Sari la conținut

Clasament


Conținut Popular

Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 21.12.2019 în toate secțiunile

  1. 3 puncte
    Si eu mi.as dori!😃Nu stiu cati au modificat softul la varianta mea!
  2. 3 puncte
    In general, in astfel de cazuri se urmaresc doua variante: exfoliere (garantie discutabila, cu cantece si constipatii, ca n-are cum, nu se poate, n-am mai auzit) sau coroziune (acizi, intemperii, deci automat nicio sansa la garantie). Adevarul e ca jantele din tabla nu rezista mai mult de 5 ani, indiferent de marca sau model. Cu vopsea sau nu, tot intra rugina in ele. Sunt consumabile, laolalta cu anvelopele.
  3. 3 puncte
    Din pura curiozitate tehnica si pasiune pentru Duster.
  4. 3 puncte
    Desi imi sunt dragi, Attilla am impresia ca uneori e cam naiv si face niste confuzii destul de flagrante cand prea mult stigmatizeaza benzinarele atunci cand incearca sa se justifice in vloguri ca raspuns la unele comentarii de pe FB sau YT ale unora care ii spun ca poate un diesel cu Ad Blue nu a fost cea mai ok alegere, ca poate era mai ok un benzinar aspirat sau un turbo benzinar iar el le raspunde ca n-a vrut pentru ca TCe-ul are turbina si aia se poate strica uitand ca si dCi-ul are turbina, la fel cum e adevarat ca si TCe-ul are filtru de particule dar el face confuzie intre DPF (diesel) si GPF (benzinar), GPF care se colmateaza mult mai greu. Personal sustin parerile care spun ca un Blue dCi nu e potrivit pentru conditiile alea de frig extrem unde carburantul ce respecta normele de poluare Euro V sau VI este o rara avis. Eu cred ca in conditiile alea extreme si la temperaturile alea, o benzina proasta iti da mai putine batai de cap decat o motorina proasta. Tot legat de temperaturile alea scazute lui nu-i mai consuma AdBlue sub -15/-20 de grade si DPF-ul nu-si mai face regenerarile uzuale decat fortat din soft, lucru recunoscut chiar de el, ori sa mergi in conditiile astea mii de kilometri nu are cum sa nu aiba repercursiuni. Departe de mine de a-i da lectii, in fond si la urma urmei el este acolo, dar daca temperaturile coboara sub -40 grade C, electronica de pe masina o sa-i dea mari batai de cap. La capitolul incalzitor stationar aka Webasto, erau solutii si pe benzina pentru ca asta a fost un alt argument pt care spune el ca a ales Diesel. In incheiere as spune ca atunci cand te expui public nu poti avea pretentia ca toata lumea sa iti dea dreptate, ca pot fi si pareri contradictorii care nu sunt facute din rea-credinta, asa ca nu ai de ce sa te superi, ti le asumi si mergi mai departe.
  5. 3 puncte
    Posibil. Stiu ei mai bine ce-i prin Siberia. Eu am rezolvat problema geamurilor si ușilor înghețate cu alcool izopropilic diluat cu 1/3 apă distilata. Face minuni si nu ataca materialele. Ma refer la locuri cu iarna normală (E.g. Austria). In Romania, de-o bucata de vreme nu vad sensul discuțiilor despre ger, anvelope de iarna, etc.. Dacă avem parte de o săptămână pe an cu temperaturi permanent sub zero grade, deja e mult. Nu mai zic de "iadul alb", adica atunci cand da o brumă mai groasă și bate vântul.
  6. 3 puncte
    Atentie! Dupa diluarea uleiului cu benzina, in afara de scaderea vascozitatii cinematice, care conduce la uzura mai rapida a pieselor , scade mult punctul de inflamabilitate al uleiului, adica acesta se poate autoaprinde la o temperatura mult inferioara celei prescrise de standard.Este obligatorie o analiza de ulei.
  7. 2 puncte
    Dupa ce iesi din garantie, da. Si pe mine ma tenteaza ideea. Oricum, din experienta mea cu alte masini de diverse puteri, am mari dubii ca cei 110 cp de pe hartie sunt reali.
