Sari la conținut

Clasament


Conținut Popular

Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 26.02.2019 în toate secțiunile

  1. 12 puncte
    Salut! Am Duster-ul de 2 saptamani. Stiu ca inca varianta 4x4 cu 150 cai este foarte fresh, deci daca aveti intrebari legat de aceasta varianta va stau la dispozitie (cat ma pricep).
  2. 9 puncte
    Întotdeauna a fost teama de nou. Când a apărut Supernova multora le era frică de electronica și senzorii motorului de 1.4 MPI și ridicau în slăvi vechea berlină cu motorul ei conceput în urmă cu peste 30 ani. Apoi a apărut Solenza. Aceiași indivizi spuneau că Solenza este vai de capul ei, iar Supernova este foarte bună. După care a apărut Loganul, iar paroxismul a atins cote maxime. Până și Oltcitul era văzut ca fiind mai bun, iar când s-a scos Solenza din fabricație a ajuns să fie vândută SH mai scumpă decât fusese nouă. De asemenea când Dacia a scos motorul de 0.9 TCE aceiași indivizi îi cântau prohodul. Nimic nou sub soare și cu acest motor de 1.0 de pe Duster. Istoria se repetă, iar cei mai sărăcuți cu duhul nu învață nimic din ea.
  3. 9 puncte
    Hop so io cu poze: https://photos.app.goo.gl/go9S8NWgmTRE3Z7fA
  4. 9 puncte
    din 2011 pana acum, nimic neasteptat. doar surprize placute. 222222 km pe 12 mai.
  5. 8 puncte
    Salut! Sper să nu greșesc topicul. Am făcut comandă pe 31 mai (plătit avans) pentru un TCe 150 4WD Confort. Vocea clientului m-a anunțat că pe 19 iulie iese din fabricație. De fapt pe 19 iulie am intrat în posesie. Am fost plăcut impresionat nu numai de faptul că am primit mașina înainte de vacanța din august, ci și de felul în care am fost tratat de Vocea Clientului. Peste Comfort am luat Pack Parking (senzori + cameră bară spate) + Medianav. Accesorii: Cameră 180 bară față, “multi-mode” (cred că sunt 3 moduri de display a imaginii).. Despre mașină. Am făcut în două zile 597 de km - A2 dus-întors. Fiind în rodaj (cartea cred că spune 1000km, dealerul mi-a spus 1300, eu vreau să menajez motorul 2-3000) am ținut-o pe la 2000-2500 de turații și 110 kmph, mod Eco. Foarte plăcut impresionat de cât de resposive e motorul. Înainte am condus un Logan 1.4, deci comparația e puțin aiurea, dar în zonele deluroase din Dobrogea de pe A2 (pe care o fac frecvent) reacția mașinii a fost foarte lejeră comparativ nu numai cu ce conduceam, dar și cu ceilalți participanți la trafic (mod Eco, turații mici). Tot referitor la cuplu, bordurile pe care le știam sunt acum o jucărie. La ieșirea din giratoriu spre podul Agigea din zona port (cum pleci de la Perscăria lui Matei) mașina cere treaptă de viteză superioară în rampă. Consum pe CB 7,4: A2 dus întors + 15 km București + 2x CT-Eforie + ceva în CT. Minusuri: (minore) mufa USB Medianav e aiurea. Butoanele de geamuri la șofer sunt prea în spate. Mă bucur că am luat camera bară față. Nu credeam, dar a fost de folos deja de două ori. Intră în acțiune imediat după ce se iese din marșarier sau la apăsarea butonului.. Minus: pe siteul de accesorii se spune că se cuplează la unul din butoanele de pe pianul de sub Medianav. La service mi-au montat un buton dedesubt, sub claviatură, lângă priză. Minus la Medianav: nu e multi-touch. Calitatea construcției: cei 20 de km cu gropi de pe A2 de lângă București sunt mult mai ușor de suportat, deși i-am abordat cu 80 kmph acum (față de 120-130 până acum). Insonorizarea mi se pare decentă. Am primit note mici la “condus eco”. Încă mă acomodez cu mașina. Din cauza asta am vrut s-o scot la drum lung și monoton. Poziția de condus (scaun plus cotieră) și capacitatea de răspuns rapid a mașinii mi-au indus un mod de condus relaxat, lejer, fără a fi nevoit să anticipez cu până la 10 secunde configurația în trafic (cum se întâmpla până acum conducând cel mai slab motor Dacia). Nu am folosit Cruise Control (cred că m-aș plictisi). Nu am folosit încă tracțiunea integrală. Acestea sunt impresiile mele după două zile și 600 de km. În ansamblu sunt mulțumit de mașină - e onestă și nu te face de rușine.. Sper (și cred) că pariul pe care l-am pus cu noul motor să fie unul bun. Dacă am bătut câmpii, scris în topic greșit etc. îmi cer scuze. Ce mă nelămurește: schimbul de ulei la 30000km/un an. Nu e prea rar? Parcă intenționez să-l fac mai des. Am luat mașina să o țin, nu să o vând după leasing. Dacă cineva cu știință are un răspuns, vă rog să îl împărtășiți. Mulțumesc.
