Sari la conținut

Tabel Lideri


Conținut Popular

Afișez cel mai apreciat conținut din 20.05.2018 în toate secțiunile

  1. 8 puncte
    Dupa 2 luni de tramvai iaca si Dusterul meu ! M-am indragostit lulea fratilor ! E bestiala! Rapitoare!
  2. 8 puncte
    De la ultima postare, s-au adunat cateva modificari: Headache Rack cu plasa metalica. Cutie de aluminiu custom made, vopsita in negru. Snorkel Duster cu cap Safari. LED bar 106 cm. Prelungiri rollcage cu suport pentru haion, custom by Mudster. Haion cu suport roata de rezerva custom by Mudster. Bare Metalice fata si spate custom by Mudster. Suport numar inmatriculare iluminat by Mudster. Stopuri LED negre. Troliu Warrior Spartan 6000lbs cu sufa sintetica si suport by Mudster. Toate lucrarile au fost executate de Mudster, inclusiv vopseaua Raptor Tintable in nuanta Riviera Blue. Urmeaza alte modificari.
  3. 6 puncte
    Exteriorul e cam gata.
  4. 5 puncte
    Si in sfarsit a venit masina. 3 luni si 1 zi a costat asteptarea.
  5. 5 puncte
    AM 8000 DE KM DE LA 03 IAN.2018,A FOST IN PRIMELE 100 CU CAMPANIA ONLINE CU REZERVARE ,,EDITION ONE,,
  6. 4 puncte
    O poza.. pleonastica: Duster prafuit Asadar, sa mai sterg si eu din praf.. 5200 km si deocamdata m-as declara foarte multumit de masina, daca n-as pune la socoteala binecunoscutele hibe, blocarea sporadica a TdB si fluieratul ce vine de undeva din zona transmisiei la mers cu viteza constanta si peste 90 km/h. Comparativ cu modelul anterior este mai atent facuta, mai confortabila, mai stabila, mai usor de condus. Plusurile sunt multe si as mentiona cateva, intr-o ordine aleatorie: climatizarea automata, ergonomia butoanelor, camerele laterale, luminile automate, priza 12V din spate, servodirectia electrica, noile scaune si cotiera. Portierele se inchid frumos, cu un sunet infundat iar hayonul nu mai trebuie trantit, e suficient sa fie lasat sa cada de la circa 20 cm. Consider sistemul keyless tot un plus dar la Dacia mai trebuie imbunatatit. Fata de cardurile altor masini, inclusiv din grup, cartela de la Duster e ditamai sapunul, mare, urata si incomoda, iar uneori mi s-a intamplat sa apara mesajul "cartela lipsa", desi aceasta se afla in habitaclu. Dar chiar si-asa, nu m-as intoarce la sistemul clasic, cu cheie. Sistemul de monitorizare al unghiului mort nu incomodeaza, dar nici n-ajuta cum ar trebui s-o faca. Ledurile din oglinzi lumineaza palid iar senzorii cu unde electromagnetice trimit semnale tarzii si de multe ori false. Au ales probabil ce-au gasit mai ieftin, cu scopul doar de a marca o bifa in testele de siguranta. Raman un pic dezamagit de zgomotul, puterea si elasticitatea motorului 1.5 dci de 110 cp, comparativ cu 1.2 tce. Consumul insa imi place : 297 litri in 5129 km, din care circa jumatate extraurban, deci ar veni o medie de 5.8%
  7. 4 puncte
    Am un prieten care are o Toyota diesel cu AdBlue si din ce stiu de la el situatia e cam asa: - iarna n-a avut niciodata probleme, inclusiv cand au fost -25 de grade, deci merge fara AdBlue pana apuca sa se incalzeasca motorul si sa ajunga lichidul in parametrii optimi - computerul de bord are un contor care spune cati kilometri mai poti merge cu AdBlue-ul din rezervor - cand scade AdBlue sub un anumit prag (parca 2000 km estimati, daca tin bine minte) apare un mesaj pe CB si se aprinde un martor. Mesajul de pe CB apare la fiecare pornire a motorului, deci e mai greu de ignorat. - in cartea masinii (netestat, din motive evidente) cica zice asa: daca ajunge estimarea aia la 0 si nu mai are deloc AdBlue, motorul nu mai porneste deloc (pe langa eroarea din bord) - AdBlue se gaseste la Selgros la recipente mari, de 20 de litri parca, deci nu e obligatoriu de pus la reprezentanta sau in benzinarii, unde au de obicei sticle mai mici (2-3 litri) si mai scumpe la pret/litru. Sunt unele benzinarii (mai multe in sudul tarii si foarte