Sari la conținut

Clasament

Conținut Popular

Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 20.12.2021 în toate secțiunile

  1. Salut. De vineri am intrat in posesia dusterului, 1.5dci, 4wd, dupa cca 2 luni jumatate de asteptare. Dupa primii 500 de km sunt foarte multumit de masina. Este silentioasa, trage foarte bine, mult mai stilata parca fata de modelul anterior. Nu am depasit 110 km/h iar turatiile cam la max 2500. Ca si consum pe cb , bineinteles ca este irelevant fiind in rodaj, 5,3 l/100, preponderent facuti pe dn- cca 310, pe autostrada -150 si cam 45 km in oras. Numai bine.
    4 puncte
  2. N-am afirmat nicaieri ca e mai bine facuta, daca destinatia lui era pentru export. A fost o intrebare, la care am anticipat raspunsul. Dar ca sa clarific - nu exista Duster facut mai bine, ca e pentru export. E doar un mit care a ramas adanc intiparit in folclor. N-am vazut pe nimeni care sa arate, macar cu poze, daca nu intr-un video, diferenta intre unul autohton si unul de "export". Doar vorba - am auzit eu la unul, care o auzit de la altul, care stie de la unul care sigur lucreaza la Dacia ca asa e. Eu inca astept o dovada. Rulata pe drumuri ok nici aici nu prea cred - nu-si cumpara s
    3 puncte
  3. Când pornești inițial mașina, pe MediaNav se afișează temperatura exterioară, care este citită de senzorul prezent fizic sub oglinda din dreapta, precum și ceasul intern al navigației, care se sincronizează automat pe baza GPS-ului intern, dacă este setată așa. Însă, în momentul în care te conectezi cu AndroidAuto sau CarPlay, citirea "informațiilor" se face exclusiv de pe telefon. Deci poți face să citească temperatura exterioară și să îți afișeze ceasul pe baza GPS-ului telefonului. Opțiunea e disponibilă din meniul navigației și/sau a telefonului - depinde de versiunea sistemului de pe
    3 puncte
  4. Dupa vreo 4k suntem pe la 31k+. azi fuse ziua de inlocuit chederele (usor gaurite in zona coltului usilor fata, buba clasica) pe garantie. operatia dureaza cred 10 minute si inca 20 de completat acte! din pacate ..sunt fix la fel ca cele "originale", presupun ca le mai schimb in cei 3 ani de garantie ramasi. in rest numai de bine. doar ca "suge" cand mergi cu ea uitand ca e cubulet. m-a rupt in grecia la 2 eur / litru
    2 puncte
  5. E normal, bec de 1W și mers frecvent (chiar și când situația nu o impune) cu lumini (poziții) aprinse duc la ce se vede în poză
    2 puncte
  6. @MarianAlbu Cel mai bine ar fi daca ai stii nivelurile de echipare pentru fiecare model si an - ce ar trebui sa aiba, ce nu ar trebui sa aiba...ai elimina astfel o multime de masini manarite. Neaparat mers in reprezentanta si verificat istoricul; cartea service in format fizic, mai ales din strainatate, poti sa o consideri din start inutila. Poti doar sa compari informatiile obtinute din sistem cu cele din carte, daca se confirma. Si poti face asta inainte de a vedea masina, direct cu pozele pe care ti le da vanzatorul la carte si seria de sasiu. Daca nu exista carte service electron
    2 puncte
  7. De la ultima postare am mai adus niste căluți în herghelie 125 cp și binențeles a urcat și cuplul. Pe un drum Oradea- Jasna și retur a avut un consum la pompă de 5.1 l/100 (cel afișat era de 4.8). Am mers doar pe naționale având o viteza medie de 56 km/h. N-am mers mult peste limita legală (10-15 km/h). Mulțumit de mașină și de comportamentul acesteia. Singurul punct slab e ca nu imi găsesc o poziție la piciorul stâng fără să ma jeneze la genunchi ieșitura aceea din portieră din zona butoanelor de la geamuri. Am pus si cotiera https://utb-shop.ro/Cotiera-Dacia-Duster-877003175R-BK8
    2 puncte
  8. @Radu92Multumesc pentru poza! M-am convins acum ca nu s-a umblat la cablaj inainte, era cel original, identic ca la tine. Insa, dupa cum a remarcat tOrquemada, la injectorul 3, firele la tine vin cum trebuie, peste cablaj. La mine au fost dedesubt si s-au frecat de capacul chiulasei. Insa daca izolau toate ramificatiile spre injectoare, nu numai la cil.1, cred ca nu ar fi aparut probleme. Cablajul nu era inca sectionat, insa fiind dezizolat, probabil impreuna cu ceva umezeala, a dat ceva anomalii. Sper sa fi fost de acolo. Astazi mi-am facut timp si am blindat cablajul cu inca un rand de
    2 puncte
  9. Revizie la 111 000 km, schimbat ulei, filtru combustibil (complet), filtru ulei, filtre aer + habitaclu -- 400 piese originale, 70 manopera. Descoperit un amortizor scurs pe fata -- comanda de originale, urmeaza sa ajunga si le schimb. Verificat cablaje injectoare -- la urmatoarea vizita in service le izolez cu banda panzata. Numai bine!
