Tabel Lideri


Conținut Popular

Afișez cel mai apreciat conținut din 24.09.2017 în toate secțiunile

  1. 4 puncte
    nu am acele stergatoare reper nou janta aliaj model "haru" cod:403000351r 1600 lei. set (4 buc)
  2. 4 puncte
  3. 4 puncte
    Salut, sunt din Cluj, si sunt mandru posesor al unui duster 1.5 dCi, 4x4, 110 cp. Este la mine de la 99.500 km, iar din august am parcurs cu el 3.000 km. Sunt foarte multumit de masina, am tras de ea peste tot, pe toate tipurile de drumuri si chiar am ramas impresionat de ceea ce ofera. Masina a rulat in Austria, iar inainte sa dau banii pe ea am verificat-o la reprezentanta (istoric si tehnic), rezultatele au fost pozitive dovada ca a fost intretinuta bine. O folosesc zilnic si spun ca urmatoarea mea masina va fi un Duster nou cumparat de la reprezentanta.
  4. 3 puncte
    Am montat si scut metalic zdravan:
  5. 3 puncte
    Sa-mi creasca inca un picior daca mai citeste cineva forumul inainte de a intreba.... Toate astea de mai jos... evident, ai alt tip de ulei in motor, ala din articol e pt diesel.
  6. 3 puncte
    Nu poate fi comparat Dusterul 4wd cu vreun turism la capitolul asta, pana nu ii vezi rezervorul - cum arata pe dedesupt. Are o "umflatura" in dreptul cardanului. Asta e o mare sursa de erori, mai ales cand se apropie de gol si mai ales la inclinatii (e.g. parcare pe bordura, citire aiurea la o curba luata tare, dracu stie). O buna practica (pt orice masina) spune ca, mai ales iarna, sa circuli cu rezervorul preponderent plin. Sunt multiple argumente sa faci asta, si "investitia" o faci doar la primul plin. Eu unul, cand ajung pe la jumate alimentez din nou (e o lectie invatata de pe vremea unor masini care aratau nivelul de carburant super aiurea). Dar ma gandesc ca nu am nevoie de adrenalina de a cauta "peco"-uri dubioase pt ca imi arata autonomie "- - -". Mentionez deci ca nu am observat vreodata problema descrisa in aceste ultime post-uri PS. In weekend am avut peste 250 km de probe de concurs in offroad, etape de legatura pe asfalt, plus o tura de trial inainte si diverse locuri care iti faceau pofta de "joaca". Uneori o canistra poate fi de real folos. Insa si asa se gaseau benzinarii daca cumva ramaneai "pe aburi". In RO nu prea ai scuze daca ramai in "pana prostului".
  7. 3 puncte
  8. 3 puncte
    H5F (injecíe directă) + GPL(cu injecție de gaz "lichid") = probleme, puteți căuta chiar pe acest forum - la asta s-a referit MAK K4M (injecție indirectă) +GPL a fost chiar echipare de fabrică pentru țări din Europa
  9. 3 puncte
    De acum, poate sa vina iarna! Fulda Kristall Control HP 2
  10. 2 puncte
    Salut. Ieri a venit si a mea: 4x2 EDC, SL Plus, cu MediaNav, scaune incalzite, cutia automata, camera marsarier, cadou Dacia senzori parcare spate si presuri cauciuc. Am facut doar 30 km, consum 5,9, turatii pana in 2500 ca asa scrie in carte. Cutia e ok, imi place. Aveam emotii in privinta scaunelor, dar chiar sunt multumitoare. La fel, sistemul audio. Pretul final cu rabla a fost 145000 euro.
