Sari la conținut

Tabel Lideri


Conținut Popular

Afișez cel mai apreciat conținut din 21.12.2017 în toate secțiunile

  1. 7 puncte
    Chiar daca sunt de mult timp membru al forumului, iar dusterul l-am cumparat din mai 2010 (cred ca printre primele 4x4 livrate), nu i-am facut topic de prezentare pana acum. E vorba de un 1,5 dci de 110 cp 4x4 (K9K*898 TL8) alb frigider, echipare Laureat cu ESP, geamuri electrice spate si volan imbracat in piele (cred ca era in pachet cu ESP-ul). Acum are aprox. 125000 km. Pana acum i-am facut urmatoarele modificari: 1. Montat arcuri HR +3cm 2. Izolatie fonica in interior cu material bituminos STP, un material pe baza de vinil (foarte greu) si pasla autoadeziva 3. Montat scut diferential, urmeaza si pt rezervor (cand o sa fie timp) 4. Grila radiator de la rusi 5. Serigrafie ceasuri noua 6. Montat elemente de Pack Look 7. Montat scaune de Audi a4 s-line 8. Mutat comenzi geamuri pe usi 9. Montat medianav cu grila dedicata 10. Montat consola pavilion de la rusi 11. Folie pe geamuri 12. Scos DPF + reglaje ECU realizate special de mine (Cmax de 260 Nm, exact ca la rally des gazelles) 13. Realizat tapiterie din piele maro pt scaune, usi si bord + vopsit elemente plastic in Black Piano. 14. Montat pilot automat universal (am spart maneta si trebuie sa o schimb) 15. Montat volan tip nou si imbracat in piele cu cusatura maro Urmeaza montat becuri philips X-treme vision, scut rezervor si amortizoare bilstein cu talerul mutat mai sus de la mudster
  2. 4 puncte
    Salutare, mi-a ajuns si mie noul Duster, 1.5 dCi 4WD. Azi l-am scos la prima plimbare in mediul sau natural. Sunt impresionat, se descurca f bine, pana acum doar impresii pozitive, atat masina cat si dealerul din Oradea care s-a ocupat de livrare. Atasez cateva poze.
  3. 4 puncte
    @abc am aproape 32mii km cu Dusterul meu (1.2 TCe 4x4, din sept 2015). Foarte multumit de motor, e silentios (chiar si la 5-6000rpm), trage f bine de la 1500rpm in sus (are 90% din cuplu intre 1500 si 4500rpm), se descurca bine si in offroad, dar si in regim de autostrada. Referitor la consum la mine e destul de mare, pt ca merg cu viteza, sportiv, etc; nu folosesc eco, si trasmisia e pe AUTO. Am facut mai demult incercarea sa merg la consum, transmise 2WD, mod ECO, accelerari cat mai line, si cu viteza mica (adica max 90km/h) si atunci consumul se apropie de ce spune la carte. Nu am probleme cu pierdera de ulei la motor, sper ca sa ramana asa. Folosesc ulei Elf-Renault 5W40.
  4. 4 puncte
    Salut. Sunt posesor nou de Duster si sper ca prin intermediul celor ce folosesc acest forum sa-mi pot intretine masina corect, pentru o utilizare de durata. Merg foarte mult la munte si mi-am dorit un vehicul care sa faca fata cu brio la teren accidentat si consum mic, raportat la greutatea masinii. Masina a fost adusa din Germania, a fost avariata pe partea stanga-spate. I-au fost schimbate portiera si caroseria spate-stanga. Vopsea noua si am pornit la drum. Masina are 29000km. Fostul proprietar, dupa ce a avariat-o, a tinut-o pe bara-nu a mai folosit-o. Am fost cu ea o tura la munte si se misca foarte bine. Cam puturoasa la demaraj. In rest suntem multumiti de ea.
