Clasament
Conținut Popular
Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 07.12.2023 în toate secțiunile
-
Vă salut ! Dupa mult timp in care am urmarit cu placere postarile celor de pe forum,a venit si momentul in care am reusit sa devin posesor de Dacia Duster Modelul este gama Extrem,a fost comandat in iulie 2023 si a venit dupa circa 4 luni in noiembrie 2023….de atunci am facut doar 1300 km,dar am avut timp sa ma indragostesc de aceasta masina😄 Pentru informare,modelul a costat 25460 €, dar cu 2 vouchere rabla ,cu un discount de 1000 €in luna iulie si adaugand optionale de aproximativ 500€, masina a costat 23500 €…un preț imbatabil pentru orice concurenta de 4x4😄 Ca optionale, nu am5 puncte
-
Imi cer scuze pentru raspunsul intarziat. As dori sa incep prin a multumi tuturor celor care se preocupa de binele acestei frumoase comunitati. Chiar daca uneori ajungem sau parem in contradictoriu, suntem parte din aceeasi "familie". Multumesc @Gil26 si @t0rquemada pentru ca va pasa, cat si celorlalti ce nu au luat parte la aceasta ultima discutie dar sunt constant implicati pe forum ajutand pe altii sau raportand lucruri care nu sunt in regula. Subiectul adus in discutie este unul important de aceea e bine sa-l clarificam, sa ramana clar o data pentru totdeauna. Prin regu5 puncte
-
Vineri am ridicat Dusterul. Dar acesta este dusterul meu. Ridicat cu 9 km în bord. Au intrat un pic peste 49 litri de motorină până la plin. Costul total, cu rabla scăzută,garanție și întreținere 5 ani, un pic peste 23000. Casco plus rca 520 euro. Am pus informațiile care mă interesau și pe mine înainte de cumparare.5 puncte
-
Există: a) Glaceol RX typ D b) Glaceol RX typ D nou c) Glaceol RX typ E (albastru) În mare: a+b = ok b+c = ok a+c = KO a inlocuit de b = partial ok, vezi ce am scris mai jos legat de surse a inlocuit de c = KO, încercați pe portofelul vostru Surse Există producători mari care fac încă a) pe reteța originală nu au trecut la b) (reteță eco), deci poți lua de la ei. Există și posibilitatea de a face un mic stoc de a), asta dacă mai găsești și ai fost pe fază.5 puncte
-
DISCLAIMERS: 1. Sunt posesor de Duster 2 1.33 TCe 150 4x4, pe care recent a căzut un mega copac în parcare, rezultând o daună totală. 2. Informațiile din acest post le-am cules inițial doar pentru mine, în încercarea de a mă organiza, în stil argumente pro/contra, în decizia de achiziționare a noii mele mașini: Noul Duster 2024, adică Duster 3 1.2 TCe 4x4 130cp (zis în continuare D3), versus modelul anterior, Duster 2 1.33 TCe 4x4 150cp (zis în continuare D2). Nu dețin adevărul absolut (sunt subiectiv!) nu sunt posesor D3, și nici măcar nu am făcut test drive încă (urmează), aș4 puncte
-
4 puncte
-
1,6 16v fie K4M sau H4M(1,6SCe) nu folosește RN0720(diesel) ci numai RN0700/RN0710 sau cel mult RN17 pe H4M 2019+. Concluzia: - fie completezi cu ce ai acum 10w40. -fie schimbi tot uleiul și treci pe 5w40. Oricum din ce ai scris ai Duster ph2, euro 5 deci K4M.4 puncte
-
Da, unele reprezentanţe spun că e de la cardan, altele că e de la volantă, cert e că până nu se rupe ceva la maşină pe ei îi doare în ... De aceea, motorină şi mulţi km înainte colegii, nu se rupe nu se strică ... De-abia apoi peste ei la reprezentanţă4 puncte
-
Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati. Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective,4 puncte
-
In programele de diagnoza DDT2000 si derivate pentru stergatoarele fata este parametrul Wash_Wipe_Delay_TM_TP (ms), la masina mea are valoarea 750 ms iar stergatoarele pornesc dupa ce se stropeste parbrizul (poate aproape in acelasi timp doar cand vasul este aproape gol, situatii foarte rare ).4 puncte