  8. 2 puncte
    30000 km. Recent am avut ocazia sa testez masina la drum lung, mergand circa 2000 de kilometri doar pe autostrada. La o viteza constanta de 135 km/h pe gps (vitezometrul masinii indica cu 5 km/h mai mult), cu o cutie pe pavilion si 150 kg incarcatura, consumul mediu masurat la pompa a fost de 7.6 litri/100 km. De remarcat faptul ca acea cutie de la Thule nu scoate niciun zgomot la viteze mari. La -15 grade Celsius n-am avut probleme cu pornirea, insa am observat ca la temperaturi sub -5 grade se blocheaza camera marsarier in sensul ca nu se vede nimic pe ecran. Isi revine intotdeauna abia dupa cateva minute. Deasemenea, am observat ca, la temperaturi negative, medianav-ul porneste singur pe radio atunci cand descui masina (si sunt sigur ca nu l-am uitat deschis). Alte ciudatenii n-am observat. Cum multe din pozele mai vechi vad ca s-au sters, pun niste fotografii recente cu Dusterul la zapada.
  9. 2 puncte
    Nu trebuie 1/2 rezervor cu benzina , doar sa fii atent sa nu scada sub 2 linii pe indicator cat pompa de benzina sa fie acoperita. Sunt taximetristi in Bucuresti care merg cu becul rosu la benzina si nu mai patesc nimic.
  10. 2 puncte
    Totusi eu cred ca ,injectoarele nu se înfundă, doar sant folosite zi de zi ( la prima pornire).
  11. 2 puncte
    Daca benzina ajunge in ulei, automat acesta se depreciaza. In acest caz toate piesele in miscare care beneficiaza de lubrefiere pe baza de ulei se uzeaza rapid. Adica cuzineti, pistoane via segmenti, si multe altele. Daca analiza de ulei demonstreaza ca acesta contine benzina eu cred ca o firma care se respecta ar inlocui pe garantie motorul ! PAREREA mea !
  12. 1 punct
    Buna, am un duster 1,5 diesel 4wd 2019, 2500 de km la bord si indicatorul nu se mai ridica la alimentari, e cam la jumatate desi rezervorul e full. Am alimentat de doua ori fara sa vad modificari, coboara normal in schimb dupa consum. Ce naiba are?
  13. 1 punct
    E diferenta foarte mare intre expeditia de acum si cea cu an inainte cand impreuna cu baiatul sau au fost cu un Logan pana la Vladivostok. Acum au mers in plina iarna siberiana, conditii mult mai grele si mai dificile.
  14. 1 punct
    Posibil sa fie Vehicle Sensor-ul din centura de siguranta, un dispozitiv facut dintr-o bila metalica incastrata intr-o carcasa de plastic.
  15. 1 punct
    Salutare tuturor. Am ajuns la 18000 km. Se comportă impecabil fără probleme. Aștept zăpada să văd cum se comportă. La mulți ani! În noul an tuturor.
  16. 1 punct
    Colajul de poze pun in evidenta Dusterul ca pe un talent tehnic capabil sa infrunte natura chiar si intr-un context artistic rezervat masinilor de top. Folosind aceeasi formula, pur romanesca, foarte familiara si naturala, cu o puternica nuanta de real tangibil, imaginile pline de curaj si pasine, ne ofera sansa sa reflectam asupra substratului social si uman care leaga Romania moderna de cea veche. VIDEO: https://www.youtube.com/watch?v=PLDRrbYyJkI
  17. 1 punct
  18. 1 punct
    "Potiunea" asta magica o folosesc si eu de multa vreme. Asa e, acum daca avem doua saptamani de iarna adevarata cu ger si zapada suntem "paralizati" si ne plangem de vitregia naturii. Toata stima pentru cei doi temerari. Dovedesc ca se poate cuceri Siberia si cu un Duster. De urmarit aventura lor si multumim initiatorului pentru informatii (am vazut expeditia de anul trecut cu Loganul dar nu stiam de cea de acum).
  19. 1 punct
    Trebuie desfăcută, cu grijă, contraaripa de plastic de bară și printre ea și bară bagi mâna și înlocuiești becul H16LL.
  20. 1 punct
    Stiti cumva cum se schimba becurile proiectoarelor la ph2?Pe gooogle nu am gasit..
  21. 1 punct
    Au probleme cand e vorba de pus la nivel!Chiar e asa greu sa respecti un marcaj?Se aude MeridianV. sau Dacoserv?