  5. 3 puncte
    Va salut pe toti! De azi sunt posesorul unui Duster descris in titlu, versiunea comfort, fara alte extrasuri decat culoarea (deci fara tableta aia de navigatie si toate cele legate de ea). Sunt bucuros, normal, dar inca sceptic, daca a fost cea mai buna alegere pentru ca nu am facut decat 15km cu el. Am avut de ales intre un Freelander 2 in garantie inca un an, 2013, 185mkm la 12000euro, un Subaru XV nou (benzinar aspirat de 2l) la 27000 si acest Duster la 17400. Am ales Dusterul dupa ce m-am dat cu toate in test drive. Freelu mi se parea ca tangheaza in afara orasului pe sosele ok si avea dezavantul celor 180mkm, XV e putoare , motorul suna ca la Porsche dar el abia se misca (cuplul este mult prea mic), Dusterul m-a surprins, foarte placut! Mentionez ca am avut foarte multe masini de toate tipurile si acum conduc un pajero scurt 2.5tdi cu blocanti mecanici (central si spate) pentru offroad, si un Audi A3 2011, 150cp (cca , ca e mapata) 2.0 TDI deci o sa va pot, sper, da, in timp, informatii comparative, zic eu, interesante. Primele impresii la condus sunt foarte bune, nu se compara cu Audi-ul, dar nici la ani lumina nu e, in schimb bate Pajero-ul pe asfalt fara probleme! Interiorul e ok, usile se inchid ca la o masina, portbagajul si capota au tampoane din cauciuc reglabile pe inaltime (super idee), pentru a le face sa se inchida fara joc. Am avut Dacii incepand cu 1100, asta e prima care se poate numi masina si nu doar Dacie dpdv comfort. Soundul e de caca, dar nici nu ma asteptam la Bose. Navigatia o fac de pe telefon, deci nu vad rostul monitorului aluia care nu are sistem de operare de nici un fel, e fix un monitor. Scaunele se regleaza mecanic, tre sa fi un pic hotarat, dar e noua masina. Cel al soferului se regleaza si lombar, wow!. Radioul are USB si Jack, super suficient, si deasupra lui e o zona in bord, ca o terasa, cauciucata, pe care poti tine telefonul, super practic. Are scrumiera mobila, cu capac, excelenta, iuhuuuu! Gume Conti cross contact, nu stiu cum se comporta inca, nu le-am purtat niciodata. Jante otel stilizate care arata bine, au si niste capace care imita blocantii, din plastic. Tapiteria foarte faina, la Prestige e si mai si. Treapta 1, in continuare scurta, pentru offroad, recomandare in cartea masinii de plecare de pe loc drept in a doua! In general masina arata mai bine decat in poze, e bine legata, nu are tangaj, nu scartaie, e insonorizata suficient, repet, deocamdata sunt placut surprins dar inca in expectativa, deh sa fie asa de bine la asa un pret? Doamne ajuta! Revin, daca sunteti interesati, daca nu tac! Stima
  6. 3 puncte
  7. 3 puncte
    Atunci bine Mak, ph3 sa-i ramana numele, desi nu e numai un facelift, dupa mine! Ce am mai observat: daca rezervorul e umplut aproape pana in gat, in serpentine, la deal, miroase a motorina, dar ii trece cum scade nivelul. Nu intra in rezervor 50l ci (zic eu) 47 max. Cartea spune sa nu-l faci ochi, deci vina mea! La urcat Poiana Brasov, e sub A3 -ul, care rupe hamul daca ii ceri, dar, cum v-am spus nu e la ani lumina in spate. Am fost si incarcat, deci a trecut testul cu brio. Ce ma enerveaza: 1. Faptul ca volumul media e doar la butoane (ori SUB volan ori pe radio) si , basca, faptul ca fiecare increment de volum inseamna o apasare, degeaba tii butonul apasat, el tot un increment creste. Exista un potentiometru care da impresia ca e volum (ce bine ar fi sa fie!) dar, de fapt, baleiaza frecventele, dai de el si mai si pierzi postul radio. Ca fapt pozitiv in brosura scrie ca radioul la comfort nu are CD, dar are, fara 50 de euroi extra! 2. Comutatorul media, de SUB volan (nu se invarte cu volanul odata), e pozitionat in dreptul cheii de contact, am vrut sa-l invart de vreo doua ori ca sa pornesc masina, dar te obisnuiesti. 3. Centura de siguranta de la sofer are gaica fix sub cotiera, trebuie sa ridici cotiera ca sa vari centura. In rest e comoda, scaunele se regleaza bine, tetierele la fel, portbagajul inca nu stiu! Hill Decent-ul merge foarte bine, testat pe panta (asfalt ud) de 10-30%. Viteza tinde spre 5-7 km\h, zic eu, e perfect, 10km/h e prea mult in unele conditii. Hill Start Asist e o porcarie, functioneaza doar pe pante mari (peste 8% din ce am testat eu), tine masina franata cca 3 s, dar trebuie accelerat tare la plecare, pentru ca altfel omori motorul, rotile fiind franate in toata perioada de 3s, sau reactia deblocarii la accelerare e prea lenta. Asta e functie de mai bine nu ar mai fi, dar nu se poate scoate. Stop=startul nu a functionat, probabil pentru ca era frig afara si nu vrut sa taie incalzirea (scrie in carte ca e posibil la frig sau cald in exterior sa faca treaba asta), la stop a aparut semnul stop-start barat, ca si cum l-as fi dezactivat. O alta porcarie electronica care se poate strica, dupa mine, dar asta e trendul, sa reduci noxele. Din nou trebuie sa laud terasa cauciucata de pe bord, de deasupra torpedoului, e excelent de practica. La fel si scrumiera, hehehe. Ca fapt divers, km 45 amenda radar de 850 roni si 4 puncte Urmeaza soft offroad sapt viitoare, daca ii iau niste BFG ko2 o pun cap la cap cu pajero-ul, dar asta mai incolo. Salutari
  8. 3 puncte
    În caz de nevoie primul ajutor îl dai prin 112, astfel scutești multe probleme (victima scoasă din mașină te dă în judecată, stingătorul aprinde mai mult focul etc.). Trusa și stingătorul sunt inventate pentru băieții ce produc astfel de device-uri
  9. 3 puncte
    Am cumparat "bridele" de adaptare de la niste baieti din Timisoara. Parca se numesc RDA group. Eu am adaptat doar airbag-urile de duster pe scaunele de haudi. Initial am vrut sa folosesc niste scaune de twingo rs, dar ma inaltau prea mult (partea de montaj de pe tunel e mai inalta decat la logan/duster). Pe urma am montat spatarul de twingo rs (cadru si burete) pe cadrul de sezut de duster, dar cu burete de sezut de twingo rs. Doar ca nu mi-a placut cum statea buretele de sezut de twingo pe cadrul de duster. Urmeaza sa montez spatarul de twingo (cu burete) pe sezutul (cadru si burete) de duster. Dar sa vad cand o sa fie timp si chef.
