Sari la conținut

Clasament


Conținut Popular

Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 18.09.2018 în toate secțiunile

  1. 4 puncte
    Eu nu am avut răbdare... iată și o poza... vin cu mai multe după ce o ridic
  2. 4 puncte
    Trecand micile nemultumiri aratate mai devreme (care tin de orgoliul meu de client discriminat), pana acum sunt super multumit de masina. Motorul este asa cum m-am asteptat, ba chiar mai mult de atat. Nu am apucat inca sa o scot la drum "intins", deci nu stiu cum se comporta la viteze mari, dar pot sa spun ca reprizele de accelerare sunt foarte bune (pentru aceasta motorizare). Ce sa mai zic? Chiar imi place mai mult decat Ford-ul Focus (2015, 1.6 benzina, automatic) pe care l-am condus pana acum. De Logan, ce sa mai zic...?! Duster-ul chiar este o masina reusita si, cel putin pana acum, ma felicit ca nu m-am indreptat catre altceva mai scump. Chiar nu imi pare rau ca am dat 14K Euro. Pentru acelasi confort (aici intra si design-ul) si dotari urmatoarea cea mai iefina marca costa cel putin 20K (si spatiul interior este ceva mai mic). Pe langa asta, am dat si de munca romanilor mei.
  3. 4 puncte
    Daca ai sa cumperi o masina second hand tot nu scapi de problema asta pentru ca si alea second hand au fost fabricate si cumparate la prima mana, deci ai aceleasi sanse , ba poate mai multe sanse sa fie cu defecte pt ca de obicei oamenii vand masinile cu defecte nu neaparat pe cele bune, pe care tind sa le pastreze. Asta am spus-o din pctul meu de vedere, am cautat o masina second timp de 2 ani, zeci de modele verificate dupa placul meu, si poate doar 10 % din masini sa fi fost asa cum erau prezentate, restul erau ori modificate,ori busite si reparate, ori cu vicii ascunse la *intestine* si m-am lasat pagubas. Am preferat sa dau 17800 de euro pe una noua, cu garantie, macar stiu ca nu mai stau in serviceuri cu una second hand sa ajung sa dau tot cat asta noua.
  4. 3 puncte
    1. Informatii generale: Dacia Duster Prestige fabricat in septembrie 2012, editie limitata, 1.5dci 4x4 110cp, culoare brun cajou metalizat, kilometraj: 128.000km verificabili reteaua Dacia, unic proprietar, inmatriculat in Romania; 2. Pachete optionale: pachet look: oglinzi retrovizoare exterioare cu aspect crom satinat, bare de pavilion longitudinale cu aspect de crom satinat, scut de protectie fata si spate cu aspect de crom satinat, protectie praguri cu aspect de crom satinat, ornament cromat teava de esapament, jante de aluminiu de 16", geamuri si usi spate, geamuri custode si luneta cu tenta fumurie; pachet piele: tapiterie scaune piele, volan si ornament schimbator de viteze imbracat in piele, capac coteiera inbracat in piele; pachet confort: airbaguri laterale fata si frontale, inchidere centralizata cu telecomanda, geamuri electrice fata si spate, incalzire in scaune fata, radio CD cu MP3 si satelit de comanda pe volan, priza jack, USB, hands free Bluetooth, oginzi retrovizoare exterioare actionate electric cu degivrare, proiectoare ceata, computer de bord, ABS cu EBV si AFU; 3. Accesorii originale livrate cu masina noua: antifurt roti 4 buc, deflector aer usi fata si spate, ornamente de protectie usi fata si spate, ornamente de protectie aripi, aparatori de noroi fata si spate, set 4 covoare de cauciuc cu margine innaltata, covor de cauciuc cu margine innaltata in portbagaj, ornament metalic exterior port-bagaj, cotiera centrala cu loc de depozitare rabatabila si reglabila pe inaltime si adancime, grilaj metalic de separatie portbagaj, ornament cromat teava de esapament, carlig de remorcare cu instalatie electrica 13 pini; 4. Service garantie si post garantie unic: Dacia / Nissan Targu Mures, fara avarii / accidente; 5. Set nou de anvelope TIGAR, de vara, SUV 4x4 montate in mai 2018; 6. Acte: carte service, CASCO Allianz,valabil pana la 28 octombrie 2018, RCA Allianz valabil pana la 27 octombrie 2018, ITP valabil pana la 25.07.19, taxa de drum pana in decembrie 2018, taxa de mediu platita si recuperata; 7. Pret: 9900 EUR Contact: Serb Dorin 0740-156010
  5. 3 puncte
    Mulțumesc, fac și la interior... to be continued și la interior.... încă are țiple pe radio și bord... o las pe fiica mea și pe soția mea sa le dea jos
  6. 3 puncte
    Ieri am montat folii negre Llumar Lati Ceramic, transparenta 5%. Sunt mult peste toate foliile pe care le-am avut pana acum. Retin 99% din radiatiile UV si 70% din caldura fapt ce se simte foarte tare dupa ce masina sta expusa in soare o zi intreaga.
