Tabel Lideri


Conținut Popular

Afișez cel mai apreciat conținut din 22.09.2017 în toate secțiunile

  1. 4 puncte
    nu am acele stergatoare reper nou janta aliaj model "haru" cod:403000351r 1600 lei. set (4 buc)
  2. 4 puncte
  3. 4 puncte
    Salut, sunt din Cluj, si sunt mandru posesor al unui duster 1.5 dCi, 4x4, 110 cp. Este la mine de la 99.500 km, iar din august am parcurs cu el 3.000 km. Sunt foarte multumit de masina, am tras de ea peste tot, pe toate tipurile de drumuri si chiar am ramas impresionat de ceea ce ofera. Masina a rulat in Austria, iar inainte sa dau banii pe ea am verificat-o la reprezentanta (istoric si tehnic), rezultatele au fost pozitive dovada ca a fost intretinuta bine. O folosesc zilnic si spun ca urmatoarea mea masina va fi un Duster nou cumparat de la reprezentanta.
  4. 4 puncte
    Mie mi se par foarte utile, fara ele lateralele si luneta spate spate se fac ca porcu' imediat. Cu ele dureaza un pic
  5. 3 puncte
    Sa-mi creasca inca un picior daca mai citeste cineva forumul inainte de a intreba.... Toate astea de mai jos... evident, ai alt tip de ulei in motor, ala din articol e pt diesel.
  6. 3 puncte
    Nu poate fi comparat Dusterul 4wd cu vreun turism la capitolul asta, pana nu ii vezi rezervorul - cum arata pe dedesupt. Are o "umflatura" in dreptul cardanului. Asta e o mare sursa de erori, mai ales cand se apropie de gol si mai ales la inclinatii (e.g. parcare pe bordura, citire aiurea la o curba luata tare, dracu stie). O buna practica (pt orice masina) spune ca, mai ales iarna, sa circuli cu rezervorul preponderent plin. Sunt multiple argumente sa faci asta, si "investitia" o faci doar la primul plin. Eu unul, cand ajung pe la jumate alimentez din nou (e o lectie invatata de pe vremea unor masini care aratau nivelul de carburant super aiurea). Dar ma gandesc ca nu am nevoie de adrenalina de a cauta "peco"-uri dubioase pt ca imi arata autonomie "- - -". Mentionez deci ca nu am observat vreodata problema descrisa in aceste ultime post-uri PS. In weekend am avut peste 250 km de probe de concurs in offroad, etape de legatura pe asfalt, plus o tura de trial inainte si diverse locuri care iti faceau pofta de "joaca". Uneori o canistra poate fi de real folos. Insa si asa se gaseau benzinarii daca cumva ramaneai "pe aburi". In RO nu prea ai scuze daca ramai in "pana prostului".
  7. 3 puncte
  8. 3 puncte
    H5F (injecíe directă) + GPL(cu injecție de gaz "lichid") = probleme, puteți căuta chiar pe acest forum - la asta s-a referit MAK K4M (injecție indirectă) +GPL a fost chiar echipare de fabrică pentru țări din Europa
  9. 3 puncte
    De acum, poate sa vina iarna! Fulda Kristall Control HP 2
  10. 3 puncte
    Duster are unghuri de degajare foarte mari. Cu tot cu aparatorile de origine nu am observat vreo imbunatatire prea mare. De asemenea trebuie o oarecare grija iarna (mai ales la mers pe coclauri), daca se colmateaza cu zapada si apoi ingheata (e cazul meu, locuiesc la casa pe un drum pietruit, noroi + zapada din greu). Eu am renuntat la aceste aparatori.
  11. 3 puncte
    Niste poze de pe dealuri - la o plimbare prin jurul casei...
  12. 2 puncte
    salutare si bine v-am gasit marturisesc ca de o luna tot trag cu ochiu pe forum iar acum in sfarsit pot sa postez si eu
  13. 2 puncte
    Poza de "AFTER" ... unele de pe traseu vor urma in zilele urmatoare.
  14. 2 puncte
    Io dupa 2 ani jumate am renuntat sa ma gandesc cat anume e in rezervor. Cand o vad ca se imputineaza bilutele ma duc cu ea la adapat. Works every time...