  10. 3 puncte
    Cateva din pasiune pentru masini...
  11. 2 puncte
    centurile de siguranta nu au reglaj pe inaltime, posibil problematic la persoane scunde, pe mine nu ma deranjeaza. Am scos-o putin de pe drum, panta de 30 grade (nu 30 la suta!, mult mai mare), frunze, iarba, si o spuza de zapada, lungime 20m, lock si esp off, treapta 1, pur si simplu m-a dat pe spate, la propriu si la figurat! nici macar nu a schitat vreo impotrivire, si asta cu gumele stoc. prevad ca ii fac vant Pajero-ului, nu fac offroad extrem, doar pe drumuri forestiere, rest cu bicicleta sau pe jos, prietenii stiu de ce......
  12. 2 puncte
  13. 2 puncte
    Expeditie de o zi in cautarea zapezii (*pt cei care vor sa faca si efort fizic). *Nu se admit masini peste 1400kg OEM.Avand in vedere vremea calda si recenta expeditie pe Valea Doftanei condusa de Lucian, singura sansa sa gasim zapada e undeva mai sus. Nu fortam in sus spre creasta Baiului cu riscul de a ne bloca pe acolo, cum dam de ceva greu si cu risc major - poposim, mancam, admiram si ne intoarcem. De asta am si pus poza cu un Duster blocat pe Baiului ca reminder. Baiului are multe zone cu zapada adunata care ascund capcane pt roti. Ma astept sa coboram des din masina sa testam la picior ce avem in fata. Echipamente Obligatorii:1. Statie Radio CB2. Anvelope de iarna (*ATuri cu indulgenta si doar cu lanturi in prtbagaj). 3. Sufa 4T minim (ocheti). 4. Lopata de zapada 5. Sac mic lemne foc (* https://www.dedeman.ro/ro/lemne-de-fag-pentru-foc-2-5-kg-2962/p/7042099 ) - in caz ca avem nevoie sa bagam sub roti. 6. Saculet cu nisip (*gasiti la raioane auto sau chiar cel pentru pisici). 7. Termos + Mancare + bocanci si manusi + haine goarse (*inclusiv tricou/sosete de schimb in caz de efort fizic). 8. Patura in masina + rezervor plin. 9. Fara minori ca pasageri. Inregistrare si updateuri - https://www.facebook.com/events/105810163555901/ Exemplu expeditie vara:
  14. 2 puncte
    da asa scrie, Duster My 2018. m-am dat si cu duster ph2, cutie , as zice identica, motor, ce sa mai vb, la asta se inchid usile si are cacaturi moderne mai multe. Suspensia mai rigida. Se spune ca sasiul e mai ramforsat, habar nu am. Fix, poa sa-i spuna si ozn din partea mea, costa putin, daca merge cum a inceput, 3 ani, e raiul masinilor, dpmdv. Am avut si mai am cel putin 20 de masini, incepand cu 1100, bmw, volvo xc70 aproape nou (pe asta l-a luat dracu, mecanic, complet in 6 ani) opel, ford, hyundai, pajero, nissan navara, dintre care asta e a treia noua nouta, 2 aproape noi. Va spun, imi place si am avut cu ce compara.
  15. 2 puncte
    Interesant ce spui de Hill Assist, nu mi-a pus probleme la Dusterul anterior si la nicio masina, mi se pare o functie utila. Apropo de centurile de siguranta, am vazut in showroom ca nu se mai pot regla pe inaltime. Din fericire, pozitia lor nu ma deranjeza. Nimeni n-a remarcat si laudat pana acum prezenta celei de-a doua prize 12V, pe polita de dupa tetiera spate dreapta. Vad ca tot remarci scrumiera. Eu ii spun pusculita pentru fise de parcare si pentru carucioare de supermarket. Fumatul in masina e dauna totala dpmdv
  16. 2 puncte
    La multi ani tuturor ! Sunt posesorul unui Duster 1.2 TCE 4x4 din decembrie 2016, cumparat nou de la Flamicom Rm.Valcea. Versiunea este Laureate, culoare argintiu, otiuni suplimentare: Medianav, incalzire in scaune, limitator viteza/"cruise control". I-am mai instalat apoi ca accesoriu o camera de marsarier si bandouri laterale aripi/portiere. Deja i-am facut revizia de un an la 13.000 Km, nivelul uleiului n-a scazut nici macar un cm (sincer imi era cam teama de pb. asta, dupa cum spuneau unii posesori).Cel mai mult la modelul meu imi place motorul, modul in care iti ofera rezerve de putere in orice moment, flexibilitatea, puterea si cuplul la turatii joase. Masina este foarte silentioaza, la viteze mari motorul se aude dar nu deranjeaza, doar zgomotul de vant si de rulaj. Consumul este totusi sensibil mai mare decat cel dat de producator, mai ales in oras. Mi-a luat ceva sa ma obisnuiesc cu treptele scurte de viteza la mersul prin oras, dar dupa ce m-am invatat sa pornesc cu treapta a doua, acum mi se pare ceva mai usor. Am iesit cu ea si de pe asfalt pe drumuri grele de munte, fara exagerari totusi, s-a comportat exemplar, cum era de asteptat. Suspensiile sunt excelente, incomparabile cu cele de la Suzuki, cealalta masina a mea, la care sunt foarte rigide. Am alergat pe drumuri forestiere cu 40-50 km/h, fara sa am impresia ca se rupe masina in doua ... Dupa ce a aparut noul Duster, ma bate gandul sa fac un buy-back si sa iau noul model. Am facut teste cu cele doua modele diesel, 4x4 manuala si 4x2 automata, mi-a placut automata, dar sincer amandoua mi s-au parut mai "lenese" decat 1.2 TCE-ul meu. Avand in vedere ca 1.2 TCE este doar versiunea Confort, ramane sa ma mai gandesc, eventual pana la urmatorul program "rabla"... Deci, una peste alta, sunt multumit de alegerea facuta si recomand versiunea 1.2 TCE in special celor care nu fac multi km anual. Toate cele bune va doresc si un an nou plin de evenimente fericite ...