  6. 8 puncte
    Salut, Dupa lungi asteptari in sfarsit am prima masina noua! Cele de dinainte au fost Trabant 601, Dacia 1310 si Logan 1.4. Si ma bucur ca e tot marca autohtona si mai ales Duster. L-am luat prin Rabla si l-am ridicat pe 23 aprilie de Sf. Gheorghe asa ca l-am "botezat" Ghita! Am ales varianta Comfort, alb (mai am o pisica si un caine cu blana alba, asa ca o sa fim o gasca de "White Walkers" sic!) cu dotari suplimentare MediaNav si pachet parking. Mi-as fi dorit si Clima automata, dar ar fi trebuit sa iau Prestige si la momentul respectiv nu ma incadram. Ca motor dupa multe "sapaturi" am ales varianta 1.3 Tce, 130CP si nu imi pare rau. Am fost cu el in mini concediul de Paste, dupa ce primi 100km au fost rulati pe centura Bucurestiului si prin oras. Doua persoane cu bagaje, in mod Eco tot timpul, la dus pe traseul Bucuresti - Pitesti (pe A1 cu gatuirea de la km 30 pana la km 36+) - Curtea de Arges - Baraj Vidraru - Valea cu Plopi, unde am fost cazati si cu o mica excursie pana la Cabana Capra, pana unde era deschis Transfagarasanul. De la Valea cu Plopi o alta mica excursie prin Curtea de Arges - Campulung Muscel - Rucar - Bran si apoi intoarcerea prin Targoviste (ca sa evit A1) acasa in Bucuresti. Total in acest concediu am facut cam 610km, in mod Eco, cu AC pornit cu intermitente (deh, ce buna ar fi fost clima) doar la dus, cu o medie de 6,4l/100km si 37,5km/h. Sunt super incantat de masina - confort, antifonare, android auto, manevrabilitate - dar si de motor - silentiozitate, putere, consum - chiar daca a trebuit sa respect restrictiile de pana in 3000rot/min si maxim 130km/h. Ce nu imi place e ca tot imi spune sa schimb vitezele la 1800-2100 rot/min, iar in privinta asta am luat 0 stele la Driving Eco. Si cateva poze...
  7. 8 puncte
    Te salut, @ionuts. Cu tot respectul te invit sa recitesti sectiunea 4 din regulile forumului: https://forumduster.ro/topic/1717-regulament-de-functionare-si-utilizare-forumdusterro-important-citeste/ Limbajul tau este ofensator, deloc colegial si te asigur ca nu isi are locul pe un forum civilizat ca acesta. Tin sa iti readuc aminte ca aici suntem toti colegi si interesul nostru ar trebui sa fie doar acela de a impartasii cu altii experientele noastre, de a face schimb de experienta si de a ne ajuta unul pe altul. Te asigur ca nu este loc de asemenea remarci precum cea de mai jos si te rog sa iti revizuiesti atitudinea. Astazi doresc doar sa iti atrag atentia (tin sa te informez ca urmaresc de ceva timp raspunsurile tale care sunt destul de acide de multe ori - te-as ruga sa incerci sa intelegi ca aici nu esti in competitie nici intr-o lupta cu nimeni, iar daca ai informatii valoroase, sustine-le cu dovezi veritabile si cu respect) insa daca vei continua in acelasi mod, sanctiunile care vor urma sunt cele care sunt deja listate in regulamentul din linkul pe care l-am impartasit cu tine mai sus. Pentru ceilalti care ajung sa observe asemenea remarci deplasate, va rog foarte frumos sa raportati aceste situatii folosind linkul de "Raporteaza post" (Kidu, ma bucur ca ai reactionat intr-un mod civilizat, data viitoare te rog foloseste si butonul de report). De asemenea, va rog nu raspundeti cu aceeasi moneda inapoi pentru ca asta nu va ajuta la calmarea situatiei. Acest forum exista pentru a ne ajuta unul pe celalalt; pentru nimic mai mult. Suntem o familie si desi nu ne cunoastem personal in majoritatea cazurilor, e important sa intelegem diferenta dintre o discutie respectuoasa si una care dezbina pe cei ce iau parte la ea. Multumesc frumos celor ce si-au luat timp sa citeasca si celor ce doresc sa ia aminte.
  8. 8 puncte
    Cand ai folosit ultima data 4X4 si cam cat la suta din timpul in care conduci Dusterul ai nevoie de 4X4? Majoritatea dintre noi le folosim in oras si mai putin pe drumuri neasfaltate unde si acolo nu e neaparat nevoie de 4X4. Asta nu inseamna ca nu sunt colegi off-roaderi in adevaratul sens al cuvantului insa daca e masina familiei ma cam indoiesc ca iti permiti sa iti bati joc de ea pe nu stiu ce coclauri uitate de lume. Imi place Dusterul ca aspect, imi place motorizare, imi place pentru ca e fiabil si intretinerea e accesibila, imi place ca e versatil pentru drumurile noastre si nu ultimul rand pentru ca e romaneasca si sprijin economia romaneasca.
  9. 7 puncte
    Bine v-am gasit, Printr-o ciudata situatia, dupa cel putin 10 incercari cu diverse adrese de email, incercare de contact pentru suport admini forum ( toate fara succes), astazi a mers next next cu acceasi adresa de email :). Pesemne s-au aliniata astrele. Cam de 1 luna conduc masina din titlu. Acum are cam 1000 km. Cica pachetul Orange, care sta sigilat prin casa (n-am ce face cu el ). In afara ca "pentru ca rodaj"n-am apasat pe coada pisicii prea tare, pana acum numai de bine. Bine, si eu nu merg decat extraurban ( e aberant sa stai in oras cu medie de 10 km/h!) . Pentru ca toti intreaba de consum ( sincer, e masina noua ( (bine ca e a "muierii" si n-am platit-o eu ca n-am atatia rinichi) si nu inteleg obsesia asta )- sunt cam cum scrie in fisa ei - 6.4 - 6.1 l / 100 km. In primii 300 km fuse cam 6.7 . Fun stuff - posesor de "patruped", prima chestie a fost sa o "blindez" anti par ( huse, etc). Dupa primul drum am zis sa dau un pic parul de pe huse jos mare-mi fu surpriza - plasticul ala mult hulit de toti este perfect! Se curata intr-o secunda. Nici pe departe cum munceam cu orele in Toyota (2004) sa curat imitatia aia de piele si /sau mocheta. La Duster sunt "super auto lavabile", aproape. Nu place ca nu are contraaripi sau cum s-o numi partea de plastic la pasajul rotilor spate- se vedea tabla chioara.. Cam atat despre masina- doar mai vreau sa mentionez (fara a nominaliza , se stiu ei) calitate umana/tehnica a celor cu care am colaborat (pana sa intru astazi aici ), nick-urile lor fiindu-mi familiare. Tot inainte! In afara de valul de hate pe care il vad in ultima vreme pe online-ul romanesc referitor la Duster ( nu mai zic de "nivelul" celor care il creeaza ) sunt un pic dezamagit de ce vad ca si calitate "intelectuala" a posesorilor. Sa intrebi ce inseamna un bec de pe bord (fie vorba intre noi, arata mai mult decat explicit ) atata vreme cat ai in cartea masinii mura-n gura e cam ..dezamagitor. Mi-a placut ca pe acest forum am vazut multe discutii ok, aproape la nivelul celor de pe forumuri UK, RU, FR. Spor in toate, bine v-am gasit si sa crestem in bucuria de a conduce o masina cinstita si d'acilea de la noi. Doamne ajuta si numai bine, Foxu' maxima asta. Mi-a venit "promotia" pe 7.02.2020. Si e valabila pana pe 31.01.2020. Deh, pesemne ca regizorul e de la "Amintiri despre viitor". Cica am un upgrade (prima data cand ma conectez ) gratis in primele 90 de zile. Pesemne ca o sa mi faca si update de SW la medianav (acum am 1.0.10.2, cel cu care a venit).
