Sari la conținut

Clasament

Conținut Popular

Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 29.01.2024 în toate secțiunile

  1. Vă salut ! Dupa mult timp in care am urmarit cu placere postarile celor de pe forum,a venit si momentul in care am reusit sa devin posesor de Dacia Duster Modelul este gama Extrem,a fost comandat in iulie 2023 si a venit dupa circa 4 luni in noiembrie 2023….de atunci am facut doar 1300 km,dar am avut timp sa ma indragostesc de aceasta masina😄 Pentru informare,modelul a costat 25460 €, dar cu 2 vouchere rabla ,cu un discount de 1000 €in luna iulie si adaugand optionale de aproximativ 500€, masina a costat 23500 €…un preț imbatabil pentru orice concurenta de 4x4😄 Ca optionale, nu am
    4 puncte
  2. Ai interpretat gresit . Intotdeauna folosesc frana de motor. Chiar si in oras. Am doua masini, deci pot sa fac comparatie. Duster 1.33 / 150CP/ EDC si Rover 45, Euro 3, aspirat, MPI, clapeta de acceleratie cu cablu. Si pot sa bag la comparatie si Loganul de 1,4 / 75CP pe care l-am avut 16 ani. La motoarele vechi, aspirate, cand inchizi acceleratia intra frana de motor 100%. La motoarele noi, turbo, cu clapeta drive by wire, la frana de motor, clapeta de acceleratie nu se inchide complet din prima, din mai multe motive cum ar fi: - inertia compresorului care ar crea o suprapresiu
    3 puncte
  3. In programele de diagnoza DDT2000 si derivate pentru stergatoarele fata este parametrul Wash_Wipe_Delay_TM_TP (ms), la masina mea are valoarea 750 ms iar stergatoarele pornesc dupa ce se stropeste parbrizul (poate aproape in acelasi timp doar cand vasul este aproape gol, situatii foarte rare ).
    3 puncte
  4. Un Dorel ți.a lipit bandoul.. Păcat de timpul pierdut în service dar asta e..Frumos exemplar.Sa.l stăpâniți sănătoși!
    3 puncte
  5. Da,are o strînsă legătură cu nivelul "enorm" de mare de ulei !!! Bine că nu a inceput să curgă pe la simeringurile de la arborele cotit! Și a mea este inca in garanție dar abia aștept să se termine ....oricum un schimb îl fac la ei și unul îl fac eu acasă (la fiecare 10.000) că într-un an trebuie să îl schimb de 2 ori. In 50K imediat chiar nu am avut absolut nici o problema. LE: și stai liniștit că nu o să recunoască că ei sint devină ,te aburesc ei 🤭
    3 puncte
  6. Uite aici ceva poze cu rezolvarea. Făcusem și un video dar nu îl pot urca aici . Dacă vrei îți trimit video pe what's up.
    3 puncte
  7. Priza montata in spate exista din 2017, de cand s-a lansat modelul. Poate nu era standard la versiunile inferioare, insa la Prestige/Extreme a fost dintotdeauna. Ca sa se vada jantele alea mai frumos, poti pune niste capace negre de plastic peste suruburile normale.
    2 puncte
  8. Priza exista si pe modelul din 2022. Altfel foarte faina masina si culoarea o prinde foarte bine! Si cu oglinzile aramii, mi-ar fi placut sa le am si eu pe a mea. Sa vezi ce frumos merge pe coclauri, te unge pe suflet! Multi kilometri fara incidente!