multe in tarile din vest) unde se gaseste AdBlue la benzinarii la pompa: se alimenteaza si se plateste precum carburantul. Tinand cont ca nu inventeaza Dacia nimic pe frontul asta (a intrat destul de tarziu pe solutia cu AdBlue, a tot sperat ca e suficient doar DPF cu al cincilea injector de motorina si ciclu de curatare), banuiesc ca sistemul de AdBlue (cu tot ce contine el) e cumparat cel mai probabil de la Mercedes, data fiind colaborarea dintre cele 2 concerne (vezi motoarele de Renault pe clasa A, modelele aproape identice Kangoo si Citan etc.). Toate aspectele pe care le consideram noi problematice (temperatura de inghet a lichidului AdBlue, functionarea SCR la temperaturi mici, avertizare nivel AdBlue etc.) sunt de mult rezolvate la alte marci si totul va fi nou doar pentru posesorii de Dacia, nicidecum pentru proiectanti sau mecanici. Din punctul meu de vedere, diesel-ul pe automobile nu mai are viata lunga in Europa (poate 10-12 ani) si o sa ramana doar pe vehicule comerciale, unde chiar are sens (asta pana ajung electricele suficient de bune). De altfel, urmatoarea mea masina (sper Duster 2) va fi sigur pe benzina, ca deja diferentele nu mai sunt asa de mari (putere, cuplu, consum) la stilul meu de mers si nu se va mai justifica diferenta de pret pentru diesel pe termen lung (achizitie + revizii +diferenta consum). Renault se incapataneaza sa impinga 1,5 dCi-ul la Dacia si sa tot "inoveze" pe el, desi, dupa parerea mea, ar iesi mai ieftin sa foloseasca in toata gama (Dacia, Nissan si Renault) doar motorul de 1,6 diesel, cu 2 variante de putere: una cu 110-120 CP pentru Dacia si alta de 140-150 CP pentru Renault si Nissan (ca o diferenta trebuie sa fie undeva, sa nu-si canibalizeze propriile modele). Economia de timp si bani facuta prin renuntarea la 1,5 dCi ar fi bine sa o foloseasca pentru investitia in electrificare: mild-hybrid (cu sistem de 48V care sa ajute motorul termic si sa recupereze energia la franare) si hibride cu incarcare la priza si motoare mici pe benzina (cu 150-200 km autonomie electrica). Spre acolo se indreapta restul industriei si Renault are deocamdata doar Zoe (ca Twizy nu e decat un exercitiu de imagine) si nimic altceva (sedan/break, Crossover, SUV).
  8. 4 puncte
    DUSTER 2 - Prima etapa de testare Trials Articolul nostru despre #Duster 2 vine spre finalul ciclului de reviewuri din presa sau bloguri, consider insa ca acum este cel mai bun moment pentru o analiza detaliata, deoarece masina a avut suficient timp sa isi descopere punctele forte sau slabe. Astfel ne aflam la momentul oprtun in care putem obiectiv sa comentam despre munca investita in #Duster2 de catre Dacia. #Testarea clasica accesibila tuturor de genul drive-testelor facute la dealeri are dezavantajul ca nu exista suficient timp si diversitate de trasee ca sa poti sa descoperi cu adevarat masina. Personal cand m-am urcat prima data in Duster 2 si l-am condus la reprezentanta, nu m-a impresionat atat cat a facut-o in sesiunea de teste completa. Se pare ca ai nevoie de cel putin 50km condusi pe diferite trasee ca sa incepi sa simti si apreciezi ce ofera Duster 2, atat ca produs de sine statator din gama SUVurilor cat si ca diferenta fata de vechiul model. Apectele de design sau bord, chiar daca le-am analizat si noi, nu are sens sa le prezentam. Sunt detalii deja discutate in articole de catre ziaristii auto dedicati si pe care le recomand cu caldura, in special pe cele ale lui Adam Robert (*Turatii.ro). Ce ne intereseaza pe noi acum este sa stim cum se compara Duster 2 fata de vechiul Duster, cata valoare adaugata aduce ca #produs nou, daca are probleme si daca se #justifica #investitia #financiaraintr-un Duster #nou sau unul SH. Revenind la modul cum au fost concepute testele, ele au fost au avut la baza o #testare comparativa pe 6 Dustere de catre 8 soferi pe trase diferite in cursul aceleiasi