    2 puncte
  10. @PufarinaUcigasaAr fi bine daca chiar a umblat cineva la masina si a refacut izolatia cu banda izolatoare ordinara, dar ma indoiesc... Asta putem vedea doar daca vor fi alti colegi curiosi/ ingrijorati de aceasta problema si vor desface si ei capacul de motor, punand poze cu cablajul injectoarelor. @t0rquemadaE clar ca o sa incerc sa fac o izolatie cat mai profi, ca doar o fac pentru mine si m-a pus rau pe jar problema asta... Una peste alta, sper ca asta sa fi fost singura cauza a problemei, insa o sa desfac tot izolerul de pe cablajul principal, sa ma asigur ca nu mai sunt si alte
    2 puncte
  11. Bun... revin cu noutati.: dupa cum mi-am pus in cap, astazi am avut ceva timp liber si am dat jos capacul de protectie superior de la motor, cu scopul sa verific rezistentele la injectoare, daca se pupa cu cele din materiale oferite cu bunavointa de catre Gil26, caruia ii multumesc inca o data! Nici nu-l dau bine jos, ca deja vad ceva suspect: firele care vin din cablajul principal catre injectorul mr.3 erau pozitionate execrabil, fara a fi izolate si frecau direct de capacul de chiulasa... Si nu mare mi-a fost mirarea sa vad cablul verde ca are izolatia roasa pana la conductorul multifilar de
    2 puncte
  12. Sigur ca o sa scriu toate noutatile cu aceasta problema, fiindca ma intriga maxim acest incident si chiar vreau sa aflu de unde este problema
    2 puncte
  13. Nu vreau sa fiu carcotas dar eu nu imi asum sa raman fara talon oricand pentru ca nu exista deocamdata niciun bec LED H7 omologat pentru drumurile publice din Romania. Exista Philips Ultinon Pro6000 care de curand a primit omologare de la autoritatile germane, dar fiind fara omologare ECE, nu este legal in afara Germaniei. Am inteles ca ar mai fi si un produs de la Osram, nu stiu care pentru ca sunt mai multe LED-uri H7 si de la ei, aflat in faza de omologare in Germania. Asta ma duce cu gandul ca este un inceput insa pana nu vad omologare ECE eu nu va rostul sa pui asa ceva pe masi
    2 puncte
  14. @Mediaegy Unfortunately the guidelines are not available for activate anymore in MICOM of new unit MN4 or Media Display comparing with old units.
    2 puncte
  15. Problemele care aprind martorii descrisi de tine sunt foarte multe si in zone diferite cateodata. Insa, cand se pune diagnoza oficiala, nu porcarii generice, multimarca, chiar daca eroarea pare ca nu are treaba, ea indica locul unde de fapt este "prinsa" eroarea. Ea poate fi fix in locul indicat sau daca nu, inainte de locul indicat, urmand "circuitul/traseul" ce vine la piesa respectiva. De asta la unii problemele s-au rezolvat prin diferite inlocuiri de piese. Oricum e la mintea cocosului ca prima data se fac verificari, teste, interpretari si mai apoi se schimba piesa daca este necesar si n
    2 puncte
  16. Grup spate = puntea spate/sau cum vrei să-i zici , ce contine cuplajul electromagnetic. Dacă acel cuplaj nu mai e conectat electric (ai cablaj și mufă expuse intemperiilor) la calculatorul 4x4 poți obține același rezultat
    2 puncte
  17. Ma numesc Tavi si de ieri sunt proprietar de Duster 1,5 blue dci. In afara de piele si pachetul de caere cu senzor unghi mort in rest cred ca are cam tot ce-i trebuie si lui si mie. Masina e din 2020 si are acum 7330 km. O sa revin cu poze.