  15. 2 puncte
    SL Explorer este Laureate cu niste accesorii in plus (navi, cruise control, pack look, pack adventure, probabil camera si senzori de parcare) si cu niste elemente particulare de design, totul la un pret mai mic, ca pentru final de serie PH2.
  16. 2 puncte
    Am pus poze mai jos. Huse auto care vin perfect: http://www.huseautotm.ro/ a facut un coleg la Kuga in jur de 600/650lei, zici ca-s de fabrica, daca nu observi slitul pentru airbag din lateralul spatarului. Montajul cica e complicat, i l-au facut la firma in vreo 1h, dar vin perfect. Pe site nu apare Duster, dar poate nu e actualizat. Colegul a intrebat pentru mine cand a fost la ei si au zis ca fac pentru Duster.
  17. 2 puncte
    @CDN, Bluetooth e un protocol de transmitere a datelor (nu doar audio). In cazul de fata, ceea ce preia microfonul (bun sau rau, chiar nu conteaza) este analogic si trece prin MediaNav, care-l transforma in digital si-l trimite prin Bluetooth la telefon. Daca telefonul are o implementare mai redusa a protocolului Bluetooth va suporta doar audio la calitate mai proasta, indiferent de ce poate MediaNav sa ofere. De asemenea, telefonul poate sa nu faca fata fluxului audio trimis de MediaNav: de ex. daca MediaNav trimite 320 Kbps si telefonul poate accepta doar 128 Kbps, diferenta vor fi pachete de date trimise de MediaNav dar pe care telefonul nu le-a primit, deci informatie mai putina. Ca sa fac o analogie putin trasa de par, e ca si cum ai avea cel mai tare sistem audio, cu amplificatoare scumpe si de calitate, dar boxele sunt niste chinezarii ordinare. Degeaba trimite sistemul sunetul clar si fara distorsiuni, daca boxa nu poate sa-l redea la adevarata lui calitate.
  18. 2 puncte
    Salutare, Au inceput oficial inscrierile la GTC Trophy, ceea ce inseamna ca locurile de cazare se vor ocupa in curand. Revin cu rugamintea ca in masura in care sunteti hotarati sa participati, sa timiteti mailul de confirmare cat mai repede, pentru a putea comunica din timp organizatorilor necesarul de locuri de cazare. Reamintesc ca participantii la Duster Trophy beneficiaza de o reducere de 50 RON de participant, astfl incat taxa all inclusive este de 500 RON. Pentru inscriere la Clasa Duster (Hobby) va rog sa trimiteti un e-mail la [email protected] sau [email protected] cu urmatoarele informatii: - Nume, prenume –Pilot - Nume, prenume –Copilot - Modelul de Duster (motorizare si tractiune) - Telefon de contact - va rog sa precizati daca sunt insotitori si daca da daca este nevoie de camere/mese suplimentare Pana in acest moment s-au inscris 8 echipaje. De asemenea, pe langa acest mail va rog, in masura in care puteti, sa va inscrieti si pe situl CNOR la clasa Hobby, detalii mai jos in acest text. Am aflat si cat costa asigurarea si vizita medicala: 50 RON, respectiv 25 RON. Iata si cateva informatii preluate de pe pagina GTC Trophy: Programul de desfasurare a competitiei: Joi 12.10 •11.00: Deschidere Parc tehnic – Piata Daciei, Buzau •16.30-22.30: Verificare tehnica / Inscriere concurenti – Piata Daciei, Buzau •19.00-23.00: Masa seara – Hotel Cazino, Sarata Monteoru •Joi Seara: Cazare – in Sarata Monteoru Vineri 13.10 •07.00-08.30: Mic Dejun – Sarata Monteoru •09.30: Sedinta tehnica – Piata Daciei, Buzau •10.00: START Festiv – Piata Daciei, Buzau •10.45: Parada masini 4×4 – deplasare la Trial, Buzau •12.00: START Proba Trial – Buzau •15.30: START Proba Traseu, Stagiu 1 – Buzau •Vineri seara: Stop Timp – Pauza masa – Izvoranu •Vineri noaptea: FINISH Stagiu 1 – Sarata Monteoru Sambata 14.10 •06.00-08.30: Mic Dejun – Sarata Monteoru •07.00-09.00: START Stagiu 2 – Sarata Monteoru •Dupa-amiaza: FINISH – Sarata Monteoru (in maxim 24 ore de la Start Stagiu 1) •19.30: Masa