  22. 1 punct
    Imediat dupa schimbul de ulei ai verificat nivelul? La mine motor 1,2 Tce la fiecare schimb baietii imi pun mai mult ulei. La primul schimb nu am verificat nivelul imediat si dupa 2 saptamani m-am speriat cand am vazut nivelul ridicat. La service au scos din ulei si pana la urmatorul schimb nu a crescut sau scazut. Apoi la fiecare schimb inainte sa iau masina verific nivelul si ii pun sa mai scoata pentru ca pun mai mult (chiar si la alt service)
  23. 1 punct
    Lipsesc niște detalii importante: 1 - la ridicarea mașinii, nivelul de ulei era unde(pe jojă) 2 - mașina are acum x km (din text nu reiese nimic concret, decât 2 revizii) Poziția oficială e parțial corectă, problema e că nu sunt mai multe cazuri cu aceeași problemă - atenție vorbim doar de Dacia Duster cu H5H (1,3TCe) ce are altă calibrare decât cea de pe Nissan/Reanult. Dacă în urma resoftării injecției face la fel e nasol (vezi problemele de la H5F(1,2TCe) )
  24. 1 punct
    Una dintre cauze poate fi neresetarea la timp a cheitei de service, cel putin asa s-a intamplat la mine. Daca ai facut revizia de curand si ai schimbat ulei, filtre, etc... au uitat cei de la service sa reseteze si bordul, ca sa zic asa.Asta pana cauti topicul care trebuie
  25. 1 punct
    Inca o mica excursie in Moldova.Km parcursi 801.5..V.M.72km/h,consum 9/100km..La un moment dat era si 8,8.Am mers si in conditii de iarna,mocirla,ploaie..Cum am dat de drum uscat am fript.o! La dus 3 persoane si bagaj usurel,la intoarcere tot 3 persoane dar cu bagaj mai mult..Un vinisor,un muschiulet,cocos,oua..pentru o salata de An Nou.😁 KM totali.Putin peste 37000. Din iunie de cand am instalat aplicatia DRIVVO cam astea.s rezultatele.Revizia a fost facuta in aprilie si cred ca pana acum am peste 12.000 km facuti..Nu am cifrele exacte..
  26. 1 punct
    In caz de spargere, te protejeaza al doilea
  27. 1 punct
    Cu depasirile nu ai nici cea mai mica problema. Urci mult in ture si gata. Dar cand montezi AT-uri/ MT-uri si urci prin noroaie pe rampe abrupte in munti acolo apar problemele date de cuplul mai mic. Dar se rezolva foarte usor cu motorul de 150 Cp .
  28. 1 punct
    Salut taviro, Nu este nevoie de asa ceva.Noi montam instalatii gpl Landi Renzo cu pise direct de la producator si nu after market cum s.a pronuntat colegul.Montam pe Dacia 80% auto noi aflate in garantie,dar si pe alte tipuri auto mai vechi euro 3 si 4.Cele aduse in tara nu pot fi diagnosticate pt.ca au parolate cab.gpl
  29. 1 punct
    Absolut de acord. Noi, publicul larg, nu avem acces la detalii de compozitie. Ne invata practica. Feriti-va de tot ce este low budget, firme chinezesti chiar daca au 10 fulgi si 15 piscuri pe ele... Habar nu am ce au in ele, plastic de PET probabil. Cauciuc mai putin. Carne au destula, multe arata chiar fioros cu crampoane de all teren. Nu fac 2 bani daca plasticul ala nu adera la sosea ! Dusterul este o masina inalta, usoara, nu e de joaca in curbe.... Mai bine all-season (sunt cauciucuri bune facute de marci celebre, chiar daca sunt made in Romania) si care costa...cat 2 anvelope "pirat". Decat un set de vara + un set de iarna facute pe Yangtsu, mai bine o anvelopa All Seasaon cotata. Financiar iesi tot acolo ! Eu mai jos de Debica nu m-am riscat peste iarna. Si am si acolo destule de "marait". Intr-un an am incaltat masina cu Debica Frigo nou noute. Dupa o saptamana am revenit la Nokian-urile vechi de 4 ani...asa de mare era diferenta, mai ales pe apa inghetata. Senzatia ca ai cauciucurile inghetate si ca masina se duce ca pe schiuri e priceless.... Si Debica avea carne noua pe ele, Nokianurile....facusera vreo 30.000 km... Fiecare alege cum doreste insa dincolo de siguranta personala vorbim si de ceilalti. Pietoni, soferii de langa noi.... Dusterul, ca orice SUV nu e prietenos la impactul frontal cu pietonii...si acolo anvelopa face diferenta nu stelele NCAP.
  30. 1 punct
    Buna seara. Ma alatur si eu acestui grup cu masina sotiei, un Duster 2011 / 1.6 / 16v / 4x4, Webasto, si de azi pe GPL.