  10. 7 puncte
    Pe rând: 1. Poți sta lângă mașină, legea îți permite, în cel mai rău caz semnezi pe propria răspundere pentru protecția muncii. 2. 1,6 SCe aka 1,6 16v 114CP aka H4M738 are distribuția pe lanț - vezi poză, la Timing 1,2 TCe aka H5F e tot pe lanț noul 1,3 TCe aka H5H e și el tot pe lanț 3. Dacă consilierul de vânzări e tufă, măcar tu ca și client trebuie să știi ce cumperi (te documentezi înainte) - vorbim de o mașină nu de pantofi Pct. 3 nu e un reproș ci o constatare. Ca să nu mai apară idei, apropo de pct3 de mai sus: Un vecin a vrut Logan II prin rabla, l-am sfătuit către 0,9TCe, el ar fi comandat 0,9TCe aka 898cm3 90CP dealerul a comandat tot "0,9L domle" defapt 999cm3 aka 1,0SCe 73CP. La livrare și plată,tufa de consilier: "domle e 0,9L", ce dracu să mai faci
  11. 7 puncte
    Momentul ala unic (cu o masina luata de noua)... :) Sa speram ca vor fi si mai multi si in la fel de bune conditii ;)
  12. 7 puncte
    Am revenit. Mi-au reparat masina. Ier am ridicat-o de la service. Dupa 2 luni si jumatate de cand a aparut problema si 1 luna si jumatate de stat in service. Nu au mai schimbat cablajul masinii. Nu avea nimic cablajul, l-au masurat de 60-70 de ori. Nu a fost nicio problema cu partea de Adblue cum se credea. A fost un cumul de factori. Prima problema a fost sonda de NOx aval, au schimbat-o, a disparut eroarea care indica defectul ei dar aleator aparea eroarea: verifica injectie + verifica sistemul antipoluare. Asa ca s-a masurat de n ori cablajul care de fiecare data a dat ca este ok. Au verificat tot ce tine de partea electrica a masinii, totul ok. Dupa atatea verificari, norocul a facut ca acea eroare cu verifica injectia + antipoluare sa nu se mai manifeste aleatoriu ci a ramas permanenta. Asa ca au schimbat computerul de injectie si acum totul este ok. Se pare ca in computerul de injectie din fabricatie a fost realizata o lipitura "la rece" care avea o manifestare aleatoare si dadea totul peste cap. Asta a fost motivatia. Cam asta este odiseea mea. Desi erorile erau legate de sistemul antipoluare se pare cu nu a fost nimic devina de pe partea de adblue, sistemul functioneaza ok. O zi buna va doresc tuturor si sa va bucurati de masinute!
  13. 6 puncte
    Inițiatorul are un motor ce necesită ulei cu normă RN0710, unde se încadrează doar 5w40 Elf RN-Tech. 5w30 DPF e doar pentru diesel. Când a apărut 1,3TCe (și mai noul 1,0TCe) Renault a schimbat furnizorul de ulei și norma, astfel că acum ai ulei Castrol 5w30 cu norma RN17 (înlocuiește RN0700+RN0710) pentru benzină. Aveți Fișă de întreținere, ce scrie acolo se respectă, dacă nuse respectă... o faceți pe banii vostrii.
  14. 6 puncte
    Absolut de acord. Noi, publicul larg, nu avem acces la detalii de compozitie. Ne invata practica. Feriti-va de tot ce este low budget, firme chinezesti chiar daca au 10 fulgi si 15 piscuri pe ele... Habar nu am ce au in ele, plastic de PET probabil. Cauciuc mai putin. Carne au destula, multe arata chiar fioros cu crampoane de all teren. Nu fac 2 bani daca plasticul ala nu adera la sosea ! Dusterul este o masina inalta, usoara, nu e de joaca in curbe.... Mai bine all-season (sunt cauciucuri bune facute de marci celebre, chiar daca sunt made in Romania) si care costa...cat 2 anvelope "pirat". Decat un set de vara + un set de iarna facute pe Yangtsu, mai bine o anvelopa All Seasaon cotata. Financiar iesi tot acolo ! Eu mai jos de Debica nu m-am riscat peste iarna. Si am si acolo destule de "marait". Intr-un an am incaltat masina cu Debica Frigo nou noute. Dupa o saptamana am revenit la Nokian-urile vechi de 4 ani...asa de mare era diferenta, mai ales pe apa inghetata. Senzatia ca ai cauciucurile inghetate si ca masina se duce ca pe schiuri e priceless.... Si Debica avea carne noua pe ele, Nokianurile....facusera vreo 30.000 km... Fiecare alege cum doreste insa dincolo de siguranta personala vorbim si de ceilalti. Pietoni, soferii de langa noi.... Dusterul, ca orice SUV nu e prietenos la impactul frontal cu pietonii...si acolo anvelopa face diferenta nu stelele NCAP.
