Sari la conținut

Clasament

Conținut Popular

Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 24.03.2024 în toate secțiunile

  1. Dupa aproape 5 ani de asteptare, a fost montata flansa noua pe masina. In sfarsit este liniste in masina si intre vitezele 65-70, respectiv 94-105km/ ora! Ce ar trebui inlocuit pentu colegii care nu au garantie: Brida iesire transmisie (acea flansa optimizata) 332218589R Piulita 38216U301A Simeringul 38189CA000 Optional pot fi inlocuite suruburile de prindere a cardanului (cod 8201016492) - eu mi le-am comandat separat, sunt aproximativ 80 ron 4bucati. Cuplul de strangere la suruburile cardanului 62Nm. (pentru piulita flansei nu cunosc cuplul de strangere)
    5 puncte
  2. Imi cer scuze pentru raspunsul intarziat. As dori sa incep prin a multumi tuturor celor care se preocupa de binele acestei frumoase comunitati. Chiar daca uneori ajungem sau parem in contradictoriu, suntem parte din aceeasi "familie". Multumesc @Gil26 si @t0rquemada pentru ca va pasa, cat si celorlalti ce nu au luat parte la aceasta ultima discutie dar sunt constant implicati pe forum ajutand pe altii sau raportand lucruri care nu sunt in regula. Subiectul adus in discutie este unul important de aceea e bine sa-l clarificam, sa ramana clar o data pentru totdeauna. Prin regu
    5 puncte
  3. Vineri am ridicat Dusterul. Dar acesta este dusterul meu. Ridicat cu 9 km în bord. Au intrat un pic peste 49 litri de motorină până la plin. Costul total, cu rabla scăzută,garanție și întreținere 5 ani, un pic peste 23000. Casco plus rca 520 euro. Am pus informațiile care mă interesau și pe mine înainte de cumparare.
    5 puncte
  4. Dupa mai multe zile si vizite pe la mecanici iscusiti ai reprezentantelor din Pitesti am reusit sa rezolv problema.Mi-a fost un pic greu la mufa de la pompa abs ca e mai greu accesibila dar totul este ok acum.Intr-un final cu schema pusa de colegi la dispozitie am luat-o uso pe fir si am descoperit ca firul de masa de la senzorul combinat era intrerupt undeva la vreo doi centrimetri de locul unde intra in mufa.Cu un multimetru si o schema am batut patru mecanici specializati Dacia.becul esp s-a stins de la sine dar df190 si df099 au ramas memorate.Incerc cu renolink sau ddt4all sa le sterg.Dim
    4 puncte
  5. DISCLAIMERS: 1. Sunt posesor de Duster 2 1.33 TCe 150 4x4, pe care recent a căzut un mega copac în parcare, rezultând o daună totală. 2. Informațiile din acest post le-am cules inițial doar pentru mine, în încercarea de a mă organiza, în stil argumente pro/contra, în decizia de achiziționare a noii mele mașini: Noul Duster 2024, adică Duster 3 1.2 TCe 4x4 130cp (zis în continuare D3), versus modelul anterior, Duster 2 1.33 TCe 4x4 150cp (zis în continuare D2). Nu dețin adevărul absolut (sunt subiectiv!) nu sunt posesor D3, și nici măcar nu am făcut test drive încă (urmează), aș
    4 puncte
  6. La fostul meu D1, ph1, la 181000km, 2 din 4.
    4 puncte
  7. 1,6 16v fie K4M sau H4M(1,6SCe) nu folosește RN0720(diesel) ci numai RN0700/RN0710 sau cel mult RN17 pe H4M 2019+. Concluzia: - fie completezi cu ce ai acum 10w40. -fie schimbi tot uleiul și treci pe 5w40. Oricum din ce ai scris ai Duster ph2, euro 5 deci K4M.
    4 puncte
  8. Da, unele reprezentanţe spun că e de la cardan, altele că e de la volantă, cert e că până nu se rupe ceva la maşină pe ei îi doare în ... De aceea, motorină şi mulţi km înainte colegii, nu se rupe nu se strică ... De-abia apoi peste ei la reprezentanţă
    4 puncte
  9. Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati. Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective,
    4 puncte
  10. @bogdanmihai29 , am dat Like postului tau dar tin sa si iti multumesc pentru faptul ca ai revenit cu rezolvarea , experienta ta putand sa fie utila si altora , inclusiv concluzia ca inainte de a schimba (sau chiar anula) orice componenta trebuie facute toate verifcarile necesare in mod conform. Toata stima si tot respectul pentru astfel de colegi care impartasesc din experienta lor!