  31. 1 punct
    Mai întâi ne prezentam, expunem clar și corect problema, cerem frumos ajutor, parca așa ne învățase tovarășa educatoare.. Cu sarcasmul nu obții nimic. Ia totuși de aici un link ajutator
  32. 1 punct
    Eu as verifica pompa de inalte, zici ca la start are 180 bar, insa valoarea ar trebui sa fie in jurul a 300+ cu stabilizare pe relanti in jurul a 300. Inginerul acela trebuia sa se conecteze la interfata si sa vada toti parametrii de injectie daca se incadreaza in specificatii. Faptul ca ai gasit doua pungi in rezervor denota 'grija' pe care a avut-o fostul proprietar dpdv al alimentarilor si cine stie cata motorina slaba calitativ, probabil si din aceea luata de la marginea soselei marfa 'CFR', a pus de-a lungul timpului. Deci poate ai bafta sa fie numai pompa de inalte iar injectoarele sa mai aiba viata in ele. De curiozitate, cand ai cumparat masina nu s-au observat simptomele astea?
  33. 1 punct
    Depinde, priza aia ține 120W maxim, ai pus 121W e problemat ta... glumesc e o problemă dacă a făcut cum ai zis tu și e reproductibil fenomenul, de preferință în service - atenție la puterea frigiderului.
  34. 1 punct
  35. 1 punct
    Mergand pe ceață chioară, eventual si cu 120 km/h.. da, probabil.
  36. 1 punct
    Daca pui de 45W daca poti ocoleste Clujul!
  37. 1 punct
    Butoanele de încălzire au led în ele dar nu au fire, nici să nu te gândești că le tragi tu(lipsă pini) și nici din uch nu ai cum să le vei activezi
  38. 1 punct
    jante 6.5x16, 5/114.3/50 - nu ai trecut latimea, care trebuie sa fie 6.5 si ET-ul care trebuie sa fie 50 - toate dimensiunile trebuie sa coincida anvelope 215/65R16
  39. 1 punct
    Activare vocală ?! Faptul că nu ai un buton pe volan nu înseamnă că nu o ai ,e probabil activată dar merge doar pe ios Dacă ai Temperatură exterioară ai multiplexor, că nu ai Eco2drive activ e altceva
  40. 1 punct
    Exista o varianta Prestige si cu jante de 16" care sunt cu 100 E mai ieftine decat cele pe 17" de culoare neagra. Marele avantaj al jantelor de 16" este pretul anvelopelor corespunzatoare care este mai mic cu aproape 200 ron/ bucata decat cele pentru jantele de 17" (vorbim desigur de anvelope premium) ?
  41. 1 punct
    Cred ca nu mai au pe stoc jenti pe 17 si pun pe 16 cu diminuarea corespunzatoare de pret.
  42. 1 punct
    6 boxe am la Comfort 1.5 dci (4 boxe in usi si 2 tweetere pe bord)
  43. 1 punct
    Pot sa spun pentru moment, că azi dimineață aveam bâzdâci de nerăbdare. Băiatul nu știa de noul membru. Am făcut un copil fericit. Erau și cea veche și cea nouă și când să urce în oldy îi deschid pe cea nouă și îi spun ,, nu intri? Nu știa ce să creadă.A meritat să îmi rod unghiile in tăcere 4 luni.
  44. 1 punct
    Revin cu pozele inainte si dupa montarea flanselor.
  45. 1 punct
    Ma bucur ca lumea subscrie la Valeo. Dupa cum am spus in primul post, eu am adoptat Valeo de 1 an de zile si sunt foarte multumit. Fiind modelul clasic si nu cel flat nu sunt tentante pentru furat
  46. 1 punct
    Si se mai si fura, chiar daca-s d-alea de 10 lei. La ultima schimbare de stergatoare am luat Valeo clasice. Sunt bune si ieftine.
  47. 1 punct
    am facut eu aceste calcule in ultimele 45 zile( adica in perioada foarte rece) pe o distanta de cca 1500km. de mentionat ca am setat trecerea pe gpl atunci cand motorul ajunge la 40 gr. consumul suplimentar de benzina a fost de 0.9 %. eu unul, sincer, sunt f multumit de montarea instalatiei gpl. daca as fi avut cea mai mica neplacere legata de instalatie, v-as fi comunicat tuturor. asa cum eu am beneficiat de sfaturi pe acest forum , la fel cred ca ar trebui sa-mi impartasesc cu voi problemele aparute la duster. oricine ma va intreba despre instalatia gpl v-a avea de la mine cele mai sicere raspunsuri.
  48. 0 puncte
    In cat timp se depreciaza benzina din rezervor ? Am facut plinul acum ceva luni....si scade extrem de greu ....
  49. 0 puncte
    duster 1.5 dCI 4X4 110 CP
  50. 0 puncte
    Păi nu plângeați voi posesori de Duster ph3 că în Eco2drive Consumul total de combustibil e 0L, Dacia a rezolvat problema Reclamație la VC și dacă nu o rezolvăm altfel
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+02:00

×
×
  • Creează nouă...