  11. 2 puncte
    Eu am dci...dar tie iti recomand tce-ul. Daca sustii ca singurul aspect care iti este inca neclar e fiabilitatea, pe timpul celor "10 drumuri pe zi 3-5 km per drum cca 20-25 minute drumul" dci-ul nu va ajunge sa functioneze in parametrii optimi. Tu mai mult stai cu motorul la relanti decat te deplasezi cu el turat. Nu mai mentionez de perioada temperaturilor scazute. Ai spus ca vrei masina pe termen lung. Deja motoarele diesel incep sa nu mai fie privite cu ochi buni din cauza noxelor. Pe viitor te poti astepta la reglementari mai putin prietenoase din partea autoritatilor (taxe, restrictii de circulatii in anumite zone...). Si un motiv personal...eu sunt un tip mai "verde" bafta
  12. 2 puncte
    Va multumesc pentru mesaje. Imi pare rau pentru cei care au fost afectati! Adblock a fost creat pentru site-urile care afiseaza foarte multe bannere, pop-uri, reclame Flash, Shockwave, reclame audio/video ce se redau automat etc. Adblock este foarte util in acest caz. Totusi, utilizatorii mentin adblock activat pentru toate site-urile, chiar si pentru site-urile preferate pe care le viziteaza frecvent si care nu afiseaza reclame intruzive. Astfel, proprietarii acelor site-uri sunt descurajati sa le metina online din cauza costurilor. Forumul nu castiga bine din reclame pentru ca primeste vizitatori putini si cu adblock activat. Pe langa costurile de gazduire si actualizari IPB, de la 1 Ianuarie, va mai exista o taxa anuala pentru domeniile .ro si am testat Anti-Adblock pentru a acoperi din costuri, dar calea a fost gresita. Respect decizia persoanelor care nu doresc sa vada orice fel de reclame. Am dezactivat Anti-Adblock. @Cain verifica, te rog, mesajul privat.
  13. 2 puncte
    salutare si bine v-am gasit marturisesc ca de o luna tot trag cu ochiu pe forum iar acum in sfarsit pot sa postez si eu
  14. 2 puncte
    Poza de "AFTER" ... unele de pe traseu vor urma in zilele urmatoare.
  15. 2 puncte
    Io dupa 2 ani jumate am renuntat sa ma gandesc cat anume e in rezervor. Cand o vad ca se imputineaza bilutele ma duc cu ea la adapat. Works every time...
  16. 2 puncte
    SL Explorer este Laureate cu niste accesorii in plus (navi, cruise control, pack look, pack adventure, probabil camera si senzori de parcare) si cu niste elemente particulare de design, totul la un pret mai mic, ca pentru final de serie PH2.
  17. 2 puncte
    Am pus poze mai jos. Huse auto care vin perfect: http://www.huseautotm.ro/ a facut un coleg la Kuga in jur de 600/650lei, zici ca-s de fabrica, daca nu observi slitul pentru airbag din lateralul spatarului. Montajul cica e complicat, i l-au facut la firma in vreo 1h, dar vin perfect. Pe site nu apare Duster, dar poate nu e actualizat. Colegul a intrebat pentru mine cand a fost la ei si au zis ca fac pentru Duster.
  18. 2 puncte
    @CDN, Bluetooth e un protocol de transmitere a datelor (nu doar audio). In cazul de fata, ceea ce preia microfonul (bun sau rau, chiar nu conteaza) este analogic si trece prin MediaNav, care-l transforma in digital si-l trimite prin Bluetooth la telefon. Daca telefonul are o implementare mai redusa a protocolului Bluetooth va suporta doar audio la calitate mai proasta, indiferent de ce poate MediaNav sa ofere. De asemenea, telefonul poate sa nu faca fata fluxului audio trimis de MediaNav: de ex. daca MediaNav trimite 320 Kbps si telefonul poate accepta doar 128 Kbps, diferenta vor fi pachete de date trimise de MediaNav dar pe care telefonul nu le-a primit, deci informatie mai putina. Ca sa fac o analogie putin trasa de par, e ca si cum ai avea cel mai tare sistem audio, cu amplificatoare scumpe si de calitate, dar boxele sunt niste chinezarii ordinare. Degeaba trimite sistemul sunetul clar si fara distorsiuni, daca boxa nu poate sa-l redea la adevarata lui calitate.