    3 puncte
  11. Am pus bifa la topic ca fiind important!Poate se lovesc și alții de aceasta problema.Banuiesc ca acea clapeta este expusa..mai pe românește..e pusa cam "dean"p...lea!
    3 puncte
  12. Pe gheață deja trebuie să umbli la presiunea din pneuri, sistemele de asistență nu te ajută nici la 4x4 în plus mai sunt și legile fizicii. - vezi videourile lui Cosmin MCS cu Duster ph2 și mai nou cu Duster II pe lacul Baikal Zoe are același bloc abs ca și Clio4 și Logan II, dar sigur cu alt sw, deci faza cu max. 2000rpm se aplică. Dezactivarea ESP e cu cântec, poate ai noroc și după dezactivare nu îl mai poți activa deloc - să vezi distracție, alt bloc abs - bonus mașina aia face/e implicată în vreun eveniment și trebuie expertiză... spor la umblat unde trebuie.
    3 puncte
  13. Două chestii de urmărit: 1 - nivelul și calitatea uleiului din baie - să nu crească și să miroasă excesiv a benzină 2 - performanța motorului - lipsă de putere / pornire lungă = pompa nu reusește să facă rapid valoarea de presiune cerută.
    3 puncte
  14. Eu zic sa nu te bagi la ce nu te pricepi! Mergi la reprezentanta!
    3 puncte
  15. Din astea reiese așa: Duster ph1, 2013, posibil 4x4 - istoric incert, nu știi ce s-a făcut la mașina aia că nu ai stat 24/7/365 langă ea. a - de ce i s-a scos ledul ESP ? b - care era eroarea inițială înaintea de scoaterea ledului de pe TdB ? c - de ce s-a inlocuit senzorul de unghi volan ( aiurea) ? Senzorul combinat e sub scaunul din dreapta, ăla trebuia verificat.
    3 puncte
  16. Prețul ți l.am dat de pe un site ce montează GPL.Nu e din burta!Și încă ceva.Vei avea consum și de benzina și GPLBine..ceva de genul 90 % gaz și 10% benzina
    3 puncte
  17. Salutare tuturor! Sunt un proaspăt posesor de Duster, din decembrie 2024, asta după o lungă coabitare, plină mai mult de bune decât de rele, cu un Astra G din 2005... "Prăfosul" a fost achiziționat la recomandarea unei cunoștințe și sincer nu-mi pare încă rău, cu toate că am inceput povestea putin abrupt (probleme cu un surplus de presiune in instalația de răcire...problemă sper in curs de rezolvare...). App...numărul de înmatriculare din foto a fost schimbat 🙂 Nu pot decât să mă bucur că există un forum dedicat posesorilor de Duster, plin de info de care mai tot omu' are nevoie.
    3 puncte
  18. Am ajuns la peste 53.000 km.Acum Suzuka se odihnește în parcare privata cu 15 E pe zi🫣Asa a fost sa fie.Sunt în Bratislava și am dat o fuga și-n Viena.Am umblat un pic pe lângă Palatul Schonbrun.Masina a mers impecabil.Am trecut la anvelopele de iarna.Las și câteva poze din zonele în care am ajuns.
