Sari la conținut

Clasament


Conținut Popular

Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 22.01.2019 în toate secțiunile

  1. 8 puncte
    A sosit in sfarsit ,dupa aproape patru luni de asteptare ,si 1,5 Blue Dci 4x4 mult dorit.Sambata trecuta am fost la dealer sa-l vad.L-am pornit si pot sa zic ca e mult mai silentios decat celalat Duster 2015 pe care il am .Peste doua zile pot sa merg sa-iau ,deocamdata cu numere rosii.Am ales versiunea Prestige cu absolut toate dotarile .
  2. 5 puncte
    Nu, ai unele motoare fără/cu gpl iar codul se schimbă în consecință: 0,9TCe fără gpl H4B400 / 408(euro6) cu gpl H4B410 1,2 16v fără GPL D4F732 cu GPL D4F734 1,6 16v K4M euro5 fără GPL K4M606 cu GPL K4M616 1,6 SCe aka 1,6 16v H4M euro6 fără GPL H4M738 cu GPL H4M740 Pe cele cu GPL sunt alte coduri la unele piese+piese schimbate, de ex. D4F734 are altă chiulasă față de 732
  3. 4 puncte
    Cine a testat 4×4 N.o sa m.ai vrea altceva! Pe mine personal m.a scos din multe probleme 4×4 si Nu voi renunta Niciodata la el! Va dau un exemplu recent in Austria a fost zapada f. Mare si sa vezi cum plangeau cu masini de zeci de mii de euro in strada cu quatro X 5 , 6 ++++ multe altele si eu cu amarutul de duster am trecut cu bine si am ajuns in Germania cu bine! ( Da ma da e Dacie) !!! Cum ar spune majoritatea!
  4. 4 puncte
    Daytime Running Lights (DRL) este un sistem de iluminare separat sau implementat ca o funcție separată a sistemului de iluminare convențional, ce are o intensitate a luminii mai redusă, dar care se aprind automat odată cu pornirea motorului și are ca scop creşterea vizibilităţii vehiculului în timpul zilei.
  5. 4 puncte
    /!\ Din postarea mea reiese că fabrica nu vinde 1,2TCe cu GPL, nu că motorul 1,2TCe nu ar suporta GPL /!\
  6. 4 puncte
    E absolut normal: -H5F4xx e GDI(injectie directă), trebuie o instalatie de GPL ce e GDI (adică foloseste injectoarele masinii pentru gaz) altfel e posibil să faci praf(topesti ) injectoarele mașinii -LR e MPI(injectie indirectă), incompatibil cu H5F4xx -hibele H5F4xx(1,2TCe) sunt altele cu sau fără GPL -ăla care a făcut cadoul să suporte reparațiile Pentru restul părerologilor: Logan( 1 sau 2) 1,2 16v e D4F734 special pentru GPL și D4F732 fără GPL. Că sunt unii economi și cumpără 732 pe care pun GPL după vânzare și au probleme e altceva - oricum nu ai ce compara. P.S. Nu există 1,2 SCe ci numai 1.0 SCe (B4D4xx) și ăsta e fără GPL, poate primi GNC(gaz natural comprimat) dar nu la noi.
  7. 3 puncte
    si eu am avut dilema asta, nu neaparat cu kia, mai aveam pe lista si suzuki sx4 s cross, mazda, toyota, banii nu erau chiar o problema, 20k le aveam cash, + imprumut daca era nevoie de diferenta pana in inca 10k euro si te gandesti la variante care mai de care am luat duster 1.6 4x4 prestige cu extraoptiuni, am dat 17 553 euro cu tot cu 2 ani extra garantie. in 26 oct am ridicat-o, acum am 6500 km facuti, vreo 2 luni am mers numai pe 4x4 la ce zapezi si gheturi mai am pe aici. concluzia dupa alegerea facuta: NU IMI PARE RAU, am ramas si cu bani in buzunar, fara niciun imprumut, iar cand ma urc plin de noroi si zapada nu ma doare asa tare sufletul pt ca e plastic si se sterge, tot noua ramane. (are si plasticul avantajul lui)
  8. 3 puncte
  9. 3 puncte
    De unde vrei sa obtii pareri despre fiabilitate cand motorul asta e proaspat scos din cutie? Parerea mea ca tu compari mere cu pere pentru ca daca vrei DUSTER alegi un tip de masina iar MEGANE-ul e cu totul altceva. Motorizarea in cazul de fata vad ca e aceeasi asa ca indiferent ce "boli ale copilariei" va avea motorul asta, vor fi aceleasi.
