Sari la conținut

Clasament


Conținut Popular

Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 30.08.2020 în toate secțiunile

  1. 6 puncte
    Salut, De 1 saptamana sunt si eu fericitul posesor al unui Duster 1.3 TCE 150 CP 4x4 culoarea Rouge Fusion. Masina are toate optiunile (mai putin piele pe scaune), cred ca m-ar deranja foarte mult . Am facut 800 km mixt (150 km oras, 70km autostrada, si restul DN-uri), consumul mediu 8,6l, sper sa mai scada . Am luat-o prin programul RABLA, cand am ridicat-o am achizitionat si CASCO si prelungirea garantiei la 5 ani. Sunt foarte fericit de alegerea facuta, masina trage si se simte foarte bine (masina condusa pana acum a fost un Ford Focus), inca nu am sesizat acel sirenaj pe care il reclama o parte din posesori, dar voi fi atent. Am dat comanda deja de protectia portbagaj, iar pe viitor vreau sa achizitionez si protectiile laterale si aparatori noroi. Multumesc mult.
  2. 5 puncte
    Din păcate la Dacia fie că e Logan II sau Duster II (ph3) climatizarea automată monozonă e mai săracă în senzori (decât la Renault ), nu ai senzor umiditate habitaclu iar de aici pot apărea probleme.
  3. 5 puncte
    Blocatorul de volan se poate distruge/dezmembra/dezinstala foarte usor, in concluzie nu merita. Vezi pe Youtube canalul asta, chiar are o masina cu blocator de volan pus de hot ( cred ca e episodul cu un Mustang ), care s-a putut da jos foarte usor. Singura solutie, daca vrei neaparat sa-ti pui securitate suplimentara, este sa pui modul de pornire dintr-un TAG suplimentar, gen Pandora. Cautati pe net si lamuriti-va, insa fiti seriosi...parca prea exagerati. Masina din pacate nu poate fi tinuta intr-un glob de cristal. Bucurati-va de ea !
  4. 4 puncte
    Am schimbat telefonul personal cu un Huawei Nova 5T care are Android 10. Cu aceasta ocazie am aflat ca nu mai trebuie aplicatia Android Auto pe telefon deoarece Android 10 o are nativ in el. Multumiri lui @t0rquemada pentru informatie si aviz amatorilor.
  5. 4 puncte
    1. Sistemul nu e dependent de temperatura mediului ambiant dar e dependent de motor pornit 2. Sistemul are termostat între șezut* și spătar iar dacă acolo se depăsește o anumită temperatură, întrerupe încălzirea până la răcirea sub anumit prag după care reia alimentarea (funcționare asemănătoare cu a unui sandwich maker, fier de călcat, boiler electric etc ) *pe partea cu sezutul e și "termostatul" și dacă ăla e defect se schimbă cu totul (rezistență șezut + termostat)
  6. 4 puncte
    E suficient o singură dată să ningă serios și vei vedea cât de necesare sunt, pentru moment, anvelopele dedicate de iarnă. Vara nu mai zic de acvaplanare și frânarea pe uscat. În prezent, anvelopele premium all season sunt medii vara ( temperaturi peste 30 grade ) și medii iarna ( temperaturi sub 0 grade )
  7. 4 puncte
    Duster. 9500 km. cum ziceam.autostrada.offroad-ut, camping, wildcamping. soare, 39 la umbra, ploaie torentiala - 400 km. top speed 160. incantat. http://foxsyn.go.ro:5080/photo/share/gdzyuO7t#!List
  8. 4 puncte
    36.500 km, 6.31 litri/100 km consumul la cel mai recent plin. Probleme nu sunt, doar ca in urma unor drumetii pe drumuri prafuite cred ca se impune o schimbare a filtrelor de aer si de habitaclu. Fotografia de sezon:
  9. 3 puncte
    Cornering există, se folosesc proiectoarele, utilitatea fiind iluminarea laterală la viteze mici prin parcări etc.
