Sari la conținut

Clasament


Conținut Popular

Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 20.07.2019 în toate secțiunile

  1. 5 puncte
    Salut! Sper să nu greșesc topicul. Am făcut comandă pe 31 mai (plătit avans) pentru un TCe 150 4WD Confort. Vocea clientului m-a anunțat că pe 19 iulie iese din fabricație. De fapt pe 19 iulie am intrat în posesie. Am fost plăcut impresionat nu numai de faptul că am primit mașina înainte de vacanța din august, ci și de felul în care am fost tratat de Vocea Clientului. Peste Comfort am luat Pack Parking (senzori + cameră bară spate) + Medianav. Accesorii: Cameră 180 bară față, “multi-mode” (cred că sunt 3 moduri de display a imaginii).. Despre mașină. Am făcut în două zile 597 de km - A2 dus-întors. Fiind în rodaj (cartea cred că spune 1000km, dealerul mi-a spus 1300, eu vreau să menajez motorul 2-3000) am ținut-o pe la 2000-2500 de turații și 110 kmph, mod Eco. Foarte plăcut impresionat de cât de resposive e motorul. Înainte am condus un Logan 1.4, deci comparația e puțin aiurea, dar în zonele deluroase din Dobrogea de pe A2 (pe care o fac frecvent) reacția mașinii a fost foarte lejeră comparativ nu numai cu ce conduceam, dar și cu ceilalți participanți la trafic (mod Eco, turații mici). Tot referitor la cuplu, bordurile pe care le știam sunt acum o jucărie. La ieșirea din giratoriu spre podul Agigea din zona port (cum pleci de la Perscăria lui Matei) mașina cere treaptă de viteză superioară în rampă. Consum pe CB 7,4: A2 dus întors + 15 km București + 2x CT-Eforie + ceva în CT. Minusuri: (minore) mufa USB Medianav e aiurea. Butoanele de geamuri la șofer sunt prea în spate. Mă bucur că am luat camera bară față. Nu credeam, dar a fost de folos deja de două ori. Intră în acțiune imediat după ce se iese din marșarier sau la apăsarea butonului.. Minus: pe siteul de accesorii se spune că se cuplează la unul din butoanele de pe pianul de sub Medianav. La service mi-au montat un buton dedesubt, sub claviatură, lângă priză. Minus la Medianav: nu e multi-touch. Calitatea construcției: cei 20 de km cu gropi de pe A2 de lângă București sunt mult mai ușor de suportat, deși i-am abordat cu 80 kmph acum (față de 120-130 până acum). Insonorizarea mi se pare decentă. Am primit note mici la “condus eco”. Încă mă acomodez cu mașina. Din cauza asta am vrut s-o scot la drum lung și monoton. Poziția de condus (scaun plus cotieră) și capacitatea de răspuns rapid a mașinii mi-au indus un mod de condus relaxat, lejer, fără a fi nevoit să anticipez cu până la 10 secunde configurația în trafic (cum se întâmpla până acum conducând cel mai slab motor Dacia). Nu am folosit Cruise Control (cred că m-aș plictisi). Nu am folosit încă tracțiunea integrală. Acestea sunt impresiile mele după două zile și 600 de km. În ansamblu sunt mulțumit de mașină - e onestă și nu te face de rușine.. Sper (și cred) că pariul pe care l-am pus cu noul motor să fie unul bun. Dacă am bătut câmpii, scris în topic greșit etc. îmi cer scuze. Ce mă nelămurește: schimbul de ulei la 30000km/un an. Nu e prea rar? Parcă intenționez să-l fac mai des. Am luat mașina să o țin, nu să o vând după leasing. Dacă cineva cu știință are un răspuns, vă rog să îl împărtășiți. Mulțumesc.
  2. 4 puncte
    Măi Mariane,nu prea faci diferente intre multe chestii dar eu nu te.am facut prost sau(nu s.au) alte apelative..Daca am aruncat cate.o pastilă am zis sa descretim fruntile..Asa si despre bucuresteni se pot spune vrute si nevrute..Nu o mai lua personal.