  7. 2 puncte
    Tutorial actualizare harti MediaNav gratis cu Supermodd Eu personal am cumparat de curand un Duster din 2017 la mana a doua si am descoperit MediaNav-ul. Am fost incantat de navigatie cand am vazut ca are si aplicatie iGO pe care o folosesc de multisor pe mobil si sunt multumit de ea. Dar m-am enervat cand am vazut ca hartile sunt din 2014 si pentru actualizare se cere vreo 100 Euro. Astfel am cautat pe net si am inceput a gasi diverse metode Menavrus, Menaco, Kwid, Supermodd, MediaNav Plus si alte versiuni. Ideea de la care am plecat a fost de a updata in mod gratuit hartile navigatiei atingand cat mai putin fisierele sistemului original, restul de adaosuri mai putin important.La un final m-am oprit la Supermodd-ul dezvoltat se pare la origini de un italian Favre. Contine si player video, player foto, etc dar pe mine m-au interesat mai putin acestea. Video Actualizare Harti MediaNav Pe mine personal ma incantat faptul ca instalezi/dezinstalezi usor aplicatia fara urme, si e compatibila cu ultimele versiuni de firmware. M-am gandit sa fac si un tutorial pentru a ajuta si pe altii care poate il prefera daca il au ca si optiune. In primele 90 de zile de la cumparare masina, producatorul ofera gratuitate la update-ul de harti si recomand de a se folosi oricine poate de aceasta facilitate prin Dacia MediaNav Toolbox. Mai tarziu prin acelasi toolbox se fac in continuare update-urile oficiale gratuite de firmware prin detectie automata in functie de amprenta digitala creata pe masina voastra. Pentru cine are o versiune mai mica de acestea, trebuie sa faca actualizarea pe cale oficiala. Se introduce un stick USB (de maxim 32GB) formatat numai in FAT32 si gol in aparat iar in menu la Navigatie/Optiuni/Actualizari Harti/Optiuni trebuie sa dea Actualizare, in asa fel incit sa se creeze amprenta digitala cu informatiile despre MediaNav-ul vostru pe USB. La sfirsit se introduce stick-ul USB intr-un PC si recomand sa salvam in PC amprenta pentru orice eventualitate pe viitor. Apoi cu Dacia MediaNav Toolbox se descarca automat ultima versiune disponibila pentru MediaNav, cu stickul cu aceasta versiune mergem din nou la masina si dupa ce il introducem in aparat din menu dam sa faca actualizarea. Se controleaza sa avem ultima versiune de firmware in acel moment (4.1.0 pentru Standard sau 9.1.3 pentru Evolution). BACKUP De obicei inainte de a incepe orice actiune de update, mie personal imi place sa imi fac un Backup la sistem pentru a fi protejat in orice eventualitate si astfel am gasit o modalitate foarte simpla cu un utlitar Total Commander ce se poate lansa direct de pe stick. Variantele sunt mai jos. Backup-urile s-au dovedit utile in multe cazuri cand din varii motive se blocheaza MediaNav-ul si trebuie recuperate. Recomand de a se salva tot ce e posibil din MediaNav. Oricum cele mai importante sunt folderele Storage Card si Storage Card4 ce trebuie salvate obligatoriu. Rulare Total Commander pe MediaNav Standard de pe memoria USB (fara instalare) Ce mai simpla cale de a updata harti sau schimba fisiere in Storage Card. Singura problema e ca nu poti rula alte programe sau schimba fisiere ce sunt deja in functiune. 1. Descarcati fisierul din link-ul de mai jos 2. Dezarhivati fisierul zip si copiati toate fisierele in radacina memoriei USB 3. Acum ce ramane e doar de a baga stick-ul USB in MediaNav, MediaNav se inchide si se porneste din nou cu memoria USB bagata Total Commander pentru MediaNav Standard Rulare Total Commander pe MediaNav Evolution de pe memoria USB (fara instalare) Ce mai simpla cale de a updata harti sau schimba fisiere in Storage Card. Singura problema e ca nu poti rula alte programe sau schimba fisiere ce sunt deja in functiune. 