    2 puncte
  9. Acestea sunt preturile optionalelor unde sunt trecute inclusiv suruburile antifurt….cum ajung la masina trimit si pozele
    2 puncte
  10. Multumesc pentru urari🍻 Binenteles in prima zi ,cand am ajuns in parcare am observat primul defect…sau stricaciune M-am dus a doua zi in service sa fac constatarea…doua cleme de la suportul butoanelor de AC erau rupte…suportul trebuia comandat..nu aveau nici la uzina….a durat 3 saptamani si a patra ,a fost montat Nu trece nici o saptamana si surpriza…bandoul de pe usa dreapta fata a inceput sa se dezlipeasca ….din nou la service….3 ore de asteptare pt 5 minute de lipit Am facut rodajul ….pe partea tehnica nu au fost nici un fel de probleme🙏….schimbat la 2000 turatii,nu
    2 puncte
  11. Atasat vederea explodata a circuitului de racire la K9K874, procedura de golire \umplere am oferit-o in pagina precedenta, valabila si pentru K9K874.
    2 puncte
  12. Bună seara! Revin cu primele impresii dar nu și cele finale deoarece mașina a rămas în service până mâine. În jur de ora 10:30 a fost băgată mașina în servis după două ore jumate de așteptare. Am intrat și eu, chiar nu a comentat nimeni absolut nimic în legătură cu prezența mea acolo. La stand se afla mecanicul, un practicant și inginerul. L-am întrebat pe inginer ce este de făcut în legătură cu scurgerile respective si cu nivelul de ulei care este peste maxim. A băgat joja și a verificat...răspunsul sau râzând "este nesemnificativ" și a plecat de acolo fără sa mai zică nimic despr
    2 puncte
  13. Păi e simplu, ai 1,3 TCe. De ce e mai special 1,3 TCe: - nu ai capac de "culbutori" ci 2 capace; - cel dinspre radiator e corp comun cu galeria de admisie și ai 4 +1 garnituri, orientativ 140030373R - capacul spate e altă ciorbă, orientativ 132654210R Problema nu e demontarea capacelor ci eliberarea zonei adiacente, pompa GDI, cablaje, furtune etc
    2 puncte
  14. Salutare! Inainte de a vinde masina (Duster 2) m-am gandit sa fac update la harti. Am folosit doar Android Auto pentru navigare intr-ucat navigatia masinii nu m-a atras deloc. Azi Am tot facut drumuri cu stick-ul USB din casa la masina si inapoi, pana am facut toate update-urile cu toolbox-ul, sperand ca Dacia imi va 'scapa' ultimile harti de Romania si Bulgaria. Initial aveam versiunea 1.0.13.2 de software cu harti (RO + BG) din 2017/Q2 si harta de baza din 2013.06. Acum am doar softul mai nou 1.0.15.3 si aceleasi harti vechi cu "Media Nav Evolution late 2018", versiunea 9.12.187.7
    2 puncte
  15. Din fericire, problema e mai grav decât pare din diagnoză, așa că răspunde la: 1. Ce masină e, că din profil nu e niciuna. 2. Ce modificări are mașina ? (chipcirip,etc) 3. Ultima modificare efectuată la mașină a fost ? (și brăduț la parasolar e tot modificare) 4. Ce problemă are ? cu lux de amănunte
    2 puncte
  16. Glumești probabil sau faci parte din generația care nu știe ce e ăla jack 3,5mm, SCART, RCA , S-video Mufa respectivă e de intrare nu de ieșire, deci bagi semnal audio în Medinav nu scoți semnal audio (ilogic dealtfel). p.s. Completează corect profilul că blueDci nu exista în 2015.
    2 puncte
  17. Discutii despre filtrul de benzina gasesti destule pe forum, ex aici: https://forumduster.ro/topic/5637-filtru-benzina/?tab=comments#comment-86370 sau aici: https://forumduster.ro/topic/2989-16-sce-114-4x2/page/7/?tab=comments#comment-83633 ori chiar aici: https://forumduster.ro/topic/6585-dacia-duster-12-benzina-2017/?tab=comments#comment-90421 , etc… Asa cum scrie si in fisa de intretinere "Inlocuire filtru carburant extern (daca este echipat) la 120.000 km. sau la 6 ani" si cum au scris si colegii la majoritatea masinilor produse pentru Romania si Europa filtrul de benzina e inclus în
    2 puncte
  18. Nici o dezbatere nu este prea mare daca este de ajutor cuiva. Oricum, multumesc si tie si lui @Gil26 pentru efortul depus sa sustneti aceasta dezbatere in vederea finalizarii ei cu succes.