    2 puncte
  18. Nu contează doar numărul de kilometri, ci mai ai o vârstă și un regim de exploatare de care trebuie să ții cont. Un mic exemplu, eu și un amic avem același model, aceeași lună de fabricație. La amândoi ne-a picat aceeași piesă : la el a picat la 75-80.000 km, când mașina avea 3 ani vechime. La mine a picat la 28.000 km, când aveam aproape 4 ani. El merge zilnic, face km ( cam 20-30.000 km/an ). La mine, mașina în ultimii 2 ani mai mult a stat. Iar la faza cu injectoarele, rar, spre deloc, am auzit să fie o problemă. Mai ales că toți laudă 1.5 dCI-ul. Mai puțin varianta cu Adblue...ac
    2 puncte
  19. @w1zardus umplerea se face pana la preaplin, atasat inca trei capturi si ma opresc aici cu asta pentru ca suntem putin offtopic despre o operatie particulara si nu despre manualele de service (dar reiterez ca un schimb ulei cutie de viteze necorespunzator poate chiar sa “dauneze”)
    2 puncte
  20. Cutia automată de pe Duster ph2 sau ph3 e tip EDC , cod DC4. LE. Pentru mașina ta : K9K671+ DC4 020
    2 puncte
  21. Precizează dacă vorbim de Duster ph2 sau ph3, 2017 e foarte vag - eu presupun că vorbim de Duster ph3*. Alternatorul s-a verificat înainte de schimbare - via diagnoză(putere în W și %), voltmetru pe borne + clește ampermetric ? - vorbim de alternator "smart" și testarea e mai specială. Bateria a fost pusă pe tester dedicat cu SOC/SOH și R internă ? *
    2 puncte
  22. Asta e rezultatul când faci economie la economie. Foarte rar se întâmplă la mașină ca făcând economie la un lucru, să ai aceeași calitate. Motoarele și subansamblele sunt mai sensibile față de vechile generații. Noroc că la Duster generațiile la unele componente sunt aceleași din 2010, dar prețurile sunt de 2021 🤣 (din cauza politicilor Renault).
    2 puncte
  23. Link-ul din primul post se poate descărca fără probleme, faptul că trebuie repetat fiecare pas nu e un impediment, trebuie doar atenție (se deschid suficiente ecrane cu reclame), și nu, nu trebuie niciun card. PS. Chiar acum îl descarc din nou.
    2 puncte
  24. Eroarea se referă la pedala de accelerație (de înlocuit), senzor pedală frână cu probleme și sau preș blocat sub pedale.
    1 punct
  25. Păi și eu despre ce scriu ?! Conform unui istoric la data de ai x km...etc, dacă datele alea nu corespund cu cele de ITP și ce găsești prin mașină ai deja o problema ca potențial cumpărător. După o revizie efectuată ai de ex 20000km, la a 2a revizie nu poți veni tot cu 18000km că te trimite la plimbare, ci cu mai mult de 20000km, deci în decurs de 1 an nu s-au modificat km - simplu Discuția e mai amplă și nu e forumul potrivit.
    1 punct
  26. cred ca a spus ca "Trebuie interogata masina", urmele fiind "in calculatoare". @smokefieldpoti sa o interghezi in regim de amator ? DAca da - ce folosesti te rog?
    1 punct
  27. Căutările au luat sfârșit. De vineri sunt fericitul posesor al unui Duster ph2 1.5 dci din 2017. A fost cumpărat din țară, primul proprietar avandu-l de nou. Motivul vânzării: dăduse avansul pentru unul nou, tot diesel. Are 70000 de km, iar ca dotări pilot automat, incalzire in scaune, senzori de parcare, camera mers înapoi, navigatie, cârlig și 2 rânduri de JANTE. Foarte mulțumit de cum merge motorul, pe drumul de la Caransebeș la Oradea având un consum de 5.6 %. Singurul lucru care ma deranjează este amplasarea butoanelor pentru geamuri. Acea umflatura din portiera o simt incomodă pentru
    1 punct
  28. Mergi foarte linistit si cursiv din ce apare acolo Consumul e f bun insa nu prea se intalneste in conditii normale de exploatare.
    1 punct
  29. @tud72 Daca tragi o fuga la mine, se poate si asta si alte cateva lucruri in plus se mai pot face pe navigatie: - activare video player in media - activare video in mers - instalare harti full Europa 2021.Q2 - instalare skin pentru navigatie cu optiuni extinse grafice si functionale Alte detalii in PM.