  3. 3 puncte
    Presupunem că ai fi client și ai vrea să cumperi mașina din anunț, ce întelegi din descriere ? Faci un topic pe bursă, cu o descriere cât mai corectă: Duster ph3, 2018, Laureate/prestige cu pack look/securite etc. PS. Un Duster ph3 e full option doar după ce primește și pachetul t0rquemada(tot ce se poate activa software), în plus full option fără BSW și Multiview nu e full option
  4. 3 puncte
    Sunt deflectoare antival, pe Duster ph3 nu ai elemente aerodinamice oficiale("omologate" în tunel) montate sub mașină. La Logan II ai 8 bucăți (1 barbiță*, 2 în fata rotilor față, 2 în fata rezervorului, 2 în fața roților spate, 1 pe puntea spate), fără cel de punte consumul real scade cu 0,5L (demonstrat statistic peste 3 ani) *incompatibil cu versiunile Stepway
  5. 3 puncte
    180KMh adică 176Kmh real. Cu volanul de Renault Duster și cu tastă PTT (inexistentă în echiparea ta) aș fi mai atent cu intrările în service pe garanție
  6. 3 puncte
    Chiar daca unii au deviat de la titlul topicului eu nu ma supar. Am vazut toate parererile si pro si contra si in final m-am hotarat sa cumpar un ,,bulgar''. Duster Comfort SCe 115 CP 4x2 S&S LPG BVM6
  7. 3 puncte
    Incredibil cat de mult va place sa va complicati pentru un fleac, pentru o simpla apasare de buton. S&S chiar este o masura buna pentru intersectiile si asa supra-aglomerate ale Romaniei.
  8. 3 puncte
    Ca sa mai descretim un pic fruntile . In premiera de cand am pus GPL. Am campat in week-endul trecut langa salvamont Pestera (multumiri baietilor pentru amabilitate !) . De acolo am facut o plimbare pana la Refugiul Batrana si retur, cam 5 ore si ceva. La intoarcere am pregatit dustericiul pentru noapte. Dupa cum se vede in imagine se doarme excelent in masina, roata de rezerva am relocat-o pe scaunul din fata. Incape la fix, ai disponibile si treptele 1-2 in caz de urs...Seara s-a facut frig, asa ca am dat drumu la aragaz. Adica la motor. Super-fain, nu se simte nici cel mai mic miros afara. Dusterul este o masina excelenta. Mai ales pe GPL .
  9. 2 puncte
    Upgrade volan 3 spite. Totul plug and play, airbag ul de la volanul cu 4 spite se potriveste. Avantajele noului volan : arata foarte bine ai este profilat, ca urmare veti avea un grip mai bun si comfort la condus .Volanu este tapitat.cu piele. Pret 150 ron,da ati citit bine, e pomana. Il gasiti in Vitan la tarabe.
  10. 2 puncte
    Salut! Am Duster-ul de 2 saptamani. Stiu ca inca varianta 4x4 cu 150 cai este foarte fresh, deci daca aveti intrebari legat de aceasta varianta va stau la dispozitie (cat ma pricep).