-
Cu placere.foloseste le unde.ti i de trebuinta Aparatul e un telefon huawei p40 pro Insta n am, .sorry. Am postat aici pentru ca e formul meu de suflet.4 puncte
-
Am dat o fuga pana la bunicii materni pe lângă Husi.La dus drumul a fost lejer mergând relaxat.La întoarcere drumul a fost f aglomerat.Traseul a fost București A3 Mizil Buzău Râmnicu Sărat Focșani Bârlad Husi.Intoarcerea aprox la fel doar ca de pe A3 am intrat pe A0 Balotesti Otopeni Bucuresti.Putin peste 700 km.La întoarcere am fript.o pe A3 peste limita legala.In bord 6.6 la pompa 7.1 De obicei iese la fix.Acum am îndesat mai mult.Am prins niște rasarituri și apusuri superbe.Masina are peste 36700 km.Ma apropii de cei 15000 de la ultima revizie.Am reușit sa montez și un cârlig de remorcare s4 puncte
-
Am ajuns la peste 53.000 km.Acum Suzuka se odihnește în parcare privata cu 15 E pe zi🫣Asa a fost sa fie.Sunt în Bratislava și am dat o fuga și-n Viena.Am umblat un pic pe lângă Palatul Schonbrun.Masina a mers impecabil.Am trecut la anvelopele de iarna.Las și câteva poze din zonele în care am ajuns.3 puncte
-
Salutare tuturor, Dupa mai bine de un an de utilizare, vin cu noi impresii, si intrebari, la care nu am primit raspunsuri in reprezentatia Dacia. Aspectele pozitive, menționate in primele posturi se pastreaza si nu voi mai insista asupra acestora. Cert este ca , pana la acest moment si 20k km nu am avut nici o eroare in bord sau defectiune majora. La sfarsitul lunii iunie am efectuat revizia anuala si s au inlocuit filtrele si uleiul motor. S au verifica toate strangerile pe suspensie, motor , etc. Mentionez, insa, aspectele negative si nedumeririle pe care le am cu privire la f3 puncte
-
Am depășit 51.000 km după o plimbare prin Polonia,Sunny Beach și Cazanele Dunării.In acest concediu am condus peste 4700 km.Consumul a fost 6.3 per total.Multumit de masina în general dar la capitolul suspensii e slaba rau de tot.Cu peste 300 kg în ea am simțit din plin niște rosturi de la poduri.Cu skoda nu era problema asta.Din ian și pana acum am făcut peste 12.000 km.Cat de curând ii fac revizia de 15000 km.posibil sa.i schimb și bujiile.Le voi schimba în particular.Doar uleiul si filtrul ulei în reprezentanta.In rest.apa paie și bataie. Încă ceva ce nu ma așteptăm.. a început să se m3 puncte
-
si eu m-am speriat putin de pret, dar dupa mai multe calcule si configurari, am observat ca pot lua un duster "expression" 4x4 cu cam tot ce am nevoie, la 24000 euro. Cam atat a fost si dusterul 2 de dinainte (23500) , doar ca am mai redus pretul atunci cu tichetele rabla pana la 21500. Din pacate programul rabla nu mai are momentan fonduri... Ce-i drept, la D2 erau niste optionale in plus incluse in banii aia, (nimic wow), deci nu e chiar 1 la 1 cu D3 daca folosim acelasi pret , dar si D3 vine cu imbunatatirile mentionate in primul meu post, asa ca pretul e corect, in opinia mea, daca ne3 puncte
-
Da, dar plusurile pot sa fie si minusuri, mai ales in buzunarele clientilor, discurile de frana spate pot avea unele "avantaje" dar si dezavantaje ...3 puncte
-
Ma apropii de 60 mii km. Am înlocuit (pe garantie) comanda incuietoare trapa de la rezervor deoarece s-a rupt piesa ce impingea capacul in afara. Piesa înlocuită are codul 788276143R. Inlocuirea ei durează aproximativ 5 minute. In rest toate bune!3 puncte
-
Daca ramai pe all season eu as sta tot cu good year cu care a venit masina. Pana acum am incercat continental si barum, all season, dar am mers si iarna cu ele, doar in primul an cand erau noi, adica aveau 2-3 luni de folosinta pe vara. Urmatorul an .... m-am dat cu ele ca la patinoar cand a scazut temperatura sub 10 grade Celsius.si mi-am luat instant cauciucuri de iarna. Daca ar fi sa fac un clasament la all season, din ce am avut, ar fi: continental, good year, barum si asta doar pt.ca cele continental nu s-au taiat in borduri sau alte chestii taioase prin care am dat. Good year si barum3 puncte