  17. 2 puncte
    Esti pe forum Duster, te informezi despre Duster, ar fi trebuit să știi până acum: H5F = codul motorului 1,2TCe H5H = codul noului motor 1,3TCe X79 sau H79 = Duster I ph1 și ph2 XJD sau HJD = Duster ph3 ăsta proaspăt lansat VIN serie de șasiu LROP = Bucharest Henri Coanda International Airport
  18. 2 puncte
    Adblue nu vom avea pe HJD, avem deja. H5F(1,2TCe) probabil va fi înlocuit și pe HJD cu H5H(1,3 TCe, probabil fără hibele H5F) după lansarea Clio V VIN-ul noului Duster începe cu VF1HJDxxxxxxxxxxxx, VF1=Renault, UU1=Dacia
  19. 2 puncte
    Salut, Sunt (in curand) proaspăt proprietar al unui duster 2018 achiziționat de la Meridian vest. Am ales Duster one care înseamnă, după cum bine știți, 4x4, 1.5 dCi, 110 cp, orange atacama. Comparativ cu vechiul Dusteruri se pare mi-a friedly, cursele de viteza mai lungi .... la viteza I ... direcția mai lina ... calitatea scaunelor și designul îmbunătățit ... cam atât am avut timp sa_mi dau seama din scurtul test drive pe care l-am făcut înainte de achiziție. Și cam atât cu părțile bune ..... acum încep cu părțile negative: - agentul de vânzări de la Meridian vest ne-a zis ca Duster one vine echipata cu scaune de piele .... fapt neadevărat ... dar nu m-a deranjat foarte tare pt ca nu sunt fan scaune de piele dacă nu au ventilație .... deci pe duster nu poate fi vorba, deci am pus-o pe seama tambalaului legat de “porțile deschise”. - in privința livrării mașinii, el a spus ca “mai mult ca sigur va fi livrat anul acesta 2017” ... rezervarea a fost plătită in 10 Decembrie ... când am primit confirmarea plății, termenul maxim de livrare din contract este 25 ian 2018 .... nici asta nu m-ar fi deranjat foarte tare, nu totul poate decurge fără cusur .... dar ... - in confirmarea primita pe mail, in oferta de pe site, in discuția purtată face too face, nu a fost vorba de costuri adiționale sumei de 18900 euro, costuri pe care le regăsesc in bonul de comanda si anume aproximativ 92 euro reprezentand pachet legislativ și covorase .... bunnn. Pun mâna pe telefon, vorbesc cu agentul, intuind inițial ca e vorba de o greșeală .... stupoare, la telefon îmi spune ca e facturată direct de cei de la Dacia pitesti si ca ei nu mai pot face nimic. Hmmm oleaca de legislație mai știu și io un pic despre oferte comerciale și contracte la distanță mai cunoaștem ..... așa ca, mai analizez încă odată oferta duster one, și confirmarea rezervării, reanalizez cazul, cer a doua opinie unei alte persoane, sa nu îmi fi scăpat ceva, îmi iau inima in dinti și cu temele făcute sun la vocea clientului Dacia si rog operatoarea sa rezolve ea situația (costurile suplimentare de 92 euro) Iar dacă cei de la Dacia nu vor putea, i-am promis ca o rezolv eu, in felul meu, întreband oficial pe cei de la ANPC dacă oferta duster one, așa cum a fost prezentată pe site, putea conține costurile suplimentare ascunse, din punctul meu de vedere, și dacă, la vânzarea mașinii este obligatoriu sa achiziționez și pachetul legislativ și mai ales dacă, din fabrica, model duster one, proaspăt lansat, vârf de gama, mândria naționala etc. vine echipat cu covorase sau nu. Faza cu covorașele mi s-a părut nesimtirea maxima .... dar dehhhh .... suntem in România și asta ne ocupa tot timpul. In momentul in care, auzit argumentele mele, domnita de la vocea clientului, foarte profi de-altfel in acest caz, găsește 2 soluții: 1 anulează factura si refactureaza cu suma corecta 18900 - proces ce poate dura, in opinia mea, sau 2 - plătesc așa cum e facturat 18992 euro și primesc in compensație vouchere cadou. Aleg varianta a 2-a sperând ca așa, teoretic, mașina va veni mai repede. Motivația domniței de la vocea clientului a fost ca ei “vin in sprijinul clientului” cu achiziția acestor lucruri, fapt total neadevărat pe de o parte luând in calcul faptul ca pe alte site-ul de profil găsești pachet legislativ la prețuri începând de la 110 lei fata de 58 euro cu cât ți-l vara pe gât dealerul, nu mai vorbesc de covorase ..., iar pe de alta parte mârlănia cu care echipa de vânzări își bate joc de clienți, cu încălcarea legislației in vigoare practicând costuri ascunse. Nu sufăr de sindromul Don Quijote .... cred eu .... dar nu îmi place sa fiu tras pe sfoara și atâta timp cât pot și știu voi face tot ce îmi sta in