  19. 2 puncte
    Salutare, Au inceput oficial inscrierile la GTC Trophy, ceea ce inseamna ca locurile de cazare se vor ocupa in curand. Revin cu rugamintea ca in masura in care sunteti hotarati sa participati, sa timiteti mailul de confirmare cat mai repede, pentru a putea comunica din timp organizatorilor necesarul de locuri de cazare. Reamintesc ca participantii la Duster Trophy beneficiaza de o reducere de 50 RON de participant, astfl incat taxa all inclusive este de 500 RON. Pentru inscriere la Clasa Duster (Hobby) va rog sa trimiteti un e-mail la [email protected] sau [email protected] cu urmatoarele informatii: - Nume, prenume –Pilot - Nume, prenume –Copilot - Modelul de Duster (motorizare si tractiune) - Telefon de contact - va rog sa precizati daca sunt insotitori si daca da daca este nevoie de camere/mese suplimentare Pana in acest moment s-au inscris 8 echipaje. De asemenea, pe langa acest mail va rog, in masura in care puteti, sa va inscrieti si pe situl CNOR la clasa Hobby, detalii mai jos in acest text. Am aflat si cat costa asigurarea si vizita medicala: 50 RON, respectiv 25 RON. Iata si cateva informatii preluate de pe pagina GTC Trophy: Programul de desfasurare a competitiei: Joi 12.10 •11.00: Deschidere Parc tehnic – Piata Daciei, Buzau •16.30-22.30: Verificare tehnica / Inscriere concurenti – Piata Daciei, Buzau •19.00-23.00: Masa seara – Hotel Cazino, Sarata Monteoru •Joi Seara: Cazare – in Sarata Monteoru Vineri 13.10 •07.00-08.30: Mic Dejun – Sarata Monteoru •09.30: Sedinta tehnica – Piata Daciei, Buzau •10.00: START Festiv – Piata Daciei, Buzau •10.45: Parada masini 4×4 – deplasare la Trial, Buzau •12.00: START Proba Trial – Buzau •15.30: START Proba Traseu, Stagiu 1 – Buzau •Vineri seara: Stop Timp – Pauza masa – Izvoranu •Vineri noaptea: FINISH Stagiu 1 – Sarata Monteoru Sambata 14.10 •06.00-08.30: Mic Dejun – Sarata Monteoru •07.00-09.00: START Stagiu 2 – Sarata Monteoru •Dupa-amiaza: FINISH – Sarata Monteoru (in maxim 24 ore de la Start Stagiu 1) •19.30: Masa festiva + GTC Party – Hotel Cazino, Sarata Monteoru Duminica 15.10 •08.00-10.30: Mic Dejun – Sarata Monteoru •10.45: Premiere – Hotel Cazino, Sarata Monteoru •11.30: Conferinta de Presa – Hotel Cazino, Sarata Monteoru Nota: Acest program este orientativ. Eventualele modificari se vor afisa la Secretariat si anunta la Sedinta tehnica de Vineri, ora 09.30. Inscrierea la GTC Trophy 2017 se face pe pagina competitiei din site-ul oficial al Campionatului National de Off- Road Taxa participare– include taxa sportiva + pachet promo + acces la Masa Festiva / GTC Party + mese in traseu (masa pranz Trial + cina la Izvoranu + bautura + cafea): •Taxa participare STANDARD – 500 lei / participant •Taxa participare OPEN – 600 lei / participant •Taxa participare Extrem – 700 lei / participant •Taxa participare Hobby – 300 lei / participant Taxa all-inclusive– include Taxa de participare + cazare 3 nopti + mese de seara si mic dejun + bautura + cafea: •Taxa all-inclusive STANDARD – 750 lei / participant •Taxa all-inclusive OPEN – 850 lei / participant •Taxa all-inclusive EXTREM– 950 lei / participant •Taxa all-inclusive HOBBY – 550 lei / participant Taxa insotitori, asistenta – 450 lei / persoana – include cazare hotel + masa + acces la Masa Festiva/GTC Party + mese in traseu (masa pranz Trial + cina la Izvoranu + bautura + cafea), in limita locurilor disponibile. Taxa participare doar la Trial: 150 Ron / echipaj – inscrierea se face doar joi. Participarea doar la proba de Trial este valabila pentru clasele Standard A, Standard B, Open si Extrem. Taxa Masa Festiva/GTC Party (pentru cei care doresc sa vina doar la Masa Festiva, in limita locurilor disponibile): 150 Ron – include mancare, bautura si accces la petrecere. Inscrierile se fac pe site-ul oficial CNOR cnor-fras.ro/GTC-Trophy-2017 pana la data de 11.10.2017, orele 20.00, iar