-
Dieselul ar fi câștigător.Desi mentenanța la el este mai costisitoare.Desi nici 1.3 nu o sa te facă de rușine.Masina o sa fie doar cărăuș sau vei ieși cu ea si pe autostrada?3 puncte
-
Topic update: Portocala a trecut ieri de 20000 km. Dar pentru ca in acel moment ma bucuram de niste drumuri frumoase de munte, nu am apucat sa fac si o fotografie. Nu sunt prea multe de spus, pentru ca masina functioneaza impecabil. Probabil ca o sa fie un jurnal de bord destul de plictisitor! Am apucat totusi sa fac alte fotografii, cu subiectul topicului in elementul lui si cu locurile in care ne-a dus:3 puncte
-
Dupa Turmalinul din 2016 si Roscata din 2021 (pe care o conduce prietena mea), am adaugat ieri in familie al treilea Duster, un Extreme TCE 150 4x4, culoare Cedar Green. Daca initial voiam sa iau modelul nou, faptul ca pe 4x4 singura motorizare disponibila este mai slaba decat ce am deja pe Roscata (motor mai mic, doar 3 cilindri, numai 130 CP si 230 Nm), plus faptul ca de obicei la primele loturi mai sunt diverse probleme, m-am convins ca totusi cea mai buna solutie e sa iau unul din ultimele exemplare din modelul "vechi". Orice probleme au fost s-au rezolvat pana acum, motorizarea o s3 puncte
-
Am trimis azi un mail la vocea clientului. Sa vedem dacă sunt informații noi pe acest subiect. Revin când primesc un răspuns.3 puncte
-
Imi cer scuze, am mai scris despre asta, dar in continuare nu inteleg! Stiu ca problema exista, am observat-o si eu, trepidatiile apar la turatiile respective in tr. 5 si 6. Nu contest in nici un fel veridicitatea afirmatiilor! Ce nu inteleg este : de ce sa continui sa folosesti acele trepte la acele turatii, producand trepidatii si disconfort pasagerilor, cand poti foarte simplu sa retrogradezi o treapta si sa rulezi relaxat la 2200-2700 rpm, fara trepidatii si nervi. Nu mai spun de nervii si timpul pierdut de sofer/proprietar in demersurile demonstrarii acestei probleme catre Dacia!3 puncte
-
Uleiul (bun) e "sangele" motorului, asa ca pune ce trebuie. Daca in motor e 10W40, se completeaza cu 10W40, de la acelasi producator. Din ce stiu eu nu se amesteca tipuri diferite de ulei de motor si nici de la producatori diferiti. In general pe motoarele de pe duster se pune 5W30, ELF, DaciaOil, Ravenol, Motul, etc In functie de motor ai norma RN17 sau RN0720.3 puncte
-
Am pus aici nota de service de la inlocuirea flansei, poate ajuta pe cineva.3 puncte
-
Nu există alarmă din fabrică pe niciun Duster, aia se montează după vânzare, de dealer și e alegerea lui ce montează (că el asigură garanția pe zona aia). Deci avem un Medianav probabil gen2(maxim gen 3) cu cameră probabil originală, caz în care singura posibilitate de nefuncționare cameră de marșarier ar fi nefuncționarea lămpilor de marșarier3 puncte
-
1,33 tce 150 e ce trebe. Dupa 53 mii km parca e si mai turbat :-) Cu uleiul confirm ca si al meu are un usor miros de benzina. Cu nivelul de ulei pot sa îți spun ca nu am avut probleme cu el. Am avut doar uneori dificultăți sa citesc nivelul datorita jojei ce trebuie introduse prin răsucire in motor. Sper ca informația sa îți fie de folos.3 puncte
-
Dacă.ti dădeau în scris ca înlocuiesc pe garantie,era ceva.Asa, sunt doar vorbe!3 puncte
-