festiva + GTC Party – Hotel Cazino, Sarata Monteoru Duminica 15.10 •08.00-10.30: Mic Dejun – Sarata Monteoru •10.45: Premiere – Hotel Cazino, Sarata Monteoru •11.30: Conferinta de Presa – Hotel Cazino, Sarata Monteoru Nota: Acest program este orientativ. Eventualele modificari se vor afisa la Secretariat si anunta la Sedinta tehnica de Vineri, ora 09.30. Inscrierea la GTC Trophy 2017 se face pe pagina competitiei din site-ul oficial al Campionatului National de Off- Road Taxa participare– include taxa sportiva + pachet promo + acces la Masa Festiva / GTC Party + mese in traseu (masa pranz Trial + cina la Izvoranu + bautura + cafea): •Taxa participare STANDARD – 500 lei / participant •Taxa participare OPEN – 600 lei / participant •Taxa participare Extrem – 700 lei / participant •Taxa participare Hobby – 300 lei / participant Taxa all-inclusive– include Taxa de participare + cazare 3 nopti + mese de seara si mic dejun + bautura + cafea: •Taxa all-inclusive STANDARD – 750 lei / participant •Taxa all-inclusive OPEN – 850 lei / participant •Taxa all-inclusive EXTREM– 950 lei / participant •Taxa all-inclusive HOBBY – 550 lei / participant Taxa insotitori, asistenta – 450 lei / persoana – include cazare hotel + masa + acces la Masa Festiva/GTC Party + mese in traseu (masa pranz Trial + cina la Izvoranu + bautura + cafea), in limita locurilor disponibile. Taxa participare doar la Trial: 150 Ron / echipaj – inscrierea se face doar joi. Participarea doar la proba de Trial este valabila pentru clasele Standard A, Standard B, Open si Extrem. Taxa Masa Festiva/GTC Party (pentru cei care doresc sa vina doar la Masa Festiva, in limita locurilor disponibile): 150 Ron – include mancare, bautura si accces la petrecere. Inscrierile se fac pe site-ul oficial CNOR cnor-fras.ro/GTC-Trophy-2017 pana la data de 11.10.2017, orele 20.00, iar plata taxelor se va face in contul Clubului ACS GTC MotorSport : RZBR 0000 0600 1449 2301 deschis la Raiffeisen Bank, cu specificarea numelui concurentilor pentru care s-a facut plata. Organizatorul asigura locuri de cazare sportivilor inscrisi pe site-ul oficial al competitiei pana la data limita cu prioritate, in rest se va aplica principiul primul venit – primul servit in limita locurilor disponibile. Restul concurentilor sau insotitorilor / asistenta inscrisi la fata locului isi vor putea asigura singuri cazare la pensiunile din zona. Mai multe detalii pe: http://www.gtctrophy.ro/gtc-trophy-2017/ Cu stima
  19. 2 puncte
    Reporter:In Brazilia exista un model de virf pentru Sandero dezvoltat de divizia sport de la Renault RS. Nu aveti in plan aducerea acestui model pe pietele din Europa? F.Mariotte:Bineinteles modelul RS ar fi binevenit, ne-ar colora oferta, dar piata unor asemenea masini de sport este foarte redusa,se pot vind exemplare putine de acea nu corespunde asteptarilor noastre. Daca ne-am apuca ar trebui cheltuit foarte mult pe marketing, influentarea achizitiilor pe un model din care nu se pot vinde multe exemplare. Un model sport nu este modelul asteptat de oameni de la Dacia. Recunosc ca Sandero RS din Brazilia este o masina foarte buna, indiscutabil, daca am incepe sa o importam ar trebui sa platim taxe mari, pentru ca are un motor prin aspiratie de 2 litri cu emisii substantiale. Din acest punct ar deveni scumpa si nu ar mai fi un Dacia adevarat. Umplerea niselor de piata nu este scopul nostru. Au fost zvonuri, ca si alti fabricanti vor introduce modele low cost, acest lucru pina acum nu s-a realizat, Dacia functioneaza fara concurenta direct pe piata de 13 ani dupa repornire. Nu va surprinde acest lucru? Concurentii nu au reusit pina in ziua de azi, sa ofere o paleta asemanatoare cu Dacia. Pina in prezent suntem