  10. 3 puncte
    Consum real, pe drumuri reale ( nu off-road ), viteza medie undeva peste 40km/h, consum 5.7l/100km. Mod AUTO folosit in permanență. Mașina încărcată 50% aproape în permanență. Off-road e foarte greu...depinde de foarte multi factori. Anvelope, presiune anvelope, stare drum (tare/moale), încărcătură și apoi experiența șoferului. Un șofer amator de exemplu nu va ști să iasă "normal" din anumite situații și va tura/forja motorul, deci automat consum crescut artificial.
  11. 3 puncte
    În mare: - corespondența VIN (serie sașiu) pe acte și tablă(parbriz șofer/oală amortizor dreapta față și plăcută ovală bază stâlp B dreapta - prezența tuturor elementelor înșirate pe factură (pachete opționale, kit legislativ etc) - verificare optică (zgârieturi, decolorari etc) - verificare nivel lichide (antigel, lichid frână, ulei motor) în caz de nevoie vei avea un punct 0 de referință - funcționare echipamente (becuri, meniuri etc) aici te descurci
  12. 3 puncte
    Am montat scaunul pasagerului. Am legat toate firele de la airbag, centura si senzorul de presiune care chiar functioneaza, becul se stinge cand pun centura, sau cand ma ridic de pe scaun, in mers cand apas pe scaun, apare semnalul sonor. Despre airbag am inteles ca sunt compatibile.
  13. 3 puncte
    Da, e renumită zona.. Animalele s-au obișnuit sa vină pe strada fiindcă oameni imbecili le aruncă mâncare.
  14. 3 puncte
    10600si mi a aparut un nou menu in bord:inspectie tehnica.cica inca 5 luni sau 19400 km.criminAl..mai fac o revizie intermediara pana atunci.prima deja facuta lan6500.ieseala cu fratele bulgar
  15. 3 puncte
    Depinde ce intelege fiecare prin "in timp". Unii vor ca masina sa-i tina 4-5-6 ani, timp in care aduna 150-200.000 km, iar altii vor sa lase masina mostenire copiilor peste 10-12 ani, eventual cu 500-600.000+ km. A mea e Ph2 din iulie 2016 si are aproape 100.000 km, fara probleme majore. Ma astept sa mai tina lejer inca 4 ani si 100.000 km, cata vreme am grija de ea. Din punctul meu de vedere, orice masina moderna (chiar si Dacia, asa low-cost cum este ea) ajunge fara probleme la 200.000 km daca faci reviziile la timp (chiar mai repede, la noi - preferabil la 12-15.000 km si nu la ultra-optimistul 20.000 km sau chiar 30.000 km, cum recomanda producatorul). Mai sus de 300.000 km e loterie, dupa parerea mea, ca deja trece de limita pentru care a fost proiectata. Producatorii nu mai fac masinile sa tina prea multe sute de mii de km, ca nu e profitabil pentru ei, iar marea majoritate a cumparatorilor oricum schimba masina la 4-5 ani, din diverse motive (motoare mai eficiente, tehnologie mai noua in interior, protectie mai buna la accident etc.). De la al doilea proprietar incolo nu mai e treaba producatorului, asa ca proiecteaza undeva la mijloc: nici sa pice imediat dupa garantie, dar nici sa tina 10 ani.
