Sari la conținut

Clasament

Conținut Popular

Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 29.11.2019 în toate secțiunile

  1. E in curte. Azi am fost după ea. Păcat că nu prea am unde să mă dau cu ea....
    8 puncte
  2. Bine v-am gasit, Printr-o ciudata situatia, dupa cel putin 10 incercari cu diverse adrese de email, incercare de contact pentru suport admini forum ( toate fara succes), astazi a mers next next cu acceasi adresa de email :). Pesemne s-au aliniata astrele. Cam de 1 luna conduc masina din titlu. Acum are cam 1000 km. Cica pachetul Orange, care sta sigilat prin casa (n-am ce face cu el ). In afara ca "pentru ca rodaj"n-am apasat pe coada pisicii prea tare, pana acum numai de bine. Bine, si eu nu merg decat extraurban ( e aberant sa stai in oras cu medie de 10 km/h!) . Pe
    7 puncte
  3. No hai să vă prezint și eu noua mea achiziție. Este vorba despre un Duster SL Orange, TCe 150 4WD, culoarea Orange Atacama (de aici i se trage și porecla de "Albinuța") Am luat-o prin programul Rabla, n-am avut rablă dar mi-a făcut rost dealerul de una contra sumei de 1.500 de lei. E versiunea "full fără piele", cum zic samsarii, i-am mai pus în plus doar pachetul de hărți pt. Europa de Est (100 EUR în plus). I-am mai comandat de la reprezentanță scuturi de protecție, cârlig de remorcare detașabil, huse scaune și covoraș pentru portbagaj. Am plătit avansul în 22 septembrie
    7 puncte
  4. Salutare tuturor! Am ezitat ceva pana sa deschid acest topic, dar dupa ce am "lins" forumul acesta cat si cateva info din grupurile de pe FaceBook, m-am decis sa nu "poluez" topicurile altora cu "nelamurile" mele si sa-mi tin propriul jurmal Asadar, au trecut deja de 33 zile de cand sunt utilizatorul unui Duster Comfort TCe 100 GPL - clasic, alb, fara "imbunatatiri" - cu exceptia senzorilor de parcare spate ce au venit "bonus" de la dealer. In ciuda asteptarilor, impresiile generale sunt majoritar pozitive, desi sunt la prima Dacie dupa 20 ani (cand jurasesm ca nu o sa-mi mai cump
    6 puncte
  5. Salut, De ieri avem un nou membru: Comfort 1,0 TCe 100CP cu keyless, pachet Parking si alarma
    6 puncte
  6. Salut, De 1 saptamana sunt si eu fericitul posesor al unui Duster 1.3 TCE 150 CP 4x4 culoarea Rouge Fusion. Masina are toate optiunile (mai putin piele pe scaune), cred ca m-ar deranja foarte mult . Am facut 800 km mixt (150 km oras, 70km autostrada, si restul DN-uri), consumul mediu 8,6l, sper sa mai scada . Am luat-o prin programul RABLA, cand am ridicat-o am achizitionat si CASCO si prelungirea garantiei la 5 ani. Sunt foarte fericit de alegerea facuta, masina trage si se simte foarte bine (masina condusa pana acum a fost un Ford Focus), inca nu am sesizat acel sirenaj pe care il
    6 puncte
  7. @danutz12345 Danutz draga, se pare ca nu prea iti merge aici pe forum cu reclama mascata. Avem niste baieti geniali si ageri de ochi care te scaneaza imediat. Cum ar spune americanii: esti o frauda. Mult spor pe alte forumuri - te adaug oricum la lista generala pe romania de spammeri iar aici pe forum iti opresc accesul. Dragi colegi @t0rquemada @Mak @Midnighte, sunteti geniali. Multumesc pentru report-ul vostru.
    6 puncte
  8. Am facut comanda online si am mochetat si eu fundul buzunarelor din portierele față si cel al torpedoului. La ph3 n-ai cum sa faci si lateralele buzunarelor, relieful e prea complicat pe-acolo. Materialul se taie usor chiar si cu un foarfece obisnuit. Adezivul e slab si mai bine ca-i așa, ofera o fixare suficient de buna (aspiratorul nu reuseste sa o tragă) si permite scoaterea oricând a mochetei fara a lasa urme.