zile: PILOTI - 4 soferi de Duster model vechi Ph2 (*doi dintre ei participanti la competitii offroad). - 1 sofer de Duster 2 - 1 sofer de BMW Seria 3 - 1 sofer de Skoda Superb - 1 sofer de Logan MASINILE (*toate 4x4 1.5 dci): - Duster 2 OEM cu anvelope standard - Duster 2 cu suspensie modificata si anvelope AT - Duster Ph2 cu ATuri, suspensie si mapa modificata, 3xcamere video, lasere, boxe, antifonare, etc - Duster Ph2 cu ATuri, suspensie si mapa modificata - Duster Ph2 cu ATuri, suspensie modificata si reconditionata si mapa modificata - Duster Ph2 OEM cu anvelope standard. NOTA: Masinile au avut interfete OBDII+TorquePro instalate si in jur de 50 de senzori de functionare au fost intregistrati in limitele oferite de utilizarea telefoanelor pentru monitorizare si inregistrare pe o perioada atat de lunga de timp (*9 ore). TESTE: Pe durata testarii soferii s-au schimbat intre masini si au putut sa le evalueze in toate scenariile, in special Duster 2ul. Pe langa testarea respectiva au mai existat testari separate mai scurte cu soferi din Politia Romana, soferite si deasemenea o zi de teste offroad la campie cu 2 soferi de Duster (*teste de plecari de pe loc la inclinatii de 30-35+ grade pe praf, incrucisari punti, noroi). Ce am descoperit noi pe tot parcursul testelor, este ca Duster 2 se comporta mai bine decat vechile Dustere in toate scenariile pe asfalt sau in offroad. Fata de vechiul Duster 2015-2017 stoc/OEM, diferentele sunt mai evidente in toate zonele masinii: antifonare, motor, suspensie, anvelope, software, senzatii la volan, offroad, asfalt, optionale, etc. Cu mici exceptii subiective la cateva capitole comparative cu Ph2uri modificate, toti pilotii au dat note mai bune Duster 2, suficient ca la fiecare din ei noul Duster sa castige la punctaj final in fata generatiei precedente Duster. Deasemenea in logurile de functionare motor, in cele care am reusit sa le strangem, nu am observat nimic anormal la Duster 2, in sensul de cresteri nejustificate de presiuni, temperaturi, erori sau consum. IMBUNATATIRILE NOTABILE LA DUSTER 2: - O caroserie bine conceputa, inchegata si cu o tabla mai bine ranforsata. - Usi care se inchid normal si lufturi (*spatii intre piese) extrem de mici. - O aerodinamica mult imbunatatita care ajuta la consum si zgomot redus. - O ridicare a podelei cu 2cm (chiar daca trenul de rulare si traversa au ramas la 21cm, o sa simtiti insa plafonul mai jos fata de vechiul Duster) - Un motor 1.5dci care vine din fabrica in realitate cu 119cp (*cai putere) confirmati pe dyno si perceputi de noi la volan. - Amortizoare si arcuri mai optimizate si placute pe sosea (*rigiditate) si in offroad (confort). - Anvelope foarte de bune in offroad si silentioase pe sosea (Dueler HT). - Un consum cu aproximativ 2 litrii mai bun fata de generatii mai vechi de Duster. - Unghiuri de atac similare cu vechiul Duster, desi in teren iti lasa impresia ca Duster 2 ofera 1-2cm extra mai mult in acelasi loc intre bara si pamant. - Sistem HDC care eficientizeaza franarea pe fiecare roata si te salveaza atunci cand cobori abrupt cu fata sau cu spatele masinii. Tot HDCul iti blocheaza pe loc masina atunci cand pierzi controlul in rampa si risti sa aluneci la vale, oferindu-ti timp sa iei cele mai bune decizii. - Un sistem start-stop eficient si util. Faptul ca motorul are un sistem ce conserva si recupereaza energia de rotatie eficient, te ajuta in offroad ca sa nu iti moara motorul in situatii dificile si evident ajuta repornirea la semafoare a motorului in oras. - Scaunele chiar daca par stramte la inceput, se mai lasa si te adaptezi cu usurinta dupa 200km. - Volanul si directia sunt foarte bune facut si placute la condus. - Cutia de viteze este o idee mai lunga ca la vechiul Duster, astfel pe aceeasi viteza ai turatii mai reduse cu aproximativ 200 de ture. Nu am prefeput diferente de forta in