1. Descarcati fisierul din link-ul de mai jos 2. Dezarhivati fisierul zip si copiati toate fisierele in radacina memoriei USB 3. Acum ce ramane e doar de a baga stick-ul USB in MediaNav Total Commander pentru MediaNav Evolution SUPERMODD Se aplica atat pe MediaNav Standard cat si pe MediaNav Evolution. MediaNav Standard Se descarca de aici Supermodd-ul pentru versiunile de firmware de la 4.0.3 la 4.1.0 (Cel puțin trebuie să aveți 4.0.3 instalat) Supermodd pentru MediaNav Standard MediaNav Evolution Se descarca de aici Supermodd Evolution pentru versiunile de firmware de la 7.0.5 la 9.1.3 (Cel puțin trebuie să aveți 7.0.5 instalat) Supermodd pentru MediaNav Evolution Se dezarhiveaza fișierul rar și fișierul rezultat, numit “upgrade.lgu”, puneți-l într-un USB, formatat în FAT32, plus folderele foto, IGO8, Supermodd și clipurile video. De recomandat de a face pe stick-ul USB si un folder Backup si un altul Harti Noi. In folderul Harti Noi puneti ce vreti sa adaugati pentru navigatie, spre exemplu (hartile, poi, licente, radarele, userdata daca aveti, tmc, etc). In folderul Backup recomand sa salvati dupa ce intram in sistem pentru orice eventualitate tot ce se poate din MediaNav daca nu a-ti facut-o un pas mai inainte. Oricum minim de salvat sunt folderele Storage Card si Storage Card4 ce sunt foarte importante. Spre deosebire de pasul de mai inainte acum in Storage Card4 o sa gasim si utilitarele instalate de Supermodd cand vom intra. Inca o data recomandarea este sa creati o amprenta digitala asa cum este sistemul original inainte de a proceda la orice modificare si sa o tineti salvata in computer. Astfel daca vreti sa faceti update de firmware via Naviextras aveti deja amprenta. Am pornit motorul, in eventualitatea ca bateria e descarcata, am pus stick-ul USB și in cazul meu a aparut cererea sa accept instalarea Supermodd Evolution, am acceptat instalarea, incepe instalarea cateva liniute si se restarteaza MediaNav-ul (nu scoateti USB-ul), dupa repornire continua instalarea pana când iti cere să instalezi din nou si apare sunetul, prin săgeata jos stânga parasim instalarea. Puteți porni acum Supermodd-ul, facand click pe pictograma telefonului de sus, care apare lângă timp. Odată instalat, Supermodd, poți cu TotalCommander, salva fișierul de pe USB, upgrade.lgu, în dosarul Supermodd, astfel încât să nu iti ceara să îl instalezi din nou la fiecare citire a USB-ului. Am deschis TaskManagerul si oprit serviciul NNGNAVI2.EXE pentru a putea lucra cu fisierele navigatiei. Am deschis Total Commander-ul ce apare in limba spaniola, dar se poate seta temporar si in engleza din meniu. Eu asa am procedat. Stick-ul tau USB se regaseste ca folder MD. Astfel cu Total Commanderul am facut mai intai backup-ul specificat mai sus si apoi in Storage Card4/NNG/ gasiti toate fisierele navigatiei. Acum am copiat din folderul Harti Noi tot ce am pregatit (licente, harti, poi, userdata, dem, buildings, etc). Din ce am vazut memoria nu e foarte mare max 2.84 GB (Storage Card 4) si pe undeva pe net ca cineva spunea ca nu accepta mai mult de 1.8 GB ocupat (ramane de testat). Oricum nu intra toate hartile asa cum sunt in iGO Europe HERE 2018 Q1 acum de aprox 6 GB. Storage Card 4 spatiu: MediaNav Memorie Totala: Eu am pus totul (fisierele FBL, FDA, FPA, FJW, FSP, HNR, POI, SPC, TXT, KML, DEM, 3DL, 3DC) pentru Romania, ca aici folosesc masina. Ramane sa vad daca functioneaza fisierele FJW si Buildings cand voi face un drum prin Bucuresti pe autostrada. Cred ca 3D nu vor functiona dar vom vedea. La final se iese din Supermodd cu buttonul Salir. Se opreste motorul si Medianav-ul pentru vreo 2 min si se porneste din nou pentru a reinitializa serviciul oprit manual mai inainte. Astfel am avut hartile updatate la ultima versiune. Ce mi-a placut a fost si ca de se doreste dezinstalarea Supermodd-ului pentru a merge la o revizie se poate face usor si ecranul revine la normal fara alte icoane. Din modul Supermodd se gliseaza ecranul in sus, apar noi pictograme si se da click pe Desinstalar se accepta. Apare un contor de 15s se asteapta. La final Supermodd-ul e dezinstalat si dupa putin timp e recomandat de a se opri MediaNav-ul vreo 2 min si reporni sa permita oprirea tuturor serviciilor startate suplimentar. O prezentare video mai pe scurt si aici. Mie mi-a placut modul ca vad ceea ce fac eu personal. E si posibilitattea doar de a face o arhiva upgrade.lgu cu totul in ea pregatit, si la final verifici doar.
