Sari la conținut

Clasament

Conținut Popular

Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 24.02.2025 în toate secțiunile

  1. Dupa mai multe zile si vizite pe la mecanici iscusiti ai reprezentantelor din Pitesti am reusit sa rezolv problema.Mi-a fost un pic greu la mufa de la pompa abs ca e mai greu accesibila dar totul este ok acum.Intr-un final cu schema pusa de colegi la dispozitie am luat-o uso pe fir si am descoperit ca firul de masa de la senzorul combinat era intrerupt undeva la vreo doi centrimetri de locul unde intra in mufa.Cu un multimetru si o schema am batut patru mecanici specializati Dacia.becul esp s-a stins de la sine dar df190 si df099 au ramas memorate.Incerc cu renolink sau ddt4all sa le sterg.Dim
    4 puncte
  2. @bogdanmihai29 , am dat Like postului tau dar tin sa si iti multumesc pentru faptul ca ai revenit cu rezolvarea , experienta ta putand sa fie utila si altora , inclusiv concluzia ca inainte de a schimba (sau chiar anula) orice componenta trebuie facute toate verifcarile necesare in mod conform. Toata stima si tot respectul pentru astfel de colegi care impartasesc din experienta lor!
    3 puncte
  3. Interogare Google, Contact - Relații clienți - Număr de telefon Dacia https://www.dacia.ro › contact Echipele serviciului Relații clienți pot fi contactate la numărul de telefon 0248 500 000, tarif normal, de luni până vineri între orele 8:00-20:00 și ... Altceva , prietene , mai doreşti ?
    2 puncte
  4. din cate stiu - nu mai exista in formatul clasic ci este o baza de date online, pt reprezentante COlegii au tot ajutat ( si le multumesc inca o data @gil, @torq) cand am avut nevoie de info cu ceva caputri de ecran. Daca gasesti - sunt dispus sa impart costurile (ma ocup si de printarea celui online complet). Am acceasi masinuta - 2020, 1.3 150 sa traiti!
    1 punct
  5. Servodirecție defectă, nealimentată sau cablaj. Din păcate va fi cu parts required.
    1 punct
  6. Vezi daca iti incarca alternatorul.
    1 punct
  7. Fa o diagnoza prima data!
    1 punct
  8. Pui jantele vechi înapoi
    1 punct
  9. Lumea cumpără Duster pentru garda la sol mărită, merg oamenii pe coclauri, groape, hârtoape, tu vrei să micşorezi, mai bine schimbi maşina cu totul, îţi recomand un Megane RS4, gardă la sol mică, perfect pentru tine
    1 punct
  10. Am schimbat jantele ? 16,17,18 toli.Maresti diametrul jenti scazi inaltimea anvelopei.Conform RNTR-1(RAR)ce ai trecut in CIV poti sa montezi pe auto,cu exceptia altor tipuri de auto care au trecute in plus dimensiuni de anvelope pe stalpul de usa mijloc stg. sau dr.Vei avea probleme la ITP ca fara omologare in CIV nu vei fi trecut.Fa cum crezi.
    1 punct
  11. Adblue + 2400km = reprogramare injecție și adblue Avarie electrică = alternator defect Pentru asistență probabil vei avea ceva de plătit, funcție de ce opțiuni ai avut la cumpărare
    1 punct
  12. Bună din nou. Am să mă duc sâmbătă să schimb distribuție și kit auxiliare. Să le pună la semne tot și după să încerc să ii mai fac un consum. Dar no. Eu credeam că tot va trebui sa am un consum mediu de 8 - 8,2. Mai ales că am încercat să merg numai în mod 2wd. Chiar nu știu ce să zic momentan. O sa revin după ce o sa fac câțiva km după toate schimbate. Oricum mă gândesc să recondiționez și injectoarele ținând cont de numărul de km care sunt . O zi superbă și mulțumesc frumos de răspuns.
    1 punct
  13. Din ce am vazut la mine cand las cheia in masina, aceasta intra in sleep destul de rapid, in cateva minute adica. Parerea mea e ca nu asta e cauza problemelor tale.
    1 punct
  14. Faptul că "Asta arata testerul. Dupa ce stergem, iarasi reapare. " nu e o diagnoză. În mod normal cu eroare pe acel senzor, regenerarea nu poate porni deloc, nici automat, nici manual - risc de incendiu și defecțiuni majore. Ce valori dă senzorul ăla (la ralanti și la 2000rpm) ?
    1 punct
  15. Am uitat sa zic..Au fost și bujiile schimbate.Luate pe original.aproape 400 lei.Schimbate în particular. Anul acesta intenționez sa ajung în Varsovia în primavara ca apoi în iunie sa ajung în Croația(Pwla)
    1 punct
  16. Asa este, si sper sa nu apara si pe aici cineva sa ne spuna ca se poate dezactiva permanent din soft avertizarea pentru centura de siguranta ...
    1 punct
  17. In “erata” am scris ca JA =galben (nu alb). Apoi 1016 nu este modul, este cutia sigurante habitaclu si in schema electrica se vede clar ca este siguranta F15 de 10A. Iar tot ceea ce am scris, subliniat si atasat (vezi si celelalte) este corect si ramane valabil, trebuie facute toate verificarile (atat electrice tinand cont de firele taiate cat si via diagnoza tinand cont de senzorul panglica schimbat, eroarea DF190 referitoare la senzorul combinat, etc. –vezi si celelalte capturi atasate) in mod conform, multimetrul acela folosit corespunzator si destul de probabil nu este suficient fara o dia