offroad din cauza asta. Viteza 1-a isi face treaba la fel de bine pe post de reductor. - Vitezele se schimba acum mai usor. - Sistemul audio este net superior vechiului model si chiar in fata unuia cu un upgrade de buget la boxe/usi pe Ph2. - Avertizarea pentru unghi mort functioneaza bine si este chiar utila. - Camerele video sunt si ele interesante si utile (*mai ales cele pe fata si spate). - Chiar si la trenul de rulare, care este ca design similar cu cel vechi, piesele sunt diferite ex: pivoti lemforder putin mai mari la bascule. Ar mai fii mult de scris, insa prefer lasam loc de continuare si pentru etape de test viitoare. CONCLUZIE: 1. Per ansamblu merita sa investesti in achizita unui Duster 2? - Merita! Este o masina care intoarce capetele si a fost apreciata de toti cei care au condus-o. 2. Isi justifica Duster 2ul pretul si valoarea fata de vechia generatie Duster Ph2? - Evident, Da! Este o masina fiabila (*din ce am aflat de la testarea de uzina) usor de intretinut, care daca duce fara probleme 500k kilometrii si care isi pastreaza extrem de bine valoarea la revanzare. 3. Daca ai bani pentru un Duster Ph2 model mai vechi si inca in garantie, merita sa il cumperi SH sau sa faci un efort si sa alegi un Duster 2 nou? - Clar merita efortul pentru D2, masina este superioara vechiului Duster. Un Duster vechi in garantie upgradat costa in jur de 13k plus inca 3k din imbunatatiri ulterioare (*care iti invalideaza garantia). Diferenta de pret ramasa, este perfect justificata pentru emisii mai bune, optionale si confort, toate in garantie. 4. Daca fiind linie de productie noua, unele masini intampina mici probleme gen: sirenaj, cornering, restart CB? - Pentru toate aceste mici probleme, fara dubii va informam ca sunt in curs de rezolvare la Dacia (*ex: mai exact la Continental pt. CB) si le analizam/raportam si noi cu interes. Deasemenea mai garantam ca putem si noi sa le rezolvam sau diminuam prin Duster Trails, similar cum a fost rezolvat si corneringul de catre colegii nostrii (*de mentionat ca pe masinile noastre de teste nu am fost afectati sau intampinat probleme). La final, daca va pare prea pozitiv aritcolul nostru fata de tipica neutralitate din presa auto, sa nu va imaginati ca patriotismul nostru ne face sa fim prea pozitivi. Sub nici o forma nu am risca sa recomandam membrilor nostrii o masina care sa nu isi merite banii. Mai mult decat oricine altcineva, comunitatea intodeuna va trage la raspundere si critica constructiv producatorul. Inclusiv noua celor care am testat, nu ne este usor ca soferi de vechiul Duster upgradat, sa recunoastem ca un Duster 2 stoc ne depaseste la scor. Personal conducand zilnic Duster 2ul timp de o saptamana, pot sa confirm ca mi-a parut rau sa ma despart de el si sa revin la Dusterul meu vechi si inca simt lipsa D2. Nu in ultimul rand, felicitari si jos palaria in fata colegilor de la Dacia pentru nivelul atins in calitatea muncii in pofida tuturor constrangerilor de proiect. Bravo! Acestea fiind spuse, sper ca pozele atasate de la testare sa va ofere o perspectiva noua asupra experientei complete Duster ca un #Smart #Buypentru un #Smart #Weekend, o masina romaneasca care ne depaseste asteptarile. Drumuri bune, Echipa Trails PROMO VIDEO - https://www.facebook.com/DusterTrails/videos/329828284213957/ MENTIUNI: Multumiri pilotilor de teste Trails care s-au descurcat cu profesionalism pe traseu si au facut aceasta evaluare posibila: Adrian Dinu,Tiberiu Stan,Cristian Mihai Sadean, Bogdan Georgescu, Ionut Baban, Andrei Ionescu, Claudiu Anghel, Cosmin Craciun. Deasemenea multumiri Dacia pentru masina oficiala de teste si increderea in Trails.
  9. 3 puncte
    Clima automata mi se pare un mare plus, chiar daca AC manual isi face treaba foarte bine. Despre farurile automate nu zic decat ca am vazut multe masini care circula fara lumini cand este aproape noapte.