  15. 6 puncte
  16. 6 puncte
  17. 6 puncte
    Colegul care a initiat topicul are Duster cu adblue. Informatia ca la 5-6 plinuri de motorina trebuie un plin de adblue este relativa. Al meu consuma cam 750-800 ml adblue/1000 km. In al meu 4x4 intra 14,4 l adblue deci un plin de adblue ar trebui sa ma tina 15000 km+. Dar consumul este relativ, daca mergi numai in oras o sa fie consumul mai mare de adblue. De unde stiu? Stef13, a scris 2 posturi mai sus, am avut ceva probleme cu masina si am testat si au testat partea de adblue de 100 de ori, desi nu era de acolo defectul. Afirmatia: "arata si poza cu dopul de adblue langa cel de ulei", total eronata. Busonul de adblue este langa cel de umplere cu motorina.
  18. 6 puncte
    Gata a crescut eleronul Am ales sa fie pe negru pt a se potrivi cu bandourile laterale. Pe argintiu totuși am pus o antenuță mica și discretă , coadă de rechin.
  19. 5 puncte
    Gresit, cel mai important aspect este compozitia "carnii", daca e o compozitie "de doi bani" a cauciucului din care e confectionata anvelopa, pot sa aiba "carne" pentru ca o au degeaba.
  20. 5 puncte
    Eu as verifica pompa de inalte, zici ca la start are 180 bar, insa valoarea ar trebui sa fie in jurul a 300+ cu stabilizare pe relanti in jurul a 300. Inginerul acela trebuia sa se conecteze la interfata si sa vada toti parametrii de injectie daca se incadreaza in specificatii. Faptul ca ai gasit doua pungi in rezervor denota 'grija' pe care a avut-o fostul proprietar dpdv al alimentarilor si cine stie cata motorina slaba calitativ, probabil si din aceea luata de la marginea soselei marfa 'CFR', a pus de-a lungul timpului. Deci poate ai bafta sa fie numai pompa de inalte iar injectoarele sa mai aiba viata in ele. De curiozitate, cand ai cumparat masina nu s-au observat simptomele astea?
  21. 5 puncte
    Filtrul de polen (sau de habiltaclu) la Duster PH3 este situat sub bord, in zona pasagerului, latura din stanga. Pentru a putea lucra in acea zona, cea mai buna pozitie este in genunchi, in afara masinii, culcat peste prag. E nevoie de o lampa portabila si o surubelnita scurta cu varf torx. Se desface surubul din imagine si se scoate capacul tragandu-l in plan orizontal, apoi se scoate filtrul. Parerea mea este ca surubul a fost pus pentru a ingreuna lucrurile. Capacul sta destul de bine fixat si fara el. Noul filtru se introduce presandu-l de sus si de jos, la intrare. Pliurile trebuie sa fie in pozitie verticala. Se pune capacul, surubul ala redundant si.. gata. Mai trebuie spus ca filtrul de habitaclu de la Duster PH3 este diferit de cel de la varianta PH2 (vedeti pozele).
  22. 5 puncte
    Salutare colegi, Astazi am montat si eu protectiile la aripi si bandourile pe usi, arata demential. Timp total alocat lucrarii - 3h cu tot cu spalatul masinii... foarte mult mi-a luat curatarea zonei, fiind alb, vedeam toti rahatii de musca care nu s-au dus la spalat, am muncit putin sa curat locurile unde veneau lipite bandoutile si ptotectiile de aripi, dar la final merita pe deplin, arata intr-un alt fel. Deasemenea, joia trecuta au bagat la LIDL bare transversale, menabo, le-am luat cu oarecare strangere de inima, dar dupa ce le-am montat - 20 de min - vreau sa zic ca vin manusa, nu fac foarte mult zgomot, adica se simt ca sunt acolo in mers dar e OK, nu e deranjant nici daca radioul e dat al 8-9 la volum. Iata si poze cu lucrarea:
  23. 5 puncte
    Gata cu distractia.Intoarcerea a fost facuta din 2 bucati.Budapesta Sibiu..Sibiu Bucuresti.AC a fost folosit cam 90% din timp.Mereu 3 pers in masina. Total km facuti 3084. 84km/h... v.m 8.9 L/100 km Km totali 34530 In curand ma apropii de 10.000 km facuti din aprilie de cand am facut revizia. Zonele vizitate au fost capitalele Budapesta si Ljubljana plus Lacul Bled,Pestera Skocjanske,Piran Portoroz(langa Marea Adriatica),CheileVintgar.
  24. 5 puncte
    @ombun, nu cred ca e dracul chiar asa de negru Daca ai fi venit pe acest forum si ti-ai fi prezentat problemele pe care le ai, iti garantez ca ai fi fost intampinat cu multa prietenie si ti s-ar fi oferit informatiile necesare. Dar tonul tau alarmist si postarea laconica au facut sa fii privit cu circumspectie, pentru ca nu ai adus argumente si nu ai prezentat nimic concret. Sa stii ca au avut si altii inaintea ta probleme diverse cu Dusterele (chiar incepand cu prima generatie), iar unele din ele au fost individuale, iar cu altele s-au confruntat mai multi utilizatori. Pe unele chiar le-a recunoscut Dacia si s-au rezolvat pe garantie, pe altele inca nu (motorul 1.2 Tce care la unele loturi mananca ulei e o poveste in derulare, din ce stiu eu). Dupa cum a zis @Kidu mai sus, n-ai sa gasesti masina noua fara absolut nicio problema. Evident ca unele probleme sunt mai grave decat altele, dar in cazul tau in afara de defectiunea Medianav-ului (daca poti descrie mai precis despre ce e vorba?), acele zgomote nu inseamna ca masina nu merge sau ca o sa te lase in drum. Banuiesc ca Dusterul tau trage in continuare la fel, nu a intrat motorul in modul de protectie (limitare de viteza) si nici nu ai adus-o pe platforma. De aia producatorul iti da cativa ani de garantie, tocmai pentru ca nu exista masina perfecta. Faptul ca Dusterul scoate anumite sunete nu e in sine o problema si nu inseamna ca e stricata masina. Trebuie vazut de unde apar zgomotele alea, care ar putea fi cauzele si, respectiv, rezolvarile. Daca ai fi citit pe acest forum (inainte sau dupa achizitie, chiar nu conteaza) ai fi vazut ca sunt mai multi care se plang de acel sirenaj al cutiei de viteze. Cel mai probabil Dacia este constienta de aceasta problema si inginerii cauta o solutie, motiv pentru care ti s-a dat acel termen (luna noiembrie) - probabil atunci vor fi terminat de testat si aprobat rezolvarea. Spre informarea ta, nu mai exista de multa vreme "linia de export" la Dacia. Toate Dusterele sunt produse pe aceeasi linie de fabricatie, asa ca singurele diferente pot fi la piesele in sine (daca e vreun lot cu probleme) si nu la manopera. Nu sta nimeni sa scoata de pe linie un Duster "de Germania" si sa-l aranjeze mai cu grija. Eu zic sa renunti la teoriile conspiratiei, ca dauneaza grav logicii. Asa cum zicea si @taviro mai sus, ia si condu masina macar 3000 -4000 km pe diverse drumuri si ai sa-i descoperi atat partile bune si potentialul, cat si partile mai putin bune, pe care ai sa decizi apoi singur daca sunt atat de grave incat sa nu poti trai cu ele.