  16. 3 puncte
    Trebuie editată de @dust3radmin lista motorizărilor, ideal așa: de la 1,6 4x2 114CP 1,6 4x4 114CP la 1,6 SCe 4x2 114CP GPL 1,6 SCe 4x2 114CP 1,6 SCe 4x4 114CP Adițional mai avem un 1,5 Blue dCi 95CP
  17. 3 puncte
    3 zile.1000 km. Wild camping.paradis.eternel flame.Kamen Bryag.Bg
  18. 3 puncte
    Folie Llumar, gama medie, transparență 5% pe spate, 70% pe față, montata acum 5 ani, garanție parcă 10 ani a costat 350 lei ( luneta și geamurile spate ), geamurile față fiind gratis. Montajul s-a făcut cu demontarea fetelor de uși. Nici după 5 ani nu s-au decolorat și nici nu dau semne. Și chiar dacă ar da semne, există garanție. Când o să treceți peste complexul asta legat de garanții ? Aveți niște drepturi garantate prin lege. Nu știți să îl exercitați, nu mai generalizați cu ideile de genul "nu se rezolva nimic, e degeaba" samd. Până acum, am rezolvat absolut orice problemă ce ținea de garanție când a fost cazul, indiferent de produs. Unele au mers ca la carte, altele cu amenințări, altele cu ANPC dar în final, au făcut ceea ce trebuie. Depinde de noi să nu mai renunțăm la niște drepturi și încet, schimbarea va fi prezentă la toți, nu doar la cei "mai vocali".
  19. 3 puncte
    Alternativă utilă la mâner ar fi suportul de ochelari
  20. 3 puncte
    Daca masina e noua ( fara rugina sau alte chestii care necesita si alte etape) - - 4 tuburi teroson + 1 ceara ~ 170-200 ron - spalat, uscata, curatat,degresat, aplicat straturi + final ceara = intre 5 si 7 ore ~ 230 - 250 ron Masina mi-o aduci dimineata ( pana in 8:30 ) in zona Baneasa - Otp . Si o iei dupa ora 17 tot de acolo. D Daca ai rugina sau alte probleme ce necesita curatare si operatii suplimentare se updateaza timpul si pretul dupa constatare. MAsina mea a fost noua, deci a luat-o ca termen de comparatie. Pai cum sa fie reprezentanta? aia nu fac asa ceva :). I-am intrebat si mi-au spus ca nu necesita asa ceva masina pentru ca este ok din fabrica. O fi. nu zic insa nu mi placea deloc cum aratau pasajele rotilor ( fara nicio protectie ). ma rog, fiecare cu piticii lui
  21. 3 puncte
    Atasez si ultimele 2 plinuri. Am iesit din... ECO si i-am dat putin mai tare, am mers si cu 130. Penultimul plin a iesit consumul la pompa cat cel raportat pe CB ” 5%...cu un scor de 90% pe ECO (n-am mai mers asa cuminte) Ultimul plin a fost si mai ne-eco (se simte acceleratia mult mai bine daca scoti ECO :)...si desi CB arata 5.3 la pompa a iesit 5.8, punctaj eco 88%... dar a facut altcineva plinul si cred ca a indesat mai mult decat o faceam eu, pt ca la sosire, dupa 200km nu scazuse o treime din ultima liniuta. Ruta clasica, B-Pl-Bz-Fo..dar am plecat de obicei vinerea ziua mare, deci trafic nasol la iesirea din B...si intoarcerea duminica tot pe lumina canicula cu mult trafic, si i-am mai dat 130 pe ciotul de A3..100 pe DN...iar in cursul saptamanii cateva drumuri prin B. SI pentru ca m-a suparat consumul de 5.8%...aseara am mers iar ECO...si am batut recordul raportat de CB pe cei 200km drum de intoarcere acasa...cu 4.1l% (recordul precedent 4.2%), punctaj eco 97%..in conditii de 3 persoane adulte la bord, si AC pus la 26C, drum destul de gol..dupa 20 seara. Pe cei vreo 40km de A3 B-Gherghita am pus tempomatul la 90km/h...si in general pe drum n-am mai sarit de 90km/h decat pentru cateva depasiri de ne-evitat
  22. 2 puncte
  23. 2 puncte
    Peste 40 grade stânga/dreapta doar până la 40km/h, doar software.
