Sari la conținut

Tabel Lideri


Conținut Popular

Afișez cel mai apreciat conținut din 25.03.2018 în toate secțiunile

  1. 8 puncte
    Este vorba de al doilea meu Duster, de data aceasta un model 2018 4WD, motor tip K9K 1.5 dCI 110 cp, cutie de viteze M6, culoare Beige Dune, echipare Prestige la care am adaugat ca optionale BSW (avertizare unghi mort), sistem camere multiview si card de acces cu functia maini libere. Avansul a fost achitat pe 4 Ianuarie, data fabricatiei apare ca fiind 5 Martie iar masina a ajuns la reprezentanta Dacia pe 15 Martie. Am ridicat-o insa cu o intarziere de o saptamana deoarece intre timp a aparut programul "Rabla" si am vrut sa profit de avantajele oferite: 1400 euro prima de casare, 500 euro reducere comerciala de la dealer si o reducere de 100% pentru garantie suplimentara Dacia Exteso. Pretul final a fost de 17892 euro la care insa ar mai trebui adaugat costul voucherului Remat, 2500 lei. Asigurarile le-am facut direct la dealer: RCA Allianz pe un an 336 lei si Dacia Casco Allianz, fara fransiza, 378 euro prima integrala pe un an. Masina a venit cu 10 km la bord iar la primul plin au intrat 47.7 litri motorina. Prima surpriza placuta a fost motorul, care parca trage mai bine decat cel cu care am facut drive-test, iar lucrul asta ma face sa ma intreb daca totusi nu cumva atunci aveam functia Eco activata, desi eu zic ca verificasem.. Inca nu l-am dus la 3000 rpm. Pana acum am schimbat in treptele superioare la 2500 rpm si am retrogradat cand turatia ajunge undeva pe la 1800 rpm, fiindca mai jos de-atat se simte ca motorul e subturat. Dupa primii 100 km parcursi prin oras si imprejurimi, computerul de bord indica un consum mediu de 6,1 litri. Fata de Dusterul anterior am observat ca ambreiajul permite plecarea de pe loc cu viteza a II-a mult mai usor. La 1.2 tCE trebuia sa turez un pic motorul ca sa nu trepideze si sa nu dea in nas. Si cutia de viteze schimba mai fin, la celalalt mai agăța uneori. Butoanele pentru incalzirea scaunelor sunt mai usor de accesat la noul Duster. Pana acum sunt foarte incantat si de sistemul automat de climatizare, care e comod si silentios. Deocamdata, singurele lucruri ce ma deranjeaza sunt: lamele scurte ale stergatoarelor de parbriz, cotiera care incomodeaza la schimbarea vitezelor deoarece este ingusta si prea apropiata de corp si intr-o oarecare masura sistemul keyless sau "maini libere", ce putea fi mai prietenos cu utilizatorul, de la forma cartelei pana la logica de functionare. La alte masini, inclusiv din grupul Renault, acesta e mai bine gandit, dar o sa revin mai incolo cu detalii. Poate totusi intre timp o sa ma mai obisnuiesc cu el.
  2. 7 puncte
    Am preluat masina astazi in jurul orei 15 si am facut primii 100 de km si e super, a scos un consum de 5'9 pe ruta craiova bals slatina dus intors.....mergand bara la bara in orasul bals. Multa sănătate si multi km fara incidente. Masina 4x4 prestige 1.5 dci 110 cp culoare alba fara piele in rest toate opțiunile.
  3. 5 puncte
    Profitand de timpul liber (si de vremea urata) am schimbat discurile si placutele de frana. Pentru a da jos port-etrierii e necesara o cheie buna de 18 si probabil un prelungitor. Discurile vechi (probabil originale, ~100k km) erau pline de rugina insa nu erau chiar distruse. A fost necesar un ciocan maricel pentru a le convinge sa iasa de pe butuc. Din patru suruburi noi de prindere a discurilor pe butuc am avut doar unul, restul pierzandu-se probabil prin duba fan-curier.
  4. 5 puncte
    Multumesc pentru urari! Azi am fost la service sa regleze directia pe garantie. Ca urmare, acum volanul nu mai sta stramb. M-am mai imprietenit putin cu sistemul handsfree. Am descoperit cum sa fac ca portierele sa nu se incuie sau sa se descuie singure la indepartare sau apropiere, ci doar la apasarea butoanelor telecomenzii. Am luat si o tavita pentru portbagaj, 173 lei. Era pe stoc. Masina pare bine inchegata, nu scoate niciun sunet la gropi sau denivelari. Dupa 200 km parcursi prin oras si imprejurimi, consumul mediu pe cb a scazut la 5.8.
