Clasament
Conținut Popular
Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 03.03.2023 în toate secțiunile
-
Salutare tuturor, Incep prin a va spune ca nu sunt mecanic si nici pasionat neaparat de masini. Am lucrat mai tot timpul in marketing/publicitate dar cu studii tehnice pe la Poli. De curand m-am mutat in Olanda si pe langa bicicleta aici iti cam trebuie si masina - toate magazinele mari sunt in afara orasului iar autostrazile sunt impecabile dar cu limitare la 100 kmh in intervalul 06:00-19:00 ..apoi 130 maxim. Din pacate aici este foarte scumpa taxa de drum si asigurarea iar daca ai diesel sau brand scump te duci in ceruri. Dupa 3 saptamani de cautari m-am oprit asupra3 puncte
-
Nu stiam ca sunt serviceuri care rezolva problema asta. Un capat al arcului e prins de tija turbinei, dar e greu accesibil locul. Prinderea de sus se putea face mai bine cred, dar am văzut ca e solida conducta respectiva.3 puncte
-
Multumesc Mak pentru primire ! uff Nu stiu cum gandesc uniicand cumpara o masina sh dar revizia + bujii + cureaua de accesorii sunt minimul minmul necesar pentru a nu avea surprize. Cat despre schimbatul lor.....doamne sunt sute de tutoriale si nu iti trebuie super scule pt asta. In vara ajung in tara si voi schimba distributia, aici e 500 de euro minim2 puncte
-
Am comandat un Duster Mat Edition pe 2 februarie , platit avans si obtinut VIN pe loc. Data estimata livrare 22-23 martie , adica sapt aceasta. Vedem.2 puncte
-
2 puncte
-
Salutare Cum se prezintă Duster TCE ECO-G 100 după un an si jumatate de la achizitie si 28000 km ? Garantii: - înlocuit senzorul buclucaș (GPL) cu care multi din posesorii aceleiași motorizări au avut probleme Combustibili: - la inceput, am alimentat cu benzina 95 - mergea ok, dar la temperaturi scazute, dimineata la prima pornire daca nu o lasam sa se incalzeasca inainte de plecare, in primele 3-5 minute de rulare simteam o lipsă zdravana de putere - masina nu raspundea cum trebuie la accelerare. - am trecut la benzina 100 - merge brici si fara sa las motorul2 puncte
-
Te salut cu stima si respect @DannyMC Bun venit pe acest forum , nu ai avut prea mult de asteptat masina, sa il volanesti sanatos si cu placere pe noul ”Prafter” (la fel ca pe ”loganica”), multi km fara probleme si desigur ca asteptam si primele impresii despre masina, detalii, etc... Toate cele bune!1 punct
-
Salut si bine v-am gasit! Pe 7 Februarie am rezervat on-line un Duster Prestige Plus Orange Arizona, platit avans si am primit VIN, acum astept startul programului Rabla. Masina este deja in reprezentanta Dacia!1 punct
-
Bine ai venit în comunitatea Dusteristilor!Îmi place ca ai grija de masina!Și cică vesticii au grija de mașini.. Vai de fostii proprietari!Îmi place ca ai grija si de picioarele tale.Columbia The best! Motorul ala te duce încă 400.000 km..1 punct
-
Poti doar cu ajutorul la diagnoza dedicata. Mergi la cineva competent. Dureaza 5 minute toata treaba. Vezi poate mai activezi si alte chestii interesante, gen cornering, afisare comenzi climatizare pe ecranul navigatiei samd.1 punct
-
Asta nu era si solutia facuta de unele service-uri la Logan/Sandero ? Pune si niste poze cu operatia, daca ai chef, sigur o sa-ti multumeasca o multime de oameni ce au motorul de 1.0 TCe.1 punct
-
Revin pentru cei care au problema cu zgomotul. Am reușit sa o rezolv pe cont propriu. Am montat un arc de tracțiune de 72mm lungime pentru maxim 4kg - cumparat de la un magazin de bricolaj cu 5 ron setul. A trebuit sa ii largesc putin urechile de prindere cu un patent subțire. Practic l-am montat in asa fel incat sa sustina tija de la turbină si sa mențină o mica tensiune. Nu mai zdrangane/bate si sunt foarte incantat. Nu cred ca va afecta durata de viata a turbinei decat in mod pozitiv - cu siguranță e mai bine pt turbina ca acea tija sa stea pe pozitie decat sa se sc1 punct
-
1 punct
-
