Sari la conținut

Clasament

Conținut Popular

Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 23.04.2012 în toate secțiunile

  1. Tutorial actualizare harti MediaNav gratis cu Supermodd Eu personal am cumparat de curand un Duster din 2017 la mana a doua si am descoperit MediaNav-ul. Am fost incantat de navigatie cand am vazut ca are si aplicatie iGO pe care o folosesc de multisor pe mobil si sunt multumit de ea. Dar m-am enervat cand am vazut ca hartile sunt din 2014 si pentru actualizare se cere vreo 100 Euro. Astfel am cautat pe net si am inceput a gasi diverse metode Menavrus, Menaco, Kwid, Supermodd, MediaNav Plus si alte versiuni. Ideea de la care am plecat a fost de a updata in mod gratuit hartile navig
    12 puncte
  2. Salut! Am Duster-ul de 2 saptamani. Stiu ca inca varianta 4x4 cu 150 cai este foarte fresh, deci daca aveti intrebari legat de aceasta varianta va stau la dispozitie (cat ma pricep).
    12 puncte
  3. În sfârșit am primit-o și am fost la o plimbare cu noua achiziție, un 1,5 DCI 4*4 echiparea Prestige. Sună bine, merge bine, un pic cam scurte treptele, în rest încă îl mai descopăr. Pana acum însă îmi place mult, poate și pentru că e prima mașină nouă pe care am avut-o.
    12 puncte
  4. Întotdeauna a fost teama de nou. Când a apărut Supernova multora le era frică de electronica și senzorii motorului de 1.4 MPI și ridicau în slăvi vechea berlină cu motorul ei conceput în urmă cu peste 30 ani. Apoi a apărut Solenza. Aceiași indivizi spuneau că Solenza este vai de capul ei, iar Supernova este foarte bună. După care a apărut Loganul, iar paroxismul a atins cote maxime. Până și Oltcitul era văzut ca fiind mai bun, iar când s-a scos Solenza din fabricație a ajuns să fie vândută SH mai scumpă decât fusese nouă. De asemenea când Dacia a scos motorul de 0.9 TCE aceiași indivizi î
    10 puncte
  5. Dupa 6 luni de condus Dusterul sunt foarte multumit de masina. Cu 14700 euo am luat o masina noua cu destul de multe dotari si tractiune 4x4. 1. Plusuri: -Motor 1.6 benzina pe o masina noua: o raritate in ziua de azi. Motoarele mici cu turbo sunt fantastice dar nu stiu pentru cat timp si din acest motiv cautam un benzinar fara turbo cu ceva putere. Chiar daca trebuie turat putin mai mult, benzinarul H4M nu m-a dezamagit pana acum. Merg prea putin ca un diesel sa fie rentabil. Daca ar fi fost acest motor pe Stepway n-as fi postat aici... -4x4 la pretul specificat mai sus.
    10 puncte
  6. Este vorba de al doilea meu Duster, de data aceasta un model 2018 4WD, motor tip K9K 1.5 dCI 110 cp, cutie de viteze M6, culoare Beige Dune, echipare Prestige la care am adaugat ca optionale BSW (avertizare unghi mort), sistem camere multiview si card de acces cu functia maini libere. Avansul a fost achitat pe 4 Ianuarie, data fabricatiei apare ca fiind 5 Martie iar masina a ajuns la reprezentanta Dacia pe 15 Martie. Am ridicat-o insa cu o intarziere de o saptamana deoarece intre timp a aparut programul "Rabla" si am vrut sa profit de avantajele oferite: 1400 euro prima de casare, 500 euro red
    9 puncte
  7. De citit înainte de a face un nou topic pentru mașina personală ! Duster e un model ce se fabrică începând cu 2009: Duster ph1 (phase1) 2009 - 2013 , codul modelului e H79** Duster ph2 (phase2) 06/2013-11/2017 , codul modelului e H79ph2** Duster ph3 (phase3 sau Duster II *) 12/2017 - 08/2021, codul modelului e HJD** Duster HJD ph2** 09/2021 - prezent * prima e denumirea internă, a 2a comercială ** Veți vedea scris câteodată H79 sau X79, HJD sau XJD ( H=versiune caroserie SUV, X=orice tip de caroserie) ambele versiuni sunt corecte
    9 puncte
  8. Hop so io cu poze: https://photos.app.goo.gl/go9S8NWgmTRE3Z7fA
    9 puncte
  9. din 2011 pana acum, nimic neasteptat. doar surprize placute. 222222 km pe 12 mai.