  11. 2 puncte
    Link descarcare fisier torrent pentru hartile iGO_HERE_Europe_2019.Q2 https://sadiqus.asuscomm.com/s/nBiywocd7EieNz4
  12. 2 puncte
    Actualizarea de sistem(de ex de la 1.0.13.1 la 1.0.13.2) e gratis și o poți face acasă. Actualizarea de hărți e gratuită doar în 90 de zile de la primul fix gps - scrie și în manual și se știe/am mai scris asta din 2013 încoace Actualizarea hărților după 90zile e pe bani 49euro RO, 119euro Europa de Est
  13. 2 puncte
    Scuze de indiscreție, dar vreau să pun o întrebare nevinovată: O machetă de Duster echipată cu acele piese din plastic, a fost băgată într-un tunel aerodinamic omologat pentru a se confirma eficacitatea acelui echipament performant? Vă rog să mă credeți că sunt un sceptic incurabil. În urma acestei intervenții motivate de o curiozitate bolnăvicioasă, voi vedea dacă am deranjat pe cineva. Afirm: Un echipament aerodinamic montat pe un autoturism nu are o eficacitate recunoscută, dacă aceasta nu este confirmată și validată științific, cu date precise într-o publicație cu un înalt impact academic. Recenzorii internaționali care acceptă spre publicare un asemenea articol ... suflă și în iaurt până acceptă spre publicare un asemenea articol. Doar în urma ,,argumentelor” academice, pot fi omologate din punct de vedere aerodinamic aceste echipamente.
  14. 2 puncte
    Sporire aerodinamicitate pe naiba! Sunt niste plastice de doi bani care in afara de a-ti reduce garda la sol nu fac nimic altceva. Mai arata si ca naiba!
  15. 2 puncte
    Adevarat in tot ce spui.
  16. 2 puncte
    Diverse configuratii pentru dormit in masina. Langa Poienari, in locul de picnic/campare amenajat "dupa toate standardele europene..." unde a venit ursul peste noi la 12 noaptea a fost mai mult decat fain....una e cortul si alta e masina...!!
  17. 2 puncte
    Mai colegi, iarasi il scoatem pe Marian calul de bataie la capitolul caterinca? Mariane, pe de alta parte si eu am zambit cand am citit "escalante", nu trebuie sa te superi din orice fleac.
  18. 2 puncte
    Asta e parerea ta insa un Duster are spatiu mult mai generos decat un Sandero, in conditiile in care este singura masina a familiei, aspectul asta este unul foarte important. Si eu am Duster 4x2 si nu am avut nicio problema cu asta, nu am simtit niciodata nevoia de 4x4 la ce folosesc eu masina asta.
  19. 2 puncte
    Nu cred ca ar trebui sa faci o asemenea remarca. Asa cum a spus aseară CTP "Exista un Caracal in fiecare oraș și sat din Romania". Oricine poate greși. Totuși, eu mi-am dorit dintotdeauna ca pe forumuri să se scrie informații cât mai corecte și exacte pentru că oamenii intră de obicei pentru a afla informațiile de care au nevoie. Vedeți bine ce rău este când se bat câmpii asa cum se întâmpla pe aproape toate televiziunile zilele astea...
  20. 2 puncte
    E vorba de Escalade..
  21. 2 puncte
    Felicitări Tavi! Bucuriile sun imense dacă ai o mașină potrivită pentru călătorii frumoase. Sincer să fiu ... te invidiez.
  22. 2 puncte
    Am spus că am hălăduit prin aproape toată România și pot spune că încă nu am văzut mașini cu sigla Dacia pe platformă pentru a fi duse pentru service. Afirmația ta despre faptul că îți dorești o motorizare cât mai simplă, cu cât mai puține accesorii electronice, a fost agreată de propria mea persoană. În momentul de față circul cu un Sandero Stepway și îmi doresc un Duster cu caracteristicele specificate în semnătură. Momentan circul cu succes cu ceea ce am. Dar cu această mașină am colindat drumuri forestiere și accidentate din Apuseni și din Bucovina, unde mulți nu ar fi băgat nici carul cu boi. Transfăgărășanul, Transalpina, Cheile Bicazului, Transrarăul au fost drumuri dulci și cu adrenalină pe măsură. Drumurile dure reprezintă întotdeauna o provocare. În plină vară am pus lanțurile pe roțile din față și am urcat până la Cabana Giumalău. Sus era un nene cu un Suzuki 4x4 care m-a întrebat pe care drum alternativ am ajuns acolo sus. Cred că comentariile sunt de prisos. Succes în tot ceea ce intenționezi să faci! De ce nu optezi totuși pentru 4x4?