O alta varianta de prindere pentru AA Wireless, pentru cine nu deranjeaza ca se vede. Initial am vrut cu un singur adaptor usb, dar nu am reusit sa gasesc nici macar la prietenii chinezi unul usb tata usb c tata in unghi. Asa ca am folosit o combinatie.1 punct
-
Deși mesajul meu anterior a fost “editat” … informația primită ulterior a fost utilă. 🤝1 punct
-
Motorizare k4m 606 pe 4x4. Tine bine la GPL si fara kit de lubrifiere. Nu ai probleme cu consumul pe GPL, un max 12-13 oras full, bara la bara, iarna. Extern in jur de 10-11 mers normal cu schimbat la 3000+ .1 punct
-
1 punct
-
Domnule, mulțumesc pentru toate informațiile. Vreau să iau un Duster pe GPL și aveam o groază de întrebări. Ai răspuns la toate. 🍻 Prețul mașinii în 2023 pleacă de la 17.750 €, dar asta este situația. Nu îmi place, nu sunt de acord, dar îl accept. Îți doresc drumuri line și fără evenimente nedorite.1 punct
-
Piese in cauza ar putea fi cea de mai jos, nu stiu daca exista ceva echivalent in catalogul Dacia care se potriveste. Unii nemti au raportat timp de asteptare dupa piesa trimestrul 1 2024. Partea buna e ca reparatia a fost acceptata si s-a oferit o solutie. https://www.kardanwelle24.de/gelenkwellen-kardanwellen/tilger-schwingungstilger-fuer-renault-kangoo-7701209352-kardanwelle-gelenkwelle/a-1602 Sa vedem cine sparge gheata si la noi Ii tinem pumnii lui @PPV1 punct
-
Colegul a pus o captură de pe Factură nu de pe site-ul Dacia, iar ce am scris eu e extras dintr-o serie de sașiu, iarăși fără legătură cu site-ul Dacia, unde ai descrise toate opțiunile. Desigur vor fi și unii care consideră că și căpăcelele de la ventile trebuie descrise/explicate - evident asta intră în altă categorie.1 punct
-
Ca barele le poți întoarce și transforma în transversale.1 punct
-
Da, multumim! E clar diferenta mare intre ele! Astept cu nerabdare raspunsul la tichet (FIC).1 punct
-
Aceeasi problema cu gazul de la TSV am si eu. Dupa ultima alimentare de la TSV am observat ca sare pe benzina la acceleratii mai puternice. Astept sa termin gazul si sa alimentez din alta parte. Multumesc pentru postarea ta anterioara, eram gata sa merg la service direct, dar cred ca problema reala este calitatea gazului. Si mie mi s-a cojit emblema fata si am curatat complet vopseaua aia albastra, nu am chef sa merg in reprezentanta pentru atat de putin. Eu am Logan Stepway din iulie 2020.1 punct
-
Anvelopele, indiferent de ce tip de sezon sunt, își arată calitățile și atuurile în momentele cheie, de limită. E suficient o singură dată să se alinieze planetele și o să vedeți de ce sunt atâtea variante de anvelope, dar mai ales de vară și de iarnă.1 punct
-
Duster Extreme este un Duster Prestige full (fără Pachet harti, pentru că exact asta nu are inclus în preț Extreme). Diferența de preț este de 100 E în plus, pentru un Duster Extreme, în toate variantele de motorizare propuse de Dacia (verificat prețuri pe configurator). Pentru cei 100 E dați în plus primesti la Extreme, diferit față de Prestige, următoarele: - jante negre - inserții portocalii (interior-exterior) + inscripționare spate Duster cu portocaliu - tapițerie dedicata Extreme - oglinzi retrovizoare negre, în loc de argintii Deci, mașina este un P1 punct
-
Salutare! Am ajuns la 12500 km (iunie 2021) Probleme: ZERO din cauza mașinii. A existat o problemă, de scurtă durată, cauzata de combustibil (GPL), despre care am făcut vorbire în postări anterioare, care, a dispărut odată ce am eliminat de pe ”listă” stația de la care am alimentat combustibil de slaba calitate - in prezent alimentez, pe cât posibil, doar de la Rompetrol. Consum mediu pe timpul iernii, doar în București, cu trafic destul de aglomerat, cu Stop - Start folosit cam 1/3 din timp și fără Eco activ: 9,7 litri GPL/100km (2 persoane in mașina). Asta s-ar ”traduce1 punct
-
Am gasit ”vinovatul” pentru problemele mai sus mentionate : GPL de slabă calitate. Dupa golirea buteliei de gaz si reumplere, masina si-a revenit. Nu mai trece automat pe benzina la accelerări și a dispărut bâlbâiala de putere dimineața. Concluzia: gpl de slabă calitate + temperaturi exterioare scăzute = probleme pt. motorizarea 1,0 ECO - G. Cele bune tuturor1 punct