  5. 4 puncte
    Salutare, Acesta este Dusterul meu, fabricat în 2013, achiziționat în 2017 cu 121000 km la bord, 1.5 dCI 110 cp, versiunea de echipare Laureate. Mașina am luat-o mai mult pentru serviciu și este un proiect în lucru. Ușor, ușor, sper să ajung să o dotez cât mai curând așa cum îmi doresc. Momentan nu am făcut ceva modificări la mașină, doar am montat o cameră de bord și o stație CB. Mașina am luat-o cu niște anvelope uzate tare, așa că primul lucru a fost să pun pe ea niște gume noi. Am luat BFGoodrich gForce Winter 2 cu care am trecut iarna și am făcut cu ele și puțin offroad. De când le-am luat până acum am făcut 10000 km cu ele, și sunt foarte mulțumit de ele. Dar acum că vine vara am dotat mașina cu BFGoodrich T/A KO2 215/65/16, de care sunt foarte mulțumit dar am ceva probleme cu pietrișul aruncat pe caroserie. Sunt foarte încântat de mașină iar pe viitor am să actualizez topicul cu ce am mai făcut la ea. În mare parte am să lucrez eu la ea în stil DIY, cu ajutorul manualului de service, tutoriale și ajutorul vostru. Urmează: -Remedierea unor zone afectate de rugină de pe caroserie -Instalarea unor overfendere care să împiedice aruncarea pietrelor pe caroserie -Schimbări la suspensie ( încă nu sunt decis pe ce kit să merg, trebuie să mă mai documentez ) -Montare proiectoare
  6. 4 puncte
    Sal colegi Dusteristi, azi mi.a sosit si mie bolidul😁 Prestige 1.5 dci 4×4. Fara piele si keyles. Orange Alcantara. Nu pot sa cred cat a evoluat am stat 1 ora pe langa el😁 Am lucrat 3 ani pe Duster in Romania, dar acesta e alta masina!!!! Multe masini la 30 de mii € e sub, poate ma considerati absurd, dar asa l.am simtit! Comanda am dat.o pe 8 Ianuarie.
  7. 4 puncte
    Am achizitionat un set de huse pentru anvelope plus o mica cutie Thule de bagaje cu barele aferente plus kitul de montaj.Urmeaza sa inlocuiesc parbrizul cu unul nou Saint Gobain si sa refac polita Casco.Am gasit la Generali cu fransiza 100 euro si suma asigurata 13520.Pret 634E
  8. 4 puncte
    Condiţii pentru repornirea automată a motorului: Funcţie Stop&Start dezactivată de şofer SAU viteza vehiculului depăşeşte 5 km/h (deplasare vehicul = pornire automată) SAU este selectat marşarierul (numai cutie de viteze automată deoarece cu o cutie de viteze manuală şoferul prima dată debreiază) SAU cauză modul de comandă motor: temperatură lichid de răcire motor < prag + isteriză SAU cauză modul de comandă motor: temperatură lichid de răcire motor > prag + isteriză SAU cauză modul de comandă motor: temperatură de evacuare în amonte de turbină > prag în timpul unei anumite perioade de timp SAU modulul de comandă motor cauzează: temperatură carburant > prag SAU cauză modul de comandă motor: presiune atmosferică > prag + histerezis SAU cauză generală injecţie SAU climatizare SAU gestionarea energiei (gestionarea inteligentă a energiei) SAU presiune insuficientă mastervac (oprire automată mastervac interzisă cu 3 apăsări de pedală de frână incluse) SAU asistenţă mâini libere la parcare/parcare inteligentă SAU solicitare de la sistemul start-stop al cutiei de viteze automate (toate cauzele de inhibare ale cutiei de viteze automate, de ex.: temperatură ulei > 115 °C) SAU poziţia schimbătorului de viteze nu este disponibilă SAU pierdere a comunicaţiei între modulul de comandă a motorului şi UCE stop&start Anumite condiţii pot dezactiva temporar funcţia stop&start: Dezactivarea semnifică: lăsarea motorului în funcţiune sau repornirea motorului. Condiţii motor pentru dezactivare stop&start: Temperatura lichidului de răcire motor este sub 21 °C sau motorul este cald (temperatura lichidului de răcire este mai mare de 105 °C SAU temperatura carburantului este peste 90 °C). Regenerarea filtrului de particule este în curs. Temperatura în amonte de turbină este mai mare de 670 °C timp de 30 de secunde (de ex.: oprire la punctul de taxare după o cursă lungă sub sarcină pe autostradă). Turaţia de ralanti este mai mare de 500 rot/min. Turaţia de ralanti accelerat este solicitată pentru accesoriile vehiculului utilitar. Presiunea atmosferică este sub 780 mbari (altitudine: 2200 m). Mai mică de 2 secunde între două secvenţe de pornire. Condiţii preventive ale motorului pentru dezactivarea stop&start: Numărul de porniri motor adunate este egal sau mai mare de 280 000 (motor K9K), funcţia stop&start este interzisă pentru a proteja pompa de înaltă presiune. Condiţii de climatizare pentru dezactivarea stop&start: Modul automat al climatizării cu o diferenţă de mai mult 2 °C între