plata taxelor se va face in contul Clubului ACS GTC MotorSport : RZBR 0000 0600 1449 2301 deschis la Raiffeisen Bank, cu specificarea numelui concurentilor pentru care s-a facut plata. Organizatorul asigura locuri de cazare sportivilor inscrisi pe site-ul oficial al competitiei pana la data limita cu prioritate, in rest se va aplica principiul primul venit – primul servit in limita locurilor disponibile. Restul concurentilor sau insotitorilor / asistenta inscrisi la fata locului isi vor putea asigura singuri cazare la pensiunile din zona. Mai multe detalii pe: http://www.gtctrophy.ro/gtc-trophy-2017/ Cu stima
  20. 2 puncte
    Reporter:In Brazilia exista un model de virf pentru Sandero dezvoltat de divizia sport de la Renault RS. Nu aveti in plan aducerea acestui model pe pietele din Europa? F.Mariotte:Bineinteles modelul RS ar fi binevenit, ne-ar colora oferta, dar piata unor asemenea masini de sport este foarte redusa,se pot vind exemplare putine de acea nu corespunde asteptarilor noastre. Daca ne-am apuca ar trebui cheltuit foarte mult pe marketing, influentarea achizitiilor pe un model din care nu se pot vinde multe exemplare. Un model sport nu este modelul asteptat de oameni de la Dacia. Recunosc ca Sandero RS din Brazilia este o masina foarte buna, indiscutabil, daca am incepe sa o importam ar trebui sa platim taxe mari, pentru ca are un motor prin aspiratie de 2 litri cu emisii substantiale. Din acest punct ar deveni scumpa si nu ar mai fi un Dacia adevarat. Umplerea niselor de piata nu este scopul nostru. Au fost zvonuri, ca si alti fabricanti vor introduce modele low cost, acest lucru pina acum nu s-a realizat, Dacia functioneaza fara concurenta direct pe piata de 13 ani dupa repornire. Nu va surprinde acest lucru? Concurentii nu au reusit pina in ziua de azi, sa ofere o paleta asemanatoare cu Dacia. Pina in prezent suntem unica marca low cost din Europa. Au fost incercari, insa au fost sub denumiri de marci existente si asa nu se poate. Prima data trebuie creata o noua marca, sau vitalizata o marca existenta, dupa care oamenii trebuie intimpinati cu un mesaj deschis.Asta este cea mai buna cale a unei marci low cost pentru succes. Si Dacia a urmat exact acest drum. Gasim marci asemanatoare si in alte domenii, companii de zbor, Easyjet este semnificativ mai ieftin decit Air France dar as putea aminti Ikea unde poti cumpara mobilier de stil, calitate buna la preturi accesibile. Ikea este usor de definit printre ceilalti producatori de mobila si Dacia este la fel intre marcile de masini. Produsele noastre se adreseaza si trebuie sa satisfaca cerintele, unei mase largi de cumparatori. Masini simple, de incredere vindute la un pret accptabil. Cel care cumpara o Dacie noua la pretul unui second-hand de dimensiuni asemanatoare, primeste o masina noua cu 3 ani garantie. Este o oferta unica. Cum explicati ca Dacia este achizitionata in special de cumparatori particulari? Se poate observa acel trend conform careia oamenii incearca sa cheltuiasca tot mai rational. Pe piata privata clientii cumpara masini din economiile lor personale, de acea se uita foarte tare pe ce cheltuie banii, foarte importanti pentru ei si sunt foarte sensibili la pret. Dusterul este cu 6-7 mii euro mai ieftin decit un model concurent de aceasi dimensiuni. Cumparatorul gindeste in acest fel: aleg aceasta masina deorece din diferenta de pret pot cumpara o serie de alte bunuri, pot sa calatoresc sau i-mi reinnoiesc casa. Avem patru milioane de persoane care ne urmaresc pe Facebook, in cele mai multe tari avem o activitate febrila in cluburile marcii. Cind mergem la o intilnire a marcii in Franta unde, se aduna 7-10 mii de oameni, atunci intotdeauna ii intrebam pe proprietari despre parerea asupra masinii. In general avem raspunsuri pozitive si multumiri ca am lansat aceasta marca, fiinca impreuna cu ea au primit toate avantajele unei