    6 puncte
  9. Inițiatorul are un motor ce necesită ulei cu normă RN0710, unde se încadrează doar 5w40 Elf RN-Tech. 5w30 DPF e doar pentru diesel. Când a apărut 1,3TCe (și mai noul 1,0TCe) Renault a schimbat furnizorul de ulei și norma, astfel că acum ai ulei Castrol 5w30 cu norma RN17 (înlocuiește RN0700+RN0710) pentru benzină. Aveți Fișă de întreținere, ce scrie acolo se respectă, dacă nuse respectă... o faceți pe banii vostrii.
    6 puncte
  10. Absolut de acord. Noi, publicul larg, nu avem acces la detalii de compozitie. Ne invata practica. Feriti-va de tot ce este low budget, firme chinezesti chiar daca au 10 fulgi si 15 piscuri pe ele... Habar nu am ce au in ele, plastic de PET probabil. Cauciuc mai putin. Carne au destula, multe arata chiar fioros cu crampoane de all teren. Nu fac 2 bani daca plasticul ala nu adera la sosea ! Dusterul este o masina inalta, usoara, nu e de joaca in curbe.... Mai bine all-season (sunt cauciucuri bune facute de marci celebre, chiar daca sunt made in Romania) si care costa...cat 2 anvelope
    6 puncte
  11. Cauți proiectoare originale de Captur ph2, sunt cu LED de 8w, plug&play
    5 puncte
  12. Salut, eu am plătit avansul (comanda) pe 8 Octombrie 2020, mașina a ieșit din fabrică pe 13 Noiembrie, azi pe 18 Noiembrie trebuie să ma duc să o ridic. Duster SL Orange 115 Blue dCi 4WD negru. Reprezentanța APAN Galați
    5 puncte
  13. Am un prieten care are aproape 400.000 km cu 0.9 tce in regim taxi, oare ala ce o fi facut de l-a tinut atata motorul? Si in km astia a schimbat doar de 2X bobinele de inductie. dar bine aici e vorba de 1.0 Tce care e foarte slab si prost conceput si cum ai zis si tu la max 200.000 km crapa. Eu am 1.0 tce si cand merg pe gaz nu are nicio putere si de multe ori urmaresc prognoza meteo pentru urmatoarea zi sa vad cum bate si ce putere are vantul ca sa ma pot misca cu dustarelul, ca tare grea este aceasta masina.... Ca sa nu mai zic cand iau pasageri cu mine ca de, mai trebuie sa fac si
    5 puncte
  14. Pentru că toată lumea le caută: Manual utilizare Vehicul cu GPL Manual Medianav Evolution Manual Radio clasic Manual Radio Connect R&Go
    5 puncte
  15. Ai ceva de asteptat, daca vrei sa schimbi masina! Si in plus de asta cine stie ce vremuri vor mai veni! Eu sincer daca stiam ca vine ce a venit peste noi acum, ca nici nu imi vine sa-i pronunt numele, nici nu ma bagam sa schimb masina. Eram multumit cu Loganelul.
    5 puncte
  16. Salut, Acum un an am devenit proprietar al unui Duster 4x4 pe motorina cu 109 CP, fabricat in 2015, provenind din flota Petrom. Ceea ce m-a determinat sa cumpar un Duster 4x4, este faptul ca am o casa de vacanta intr-o zona deluroasa iar de la asfalt, am circa 2 km de drum off-road. Masina a avut la data cumpararii 47.468 km la bord, fiind achizitionata direct de la firma de leasing. Odata cu achizitionarea autoturismului am primit si istoricul de service cu toate interventiile facute in cei 4 ani de utilizare de catre Petrom. Am fost placut suprins sa vad ca la 46.543 km (revizia de 4
    5 puncte
  17. Am ajuns la 10.000 km - trebuie zilele acestea să o duc la revizie. Consumul mediu pe cei 10.000 km este 7,9 l/100km, din care 90% au fost făcuți in afara localității, dar pe drumuri de munte.
    5 puncte
  18. Din păcate la Dacia fie că e Logan II sau Duster II (ph3) climatizarea automată monozonă e mai săracă în senzori (decât la Renault ), nu ai senzor umiditate habitaclu iar de aici pot apărea probleme.