  10. 3 puncte
    Dacă tot vorbim de veveriţe, să revenim la oile noastre .... ăăă pardon, la urşii noştrii. Foto 1. "Famelie mare, remuneraţie mică...." şi o foame pe măsură. Nu mai au ruşine dom-le au ieşit la drumul mare, foamea dă de-a dreptul. Foto 2. Yeti vegetarian care bântuie prin curţile oamenilor. Foto 3 şi 4. Isprava vegetarianului care nu a bagat în seamă gardul electrificat şi nici anunţul cu "parcare privata". ..."vedem urşi peste tot". Fotografiile cu ursii au fost facute de umila mea persoana la Balvanyos in perioada 15 Octombrie - 1 Noiembrie 2018. Ce sa fac? Imi place sa ma plimb si sa fac poze ursilor, asta-i betesugul meu. Fotografiile au fost facute dupa ora 18.
  11. 3 puncte
    Aici nu te pot contrazice si sta marturie faptul ca au oprit productia cum bine ai precizat. Daca 1.2 TCe ar fi fost un motor reusit nu l-ar fi inlocuit cu 1.33 TCe dar asta e alta discutie si propune sa ne oprim aici sa nu ii poluam topicul omului. As concluziona doar atat, pe langa pacatele sale 1.2 TCe nu e compatibil cu instalatia GPL. E doar o concluzie personala.
  12. 2 puncte
    Eu zic ca poti compara 1.6 SCE 4x2 cu acea varianta de Sportage 4x2 , ia vezi ce diferenta de bani iti da ? Vreo 6000? Tu ce crezi, merita? Daca ai bani da, probabil merita dar cand spui ca "strangi bani de avans" ? Despre ce suma e vorba? Pentru ca daca o sa calculam in procente , masina mai scumpa = avans mai mare. Finantarea la Kia poate fi si pe 7 ani dar eu nu m-as baga. In cateva luni o sa apara 1.3TCE 150hp 4x4 , cu rabla si ceva discount de la dealer iese pe la 19k cred. Eu pe-aia o astept.
  13. 2 puncte
    OK, fara suparare, chiar este un forum de oameni faini insa dupa reactia asta marlaneasca imi dau seama ca ne pierdem vremea cu tine pentru ca pentru tine conceptul de SIGURANTA ti-e complet strain. Tunning? Daca asta e tunning... Vezi sa nu-i pui si "pleoape" din banda izolatoare. Hai bafta si sa nu te vedem cu cervicala rupta-n doua.
  14. 2 puncte
    @Tiby, nu e de joaca cu asta, Duster-ul are alte coordonate de fixare (ma refer la coordonatele 3D) ale centurii de siguranta, alte coordonate de fixare ale volanului, alt scaun cu alta pozitie, implicit in caz de accident deplasarea pieptului in directia de mers a masinii si a bazinului vor fi cu totul altele fata de Logan. Acum ia in calcul ca generatorul de gaz (capsa pirotehnica) a airbagului din volanul Dusterlui este altul, mai puternic pentru ca perna din Duster trebuie sa umple o distanta mai mare. Ai idee ce poti sa patesti in caz de declansare a airbag-ului? Ce vrei sa faci nu doar ca e tiganie dar e si ilegal pentru ca nu degeaba masina a fost omologata cu un volan si tu vrei acum sa ii pui altul care arata "cam la fel" dar care e cu totul alt subansamblu. Sunt inginer proiectant de centuri de siguranta, tot la noi in birou sunt si colegii mei ce proiecteaza volanele, nu vorbesc doar sa ma aflu in treaba dar ma rog, decizia iti apartine.
  15. 2 puncte
    Identificare după datele din semnătură: furtun senzor presiune gaze evacuare 223211229R 15,43euro
  16. 2 puncte
    Stiind cum se misca 1.2 tce si daca as vedea combinatia 1.3 tce cu 4x4, presimt c-o sa ma apuce iar o nebunie..
