Sari la conținut

Clasament


Conținut Popular

Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 23.04.2012 în toate secțiunile

  1. 10 puncte
    Dupa 6 luni de condus Dusterul sunt foarte multumit de masina. Cu 14700 euo am luat o masina noua cu destul de multe dotari si tractiune 4x4. 1. Plusuri: -Motor 1.6 benzina pe o masina noua: o raritate in ziua de azi. Motoarele mici cu turbo sunt fantastice dar nu stiu pentru cat timp si din acest motiv cautam un benzinar fara turbo cu ceva putere. Chiar daca trebuie turat putin mai mult, benzinarul H4M nu m-a dezamagit pana acum. Merg prea putin ca un diesel sa fie rentabil. Daca ar fi fost acest motor pe Stepway n-as fi postat aici... -4x4 la pretul specificat mai sus. Stiu, ajungeam si cu 4x2 unde m-am dus cu 4x4, Loganul ajungea in 90% din locurile prin care am mers cu Dusterul... DAR eu am cuplat 4x4 si am mers normal fara sa ma gandesc prea mult la treapta de viteza, turatie sau cauciucuri. Pe viscolul din ianuarie toti vecinii dadeau la lopata iar eu am dat jos cu mana zapada de pe masina, am cuplat 4x4 si am plecat la serviciu. Daca nu stai pe varful dealului sau la munte te descurci fara 4x4 dar cand ajungi sa pui in balanta calitatea plasticelor cu tractiunea intregala prefer 4x4 chiar daca il folosesc 2 saptamani pe an. -Cutia de viteze cu rapoarte scurte: pentru prima data gasesc o cutie de viteze cu o treapta pentru orice situatie. Pe diesel (la test drive) nu mi-a placut cutia dar pe benzina m-am indragostit de ea. -Radio cu bluetooth + handsfree: pot vorbi la telefon in siguranta. Se pare ca aceasta dotare lipseste de pe majoritatea nemtoaicelor deoarece vad foarte multi soferi cu telefonul in mana. Ciudat... -Design: nu s-au chinuit foarte mult si din acest motiv a iesit bine. Dusterul 2018 e cam urat (gusturile nu se discuta)... -Hill climb assist (care nu-i mentionat in brosura) si ESP decuplabil, ambele mult mai utile decat plasticele de calitate. -Frane bune. Nu cred ca are nevoie de discuri pe spate, franeaza la fel ca un Golf 4 (stiu, Golful e antic dar sta bine la capitolul frane). -Suspensie independenta pe spate. Chiar ajuta, se comporta bine pentru un SUV cu garda de 21 cm. -TPMS (cu senzori): reactioneaza repede, conduci in siguranta. 2. Lucruri care se pot imbunatati dar cu care pot trai: -Ar fi mers niste aparatori de noroi pe fata din fabrica -Spatele banchetei e din material textil, am carat niste calorifere de 50kg bucata si s-a deformat. Niste placaj pe sub panza n-ar fi stricat. Ceva panza (chiar si de sac) sub spuma sezutului ar arata mai bine. -Toba rugineste, tamburii ruginesc, bratele ruginesc, planetarele ruginesc. Pot trai cu asta dar ciobanul din Anglia are alte pretentii...el poate trai cu asta? -Pana ajunge lichidul de spalat la luneta am timp sa ma dau jos si sa-mi spal singur luneta. O valva unidirectionala n-ar fi stricat. Stiu ca pot sa-mi montez si eu dar... e masina noua si n-am chef. -Start-Stop: as fi preferat sa fie activabil la nevoie decat decuplabil cand te calca pe nervi. -Mai scartaie cate o bucata de plastic...Dacia (Renault)... -Sinele de tren de pe acoperis (culmea ca inainte de restilizare erau mai OK) 3. Minusuri: -Directia: da, la Renault in general e mai grea si n-ai cine stie ce feedback. Dar simt ca conduc un Twingo cu anvelope 215/65/R16. Poate servo chiar de pe Twingo vine... Mai mentionez ca un prieten m-a luat peste picior timp de 3 luni ca mi-am luat masina de cioban, tanc, el fiind mare fan de SH nemtesc...pana a condus-o si mi-a zis ca am facut o alegere fantastica.
  2. 9 puncte
    Nou posesor de Duster 2018. Masina este impecabila din toate punctele de vedere.
  3. 9 puncte