  8. 2 puncte
    Salutare tuturor, Astăzi am reușit sa ridic și eu al meu Duster, pana acum după 45 de KM, nu prea am ce sa zic, impecabil... ce îmi place cel mai mult e zgomotul motorului... care nu prea e, lipsește aproape cu desăvârșire... în rest mici chichițe mai sunt.. dar le trecem cu vederea... o sa il mai studiez câteva zile și apoi revin cu păreri pertinente. Deci, asa cum am zis - l-am luat astăzi și i-am făcut și ceva poze... lui "Alb de Bacău"... enjoy
  9. 2 puncte
    https://allroader.ru/renault-duster-2019-72320-2/ Pe scurt, o sa apare o motorizare noua pe Duster, 1.3 litri TCe cu doua variante de putere: - 128 hp / 240 Nm - 148 hp / 250 Nm
  10. 2 puncte
    Suntem in 2018, cine mai are nevoie de CD? Legat de ECO Mode, nu ai ce sa faci depasiri in acest regim de functionare. Cel putin pentru mine e logic ca asta e un exemplu de "asa nu". Butoane iluminate costa, trebuie sa avem in vedere asta. Consumul e normal pentru un 1.6 benzinar aspirat, mai ales in perioada de rodaj. Nu am sesizat nicio vibratie la capota si al meu e Diesel. Tabla intr-adevar pare cam subtire insa ma gandesc ca au vrut sa reduca masa cat mai mult. Nu e ceva de speriat.
  11. 2 puncte
    Salut. Am deja 500 km cu noua achiziție- Duster(1,6 Sce 4x2 Prestige ) cumpărat acum o lună. Vă împărtășesc câteva puncte pro si contra utile pentru cei care au intenția de a achiziționa acest model: Pro: - Insonorizarea mult mai bună decât Duster Ph2 deținut de mine anterior; - Pneuri M+S legale pe timp de iarnă; - Interior de o calitate acceptabilă spre bună, oricum mult peste Duster Ph2; - Motorul este silențios și nu are vibrații; - Climatronic-ul isi face treaba excepțional și este usor de folosit; - Cardul mâini libere și pornirea din buton sunt dotari moderne care isi merita banii; - Funcția ECO reduce consumul in special in urban; - Consumul extraurban este de 5,9% cu funcția ECO activată (traseul Alexandria-București, maxim 100km/h fară AC) și 6,2 același traseu dar cu clima pornita pus pe 22,5 grade. - Stabilitatea in curbe in regim de viteza este bună; - Softul GPS este ușor de folosit, vocea pentru romana este cea de la IGO; - Asigurarea CASCO la Țiriac a fost de 1800 lei/an, ceea ce nu este mult. Contra: - tabla a rămas la fel de mole/subțire ca si la vechiul model; - câteva îmbinări ale capotei motor cu aripile față care ar fi trebuit mai atent verificate; - capota în continuare nu are cheder ceea ce face ca anumite vibrații sa fie prezente. - se simte(aude) cuplarea ambreajului cu motorul pornit pe loc (apare un mic zgomot tehnic specific); - pe drumuri denivelate gen piatra cubică la viteză redusă apar unele zgomote din zona bordului in locul in care este motat airbag pasager; - din experienta proprie va spun că daca alimentați pâna la maxim e nevoie de timp (cateva minute) pana computerul de bord sesizează și afisează corect nivelul; - consum in oras 8%- 10% cu ECO activat la un traseu de 6 Km/zi (3 km dimineata și 3 seara). Consumul difera în funcție de temperatura exterioară; - butoanele de pe volan nu sunt luminate; - funcția de monitorizare unghi mort este prost concepută deoarece avertizarea este numai vizuală și poziționata in geamul oglinzii, greu sesizabila mai ales sub razele soarelui; - cu funcția ECO activată motorul nu trage suficient pentru o depășire de exemplu in extraurban în condiții de siguranță; - Media Nav-ul nu are cititor de CD; - Cardul Maini libere emite in continuu un semnal care, din cate am auzit, poate fi citit printr-un dispozitiv special așa că, pentru protectie puteți simplu sa impachetați cardul in folie de aluminiu (in zonele aglomerate); Astept reacții!