  24. 2 puncte
    Nu am o camera dedicata pentru a filma / inregistra bordul cu turatiile / sunetele scoase de ansamblul 4x4... Ma voi stradui sa cumpar si sa fac dovada, desi @PPV a pus video-ul corect, la mine se aude mult mai tare, mai profund ca in video: https://www.youtube.com/watch?v=YHPpH8-Nd6I&feature=youtu.be Deoarece tot @PPV a spus ca fara cardan nu face, mi se pare normal sa presupun ca nu pinioanele / mecanismele cutiei de viteze sunt de vina, ci eventual cutia de transfer, sau, mai degraba, ansamblul cardan - prinderea lui de caroserie prin acel rulment intermediar, pare o vibratie laterala pe frecventa de rezonanta a cardanului ca ansamblu: fie rulmentul e slab calitativ, fie prinderea rulmentului e deficitara; de aici ar rezulta miscare unghiulara in cutie transfer->cutie viteze->poate chiar ambreiaj, presupunand motorul fixat bine in suportii lui! Dacia S.A. - Centrul tehnic - Centrul Renault de excelenta de la Titu..., daca iau o masina cu probleme, pun 2-3 camere sub ea si fac teste, descopera problema in 2 minute, fizicienii de la ei sunt buni, asa vreau sa cred - si pot sa puna si senzori de vibratii, o gramada de oportunitati tehnice exista in ziua de azi, doar sa vrei sa rezolvi problema. BMW nu m-a refuzat, au avut norocul sa ii ignor. Am impresia ca sunt inteles gresit: masina este super, o conduc cu drag si ma indragostesc de ea pe fiecare zi ce trece, dar o sa ma lupt sa rezolv aceasta problema, pasiune pot pune si aici, cam ca in tot ce fac in general in viata. Si o voi plimba prin cele 25% din locurile nevizitate din tarisoara asta, dupa care o voi lua de la capat. Daca o sa ma mai tina cand termin cu calatoriile in RO, o sa o duc sa vada si alte meleaguri.
  25. 2 puncte
    Pff... Primul drum lung, Otopeni-> Sarata Monteoru (nu fusesem niciodata)->Otopeni... total pe bord acum 276 km dupa drum, consum mediu de la ridicarea masinii 7.7l/100km, condus 85% 2WD, AC non-stop... Nu e rau, nu am depasit deloc 3000 rpm, dar nici nu mai merg asa subturat ca in primii 50 km... Partile negative : 1. Zgomotul de "polizor unghiular" sau frecat metal-pe ceva, indiferent de 2WD sau Auto, raportat si pe youtube de @PPV din jurul 1700-1950 rpm exista si la mine, e major, parca la mine e mai tare decat in video, e deranjant, Dacia va avea de furca cu mine din cauza asta, am pe teava si o firma de avocatura care vrea sa incaseze muuuulti banuti pe treaba asta! Cauze probabile: vibratie cutie / cutii sau ceva din ele impreuna cu cardanul, posibil din cauza unor tampoane sau ceva din proiectare, sau vibratie ambreiaj (!!!). Se observa cel mai pregnanat intr-a 5-a sau a 6-a, cel mai puternic intr-a 6-a la 90km/h, deci cumva in subturare: voi evita pe cat posibil sa conduc sub 90km/h intr-a 5-a si a 6-a. 2. Am un miros de ambreiaj (nu stiu, nu e asa intepator de cum stiu eu...) sau de incins la oprire... poate pentru ca e masina noua... 3. Zvacniturile in timonerie sunt destul e mari, mai pregnante la frana de motor (ridicarea piciorului de pe acceleratie). 4. Plecarea de pe loc cu a 2-a e cam bullshit, masina pleaca subturat rau, insa intr-adevar, a 1-a e scurta rau si pot uneori sa o "zvacnesc", pedala tine jos de tot... 5. Spatiul in spate e mic-mic : eu cu fiu-meu in fata (amandoi 1,80 m), incercam sa dam scaunele cat mai putin in spate incat sa fim confortabili: sotia (1,58 m) in spate nu poate sta decat pe mijloc intr-o pozitie urata, altfel presiunea scaunului pe genunchii ei este mare... stiam de acest aspect, sper sa isi ia fiu-meu mai repede carnet sa ii dau Lacetti sa merg doar eu cu sotia cu masina... 