putința sa împiedic așa ceva. Modul in care sunt tratati viitorii 100 de clienți, și aici ma refer la orice domeniu, se regăsește in maniera in care acceptam fără sa comentam orice tratament care noua ni se pare injust, iar aici sunt sigur ca sunt oameni plătiți sa stabilească asta (instituții ale statului) dacă nu vor reacționa mai târziu decât piața, caz in care văd funcționa selecția naturală. - după ce am achitat avansul, urmat de apariția sesizării către vocea clientului, interacțiunea cu agentul de vânzări de la Meridian vest s-a diminuat considerabil, culminând cu faptul ca intr-o sâmbătă (Meridian vest avea program de lucru cu publicul) deși am sunat de 2 ori pe telefonul mobil, in intervalul 09.00 - 14.00, nu am primit nici un telefon înapoi, .... am resunat eu luni in jur de ora 10 ... dehh o fi fost omul liber .... impresia mea este ca vazuandu-se cu sacii in căruță o lasă mai moale .... sper sa ma înșel, iar dacă așa va fi, îmi voi cere scuze aici. - ce mi s-a părut hilar dea dreptul a fost ca duster one, ediție de lansare sa vina fără covorase .... oare nu cumva vine și fără ștergătoarelor de parbriz, fără pic de antigel și fără pic de lichid de parbriz, fără pic de motorina? - Per total, deși nu am intrat încă in posesia mașinii, experiența legată de achiziția mașinii este dezamăgitoare, pana in acest moment ... sper sa nu fie si după ... - in privința reviziilor cu prețul mai mare al consumabilelor la dealerii autorizați, sau a diferențe de preț a manoperei la achiziția consumabilelor “din afara” despre care am citit pe aici ca s-ar practica ... nu le știu pe toate, dar dacă mi se va întâmpla asta .... va urma ... imi cer scuze dacă postul a fost prea lung sau pus in lat aparte decât trebuia .... dehhhh începător .... Regards ....
  20. 2 puncte
    Sunt prezentate in topic cele 3 moduri de functionare : 4x4 AUTO 4x4 LOCK 4x2
  21. 2 puncte
    De ieri Turmalinul a primit incaltari noi: un set de anvelope de iarna Dunlop Winter Sport 5. Le-am ales pentru ca au iesit cam cel mai bine la testul ADAC de anul asta pe dimensiunea potrivita pentru Duster (215/65 R16): https://www.adac.de/infotestrat/tests/reifen/winterreifen/2017_winterreifen_215_65_r16.aspx?ComponentId=301822&SourcePageId=31821 (in limba germana) si http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2017-ADAC-SUV-Winter-Tyre-Test-215-65-R16.htm (in limba engleza) Ce m-a interesat pe mine a fost sa se comporte bine pe carosabil ud si cu zloata, ca asta e scenariul cel mai des intalnit la noi, cel putin pe unde merg eu. Majoritatea drumurilor sunt curatate de zapada (in sensul ca nu are 30 de cm, ci doar 1-2 cm) si se da cu anti-derapant, ceea ce inseamna ca mersul efectiv pe zapada batatorita va fi rar si nu sunt foarte relevante scorurile la acest capitol. Cel mai des o sa fie ud pe jos si bucati de zapada uda / gheata prin care trebuie mers si franat. Pe tipul asta de carosabil nu pot spune ca am fost incantat de anvelopele cu care a venit Turmalinul din fabrica: pe magza patineaza foarte usor la plecarea de pe loc si la franare sau in viraje nu mi s-au parut foarte aderente. Inca n-am facut prea multi kilometri cu Dunlop-urile ca sa-mi pot face o parere, dar de revelion plec la munte si sper sa prind si un pic de zapada, sa le testez in conditii variate. Teoretic ar trebui sa mai scada consumul, dar in perioada asta e mai greu de facut comparatii, ca se incalzeste mai greu motorul si, implicit, consumul creste. All-season-urile Continental CrossContact cu care a venit Turmalinul au 27.500 km si le voi pastra pe post de cauciucuri de vara, sper sa ma mai tina inca 2 sezoane si sa le schimb in 2020 abia. Am luat niste huse pentru ele si le-am depozitat intr-o magazie. Am mai cumparat si niste becuri Osram Night Breaker Unlimited, atat pe faza scurta, cat si pe faza lunga, dar inca n-am apucat sa le montez. Sper sa ma prinda Craciunul cu lumini noi, totusi Nu prea imi place cum bat becurile din fabrica, mi se par destul de chioare si sper ca Osram-urile sa ajute in privinta asta.
  22. 2 puncte
    Buna ziua! Ce culoare ai luat si ce optionale ai ales? @abc Am ales culoarea albastru navi a se intelege nemetalizat, media nav cu harta Romaniei, camera video spate cu senzori de parcare si incalzire in scaunele din fata..