-
Duster SL Avantaj TCE ECO-G 100 (4x2) după 5000 km (2 luni si 10 zile de la achiziție) Într-o postare anterioară spuneam că voi pleca în vacanță și voi reveni cu detalii despre cum se comportă această motorizare după ceva mai mulți kilometri parcurși într-un interval scurt de timp: Traseu principal: Bucuresti - Pitești - Petroșani - Hațeg și retur. Ca să vă feceții o idee pe unde m-a plimbat Dusterul FĂRĂ PROBLEME (!!!) - de la Hațeg am făcut diferite trasee pentru a vizita: Biserica de Piatră - Sântămăria Orlea, Cetatea Mălăiești, Castelul Kendeffy, Cascada Lolaia, Par1 punct
-
Cum se prezintă ”bolidul” bifuel după 4000 km? Răspunsul ar fi că, se prezintă foarte bine (!) - a trebuit sa completez, o singură dată, cam 250 ml lichid de răcire (14 lei/l - Glaceol RX type D) - de atunci a mai scăzut juma de deget sub semn si .... așa a rămas. Nu l-am diluat - cantitate mică și nu era cazul. Asta se întâmpla (completarea) acum ... 2500 km; - am simțit o ”plafonare” a puterii motorului in treptele superioare la accelerări mai bruște, în trepte de viteza superioare, despre care am vorbit într-un post anterior. Între timp am realizat că era vorba de ... stilul1 punct
-
La Duster nu mai fac economie, pun doua amortizoare la capota in loc de un bat.Iar esapamentul este dintr-o singura bucata cap coada(sudat), fara a avea posibilitatea de a schimba vreo componenta.1 punct
-
@Mak Pentru vehiculele cu numere provizorii, nu se achita taxa de pod. Sunt mai multe surse pe internet, dar uite aici: https://www.agerpres.ro/ots/2018/04/24/5-intrebari-pe-care-multi-soferi-si-le-pun-cu-privire-la-taxa-de-pod-fetesti-cernavoda--637907 Nu am înteles la ce te referi @t0rquemadacand spui ”posesorul topicului care e deturnat de toți posesorii de SL Avantaj” dar nu-mi sună a bine - cred că e de rău . Chiar vă rog să procedați cum credeți că este mai bine, în folosul utilizatorilor si al celor care administreaza forumul. Mulțumesc pentru găzduire până în pr1 punct
-
@Stef13 Probabil că @Mak este mulțumit de mașină, doar a evidentiat diferenta MARE (referitor la consum) intre mild hybrid si hybrid sau hybrid plug in. Crossoverele Suzuki sunt mașini foarte în regulă. Ai dreptate cand spui de impozit, insa 50%-95%, reducere din 60-80 de lei la impozit anual (benzinar pana in 1.6 cilindree), este o suma mica - totusi, dacă e sa-i aduni, strangi in 4-5 ani jumatate din suma pentru inlocuirea unei baterii ”normale”. Macar daca ar fi fost incadrate in categoria masinilor care au scutire de la plata parcarii (ex. in Bucuresti) dar nu este asa - mai scăpai d1 punct
-
Banuiam ca asa este, din cauza asta ti-am si zis sa stergi zona respectiva si daca reapare sa mergi la garantie.1 punct
-
Salutare!! În legătură cu pata de ulei, am fost astăzi în Reprezentanta Dacia Caransebes! Au verificat băieții....mi au spus ca petele care le am avut, le au șters, erau foarte negre pe o cârpă alba.....mi au scos Jorja de ulei și mi au arătat cât de curat este uleiul meu din mașină....nu avea în nici un caz culoarea neagră după 2335km. Acum sper sa nu mai apară niciodată! Mi s a mai spus ca acest motor nu a avut probleme cu asa ceva! Va mulțumesc pentru răspunsuri la toată lumea, va doresc la toți numai bine! Au spus ca sunt sigur din montaj...ea fiind aproape noua....adevărat ca eu1 punct
-
Salut Duster SL Avantaj TCE ECO-G 100 după 2000 Km Constatări: - La temperaturi peste 30 grade C, cu AC pornit, în majoritatea cazurilor, funcția START/STOP nu oprește motorul cand stationez la semafor. Uneori opreste motorul, dar il reporneste înainte de a apasa ambreiajul pentru a pleca, pentru a pune in functiune compresorul AC. Din cate am inteles, este un comportament normal in asemenea situatii; - Am ”reusit” sa opresc motorul de cateva ori, fara sa am aceasta intentie. S-a intamplat, de fiecare data, cand mergeam in coloana si ar fi trebuit sa opresc, dar urma o po1 punct