    9 puncte
  10. Cand ai folosit ultima data 4X4 si cam cat la suta din timpul in care conduci Dusterul ai nevoie de 4X4? Majoritatea dintre noi le folosim in oras si mai putin pe drumuri neasfaltate unde si acolo nu e neaparat nevoie de 4X4. Asta nu inseamna ca nu sunt colegi off-roaderi in adevaratul sens al cuvantului insa daca e masina familiei ma cam indoiesc ca iti permiti sa iti bati joc de ea pe nu stiu ce coclauri uitate de lume. Imi place Dusterul ca aspect, imi place motorizare, imi place pentru ca e fiabil si intretinerea e accesibila, imi place ca e versatil pentru drumurile noastre s
    9 puncte
  11. Buna ziua! Pentru cei interesati sa-si monteze singuri accesoriile gen : bandouri usi, protectii aripi sau aparatori noroi Si un videoclip cu inlocuire cotiera Duster 2018.
    9 puncte
  12. Dupa 2 luni de tramvai iaca si Dusterul meu ! M-am indragostit lulea fratilor ! E bestiala! Rapitoare!
    9 puncte
  13. Dacia Duster, Orange Atacama, 1.6 SCE, 114 cp, 4x4, Prestige.Adaugate si optiunile keyless entry, camera multiview, senzor unghi mort si harti, iar ulterior in reprezentanta bullbar, praguri, protectii aripi si portiere, eleron. Dupa 3 saptamani are deja 1200 km, super multumit de masina, chiar neasteptat de multumit.?
    9 puncte
  14. Revin cu câteva opinii după 450 de KM Pro: - insonorizare - Cruise control - un mare plus pe drumuri europene și pe naționale când nu este trafic - ținuta de drum excelenta - scaune confortabile în comparație cu Logan 1 și Logan 2 ce le-am deținut - interior bine legat, nu se aud zgomote de la plastice asa cum se auzeau la logan (noi fiind amândouă pe care le-am deținut) - sunetul celor 4 boxe este unul clar, chiar și cu volumul aproape la maxim - mare + pentru sistemul bluetooth - în comparație cu Loganul 2 au schimbat ceva, nu știu ce dar când vorbesc la telefon interl
    9 puncte
  15. Nou posesor de Duster 2018. Masina este impecabila din toate punctele de vedere.
    9 puncte
  16. Saptamana trecuta am avut parte de o zapada mai serioasa in oras, placerea mea. Cu scuturi peste tot si cauciucuri bune masina a infruntat zapada "like a champ", apogeul fiind mersul (cu destinatie , ca tre sa fim si utili ) pe un drum prin camp , zapada viscolita cu mini-dune de 10-20-30 cm asezate perpendicular pe drum. Aveam lopata la mine, deci am mers vitejeste cu 20-30 km/h constant, spargand dunele de zapada cu scutul. Mai era si soare. Magic moment. Inca o poza dupa vreo doua cerculete: Desigur ca topirea zapezii si jegul de pe strazi si'
    9 puncte
  17. Deviza acestui forum este: RESPECTA, AJUTA, INDRUMA SI ASCULTA, daca nu te regasesti in aceasta fraza te invitam sa cauti alta comunitate (forum), multumim! Reguli generale Aceasta comunitate online, recunoscuta in lumea internetului sub denumirea de forum, a fost infiintata in anul 2010 pt a sustine si a aduce impreuna pasionatii Dacia Duster, pasiune ce se traduce in discutii despre modelul mai sus amintit. Daca doresti sa faci parte din aceasta comunitate, te rugam sa parcurgi cu atentie regulile mentionate in randurile de mai jos, pentru a nu avea neplaceri ulterioare.