  23. 2 puncte
    @dragosb, cred ca @dancolt79 stie foarte bine ca 1.2 Tce nu are DPF (cred ca are EGR, dar s-ar putea sa ma insel, nu sunt de specialitate). @dancolt79 se referea la faptul ca nu a ales diesel-ul din cauza posibilelor probleme cu DPF si EGR in regimul lui de exploatare (drumuri scurte prin oras) si s-a orientat spre 1.2 Tce. De altfel o decizie de bun simt si care o sa-i ofere costuri mai mici de intretinere pe termen lung. P.S.: Daca mai multe cuvinte sunt in aceeasi fraza, nu inseamna automat un anumit lucru, depinde si ce alte cuvinte mai sunt in fraza aia, si in ce ordine Poate ar fi bine sa citesti intreaga fraza, de la cap la coada, ca sa intelegi ce a vrut sa spuna autorul. Daca nu te opreai din citit nu ar fi fost nevoie de aceste lamuriri suplimentare.
  24. 1 punct
    Multumesc duster 17. cost 17600. Caut sa-mi fac niste protectii din folie magnetica de pus pe aripi, daca gasesc, e pa pajero-ul!
  25. 1 punct
  26. 1 punct
    La Duster asistenta la plecare in panta functioneaza,cel putin in primii 10.000 km,dubios tare!Unde stau eu cum totul e in panta,plin de galme inaintea trecerilor pentru pietoni si asfalt unflat de radacinile pinilor,am avut mari probleme in primele 2 saptamani,cred ca mi-sa oprit motorul de vro" 30 de ori pana am prins smecheria...dupa calculele mele franele deblocau cam dupa 5-6 secunde si ca sa nu astept aiurea mai ales cand intram in intersectii la viteza,miscam farna de mana un pic si anulam asistenta lu" peste...acum dupa 17-18 mi vad functioneaza cum scrie in manual! In rest...sa o stapanesti sanatos si multi km fara nici un fel de probleme.
  27. 1 punct
    In showroom, orange-ul asta nu mi-a placut deloc. Altfel puteam lua o masina disponibila imediat. Pe fundal alb insa nu arata rau deloc
  28. 1 punct
    Multumesc. Era singura culoare disponibila la varianta asta, dar incepe sa-mi placa.
  29. 1 punct
    Nu cred ca e produs de ei, ci de cei din zona cv-hr care fac scuturi metalice. E un model mai vechi. Problema e o brida care nu pica cum ar trebui, dar am rezolvat.
  30. 1 punct
    Si un scurt review la anvelopele de iarna Dunlop Winter Sport 5: am mers cu ele cam pe toate tipurile de carosabil, inclusiv pe un pic de gheata. Se comporta foarte bine, pe asfalt umed sau cu mazga si simte diferenta (in bine) fata de Continental-urile de fabrica. Masina e mai stabila si am incredere mai mare la franare si la viraje. Bineinteles, nu merg chiar la limita aderentei, asa ca nu ma pot pronunta pentru cazurile limita. Sper doar sa se ridice la inaltimea notelor de prin testele (semi-)profesionale, daca cumva voi avea vreodata nevoie de ele sa ma salveze dintr-o situatie nasoala. Zapada prea mare n-am apucat sa testez inca, pentru ca prin zona Moldovei, pe unde am avut eu treaba, n-a mai nins de la inceputul lui decembrie 2017. Astept urmatoarea ninsoare, ca sa bag Turmalinul la joaca. La consum nu pot spune ca am observat vreo diferenta, dar asta si din cauza faptului ca am vreo luna de cand m-am hotarat sa nu mai urmaresc consumul si sa merg dupa cum am chef si dupa cum sunt conditiile. Cand e liber, ii dau cat tine, indiferent daca asta inseamna sa urc in turatii peste 3000. Ce am observat insa e ca in frana de motor, pe aceleasi portiuni pe care merg de obicei, mi se pare ca incetineste mai putin cu noile cauciucuri. Deci se pare ca totusi ar fi ceva de rating-ul ala mai mare la "rolling resistance" fata de Continental-uri. Pentru cei interesati, am un filmulet de pe camera de bord cu o bucata din drumul de azi: fara asfalt prea mult, cu noroi, zapada (putina) si niste portiuni cu gheata ( pe la minutul 17 incepe portiunea mai putin intretinuta / circulata a drumului). https://youtu.be/pnuSO-wCevU
  31. 1 punct
    @22DCI: pana acum ma declar multumit de becuri, lumineaza clar mai bine decat cele de fabrica. Au o lumina mai alba si intensitatea luminoasa e mai mare: se reflecta mai multa lumina de pe sosea si vezi mai multe detalii. La distanta de iluminare nu am vazut o diferenta chiar asa de mare (se simte ca bat un pic mai mult, totusi), mai ales ca la mine nici nu sunt reglate sa bata foarte departe (si asa farurile sunt cam sus si nu vreau sa-i orbesc pe cei care vin din fata). Urmeaza sa vad partea de fiabilitate, din ce am citit nu ma astept sa tina mai mult de un an cele de pe faza scurta. Daca ma tin macar 1 an sau 20.000 km, o sa fiu multumit. Cand vor pica Osram-urile astea, o sa incerc si becurile de la Philips, sa vad care-i diferenta.