    2 puncte
  19. Man, e o procedura de 2 secunde prea mare dezbatere pe tema asta serios...
    2 puncte
  20. @hans , poate te ajuta, sau pe alti colegi de forum:
    2 puncte
  21. Legat de stații..Un pasionat auto mi.a spus..Mol,Omv,Petrom.F.rar în situații limita alimentez de la ceilalți.O fi bine..o fi rău.. Nu am avut probleme cu masina niciodată.. legat de benzina,motorina proasta..
    2 puncte
  22. Acelasi comportament l-am avut si eu cu stergatoarele la un moment dat - ba mergeau prea repede, ba prea incet. Cu diagnoza pusa ( DDT ) nu am reusit sa observam nimic anormal. Am gresat inclusiv mecanismul si s-a rezolvat problema pentru o perioada scurta de timp. Dupa ceva timp, chiar ani, am hotarat sa schimb ansamblul cu totul, inclusiv motorasul, pentru ca a aparut intr-un final DTC-ul de motor stergator blocat/scurt. Si culmea e ca am gasit ansamblu complet, motor + sistem, nou cu un cod ce nu apare in sistem.
    1 punct
  23. La coborari o treci pe manual si schimbi tu sa ai frana de motor. Bine, caricatura de frana de motor ...... motor turbo, clapeta drived by wire, emisii .... dar e mai mult decat nimic. La semafor, cand stau mult si mai ales cand intra S&S, trec in P (motorul e oricum oprit ...) si las frana. Nu-mi place sa ma orbeasca ala din fata cu franele lui si atunci incerc ca nici eu sa nu-l orbesc pe cel din spate.
    1 punct
  24. Apărătorile se noroi ți le-aș recomanda ,pe lîngă că arată bine alea și folosesc la ceva nu sînt doar pt aspect !
    1 punct
  25. In mod normal prima data stropeste. La mine am observat comportamentul descris de tine in doua situatii: rezervorul de lichid e aproape gol sau tin prea putin apasat pe maneta.
    1 punct
  26. Am dat "Like" dar tin sa si iti urez "traditionalul" sa o volonesti sanatos si cu placere, multi km fara probleme (arata foarte bine atat masina cat si proprietarul, asteptam cu interes si alte impresii \experiente )
    1 punct
  27. Cu Duster-ul nu poti face offroad extrem ca nu poate. Pragurile iti coboara garda cu 7 cm. Ceea ce ar trebui sa te ingrijoreze, chiar si la drumuri forestiere accesibile, este valva de pe galeria de evacuare. E montata spre toba finala. Este agatata cel mai des in offroad, si e o gramada de bani. Pe ea trebuie de montat scut.
    1 punct
  28. La orice revizie, intra spre exemplu X litrii in motorul Y. Din cauza ca nu se scurge tot uleiul din motor si subansamble, nu se pun toti cei X litrii, ci X-2/300 mL. Asa, nu o sa mai fie aproape de limita sau peste. Si din cauza ca uleiul este mai mult decat trebuie, e foarte posibil ca asta sa fie una din cauze. Indiferent de ce cauza ar fi, se schimba garnitura si se poate pune silicon, pentru a evita pe viitor astfel de probleme - asta e o lucrare pe garantie, nu pe cheltuiala clientului !