    5 puncte
  19. Blocatorul de volan se poate distruge/dezmembra/dezinstala foarte usor, in concluzie nu merita. Vezi pe Youtube canalul asta, chiar are o masina cu blocator de volan pus de hot ( cred ca e episodul cu un Mustang ), care s-a putut da jos foarte usor. Singura solutie, daca vrei neaparat sa-ti pui securitate suplimentara, este sa pui modul de pornire dintr-un TAG suplimentar, gen Pandora. Cautati pe net si lamuriti-va, insa fiti seriosi...parca prea exagerati. Masina din pacate nu poate fi tinuta intr-un glob de cristal. Bucurati-va de ea !
    5 puncte
  20. Rabdare...cand va ajunge masina, te va contacta dealerul. Ca sa iti ocupi timpul, vezi accesoriile disponibile si daca ai nevoie de ele. Cauta pe net pretul, ce presupune montajul, ce beneficii au samd. Niste exemple, care dureaza pana ajung, ar fi urmatoarele : - husa pentru cartela masinii - folie pentru navigatie - capacele suruburi - lampi iluminare cu LED la numarul de inmatriculare - protectie incuietoare portiera La covorase, un mare sfat - sa fie cele care au codul 7711821201 ( link-ul este doar sa iti dai seama cum arata ). Mai este un set
    5 puncte
  21. Salut, am decis sa scriu și eu despre dusterul proaspăt achiziționat. Iași, rabla 2020, luat pe 26 martie. Am ales versiunea confort și am avut noroc, un preț extraordinar de bun pe culoarea asta pentru că era pe stoc, fiind fabricata in noiembrie. Când am făcut comanda, in februarie "se chinuiau" să scape de ele. Pentru mine era irelevant medianavul, camerele și senzor de unghi mort și am preferat sa nu dau diferența destul de substanțială pt Prestige. (+3000euro), fara sa adaug că de fapt din cauza modelului ales(de pe stoc) erau de fapt vreo +4000 Am adăugat jantele de
    5 puncte
  22. Salut, am ajuns cu mașina la 4500 km. Mașina se comporta foarte bine. Weekendul trecut am fost pe câmp după ciuperci, și ma prins ploaia, sa înmuiat asfaltul unde circula doar tractoare. Cu acest motor de 1 L, am mers prin grâu, drumuri în rampa acoperite cu iarba udata în timpul ploii, tot felul de gropi, chiar și un parau secat plin de devivelari (noroc de garda la sol înaltă) am ieșit cu mașina de acolo. Motorul trage super bine, nu ma așteptăm să fie atât de ok motorul. Inafara de aventura asta am carat cu mașina și saci de ciment, 5 saci de 2 persoane în mașină, și tot la fel am răm
    5 puncte
  23. Masina unui prieten, o are de aproximativ 3 saptamani. Se declara multumit se ea si de felul cum merge. Masina a achizitionat-o prin programul rabla. Inca nu este obisnuit cu acceleratia, deoarece era invatat cu cuplul diesel-ului. Inainte a avut un Logan diesel 65 Cp. Am mers si eu cu masina si pot spune ca imi place, chiar trage motorasul de 100 Cp. Eu unul am facut comparatie cu masina actuala de 75 Cp. Nu se simt diferente la mers atat pe benzina cat si pe gpl, culmea ca pe gpl parca trage mai bine decat pe benzina. Poate e doar placebo. Zgomotul motorului in habitaclu mi se pare mai redu
    5 puncte
  24. RES ține de partea de imobilizator iar astfel de informații nu sunt destinate publicului mai ales că forumul e citit de oricine. Pe de altă parte, dacă chiar te pasionează, te oprește cineva să faci reverse enginnering pe unul din card-urile tale ?
    5 puncte
  25. Salutare dragi colegi dusteristi, revin cu o informatie si anume ca am fost sunat de la service sa merg sa imi schimbe ceva la motor,segmentii cred, si da, a recunoscut un tip,cred ca e inginer, ca aceste motoare au probleme cu consumul de ulei. Vestea buna este ca apare problema dupa 60 de mii. Hmmmm, ce sa mai zic, cred ca imi cumpar un Trabant, sunt pregatit psihologic cu consumul de ulei. Toate cele bune. N.B. colegii care aveti masini care vor iesi din garantie pregatiti bani pentru reparatie. In rest,toate cele bune.