-
Am un prieten care are aproape 400.000 km cu 0.9 tce in regim taxi, oare ala ce o fi facut de l-a tinut atata motorul? Si in km astia a schimbat doar de 2X bobinele de inductie. dar bine aici e vorba de 1.0 Tce care e foarte slab si prost conceput si cum ai zis si tu la max 200.000 km crapa. Eu am 1.0 tce si cand merg pe gaz nu are nicio putere si de multe ori urmaresc prognoza meteo pentru urmatoarea zi sa vad cum bate si ce putere are vantul ca sa ma pot misca cu dustarelul, ca tare grea este aceasta masina.... Ca sa nu mai zic cand iau pasageri cu mine ca de, mai trebuie sa fac si1 punct
-
Cei care contestati vehement motorizarea asta, ati fost de curiozitate sa o testati ? Sau vorbiti din avion, singura baza concreta fiind "EXPERIENTA VASTA", impreuna cu "datele" de pe diverse site-uri ? Iar legat de fiabilitate, inca este prea devreme sa se vorbeasca despre asta. Insa, cu timpul, vom vedea. Ce sens are sa compari o motorizare veche, neeficienta ( marele 1.6 MPI ) cu orice motorizare pe benzina ce a fost pe Duster, in speta 1.6, 1.2, 1.33, 1.0 ? In afara de faptul ca sunt motoare pe benzina, care mai e asemanarea ? Capacitatea cilindrica pentru cele care sunt 1.61 punct
-
De anul asta pentru fiecare masina produsa cu noxe peste 110 g co2 renault plateste o amenda de 1.629 de euro care va intra in pretul masinii. Acum cautati ce motorizari raman sub nivelul asta de noxe, nici 1,5 dci nu se incadreaza. Doar asta de 0,999 cm3, plus varianta pe gpl.1 punct
-
Întotdeauna a fost teama de nou. Când a apărut Supernova multora le era frică de electronica și senzorii motorului de 1.4 MPI și ridicau în slăvi vechea berlină cu motorul ei conceput în urmă cu peste 30 ani. Apoi a apărut Solenza. Aceiași indivizi spuneau că Solenza este vai de capul ei, iar Supernova este foarte bună. După care a apărut Loganul, iar paroxismul a atins cote maxime. Până și Oltcitul era văzut ca fiind mai bun, iar când s-a scos Solenza din fabricație a ajuns să fie vândută SH mai scumpă decât fusese nouă. De asemenea când Dacia a scos motorul de 0.9 TCE aceiași indivizi î1 punct
-
Sunt altii care deja vand SUV-uri cu motor de 1 l. Cred ca e o "conspiratie" a producatorilor de masini care vor sa " faca misto de noi". Vezi noul Suzuki Vitara cu motorizari 1.0 Boosterjet 112 CP si 1.4 Boosterjet 1.4 140 CP. Pe site-ul lor din Romania gasesti doar aceste doua variante. Adio diesel, adio motor aspirat. Nimeni nu te obliga sa iei motor de 1.0 sa-i pui troliu. Daca vrei offroad adevarat ia un Suzuki Jimny mai vechiut cu motor de "numai" 1.3 si wow...80 CP. Dar care e renumit pentru performantele sale offroad.1 punct
-
Pai ba spui de 900 , ba spui de 990 , pe la sfarsitul comentariului. Mai baga o fisa!!! Ce deja bagi lumea in ceata!1 punct
-
Știu că sunt începător și aș vrea să fiu tratat cu indulgență. Nu văd însă nici o legătură între ce am întrebat eu și ce mi-ați răspuns. Pierd sau nu graranția dacă modific mașina?1 punct
-
Ok. I got you now ?. Senzorii de parcare fata si cei spate nu trimit nici un fel de informatie video catre MediaNAV. Iti recomand, pe langa sistemul de parcare o camera de marsarier care va afisa imaginea pe MediaNAV. Pentru Duster II (2018-up) exista optiune si de camera fata - 180 grade. De asemenea este un sistem independent de camera spate si de senzori. Aceasta camera lucreaza sincronizat cu cea de marsarier pentru a nu se "suprapune" imaginile dar fara a interactiona in vreun fel cu senzorii de parcare care dau DOAR informatii sonore.1 punct
-
Nu am inteles exact daca te referi la locul unde se fac conexiunile firelor senzorilor fata sau la altceva - poate imi explici mai exact. Oricum, firele se conecteaza la cablajul radioului indiferent daca acesta este MediaNAV sau altceva. Salut. Senzorii de parcare, radioul sau MediaNAV-ul sunt sisteme separate care nu se conditioneaza reciproc. Din acest motiv raspunsul la ambele intrebari este DA. Bafta!1 punct
-