    3 puncte
  19. Salutare tuturor, Dupa mai bine de un an de utilizare, vin cu noi impresii, si intrebari, la care nu am primit raspunsuri in reprezentatia Dacia. Aspectele pozitive, menționate in primele posturi se pastreaza si nu voi mai insista asupra acestora. Cert este ca , pana la acest moment si 20k km nu am avut nici o eroare in bord sau defectiune majora. La sfarsitul lunii iunie am efectuat revizia anuala si s au inlocuit filtrele si uleiul motor. S au verifica toate strangerile pe suspensie, motor , etc. Mentionez, insa, aspectele negative si nedumeririle pe care le am cu privire la f
    3 puncte
  20. Am depășit 51.000 km după o plimbare prin Polonia,Sunny Beach și Cazanele Dunării.In acest concediu am condus peste 4700 km.Consumul a fost 6.3 per total.Multumit de masina în general dar la capitolul suspensii e slaba rau de tot.Cu peste 300 kg în ea am simțit din plin niște rosturi de la poduri.Cu skoda nu era problema asta.Din ian și pana acum am făcut peste 12.000 km.Cat de curând ii fac revizia de 15000 km.posibil sa.i schimb și bujiile.Le voi schimba în particular.Doar uleiul si filtrul ulei în reprezentanta.In rest.apa paie și bataie. Încă ceva ce nu ma așteptăm.. a început să se m
    3 puncte
  21. si eu m-am speriat putin de pret, dar dupa mai multe calcule si configurari, am observat ca pot lua un duster "expression" 4x4 cu cam tot ce am nevoie, la 24000 euro. Cam atat a fost si dusterul 2 de dinainte (23500) , doar ca am mai redus pretul atunci cu tichetele rabla pana la 21500. Din pacate programul rabla nu mai are momentan fonduri... Ce-i drept, la D2 erau niste optionale in plus incluse in banii aia, (nimic wow), deci nu e chiar 1 la 1 cu D3 daca folosim acelasi pret , dar si D3 vine cu imbunatatirile mentionate in primul meu post, asa ca pretul e corect, in opinia mea, daca ne
    3 puncte
  22. Da, dar plusurile pot sa fie si minusuri, mai ales in buzunarele clientilor, discurile de frana spate pot avea unele "avantaje" dar si dezavantaje ...
    3 puncte
  23. Ma apropii de 60 mii km. Am înlocuit (pe garantie) comanda incuietoare trapa de la rezervor deoarece s-a rupt piesa ce impingea capacul in afara. Piesa înlocuită are codul 788276143R. Inlocuirea ei durează aproximativ 5 minute. In rest toate bune!
    3 puncte
  24. Iti multumesc pentru raspuns, este foarte bine elaborat si dovedeste o adanca documentare. Ai perfecta dreptate in majoritatea aspectelor, as vrea sa precizez ca postarile astea sunt mai mult un jurnal sa ajute pe altii, poate vor putea arde niste etape, e clar ca la noi e un caz special, asa ca imi permit sa punctez: I. Noi folosim masina asta (si masinile in general) ocazional, nu mai conducem in Bucuresti, asa ca intre constatari se scurg saptamani / luni cateodata. II. Venim de pe masini mai puternice dar al caror rost nu l-am vazut, in continuare acest D2 mi se pare un best buy si sti
    3 puncte
  25. Daca ramai pe all season eu as sta tot cu good year cu care a venit masina. Pana acum am incercat continental si barum, all season, dar am mers si iarna cu ele, doar in primul an cand erau noi, adica aveau 2-3 luni de folosinta pe vara. Urmatorul an .... m-am dat cu ele ca la patinoar cand a scazut temperatura sub 10 grade Celsius.si mi-am luat instant cauciucuri de iarna. Daca ar fi sa fac un clasament la all season, din ce am avut, ar fi: continental, good year, barum si asta doar pt.ca cele continental nu s-au taiat in borduri sau alte chestii taioase prin care am dat. Good year si barum
    3 puncte
  26. Dieselul ar fi câștigător.Desi mentenanța la el este mai costisitoare.Desi nici 1.3 nu o sa te facă de rușine.Masina o sa fie doar cărăuș sau vei ieși cu ea si pe autostrada?
    3 puncte
  27. Topic update: Portocala a trecut ieri de 20000 km. Dar pentru ca in acel moment ma bucuram de niste drumuri frumoase de munte, nu am apucat sa fac si o fotografie. Nu sunt prea multe de spus, pentru ca masina functioneaza impecabil. Probabil ca o sa fie un jurnal de bord destul de plictisitor! Am apucat totusi sa fac alte fotografii, cu subiectul topicului in elementul lui si cu locurile in care ne-a dus:
    3 puncte
  28. Dupa Turmalinul din 2016 si Roscata din 2021 (pe care o conduce prietena mea), am adaugat ieri in familie al treilea Duster, un Extreme TCE 150 4x4, culoare Cedar Green. Daca initial voiam sa iau modelul nou, faptul ca pe 4x4 singura motorizare disponibila este mai slaba decat ce am deja pe Roscata (motor mai mic, doar 3 cilindri, numai 130 CP si 230 Nm), plus faptul ca de obicei la primele loturi mai sunt diverse probleme, m-am convins ca totusi cea mai buna solutie e sa iau unul din ultimele exemplare din modelul "vechi". Orice probleme au fost s-au rezolvat pana acum, motorizarea o s
    3 puncte
  29. Am trimis azi un mail la vocea clientului. Sa vedem dacă sunt informații noi pe acest subiect. Revin când primesc un răspuns.