    9 puncte
  18. Bine v-am gasit, Printr-o ciudata situatia, dupa cel putin 10 incercari cu diverse adrese de email, incercare de contact pentru suport admini forum ( toate fara succes), astazi a mers next next cu acceasi adresa de email :). Pesemne s-au aliniata astrele. Cam de 1 luna conduc masina din titlu. Acum are cam 1000 km. Cica pachetul Orange, care sta sigilat prin casa (n-am ce face cu el ). In afara ca "pentru ca rodaj"n-am apasat pe coada pisicii prea tare, pana acum numai de bine. Bine, si eu nu merg decat extraurban ( e aberant sa stai in oras cu medie de 10 km/h!) . Pe
    8 puncte
  19. Filtrul de polen (sau de habiltaclu) la Duster PH3 este situat sub bord, in zona pasagerului, latura din stanga. Pentru a putea lucra in acea zona, cea mai buna pozitie este in genunchi, in afara masinii, culcat peste prag. E nevoie de o lampa portabila si o surubelnita scurta cu varf torx. Se desface surubul din imagine si se scoate capacul tragandu-l in plan orizontal, apoi se scoate filtrul. Parerea mea este ca surubul a fost pus pentru a ingreuna lucrurile. Capacul sta destul de bine fixat si fara el. Noul filtru se introduce presandu-l de sus si de jos, la intrare. Pliurile treb
    8 puncte
  20. Salut. De vineri am intrat in posesia dusterului, 1.5dci, 4wd, dupa cca 2 luni jumatate de asteptare. Dupa primii 500 de km sunt foarte multumit de masina. Este silentioasa, trage foarte bine, mult mai stilata parca fata de modelul anterior. Nu am depasit 110 km/h iar turatiile cam la max 2500. Ca si consum pe cb , bineinteles ca este irelevant fiind in rodaj, 5,3 l/100, preponderent facuti pe dn- cca 310, pe autostrada -150 si cam 45 km in oras. Numai bine.
    8 puncte
  21. De ceva timp au inceput a echipa noile modele si aceasta noua generatie de MediaNav ce pare o combinatie intre vechiul MediaNav si R-Link 2. Acest model de unitati este identificat ca si ULC4.5, si cum e urmasul lui ULC4.0 (denumit si MN3) acesta e numit acum MN4. Nu puteam sa nu incerc sa vad ce e pe acest nou sistem, si astfel mi-am luat o unitate ce s-a dovedit a fi AV (Media Display) fara functie de navigatie, pentru teste. Dupa multe suisuri si coborasuri, am testat tot ce sa putut, am scos-o din "Config Diag Tool" si apoi am stricat-o iar in incercari de
    8 puncte
  22. Am un prieten care are aproape 400.000 km cu 0.9 tce in regim taxi, oare ala ce o fi facut de l-a tinut atata motorul? Si in km astia a schimbat doar de 2X bobinele de inductie. dar bine aici e vorba de 1.0 Tce care e foarte slab si prost conceput si cum ai zis si tu la max 200.000 km crapa. Eu am 1.0 tce si cand merg pe gaz nu are nicio putere si de multe ori urmaresc prognoza meteo pentru urmatoarea zi sa vad cum bate si ce putere are vantul ca sa ma pot misca cu dustarelul, ca tare grea este aceasta masina.... Ca sa nu mai zic cand iau pasageri cu mine ca de, mai trebuie sa fac si
    8 puncte
  23. E in curte. Azi am fost după ea. Păcat că nu prea am unde să mă dau cu ea....
    8 puncte
  24. Chiar daca sunt de mult timp membru al forumului, iar dusterul l-am cumparat din mai 2010 (cred ca printre primele 4x4 livrate), nu i-am facut topic de prezentare pana acum. E vorba de un 1,5 dci de 110 cp 4x4 (K9K*898 TL8) alb frigider, echipare Laureat cu ESP, geamuri electrice spate si volan imbracat in piele (cred ca era in pachet cu ESP-ul). Acum are aprox. 125000 km. Pana acum i-am facut urmatoarele modificari: 1. Montat arcuri HR +3cm 2. Izolatie fonica in interior cu material bituminos STP, un material pe baza de vinil (foarte greu) si pasla autoadeziva 3.