Va rog sa urmati acest ghid de postare si de initiere de topicuri noi: 1. Dupa inregistrarea pe forum, primul topic ar trebui deschis in sectiunea Dusterul Meu. Prin acest prim topic te prezinti si ne prezinti Dusterul tau, atat, altceva nu se va mai scrie sau dezbate. de ex. -despre consum avem topic dedicat, vei scrie aici: https://forumduster.ro/topic/111-consum-dacia-duster -despre modificari, avem sectiune separata de modificari: https://forumduster.ro/forum/15-tuning-duster/ -despre troncaneli si alte simpotome, scrii in topic dedicat: https://forumduster.ro/foru1 punct
-
Din ce imi aduc eu aminte, in manualul masinii scrie ca rodajul se face 1000km la benzinar, respectiv 1500km la diesel, iar perfomante maxime se pot cere dupa 3000 km la benzinar, respectiv 6000 km la diesel. Nu mai tin minte care erau recomandarile legate de turatii sau viteza.1 punct
-
Poti sa faci si cum zice amicul tau, daca iti da el garantie pe masina Cat timp motorul e încă "virgin" si toate articulatiile "stranse" exista niste forte de frecare in interiorul motorului, care trebuie sa se reduca. Se creează niste tolerante de la uzura care aduc motorul in parametrii de functionare. In perioada asta e riscant sa fortezi motorul. La tiruri e altfel, motoarele sunt gandite sa tina mult mai mult si cine baga galeata de coco intr-un cap tractor are nevoie sa-si termine rodajul repede, ca trebe sa isi scoată banii pe el. Sa care. Plus ca o componenta deloc de negl1 punct
-
Da, sunt posturile stufoase, aproape fiecare user nou (de Duster) cand isi face cont pe este intr-un fel anume, vorbeste si se agita mult, pe urma se mai schimba, se mai linisteste, vorbeste doar la obiect . Uite ce-am gasit la #bmcpst, stiam ca el si-a facut, dar nu mai stiam cum se cheama postul lui, in fine, am sapat prin si am gasit. Eventual si ideal ar fi sa intre el sa ne detalieze: http://forumduster.r...r/page__st__156 "In portbagaj am pus baghete cu leduri pe lateral cumparate candva de la Ikea pentru cu totul alta destinatia, insa acum s-au potrivit la perfectiune aici.1 punct
-
Deviza acestui forum este: RESPECTA, AJUTA, INDRUMA SI ASCULTA, daca nu te regasesti in aceasta fraza te invitam sa cauti alta comunitate (forum), multumim! Reguli generale Aceasta comunitate online, recunoscuta in lumea internetului sub denumirea de forum, a fost infiintata in anul 2010 pt a sustine si a aduce impreuna pasionatii Dacia Duster, pasiune ce se traduce in discutii despre modelul mai sus amintit. Daca doresti sa faci parte din aceasta comunitate, te rugam sa parcurgi cu atentie regulile mentionate in randurile de mai jos, pentru a nu avea neplaceri ulterioare.1 punct
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+03:00
-
Susține forumul
Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton
și vei susține forumul.
Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro
De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere. -
Inregistrare/Autentificare
Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.
-
Postări
-
Salutare, tuturor, De curand conduc un Duster 4x4, benzina de 1,3 si am o ciudatenie cu care nu m-am mai intalnit. Aud un huruit destul de ciudat cand schimb viteza din treapta a 5-a in treapta a 6-a si motorul este pe la 2.000 ture. Daca schimb la 3.000 ture nu se mai aude. V-ati lovit careva de asta? Multam si spor!
-
De SearchMe71 · Postat
Doresc sa demontez si sa remontez, bara fata si spate (Duster 2022) + montaj proiectoare (altele decat cele de origine)... De asemenea doresc demontarea si montarea ulterioara, si a altor elemente exterioare Caut pe cineva care intradevar se pricepe si are sculele necesare + (plus) sa stie totul pe partea electrica ! Contact 0786. 816. 579. - Bucuresti -
De PufarinaUcigasa · Postat
Schimbat spira + multe alte lucruri. Nu merita costurile. -
salut, a reusit cineva sa modifice comenzile de pe volan ? Eu am duster din 2019 si nusunt iluminate, in schimb cel din 2021 are tastele iluminate.
-
-
Topicuri
-