    3 puncte
  30. Imi cer scuze, am mai scris despre asta, dar in continuare nu inteleg! Stiu ca problema exista, am observat-o si eu, trepidatiile apar la turatiile respective in tr. 5 si 6. Nu contest in nici un fel veridicitatea afirmatiilor! Ce nu inteleg este : de ce sa continui sa folosesti acele trepte la acele turatii, producand trepidatii si disconfort pasagerilor, cand poti foarte simplu sa retrogradezi o treapta si sa rulezi relaxat la 2200-2700 rpm, fara trepidatii si nervi. Nu mai spun de nervii si timpul pierdut de sofer/proprietar in demersurile demonstrarii acestei probleme catre Dacia!
    3 puncte
  31. Uleiul (bun) e "sangele" motorului, asa ca pune ce trebuie. Daca in motor e 10W40, se completeaza cu 10W40, de la acelasi producator. Din ce stiu eu nu se amesteca tipuri diferite de ulei de motor si nici de la producatori diferiti. In general pe motoarele de pe duster se pune 5W30, ELF, DaciaOil, Ravenol, Motul, etc In functie de motor ai norma RN17 sau RN0720.
    3 puncte
  32. Am pus aici nota de service de la inlocuirea flansei, poate ajuta pe cineva.
    3 puncte
  33. Nu există alarmă din fabrică pe niciun Duster, aia se montează după vânzare, de dealer și e alegerea lui ce montează (că el asigură garanția pe zona aia). Deci avem un Medianav probabil gen2(maxim gen 3) cu cameră probabil originală, caz în care singura posibilitate de nefuncționare cameră de marșarier ar fi nefuncționarea lămpilor de marșarier
    3 puncte
  34. Pana îți răspunde cineva îți sugerez sa cauți pe autokarma dupa ce te loghezi,bagi datele mașinii.. Ai niște credite ce se consuma odata ce interoghezi baza de date.
    2 puncte
  35. Daca imi amintesc corect ai un "+" permanent pe siguranta cu semnul de remorca (20A).
    2 puncte
  36. Pt. cantitatea de depuneri in grame se poate folosi Torque (cred ca si cel free) impreuna cu o interfata ELM327.
    2 puncte
  37. Din păcate unii confundă forumul cu grupurile de feisbuc, postând cu un total dezinteres pentru regulament și etichetă (profil, topic prezentare ), așteptând să li se repare mașina singură sau să repare o/niște mașini moca (zero efort de documentare din partea lor) pe timpul altora, de cele mai multe ori uitând să revină cu da, ok, multumesc sau du-te dr4cu... pentru că ce rost are. Pe de altă parte adblue cu erori pe termoplonjoare = nu sunt probleme (nu detaliez că nu e cazul).
    2 puncte
  38. E de la termoplonjoare, dar datorită sculei de diagnoză neconforme, nu se poate spune sigur (fără parts cannon).
    2 puncte
  39. Am eu o parere dar nu o sa fie populara: amandoua sunt ne-masini din cauza propulsiei. E parerea mea. Daca se poate trai cu ideea: SCAPA DE HYBRID - nu e o afacere. Avand in vedere cerinta 2x4, as merge pe Jogger cu motor pe benzina daca se mai face.
    2 puncte
  40. Cu ajutorul OBD Tuning am ajuns la capat. Problema s-a identificat intr-unul din EGR-uri, dupa dezactivarea lor de control. Mai simplu: Am dezactivat EGR-urile si masina mergea ff bine apoi ff prost. Ne-am uitat si unul dintre ele ramanea deschis, desi fusese anulat. Mia mult, la oprire masina facea un fel de check si le deschidea si inchidea de trei ori. Posibilitatea scoaterii mufei nu exista deoarece apare eroarea "verifica Start/Stop", probabil ECU face o verificare de voltaj pe componente la pornire si daca nu gaseste mufele respective, da eroare. Rezolvat cu dezactivare din soft (ECU nu
    2 puncte
  41. @CristiPopescu Vazusem Dusterul (despre care nu stiam ca e al tau) strivit in parcare. Ma gandeam "ooh ce aiurea sa ti se intample asa ceva!" Dupa ce am urmarit seria de clipuri postate de Cosmin MCS Dusterul nou pare suficient de capabil pentru ce a fost gandit sa faca.