  32. 1 punct
    Gat am terminat expeditia - poze si filme urcate bulk pe Grup (*legat de antena CB - sunt 3 masini) la care te referi? Orice antena merge pt micile noastre distante atata timp cat e bine optimizata.
  33. 1 punct
    Bușonul e lângă cel de carburant, asta dacă mașina nu e una NFR(not for resell)
  34. 1 punct
    Codificarea XYY înseamnă orice model LYY(sedan), BYY(hatchback), KYY(break), JYY(monovolum), HYY(suv), în cazul de față avem H79 sau HJD Atenție că 1,6 16v 114CP de la Nissan știe și euro5 și euro6 și momentan se face doar la Avtoframos (LADA)* pe lângă Moscova *Alianța Renault-Nissan-Mitshubitshi cu sateliții Dacia,LADA
  35. 1 punct
    Mici maruntisuri..Un flecee in ton cu masina..
  36. 1 punct
  37. 1 punct
    Salut. Am cumparat-o cu 7500euro.
  38. 1 punct
    @afaco exact de asta nu mi'am luat scaune din piele pe a mea. si ma bucur @MBM la fiecare update "major" pe care l'am postat aici am zis si de motor. Rezumatul este ca sunt foarte multumit de alegerea facuta. Trag destul de tare de motor, rar schimb sub 4000 turatii. Nu imi mananca ulei ( ~1mm pe joja la 12000km nu il consider consum pe bune ). Consumul de benzina e pe masura greutatii piciorului meu (o medie de 13-14, fugarita 99% din timp pe un drum de 10 km intre casa si birou. Pe zapada am vazut si mai mult de 15 media la un plin). Motorul e silentios, vioi, trage mai mult decat decent - sunt foarte multumit. Il recomand oricui nu ii pasa de consum
  39. 1 punct
    La Cabana Meteo pe Rarau - singura masina care a ajuns acolo cat am stat in zona. Inainte de asta am urcat pe un drum forestier "de TAF" deasupra Moldovitei -Duster nicio ezitare.
  40. 1 punct
    La modificari am uitat sa mentionez: 16. Incalzire scaune luata de pe ebay pt scaune fata si incalzire de origine (cea de montat in scaunele fata) pentru bancheta 17. Temporizare stergatoare cu releu de peugeot (306 sau 405) si maneta de Megane1 18. 3 prize in plus: 2 in consola de pavilion si 1 pentru portbagaj 19. Carlig de origine 20. Perii de geamuri si chedere de duster ph2
  41. 1 punct
    Vitara fratilor nu este in aceeasi clasa cu Dusterul!! Vitara este in clada cu Captur si Sandero!!Macar aici pe forumul Duster nu imi mai amintiti de Vitara!!
  42. 1 punct
    @abc motivul principal este usurinta de schimbare a anvelopelor de sezon. motivul secundar sta in potentialele borduri si sare ( nu stiu daca cele din aliaj se strica mai repede la sare decat cele din tabla ). la mana a3a e vorba si de cum arata masina ( winter mode - summer mode -piticii mei mode ) :)) @mihaib27 multumesc ! Inainte de grilele oem negre am avut cromate standard , peste care am pus folie neagra, dar nu a tinut mai mult de un sezon. Astea de acu au fost 800 lei setul de 4 bucati - dar pt mine deja si'au scos banii - se poate oricum sa gasesti mai ieftin, eu am comandat (la propriu) de la primul service in care am aterizat
  43. 1 punct
    Lista cu tipurile de becuri / lampi utilizate pe Dacia Duster Utilizare Tip bec Faruri - semnalizare PY21W Faruri - pozitie W5W Faruri - faza mica H7 Faruri - faza mare H1 Faruri - ceata H11 Semnal lateral WY5W Stopuri - pozitie/frana P21/5W Stopuri - semnalizare P21W sau PY21W Stopuri - mers inapoi P21W Stopuri - ceata P21W Stopuri - al treilea stop frana P21W Stopuri - al treilea stop frana P21W Iluminare - indicatori bord W5W Iluminare - habitaclu W5W Iluminare - torpedou W5W Iluminare - portbagaj W5W
  44. 1 punct
  45. 1 punct
    Si eu feedback pozitiv pentru KO2, am iesit zilele trecute prin niste pietre taioase rau, o anvelopa stock de pe alta masina a cedat, KO2 nu au schitat nimic, presiune 1,6 bari. De asemenea sunt multumit de ele si prin noroi unde chiar se descurca super ok pentru o anvelopa AT. Singura problema reala a lor este comportamentul pe ud, care variaza intre slab si foarte slab spre periculos, dar daca se merge cu grija, nu sunt probleme.
  46. 1 punct
    Am iesit o tura la plimbare si zic sa va pun cateva poze:
  47. 1 punct
    Partea de injectoare și pompa injecție e rezolvata de prin 2012 sigur pe diesel. Nu se mai folosește sistem Delphi, este Siemens, respectiv Continental. Despre turbina nu știu de probleme, doar povestirile ca se "duce" la mers subturat gen taxi la consum în oraș, regim 1200-1500rpm, repet povestiri, ca eu merg de la 2000rpm în sus. Dpf ul scăpa dacă nu mergi subturat în oraș și măcar la 1data pe luna faci un drum de 300km extraurban la regim 80+ km/h si turație 2000+ rpm.