  25. 5 puncte
    Pune mufa înapoi la senzorul de curent, asta dacă mai vrei să mai ai baterie - râmăne și eroare stocată Ai încărcare piloatată, iar lipsa acelui senzor determină o încarcare de avarie - nu mai scriu de ce pentru că știi tu ce e acolo
  26. 5 puncte
    Salut @Kidu au fost si discutii despre Dustere dar pe seara doar ca probabil nu am apucat sa ne cunoastem suficient, toti cei de acolo am fost sau suntem membrii vechi ai comunitatii Duster, faptul ca nu prea mai intram toti pe forumuri este alta discutie, lipsa timp... de obicei suntem activi sau foarte activi pe grupurile de fb, unii nu mai avem timp si de forum, sau nu mai avem timp in general, dar voi membrii noi puteti sa incercati sa tineti forumul activ. Important este ca la intalnire ne-am simtit toti foarte bine.
  27. 5 puncte
    Salutări, dragi Dusteriști. Doresc să vă informez că tocmai am avut parte de o seară foarte lungă cu o sesiune de somn foarte foarte scurtă. Ce să mai: distracție totală Platforma pe care este clădit forumul avea nevoie de un update la ultima versiune, existând deja o diferență destul de mare între cea pe care o rulam noi pe forum și cea disponibilă pentru actualizare iar asta putea cauza riscuri de securitate, diminuare a performanței de încărcare a paginilor și nu numai. Doresc așadar să vă mulțumesc pentru răbdare și să îmi cer scuze pentru întreruperea funcționalității forumului pentru câteva ore bune (procesul de update a început aseară, mai exact începând cu ora 00:20). Planul de hosting pe care îl folosim momentan are din păcate destul de multe limitări la nivel de funcționalitate în partea de panou și lucruri care în mod normal ar fi trebui să ia maxim o oră au luat vreo 12-13. Iau în considerare să îl schimb curând cu ceva mai performant, cu mai multe funcționalități, însă asta va ridica și costurile în mod evident. Așa că, în caz că vedeți reclamele (și nu folosiți un plugin care le ascunde - că tot veni vorba, ar prinde tare bine forumului dacă nu ați ascunde reclamele, măcar cât timp sunteți pe site aici) , vreau să știți că acestea au menirea de a produce venituri care ne vor permite să hostăm forumul pe un server mai performant și în același timp să promovăm și mai mult forumul, astfel încât tot mai multe persoane care au un Duster sau vor să își cumpere unul să ne găsească mai ușor. Mă gândesc la ceva campanii targetate de Facebook Ads și nu numai însă asta când o să existe buget pentru așa ceva. Momentan tot ce reușim să adunăm ca forum (în mare parte din Google Adsense) pleacă spre hosting, licență și activități de mentenanță. Că tot veni vorba de bani, doresc să cunoașteți faptul că orice reclamă pe care dați click (care se află pe forum) poate fi o sursă de venit pentru acest forum, mai ales în varianta în care, în urma clickului, ajungeți să și achiziționați ceva de pe site-ul respectiv. În funcție de fiecare campanie, există un mic comision care revine forumului. Vă pot garanta însă un lucru: nu se îmbogățește nimeni de pe urma acestor reclame iar rata de click-uri și de achiziții în urma acestora (pe link-urile care au această funcționalitate) este momentan foarte mică (undeva la un total de 50-70 de click-uri pe lună) în urma cărora nu s-a cumpărat nimic până în momentul de față, de aceea am menționat mai sus că tot ce adună forumul în prezent, vine de pe Google Adsense (reclamele care nu au comision la vânzare ci per impresie/afișare). Ne îmbogățim însă cu ceva mult mai valoros decât banii și anume cu o doză mai mare de cunoștință. De aceea acest forum este aici și de aceea îl susțin. Presupun că de aceea o faceți și voi. Legat de update, v-aș ruga tare mult să semnalați aici orice probleme întâmpinați legate de funcționalitatea forumului de aici încolo (în caz că vor exista după acest update). Site-ul ar trebui să se miște mai repede și să fie să fie mai protejat de aici înainte. Posibil să experimentați inițial viteze puțin mai mici la încărcarea anumitor pagini dat fiind faptul că noul update a reindexat conținutul existent + codul iar browserul vostru s-ar putea să aibă nevoie de un refresh de cache așa că s-ar putea să reîncarce paginile pe care le-ați vizitat deja încă o dată la prima vizită de acum înainte. Vă mulțumesc pentru înțelegere și pentru implicarea voastră în comunitatea noastră. Cu respect, Admin ForumDuster.ro
  28. 5 puncte
    Dezghetarea lunetei/ oglinzilor merge doar cu motor pornit ! Siguranța e de 40A și se află în compartimentul de siguranțe motor
  29. 5 puncte
    Stiu ca imi voi atrage niste injuraturi dar cred ca si bricolajele pe care le-ai facut la masina legat de montarea carligului au deranjat cu ceva functionarea dezaburirii .. mi-e cam greu sa cred ca a scapat neverificat aspectul asta de catre cei de la fabrica. P.S. : Parerea mea este ca Duster-ul e o masina totusi corecta pentru pretul cerut
  30. 5 puncte
    Poza cu jantele Nu cred ca ar conta marimea,vecinu are pe phase 1 jante de 18 zoll..