    5 puncte
  26. Acestea sunt regulile Uniunii Europene, nu te obliga nimeni sa cumperi acest motor sau alte marci auto cu motoare similare. Mai bine ramai cu ce ai in prezent, sau sunt SH-uri garla prin targuri cu motoare pe alese. Bafta!
    5 puncte
  27. @Stef13 Se poate comanda creion de retus original Renault care e fix culoarea masinii. Poti sa comanzi din orice reprezentanta Dacia sau Renault, inclusiv service-uri autorizate Dacia. Trebuie doar sa vada poza de pe stalpul dreapta, jos. Costa pana in 100 lei, daca nu chiar in jurul la 50.
    5 puncte
  28. For the record, revizia 2 făcuta la 30500 km pe 31 ianuarie a fost 873 lei: 250 lei ulei Elf Evolution Full Tech FE 5W-30 bidon 5 litri, 11 lei garnitura bușon ulei 110265505R, 58 lei *filtru ulei 152089599R, 85 lei filtru aer 165467674R, 100 lei *filtru motorina 164039594R, 111 filtru habitaclu 272773277R, 258 lei operațiuni generale revizie. Tot n-am aflat la ce se refera asteriscul (semnul *) trecut pe factura la filtru ulei și filtru motorina; consilierul de service nu știa nici el. Astăzi, la 31500 km, am repus roțile de 17" cu care mașina a venit din fabrică, anvelope allseason Bri
    5 puncte
  29. Mereu or sa fie carcotasi carora nu le convine nimic. Daca stii sa conduci te adaptezi cuplului masinii si nu ar trebui sa ai probleme in depasiri si etc. Dureaza doar putin pana te obisnuiesti cu demarajul masinii. Si eu sunt incantat de 1.6-le meu aspirat si nu am nici o problema in depasiri. Sunt persoane care au vrut neaparat sa incerce Dacia de 16K pe care mi-am luat-o sa vada de ce ar da cineva atatia bani pe o Dacie si unii au fpost impresionati iar altii au avut doar de comentat. De asta fiecare e liber sa faca ce doreste cu banii lui :-)) @jelly , mult noroc sa ai de ea
    5 puncte
  30. Gresit, cel mai important aspect este compozitia "carnii", daca e o compozitie "de doi bani" a cauciucului din care e confectionata anvelopa, pot sa aiba "carne" pentru ca o au degeaba.
    5 puncte
  31. Prima noastră ieșire la zăpadă, la statuia Inima lui Iisus din Harghita: free image hosting website
    5 puncte
  32. Întotdeauna a fost teama de nou. Când a apărut Supernova multora le era frică de electronica și senzorii motorului de 1.4 MPI și ridicau în slăvi vechea berlină cu motorul ei conceput în urmă cu peste 30 ani. Apoi a apărut Solenza. Aceiași indivizi spuneau că Solenza este vai de capul ei, iar Supernova este foarte bună. După care a apărut Loganul, iar paroxismul a atins cote maxime. Până și Oltcitul era văzut ca fiind mai bun, iar când s-a scos Solenza din fabricație a ajuns să fie vândută SH mai scumpă decât fusese nouă. De asemenea când Dacia a scos motorul de 0.9 TCE aceiași indivizi î
    5 puncte
  33. Cei care contestati vehement motorizarea asta, ati fost de curiozitate sa o testati ? Sau vorbiti din avion, singura baza concreta fiind "EXPERIENTA VASTA", impreuna cu "datele" de pe diverse site-uri ? Iar legat de fiabilitate, inca este prea devreme sa se vorbeasca despre asta. Insa, cu timpul, vom vedea. Ce sens are sa compari o motorizare veche, neeficienta ( marele 1.6 MPI ) cu orice motorizare pe benzina ce a fost pe Duster, in speta 1.6, 1.2, 1.33, 1.0 ? In afara de faptul ca sunt motoare pe benzina, care mai e asemanarea ? Capacitatea cilindrica pentru cele care sunt 1.6
    4 puncte
  34. 4 puncte
  35. @veronika Du-te și fă test drive. Așa vezi în realitate daca mașina trage sau nu, dacă poți depăși sau nu. Unele chiar ți-o pot da o săptămână în teste, contracost desigur. Iar la partea de fiabilitate, de abia peste 2-3 ani poți să primești un feedback relevant sau când ajunge cineva în jurul la 120.000 km. Chiar și așa, nu am auzit nimic rău de ea, ba din contra, numai de bine, km de la care s-a raportat fiind în jurul la 30.000.