unica marca low cost din Europa. Au fost incercari, insa au fost sub denumiri de marci existente si asa nu se poate. Prima data trebuie creata o noua marca, sau vitalizata o marca existenta, dupa care oamenii trebuie intimpinati cu un mesaj deschis.Asta este cea mai buna cale a unei marci low cost pentru succes. Si Dacia a urmat exact acest drum. Gasim marci asemanatoare si in alte domenii, companii de zbor, Easyjet este semnificativ mai ieftin decit Air France dar as putea aminti Ikea unde poti cumpara mobilier de stil, calitate buna la preturi accesibile. Ikea este usor de definit printre ceilalti producatori de mobila si Dacia este la fel intre marcile de masini. Produsele noastre se adreseaza si trebuie sa satisfaca cerintele, unei mase largi de cumparatori. Masini simple, de incredere vindute la un pret accptabil. Cel care cumpara o Dacie noua la pretul unui second-hand de dimensiuni asemanatoare, primeste o masina noua cu 3 ani garantie. Este o oferta unica. Cum explicati ca Dacia este achizitionata in special de cumparatori particulari? Se poate observa acel trend conform careia oamenii incearca sa cheltuiasca tot mai rational. Pe piata privata clientii cumpara masini din economiile lor personale, de acea se uita foarte tare pe ce cheltuie banii, foarte importanti pentru ei si sunt foarte sensibili la pret. Dusterul este cu 6-7 mii euro mai ieftin decit un model concurent de aceasi dimensiuni. Cumparatorul gindeste in acest fel: aleg aceasta masina deorece din diferenta de pret pot cumpara o serie de alte bunuri, pot sa calatoresc sau i-mi reinnoiesc casa. Avem patru milioane de persoane care ne urmaresc pe Facebook, in cele mai multe tari avem o activitate febrila in cluburile marcii. Cind mergem la o intilnire a marcii in Franta unde, se aduna 7-10 mii de oameni, atunci intotdeauna ii intrebam pe proprietari despre parerea asupra masinii. In general avem raspunsuri pozitive si multumiri ca am lansat aceasta marca, fiinca impreuna cu ea au primit toate avantajele unei masini de timp liber de la exterior robust si pina la pozitia inalta la volan; si in paralel, au realizat si economii substantiala care pot fi cheltuiti in alte domenii ale vietii. Acest stil consecvent, constient de cumparaturi s-a dezvoltat si a devenit un trend in Europa si poate fi remarcat crescind si in tarile bogate. Cheia succesului Dacia este ca am observat acest fenomen mai repede decit alte marci. Cum a influentat criza economica din 2008evolutia Dacia pe piete? Nu credeti ca, dupa criza au inceput oamenii sa fie mai atenti cu cheltuielile proprii? Faptul ca pietele auto au decazut nu ne-a afectat pozitiv. Daca bine i-mi amintesc in tara Dumneavoastra ( Ungaria ) vinzarile au cazut la jumate. In aceasta faza si noua ne-au scazut vinzarile. Dar pe urma, am aparut si pe alte pieti, astfel fata de criza care se adincea, cifrele noastre au inceput sa creasca. A aparut, principiul amintit ' smart buy ' in cumparaturi, care a influentat toate domeniile comertului, acest principiu a fost bineinteles multiplicat de criza. Pe urma a venit Dusterul in 2010, l-am prezentat in cel mai bun posibil moment. Dupa revigorarea marcii Daca in 2004, cum a-ti convins oamenii ca aceste masini nu mai sunt acele masini care au fost fabricate de marca in secolul trecut? In anii 2000 si eu am lucrat in Ungaria. Multi comercianti au incercat sa ne spuna ca marca asta este condamnata din fasa din cauza originii si a calitatii modelelor anterioare. Fata de acestea azi am ajuns la situatia conform careia, in Europa, exceptind Romania, Dacia are cea mai ridicata cota de piata in Ungaria, dar avem succes si in celelalte tari din centrul si estul Europei , unde oamenii cistiga mai putin ca si in vest.