  10. 3 puncte
    Salut! Sunt fericitul posesor de Duster II vers. confort, 1.5dci 110cp 4x4, culoare "blue navy", jante "cyclade", pachet "look exterior", volan de piele, pret 18000eur. Atasez prima poza (numai atata am pana acu cu masina). Revin cu alte concluzii dupa ce mai fac km.
  11. 3 puncte
    Posesor de circa 2 luni, foarte multumit, bine v-am gasit!
  12. 3 puncte
    Stickere Duster Adventure.
  13. 2 puncte
    Azi am primit confirmarea comenzii si termenul de livrare pe 10 august pentru Prestige EDC. Sunt foarte multumit de termen. Masina comandata si avans platit pe 23 mai 2018.
  14. 2 puncte
    @MAK , mulțumesc! Am scris exact așa, înainte de a întreba, dar nu știu de ce nu a mers ... Apărea doar @ lipit de numele colegului ... ( fără acel chenar albastru : @SYL40 ) Am observat că dacă doar le scriu lipite, nu iese .. Dacă selectez din coloana de nume ce apare, atunci este ok! Mulțumesc! Stimă!
  15. 2 puncte
    @quarelin poti merge, 2-3 mm nu înseamnă foarte mult. Nu este necesar sa astepti 20h pentru a verifica nivelul. Cu motorul cald este suficient 20 min. uleiul fierbinte se scurge repede de pe blocul motor. Important este ca suprafata pe care stă masina sa fie orizontala. Foloseste un ulei full sintetic. Pentru a afla daca este full sintetic trebuie sa citesti fisa tehnica deoarece pe bidon poate scrie ca este sintetic si de fapt este dintr-o baza minerală.
  16. 2 puncte
    Pe Netflix gasiti un documentar aparut anul acesta, foarte bun, Dirty Money se numeste. Vedeti acolo episodul Hard NOx si o sa intelegeti tot, inclusiv de ce producatorii de masini cresc volumul de vanzari de motoare Diesel in tari precum Romania.
  17. 2 puncte
    Da, l-am luat prin rabla. Pretul "fizic" platit a fost 16100 EUR, dupa scaderea tichetului rabla si a primei din partea Dacia. Apoi s-au mai adaugat presurile, tavita portbagaj, trusa securitate, jantele. Deci vreo 16500 EUR in total.
  18. 2 puncte
    Am fost instiintat ca a ajuns masina. Acum plec spre dealer. Revin cu poze si primele impresii.
  19. 2 puncte
    Legat de ipoteticul 1.3 tce trebuie luat in calcul riscul: motor nou, probleme noi. Mai bine 1.2 tce, deoarece acolo problemele au fost rezolvate.
  20. 1 punct
    @alcris01 Nu-i nicio graba cu Euro 7. A fost doar un exemplu. Cu siguranta sunt si alte noutati care vor aparea treptat in anii care vin. Daca stai tot timpul sa astepti ceva nou nu-ti mai cumperi niciodata masina. Referitor la norma de poluare urmeaza Euro 6c, apoi 6d. Asa ca modificari o sa tot avem. Iar la motoare eu zic ca cel mai sigur este cel care si-a dovedit fiabilitatea in timp.