    2 puncte
  42. Salut Cristi. Referitor la: ”protecția de pâslă pe dedesubt pare să păstreze umezeala, favorizând apariția ruginei. Nu înțeleg de ce s-a folosit acest material.” Ce am înteles eu din ce am citit pe internet desprea acea protectie: - materialul respectiv nu reține apa - aceasta iese rapid din material în momentul in care opresti sau iesi din zona ”udă” a carosabilului. Cineva a postat un filmuleț în care prezintă cum a ”întarit” si izolat hidrofug acea pâslă - eu cred că nu a procedat corect, tocmai, pentru că structura materialului trebuie sa permita eliminarea rapidă a apei.
    2 puncte
  43. Eu doar cu demontarea la un capat al barei stabilizatoare fata am reusit + bieleta antiruliu din aceeasi parte scoasa la un capat din amortizor. Daca gaseste cineva alta varianta fara a forta vreo componenta de cauciuc si/sau capacul filtrului de ulei sunt curios cum ar face.
    2 puncte
  44. Tutorial actualizare harti MediaNav gratis cu Supermodd Eu personal am cumparat de curand un Duster din 2017 la mana a doua si am descoperit MediaNav-ul. Am fost incantat de navigatie cand am vazut ca are si aplicatie iGO pe care o folosesc de multisor pe mobil si sunt multumit de ea. Dar m-am enervat cand am vazut ca hartile sunt din 2014 si pentru actualizare se cere vreo 100 Euro. Astfel am cautat pe net si am inceput a gasi diverse metode Menavrus, Menaco, Kwid, Supermodd, MediaNav Plus si alte versiuni. Ideea de la care am plecat a fost de a updata in mod gratuit hartile navig
    2 puncte
  45. Ai 2 tipuri Arkana, aia de Rusia care e practic un HJD ph2 (fără Easylink, BOSE, și 1,3 + CVT4x4) încă din 2019! și aia de EUropa care e altă mâncare de pește (platformă). Acum că unii încă din 2017/2018 visau discuri pe HJD e altceva. Ai nevoie de fuzete și nu se potrivește nimic de la Renault, trebuie căutat în ograda Nissan și găsit ceva compatibil.
    2 puncte
  46. Salut, Va multumesc pt raspunsuri, in special colegului @Gil26pentru raspunsul complex. Ca si detalii suplimentare pot spune ca in februarie am cumparat masina dupa ce a fost verificata (prost zic eu ) la Auto Cobalcescu Bucuresti-Vitan. Nu mi au spus nimic despre vreo eroare sau altceva. La prima iesire cu masina pe autostrada...in jurul vitezei de 130km/h se face bordul pom de craciun. Daca merg cu ea la 60-70 aprox 10 min...se sting erorile. M am gandit sa incerc si un alt service....m-am dus si mi au spus ca am eroare pe senzorul abs dreapta spate si ca trebuie schimbat.(ero
    2 puncte
  47. @vsebas Dupa prima luna sezutul si spatarul s-au mai inmuiat, asta legat de durerea de spate. Pentru genunchi,(la mine problema era la cel drept) scaunul in spate cat sa mai pot apasa corect ambreiajul si jos de tot. Mi-am schimbat si felul in care apas pe pedale, inainte tineam calcaiul intre pedale spre cea de accelaratie, acum il tin sub pedala de frana si acceleratia o calc doar cu varful pantofului.
    2 puncte
  48. Nu ai ce modifica, e read-only. Nici dacă ai calculator dedicat, ceea ce la Duster ph2 nu o să vezi, nu poți modifica prea multe.