  23. 2 puncte
    Concediu 7 zile -1936 Km. 1936 Km parcurși cu 173,5 litri GPL. Consumul la suta de km: 8,96 litrii. Aer condiționat + lada frigorifică alimentată permanent în timpul deplasării. Dacă ne planificăm distanțele și alimentările la stațiile GPL în funcție de distanțele ce urmează să le parcurgem - putem să mergem mult și economic. Cu alte cuvinte: am știut exact stațiile GPL la care urma să alimentez (nu conta că rezervorul era pe jumătate plin). Ex: plin la Iași - plin la Gura Humorului - următoarea alimentare la LUKOIL Baia Mare. -plin la Petrom Oradea - următoarea alimentare la LUKOIL Vatra Dornei.
  24. 2 puncte
    3. E foarte normal daca te dai la ea si ai nevoie de putere. Practic ECO iti limiteaza /scade curba de cuplu/putere si normal ca devine mai lenesa -> ceri putere ea cere benzina. Cand conduci cu ECO On atunci mergi mai batraneste altfel te taxeaza.
  25. 2 puncte
    Până una, alta - uite Loganul cu 1.000.000 Km. https://www.youtube.com/watch?v=NEIUKGqB7no https://www.youtube.com/watch?v=pRU4T8rJz7I
  26. 2 puncte
    Din pacate nici nu stiu ce să îmi doresc. Daca se va așteaptă drumul vor merge tot felul de "personaje" șinu știu dacă va mai rămâne la fel de curat. Cam la fel s-a întâmplat și cu zona La duș (Glăvoi). După ce s-a asfaltat drumul au urcat urcat cu zecile iar poiana e un dezastru.
  27. 2 puncte
    Anularea clar nu e ok, insa e interesant ce spune tipul asta, mai ales ca face si ITP-uri (de la minutul 1 incolo).
  28. 2 puncte
    Apropo de fenomenul "volanului stramb". Un concitadin care de curand si-a luat Megane 1,3 tce reclama aceeasi problema. Aceeasi servodirectie asistata electronic.. Intre timp ma apropii de 23000 km, iar astazi am prins un pic de ragaz sa-i activez senzorul de ploaie (functioneaza multumitor deocamdata, azi a plouat spre seara), afisarea temperaturii exterioare pe CB (sa se vada mai bine dom'le), functia cornering (inutila, la cat de chioare sunt proiectoarele) si sa-i dezactivez pornirea automata a stergatorului de luneta in marsarier (asta cu adevarat un lucru util). Am folosit aplicatia gratuita ddt4all si o interfata OBD BT Konwei cumparata acum mai bine de o luna de pe Amazon (22 eur).
  29. 2 puncte
    Intoarcerea spre Bucuresti 2 persoane plus bagaj usor..aprox1.70kg.Total km 716 v.m.77km/h la sf .A3.Soseaua Petricani.Consum 8.5 L/100km.A.C folosit la max. Am si niste nemultumiri..aud din zona rotii soferului niste chitzaituri,suieraturi..Nu prea stiu cum sa le descriu.Nu se aud la miscari ale volanului stanga dreapta..Doar pe drept face si nu in continuu..Alte zgomote..Cand sunt in sarcina/demaraj se aude ca un suierat..Eu pun pe seama A,C deoarece cand nu.l folosesc nu.l aud.Turbo stiu cum se aude..Suieratul descris se aude altfel..Mai "ascultam"😐..