masini de timp liber de la exterior robust si pina la pozitia inalta la volan; si in paralel, au realizat si economii substantiala care pot fi cheltuiti in alte domenii ale vietii. Acest stil consecvent, constient de cumparaturi s-a dezvoltat si a devenit un trend in Europa si poate fi remarcat crescind si in tarile bogate. Cheia succesului Dacia este ca am observat acest fenomen mai repede decit alte marci. Cum a influentat criza economica din 2008evolutia Dacia pe piete? Nu credeti ca, dupa criza au inceput oamenii sa fie mai atenti cu cheltuielile proprii? Faptul ca pietele auto au decazut nu ne-a afectat pozitiv. Daca bine i-mi amintesc in tara Dumneavoastra ( Ungaria ) vinzarile au cazut la jumate. In aceasta faza si noua ne-au scazut vinzarile. Dar pe urma, am aparut si pe alte pieti, astfel fata de criza care se adincea, cifrele noastre au inceput sa creasca. A aparut, principiul amintit ' smart buy ' in cumparaturi, care a influentat toate domeniile comertului, acest principiu a fost bineinteles multiplicat de criza. Pe urma a venit Dusterul in 2010, l-am prezentat in cel mai bun posibil moment. Dupa revigorarea marcii Daca in 2004, cum a-ti convins oamenii ca aceste masini nu mai sunt acele masini care au fost fabricate de marca in secolul trecut? In anii 2000 si eu am lucrat in Ungaria. Multi comercianti au incercat sa ne spuna ca marca asta este condamnata din fasa din cauza originii si a calitatii modelelor anterioare. Fata de acestea azi am ajuns la situatia conform careia, in Europa, exceptind Romania, Dacia are cea mai ridicata cota de piata in Ungaria, dar avem succes si in celelalte tari din centrul si estul Europei , unde oamenii cistiga mai putin ca si in vest.
  21. 1 punct
    Salutare tuturor, In curand voi intra si eu in randul "dusteristilor". Azi am comandat Duster-ul, seria limitata PLUS. Astept termenul de livrare al masinii si, dupa ce ajunge revin cu detalii. Legat de forum , postarile membrilor si informatiile gasite aici m-au ajutat in luarea unei decizii. Multumesc
  22. 1 punct
    Eu as merge pe benzinar..taxe mai mici impozit mai mic...iarna benzina.nu o sa.faca niciodata probleme..pretul probabil este mai mic... de ce turbo si nu 1.6 aspirat care este mai ieftin si care nu are moarte(distributie pe.lant)
  23. 1 punct
    Dacă nu apucam sa bag șuruburile le returnam, maine desfac iar și dau gaura cu burghiul.
  24. 1 punct
    Mda o sa le dau retur, sincer nici pe spate nu îmi plac, montaj aiurea cu șuruburi infiletate în bara cu japca, șurubul ala trebuia sa prindă cred și carenajul, poate trebuia o gaura cu burghiul înainte... Urechea aia de prindere de jos asa trebuie sa fie?
  25. 1 punct
    Dusterul meu este SL Explorer din iulie 2017
  26. 1 punct
    Orcum cred ca o sa fie mai scump.daca vrei pret bun cred ca acum este momentul!!!
  27. 1 punct
    Am reușit să montez ștergătoare Valeo, cu puțină manoperă ...
  28. 1 punct
    Ca feedback, Nexenul ala de iarna WinGuard SUV e super ok (am avut pe Terios si are pe Duster colegul Bunu Constantin). De asemenea la pret bun si calitate ok sunt Viking SnowTech SUV (am pe Duster si pe turism).
  29. 1 punct
    Au sosit stergatoarele Bosch AeroTwin dar nu se potrivesc la prindere. Cei de la magazinul de piese au verificat in sistem dupa VIN si se pare ca nu exista decat varianta de stergatoare originale. Am facut precomanda si vin in 3-5 zile. Vor fi aprox 170 de ron.
  30. 1 punct
    Se pare ca mai ales pentru Italia se produc masini cu instalatii GPL OEM. Furnizorul pentru instalatiile GPL montate de fabrica este Landi Renzo.
  31. 1 punct
    Elm327 conectat la navigatie (Parrot Asteroid Tablet).
  32. 1 punct
    @Frank am mutat topocul. Te rog sa citesti cu atentie regulamentul si sa incepi un topic in sectiunea Dusterul Meu in care sa te prezinti si sa ne prezinti masina, o poza ceva multumesc pt intelegere.