"Colegii"multumiti probabil continua sa il laude , dar pe alte grupuri , unde membrii au cu adevarat o atitudine ceva mai colegiala.... Daca au ars pe sosele cateva Tesla - inseamna ca toate sunt gioarse proaste - sunt cazuri izolate, nu generalizam la nivelul unei marci intregi - si nu sunt singurii, sa nu uitam de rechemari masive la dealeri cu probleme grave a unor marci de renume. Nu poti generaliza dupa unul (sau cateva) cazuri izolate. Dacia nu este Rolss, ca sa se faca totul manual - aici se fac majoritatea operatiilor de montaj automatizat, unde mai pot apare erori.3 puncte
-
Ok. Multumesc! Ideea este ca cei 855 km au facuti preponderent extraurban (aprox 110-130 km / cursa) Tocmai din acest motiv vad cresterea de nivel pe joja de 2 cn si mirosul puternic de benzina ca o problema tehnica serioasa. Sa vad ce vor spune si ce vor face cei de la reprezentanta. Oricum nu plec de acolo fara sa se inlocuiasca uleiul si filtrul pe garantie si, mai ales fara o solutie clara la defectiune. Daca nu voi fi lamurit ma voi adresa la Vocea Clientului / Protectia Consumatorului.3 puncte
-
140 neuroni ii mult. foarte mult. gasesti pe ebay la 23+13 lire din UK, chit ca treuie sa stai un pic la vama pana vamesul se convinge ca nu faci contrabanda, bla bla ... dar cu vama cu tot si cu tva tot nu ajungi la 140 neuroni... in alta ordine de idei, ai putea incerca la reprezentanta. cu cateva luni in urma, eu m-am dus cu tupeu la magazinul reprezentantei, le-am pus in fata codul de piesa pentru panoul cu prize usb (panoul din fata de la consola centrala pentru duster 2, eu aveam fara usb dar am avut nevoie de 2 porturi de date si incarcare in acelasi timp; prizele le-am c3 puncte
-
Azi s-a efectuat prima revizie. Ulei, filtre, etc. Interesant, (pentru mine) cum arata scutul pe partea dinspre motor. ODO azi, fix 16000 km. @Mak Mulțumesc mult pentru corectie! 🙂3 puncte
-
Salut si bun venit pe acest forum, felicitari pentru achizitie, sa o volanesti sanatos \cu placere si multi km fara probleme. Referitor la "puțin sceptic la început de drum cu al meu Duster " din cate au scris colegii de forum(uri) sunt multumiti de Duster si de motorul 1.3 TCE care pare unul fiabil si "consacrat" dar asa cum bine s-a scris anterior asta mai tine putin si de noroc, putand sa fie diferente si de la lot la lot sau chiar de la masina la masina (mai ales la modelele noi), totusi lasa scepticismul si bucura-te de masina noua, asteptam si alte impresii, detalii (eventual si po3 puncte
-
Ai interpretat gresit . Intotdeauna folosesc frana de motor. Chiar si in oras. Am doua masini, deci pot sa fac comparatie. Duster 1.33 / 150CP/ EDC si Rover 45, Euro 3, aspirat, MPI, clapeta de acceleratie cu cablu. Si pot sa bag la comparatie si Loganul de 1,4 / 75CP pe care l-am avut 16 ani. La motoarele vechi, aspirate, cand inchizi acceleratia intra frana de motor 100%. La motoarele noi, turbo, cu clapeta drive by wire, la frana de motor, clapeta de acceleratie nu se inchide complet din prima, din mai multe motive cum ar fi: - inertia compresorului care ar crea o suprapresiu3 puncte
-
Un Dorel ți.a lipit bandoul.. Păcat de timpul pierdut în service dar asta e..Frumos exemplar.Sa.l stăpâniți sănătoși!3 puncte
-
Atasat vederea explodata a circuitului de racire la K9K874, procedura de golire \umplere am oferit-o in pagina precedenta, valabila si pentru K9K874.3 puncte
-
Da,are o strînsă legătură cu nivelul "enorm" de mare de ulei !!! Bine că nu a inceput să curgă pe la simeringurile de la arborele cotit! Și a mea este inca in garanție dar abia aștept să se termine ....oricum un schimb îl fac la ei și unul îl fac eu acasă (la fiecare 10.000) că într-un an trebuie să îl schimb de 2 ori. In 50K imediat chiar nu am avut absolut nici o problema. LE: și stai liniștit că nu o să recunoască că ei sint devină ,te aburesc ei 🤭3 puncte
-