  17. 2 puncte
    Tocmai au aparut pe configuratorul romanesc noile motoare de 1.3 TCe.
  18. 2 puncte
    Probabil isi dau seama ca led fara lupa e anormal plus multi isi vor acumula carne in congelator cu ocazia montarii,de aceea feedback.ul o sa fie slab..
  19. 2 puncte
    Ca sa revenim la subiectul initial as zice ca si din postarea ta rezulta ca 1.2 TCe nu e compatibil cu instalatia GPL, cel putin nu in momentul de fata. Gresesc?
  20. 2 puncte
    Salut Forum Duster, La sfârșitul lui octombrie 2018 am cumpărat un Duster facelift, 1.5 dci 110 cp, 4x4, fabricație decembrie 2014, prima înmatriculare ianuarie 2015. Mașina avea în bord 52 200 de kilometri, certificați în anexa de la firma de leasing la terminarea acestuia (ianuarie 2018, undeva la 48 de mii de kilometri). Țara de origine România, prețul 11 000 euro. Cumpărat de la Auto Geist Galați, totul foarte ok, toate actele în regulă pentru înmatriculare. Așa arăta mașina când am ajuns cu ea acasă (numărul e de leasing, evident nu mai e valabil astăzi): Avea o mică crăpătură pe bara spate, în dreptul portbagajului, și mici zgârieturi tot pe bara spate, dar nimic special. De revopsiri nu știu. Ajuns acasă am făcut revizia ulei + filtre (kit primit gratis de la vânzător, asta era "oferta lunii"; în cazul meu, din cine știe ce motiv, nu am avut și filtru de aer). Noiembrie - schimbat cauciucuri de iarnă, Tigar SUV Winter 215/65 R16. Set de 4, noi, 1200 lei. Cauciucurile cu care a venit mașina erau probabil originale, Continental, DOT 2014, mixte, uzate peste 50%. La ușa dreapta față am sesizat un zdrăngănit când o închideam; am fost la tinichigiu, problema era siliconul/spuma din interiorul ușii, care pocnise, probabil de la stat în soare (potrivit tinichigiului). Tabla nu mai era lipită etanș de suportul din interior. S-a rezolvat cu silicon. La începutul lui decembrie am atins carenajul dreapta spate în parcare și a pocnit; l-am înlocuit cu unul aftermarket, dar din plastic parcă mai de bună calitate decât cele originale. Carenaj 57 de lei + manoperă. Alte operațiuni minore - înlocuit ambele ștergătoare, probabil voi pune unul mai lung pe dreapta (deocamdată e de 45 cm, ar merge un 50 ca să șteargă tot parbrizul; urmează să văd dacă se potrivește). Pe viitor, probabil ar fi foarte bune niște apărători de noroi; la orice groapă/baltă toată apa și noroiul îmi vin pe parbriz. Ca experiență de condus, am observat următoarele: - șuierat ușor turbină în trepte mici de viteză, insesizabil dinăuntru dar sesizabil din afară; am observat același lucru și la mașini noi, performanțele mașinii nu sunt afectate (comparativ cu alt Duster, 2016, pe care l-am condus de mai multe ori). - sirenaj cutie de viteză, care, la fel, văd că e un simptom des întâlnit. Personal nu mă deranjează. - stabilitate ok pe curbe, destul de agilă până în 120 - 130, probabil poate și mai mult. - sistem 4x4 testat pe zăpadă întărită, gheață și polei, fără probleme. Consum 6,4 mediu momentan în bord, condus 40% în Galați, 60% în afară. Consum exclusiv extraurban undeva la 5,6 mers normal (până în 110 în afară, până în 80 localitate), posibil și mai puțin la mers cu 90 maxim în afară și mod eco activat. Până în momentul actual am făcut cu ea aproape 4000 de kilometri, fără probleme de vreun fel, deci mă declar mulțumit. Urmează ITP în următoarele trei săptămâni. Drumuri bune tuturor!