temperatura ţintă şi temperatura măsurată. Funcţia "vedere clară" activată. Umiditate prea mare pe parbriz. Climatizare PORNITĂ şi temperatura exterioară peste 35 °C. Temperatură lichid de răcire motor < 25 °C dacă ventilatorul este oprit şi temperatură lichid de răcire motor < 40 °C dacă ventilatorul este pornit (în funcţie de temperatura exterioară). Pe contactul planşei de bord, funcţia stop&start este inhibată timp de 5 secunde pentru o calculare corectă a iniţializării. Condiţie de inhibare a frânării pentru dezactivarea stop&start: Presiune MasterVac sub 400 mbari ( + /-50 mbari) (de ex. după frânări puternice repetate). Pedala de frână este apăsată de 3 ori în modul de oprire automată. Condiţii de gestionare a energiei pentru dezactivarea stop&start: Prea mulţi consumatori electrici activaţi de către şofer (toţi consumatorii statici posibili + consumatorii ocazionali (geamuri electrice, pavilion etc…). Tensiunea bateriei este prea slabă (stare de încărcare sub 80% sau mesaj pe tabloul de bord "Baterie slabă"). Baterie prea rece (temperatură baterie sub -5 °C). Tensiunea slabă a bateriei este afişată mai mult de 3 ori. Consum mare de curent până la 70 A prin auxiliare timp de 10 secunde. Întrerupere controlată pentru compatibilitate impuls până la 70 A. Condiţii părăsire a dezactivării stop&start de către şofer: Capacul motorului este deschis SAU uşa şoferului este deschisă SAU şoferul nu se află aşezat pe scaun SAU centura de securitate a şoferului nu este închisă. Funcţie Stop&Start dezactivată de şofer SAU viteza vehiculului între 2 opriri ale vehiculului nu depăşeşte 7 km/h (deplasare minimă) Sau viteza de mers înainte a vehiculului nu depăşeşte 8 km/h după o manevră de întoarcere (cutie de viteze manuală şi cutie de viteze automată) SAU viteza vehiculului după o pornire iniţială nu depăşeşte 11 km/h (iniţializare control dinamic traiectorie) SAU şoferul nu este detectat în scaun SAU viteza vehiculului depăşeşte 5 km/h (deplasare vehicul = pornire automată) SAU capota este deschisă SAU este selectat marşarierul (numai cutie de viteze automată deoarece cu o cutie de viteze manuală şoferul prima dată debreiază) SAU uşa şoferul este deschisă sau defectă SAU centura şoferului este deschisă SAU contactul în poziţia neutră nu este atins SAU pedala de ambreiaj este apăsată între capătul cursei şi începutul cursei SAU cauză modul de comandă motor: regenerare DFP SAU cauză modul de comandă motor: temperatură lichid de răcire motor < prag + isteriză SAU cauză modul de comandă motor: temperatură lichid de răcire motor > prag + isteriză SAU cauză modul de comandă motor: rot./min. > prag + histerezis SAU cauză modul de comandă motor: temperatură de evacuare în amonte de turbină > prag în timpul unei anumite perioade de timp SAU modulul de comandă motor cauzează: temperatură carburant > prag SAU cauză modul de comandă motor: presiune atmosferică > prag + histerezis SAU cauză generală injecţie SAU climatizare SAU temperatura exterioară nu este ideală (prea scăzută sau prea ridicată) SAU gestionarea energiei (gestionarea inteligentă a energiei) SAU protecţie demaror (secvenţă lună şi scurtă demaror, motor sub demaror) SAU presiune insuficientă mastervac (oprire automată mastervac interzisă cu 3 apăsări de pedală de frână incluse) SAU reglarea sistemului anti-blocare /control traiectorie SAU asistenţă mâini libere la parcare/parcare inteligentă SAU pantă mai mare decât pragul SAU solicitare de la sistemul start-stop al cutiei de viteze automate (toate cauzele de inhibare ale cutiei de viteze automate, de ex.: temperatură ulei > 115 °C) SAU poziţia schimbătorului de viteze nu este disponibilă SAU protecţie termică demaror SAU pierdere a comunicaţiei între modulul de comandă a motorului şi UCE stop&start SAU accident Sau defectare a senzorului scaunului şoferului SAU defectare a sistemului start-stop al cutiei de viteze automate SAU presiune de frânare (de la control traiectorie) SAU stare indisponibilă a contactului în poziţie neutră
  9. 4 puncte
    Am vandut in 15 martie dusterul ph2 1.5 dCi cu 9500 euro. Era 4x2. Si da destul de greu dar e plin olx cu dustere pt ca a aparut noul model parerea mea plus sunt multe masini cu leasingul operational expirat. Legat de consum in oras maxim 6.5 In afara in jur de 5 fara mers la consum. Crede-ma fiecare masina are problemele ei. Fiecare de la mercedes, grupul vag , bmw orice constructor vrei. Cauta pe net top 20 motoare cu probleme si te miri dupa aia. Bmw are 3 , vag vreo 2 si asa mai departe.