  20. 1 punct
    Salut. Ieri a venit si a mea: 4x2 EDC, SL Plus, cu MediaNav, scaune incalzite, cutia automata, camera marsarier, cadou Dacia senzori parcare spate si presuri cauciuc. Am facut doar 30 km, consum 5,9, turatii pana in 2500 ca asa scrie in carte. Cutia e ok, imi place. Aveam emotii in privinta scaunelor, dar chiar sunt multumitoare. La fel, sistemul audio. Pretul final cu rabla a fost 145000 euro.
  21. 1 punct
    Dat fiind ca la service, doar piesele inclusiv bara ajungeau la 1300 ron? Am zis ca mai bine o fac singur in parcare. In felul asta am consumat 4 ore de munca si 180 ron. Si rezultatul in poze. Stiu, nu e perfect 100%, dar ma multumesc si cu 95 %.
  22. 1 punct
    La directie asa face si la mine!!
  23. 1 punct
    Orcum cred ca o sa fie mai scump.daca vrei pret bun cred ca acum este momentul!!!
  24. 1 punct
    Am reușit să montez ștergătoare Valeo, cu puțină manoperă ...
  25. 1 punct
  26. 1 punct
    Ca feedback, Nexenul ala de iarna WinGuard SUV e super ok (am avut pe Terios si are pe Duster colegul Bunu Constantin). De asemenea la pret bun si calitate ok sunt Viking SnowTech SUV (am pe Duster si pe turism).
  27. 1 punct
    Salutare, De astazi posesorul unui Duster 1,5 dci 4x4 Black Touch negru. Postez primele 2 poze. Revin cu detalii in zilele urmatoare. Stiti cumva daca acest model are cablajul pentru camera spate?
  28. 1 punct
    Sa o stapanesti sanatos!
  29. 1 punct
    Inteleg ca se poate face asta: https://forumduster.ro/topic/1727-activare-inchidere-automata-usi-la-plecarea-de-pe-loc/?page=10&tab=comments#comment-49384
  30. 1 punct
    @capone pentru ultima data iti explic, cat de frumos pot. NU favorizeaza nimeni anumiti useri. NU exista vanzatori acreditati ai forumului. Exista doar oferte sau recomandari / feedback. Te rog mult daca ai nelamuriri sa vorbim in privat ca sa nu poluam aici. - comentariile offtopic vor fi sterse. Linkurile date de tine sunt niste recomandari care pot fi utile pt colegi, la fel si ideea buna a unui topic cu preturi mici la piese si accesorii - de aceea nu ar fi corect sa fie sters postul, poate ar putea si alti colegi sa continue cu alte recomandari. Din regulamentul de la Bursa: -nu postati reclama mascata -nu postati linkuri comerciale - daca aveti o firma ce ofera servicii / produse puteti posta anuntul dvs insa la contact veti putea trece numai nr de telefon si o adresa de email.
  31. 1 punct
    Ultima ora! Premiile Duster Trophy sunt in valoare totala de 1200 Euro, astfel: Traseu:... - locul 1 - 3 vouchere service Dacia a cate 100 Euro - locul 2 - 2 vouchere service Dacia a cate 100 Euro - locul 3 - 1 voucher service Dacia de 100 Euro Trial: - locul 1 - 3 vouchere service Dacia a cate 100 Euro - locul 2 - 2 vouchere service Dacia a cate 100 Euro - locul 3 - 1 voucher service Dacia de 100 Euro Daca nu te-ai inscris inca, acum este momentul. Trimite un e-mail la [email protected] sau [email protected] cu urmatoarele informatii: - Nume, prenume –Pilot - Nume, prenume –Copilot - Modelul de Duster (motorizare si tractiune) - Telefon de contact Te asteptam!