Uite aici ceva poze cu rezolvarea. Făcusem și un video dar nu îl pot urca aici . Dacă vrei îți trimit video pe what's up.3 puncte
-
3 puncte
-
In perioada decembrie / ianuarie , am facut doua drumuri Brasov - Otopeni si retur. Consumul a fost de 5,2 la dus ( coborare ) si 5,4 la intoarcere ( urcare ) , la o viteza medie de 60 km/h Masina are acum 2911 km....deci trag sperante ca se poate si mai bine !3 puncte
-
3 puncte
-
3 puncte
-
Topic update Nimic altceva de spus, doar ca de cate ori am ocazia o scot din oras si ma bucur de ea. Si pe sosea si pe coclauri se comporta foarte fain. Intre timp am atins si borna de 15000 km!3 puncte
-
3 puncte
-
Filtrul e inclus în ansamblul pompă+joja, nu ai ce schimba și de ce umbla acolo.3 puncte
-
2 puncte
-
Încă de la apariția Duster ph2 (jumatatea lui 2013), bujiile incandescente sunt pe 4,4V nu 12V, din motive evidente. Dacă le pui la 12V, prin metoda clasică fir la borna + a bateriei le arzi.2 puncte
-
2 puncte
-
Da, ştim şi cu filtrul motorină nituit, Renault a descoperit nitul ca metodă de asamblare. Nituieşte tot, de la siguranţe la filtre. La Sandero euro 6 / 2018 filtru motorină demontabil, la Duster euro 6 / 2023 filtru nituit Cumpărat autopieseonline24.ro săptămâna trecută filtru demontabil Duster cod 9F07802 puncte
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+02:00
-
Susține forumul
Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton
și vei susține forumul.
Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro
De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere. -
Inregistrare/Autentificare
Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.
-
Postări
-
Mda, pe net se gasesc tot felul de filmulete despre aproape orice, totusi acest "video EXCELENT pentru schimbat bujii incandescente la Duster" contine si doua greseli , insa ii las pe ceilalti sa le "comenteze" ...
-
De cosminel24 · Postat
Îl știu de multe băiat, i-am urmărit multe din clipurile lui, da știu ca sunt alimentate la 4.4 V, sunt și diferențe de preț. Sunt interesat de un tester unu mulți arca, pt VW am, folosesc obd eleven. Am sa - ți scriu în privat. Mulțumesc. 🤝🤝 Uite un video EXCELENT pentru schimbat bujii incandescente la Duster. -
Da, un aparat de masura este bun la "casa"/masina omului, iar daca cauti pe acest forum gasesti destule informatii pe care le-am oferit despre ce si cum se poate masura \verifica (inclusiv bujiile incandescente). Deasemenea ti-as sugera si un tester \program de diagnoza dedicat Dacia (dar despre asta putem discuta pe PM daca doresti). Apoi "băiatul" acela dupa YT este chiar administratorul unui forum Dacia, are o vasta /bogata experienta si a facut foarte-foarte multe tutoriale interesante si utile pe care le-am recomandat cu caldura, chiar daca unele sunt mai vechi ele sunt bine realizate si detaliate, sunt de referinta si chiar daca majoritatea sunt pentru Logan ele contin multe lucruri general valabile si pentru alte modele Dacia (inclusiv Duster H79 ph2) avand principii si metode generale. Totusi referitor la acel tutorial as avea cateva foarte mici "observatii" dar il consider destul de OK, de aceea am si facut "trimitere" la el. Deasemenea pentru masina ta bujiile incandescente (asa cum am scris si atasat anterior) sunt la 4.4 V si iti recomand sa NU le "probezi" la bateria de 12V.
-
Salut, Am nevoie de interfata pentru a folosi comenzile de langa volan/dreapta pentru un Duster MK1 2011 1.6 benzina pe care am instalat un Pioneer SPH-10BT. Multumesc frumos
-
De cosminel24 · Postat
Mulțumesc de aceste imagini și de sfaturile folositoare. I am scris, acelui băiat după YT, vreau sa iau un aparat de măsură. Mulțam. ✌️🤝✌️
-
-
Topicuri
-