  12. 2 puncte
    Astăzi am plătit integral mașina. Inca nu plecase de la Pitești... aștept sa ajungă cât de curând la dealer... Am preferat sa o plătesc înainte de a veni la dealer ca sa nu mai aștept validarea plații la ei... după ce iese factura ma duc sa îmi fac și asigurarea RCA și CASCO, de asemenea, sa nu mai pierd timp când ajunge... acum nu pot decât sa aștept sa ajungă la dealer.
  13. 2 puncte
    Masinuta a facut 2 ani si 29.000 km. Si o binemeritata revizie la Meridian Vest, de unde am cumparat-o. Nu s-a gasit nimic care sa necesite schimbare/reparatie. Doar clasicele: ulei, filtre. Un total de putin peste 600 RON. Verificare mecanica: jocuri, frane, placute etc - totul perfect. Fara erori de electronica, senzori etc. In acesti 2 ani nu am schimbat decat 2 becuri faza scurta. In rest, doar benzina. Super multumit per total.
  14. 2 puncte
    Multumesc pentru sfaturile si modurile de a *cerceta* o masina dar nu am 16 ani ca sa nu stiu ce sa fac O masina la 25k km poti spune ca e aproape noua, hai sa ne uitam pe siteurile de masini sa vezi cate sunt asa (real) In fine....putem vorbi pana maine dar realitatea bate povestile...eu in 2-3 ani m-am lamurit cu realitatea de pe teren privita prin ochii mei.
  15. 2 puncte
    conteaza de unde si de la cine cumperi masina SH, eu am verificat peste 60 de masini, ce-i drept majoritatea din provincia moldovei, la mecanic priceput, cu service propriu si ruda cu mine, si chiar ma lasa reci acum masinile SH aduse de unii la noi in zona asta. Asta nu inseamna ca nu exista masini SH bune, normal ca exista, dar alea le gasesti greu sau cu noroc. Asa ca pentru a nu mai avea batai de cap mi-e mai simplu sa iau una noua. Apropo, eu locuiesc la tara, nu am drumuri asfaltate, 70% din drumuri le fac mai mult off road.
  16. 2 puncte
    Am încercat, și se blocheaza, scos borna din nou. Asa cum am promis, am pus fisierele toate cele cu alte extensii , ma rog : rezultatul :
  17. 2 puncte
    Salut. Așa este . Ieri am fost la RAR pentru a scrie pe carte "final de serie" -stat 3 ore , plătit 37 lei. După care am fost la inmatriculari și am lăsat în sfârșit dosarul. La mine deja au trecut 35 zile, a trebuit sa îmi prelungesc numerele provizorii. Ar fii trebuit sa ne înștiințeze și pe noi despre ce înseamnă inmatricularea unui dci după 1 septembrie, nu sa dau 1000 de telefoane ca sa aflu intr-un final ca trebuie sa merg la RAR. O treaba tipic românească.