  10. 4 puncte
    Am un sfat. Vinde masina si cumpara un sh din jermania cu 300.000 km la bord care e problema? am avut peste 10 masini din 2004 incoace asa ca da sunt multumit de duster . Tu esti genul ala de sofer care zice ,, cu 18.000 euro imi luam nustiu ce bmweu.. Si dupa aia alimentati de 50 ron.. Hai noapte buna
  11. 3 puncte
  12. 3 puncte
    Mersi mult. Am cascat ochii mai bine si m-am lamurit. Anvelopele 215/60 R17 sunt trecute intr-un colt, pe partea cealalta a cartii de identitate, la rubrica "mentiuni". Nu-s obisnuit cu modelul asta nou de CIV. Pe modelul vechi, anvelopele erau trecute toate la aceeasi rubrica.
  13. 3 puncte
    Drumul este lung! In 1 an de zile am castigat dreptul de a ma judeca dupa regulile mele. Ca si cazuistica am ajuns la 110 cazuri si valoroase informatii! Rezumand, sunt pe drumul cel bun!
  14. 3 puncte
  15. 2 puncte
    Bullbarul e doar de aspect,in rest nimic util!
  16. 2 puncte
    Nu bricheta este defecta. Lama curbata aflata pe fundul prizei este prea larga. Ea are rolul sa prinda bricheta cand e apasata , prin ea face contactul si se incalzeste bricheta si dupa incalzire se destinde lama si sare bricheta. Acea lama a ramas destinsa. Trebuie cele doua capete apropiate ca sa prinda bricheta. Se face asta cu o bucata din material izolant si tare (aschie de lemn) sau cu o surubelnita dreapta dar numai cand este luat contactul ca sa nu faca scurt circuit. La incarcatorul de telefon nu are rol lama de pe fundul prizei decat pentru contact cu pinul mobil din varful stecherului. La bricheta doar lateralele lamei fac contact si retin bricheta in acelasi timp. Bricheta nu ajunge pe fundul prizei.
  17. 2 puncte
    800 km, 5.49 litri/100km consumul masurat la pompa, zona Piatra Neamt, oras si imprejurimi. Butoanele nu s-au blocat niciodata insa computerul de bord s-a resetat singur cam pe la 700 km. Alte anomalii, de asta data pe hartie: versus Ceva batai de cap mi-a dat fixarea firului de la camera auto, deoarece imbinarea plafonului cu parbrizul este aproape perfecta. A fost nevoie de patru maini. Deasemenea, cu greu am gasit un loc unde sa pun un suport pentru telefon. Pe noul bord n-ai loc sa pui aproape nimic.
  18. 2 puncte
    Am facut si eu revizia saptamana trecuta - masina: 1.5 dci, 110 hp, 4X4 din 2010 avand putin peste 80.000 km. Toate filtrele, ulei + cea mai mare parte a pieselor de mai jos luate de la colegul Planetara(multumiri cu aceasta ocazie pentru promptitudine). + Bascula dreapta avea joc si sesizasem si eu ceva zgranganeli la deniverari => 200 lei + placutele de frana erau pe duca(cele de fabrica, neschimbate niciodata) si chiar daca la stilul meu de condus ar mai fi dus vreo 10.000 km am zis ca e mai safe sa le schimb si cu ocazia asta am scapat si de scartait => 160 lei + cand au dat jos rotile 1 prezon s-a rupt si am constatat ca inca 9-10 erau subtiate semnificativ ==> comandat 19(nu au avut 20 ca vroiam sa le schimb pe toate) prezoane noi Febi luate dupa codul de origine sa fiu sigur ca sunt ok ==> 15 lei pe bucata, total 285 lei-astea au fost comandate si cumparate de la un mic magazin cu piese auto din zona + inlocuit 1 bec de la numar care incepuse sa palpaie aiurea si nu se mai aprinda + pus testerul pentru ca mi se aprinsese in mers chiar cu cateva zile inainte semnul spiralat, palpaia, se stingea apoi se aprindea din nou si a facut asa vreo 5 minute dupa care s-a stins si nu s-a mai aprins. In tot acest timp masina se comporta normal dpdv al accelerarii, franarii,etc ==> concluzia: una sau mai multe bujii dusa/duse si de avut in vedere spre schimbare pana vine frigul Cu piesele am venit eu, la service am platit doar manopera: aproximativ 170 lei pentru revizia normala(schimbat filtre, ulei) si apoi inca aproape 300 lei pentru schimbat placute frana, bascula, tester si schimbatul becului de la numar Total piese + manopera pentru revizia cu filtre+ulei+bascula dreapta+schimb placute frana+prezoane noi+tester/diagnoza+schimbat bec numar aproape 1500 lei.