  30. 2 puncte
    Eu as fi mai precaut cu caracterizarea motorului de 1,3 Tce. Nu preluati afirmatiile ziaristilor, chiar si ei au folosit ghilimele: https://www.zf.ro/auto/dacia-a-prezentat-la-paris-noul-duster-cu-motor-de-mercedes-benz-si-un-nou-sistem-multimedia-cu-android-auto-si-apple-car-play-galerie-foto-17539755 Dacia a prezentat la Paris noul Duster cu motor „de Mercedes-Benz” şi un nou sistem multimedia cu Android Auto şi Apple Car ( ghilimele ) "Motorul TCe 1.33 a fost dezvoltat în parteneriat de Alianţa Renault Nissan Mitsubishi şi Daimler, iar acesta se regăseşte inclusiv pe noul Mercedes-Benz A-Klasse A200, dar şi pe Renault Captur, Scenic, Kadjar, Talisman şi Espace, fiind unul dintre cele mai avansate propulsoare de pe piaţă în acest moment." Intre a fi dezvoltat in parteneriat si a fi facut este o diferenta mare. Daca sapati mai adinc inclusiv in materialele din acest forum regasiti informatii privind modificarile aduse numar si continut de producatorul German fatade varianta initial dezvoltata. Eu cred ca, Uzina de la Mioveni, cu una din cele mai mari fabrici de motoare ale grupului Renault din Europa, nici prin cap nu a avut sa aduca motoare din Germania, poate invers, cindva.... Din cite stiu motorul despre care vorbim a fost lansat in productie de serie la sfirsitul anului trecut inceputul acestui an. Timp foarte scurt pentru formarea unei viziuni clare asupra calitatilor sau a imperfectiunilor unui motor. Trebuie sa ne gindim citi km au putu partcurge in acest timp autovehicolele dotate cu acest motor? Pe scurt, of topic, cu scuze, sa fim mai rezervati cu sfaturile.
  31. 2 puncte
    Pe rând: 1. Poți sta lângă mașină, legea îți permite, în cel mai rău caz semnezi pe propria răspundere pentru protecția muncii. 2. 1,6 SCe aka 1,6 16v 114CP aka H4M738 are distribuția pe lanț - vezi poză, la Timing 1,2 TCe aka H5F e tot pe lanț noul 1,3 TCe aka H5H e și el tot pe lanț 3. Dacă consilierul de vânzări e tufă, măcar tu ca și client trebuie să știi ce cumperi (te documentezi înainte) - vorbim de o mașină nu de pantofi Pct. 3 nu e un reproș ci o constatare. Ca să nu mai apară idei, apropo de pct3 de mai sus: Un vecin a vrut Logan II prin rabla, l-am sfătuit către 0,9TCe, el ar fi comandat 0,9TCe aka 898cm3 90CP dealerul a comandat tot "0,9L domle" defapt 999cm3 aka 1,0SCe 73CP. La livrare și plată,tufa de consilier: "domle e 0,9L", ce dracu să mai faci
  32. 2 puncte
    Yes .... inclusiv la senzorii de la unele usi ale benzinariilor. Poti ajusta volumul. Poti elimina unele semnale. Citeste cartea de utilizare. Din pacate un pistolar inteligent ( fenomen destul de rar ) te poate frige. De acea se recomanda utilizarea in paralel cu o statie CB.
  33. 1 punct
    Multumesc claus pentru impartasirea experientelor cu motorul 1.6 SCE. Eu am avut 1.4 tce pe megane, tot de nou luat, si pot spune ca e un motor ok, dar nu pentru 4x4, asadar am luat dusterul cu 1.6 sce, care pot spune ca e multumitor in urmatoarele aspecte: consum rezonabil, control bun in turatie mica pentr 4x4. Nu exceleaza in: performanta. Benzina am bagat 95 cam de peste tot, preponderent lukoil, motorul pare ca a mers ok, singura ciudatie ar fi asta cu pornirea anevoioasa din cand in cand, parca mai mult cand e cald afara(35 grade plus). Tinand cont ca e cu start/stop, ciudat e ca la semafor porneste instant, fara greseala, doar la prima pornire uneori invarte mai mult. Siel Si as mai vrea sa adaug si faptul ca acelasi fenomen, cu pornirea grea, am avut-o si la megane cu 1.4 tce, dar doar de vreo 3-4 ori in 7 ani.