    2 puncte
  49. Revin pentru cei care au problema cu zgomotul. Am reușit sa o rezolv pe cont propriu. Am montat un arc de tracțiune de 72mm lungime pentru maxim 4kg - cumparat de la un magazin de bricolaj cu 5 ron setul. A trebuit sa ii largesc putin urechile de prindere cu un patent subțire. Practic l-am montat in asa fel incat sa sustina tija de la turbină si sa mențină o mica tensiune. Nu mai zdrangane/bate si sunt foarte incantat. Nu cred ca va afecta durata de viata a turbinei decat in mod pozitiv - cu siguranță e mai bine pt turbina ca acea tija sa stea pe pozitie decat sa se sc
    2 puncte
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+02:00

  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • Postări

    • K4m 1.6 nu vei găsi dupa 2015
    • Caut sa cumpar duster benzina preferabil cu gpl Preferabil second-hand (de la primul proprietar) dar accept si masina ,,tri-hand’’ cu conditia sa fie bine ingrijita (nu doar intretinuta).   Caut sa cumpar de la cineva care a tinut la masina respectiva. Fara probleme la motor  / transmisie sau estetice la caroserie. Preferabil fabricatie incepand cu 2015. Motor sce 1.6,  sau k4m 1.6., eventual accept si un 1.3 tce, in functie de starea masinii ce mi se prezinta. Cumpar doar direct de la proprietar fara nici un fel de interlocutor/ intermediar. Preferabil din zona bucuresti ilfov. Buget aprox. 7000e     Nota; Pana acum am vazut 8 dustere si problemele s-au tinut lant, cu toate ca la telefon mi-au fost prezentate ca fiind ,,e tipla dom-le’’.  Motoare sau transmisii sau/si caroserii cu tot felul de probleme,  serii cu cifre lipsa la motor,  actele nu corespundeau cu persoana care imi prezenta masina,   fiscal; promis ,,dupa cateva zile’’ de la tipi cel putin dubiosi care nu aveau masina pe numele lor si care nu ma puteau pune in legatura cu proprietarul din acte si care se ,,opareau'' instant cand soliciam detalii mai amanuntite,  sau cand refuzam sa achit ,,un avans’’, sau cand solicitam testare sau urcarea masini pe o rampa, .etc. etc.
    • Nu ingheata acolo jos sau daca ingheata, rezistenta e minima. Cel mai des iti ingheata in partea de sus si mai apoi pe laterala inspre spate a usii fata ( din cauza chederului dintre usi, de pe cantul usii spate ).
    • Am vazut intr-un ca exista niste chedere suplimentare la usi in partea de jos - care inchide peste pragul usii.        Daca ai treaba sau prinzi niste drumuri cu noroaie prin partea de jos a usii,  pe langa acea vana de plastic prin care se scurge apa - mai exista din loc in loc niste gaurele mici apox 3-4 mm prin care banuiesc ca se poate clipSa acel cheder de cauciuc.      Cand speli masina si mergi prin baltoace = prin acele orificii pregaurite - intra apa destul de binisor in interiorul fetei de usa.      In clipul vizionat domnul zicea ca se pot comanda de la Reprezentanta Dacia doar.      Intrebarea ar fi pentru cei care aveti - sau ati comandat, cum se comporta IARNA acel cheder de jos,  ingheata frecvent  - ati intampinat probleme de genul ?!    
    • Salutare,   Scriu tot in acest topic pentru ca are legatura cu ...blocul de lumini.  Cam in urma cu 1 an , atunci cand semnalizez ( mai mult dreapta decat pe stanga ) imi reseteaza sistemul de cruise control.  NU i-l pune in "standby" ca si atunci cand apesi "0" pe volan.  Ci are acelasi efect ca si cand , acum pornesti masina sau cand treci de pe limitare la crusie .  Adica in loc sa apara viteza memorata, apare "---" cele 3 liniute.  Simptomul bine inteles, erea acompaniat de nefunctionarea claxionului cu pozitia / faza scurta aprinsa.  Am schimbat acu 1 saptamana blocul de lumini cu unul....NO NAME BRAND...250lei. Ok funcioneaza...am testat sa vad daca imi afecteaza cruise control si nimic timp de ...5 zile pot sa zic. Azi dimineata spre servici ...a aparut problema.  cum semnalizez dreapta imi dezactiveaza cruise control. ..dar nu este la fiecare semanlizare.  E total aleatorio.   Cu blocul vechi la fel erea.  Tin sa mentionez ca am un Duster PH2 2014 1.6 16v k4m 4x4 laureate..cred..nu imi aduc aminte exact daca e laureate.  Cineva a intampinat cu un astfel  de caz?  
  • Topicuri

×
×
  • Creează nouă...