  19. 2 puncte
    Atasez fisierul pentru 1.5dCi 110 CP Aramis, asta cautai tu ?.
  20. 2 puncte
    Cutia si barele sunt foarte faine. Sa le folosesti cu placere! Stiu ca faci des drumuri spre zona Wasluy si sunt curios cu cat va creste acum consumul de benzina, pentru acelasi traseu.
  21. 2 puncte
    Am lucrat azi dupa serviciu putin la Duster: - am schimbat filtrul de motorina - fara probleme, amorsarea cu pompita a durat destul de putin si motorul a pornit ca de obicei. Am observat lipsa unui surub din cele trei ce prind filtrul si clemele de sustinere a cablului de la mufa senzorului de apa rupte. - am schimbat bucsele de la bara stabilizatoare si bieletele antiruliu. Am avut nevoie de o tubulara de 13 la bucse si o cheie buna de 16 plus un set de inbusuri la bielete. Fara probleme deosebite, insa pentru a desface un plastic din carenaj a trebuit sa folosesc o panza de bomfaier si multa rabdare... Dupa care am iesit la o proba si cloncanitul a disparut. Pe piesele vechi nu se vedea uzura, insa e clar ca ele au fost de vina.
  22. 2 puncte
    Revin si eu in direct cu noutati, dupa achitarea avansului la inceputul lui febr, la sfarsitul lui martie deja apasam pe butonul de pornire iar acum am 300 km parcursi, cu un consum mediu afisat pe CB de 4,9, facut in mare parte extraurban. Nu are sens sa mai laud masina, e oricum muuuult peste asteptari, MediaNavul si Keyless e un must have, sunt putin deranjat de cerinta de a schimba treptele foarte repede, la 80 km/h imi cere a 6-a, dar ma voi obisnui. Placut impresionat de MediaNav, il credeam mai rudimentar, dar per total cu meniul practic si comenzile de langa volan merita din plin cei 300 eur.
  23. 2 puncte
    Doamne ajută, Dl Capone pentru mine noul Duster este un progres, mașina este mai fiabilă, electronică cât cuprinde, scaune mai confortabile un plus într-un cuvânt dar și minusuri cum ar fi spații de depozitare mai mici, clapeta de acționare a trapei de la rezervorul de combustibil îți dă fiori să nu calci pe ea, o cotieră îngustă și fără spatiu de depozitare, torpedoul cred că este identic iar sertaru de sub scaunul din dreapta este simpatic dar cam mic, am pus cărțile de utilizare a mașinii un încărcător pentru telefon și cam atât iar a doua priză din spatele cotierei a fost mutată în spatele scaunului din dreapta, pe bancheta din spate, să-l poți folosi trebuie să cobori din mașină ca și șofer, dar per total este o schimbare în bine, atât cât mă pricep eu. Camerele sunt de efect, senzorii de avertizare unghi mort sunt bine veniți ca și sistemul de asistență la pornirea din rampă și la coborârea pantei iar sistemul de acces fără cheie face toți banii, pentru cei ca mine care au două mâini stângi, am scăpat de cheile din geantă. Poate reușesc să vin la următorul IND și tragem concluziile aferente, cert este că eu personal sunt mulțumit și dacă ar trebui să-mi aleg o altă mașină cu siguranță tot Duster ar fi, chiar se merită, depinde cum vrei să vezi lucrurile.
  24. 2 puncte
    Doamne ajută, Îmi cer scuze pentru întârziere, am fost plecat. Vă mulțumesc tuturor pentru urările și gândurile frumoase și vă doresc asemenea și dumneavoastră. Camera este achiziționată separat, de la reprezentanță, Cutie neagră pentru înregistrare integrată aproximativ 200 eur, nu știu exact deoarece am comandat și eleron, covorașe, protecții laterale pentru portiere, extensii de aripi și toate au fost montate la reprezentanță. Pentru ce este butonul din stanga volanului, de sub aerator, de langa butonul pentru relajul oglinzilor? Dar lacasul de sub cele doua butoane mentionate anterior? Covorasele din spate nu au si protectie pentru tunelul median? Dl ABC, butonul este pentru activarea sistemului de avertizare pentru unghi mort și chiar își face treaba. Cu părere de rău covorașele nu sunt gândite încă să ofere protecție pentru tunelul median. Am doar 400 km efectuați cu mașina și mă declar foarte mulțumit până acum, sunt în rodaj și am încercat să conduc ca atare, am schimbat treptele de viteză în funcție de cum ,,cere motorul'' undeva la 2100-2200, atât mă pricep, și la mașina anterioară am făcut la fel și nu am avut nici o problemă 50 k cât am parcurs împreună. Vă doresc și dumneavoastră să aveți parte numai de drumuri bune și doar să ștergeți praful.