  34. 1 punct
    Va salut! Am tot citit acest topic de cand el s a deschis deoarece sunt si eu nemultumit se calitatea aerului conditionat din duster. Am un ph2 care anul acesta implineste 3 ani. Revenind la topic si facand o mica paranteza, sunt sofer de cand mi am luat permisul si am avut ocazia sa conduc foarte multe masini si cele normale si cele din clasa de lux deci consider ca am o oarecare experienta in ceea ce inseamna aer conditionat in masina si pot sa va spun ca dusterul nu baga aer satisfacator. Efectiv il tin pe treapta 3 cu recirculare si fara nici un eco si abia face fata. Nu vreau sa i supar sau sa i deranjez pe colegii care spun ca sunt multumiti si merg pe treapta 1 sau 2. Fratilor am folie pe spate + luneta cea mai inchisa si pe fata am folie doar cu grad uv fara a fi fumurie si vreau sa imi pun si pe parbriz si tot sunt nemultumit. Adica am un rahat de vectra din 2002 cu climatronic si pot sa va spun cu proba pentru cine nu ma crede ca dupa 5 min de aer dat pe low iti ingheata capul. Ala inseamna ac. Din punctul meu de vedere problema la duster este compresorul ala idoot care tot se opreste si porneste. Nu stiu daca se poate inlocui sau rezolva cumva problema asta. Am sa iau legatura cu un amic foarte bun in tot ce tine d gama dacia sa vad daca exista o solutie.. si inca ceva care cred ca toata lumea a sesizat este zgomotul care il face aeroterma pe treptele 3 si 4 de te scoate din masina. Deci mare "-" pentru INTELIGENTII de la renault care au gandit rahatu asta de climatizare. Va salut cu respect!
  35. 1 punct
    Vezi că se poate... bravo. Nu uita să transformi marșarierul de pe stânga în ceață cu un bec roșu
  36. 1 punct
    Fabricatie 10.09.2014, pentru ROmania, Laureate, motor k4m646, 4x4, alb, Medianav gen1 + harta eu, table de 16", fără piele pe volan și schimbător Completează corect profilul
  37. 1 punct
    Trebuie precizat că drumul de la Stana de Vale la Remeți oficial este închis. Va intra în reparații majore. A apărut si o bariera la 2 km dupa intrarea pe el( imediat după intersecția cu Cabana 4 brazi). Deocamdată bariera este deschisă dar nu se stie cat timp va mai fi.
  38. 1 punct
    Am revenit din mini-vacanță. Ca de fiecare dată, nu am reușit să vizitez toate obiectivele propuse. Prin Beiuș am ajuns la Stâna de Vale, am făcut fotografii la Izvorul Minunilor, apoi m-am îndreptat spre Remeți. M-am înarmat cu multă răbdare și am ajuns cu bine la Remeți. Am văzut cascada Vălul Miresii, cascada Săritura Ieduțului și am admirat peisajul deosebit de frumos și nepoluat. Din moment ce am parcurs anul trecut un fel de traseu al groazei de la Padiș la Doda Pilii, apoi prin Smida spre Giurcuța și cu punct final Poiana Horia. Acest drum care a fost asfaltat înainte de anii 90, nu mi s-a părut extrem de dificil. Din Remeți am apucat spre barajul Drăgan Floroiu, peisajul și relieful au fost deosebit de frumoase. Drumul până la baraj este un asfalt peticit și răs-peticit cu gropi și hopuri-dâmburi, dar accesibil oricărui tip de mașină. Dorința mea ar fi fost să mă întorc la Remeți, iar de acolo să mă îndrept spre Suncuiuș unde sunt multe obiective turistice. Dar independent de voința mea a trebuit să mă îndrept înspre europeanul care duce de la Cluj spre Oradea. Voința majorității primează. Mâine voi posta câteva fotografii.