6. Navigatia e "vaca"... m-a bagat aiurea in cate locuri desi era evident ca nu pe acolo e drumul... e in pregatire actualizare, sper sa nu devina "bivolita"... 7. Stergatoarele fata ar fi putut sa acopere mai mult si sa fie si ele ca la masinile normale, mereu la dacii au fost asa, mai cracanate unul de altul: insa sterg bine si sunt silentioase 8. Compresorul de AC se opreste si porneste cand masina e la semafor (dealerul zice ca e normal), nu realizez daca in mers face la fel, e posibil si asta; va rezulta uzura rapida, nu cred ca prinde 5 ani... 9. Masina este ultra-sensibila la vant lateral, care pe langa faptul ca se aude urat in interior, o face cumva instabila, am strans din buci la cateva rafale la viteza de 80 km/h... pe A3 Buc-Ploiesti la 125 km/h a fost ok, dar nu am avut asa vant lateral tare ca in alte zone... 10. Luneta este mica si cumva inutila, poate doar sa vezi masinile din spate care vor veni sa te depaseasca , daca folosesti oglinda centrala. 11. Scaunul sofer este cumva profilat ciudat spre dreapta da pune presiune ma mare spre stanga (...), cotiera e intr-adevar inutila si cam incurca, cotul meu cade in afara ei, catre pasager dreapta 12. Cu scaunul ridicat mult sa vad botul masinii, ma incurca oglinda centrala... ciudat... 13. GSI e aiurea rau Partile pozitive: 1.Am consum mic zic eu, instant de max. 6l/100km la 90km/h intr-a 5-a e ok! cand o calci pe coada se duce si in 26l/100km ceea ce e ok fata de alte masini (zic eu...); raportaza autonomie f. mare; o sa vad consumul de la plin la plin... 2. Masina are cuplu foarte bun, sprintena masina, chiar daca uneori ezitanta la anumite turatii (probabil AC-ul, turbina), nu am depasit 3000 rpm dar e clar ca e foarte potenta, trage cam cu 30% mai bine ca Fronterica mea 2.2 DTI 115 CP cu chip infipt in pompa (undeva la 130 CP...). 3. Stop-Start nu chiar asa de speriat, am uitat de cateva ori sa il dezactivez, dar o fac sa protejez electromotorul, bateria...; nu am folosit limitatorul de viteze sau tempomatul (scuze @t0rquemada dar nu m-am obisnuit inca cu denumirile scrobite Dacia ). 4. Clima pe auto la 25-26 grade este super ok, face o atmosfera frumoasa in masina, ajutata si de geamurile fumurii spate, custode si luneta; am folosit si dezaburirea aseara pe ploaie, este ok. 5. Directia electrica este foarte ok, se intareste la viteze mai mari, practic masina "vine dupa volan", nu am intampinat probleme de incadrare, se conduce usor! 6. Cele 4 camere sunt ok, marsarier bine ca e stoc, merge bine, senzorii de parcare precisi, senzorii de unghi mort... asa-si-asa... 7. Sunet foarte bun pentru volumul civilizat la care il folosesc eu. 8. Scaunele sunt comode din ce imi dau seama, nu am dureri de spate sau de picioare (deh, e si varsta un criteriu cand zic asta). 9. Stabila daca nu e vant lateral, fara pretentii de "a sta lipita de asfalt" in viraje la peste 90 km/h. 10. Amortizare buna a denivelarilor, cauciucuri stoc cam zgomotoase, functie de asfalt, desigur... Cam atat pentru moment din ce-mi amintesc acm, sper sa rezolve Dacia cat mai repede problema cu vibratia aia urata a cutiei... Multumesc pentru atentie!