    1 punct
  30. De ceva timp au inceput a echipa noile modele si aceasta noua generatie de MediaNav ce pare o combinatie intre vechiul MediaNav si R-Link 2. Acest model de unitati este identificat ca si ULC4.5, si cum e urmasul lui ULC4.0 (denumit si MN3) acesta e numit acum MN4. Nu puteam sa nu incerc sa vad ce e pe acest nou sistem, si astfel mi-am luat o unitate ce s-a dovedit a fi AV (Media Display) fara functie de navigatie, pentru teste. Dupa multe suisuri si coborasuri, am testat tot ce sa putut, am scos-o din "Config Diag Tool" si apoi am stricat-o iar in incercari de
    1 punct
  31. Mulțumesc,acum mi-e mai clar ce am de făcut
    1 punct
  32. Sunt 4, câte unul pe fiecare parte/roată
    1 punct
  33. Pe lângă cele scrise de @PufarinaUcigasa eu aș verifica și cablajul spre grupul spate
    1 punct
  34. Mutumesc pentru raspunsuri torquemada si gil26! Este clar ca cel care a facut diagnoza a facut-o la modul superficial, iar verdictul cu cele 2 injectoare defecte este pe masura. O sa o iau intai eu la mici verificari, sa dau cu spray de contact la toate mufele componentelor sistemului de injectie , sa verific rezistenta interna a injectoarelor daca corespunde cu valorile de referinta din tabelul postat de gil26, o sa fac si un test de baterie la un service de acumulatori si vad ce iese in prima faza. La Dacia nu mai merg deocamdata, fiindca abordarea lor nu a fost deloc profi...
    1 punct
  35. Cum a zis colegul..functia se poate dezactiva.Eu la var.2016 l.am dezactivat tocmai pentru a nu rupe bratul in anumite situatii
    1 punct
  36. Arunci întâi un ochi aici : Deosebirea principală la HJD ph2 e, Medianav-ul de generatie 4,5 (ca la Logan III) și alte faruri + stopuri + culoarea orange arizona, atât în rest e același Duster ph3/HJD.
    1 punct
  37. Ok, Duster ph2, din ce scrii s-a măsurat tensiunea, curentul se măsoară cu ampermetru în serie pe acel circuit sau cu un cleste ampermetric (non-invaziv)
    1 punct
  38. Posteaza erorile asa cum apar la diagnoza.
    1 punct
  39. 1 punct
  40. La cel de origine trebuie dată bara jos, să poți scoate firele pe sub tripla spate, să poți fixa ok firele de traversa, să conectezi în serie lampa de ceata și marsalier samd. Durează maxim 10 minute și ai acces mult mai facil pentru orice. Totuși, am eu o întrebare - montajul unui cârlig trebuie făcută de către un service autorizat RAR sau montajul îl poate face oricine, chiar și în regim propriu, important este ca acel cârlig ce urmează să fie montat să aibă omologare ? Legea și părerile sunt ambigue și bineînțeles, câte bordeie, atâtea păreri
    1 punct
  41. Nici eu nu vreau sa intu in polemici, mai ales cu cineva care mi-a sarit in ajutor si nici nu am intentionat sa te jignesc in niciun fel. Apreciez inca o data altruismul de care ai dat dovada, insa n-am inteles de ce gestul meu de a da share manualului de Duster PH1 a cam fost luat in raspar, tinand cont ca download-ul din prima postare chiar nu merge sau o fi mai dificil de efectuat... In link-ul pus de mine e un singur click de dat. N-am vrut sa ma impaunez ca am facut eu vreo mare descoperire, ci doar am vrut sa ajut pe cei mai stangaci in ale calculatorului sa descarce mai usor acest manua
    1 punct
  42. @tynn23 cu tot respectul insa nu stiu cine se "inflameaza", tocmai acesta este si scopul principal al unui forum auto: sa ne ajutam unii pe altii si sa invatam unii de la altii, desigur ca pot sa apara si "nemultumiti" de ajutorul primit chiar daca acesta este benevol si nu o obligatie iar cei care il ofera rapesc din timpul lor pentru a face acest lucru,... dar ma opresc aici pentru ca nu doresc sa intru in vreo polemica sau flame. Revenind la subiectul topicului si ceea ce ai scris as adauga ca cei doi colegi Gabi68 si Adi73 nu se refereau la "materialul" din prima postare ci la cele pe
    1 punct