  21. 1 punct
    Buna ziua prieteni, Am lipsit o vreme (sa-mi fie rusine) si revin dupa o relativa pauza cu noutati despre masina mea care a trecut cu bine de a 4-a revizie (80.000 km rulati in trei ani). Cu bine dar pe langa costurile de revizie, pentru prima data de cand am masina, am schimbat placutele de frana, bratele suspensie fata si un cap bara dreapta. Doar pentru revizia in sine si pentru placutele de frana am platit intrucat masina e inca in garantie. In rest..toate bune si frumoase. Inca am gumele originale pe masina (nu vreau sa fortez nota deloc pentru ca prefer sa stiu ca rulez in siguranta decat sa sparg eu recorduri caudate) dar..din ce mi-au zis toti (de la service Dacia si pana la vulcanizatorii la care, fara sa imi doresc, mai ajung cateodata) inca pot merge fara probleme cel putin pana in toamna dar nu si in sezonul rece ce va urma. Pentru iarna ce urmeaza (dar in regimul de utilizare pe care il am...probabil va fi si pentru cea de dupa ea) am deja cumparate gume noi (exact ca acestea, Continental ContiCrossContact LX, cu care a venit masina echipata) si in toamna le pun in locul celor actuale de care eu sunt tare multumit si nu am rulat doar pe asfalt cu ele ci si in locuri chiar cam ciudate pentru o masina 4x2. Placutele de frana erau uzate la jumate din grosimea celor noi (am vazut asta comparativ pentru ca chiar am vrut sa aflu cat de uzate sunt) si desi folosesc si eu frana de picior atunci cand situatia o impune (si pot spune ca se intampla relativ des cand rulez in mediul urban) probabil faptul ca majoritatea drumului este extraurban conteaza la uzura in timp a placutelor de frana. Oricum aia de la service au fost amuzati (ei au crezut ca e probabil a doilea sau al treilea rand de placute si de aceea initial mi-au zis ca la felul cum arata probabil ma mai tin cam 5000 de km si daca tot sunt acolo imi recomanda sa le schimb..iar cand au auzit ca ele sunt cele cu care a venit masina au facut ochii mari si si-au refacut estimarile dar..fiind deja montate cele noi..am lasata treaba asa) de uzura redusa raportata la rulajul masinii si m-au laudat ca pe un scolar deducand ca eu foloesc mai mult frana de motor (ceea ce e adevarat dar nu in o maniera obsesiva). Cam asta despre masina (am detaliat putin ca deh..poate e util cuiva) iar despre drumurile facute intre timp..nu prea pot spune ca am noutati deosebite. Acelasi regim de mers general de 70/% extraurban si 30% urban (navetele zilnice) si consumul de motorina, la stilul meu de mers usor sportiv cu masina, e de 5,2-5,4% ruland in afara localitatilor cam cu 100-110. Va urma o perioada cu ceva relaxare in care sper sa ajung prin locuri noi din tara (unde inca nu am fost) si voi oferi si niste poze.
  22. 1 punct
    Am facut update de soft trecand la 9.1.3.Cei de pe loganclub reclama ca o data cu update.ul au acum ceasul cu 1h inapoi..sau ceva de genul.Pe manual merge setat ceasul.La mine nu este aceasta problema.Ambele ceasuri sunt corecte. Scuzati calitatea pozelor.☺
  23. 1 punct
    S-au implinit primii 1000 de km. Cateva mici observatii referitor la masina: - computerul de bord nu s-a blocat niciodata pana cum, indiferent cat a stat masina in soare - se simte un mic zgomot, asemanator sirenaj, la viteze medii/mari. Nu e deranjant. - cateodata, la viteza mica, sub 5 km pe ora, se aude un "clonc" la apasarea ambreiajului, de undeva de sub masina, prin centru. Habar nu am ce este... - din afara, motorul este destul de galagios. Sincer, la alte DACIA cu 1.5 DCI (de exemplu un lodgy), mi se pare mai silentios decat al meu. - geamurile spate si luneta le voi folia saptamana aceasta. La fel si stalpii spate (dupa modelul celor centrali) - cand masina e incinsa, dupa stat in soare mult, partea dreapta a bordului (cea de sus) este moale ca o sticla de plastic :)). La bordul de logan nu am intalnit sa fie asa de subtire sau neranforsat. - treapta 1 e de pomana pentru mersul in oras. Incet-incet m-am obisnuit sa plec direct cu treapta 2. In schimb, treptele 5 si 6 mi se par destul de lungi si este o placere sa conduci la drum intins. - consumul pana acum (2/3 oras, 1/3 afara) este 6.3 (pe bord). Per total, lasand la o parte micile inconveniente, mi se pare o masina super!
  24. 1 punct
    @Falcon: multumesc, m-a lamurit raspunsul tau. Fiind un accesoriu cred ca nu se monteaza din fabrica, ci la reprezentanta. In materialul video se vede ca se pricepea tehnicianul, insa nu stiu in cate reprezentante exista experienta de montaj.
  25. 1 punct
    Salut cmflorea, Produsul 8201713925 este o camera DVR integrata in suportul oglinzii retrovizoare, proiectata special pentru noul Duster cu senzor de ploaie incorporat Exista si varianta fara senzor incorporat, este vorba de refeinta 8201701594 O zi buna
  26. 1 punct
    E normal.La toate masinile noi,cel putin la Dacia,mi.a scazut nivelul in primii 5000 km.
  27. 1 punct
    @Flaviu Eu daca as renunta la o optiune doar pentru ca masina sa vina mai repede cu 2-3 luni as zice ca nu mi-am dorit cu adevarat acea optiune. O masina nu este ceva ce cumperi in fiecare an. Pe de alta parte la varianta Prestige nu as alege nimic din lista de optionale. Dar stii cum se spune: gusturile nu se discuta...doar se comenteaza.