  26. 2 puncte
    Preșurile alea le-am avut și eu și nu țin minte să fi obturat ceva... Oricum, acum am pe mașină pe cele de la Renault Duster 7711821201 - sunt mai moi, marginea e puțin mai mică dar totuși suficientă, vine și preșul de pe tunelul median Proiectoarele de ceata pentru asta sunt făcute, nu să bată în copaci... Faza lungă și scurtă funcționează mai mult decât bine stock, d-apoi dacă pui OSRAM Nightbreaker Laser +150%. La proiectoare singurul "upgrade" a fost să schimb OSRAM-urile galbene de fabrică cu cele Cool Blue, mai ales că merge cornering-ul... Cotiera de fabrică...e o mizerie în opinia mea. Mai ales că și eu simțeam că blochează/limitează mișcarea normală a mâinii la schimbatul vitezelor. Ai 4 opțiuni : 1. ții cotiera de fabrică și mai cumperi una de Anglia, cu reglaj lombar și pentru pasagerul din dreapta 2.1 Cotiera mai lata cu spațiu de depozitare care permite menținerea reglajului lombar 2.2 La fel ca 2.1 + suplimentar port USB în interiorul spațiului de depozitare 2.3 La fel că 2.1 + suplimentar încărcare prin inducție Recomand să îți iei scutul original de aluminiu 8201700404 care protejează bara parașoc ( radiatorul ) și restul pieselor enumerate de tine, pe care le acoperă și scutul stoc ( motor, caseta de transfer, cutie de viteze ). Le recomand și pe celelalte ( diferențial și rezervor ) Legat de apărători de noroi/bavete...te ajută foarte mult...menține mașina curată și protejează mașina de pietrele aruncate din interiorul pasajelor roților. Montajul lor este o banalitate. O altă soluție de a menține curată zona pragurilor este de a pune niște ornamente cromate dedicate
  27. 2 puncte
    Esti sigur ca ai apasat pe butoanele de dezaburire? Alea pornesc si AC-ul Compresrul nu porneste daca nu e nevoie sa raceasca ( daca pui pe AUTO). Nu de unde sa stie ca tu vrei dezaburire. asta i-o spui din boton
  28. 2 puncte
    Am fost la service azi. Varianta finala dupa demontarea cutiei de transfer: Scurgerea era de la simeringul din cutia de viteze. Simeringul a fost schimbat pe garantie. Pentru zgomotul de frecare (in accelerare) in treapta 6 intre 90-100km pe ora voi astepta solutia tehnică aflată în lucru la Dacia.
  29. 2 puncte
    Mai exact, care generatie de 1.6 ? Ca sunt vreo 3...si nu e nici una de 116 CP. Un alt aspect e sistemul integral, deci 4x2 sau 4x4 ? Da mai multe detalii, daca vrei niste pareri/opinii corecte.
  30. 2 puncte
    Ar merge si mai bine cu stopurile de Rusia
  31. 2 puncte
    Da, suruburile sunt o relaxare. :-) Sa te mai uiti la ele cand demontezi scutul, mie mi s-a rupt unul in lonjeron (ruginise si probabil l-am forțat prea tare) la Logan. E perfect ca le strângi la cuplu, le poti schimba preventiv daca vezi semne de "imbatranire" pe ele. Eu asa am facut si nu am mai avut probleme de atunci.
  32. 2 puncte
    Inca o revizie se apropie.dupa niste zile prin naturA
  33. 2 puncte
    Din ce am vazut pe siteul lor (ma refer la cel pt America de Nord sau Canada) explicau acolo ca allseaseon sunt defapt pt primavara-vara-toamna, pe cand allweather sunt inclusiv si pt iarna (iarna aspra cu temperaturi negative, zapada, zloata, gheata...). Anvelopele allseaseon sunt inscriptionate doar M+S. Cele allweather ca si cele de iarna au si 3PMSF (muntele cu fulgul de zapada). PS. Din ce imi amintesc eu, cand au aparut Weatherproof au fost bagate in testele comparative cu anvelope de iarna, si au cam iesit inaintea multor anvelope de iarna la testari strict legate de comportamentul pe zapada, gheata, etc...