  33. 1 punct
    Nu cred ca are nici o legatura cu alarma...se dezactiveaza la fel ca si cand o activezi,adica ti apasat mai mult butonul ala de blocare de pe bord,ala de langa butonul de avarie,pana auzi un bip.De exemplu eu am patit de cateva ori cu chestia asta activata,sa nu mi se deschida o usa spate din interior!Dar cel mai nasol era cand trebuia sa mut o idee masina si pe urma urma sa urce in ea sotia sau nepoatamea...cum nu puteau deschide usile incepeau comentarile pe tema asta!
  34. 1 punct
    Ultima ora! Premiile Duster Trophy sunt in valoare totala de 1200 Euro, astfel: Traseu:... - locul 1 - 3 vouchere service Dacia a cate 100 Euro - locul 2 - 2 vouchere service Dacia a cate 100 Euro - locul 3 - 1 voucher service Dacia de 100 Euro Trial: - locul 1 - 3 vouchere service Dacia a cate 100 Euro - locul 2 - 2 vouchere service Dacia a cate 100 Euro - locul 3 - 1 voucher service Dacia de 100 Euro Daca nu te-ai inscris inca, acum este momentul. Trimite un e-mail la [email protected] sau [email protected] cu urmatoarele informatii: - Nume, prenume –Pilot - Nume, prenume –Copilot - Modelul de Duster (motorizare si tractiune) - Telefon de contact Te asteptam!
  35. 1 punct
    @Sandel, daca nu ti se pare prea scump, eu iti recomand Alan 42 sau Alan 52. Prima varianta costa mai mult deoarece are in plus niste accesorii de care probabil nu vei avea nevoie niciodata (o antena de vreo 15 cm, ce se insurubeaza direct pe statie si acumulatori ce-i permit sa fie folosita si in afara masinii). Mai difera si culoarea luminii: la 42 e verde iar la 52 albastra. Ambele au avantajul ca sunt compacte, portabile, au dimensiuni reduse, asadar pentru instalare nu e nevoie sa faci modificari ireversibile, gen dat gauri in plastic. Eu am gasit o modalitate de fixare cu un suport magnetic pentru telefon mobil, intr-un loc usor accesibil, fara sa incomodeze airbagul sau pasagerul in dreapta.
  36. 1 punct
    Filtru polen e mai ieftin aici : http://www.piese-autonext.ro/filtru-habitaclu-dacia-renault-8201370532
  37. 1 punct
    Salut! Recent, am făcut aceste schimbări la forum: - Scriptul forumului a fost upgradat. - Serviciul de găzduire a fost schimbat. - Am adăugat limba română pe forum. - Forumul poate fi accesat acum prin protocolul HTTPS - https://forumduster.ro - A fost rezolvată problema de formare a codului bbcode. Înainte: http://prntscr.com/grkwof Acum: http://prntscr.com/grkx9c - Câmpurile "Ce autovehicul deții?" și "Localitate" au fost înlocuite. Vă rog să vă actualizați profilul. Înainte: http://prntscr.com/grkyee Acum: http://prntscr.com/grkz2x - Am creat un forum nou pentru cei care doresc să-și cumpere un Duster și au întrebări - https://forumduster.ro/forum/76-dacia-duster-sfaturi-de-cumpărare/ - Înregistrarea unui cont este acum posibilă cu Facebook, Google și email. Dacă aveți întrebări, sugestii sau ceva nu funcționează, postați aici.
  38. 1 punct
    Ne-am inscris! http://www.cnor-fras.ro/content/bdmfs
  39. 1 punct
    Salutare, Regulamentul particular al GTC Trophy poate fi consultat integral la link-ul http://www.gtctrophy.ro/gtc-trophy-2017-regulamente/ Extinctorul este suficient cel aflat in dotare conform codului rutier. Prelata, desi era in regulament si anii trecuti, nu s-a cerut in mod expres la clasaHobby, cu toate acestea este bine sa fie. Multumesc
  40. 1 punct
    Buna ziua, am ramas dator sa pun foto cu scut la filtrul deoxid de azot (NOx trap).Am fost plecat in CO in muntii retezat.
  41. 1 punct
    Din categoria ofertelor... maine (Luni 25 sept) intra la LIDL jucarii interesante la preturi de dumping. http://www.lidl.ro/ro/Oferte-513.htm?id=1810 http://www.lidl.ro/ro/Oferte-513.htm?id=1811
  42. 1 punct
    La 20.000 euro nu te uiti dupa nici o alternativa 4x4 pentru ca nu exista, asta fac de un an ma uit si compar, tot la Duster am ajuns, dar sa nu deviem prea mult de la subiect.