  25. 2 puncte
    Nu stiu cum unii din voi sunteti multumiti de acest ARO 10 cu facelift, in conditiile in care performantele lui ar fi fost bune poate prin anii 80! este o mare minciuna lista de specificatii tehnice legate de performantele motorului si consumul acestuia (in oras peste 7l si pe autostrada la 130 km/h are consum intre 8.5 - 9 litri, adica cu cca 3 litri peste specificatiile cu care se vinde masina!!!!!). Este o mare pacaleala legata de confort si comportament a acestei masini! Nu va lasati orbiti de schibarile la nivel estetic si de raportul pret/calitate, care este o mare minciuna! Este o masina pe care, cu mare convingere, NU o recomand ! Sa nu credeti ca este ieftina si la intretinere pentru ca e masina romaneasca! doar pentru ca e DUSTER esti taxat cu peste 300 de lei peste o revizie de Logan cu aceeasi motorizare, adica peste 700 ron/revizie anuala! Apropo: la 2 ani mi-au ruginit toate janteje ... trist nu-i asa?! Asa cum se spunea pe timpuri : Daca Ai Cap Ia-ti Altceva! Perfect adevarat! Daca am fi intradevar o comunitate a proprietarilor de Duster, i-am da in judecata pe acesti spagari care ne-au vandut gogosi si iluzii! Cei ce va declarati multumiti de Duster si performantele lui probabil ca sunteti la prima masina, altfel nu aveti o justificare rationala!
  26. 2 puncte
    Doamne ajută, A sosit vremea să mă despart, cu părere de rău, de mașinuța ireproșabilă Duster care 50 k doar am șters praful și revizii periodice și am înlocuit-o cu noul model, firește tot Duster, DCi 1,5 110 4x4. Atașez foto
  27. 2 puncte
    Salutare Duster Forum, Duster Trails urmeaza sa colecteze si sa trimita la analiza laborator Ploiesti, uleiuri Duster (uzat si nou). Daca exista doritori care vor sa participe, sa fie ctitori mentionai la acest viitor clasament sau chiar sa ajute cu propiul ulei, sau se poate si sponzoriza financiar. Minim este 25 lei, o analiza costa 250 lei plus transportul. Urmeaza sa incepem cu Elf. Multumesc
  28. 1 punct
    Vezi ca mai aduc in oferta Lidl, pretul este pana in 90 lei. Eu o folosesc de cativa ani si nu am avut nicio problema cu ea.
  29. 1 punct
    In 22.04.2018 are 140.406 km la bord. Dacia Duster 1,5 dCI, 4x4, 110 CP, motor K9K-J8, fabricata in 12.08.2011.
  30. 1 punct
    Nu are treaba forma de proprietate, doar motorizarea,, dealerul si optiunile. Nu neaparat in aceasta ordine.My 2 cents!
  31. 1 punct
    E greșeală de la rar legat de jante. Ia legătura cu ei, scrisoare oficială sau ceva de genul (cu Nr de înregistrare), pentru că trebuiau să îți treacă dimensiunea corecta sau 2 dimensiuni.
  32. 1 punct
    Hai ca am intrat repede de pe telefon si am pus si niste poze inclusiv cu placutele de frana vechi vs cele noi. Nu va imaginati ca toate prezoanele erau subtiate ca cel din poza de mai jos insa din cele 20 prezoane de fabrica, 1 a fost cel rupt si inca aproximativ 8-9-10 erau subtiate, cateva ca cel din poza, cateva mult mai putin insa sesizabil. Stiu ca primul lucru care iti vine in minte(la modul general, nu fac referire la tine @kyuss in mod special ) este ca au fost stranse prea tare pe la vulcanizare....well, in cazul meu nu prea se aplica pentru ca folosesc masina cu anvelope All Season si am ajuns la vulcanizare odata acum 6 luni sa rezolv o intepatura/ s-a rezolvat cu snur(pentru care nici macar nu a fost nevoie sa dea roata jos) iar mai inainte cred ca trecusera vreo 2 ani de cand nu mai ajunsesem sa dau rotile jos la vulcanizare. Rotile au fost insa mutate periodic fata/spate insa in fix acelasi service Dacia in care imi fac reviziile unde din cate vorbeam cu seful de service(sau ceva de genul asta, nu stiu exact "titlul") cheile sunt reglate odata la cateva luni sa nu stranga aiurea. Nu dau vina atat de mult pe cum au fost stranse in service cat mai mult pe calitatea indoielnica a materialului folosit. Sper sa fi fost eu acel caz rar si sa nu mai fie astfel de probleme mai ales ca eu pana la urma am avut noroc si nu am patit nimic in mers,etc PS: placutele alea muncite din ultima poza sunt cele de fabrica, cu putin peste 80.000 km la activ
  33. 1 punct
    Anomalia indicatorului de schimbare a vitezelor aparea uneori si la fostul meu Duster 1.2 tCE, mai ales cand motorul era rece.