  31. 5 puncte
    No offense dar ti s-ar parea normal ca u nmembru nou al forumului (si *nou* intr-ale auto) sa isi ia teapa cu asa ceva? si ceilalti membri doar sa priveasca asa ceva fara sa spuna nimic? E vorba totusi de bun simt si de colegialitate, putem merge mai departe si sa vorbim si de siguranta. Daca ar intra in tine unul datorita acestor cauciucuri ce ai mai spune atunci? Sper ca nu totusi. Multumim colegilor pt vigilenta si promptitudine. Asta e adevarul NO OFFENSE, si eu as gasi ce sa vind, dar ii respect pe ceilalti si dau la fier vechi
  32. 4 puncte
    Dragi colegi si prieteni, Dupa o pauza de un an, revenim in forta cu organizarea unei intalniri in frumoasa noastra Delta a Dunarii. Programul propus este urmatorul: Ziua 1 – 28.06.2019 Sosire in Satul de Vacanta CampoEuroClub unde veti fi intampinati cu o surpriza culinara din partea gazdelor. Cina cu preparate traditionale din peste. Optional meniul se poate adapta in functie de preferinte (porc, pui). Concurs de karaoke pe echipe sau program optional de distractie pentru care va punem la dispozitie sah, table, tenis de masa, remi, carti de joc, billiard. Ziua 2 – 29.06.2019 Mic Dejun Optional plimbare cu ambarcatiunile proprii pe canalele principale si lacurile din Delta Dunarii pentru a admira frumusetea Rezervatiei Biosferei Deltei Dunarii – patrimoniu UNESCO si multitudinea de pasari pentru care este renumit acest loc (egrete, pelicani, cormorani, starci, lebede) revenite din tarile calde. Pranz (pranzul si cina vor fi preparate cu bucate traditionale din peste; optional porc sau pui). In zilele calduroase va puteti distra si racori in piscina Satului de Vacanta! Optional plimbare off-road: Cu Dusterele pe maidan. (revin cu o propunere de traseu si pret - va include transferul cu BAC-ul). Optional : pentru pescarii pasionati organizam pescuit pe canalul Arhipenco. Gratuit veti avea la dispozitie sah, table, tenis de masa, remi, carti de joc, billiard. Cina festiva cu foc de tabara Se va incinge o petrecere cu muzica si ambianta placuta Ziua 3 – 30.06.2019 Mic dejun continental Ne vom lua la revedere si vom ramane cu amintiri minunate din Delta Dunarii. Informatii suplimentare: Parti din program vor fi organizate impreuna cu dumneavoastra! In zona restaurantului nu se pot consuma produse din afara unitatii! Cazarea este in regim double. Copiii pana la 7 ani au gratuitate la cazare daca nu solicita pat suplimentar. Pat suplimetar in camera – 15 lei/zi. Masa pentru copii se plateste a la carte. Exista posibilitatea si camparii cu rulota sau cortul pentru cine doreste. Plimbarile se organizeaza la fata locului. Accesul se poate realiza atat pe cale fluviala in maxim 30 min cu ambarcatiunile noastre sau cu pasagerul (prima oprire pe traseul Tulcea-Sulina), cat si terestru, pe drumul national Tulcea-Murighiol pana in localitatea Nufarul (13Km), de unde se va traversa Bratul Sfantul Gheorge cu BAC-ul, urmand apoi un traseu de doar 7 Km pana la CampoEuroClub din Partizani. http://www.campoeuroclub.ro/ Costul sejurului cu cazare la CampoEuroClub este de 295 lei/pers./sejur (loc parcare masina gratuit). Early booking: pentru plata avansului pana la data de 27 mai 2019 tariful este de 255 lei/pers/sejur (in limita locurilor disponibile). Costul pentru cei care doresc cazare la Rulota este: Amplasare rulota – 13 lei/zi Loc parcare masina 11 lei/zi Pret/persoana – 9 lei/zi Curent 4 A - contoar individual sau de grup Costul pentru cei care doresc cazare la Cortul este: Amplasare cort 13 lei/zi Loc parcare masina 11 lei/zi Pret/persoana 9 lei/zi Pentru cei care doresc camparea la rulota/cort se mai adauga si costul de 155 ron/persoana pentru mesele inculse in pachet la locatia si cu meniul mentionat mai sus. Pentru cei ce doresc sa vina este necesar achitarea unui avans de 90 ron/pers iar restul se achita la receptie la sosire. Va rugam sa mentionati la plata avansului urmatoarea informatie: "Avans INDDD - 28 - 30 iunie" Rezervarea locurilor se face pana in data de 24 iunie in limita locurilor disponibile (pentru camere). Camere disponibile = 19 (38 locuri). Se poate pune pat suplimentar pentru copii la pretul de 15 lei/zi. Rezervarea locurilor se face in ordinea inscrierilor cu un mail de confirmare catre adresa de mail: [email protected] Contul pentru avans este: SC Campo Euro Club SRL Banca: Unicredit Tiriac Bank SA Tulcea Cont: RO49 BACX 0000 0005 7168 3000 Pentru orice informatii nu ezitati sa ma contactati la email [email protected] sau la telefon 0740306618. Ne vedem in Delta Dunarii! Cu drag, Cristina Gherna-Stocklosa
  33. 4 puncte
    30000 km. Recent am avut ocazia sa testez masina la drum lung, mergand circa 2000 de kilometri doar pe autostrada. La o viteza constanta de 135 km/h pe gps (vitezometrul masinii indica cu 5 km/h mai mult), cu o cutie pe pavilion si 150 kg incarcatura, consumul mediu masurat la pompa a fost de 7.6 litri/100 km. De remarcat faptul ca acea cutie de la Thule nu scoate niciun zgomot la viteze mari. La -15 grade Celsius n-am avut probleme cu pornirea, insa am observat ca la temperaturi sub -5 grade se blocheaza camera marsarier in sensul ca nu se vede nimic pe ecran. Isi revine intotdeauna abia dupa cateva minute. Deasemenea, am observat ca, la temperaturi negative, medianav-ul porneste singur pe radio atunci cand descui masina (si sunt sigur ca nu l-am uitat deschis). Alte ciudatenii n-am observat. Cum multe din pozele mai vechi vad ca s-au sters, pun niste fotografii recente cu Dusterul la zapada.