    8 puncte
  25. Salut! Sper să nu greșesc topicul. Am făcut comandă pe 31 mai (plătit avans) pentru un TCe 150 4WD Confort. Vocea clientului m-a anunțat că pe 19 iulie iese din fabricație. De fapt pe 19 iulie am intrat în posesie. Am fost plăcut impresionat nu numai de faptul că am primit mașina înainte de vacanța din august, ci și de felul în care am fost tratat de Vocea Clientului. Peste Comfort am luat Pack Parking (senzori + cameră bară spate) + Medianav. Accesorii: Cameră 180 bară față, “multi-mode” (cred că sunt 3 moduri de display a imaginii).. Despre mașină. Am făcut în două zile 5
    8 puncte
  26. Salut, Dupa lungi asteptari in sfarsit am prima masina noua! Cele de dinainte au fost Trabant 601, Dacia 1310 si Logan 1.4. Si ma bucur ca e tot marca autohtona si mai ales Duster. L-am luat prin Rabla si l-am ridicat pe 23 aprilie de Sf. Gheorghe asa ca l-am "botezat" Ghita! Am ales varianta Comfort, alb (mai am o pisica si un caine cu blana alba, asa ca o sa fim o gasca de "White Walkers" sic!) cu dotari suplimentare MediaNav si pachet parking. Mi-as fi dorit si Clima automata, dar ar fi trebuit sa iau Prestige si la momentul respectiv nu ma incadram. Ca motor dupa multe "sapaturi"
    8 puncte
  27. Te salut, @ionuts. Cu tot respectul te invit sa recitesti sectiunea 4 din regulile forumului: https://forumduster.ro/topic/1717-regulament-de-functionare-si-utilizare-forumdusterro-important-citeste/ Limbajul tau este ofensator, deloc colegial si te asigur ca nu isi are locul pe un forum civilizat ca acesta. Tin sa iti readuc aminte ca aici suntem toti colegi si interesul nostru ar trebui sa fie doar acela de a impartasii cu altii experientele noastre, de a face schimb de experienta si de a ne ajuta unul pe altul. Te asigur ca nu este loc de asemenea remarci precum cea de mai jos s
    8 puncte
  28. A sosit in sfarsit ,dupa aproape patru luni de asteptare ,si 1,5 Blue Dci 4x4 mult dorit.Sambata trecuta am fost la dealer sa-l vad.L-am pornit si pot sa zic ca e mult mai silentios decat celalat Duster 2015 pe care il am .Peste doua zile pot sa merg sa-iau ,deocamdata cu numere rosii.Am ales versiunea Prestige cu absolut toate dotarile .
    8 puncte
  29. Gata, așteptare a luat sfârșit! Voi reveni și cu un feedback pertinent după câțiva km
    8 puncte
  30. De la ultima postare, s-au adunat cateva modificari: Headache Rack cu plasa metalica. Cutie de aluminiu custom made, vopsita in negru. Snorkel Duster cu cap Safari. LED bar 106 cm. Prelungiri rollcage cu suport pentru haion, custom by Mudster. Haion cu suport roata de rezerva custom by Mudster. Bare Metalice fata si spate custom by Mudster. Suport numar inmatriculare iluminat by Mudster. Stopuri LED negre. Troliu Warrior Spartan 6000lbs cu sufa sintetica si suport by Mudster. Toate lucrarile au fost executate de Mudster, inclusiv vops
    8 puncte
  31. Condiţii pentru repornirea automată a motorului: Funcţie Stop&Start dezactivată de şofer SAU viteza vehiculului depăşeşte 5 km/h (deplasare vehicul = pornire automată) SAU este selectat marşarierul (numai cutie de viteze automată deoarece cu o cutie de viteze manuală şoferul prima dată debreiază) SAU cauză modul de comandă motor: temperatură lichid de răcire motor < prag + isteriză SAU cauză modul de comandă motor: temperatură lichid de răcire motor > prag + isteriză SAU cauză modul de comandă motor: temperatură de evacuare în amonte de turbină > prag
    8 puncte
  32. Astazi a ajuns bijuteria! Sunt foarte mutumit de ea! Maine voi face un drum de 200 de km sa vad cum se comporta la drum lung!