  21. 2 puncte
    Duster II are CANBUS deci LED-urile fara CANBUS nu au sa functioneze sau dau mesaj de eroare pe interfata de diagnoza. Eu am pus la placutele de la numarul din spate leduri T10 Philips Ceralight pentru ca le aveam de pe masina precedenta. Initial nu stiam ca nu au CANBUS insa functioneaza chiar daca la diagnoza le vad ca fiind arse din cauza consumului infim. Cu toate astea nu recomand chinezarii ieftine pentru ca se vor arde. S-ar mai preta LED pe becul de marsarier pentru ca are fluxul luminos mai mare decat un bec clasic halogen.Sunt deja LED-uri din astea ce au si peste 1000 lm care prind bine la mersul inapoi. Alte LED-uri, daca nu sunt de calitate, nu recomand, mai ales la pozitii spate sau stopuri de frana unde riscati sa se urce careva pe voi. La semnalizatoare daca nu sunt inseriate cu un rezistor vor clipi mult mai repede fata de becurile clasice cu halogen.
  22. 2 puncte
    Da si nu..Depinde ce chinezarii pui.Unele tin mai mult altele mai putin.De ex pe DRL am.pus becuri cu filament mai stralucitoare.Unul a cedat dupa 1 an jumate".Eu am led pe stop frana central si spate stanga/dreapta,stop ceata si nr.inmatriculare.
  23. 2 puncte
    Sa se scurga bine electronii?:) Am mai zis-o, in alte tari se schimba deja pompele de adblue.
  24. 2 puncte
    Analiza foto-video a filmului "What's the best 4x4 ? New Land Rover Discovery vs Jeep, Toyota, Izusu, Mercedes, Dacia" https://www.youtube.com/watch?v=t5nPt... Testele la care au fost supuse autovehiculele au fost urmãtoarele: 1. urcarea a douã pante succesive; 2. parcurgerea unei portiuni de teren accidentat; 3. parcurgerea unui circuit contra cronometru. In film am demonstrat ca 1. DUSTER-ul nu a urcat prima pantã perpendicular, ci oblic, fapt ce a determinat trecerea coamei în mod incorect, mãrind astfel probabilitatea avarierii autovehiculului. 2. DUSTER-ul a fost ghidat pe un traseu (diferit fatã de cel parcurs de celelalte autovehicule) printr-o zonã excavatã, fapt ce nu a permis depãsirea obstacolului fãrã a avaria autovehiculul. DUSTER-ul a fost eliminat din concurs din acest motiv. 3. JEEP-ul a fost declarat câstigãtorul concursului desi a încãlcat una dintre regulile concursului: de a nu atinge bolovanii cu "burta". 4. Caracteristicile autovehiculelor prezentate în articol / revistã nu au coincis cu realitatea din teren: A. Cauciucurile ROVER-ului prezentate în revistã nu sunt cele standard. B. Cauciucurile MERCEDES-ului prezentate în revistã nu sunt cele standard. C. Cauciucurile JEEP-ului din concurs nu coincid cu cele prezentate în revistã. D. Unghiul de atac al MERCEDES-ului prezentat în revistã nu este cel standard. E. Unghiul de atac al JEEP-ului prezentat în revistã nu este cel standard. F. Unghiul de atac al DUSTER-ului prezentat în revistã nu este cel standard. 5. Filmãrile cu DUSTER-ul la proba cu obstacole nu sunt paralele cu solul. DUSTER-ul a fost "ghidat" pe un traseu care a determinat coborârea "botului" autovehiculului. Acest lucru a fãcut imposibilã "atacarea" cu succes a obstacolului colorat în albastru. Filmãrile oblice au permis mascarea faptului cã roca galbenã este excavatã exact în zona prin care ar fi trebuit sã treacã roata DREAPTA-FATÃ. DUSTER-ul ar fi putut depãsi obstacolul dacã ar fi fost ghidat pe traseele urmate de MERCEDES, ISUZU, TOYOTA sau de JEEP.
  25. 2 puncte
    Daca nu ma insel Dacia Oil este Texaco. Sau mai exact spus este produs de Prista Oil pentru Texaco care-l vinde catre Dacia. Dar nu sunt sigur 100%... Oricum ideea mea e ca, dat fiind faptul ca diferenta de pret intre un ulei Mobil, Castrol, Elf sau Total si Dacia este de 3-5 lei, eu nu as pune Dacia niciodata.
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+02:00
×