    1 punct
  18. @bogdanmihai29 , in posturile precedente si in capturi am facut cateva sublinieri si doua sugestii, mai adaug ca inainte de a schimba orice componenta trebuie facute toate verificarile necesare in mod conform altfel se schimba aiurea fara sa se rezolve problema asa cum a facut “mecanicul” acela care chiar daca avea “scule” gen DDT2000 sau CLiP se pare ca nici nu prea stia sa le foloseasca. Iti mai sugerez sa faci toate verificarile aferente (vezi si sublinierile din captura anterioara) si doar daca este nevoie sa schimbi senzorul combinat, dar mai ales inainte de asta sa faci o diagnosti
    1 punct
  19. Salut \bun venit in aceasta comunitate. Nu ai oferit detalii despre masina nici in post si nici la profil, model, motorizare si mai ales anul de fabricatie, functie de asta poate sa difere si modul de rezolvare a problemei. Totusi tinand cont doar de ceea ce ai scris vezi doar ca exemplu (subliniez asta) o procedura despre la eroarea DF190 =DTC50F4xx referitoare la senzorul acceleratie laterala si comunicatia perturbata, asta daca si aceasta a fost citita corect de “mecanicul” acela cu DDT2000 si CLiP care “a zis ca trebuie programat dupa schimbare” despre “un senzor esp(panglica de
    1 punct
  20. Nu prea merge cu bere,informația costa!
    1 punct
  21. Va prezint scutul confectionat de mine din tabla ol52 de 5 mm, cost materiale circa 50 lei si 6 ore de munca.
    1 punct
  22. Probabil, dar (poate) nu neaparat, fara alte detalii cred ca este greu de precizat cauza exacta.
    0 puncte
  23. Da, cei doi martori se pot aprinde si la un Duster H79 ph2 din mai multe potentiale cauze, iar o diagnoza conforma poate sa ajute in identificarea acestora:
    0 puncte
  24. @alfabit, nu toata lumea cumpara Duster pentru garda la sol marita si nu toti "merg oamenii pe coclauri, groape, hârtoape" iar despre "îţi recomand un Megane RS4, gardă la sol mică, perfect pentru tine" no comment, insa referitor la "tu vrei să micşorezi, mai bine schimbi maşina cu totul" te rog citeste mai cu atentie ceea ce a scris initiatorul acestui topic: (si nici vorba de schimbat masina )
    0 puncte
  25. Da, codul motor al masinii tale este K9K896 (J8), ceea ce am atasat anterior ramane valabil (schema electrica este cea din dreapta, vezi si sublinierile facute), la fel si procedura de diagnosticare a erorii DF310 =DTC1544, vezi si verificarile care trebuie facute, inclusiv cea referitoare la parametrul PR382: “Let the engine run at a minimum of 2500 rpm for 2 minutes and check that PR382 Particle filter upstream temperature varies correctly.”, eu as mai adauga sa se verifice variatia temperaturii senzorului dupa pornirea cu motorul rece, apoi turat la minim 2500 rpm pentru cel putin doua minu
    0 puncte
  26. Salut /bun venit in aceasta comunitate, Pentru codul de eroare, detalii corecte despre acesta si senzorul temperatura FAP conteaza si codul motor, daca nu il cunosti poti sa oferi mai multe detalii despre masina, ex este Duster 2010 1.5 dCi de 90 sau 110 CP, 4x2 sau 4x4 ?
    0 puncte
  27. Salut, vezi si topicul acesta:
    0 puncte
  28. cred ca poate sa fie la fel de interesant si sper ca niciuna din cele doua reprezentante nu este cea la care "inginerul" a spus ca uleiul motor mult peste maxim NU este o problema: "... Dupa ce sa întors inginerul în service l-am întrebat din nou despre uleiul peste nivelul maxim și ca producătorul arată clar faptul ca asta poate cauza probleme destul de serioase iar răspunsul a fost cât se poate de flegmatic ca "eu nu am nici o problema la motor din cauza uleiului peste limită și ca funcționează normal" cumva dacă aș avea vreo problema din cauza asta s-ar remedia și cu asta bast
    0 puncte
  29. @alfabit , daca doresti poti preciza si care reprezentanta de "firma serioasa" schimba motorul cu totul, de la care constructor auto.
    0 puncte
  30. Cred ca interesanta ar putea sa fie si cauza pentru care la un motor de doi ani si 29k km "Pompa de înaltă presiune a făcut șpan(pilitură) care a compromis tot sistemul de alimentare inclusiv injectoarele.", tinand cont poate si de "... sa inlocuit pompa de înaltă presiune, provizoriu, sa excludem și varianta de a fi defecta, fără rezultat ..."
    0 puncte
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+02:00