  34. 1 punct
    Eu trag nădejde ca o sa găsească soluție la problema mea, ca sincer nu stiu ce a incarcat cel din service si sau daca a avut o eroare la incarcare. Am sa va tin la curent.
  35. 1 punct
    Io ca economist (!) suspectez ambreiajul disc, rulment, placa etc. care este pe duca. Incearca sa pleci de pe loc cu frina de mina trasa. Daca zmuceste directia service.
  36. 1 punct
    Instalatiile GPL pentru diesel nu sunt omologate deocamdata in Romania
  37. 1 punct
  38. 1 punct
    Da colegi. Noul duster este net superior vechiului model. Mult mai silentios , mult mai confortabil , muzica se aude mai ok , eu sunt foarte multumit.
  39. 1 punct
    Codul este 8201701594 se gaseste la accesori pe dacia.ro https://accesorii.dacia.ro/#!/detail/4fa6b01b-1dd1-4428-a22e-842ba5680d4e Aceeasi camera o gasesti daca cauti pe google blue lens camera, pretul este la jumatate, singura diferenta e la culoarea carcasei. Scuze pt. off topic.
  40. 1 punct
    Salut pe 02.02.2018 am platit cei 5% pentru a baga masina in productie pe25.03.2018 am platit avansul catrea leasing pe27.03.2018 leasingul a achitat integral masina si pe 29.03.2018 am preluat-o. Inca 100 de km facuti masina este super, rapoarte viteza scurte imediat ajung in viteza 4-5, cu timpul ma voi obisnui celelate masini care le am in familie avand toate trepte mai luni mi se pare putin ciudat.
  41. 1 punct
    M-am documentat si va prezint etapele de inscriere in programul rabla. Producatorul autorizat intocmeste urmatoarele documente: - Nota de înscriere in programul rabla in care se introduc inf. din documentele depuse de proprietarul masini -Se introduce Nota de înscriere in aplicatia PSIPAN - În termen de maximum 5 zile de la data introducerii informaţiilor menţionate la alin. (1), aplicaţia PSIPAN verifică corectitudinea şi realitatea informaţiilor privind proprietarul înscris şi autovehiculul uzat în evidenţa informatizată a DRPCIV şi confirmă sau infirmă corectitudinea şi realitatea acestora, cu afişarea datei confirmării ori infirmării -În situaţia confirmării, la data confirmării sau în următoarea zi lucrătoare, producătorul validat comunică rezultatul proprietarului înscris şi, după caz, beneficiarului, precum şi faptul că are la dispoziţie un termen de maximum 30 de zile de la data emiterii notei de înscriere pentru proprietarul persoană fizică pentru a proceda la obţinerea certificatului de distrugere şi a certificatului de radiere. Dupa achitarea acontului am primit bonul de comanda.
  42. 1 punct
    La fiecare masina e dat din burta..nu numai la dacia. Cred ca consum de 6.5 in oras este ok. Tiguanul 1.4 consuma vreo 10-11 Plus mananca si uleiul pe deasupra. La 6500 km uleiul era sub minim Serviceul zice..asa fac toate Eu inca nu am completat gram de ulei in megane ul 1.5 dCi si are 230.000 km..