    8 puncte
  33. Salut, De ieri avem un nou membru: Comfort 1,0 TCe 100CP cu keyless, pachet Parking si alarma
    7 puncte
  34. No hai să vă prezint și eu noua mea achiziție. Este vorba despre un Duster SL Orange, TCe 150 4WD, culoarea Orange Atacama (de aici i se trage și porecla de "Albinuța") Am luat-o prin programul Rabla, n-am avut rablă dar mi-a făcut rost dealerul de una contra sumei de 1.500 de lei. E versiunea "full fără piele", cum zic samsarii, i-am mai pus în plus doar pachetul de hărți pt. Europa de Est (100 EUR în plus). I-am mai comandat de la reprezentanță scuturi de protecție, cârlig de remorcare detașabil, huse scaune și covoraș pentru portbagaj. Am plătit avansul în 22 septembrie
    7 puncte
  35. Daca tot au fost discutii privitoare la amestecul de 2T in maotorina si calitatea acesteia am zis sa va prezint ce am gasit la aprox 98.000 km !
    7 puncte
  36. Am creat acest topic in scopul de a avea sumarizata lista problemelor Daciei Duster impreuna cu rezolvarea acestora unde este cazul. Probleme legate de elementele de franare: Chestionar probleme franare Dacia Duster: http://forumduster.r...eme-la-franare/ Cum se poate rezolva problema tamburilor ruginiti: http://forumduster.r...mburi-ruginiti/ Zgomot la franare, datorat de balansul masinii: http://forumduster.r...ns-amortizoare/ Problema ABS, intervine prea repede: http://forumduster.r...franare-cu-abs/ ? Frana de mana nu este eficienta, nu tine: htt
    7 puncte
  37. Am facut comanda online si am mochetat si eu fundul buzunarelor din portierele față si cel al torpedoului. La ph3 n-ai cum sa faci si lateralele buzunarelor, relieful e prea complicat pe-acolo. Materialul se taie usor chiar si cu un foarfece obisnuit. Adezivul e slab si mai bine ca-i așa, ofera o fixare suficient de buna (aspiratorul nu reuseste sa o tragă) si permite scoaterea oricând a mochetei fara a lasa urme.
    7 puncte
  38. Momentul ala unic (cu o masina luata de noua)... :) Sa speram ca vor fi si mai multi si in la fel de bune conditii ;)
    7 puncte
  39. Colegul care a initiat topicul are Duster cu adblue. Informatia ca la 5-6 plinuri de motorina trebuie un plin de adblue este relativa. Al meu consuma cam 750-800 ml adblue/1000 km. In al meu 4x4 intra 14,4 l adblue deci un plin de adblue ar trebui sa ma tina 15000 km+. Dar consumul este relativ, daca mergi numai in oras o sa fie consumul mai mare de adblue. De unde stiu? Stef13, a scris 2 posturi mai sus, am avut ceva probleme cu masina si am testat si au testat partea de adblue de 100 de ori, desi nu era de acolo defectul. Afirmatia: "arata si poza cu dopul de adblue langa cel de ul
    7 puncte
  40. Am revenit. Mi-au reparat masina. Ier am ridicat-o de la service. Dupa 2 luni si jumatate de cand a aparut problema si 1 luna si jumatate de stat in service. Nu au mai schimbat cablajul masinii. Nu avea nimic cablajul, l-au masurat de 60-70 de ori. Nu a fost nicio problema cu partea de Adblue cum se credea. A fost un cumul de factori. Prima problema a fost sonda de NOx aval, au schimbat-o, a disparut eroarea care indica defectul ei dar aleator aparea eroarea: verifica injectie + verifica sistemul antipoluare. Asa ca s-a masurat de n ori cablajul care de fiecare data a dat c
    7 puncte