    1 punct
  29. Nu.Pe modelul respectiv s.a montat o singura dimensiune.Poti întreba la RAR.
    1 punct
  30. Vezi si atasat (si cu mentiunea ca aerisirea \purjarea circuitului de racire trebuie facute in mod conform) :
    1 punct
  31. La o reprezentanta au zis ca pun Castrol RN17 5w40 si la alta Dacia Oil nu retin ce specificatie. Am ales castrol.
    1 punct
  32. Salut. Inestetic, cu un adeziv de la Moment. Ar mai fi varianta unui holtzsurub, mai estetic.
    1 punct
  33. Multumesc MULT pentru informatii Ma apucam sa fac ceva si uite ca dadeam peste cap sistemul. O sa ma mai caut informatii si pe alte forumuri despre actualizarea hartilor pe MEdiaNav 4. Inca o data MULTUMESC
    1 punct
  34. Trebuie selecționat “aux” din meniul medianav. Oricum, din câte știu eu cablul trebuie să fie jack-jack, adică să te conectezi de la playerul extern la medianav prin intrarea jack și nu cea USB.
    1 punct
  35. Atasat doar ca ex si un extras dintr-o procedura de demontare \montare a comenzii (si cablului in actionare) de reglaj a farurilor:
    1 punct
  36. Cu placere si mentiunea ca orice cod OE se obtine \verifica doar pe baza seriei VIN (dar am pus acel tabel mai mult pentru a vedea si denumirile componentelor sistemului de reglaj, iar vederea aceea sper ca este destul de clara, inclusiv vederea explodata a farului, iar acestea poate sunt de folos si altor colegi de forum).
    1 punct
  37. Păi e simplu trebuie să "ridici" manual farul (tragi de oglindă) apoi locul în care bagi capătul cablului de reglaj e mai accesibil
    1 punct
  38. Eu la benzinara observ ca am un consum mai mare cu premium.La diesel parca se misca mai bine..Așadar folosesc doar benzina 95 la Suzuki.
    1 punct
  39. Mersi mult PufarinaUcigasa, chiar asta am facut aseara. Sanatate si numai bine iti doresc.
    1 punct
  40. @Pilu Trimite mail la cei de la Dacia ( Vocea Clientului ) cu seria de sasiu si o sa-ti trimita dansii un PDF/poza cu ce doresti.
    1 punct
  41. Mda, se pare ca nici MyDacia nu mai este ce a fost odata (informatia despre acest site este mai veche) , inainte pe acolo era si Cartea mea de service (ce \cand se schimba –prezente si pe coala A4, caracteristici lichide, ….), chiar si cand urmeaza urmatoarele 3-4 revizii (functie de data si kilometraj), ce operatiuni implica, etc … (doar ca ex atasat pentru masina din semnatura), apoi acest site a devenit mult mai “lapidar” iar acum se pare ca a si “disparut”, apare ceva de genul: Oricum eu am toate acestea dar am facut reviziile mai devreme de intervalele recomandate de producator (t
    1 punct
  42. Atasat cateva capturi referitoare la cutia JR5 –xxx de pe Duster H79 (cu mentiunea ca toate codurile OE se obtin si verifica doar pe baza seriei VIN) poate te ajuta, sau pe alti colegi de forum:
    1 punct
  43. Cu placere.foloseste le unde.ti i de trebuinta Aparatul e un telefon huawei p40 pro Insta n am, .sorry. Am postat aici pentru ca e formul meu de suflet.
    1 punct
  44. Domnule, mulțumesc pentru toate informațiile. Vreau să iau un Duster pe GPL și aveam o groază de întrebări. Ai răspuns la toate. 🍻 Prețul mașinii în 2023 pleacă de la 17.750 €, dar asta este situația. Nu îmi place, nu sunt de acord, dar îl accept. Îți doresc drumuri line și fără evenimente nedorite.