  43. 1 punct
  44. 1 punct
    Va salut, Acum 5 zile am intrat in posesia masinii, un Duster negru, 1.2 tCe 4x4 Laureate, cu toate optiunile in afara de piele pe scaune si plasticele "gri satinat". Dupa primii 500 km pot sa zic ca motorul este piesa de rezistenta. Desi inca ii fac rodajul si deci nu trec de 3000-3500 rpm, se simte ca are cuplu inca de la turatii joase - la fel ca un diesel ( am avut mai multe masini cu motoare benzina-turbo si sunt impresionat cat de repede isi face intrarea turbina - incepand cu 1600 rpm) . Asta face masina foarte vioaie, perfecta pentru oras. Abia astept sa termin rodajul , sa vad cu adevarat ce poate motorul. ( de la 3000rpm se simte ca incepe sa traga mai bine, deci pana la 5500rpm mai e multa cale de batut) Primul lucru pe care l'am facut dupa ce am luat masina a fost sa ii montez un set de cauciucuri Nokian WR suv 3 pe care masina sta foarte bine ( nu sunt fan allseason, in special iarna). Urmatorul pas a fost sa ii montez cele 3 scuturi pe care le'am cumparat ( scut motor+baie de ulei+cutie de viteze+radiatoare care se prelungeste si pe bara din fata, scut pt diferential si scut pt rezervor) Urmeaza folie pe geamuri , (poate) distantiere si ornamentele de pe grila fata negre - ca pe Black Touch. Momentan sunt foarte multumit de masina. O sa revin cu poze + parere despre masina + in special parere despre motor ( Dealerul de la care am luat masina m'a rugat , de asemenea, sa dau un feedback, avand in vedere ca e primul Duster cu acest motor TCe pe care il vinde )
  45. 1 punct
    Cauți sondă CAN (RTL2002) pentru Dacia/Renault
  46. 1 punct
    pe mine asta m-a convins sa iau Duster
  47. 1 punct
    Tot din... s-a testat sistemul 4 x 4 prin introducerea unor suporti cu role sub roti, astfel s-a simulat alunecare unei roti, a doua roti de pe o punte sau a doua roti in diagonala. Testul arata reactia sistemului 4x4. Suzuki nu a trecut de testul cu doua roti alunecind pe fata. BMW si KIA nu au reusit sa rezolve testul cu 2 roti in diagonala alunecind. Dusterul a rezolvat, singur, toate cazurile. Se spune ca sistemul 4x4 a rtrebui sa rezolve aceste cazuri, comandat de computer prin sistemul de frina si ABS. Problema e ca la unele modele din economie se reduce fiabilitatea si complexitatea sistemului de frina, lucru care se oglindeste si din acest test. Tot din presa; RENAULT testeaza sistemul: https://www.youtube....hRK3bnL9Ug#t=15 preconizat a se introduce si la Dacia la noile modele care vor urma in 2018. In prezent la Togliati, unde se fabrica Dusterul rusesc se testeaza varianta cu un motor hidraulic central si cel cu doua motoare pe cele doua roti din spate. Si un filmulet care-mi place:
  48. 1 punct
    1. Se asigura masina la rotile din spate 2. Se ridica pe cric dreapta fata si se demonteaza roata dreapta fata ( merge si cu roata maxim dreapta, da' te cam chinui) 3. Se demonteaza carenajul care protejeaza volanta de la accesorii 4. Se desfac cele 3 surubuti torx ( 2 x T20, 1 x T30) care fixeaza carenajul dreapta fata si se "cracaneaza" o parte din carenaj 5. Se desfac cele 3 piulite care tin suportul filtrului de motorina cu o cheie de 10 ( tubulara, inelara, fixa - fiecare cu ce are) 6. Se scoate filtrul din suport si se desfac cele trei conducte de motorina ( albastru, alb, verde - de la stanga la dreapta) prin apasare pe clipsul de culoarea fiecarei conducte; nu e necesar sa le tinenti minte ca pe filtrul nou, de origine, sunt trei buline in culorile corespunzatoare. 7. Se desurubeaza senzorul de apa in sens antiorar (e ca operatie dupa ce ati scos conductele de motorina ca sa nu va umpleti cu motorina) 8. Se goleste filtrul vechi de motorina, prin intoarcere in jos a celor 3 "stutzuri" unde au fost conductele, intr-un recipient transparent curat si se verifica de impuritati, span, etc 9. Se pune senzorul de apa in noul filtru prin insurubare in sens orar; atentie sa luati garnitura veche de pe senzor ca filtrul nou are garnitura noua. 10. Se conecteaza cele trei conducte de motorina la loc in locurile marcate cu bulinele de culoarea marcata pe cele 3 conducte. 11. Se moteaza totul la loc in ordine inversa ( filtru, suport filtru, carenaj fata dreapta, carenaj accesorii, roata dreapta fata) 12. Se coboara masina de pe cric 13. Se amorseaza circutul de la "para" de cauciuc din compartimentul motor, situata in zona suportului motor dreapta.
  49. 1 punct
    Pentru Aer condiționat ai nevoie de: -actionare ambreiaj compresor -ptotecție supra presiune agent AC (R134a) = opresc/blochez actionarea compresorului pentru a proteja instalatia ( la explozie = exagerez) -protecție "sub" presiune agent AC (R134a) = agent pierdut opresc/blochez acționarea compresorului pentru a-l proteja toate astea se fac de computerul de injecție cu mențiunea că ECO are influență(la fel și S&S de pe Euro6) în funcționare. Comanda de climatizare dă semnal(filar) de cerere AC iar injecția se conformează funcție de parametrii prezenți (temperatură exterioară, cuplu motor, putere alternator etc) Comanda de climatizare dă semnal(filar) și către uch în care "spune" că ventilatorul nu e pe 0 Tot către comanda de climatizare dă semnal (filar) și celebra sondă anțiîngheț
  50. 1 punct
    Eu asta am comandat si astept sa vina: http://www.ebay.com/itm/141150561195?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 Tare curios sunt de ce poate sa faca.
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+03:00
×