  28. 1 punct
    Va salut stimati colegi detinatori de Dacia Duster, Sunt proaspat detinator de Duster ( proaspat la mine, el nu e chiar proaspat, 6 ani si 125.000 Km verificati in reprezentanta.) Deocamdata masina este super, chiar imi place s-o conduc ! E mai greoaie decat ce am avut eu pana acum ( Hyundai Accent CRDI ) dar are o alta aliura.... Dotari...cred ca tot in afara de piele....iar extra carlig de remorcare. O plasa de portbagaj unde gasesc ? Si capac de portbagaj, eventual retractabil.... Nu este noua , asa ca am bagat ceva bani in ea : articulatii, frane, si vad ca am joc in crucea cardanica de pe spate, am cumparat o cruce cu gresor, sper sa o pot schimba doar pe ea. A facut cineva ? Este complicat ? Aud un tiuit intre 1800 si 2200 ture, din ce am citit pe aici se pare ca este ceva comun, nu-mi fac probleme. Benzineste (motorineste de fapt), scanteeste deci este ok. Am vorbit totusi la un atelier de reparat turbosuflante, o sa ma duc sa o asculte; masina trage ok si nici urma de fum. Daca aveti ceva sfaturi privind modul de condus, turatie optima, etc , le astept cu placere !!! O sa mai vada si ce ceva noroi/nisip pe la Dunare/Mare cu bagat/scos o barca, un pescuit, cum se comporta ? O zi frumoasa va doresc !!!
  29. 1 punct
    Dacia Duster primeste doua noi motorizari: http://www.ziare.com/dacia/duster/dacia-duster-primeste-doua-noi-motorizari-1516620
  30. 1 punct
    De la service mi-au zis ca se lucreaza la rezolvarea bug-ului din soft si ar fi la faza de teste. Un prieten electronist mi-a spus ca e putin probabil sa se poata rezolva doar din soft pentru ca problema ar putea fi de la ceva componenta care este de o calitate proasta si isi modifica potentialul electric la temperaturi ridicate blocand astfel softul. Vom vedea..
  31. 1 punct
    Inca nu s-a rezolvat. Din discutiile de pe forumuri (alea italiene si franceze, ca de la romani nu afli nimic), se asteapta la sfarsitul lunii iunie sa apara o solutie software. Computerul isi revine oricum ai directiona aerul. Rece sa fie.
  32. 1 punct
    Indiferent ce scrie in cartea tehnică nivelul de ulei luand in considerare si filtrul de ulei nu trebuie sa depășească marcajul maxim, eventual sub nivelul maxim, dar niciodată peste! Se începe cu o vascozitate a uleiului de 0w sau 5w (de nou) si se merge cu acea vascozitate, in functie de utilizare (mers sportiv la turatii mari sau normal) pana incepe sa "manance ulei" apoi se creste vascozitatea. Schimbul de ulei se face tot in functie de utilizare. Ideal ar fi un schimb in anotimpul rece si unul in anotimpul cald chiar daca uleiul este multigrad, dar 20k km sunt prea multi pentru schimb. 10-15k, in functie de utilizare este intervalul ok. Uleiul se alege si in functie de tipul de combustibil, ma refer la compozitia acestuia, mai ales la motorina. Nu este necesara folosirea niciunui aditiv. Important este calitatea uleiului, iar pentru diesel recomnadat este utilizarea unui ulei premium.
  33. 1 punct
    1) Nu se poate scoate complet tot uleiul din motor, probabil de aici diferentele intre teorie si practica. 2) Atata timp cat nivelul uleiului pe joja este peste semnul de MIN nu e nicio problema, deci stai linistit. 3) Pui atat ulei cat e necesar fara depaseasca nivelul de MAX pe joja !! 4) In niciun caz sa nu pui ulei 10Wx, ramai pe 5Wx. Personal as merge in continuare pe 5W30 (acesta este uleiul de fabrica, acesta este recomantat "primul" de catre producator, este un uleo "fuel-economy"). Nu te lua dupa folcorul care spune ca pe timp de vara nu e bun uleiul 5W30 si ca trebuie 5W40. 5) Ti-am raspuns mai sus... PS. Am avut Logan cu acest motor (1.6 16V euro5) si tot cu Elf 5W30 sau cu DaciaOil 5W30 am mers in el, si intr-adevar intra mai putin de 4,8 litri, dar parca la mine intra 4,5 litri pana la MAX (nu mai tin minte exact ca ultima revizie a fost in urma cu 3 ani).