  32. 1 punct
    Presiunea eu unul as zice sa o setezi la cea recomandata de producator.
  33. 1 punct
    Dati un semn si vedem cum facem.
  34. 1 punct
    Duraluminiul din care e facut scutul are si alte metale in compozitie. Aluminiul chior e moale. In plus, aluminiul chior, in contact cu aerul, mai bine zis - oxigenul din aer, se oxideaza imediat si face o pelicula de oxid de aluminiu care pasiveaza, face o pelicula de protectie. Din acest motiv, la sudura aluminiului se lucreaza cu un flux de gaz de protectie, de exemplu. Scria chestia asta asta prin manualele de chimie de prin liceu. Ma rog, liceul facut inainte de '89 , ca acum nu sunt la curent cu ce se mai studiaza. Daca pentru aluminiu ar fi functiona chimicala aia de-ai cumparat-o, cel mai probabil culoarea alba ai capatat-o din reactia altui metal din aliaj cu acidul? din zmac. Cel mai probabil magneziul sa fi dat reactia de "albire". Dar daca-ti place sa experimentezi, alchimist te numesti.
  35. 1 punct
    @capone am mutat sugestia alternativa pt filtrul de polen intr-un topic existent, dedicat - altfel ajungem la discutii de pret nepermise pe Bursa. Multumesc pt intelegere. @Caphonne dai mai usor de @PLANETARA la telefon.
  36. 1 punct
    Oficial îți vor spune că nu se poate, dar poate ai noroc în reprezentață Neoficial e plug&play, dar ai nevoie și de antenă gps
  37. 1 punct
    TICO98. Cica merge mai bine, are si aceeasi mufa.
  38. 1 punct
    Da, acolo este amplasat.
  39. 1 punct
    Salut! Recent, am făcut aceste schimbări la forum: - Scriptul forumului a fost upgradat. - Serviciul de găzduire a fost schimbat. - Am adăugat limba română pe forum. - Forumul poate fi accesat acum prin protocolul HTTPS - https://forumduster.ro - A fost rezolvată problema de formare a codului bbcode. Înainte: http://prntscr.com/grkwof Acum: http://prntscr.com/grkx9c - Câmpurile "Ce autovehicul deții?" și "Localitate" au fost înlocuite. Vă rog să vă actualizați profilul. Înainte: http://prntscr.com/grkyee Acum: http://prntscr.com/grkz2x - Am creat un forum nou pentru cei care doresc să-și cumpere un Duster și au întrebări - https://forumduster.ro/forum/76-dacia-duster-sfaturi-de-cumpărare/ - Înregistrarea unui cont este acum posibilă cu Facebook, Google și email. Dacă aveți întrebări, sugestii sau ceva nu funcționează, postați aici.
  40. 1 punct
    Simplu: 24mii parcursi de un carnat inept care a facut scoala de soferi cu femeia de serviciu. Eu am discurile ca noi si placutele idem. Daca aduni astea cu posibilitatea sa fii fost parcursi in teren de ca*at in marea lor majoritate + mers tare/neadaptat.. you have your answer.