  34. 2 puncte
    Salut, Recomand Nokian cu cea mai mare plăcere! Să detaliez puțin ... Cumpărat Duster - iulie 2016 ( era încălțat cu acele conti all season din fabrică); În decembrie am cumpărat Nokian wrd 4 XL suv; le- am folosit doar în acea iarnă ... De ce? Pentru că în martie/ aprilie 2017 după ce am revenit la conti, am ieșit puțin în natură; Și am avut surpriza să merg pe gheață/ zăpadă ... ( am prins exact un weekend când vremea s- a răzbunat nițel, una din babe cred ); M- am hotărât să schimb acele conti căci nu mai făceau față ... Și în urma sfaturilor colegilor de aici, de pe forum, am cumpărat Nokian wheatherproof ... Cea mai bună decizie! Timp de 2,5 ani ( până în noiembrie 2019 ) am mers cca 25 - 30 kkm cu ele pe orice vreme/ teren fără frică! ( nu mă refer la nu știu ce offroad extrem; vorbesc de o folosire normală pe șosea, drum forestier, nisip, zăpadă ... ); Am vândut mașina ( noiembrie 2019) cu aceste cauciucuri pe ea; nu erau uzate/ crăpate mai mult decât uzura normală - cca 2 mm cele de pe față, cele de pe spate arătând ca aproape noi! Ideea este că m- au ajutat și pe nisip și pe pietriș/ bolovăniș, dar și pe zăpadă! Am urcat pe drum forestier cu bolovani cu ceva reținere să nu le tai ...; nicio problemă! Am intrat/ ieșit din zăpadă fără probleme; am fost singurul din bloc care a plecat dimineața la serviciu cu mașina ( parcarea este la cca 20 m de șosea); Pe scurt : super aceste cauciucuri! Cele de iarnă le- am dat, după vânzarea Duster ului, unui coleg; Deși aveau 3 ani ( doar 2000 km) arătau ca noi; Și colegul este super mulțumit de ele ... Mi-a a zis că merită din plin cei 1500 lei ( jante tabla alcar cumpărate odată cu cauciucurile în noiembrie 2016 ); Concluzie: Cine dorește all season ( mereu ) pe mașină poate folosi liniștit Nokian wheatherproof! Stimă!
  35. 2 puncte
    Daca ma tine 10 ani fara investiții majore pentru mine e suficient..In primul rand sa nu pierd uleiul in mod misterios!
  36. 2 puncte
    La ce mașină/ model ? - La Duster ph1 le inlocuiești ca la orice mașină cu bec de 5w - La Duster ph2 e bec w21/5w cu soclu ce se extrage. - La Duster ph3 se schimbă farul sau modulul DRL/poziții - ambele fiind LED
  37. 2 puncte
    Măsoară înainte, butonul e pe minus*, deci led aprins cu contact (* poziții) pornit și încălzire activă - am făcut câteva așa fără probleme. Problema e să ajungi la buton, aproape imposibil fără demontare ornamente. Teoretic aveți amândoi dreptate, doar că ledul are rezistență serie deci nu merge chiar la 12v sau 5v *Pe schemele de Renault
  38. 2 puncte
    Gândește-te cel puțin la greutatea mașinii și la aerodinamică. Apoi vei înțelege de ce turațiile diferă
  39. 2 puncte
    E pentru acces în/din mșină când ai parcat pe/lângă o mică baltă, sau de ținut la semafor (nu mai scoți mâna pe geam) partea negativă dacă ești înalt dai cu capul în el în anumite cazuri
  40. 2 puncte
    Montat manerul mai devreme decat credeam
  41. 2 puncte
    Aceiasi folie pe mine m-a costat 350 lei pe toate geamurile, inafara de parbriz. Daca iti demonta fetele de usi si geamurile pt a lucra mai profi intelegeam, dar si asa e mult. Este o mare vrajeala cu 12 ani, dupa 5 ani o sa vezi ca incepe sa se decoloreze de la soare, o spun din proprie experienta. Drumuri bune!