  39. 1 punct
    Salutare, Zilele trecute am fost cu masina la curatarea EGR. Nu are foarte multi km(~96.000) dar am zis ca pentru 150 lei cat a costat operatiunea merita. EGR era murdarel iar acea mizerie care se vede si in poze era usor umeda/uleioasa spre deosebire de pozele colegului de mai sus unde pare foarte uscat/a. Teava nu avea depuneri asa mari ca EGR, chiar departe de acesta. A fost curatata si ea dar nu i-am mai facut poze dupa. Daca tot eram acolo si baiatul avea si un aparat care face "decarbonizare" am mai scos 150 lei din buzunar si am facut si aceasta operatiune. Singura schimbare pe care am sesizat-o pana acum este zgomotul motorului redus si in mers dar mai ales atunci cand motorul este rece-nu stiu exact carei operatiuni se datoreaza scaderea zgomotului. Posibil dupa ce resetez CB sa se observe ceva(putin) si la consum dar asta ramane de investigat.
  40. 1 punct
    No offense dar ti s-ar parea normal ca u nmembru nou al forumului (si *nou* intr-ale auto) sa isi ia teapa cu asa ceva? si ceilalti membri doar sa priveasca asa ceva fara sa spuna nimic? E vorba totusi de bun simt si de colegialitate, putem merge mai departe si sa vorbim si de siguranta. Daca ar intra in tine unul datorita acestor cauciucuri ce ai mai spune atunci? Sper ca nu totusi. Multumim colegilor pt vigilenta si promptitudine. Asta e adevarul NO OFFENSE, si eu as gasi ce sa vind, dar ii respect pe ceilalti si dau la fier vechi
  41. 1 punct
    Aveti idee daca proiectoarele de logan ph1(cu geam din sticla) se potrivesc pe Duster ph2?
  42. 1 punct
    Un drum de 750 km Bucuresti Vaslui,Vaslui Husi si retur,Vaslui-Bucuresti..80 km am avut 4 adulti bine facuti..plus 1 copil~360 kg plus bagaje..In rest 2 adulti si un copil plus bagaje..VM.70 km/h Consum mediu 8,7.Benzina folosita Mol 95,98..Omv 100.
  43. 1 punct
    nu stiu cat de mare ajutor ar fi acest parbriz cu degivrare... am pe skoda si nu e chiar atat de extraordinar
  44. 1 punct
    Ich habe ~ 15.000 km und ich habe das Niveau auf joja nicht fallen gelassen. Sa nach 30.000 km sehen, wie es zeigt.
  45. 1 punct
    Un nou drum dus intors..Bucuresti Husi Vaslui,Vaslui Bucuresti 3 adulti si un copil la ducere plus bagajele aferente ..intoarcere doar doi adulti . Nu retin exact numarul km..oricum..v.m 78 km/h..consum 8,5 l/100 km. Litri consumati 60. Am depasit 9000 km la bord!
  46. 1 punct
    Legat de consum la anumite viteze.. Eu voi veni pe A1 dinspre Alba Iulia apoi de la Pitesti spre Bucuresti.Am ceva noroi pe ea de pe drumul Deva Oradea si sper sa ma ajute la un consum mai bun!Pe acest drum poti face si un mic offroad pana termina de reabilitat drumul.
  47. 1 punct
  48. 1 punct
    Modelul jantei de tabla e cel de la roata de rezerva.Sper sa se potriveasca prezonul..
  49. 1 punct
    In continuare masina e calcata de intrusi Nu poti sa o pastrezi in bune conditii.Deja de undeva de pe bloc a cazut ceva ce a lasat 3 infundaturi..2 pe poarta de la rezervor,una deasupra portii!
  50. 1 punct
    Bucuresti Râmnicu Valcea Horezu Novaci Ranca Sugag Sebes Sibiu Fagaras Codlea Paraul Rece A3 Bucuresti.Total 800 km..v.m 60 km/h ..consum 7,9 km/h Intre Predeal si Busteni s-a mers bara la bara.Media de viteza iesea mai buna dar astea au fost conditiile. 2 adulti si un copil! Aer conditionat ON aprox.150 km.
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+03:00

  • epiesa.ro

×
×
  • Creează nouă...