  48. 1 punct
    Din nou, nimeni nu cred ca il acuza pe @stefan cum ca el a stricat intentionat motorul sau ca ar fi de vina pt ceva. E masina lui si a facut ce a vrut el cu ea. Lumea subliniaza la ce chestii trebuie sa fii atent cand ai o masina in gaarantie, ca sa nu invalidezi conditiile garantiei. Ca tu ai de pierdut daca faci asta. chestie care e valabila la orice chestie oriunde in lume (nu comparam cu Ikea, care in Germania iti ia inapoi canapeaua si dupa 4 ani cu pete de sos de spaghete pe ea, sau cu USA unde duci inghetata linsa de jumate is iti iei banii inapoi, ca nu suporta comparatie - aia nu e garantie, e strategie de marketing). Chestiile astea inteleg ca i-au fost prezentate lui @stefan si cand s-a discutat posibilitatea montajului de GPL, intr-adevar, de aici si multe replici de gen "ti s-a zis sa ai grija"... care evident ca nu il mai ajuta pe om in momentul asta. Doar ca nu stiu ce altceva l-ar ajuta oricum. E foarte bine pentru oricine sa invete din greselile altora... @stefan, oricat de amar i-ar fi gustul, a impartasit informatia cu toti colegii, lucru pt care il respect si il apreciez f mult, insa un "lesson learned" tre sa fie extras din orice experienta... Concluziile o sa le traga fiecare dupa judecata lui (daca sa isi ia 1.2 TCe sau daca sa isi puna GPL in sau dupa garantie, etc...).
  49. 1 punct
    Eu sunt constient ca motoarele de pe Duster sunt subdimensionate (si benzina si dieselul). Am zis asta de cand a aprarut Dusterul. Ca am avut oportunitatea sa iau unul sh la un pret mai mult decat ok, si ca am fost mai mult decat placut surprins de cum se misca masina, mai ales in off, asta e part deux.. Dpdv al meu, tractor sau scuter, masina e destul de bine optimizata pentru ce a fost gandita. Putea sa aiba si un 2.0, (care mie mi se pare un minim necesar pentru un suv), da! As fi platit 2-3000 de euro in plus pentru el? Cu siguranta NU! Legat de garantie, aici opinia mea e urmatoarea: Am modificari la motor? Da! Structurale? Da! Admisie sport, EGRoff, Remapare stage 2. Sunt multumit de ele? Normal! Mi-am asumat ca eventuale defecte, grave sau usoare, pot aparea in urma faptului ca mi-am bagat nasul? Evident! Nu ma astept sa-mi planga nimeni de mila ca am vrut 30cp in plus si acum motorul e ghem... Vb dlui Presedinte: Ghinion! As fi schimbat macar o piulita la motor in afara service-ului autorizat cat timp masina e in garantie? Cu siguranta nu... Nu mi-as fi iertat niciodata faptul ca pentru un moft trebuie sa platesc sute/mii de euro din buzunar, cand puteam sa stau locului si sa mi se acopere totul pe garantie fara probleme, fara discutii, scandal, procese penale, etc... Nu am toate datele, corect, dar in viata lucrurile functioneaza de obicei pe principiul "nu se poate si cu sufletul in rai....". Ca si comerciant, m-as fi legat de o astfel de speta ca sa fac un cost saving semnificativ? Cu siguranta! Business nu inseamna acte de caritate, inseamna "calcat pe cadavre". Industria auto e business! Sent from my iPhone using Tapatalk
  50. 1 punct
    Salutare , Din pacate la RAR nu se pot omologa pentru a circula pe drumuri publice nici un fel de bare metalice fata , bull bar , etc . Se poate omologa piesa, dar nu si masina cu piesa montata . Masinile astfel dotate poti fi omologate insa ca masina destinata competitiilor sportive - iar aici in functie de clasa de omologare , pot exista derogari in folosirea pe drumuri publice in timpul concursurilor ( vezi etapele de legatura pe astfalt , etc ) . Unii au gasit aici o portita astfel incat daca esti oprit de politie ... te mai poti descurca Pentru Duster va recomand sa fiti cu bagare de seama cand cumparati o bara metalica . Nu vreau sa vorbesc de rau concurenta si nu o voi face, exista insa un topic pe alt formum de profil 4x4 unde este dezbatuta acea bara de Nissan adaptata pt Duster, iar masina se poate vedea pe aceeasi strada unde avem sediul ( Echinoctiului ) sau pe Brancoveanu - in fata sediului de la Diablos Computers.. Ca hinturi va recomand sa studiati garda la sol ( cel putin pe fata ) , diferenta intre garda la sol fata si cea spate ( la acea masina ) si daca o vedeti in trafic puteti urmari balansul ( rulilul ) fata/spate .Asa veti putea evalua impactul asupra tinutei de drum . In final,desi poate parea contra - comercial , va respect mai mult decat banii pe care i-as castiga fiind comerciant mincinos - recomandarea mea pentru cei ce nu fac offroad agresiv cu Dusterul este sa mearga pe solutia de Line-x pentru bara fata si pt cea spate ,mai curand decat de a monta o bara metalica . Bara metalica o recomand doar pentru offroad agresiv, competitii , exploatare industriala si in general in contextul in care acea bara face cu adevarat diferenta . Cu drag, Costin
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+02:00
×