  41. Salut, Dupa 2 ani de folosinta m-am hotarat sa va impartasesc parerea mea despre Albinosu' familiei :). In primul rand, astazi de dimineata pe cand faceam naveta prin nameti (am alergie la drumul european plin de bizoni si prefer drumurile secundare, necirculate si, prin urmare, necuratate de zapada) am realizat, de fapt, cata libertate ne-a oferit masina asta: - zapada de 30-40cm pe pante de 10-12%, nici o problema - a plouat torential si ulita pe care stai este acum un torent si nu stii ce e sub apa, asa si? - a plouat 1 luna la rand si ulita pare sa strige "namoool
    7 puncte
  42. Din cate stiu, motorul si anexele sunt proiectate sa reziste la porniri si opriri dese ( S&S nu merge daca temperatura motorului nu este in parametrii ;i porneste daca se raceste prea repede). Si in plus, cat poate sa reduca durata de viata a unui motor? nu o sa pastrezi tu masina pana la 500.000km. In legatura cu metoda "sarma", nu vad rostul ca la o masina noua sa faci artificii de genul. Chiar este greu sa apesi pe buton de fiecare data cand intrii in masina? Este ca si pusul centurii de siguranta.
    7 puncte
  43. Weekendul asta am fost cu masina la Pestera Scarisoara, la o plimbare, sa vad cum se comporta la drum lung... Cateva concluzii pana acum: - masina se comporta super fain la drum lung, si pe asfalt, si pe macadam - am scos un consum de 6.7 la suta, in 600 km.. 100 prin oras, 500 afara.. mers intre 1500-2500 rpm.. - pe autostrada, la 130 km/h, masina este destul de silentioasa.. mult mai silentioasa decat Toyota RAV4 din 2001 (fosta mea masina) - pe curbe, pot spune ca se comporta foarte bine, e destul de stabila si trasele sunt precise, fara sa trebuiasca sa corectez
    7 puncte
  44. Am preluat masina astazi in jurul orei 15 si am facut primii 100 de km si e super, a scos un consum de 5'9 pe ruta craiova bals slatina dus intors.....mergand bara la bara in orasul bals. Multa sănătate si multi km fara incidente. Masina 4x4 prestige 1.5 dci 110 cp culoare alba fara piele in rest toate opțiunile.
    7 puncte
  45. Revin dupa o tura de 1280 de km Bucuresti-Cluj-Bistita-Vatra Dornei-Tg-Mures-Bucuresti. Pana la Cluj am avut un consum mediu de 4.8l/100km, iar per total tura 5.1l/100km! Consumul mi se pare genial! Trebuie sa mentionez ca am respectat in mare vitez legala ( prin localitati cu 60-70Km/h, iar in afara 100-110km/h ). Nu am condus sportiv! Treptele de viteza au fost schimbat intre 2500 si 3000 de rotatii. Masina per ansamblu m-a entuziasmat! Nu are nici o legatura cu modelul anterior! ( nu vreau sa jignesc pe nimeni, doar sa scot in evidenta zonele in care a evoluat ) Foa
    7 puncte
  46. Ieri a venit cotiera, am zis ca weekendul asta o montez. Dar n'am avut rabdare, asa ca am montat'o aseara, pe intuneric. Mai intai vreau sa mentionez ca desi la comanda aparea ca fiind teoretic OEM Renault/Dacia, practic cotiera este facuta de o firma din Suedia. De aici si diferentele de texturi la materiale. Desi cotiera e neagra, nu e aceeasi nuanta ca si tapiteria de pe scaune. Nu'i baiu, trecem peste. Important e ca e acoperita cu material textil, nu cu piele ecologica. Spatiu de depozitare destul de incapator. Bonus are si un covoras din cauciuc/sil
    7 puncte
  47. Mai ștergem praful: 17Q2, speedcams cu camere rovignetă, 693km fără consum din 5400km, iluminare permanentă TdB + consum mediu
    7 puncte