  34. 1 punct
    De unde ai scos.o ca cererea de 4x4 este mica?
  35. 1 punct
    Nu sunt implicat in acest tip de deranjament, am modelul precedent de Duster, dar ma intreb, e normal ca la o masina noua, model nou, sa se manifeste atat de multe inconveniente cu acest computer de bord? E lansat de circa jumatate de an si nicio reactie din partea producatorului? Mi se pare destul de jenant.
  36. 1 punct
    Vă salut! Pe 23 mai am comandat noul Duster. Am optat pentru DUSTER PRESTIGE 1.5 DCI 110 EDC - ORANGE ATACAMA. Aștept acum data de livrare. Sper să fi făcut o alegere bună. Preț 18.541.97 euro
  37. 1 punct
    Se tine apasat butonul de inchis sau deschis cateva secunde si va reveni la setarile de fabrica, cand se inchide sau deschide automat.
  38. 1 punct
    Felicitări și să vă aducă numai bucurii.
  39. 1 punct
    Si motorul de 1.3 a fost testat si este in functiune pe celelalte masini frantuzesti.
  40. 1 punct
    De ultima ora: https://b1.ro/stiri/auto/masini-diesel-interzise-in-romania-orase-afectate-224310.html
  41. 1 punct
    Eu sunt unul dintre cei care-l asteapta (motorul 1,3 Tce). Cum apare, cum dau comanda. Sper sa aiba si configuratia 4x4 si cutie de viteze EDC.
  42. 1 punct
    Detin Duster-ul 1.5 Confort de câteva zile; am condus Vitara diesel in drive test si ma orientasem initial la Vitara. Pot sa spun ca motorul ei este mai aspru dar mai zgomotos, mai asezata pe strada, caroseria are tabla mai groasă. Am ales Duster pentru pretul mai mic, este mai spatios si mai confortabil, mai economic si area garda la sol mai mare.
  43. 1 punct
    Sunt destule persoane in Bucuresti care renunta sa circule cu masina pentru ca este aglomeratie, strazile sunt inguste, nu gasesc locuri de parcare, asa ca...aveti grija ce va doriti. Daca ar exista locuri de parcare "fara numar" si strazile ar avea mai multe benzi atunci nu ar mai fi aglomeratie cu masinile care circula in prezent si in consecinta mai multi oameni ar decide sa-si foloseasca zilnic masinile (ar fi ca o invitatie).
  44. 1 punct
  45. 1 punct
    Asa ca idee...cateva foto cu lucrarea lui peste ce mi-a luat o ora!
  46. 1 punct
    Ce probleme cu acest S/S! Eu unul il las in pace sa.si faca treaba,cum stie el,fara sa.mi bat capul.De ce atata tevatura cu el?
  47. 1 punct
    Noaptea un sfeșnic bun, asadar: - "Oooo, ai masina noua, tre' sa dai de baut! Cand o uzi? Hi hi hi, hă hă hă!" (bre insetatilor, da' mai schimbati placa, si-asa suntem in Post!) In rarele cazuri cand port dupa mine statia CB: -"Da coleguțule, te-am receptionat, multumesc, sa ai drumuri bune, uichend placut, spor la bani, sanatate, Doamne-ajuta!" (un simplu "multumesc" e jignire, bunul simt inseamna sa intonezi o urare completa, ca la carte, plina de stima si evlavie)
  48. 1 punct
    Asta spune si articolul. Suzuki incearca sa concureze Dusterul ( cu motor de la Fiat!) cu pret de Quasqhai. Nu tine. Io ce am remarcat ca dieselul de 1600 coboara totusi consumul unei cutii de asemenea dimensiuni, macar declarativ.
  49. 1 punct
    As avea si eu o intrebare tehnica, nu se schimba unghiurile directiei la schimbarea inaltimii suspensiei, incat sa se ajunga la uzuri premature a cauciucurilor?
  50. 1 punct
    SALUTARE PRĂFOȘILOR! Am comandat și eu una bucată Duster 1.6 16V pe benzină Laureate 4x4 acu vreo 2 săptămâni(când s-au deschis porțile) și încă n-am primit vreun răspuns... Vă bag în priză când aflu ceva!
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+03:00
×