    4 puncte
  36. Astazi, dupa fix o saptamana de la data reclamatiei la ANPC, am fost sunat sa imi ridic de la dealer roata de rezerva plus cric si cheie de roti. Avand in vedere ca desi am insistat sa semnez undeva de primire, dealerul mi-a spus ca roata, cricul si cheia sunt venite special de la fabrica si nu trebuie sa semnez nicaieri de primire. Asa ca "perversitatea" mea abia de aici ar incepe, daca as sustine ca nu le-am primit . Pana aici doar mi-am cerut dreptul meu, desi recunosc ca modul total neprofesionist si lipsit de respect cu care am fost tratat de cei de la Vocea Clientului Dacia
    4 puncte
  37. Ca si plusuri, as adauga: - costul redus la cca. 60% la rulajul pe GPL si cuplul de 170 Nm pe GPL, fata de 160 Nm pe benzina; - optiunea GPL costa 300 euro in plus, din care - daca iei masina prin programul "Rabla" - primesti un ecobonus de 1.000 lei, deci practic scoti in plus din buzunar sub 100 de euro. Ca minusuri, vad unul singur: capacitatea rezervorului de GPL in care intra 32-33 litri, ceea ce asigura o autonomie de maxim 400 km la drum intins.
    4 puncte
  38. Actualizare consum real GPL, in zona Brasov: - locul 1 : MOL -(~8l/100km, ~50%AC, ~70% urban (7,9l/100km sau 8,12l/100km)) ; - locul 2 : Lukoil sau Rompetrol (inclusiv parteneri) (~9l/100km, ~50%AC, ~70% urban (9,2l/100km sau 8,84l/100km).
    4 puncte
  39. Salutare! De aproape 3 săptămâni sunt posesorul acestui bolid albastru de 100 Cp! Masina are în plus față de echiparea de fabrică: Pachet Media Nav cu senzorii de parcare aferenți + cameră marșarier, volanul, husa și nuca schimbatorului de viteze îmbrăcate în piele de Dromader, scaune față încălzite si keyless go/entry. Pe viitor vor mai urma si alte îmbunătățiri/modificări. Deocamdata mă declar mulțumit de alegerea făcută si totodată de bestia de sub capotă.
    4 puncte
  40. Are dreptate @t0rquemada.Papagalul a incercat si pe alte forumuri.Si papagal nu e o jignire..doar ca se repeta cu anuntul..Jalnici..
    4 puncte
  41. Eu nu stiu ce.o fi asa de greu sa nu citati ultimul mesaj postat!Nu.i nimic,facem cursuri online despre "quote"..ca tot se poarta!
    4 puncte
  42. Din păcate încă nu am apucat sa merg in excursii cu mașina, abia avem puțin peste 3.000 km parcurși, cu un consum mediu de 8,02 l/100km, făcut la pompă. Bănuiesc că o să mai scadă, important este să treacă toată nebunia asta, să putem ieși din casă.
    4 puncte
  43. Sunt din Iași, lucrez în Bacău, fac naveta weekend de weekend, am mers cu mașina atat în oraș cât și pe exterior. Mașina este confort, fără alte opțiuni în plus ptr ca am luat-o fără rabla. Se comporta bine, atât pe gpl cât și pe benzina. am o ușoară impresie ca îmi place mai mult pe gaz, deși nu am condus decât benzina până acum. Am trecut de 1300 km parcurși cu ea. Nu am sesizat nimic în neregula în mers, își face treaba. Am mers în mașină 2 persoane și bagaje. Nu iam făcut făcut consumul, o să-l fac după perioada de rodaj. Ptr mers la serviciu, și drumurile care le am făcut este foarte bună
    4 puncte
  44. 1.6 SCe, 20k km, fab Aug 2018, facut schimb acum 5000km, pus ulei pana la maxim, încă e la maxim, deci în 5000 de km nu a consumat, eu cred ca ne panicam unii pe alții degeaba. E posibil sa mai fie câte un motor cu probleme, dar nu toate cu motorizarea asta. Drumuri bune!
    4 puncte
  45. 4 puncte
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+02:00

×
×
  • Creează nouă...