  48. Pe scurt, sunt foarte multumit de Duster, dupa aproape 5 luni de cand il am. Este vorba de un PH1 1.5dci 110 cp, 2012, cumparat sh la aproximativ 100.000 km. E adevarat cu nu are rost sa il comparam cu Golf-ul, intamplator vin de pe un Golf 6 2.0 TDI care este o masina foarte faina si din fericire nu am avut nici o problema in cei 8 ani si 170.000 km rulati, dar nu are rost sa detaliez aici. Da, Duster-ul nu este cea mai comoda masina, nici pe departe, scaunele ma dispera, iar izolarea fonica iarasi e un capitol care se poate imbunatati substantial, dar masinuta asta exceleaza in afara as
    7 puncte
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+02:00

  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • Postări

    • Referitor la "eu mă duc la ei să repare maşina nu să mi-o de-a înapoi mai defectă decât era." cred ca stii si tu ca pe forumurile romanesti si straine din pacate sunt multi care s-au dus "la ei" si au plecat cu masina mai defecta decat era , au venit cu o problema si au plecat cu doua, prin unele (subliniez asta, nu toate) reprezentante \service este un "laitmotiv" asa face toate domne', mai faceti o tura si se rezolva, etc... Si NU in ultimul rand un posesor de masina, egal de marca\model isi poate intretine \repara mult mai bine si mai cu grija masina daca are informatiile, cunostintele si uneltele necesare  (valabil si pentru bujiile incandescente) ....
    • Da, ai dreptate, dar aversiunea mea faţă de reprezentanţe mă face să nu semnez hârtia aia că plătesc eu client dacă se rupe ceva, eu mă duc la ei să repare maşina nu să mi-o de-a înapoi mai defectă decât era. Avem şi noi scule, mai bine rup eu bujia în garajul personal şi scap de grijă. Cine strică ăla plăteşte, nu-i aşa ?
    • Mda, pe net se gasesc tot felul de filmulete despre aproape orice, totusi acest "video EXCELENT pentru schimbat bujii incandescente la Duster" contine si doua greseli , insa ii las pe ceilalti sa le "comenteze"  ...
    • Îl știu de multe băiat, i-am urmărit multe din clipurile lui, da știu ca sunt alimentate la 4.4 V, sunt și diferențe de preț. Sunt interesat de un tester unu mulți arca, pt VW am, folosesc obd eleven. Am sa - ți scriu în privat. Mulțumesc. 🤝🤝 Uite un video EXCELENT pentru schimbat bujii incandescente la Duster. 
    • Da, un aparat de masura este bun la "casa"/masina omului, iar daca cauti pe acest forum gasesti destule informatii pe care le-am oferit despre ce si cum se poate masura \verifica (inclusiv bujiile incandescente). Deasemenea ti-as sugera si un tester \program de diagnoza dedicat Dacia (dar despre asta putem discuta pe PM daca doresti). Apoi "băiatul" acela dupa YT este chiar administratorul unui forum Dacia, are o vasta /bogata experienta si a facut foarte-foarte multe tutoriale interesante si utile pe care le-am recomandat cu caldura, chiar daca unele sunt mai vechi ele sunt bine realizate si detaliate, sunt de referinta si chiar daca majoritatea sunt pentru Logan ele contin multe lucruri general valabile si pentru alte modele Dacia (inclusiv Duster H79 ph2) avand principii si metode generale. Totusi referitor la acel tutorial as avea cateva foarte mici "observatii" dar il consider destul de OK, de aceea am si facut "trimitere" la el. Deasemenea pentru masina ta bujiile incandescente (asa cum am scris si atasat anterior) sunt la 4.4 V si iti recomand sa NU le "probezi" la bateria de 12V.
  • Topicuri

×
×
  • Creează nouă...