  43. 1 punct
    Eu inteleg perfect ingrijorarea omului, este masina noua cu functii noi pentru unii dintre noi si vor stie daca "asa face toate" sau e ceva bulit. @t0rquemada nu se consuma, e vesnic ca psd-ul.
  44. 1 punct
    Anvelopele AT ar fi bune daca le lasi tot timpul pe masina. Asa, ca al dolilea set, doar pentru iarna, mai bine luai cauciucuri dedicate de iarna.
  45. 1 punct
    Uleiul din cutii nu se inlocuieste periodic my ass... Astazi mi-am facut de lucru pe sub masina si am scos asta (dupa 120.000 km si 5 ani): In stanga e din cutia de viteze, in dreapta e din cutia de transfer. La uleiul din diferential nu am mai facut poza, dar era la fel de smoala cu aditie de apa si o mazga lipita de magnetul busonului de golire. Uleiul nou are culoarea uleiului de floarea soarelul Asadar, de acum, daca nu la fiecare schimb de ulei de motor, la 2 sigur, voi schimba si restul uleiurilor. Costa ~100 lei si jumatate de zi de munca, eu zic ca merita. Mai mult a durat sa dau jos si sa pun la loc scuturile. Ah... si sa desfac busoanele diferentialului care erau lipite sanatos de carcasa acestuia. Inca ma injur ca nu am luat pompa de ulei de la lidl cand o aveau la vanzare, evitam toate improvizatiile cu furtune si palnii. Intr-o alta zi cu chef de mestereala o sa prelungesc aerisitoarele diferentialului spate (2 la numar) pana in compartimentul motor, mi se par prea expuse trecerilor in viteza prin balti.
  46. 1 punct
    Eu am cautat sa fac ceva mai rapid si ieftin. Sent from my SM-G360F using Tapatalk
  47. 1 punct
    Trebuie sa va ganditi bine ceea ce vreti! Eu ma bag in seama deoarece, pentru mine, Dusterul este prima masina Diesel. Daca va place putin aventura... atunci... negresit un Diesel. Va scoate din multe incircaturi chiar si la un drum mai usor... in care ai de urcat si ai nevoie de cuplu (de exemplu o urcare spre cabana Ciucas). In materie de "sprinten" nu stiu cine si de unde a scos-o ca Dieselul nu este sprinten... in special pentru drumurile din RO. Mai tre' sa tineti cont si de faptul ca... si in oras... Dieselul (in special FL) consuma mult mai putin! Cu un benzinar nu cred c-ai s-ajungi niciodata pe la 6,5-7 l/100 km. Pentru cine vrea si mai multi CP (sa fie si mai sprinten...) pt Diesel mai exista si Chip Tunning (fara urme pe computer, pentru Garantie) care il poate urca destul de sus... Totul e sa analizati de ce aveti nevoie!
  48. 1 punct
  49. 1 punct
    Gri platine am si eu. Loganul anterior era verde cameleon, spalat si ceruit arata bestial, reflexii de verde, albastru, negru, in functie de lumina.... dar orice mizerie sau zgarietura se vede de la o posta. Plus ca vara a/c-ul face fata cu greu la o masina inchisa la culoare, la drum intins caroseria ramane fierbinte, etc. Eu mi-am pus, pe langa modulul de ridicat geamurile si "pornirea de la distanta", chestie f utila atat vara, cat si iarna (pe logan am avut Galaxy 5000RS-2W-1 pret 680 lei, pe Duster am pus Viper 5901 pret 1700) o pornesc din casa si in 7-10 min e rece / calda si dezghetata.
  50. 1 punct
    Imi place: majoritatea se uita la look si nu la performante (ca la femeile machiate, dar frigide...) - nu mai continui, ca iau ban... Oricum, pentru mine e important sa aiba garda sus, sa duca toate 4 roti pe teren accidentat (si pana acum s-a dovedit in orice situatie) si sa o folosesc fiabil. Nu ma intereseaza viteza (desi pe autostrada merg cu 160-170 la 8.0 consum de motorina) - dar nu asta ma atrage la Duster. Ma atrage latura "de teren" a masinii. Vorba unui coleg: mai bine iei logan daca vrei 4x2; iar daca vrei masina de fitze, iei ceva strain si second. my two cents
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+03:00