  34. 4 puncte
    Eu din cate stiu, sunt pe benzina, motorina sau electrice. Cel de pe Duster este pe benzina si foloseste benzina din rezervorul mare al masinii. Este conectat si la sistemul de ventilatie din interior, cand antigelul atinge o anumita temp, porneste si ventilatorul, astfel se dezgheata si geamurile. Pe motorina am pe Touran, doar ca acesta este mai simplu, porneste odata cu motorul la temp sub +5° si incalzeste apa mult mai repede.
  35. 4 puncte
    Da. Este montat in Germania, asa am cumparat masina. Important este ca functioneaza, setez ora si timpul de functionare, apoi se incalzeste motorul, se dezgheata geamurile si se schimba atmosfera in masina. La pornire, motorul trece imediat pe GPL.
  36. 4 puncte
    Prima noastră ieșire la zăpadă, la statuia Inima lui Iisus din Harghita: free image hosting website
  37. 4 puncte
    Bine v-am găsit , sunt proaspăt posesor de Duster , af 2011 , 4×4 , benzină+gpl prins
  38. 4 puncte
    Salut. Din experienta personala. Sunt posesorul unui Duster 1..5.DCI 110 cp 4x4 de doi ani. La putin timp dupa achizitie am observat tremuratul la realanti si o usoara ezitare in demaraj. Ocazional si miros de motorina nearsa. Am dus tractorasul la dealer-ul local care a constatat cu fermitate ca totul e OK. M am bucurat initial dar cu toate astea ma simteam de parca as avea un SAVIEM sub mine. Consumul mai mare decat ma asteptam m-a facut sa suspectez injectoarele. Dealerul a facut "testul injectoarelor" , nu stiu ce inseamna asta precizand din nou ca totul e ok. Mirosul de motorina nearsa devenise insuportabil. Dupa verificarile la daler am verificat turbina, EGR cablaje softuri ...etc. Am mers la un atelier specializat in instalatii de injectie care mi-au spus ca injectoarele par sa fie OK. Periodic se aprindeau prin bord penrtu scurte perioade de timp diferiti martori dar insuficient pentru o diagnoza au spus mecanicii. Dupa o oarecare perioada de frustrari am mers la un mecanic "minune" care cu urechea (la propriu) a identificat un injector defect. L am inlocuit pe cel identificat ca fiind defect si au disparul ezitarile treipidatiile mirosul si a scazut si semnificativ consumul . Precizez ca instalatia este siemens iar injectorul unul SH. Am intrebat mai multi "cunoscatori" despre probleme de identificare a defectiunii injectoarelor si au dat timid din umeri. Sper sa fi fost de ajutor cuiva pe aici. Si un alt simptom era acela ca de obicei la rece in demaraj pe linga acea ezitare scotea un consistent fum alb puternic mirositor a motorina nearsa. Pentru care am verificat inclusiv injectorul de motrina din pdf. suspectindu l de pierderi. Acestea dupa ce dealerul si ai alti mecanici au spus clar ca injectoarele sunt OK. Daca aveti intrebari , cu mare placere. Am ramas usor marcat dupa acest eveniment prin care un autoturism cu constructie relativ simpla a prezentat o defectiune asa de greu de diagnosticat.
  39. 4 puncte
    Știi tu ceva dar greșit: 2010-2013 = Duster ph1 aka H79 2013-2017 = Duster ph2 aka H79ph2 2017 - prezent = Duster ph3 aka HJD incorect denumit Duster II, 2017, 2018, 2019 etc
  40. 4 puncte
    Am incercat sa ma racoresc in Apuseni - Boga - sub Padis. https://photos.app.goo.gl/hoJhddTR2csTaQcD8
  41. 4 puncte
    Inceput de sezon la ciuperci: https://photos.app.goo.gl/TNaMfUFLHqPjeR7C9 https://photos.app.goo.gl/dkMoTYKfsdXUMx3M7
  42. 4 puncte
    2017 + 8900km = mașină în garanție = revizie + reset în reprezentanță. P.S. Completează corect profilul
  43. 4 puncte
    Lista de verificări e lungă, printre cele mai importante: -corespondență VIN uri (serie șasiu VF1HJDxxxxxxxxxx) acte - parbriz stânga jos-oală amortizor dreapta față, stâlp B dreapta -echiparea să coincidă cu factura -pachetul legislativ (stingător+trusă+2triunghiuri) -integritatea mașinii(lipsă lovituri zgârieturi)
  44. 4 puncte
    În sfârșit am primit-o și am fost la o plimbare cu noua achiziție, un 1,5 DCI 4*4 echiparea Prestige. Sună bine, merge bine, un pic cam scurte treptele, în rest încă îl mai descopăr. Pana acum însă îmi place mult, poate și pentru că e prima mașină nouă pe care am avut-o.
  45. 4 puncte
    Ca sa nu lasam sa se depuna praful, doua poze din wendul trecut, langa Ceahlau, respectiv Rarau.. Consumul verificat la cel mai recent plin (la 677 km) a respectat regula si de data asta: 4.4 pe CB, 5.4 la pompa.