  41. 1 punct
    Aparatorile dupa parerea mea sunt doar practice dar cand este vorba de estetica......:(((
  42. 1 punct
    Ce avem noi aici, buton soft deschidere portbagaj (ca la Clio4)
  43. 1 punct
    Asaaaa... N-a durat decat o vara. Am pus barele pe masina. Multumesc din inima(partidului) lui apashi, da' metoda lui de a prinde barele la mine a esuat spectaculos. Am cumparat si eu balamalele alea minune da' omuletu care le-a indoit a facut o treaba...varza. Asa ca a trebuit sa rezolv urmatoarea problema: cum sa le fixez eu singur, sa fie solid intepenite si mai ales sa nu se vada chiar urat...? Suruburi M8 din dedeman alea cu capatul ca un T. Sunt pentru fixare garduri cica. Am polizat capetele incat T-ul sa aiba dimensiunea din interiorul barei. Apoi am facut niste saibe dreptunghiulare groase, ca sa intre in aceeasi latime (24mm) ca si capatul surubului. In felul asta sunt blocate pe canal si e perfect. Pe corpul filetului am bagat varnes contractil, si ca sa protejez surubul, da' si fiindca arata mai bine negre...Piulitele de 8 is alea cu cap sferic, infundate. Dupa aia am facut 4 bucati de platbanda de otel de 5mm cu gauri in ele date de 8.5mm; pe o fata a otelului am lipit cauciuc de camera taiat pe conturul piesei. Astea 4 fiare au fost finisate cat am reusit eu de bine, degresate, apoi primer si la urma vopsea neagra, Sper sa reziste..vedem la iarna. Ce am descoperit: desi eu am vrut neaparat barele alea de 108cm (ca nu imi place sa iasa din masina) astea scurte sunt efectiv la limita de prindere in partea din fata pentru ca longitudinalele de pe Duster nu sunt paralele. Daca imi mai trebuiau 4mm nu mai aveam cum sa le pun. La cioara proasta i face Dumnezeu cuib... Cu tot cu poze cred ca se intelege ce si cum. Asta e metoda pentru unu' care nu reuseste cu balamaua vietii... P.S. Trebuie cuiva prinderi Wingbar pentru Porshe Cayenne ? Am prinderile, nush' ce am facut cu Porshu'...
  44. 1 punct
    Tocmai asta am vrut sa evit, pune / ia talpa de pe masina. Puteam sa fac o montura fixa, dar nu am vrut sa mai cheltui niste bani in plus. Cablul nu e strans sub cauciucul ala, nici vorba sa faca un contact electric cu masina acolo ( o alta masa ). Am ales solutia asta cu bara din doua motive : e oarecum un soi de antifurt, nu se poate trage usor antena de acolo, si antena ramane acolo indiferent de viteza, de eventuale lovituri ( crengi de copaci ). O voi vopsi ca sa imbunatatesc un pic si aspectul.
  45. 1 punct
    Eu ma feresc de toate cele care contin siliconi (si silicoane..) Cea mai buna solutie pentru intretinerea plasticelor si a chederelor este apa cu otet amestecate in proportie de 1 la 1. Un amestec format din 1/3 apa si 2/3 otet previne inghetarea geamurilor si ajuta la o mai buna stergere a parbrizului. Asa-zisul miros neplacut dispare foarte rapid.
  46. 1 punct
    Buna idee bmcpst. Mersi o sa incerc maine asta.
  47. 1 punct
    Eu am cautat sa fac ceva mai rapid si ieftin. Sent from my SM-G360F using Tapatalk
  48. 1 punct
  49. 1 punct
    @dacian: felicitari pentru pledoarie Eu am ales Duster Laureate 1.5 dci 4x4 cu pachet look gratis (era la oferta), Nu regret alegerea facuta si nu de putine ori renunt la a merge cu masina de serviciu (un Passat B6 2.0 tdi) in favoarea Duster-ului.
  50. 1 punct
    Eu as zice cam asa, pentru km multi pe an peste 20000, pentru tractare rulote sau remorci, pentru drumuri majoritare forestiere, pentru conducere gen primul la stop, pentru depasiri in forta pe distante scurte DCI neaparat, (chiar daca 19k de euro devine cam exagerat). Pentru majoritar oras (distante scurte), chiar daca consumul este mai mare, la mine a ajuns max 8.7 in oras, mers 12km pe zi bara la bara,in week-end plimbari intre 100 si 500km, ceva forestiere usoare, la un pret de 15k EURO( full 4x4 fara piele), condus linistit, eu zic ca merita benzina si nu ai nevoie de mai mult. Ca sa fiu cinstit am redescoperit placerea condusului la viteze legale, mers agale, relaxat,fara agitatia si enervarile cotidiene referitoare la "agitatii" din trafic. Cu cat ai o masina mai puternica esti mai tentat sa mergi cu viteze mai mari, acceleratii mai brutale, depasiri aproape de limita, etc. Asa ca trecerea la un motor mai modest a o binefacere pentru mine si familia mea.
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+03:00