  43. La Dacia presiunea uleiului e doar măsurată on/off via un manocontact, adică 1 = presiune zero,rău; 0= presiune mai mare de zero, bine Ca notă de subsol, doar pe 0,9TCe(H4B) s-a montat senzor de nivel ulei, că era mai simplu decât să pună dop, dar pe Dacia nu are cine folosi informația chiar dacă îl cablezi, trebuie TdB de Clio 4, care la pornire va afișa Oil Level Ok
    1 punct
  44. Daca tot vrei sa faci calculul pe termen lung (TCO = Total Cost of Ownership), mai pune la Diesel si AdBlue, ca si ala trebuie completat periodic, plus reviziile care de obicei sunt un pic mai scumpe la diesel (nu cu mult, dar se aduna). In plus, mai ia in considerare si eventualele taxe care o sa apara in viitor pentru Diesel (n-o sa mai ai voie in centrul orasului, poate un impozit mai mare etc.). Inca nu e cazul la noi, dar in cativa ani o sa apara si pe aici. Pentru mers mult in oras nu recomand diesel-ul, mai ales pe distante scurte, ca vor fi probleme cu filtrul de particule, care n
    1 punct
  45. De Joi pana Duminica am străbătut putin țara. Oradea- Complexul 7 Crai ( langa Plaiu Foii-Zarnesti)cu o scurta oprire la Castelul de lut. Vineri vizitat Dino park iar apoi plimbări pe la poalele Pietrii Craiului. Sâmbătă am pornit spre Cascada Casoca si Vulcanii noroiosi. Duminică inapoi spre casă. Cand am ajuns pe lângă Brasov nu-mi puteam lua ochii de la munți. Se vedea Poiana Brașov, Bucegii- Crucea de la Caraiman, Colții Mortului, vf. Omu., Piatra Craiului, Fagarasul. Masina s-a comportat fara probleme. 1300 de km . Consum pe bord 5.2. Consum la pompa 5.7. Mers cu 130
    1 punct
  46. Multiplexorul a fost cumpărat de la @Neek . Mulțumiri pentru sprijinul tehnic. Nu am găsit pe cineva in Oradea priceput sa activeze acele opțiuni. Fostul proprietar a dezactivat (Din soft cred) start&stop. Eu l-aș activa din nou, dar nimeni nu știe cum. Cred ca sunt mai multe opțiuni de a-l dezactivat si e greu de gasit ce metoda a folosit, dar nu imposibil. As dezactivat de asemenea pornirea stergatorului spate cand dai in marsarier.
    1 punct
  47. Săptămâna trecută am pus și setul de paravânturi față/spate de la Heko. Calitate bună, nu zgârie geamurile deloc, plus ca nici nu sunt extrem de mari încât să afecteze drastic aerodinamica la viteze mari
    1 punct
  48. 30000 km. Recent am avut ocazia sa testez masina la drum lung, mergand circa 2000 de kilometri doar pe autostrada. La o viteza constanta de 135 km/h pe gps (vitezometrul masinii indica cu 5 km/h mai mult), cu o cutie pe pavilion si 150 kg incarcatura, consumul mediu masurat la pompa a fost de 7.6 litri/100 km. De remarcat faptul ca acea cutie de la Thule nu scoate niciun zgomot la viteze mari. La -15 grade Celsius n-am avut probleme cu pornirea, insa am observat ca la temperaturi sub -5 grade se blocheaza camera marsarier in sensul ca nu se vede nimic pe ecran. Isi revine intotdeau
    1 punct
  49. Salut , eu m-am lăsat păgubași sa mai incerc la service răspunsul este același. Daca ajungi fi și se rezolva situația sa ne spui și nouă ce și cum ,eu ultima oară când am fost am primit răspunsul , domne toate fac așa . M-am conformat și am dat înainte , atâta timp cât este în garanție merg așa până cedează și gata ..
    1 punct
  50. Salut, Confirm si eu aceste zgomote. Eu le-am observat pe drumuri denivelate si recunosc, ca m-am chiar gandit, la ideea ca din cauza denivelarilor, roata freaca de ceva anume...idee de la care nu m-am abatut inca... Eu le aud undeva in spate, centru spate, nu neaparat in fata, deci cred, ca nu ar avea legatura cu caseta.Referitor la vibratiile datorate casetei, acestea s-au diminuat foarte mult, odata ce am schimbat anvelopele de vara cu cele de iarna. Cele noi sunt foarte moi, cateodata ma gandesc la franari bruste sa nu raman fara ele, sa le gasesc intinse pe asfalt... Probabil, din cauza
    1 punct
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+02:00

×
×
  • Creează nouă...