  46. 4 puncte
    Dupa ceva vreme a venit si randul lui Duster sa mai primeasca una alta respectiv: - colantat cu folie transparenta ORACAL inca de anul trecut dupa ce a fost revopsit pe CASCO. Din iunie pana acum este ca la inceput si nu imi mai pasa de gainati sau zgarieturi superficiale. Aici nu am ce poze sa atasez ca nu se vede nicio diferenta - navigatie - camera marsarier integrata in lampa de numar - courtesy light (a fost un moft de-al meu dar se vede bestial) - banda led pentru stop pe frana (ceva mai calitativ) Poze mai jos (nu foarte reusite, in realitate totul arata mult mai bine) si daca aveti intrebari va raspund cu drag. Inafara de colantare restul au fost montate de mine.
  47. 4 puncte
    Atentie, proiectoarele de ceata sunt pentru a fi vazut in conditii de ceata si nu pentru a vedea tu, nu e musai sa iti asigure un flux luminos suplimentar.
  48. 4 puncte
    Sa le luam pe rand, desi asa cum ti-a recomandat si colegul, cea mai edificatoare parere o ai de la un drive-test fie la dealer, fie cu masina vreunui cunoscut. Am ales 1.5 dCi pentru este un motor care si-a dovedit fiabilitatea si nimeni nu poate contesta asta, am vrut sa evit 1.2 TCe-ul si nici nu ma omor dupa benzinarele aspirate chit ca sunt motoare fiabile si alea. Acum tu mai ai o optiune in plus, 1.33 TCe insa depinde de tine daca vrei sa iti asumi sau nu "bolile copilariei" pe care acest motor le va intampina. Banuiesc ca asta vrei sa eviti si alegi Diesel. Revenind la Diesel eu zic sa stai linistit pentru ca un motor cu norma de poluare Euro VI o sa circule linistit vreo 10 ani de acum incolo oriunde in Europa. Nu te mai lua dupa toata campania media care rostogoleste multe informatii pe nemestecate si de multe ori mai mult dezinformareaza decat informeaza. Consumul este foarte bun, depinde si de stilul de condus, dar pot spun cu mana pe inima ca Dusterul dCi chiar e o masina care tine cu buzunarul omului atat la consum cat si la fiabilitate, zic asta banzandu-ma si pe generatiile anterioare. Despre caroserie si rugina zic sa ca e prematur dar uitandu-ma tot la generatiile anterioare nu am motive de ingrijorare. La capitolul probleme as mentiona ca la Blue dCi sunt inca unele probleme nerezolvate la unele masini cu injectia de AdBlue. Mai bine iti povestesc despre asta proprietarii de Blue dCi. Bafta!
  49. 4 puncte
    Omule, nu e cazul sa ne iei la misto, nu suntem nici noi de azi de ieri dar ce vinzi tu sunt niste gunoaie. Nimeni nu isi pune cauciucuri mai vechi de 10 ani, eu nu mi-as pune nici mai vechi de 5, mai ales alea de iarna. Compozitia chimica a cauciucului si felul cum a fost afectat de timp il face sa se comporte total diferit fata de primii ani, indiferent ca are sau nu uzura. Pana una alta tu vrei sa iti vinzi marfa, nu te-am chemat noi aici si acum facem mofturi la oferta. Ca sa vezi totusi cat de aberant e pretul tau, uite aici niste cauciucuri rusesti, nu sunt ele cine stie ce brand dar sunt noi si si-a luat un coleg de pe forum care e multumit de ele: https://www.anvelopecalifornia.ro/anvelope-215-65-r16-kama-515_53_ro Trei ani sa tina si sa le schimbi dupa si tot nu iti iei opincile alea pe care vinzi tu. No offence dar asta e adevarul.
  50. 4 puncte
    Am citit în topicul acesta de m-am minunat, numai aberații din multe puncte de vedere, sunt posesorul unui Duster noul model fabricat 2018 februarie, confort cu ceva în plus!!!!! motorizare 1.5 cdi, 110 CP, 4x4, băi nu am cuvinte despre mașinile, auto made Germany, dar vreau să întreb pe cineva din acest topic, știe cu cât se plătește confortul oricărui auto fabricat în altă țară?....scump, tată scump, dincolo era mai ieftin...vorba unei reclame, uite ăștia de la Dacia făcură așa pe oltenește și ”mașinii” pentru noi cei săraci....dar noi și cu garanție 5 ani sau 100.000 Km....Iar în altă ordinne de idei dacă unul compară Golf VI cu Duster...trebuie să ai cunoștințe ”tari” în auto.....nu o compari niciodată chiar dacă acel Golf VI este 4x4...pe unde bagi Dusterelul....Golful !!!! nu aș recomanda niciodată (să-l bag pe văgăunele pe unde merge un Duster 4x4)...să citesc un clasic în viață și care ar fi postat aici. Iar referitor la preț....câte miare EURO peste 20.000 EURO a mai dat la Golful VI????...ehe uite aici am vrut să ajung cu preț calitate.....pentru unii care spun că aș vorbi și aș posta în necunoștință de cauză....am avut BMW 316I fabr 2003 nou cumpărat de un pensionar din Germania 4 Me....dar nu pot să vă spun prețul de achiziție ...că acel preț este 2 Duster Prestige 2x4 benzină cu EDH....așa că dacă venim cu vrăjeli de doi lei...nu își au rostul comentariile, și am mai lucrat cam 10 ani la un producător auto autohton....nu prea mă pricep eu chiar la toate, dar dacă vb de confort, consum, putere, preț achiziție, plus off road care are.....din documente oficiale...Noul Duster este cel performant SUV din Europa, raportat la calitate / preț, motorizare / consum/greutate.....păi ce făcuși măi nene mă????? Dar una peste alta vis a vis de franțuzoaice, italience, germanica și alte țări din Europa....uitasem Spania că tot ai unde săte plimbi pe 15 000 Km autostrăzi.....se vândură Duster cam peste 2 mil unități? uau...daună totală...cum Dacia Mioveni?...O zi bună la toți chiar și la cârcotași...să nu aveți niciun eveniment cu auto pe care le dețineți!
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+02:00

×
×
  • Creează nouă...