  42. 2 puncte
    Azi am luat si eu manerul de viraj, zilele astea il voi monta...
  43. 2 puncte
    Si am fost si pe coclauri..Aventura a avut plecarea din Bucuresti..Apoi Craiova-D.T.S -Timisoara-Arad-centura Carei-Satu Mare-Sighetul Marmatiei(Ieud) -Deva-Bucuresti..Am prins aprox 400 km de autostrada..S.au facut km si intre diverse atractii turistice!Mereu 3 persoane cu portbagajul plin.Am prins coloane de masini,ploaie,caldura..Am avut A.C. pornit la nevoie.Datele calatoriei sunt mai jos.
  44. 2 puncte
  45. 2 puncte
    nu are nicio legatura. atata vreme cat nu tai/faci modificari strucuturale. e ca si cum ai spune ca iti pierzi garantia la caroserie ca ai facut tratament ceramic( peste lac peste vopsea)
  46. 2 puncte
    https://jalopnik.com/thieves-steal-a-car-in-20-seconds-by-remotely-cloning-t-1826451687 Pentru marci mai scumpe se merita. Cu cateva sute de dolari / euro (emitator, antene, microcontroller etc.) pot fura o masina pe care o duc la dezmembrari si in cateva ore e deja bucati. Tinand cont ca pot vinde doar jantele de la un Mercedes pentru macar 400-500 de euro, probabil e rentabil. Ma indoiesc ca se risca cineva sa faca asa ceva pentru o Dacie sau un Renault, ca sunt ieftine piesele pentru ele si nu iese profit.
  47. 2 puncte
    Si eu tot la fise. Daca alegi la final clădirea osmotica, stergerea masinii nu mai e neapărat necesara. (Eviti posibile zgarieturi de la stergere) Din ce am mai studiat, nu se recomanda sa speli masina incinsa la soare (eu vara merg doar seara cu ea la spalat) sau sa lasi sa se usuce samponul/ spuma activa pe ea. De asemenea, gândacii si excrementele păsărilor trebuie îndepărtate cat mai repede posibil. Iarna trebuie indepartata cat mai des posibil sarea de pe caroserie. Din cate am observat la mine, pagubele estetice mai mari o sa le ai de la pietre sarite pe capota/ parbriz/ zgarieturi cu autor necunoscut in parcare decat de la spalarea masinii.
  48. 2 puncte
    Ceara suplimentara si teroson. Spala masina normal, nu-ti sare vopseaua... La mine rezista mai bine de 1 an de cand o fac la jetoane, automata ( OMV ) sau singur in parcare.
  49. 2 puncte
    Cred ca piesele in rotatie in cutia de transfer se misca permanent, din cate stiu este legată direct in diferențialul cutiei de viteze... La 4x4 se cupleaza electromagnetic diferențialul spate... Dar scurgerea nu e de bun augur, într-adevăr... Sistemul 4x4 la Duster
  50. 2 puncte
    @veronika Du-te și fă test drive. Așa vezi în realitate daca mașina trage sau nu, dacă poți depăși sau nu. Unele chiar ți-o pot da o săptămână în teste, contracost desigur. Iar la partea de fiabilitate, de abia peste 2-3 ani poți să primești un feedback relevant sau când ajunge cineva în jurul la 120.000 km. Chiar și așa, nu am auzit nimic rău de ea, ba din contra, numai de bine, km de la care s-a raportat fiind în jurul la 30.000.
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+03:00

×
×
  • Creează nouă...