functia RVC MCV, iti activeaza sistemul de camere multicamera ( cel de la Duster care are si camere pe laterale).
    1 punct
  27. Nu se întâmplă când e mai cald afară ? Sau gen când mașina a stat foarte mult în soare ? Dacă așa e, da e problemă din SW și se rezolvă prin update. Chiar și așa, în momentul în care constați că nu mai merge butonul sau butoanele, mers direct în service. Dacă nu vor să facă nimic chiar și cu defectul prezent și vizibil, sună la Vocea Clientului și explica-le situația, fix când ești în service. Nu mai acceptați scuze penibile - ori trebuie să meargă ori nu
    1 punct
  28. Salut. Da se pot sterge. Da r sa nu stergi accidental si fisierul Basemap.fbl. Asta trebuie sa ramana. Poti sterge doar fisierele FPA, FSP, FJW, FTR. Fisierele 3dl si 3 dc trebuiau puse intr-un folder denumit Buildings si nu in folderul Maps. Da trebuie oprit temporar serviciul NNGNAVI2.EXE
    1 punct
  29. Cică a dat cu ciocanul în roată ca nu ieșea 🤣 Sunt patru senzori pentru fiecare roată sau unul singur pentru ESC / măsurare unghi roată? Mulțumesc mult! Cei care aveți problema asta încercati și voi, poate aveți norocul sa meargă.
    1 punct
  30. Fain topicul. V-ați regrupat în altă parte, că eu abia acum mi_am luat Duster .
    1 punct
  31. @andrei_s multumesc frumos pentru raspuns,pare putin complicat spus asa dar prob la fata locului e destul de simplu Cand o sa am timp o sa ma apuc,mai rau decat acum nu poate fi oricum. Pe mine ma socheaza,sincer,faptul ca avem astfel de probleme la Duster pentru ca am mers cu cel putin 5 Loganuri diferite,plus taxi-uri,si nu aveau atatea zgomote.
    1 punct
  32. Povestea alegerii e pe cat de simpla, pe atat de amuzanta. Doream un 4x4, nou, motorizare pe benzina, pana in 20.000 euro ( asta la inceputul lui 2019 ). Singurele variante de pe piata, pentru bugetul meu ( cost de achizitie cat si intretinere ca la carte ) erau fie Duster 1.3 TCe fie Suzuki Vitara. Dusterul ( 150 CP ) il scoteam undeva la 18.500-19.000, Vitara trecea de 20.000, la ce optiuni doream. Ca termen de livrare, undeva la 3 luni amandoua. Intre timp, aveam sa scot la vanzare vechea masina. Se vinde destul de repede, printre cunostinte, cuiva din Bucuresti, cu conditia sa o
    1 punct
  33. Topicul nu l-am facut sa ma laud eu ce smecher sunt. Chiar m-am gandit destul de mult daca merita sau nu sa expun aici cu bune si cu rele experienta mea cu masina. L-am facut pentru a arata cate lucruri se pot face si pentru a oferi sfaturi pe viitor cu speranta de a nu mai pierde timp si bani, daca e cineva interesat. O centralizare de informatii, pe care nu am vazut-o nicaieri. O sa urmeze si o serie de filmulete...probabil o sa le denumesc "O data-n viata"
    1 punct
  34. Si la mine se auzea si am apasat pe clipsurile de fixare in sus - rezultand prinderea mai fixa a plafonului de caroserie si nu mai trozneste. La PH3 nu stiu exact cum este.
    1 punct
  35. Eu am reusit sa schimb becurile W5W din lampile de la numar cu becuri LED T10 Philips insa sa dai jos sticla de pe lampa este un adevarat chin. La un moment m-am dus la reprezentanta si tot asa cum banuiam, trebuie sa bagi surubelnita si sa desfaci cu grija din aproape in aproape insa putin probabil sa o faci fara sa rupi garnitura de etansare dintre sticla si corpul lampii. Eu n-am rupt-o chiar atat de rau si pot zice ca am in continuare etansare, nu am vazut sa imi condenseze nimic. Daca iti iei lampi pentru numar cu leduri integrate atunci ti-as recomanda cele recomandate de Stef13 mai s
    1 punct
  36. Merci @Stef13 ! Am reusit pana la urma sa schimb becurile la plafoniere. Legat de cele de la numar, se pare ca sunt de unica folosinta...dupa cum se vede si din video. Incredibil, dar adevarat !
    1 punct
  37. Nu e prima data cand manualul bate campii.. Carcasa iese usor, fara nicio unealta.
    1 punct
  38. 1 punct
  39. Pe principiul ăsta am văzut idei și mai interesante.. Mașina era cu numere de Italia.
    0 puncte
  40. Poate este interesat alt coleg de restul pachetului si atunci il "impartiti". Multumesc!
    0 puncte
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+03:00

×
×
  • Creează nouă...