  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • Postări

    • K4m 1.6 nu vei găsi dupa 2015
    • Caut sa cumpar duster benzina preferabil cu gpl Preferabil second-hand (de la primul proprietar) dar accept si masina ,,tri-hand’’ cu conditia sa fie bine ingrijita (nu doar intretinuta).   Caut sa cumpar de la cineva care a tinut la masina respectiva. Fara probleme la motor  / transmisie sau estetice la caroserie. Preferabil fabricatie incepand cu 2015. Motor sce 1.6,  sau k4m 1.6., eventual accept si un 1.3 tce, in functie de starea masinii ce mi se prezinta. Cumpar doar direct de la proprietar fara nici un fel de interlocutor/ intermediar. Preferabil din zona bucuresti ilfov. Buget aprox. 7000e     Nota; Pana acum am vazut 8 dustere si problemele s-au tinut lant, cu toate ca la telefon mi-au fost prezentate ca fiind ,,e tipla dom-le’’.  Motoare sau transmisii sau/si caroserii cu tot felul de probleme,  serii cu cifre lipsa la motor,  actele nu corespundeau cu persoana care imi prezenta masina,   fiscal; promis ,,dupa cateva zile’’ de la tipi cel putin dubiosi care nu aveau masina pe numele lor si care nu ma puteau pune in legatura cu proprietarul din acte si care se ,,opareau'' instant cand soliciam detalii mai amanuntite,  sau cand refuzam sa achit ,,un avans’’, sau cand solicitam testare sau urcarea masini pe o rampa, .etc. etc.
    • Nu ingheata acolo jos sau daca ingheata, rezistenta e minima. Cel mai des iti ingheata in partea de sus si mai apoi pe laterala inspre spate a usii fata ( din cauza chederului dintre usi, de pe cantul usii spate ).
    • Am vazut intr-un ca exista niste chedere suplimentare la usi in partea de jos - care inchide peste pragul usii.        Daca ai treaba sau prinzi niste drumuri cu noroaie prin partea de jos a usii,  pe langa acea vana de plastic prin care se scurge apa - mai exista din loc in loc niste gaurele mici apox 3-4 mm prin care banuiesc ca se poate clipSa acel cheder de cauciuc.      Cand speli masina si mergi prin baltoace = prin acele orificii pregaurite - intra apa destul de binisor in interiorul fetei de usa.      In clipul vizionat domnul zicea ca se pot comanda de la Reprezentanta Dacia doar.      Intrebarea ar fi pentru cei care aveti - sau ati comandat, cum se comporta IARNA acel cheder de jos,  ingheata frecvent  - ati intampinat probleme de genul ?!    
    • Salutare,   Scriu tot in acest topic pentru ca are legatura cu ...blocul de lumini.  Cam in urma cu 1 an , atunci cand semnalizez ( mai mult dreapta decat pe stanga ) imi reseteaza sistemul de cruise control.  NU i-l pune in "standby" ca si atunci cand apesi "0" pe volan.  Ci are acelasi efect ca si cand , acum pornesti masina sau cand treci de pe limitare la crusie .  Adica in loc sa apara viteza memorata, apare "---" cele 3 liniute.  Simptomul bine inteles, erea acompaniat de nefunctionarea claxionului cu pozitia / faza scurta aprinsa.  Am schimbat acu 1 saptamana blocul de lumini cu unul....NO NAME BRAND...250lei. Ok funcioneaza...am testat sa vad daca imi afecteaza cruise control si nimic timp de ...5 zile pot sa zic. Azi dimineata spre servici ...a aparut problema.  cum semnalizez dreapta imi dezactiveaza cruise control. ..dar nu este la fiecare semanlizare.  E total aleatorio.   Cu blocul vechi la fel erea.  Tin sa mentionez ca am un Duster PH2 2014 1.6 16v k4m 4x4 laureate..cred..nu imi aduc aminte exact daca e laureate.  Cineva a intampinat cu un astfel  de caz?  
  • Topicuri

×
×
  • Creează nouă...