  18. 2 puncte
    Eu la al meu Duster am facut update la harti fara soft suplimentar direct in aplicatia nativa si fara naviextras sau alte balarii.... un soft care ruleaza de pe stick si cu norton commander pur si simplu am copiat hartile la locul lor in aparat. Softul este Supemod . iar harti 2018.Q2 descarcati de aici : https://www.gpsurl.com/igo-maps/244437-europe-2018-q2.html Iar despre cum se face aceasta operatiune va pun un playlist de youtube :
  19. 1 punct
    In video arata acelasi media nav evolution DAR cu apple car play si android ....conform individului care prezinta...oare nu exista upgrade de software si la actualul media nav din moment ce se pare ca au acelasi hardware?
  20. 1 punct
  21. 1 punct
    1. La casco asigura valoarea masinii cu tot ce ai luat, de ex la mine varianta prestige, 4x4, +vopsea metalizata, keyless,multiview, senzori unghi mort 18450 euro total, la valoarea asta au asigurat casco. chiar daca eu am platit 17552 euro pe masina. 2. In manualul de utilizare apare pornirea la distanta, apoi in urmatorul paragraf spune ca functia trebuie activata la un service dacia, dar mai spune ca e in functie de masina. Eu am vorbit la vocea clientului si dna de acolo nu stia exact sa imi raspunda, in general a zis ca nu a auzit la noi in ro de asa ceva, poate la alte dustere in alte tari si a ramas sa intrebe la serviciul tehnic la ei si sa ma sune, va spun si voua ce a zis. Eu nu mi-as face mari sperante, dar incercati sa o porniti asa cum indica in manual, daca nu merge-nu are si nu are 3. Mi se pare ca am vazut pe anvelopele mele brdge stone un A/S, o sa ma mai uit o data, o fi insemnand asta AllSeason? 4. Felicitari @Simplu01 @Vlad2018 pt masini si multi km fara incidente
  22. 1 punct
    Salutare, De cateva zile sunt fericitul posesor al unui Duster 1.6 Sce 4x2 varianta Prestige. Masina este foarte reusita si sunt incantat de alegerea facuta. Feeling-ul general e de "masina straina" cu o atentie sporita la detalii. Motorul este inca nou si nu si-a aratat performantele adevarate insa trage destul de bine. Inainte am condus un Logan 1.6 16v Euro4 care avea acceleratie pe cablu si reprizele erau mai alerte. Acceleratia electronica taie din elan-ul motorului .. am simtit asta si in pedala de acceleratie care are cumva un al doilea prag dupa care acceleratia e mai puternica. Consumul e undeva la 12l/100km dar e in scadere. Nu ma astept sa scada sub 10-11l/100km in Bucuresti si la stilul meu de condus. Nu folosesc functia Eco si cred ca in rodaj nu este oricum recomandata .. cu functia Eco activata motorul se simte mai lenes decat in mod normal. Pentru cei care asteapta o motorizare noua pe benzina pe Duster (1.3 Tce) parerea mea este ca nu prea merita.. motorul va fi foarte "gatuit" fata de acest 1.6 Sce. Deja a aparut GPF (Gasoline Particulate Filter) pe 1.3 Tce la Kadjar.. deci lucrurile se complica si pentru motoarele turbo pe benzina de aici inainte. Ganduri bune tuturor!
  23. 1 punct
    Salut,poate nu are legatura cu ce se vorbeste aici,dar asa informativ,in italia se poate deja comanda si varianta cu gpl care are acest motor despre care vorbiti aici. Costa cam cu 500 de euro in plus fata de varianta normala fara gpl.
  24. 1 punct
    Salut @MAK, din câte știu nu exista decât cele 2 metode descrise în amănunt de @Neek, cea cu total comander mi se pare cea mai ușoară și neinvaziva, și mai este metoda Supermodd, pe care o testez eu cu @Neek acum, în căutarea celei mai bune soluții de a face update la hărți dar și păstra fișierele originale. Variantele expuse de @Neek sunt gratuite, te costă doar sa zicem 30 de minute din viața. Apropo și mașina mea este garanție pana la 31 mai 2022.
  25. 1 punct
    Salut! Dupa o discutie mai aprinsa cu cei de la service, problema s-a rezolvat...ce-i drept, dupa a patra vizita . Drept multumire pentru atitudinea lor (care lasa de dorit) am schimbat service-ul pentru prima revizie si am facut si o economie de 50%.
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+03:00
×