    1 punct
  45. Nice info, mersi @PufarinaUcigasa, am dat comanda de antigel Glaceol RX tip D si apa distilata. Evit momentan sa fortez masina ca e in rodaj, dar am iesit deja de 2 ori in offroad, prima oara pe un drum pietruit si pe namol si pante, unde am testat asistenta la coborare. E ok! - uitandu-ma pe youtube ma asteptam sa fie praf) Si a doua oara pe langa un lac si pe camp. Duster mi-a depasit asteptarile, imi place mult cum se simte suspensia in offroad, nu inteleg de ce multi aleg sa o schimbe direct, mi se pare cel putin decenta. Nu stiu de ce unii zic ca 150cp nu sunt suficient
    1 punct
  46. Eu am schimbat uleiul din cutie la aproape 6 ani si 104oookm. Uleiul era destul de inchis la culoare si cam subtire. Ce e curios, ca dupa schimb s-a auzit acel "sirenaj" pe la 90-100km/h. Acum, la 130oookm nu se mai aude.
    1 punct
  47. Eu am dat o soluție, o aplici doar dacă vrei. Dacă mergi pe calea garanției vezi cum/dacă explici apariția problemei. Te rog să anunți aici , dacă poți și vrei, rezultatul. (Nu ești primul cu roți schimbate și bătut în roți)
    1 punct
  48. Schimba electrozii la 'electromotor'. In ce stare e roata dintata? Daca persista eroarea apeleaza la in electrician auto cu stand de proba.
    1 punct
  49. pe mine asta m-a convins sa iau Duster
    1 punct
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+02:00

  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • Postări

    • Salutare si bine v-am gasit  Sunt proaspat posesor al unui duster  din 2015 motorizare reno 1.6 16v provenienta polonia  am 2 intrebari pentru voi poate ma puteti ajuta  1.care sunt sigurantele si/sau releul daca are de la proiectoarele de ceata fata,,,, prin toate manualele pe care le-am rasfoit in ultimele zile cautind informatia imi da siguranta cu nr 7 pt lampile de ceata spate  care functioneaza corect  dar nu reusesc sa identific releul sau siguranta pentru proiectoarele( care la mine refuza sa se aprinda) manualul pe care il am e in poloneza si nu ma ajuta  Eventual daca aveti un manual in engleza sau romana printabil ar fi grozav 2 frina de mina  este cel putin ineficienta ,  credeti ca schimbarea ferodourilor ar ajuta ? sau e doar chestie de reglaj  Masina a avut ceva indoituri pe la buza pragurilor si un pic de rugina dar le-am rezolvat  deasemeni i-am montat un kit de prodectie pt aripi si usi ce care cred ca va avea nevoie  pentru ca v-a vedea destul de des macadam si drumui rele in iesirile la pescuit  
    • Sintagma "Acelasi comportament..." nu este destul de clara ? Mai mult de atat, s-au inlocuit destul de multe mecanisme pe garantie tocmai din cauza acestui comportament. Data viitoare, comentariile de genul celui de mai sus, o sa fie sterse pentru ca semantica e destul de clara. Acum l-am lasat pentru a se intelege raspunsul. 
    • Referitor la "Acelasi comportament l-am avut si eu cu stergatoarele la un moment dat - ba mergeau prea repede, ba prea incet ..." deci mecanismul de actionare defect a generat faptul ca  plecau prima data (inainte) stergatoarele de parbriz si apoi se actiona stropitorul asa cum a scris colegul @ diadrian (pentru ca despre asta se discuta acum aici) ??
    • Acelasi comportament l-am avut si eu cu stergatoarele la un moment dat - ba mergeau prea repede, ba prea incet. Cu diagnoza pusa ( DDT ) nu am reusit sa observam nimic anormal. Am gresat inclusiv mecanismul si s-a rezolvat problema pentru o perioada scurta de timp. Dupa ceva timp, chiar ani, am hotarat sa schimb ansamblul cu totul, inclusiv motorasul, pentru ca a aparut intr-un final DTC-ul de motor stergator blocat/scurt. Si culmea e ca am gasit ansamblu complet, motor + sistem, nou cu un cod ce nu apare in sistem.
    • Eu spre exemplu nu vad nici o diferență între fosta mașina ,un Jimmy motor 1.3  și Duster chiar din contra. Dusterul este mai ok ! 
  • Topicuri

×
×
  • Creează nouă...