    Saptamana trecuta am avut parte de o zapada mai serioasa in oras, placerea mea. Cu scuturi peste tot si cauciucuri bune masina a infruntat zapada "like a champ", apogeul fiind mersul (cu destinatie , ca tre sa fim si utili ) pe un drum prin camp , zapada viscolita cu mini-dune de 10-20-30 cm asezate perpendicular pe drum. Aveam lopata la mine, deci am mers vitejeste cu 20-30 km/h constant, spargand dunele de zapada cu scutul. Mai era si soare. Magic moment. Inca o poza dupa vreo doua cerculete: Desigur ca topirea zapezii si jegul de pe strazi si'au zis cuvantul, dar din fericire saptamana asta s'au mai linistit temperaturile si am reusit sa spal masina la 8 grade. "Schimbarea la față" Si inca vreo doua poze de azi, pe ultima zapada curata ( pe care tot eu am rascolit'o cu cateva zile inainte, mers in treapta 1 fara sa apas nici o pedala, 4wd lock, traction control off, fumat o tigara la relanti, in mers, impingand zapada. Desigur)
  4. 8 puncte
    Este vorba de al doilea meu Duster, de data aceasta un model 2018 4WD, motor tip K9K 1.5 dCI 110 cp, cutie de viteze M6, culoare Beige Dune, echipare Prestige la care am adaugat ca optionale BSW (avertizare unghi mort), sistem camere multiview si card de acces cu functia maini libere. Avansul a fost achitat pe 4 Ianuarie, data fabricatiei apare ca fiind 5 Martie iar masina a ajuns la reprezentanta Dacia pe 15 Martie. Am ridicat-o insa cu o intarziere de o saptamana deoarece intre timp a aparut programul "Rabla" si am vrut sa profit de avantajele oferite: 1400 euro prima de casare, 500 euro reducere comerciala de la dealer si o reducere de 100% pentru garantie suplimentara Dacia Exteso. Pretul final a fost de 17892 euro la care insa ar mai trebui adaugat costul voucherului Remat, 2500 lei. Asigurarile le-am facut direct la dealer: RCA Allianz pe un an 336 lei si Dacia Casco Allianz, fara fransiza, 378 euro prima integrala pe un an. Masina a venit cu 10 km la bord iar la primul plin au intrat 47.7 litri motorina. Prima surpriza placuta a fost motorul, care parca trage mai bine decat cel cu care am facut drive-test, iar lucrul asta ma face sa ma intreb daca totusi nu cumva atunci aveam functia Eco activata, desi eu zic ca verificasem.. Inca nu l-am dus la 3000 rpm. Pana acum am schimbat in treptele superioare la 2500 rpm si am retrogradat cand turatia ajunge undeva pe la 1800 rpm, fiindca mai jos de-atat se simte ca motorul e subturat. Dupa primii 100 km parcursi prin oras si imprejurimi, computerul de bord indica un consum mediu de 6,1 litri. Fata de Dusterul anterior am observat ca ambreiajul permite plecarea de pe loc cu viteza a II-a mult mai usor. La 1.2 tCE trebuia sa turez un pic motorul ca sa nu trepideze si sa nu dea in nas. Si cutia de viteze schimba mai fin, la celalalt mai agăța uneori. Butoanele pentru incalzirea scaunelor sunt mai usor de accesat la noul Duster. Pana acum sunt foarte incantat si de sistemul automat de climatizare, care e comod si silentios. Deocamdata, singurele lucruri ce ma deranjeaza sunt: lamele scurte ale stergatoarelor de parbriz, cotiera care incomodeaza la schimbarea vitezelor deoarece este ingusta si prea apropiata de corp si intr-o oarecare masura sistemul keyless sau "maini libere", ce putea fi mai prietenos cu utilizatorul, de la forma cartelei pana la logica de functionare. La alte masini, inclusiv din grupul Renault, acesta e mai bine gandit, dar o sa revin mai incolo cu detalii. Poate totusi intre timp o sa ma mai obisnuiesc cu el.
  5. 8 puncte
    Astazi a ajuns bijuteria! Sunt foarte mutumit de ea! Maine voi face un drum de 200 de km sa vad cum se comporta la drum lung!
  6. 7 puncte
    Chiar daca sunt de mult timp membru al forumului, iar dusterul l-am cumparat din mai 2010 (cred ca printre primele 4x4 livrate), nu i-am facut topic de prezentare pana acum. E vorba de un 1,5 dci de 110 cp 4x4 (K9K*898 TL8) alb frigider, echipare Laureat cu ESP, geamuri electrice spate si volan imbracat in piele (cred ca era in pachet cu ESP-ul). Acum are aprox. 125000 km. Pana acum i-am facut urmatoarele modificari: 1. Montat arcuri HR +3cm 2. Izolatie fonica in interior cu material bituminos STP, un material pe baza de vinil (foarte greu) si pasla autoadeziva 3. Montat scut diferential, urmeaza si pt rezervor (cand o sa fie timp) 4. Grila radiator de la rusi 5. Serigrafie ceasuri noua 6. Montat elemente de Pack Look 7. Montat scaune de Audi a4 s-line 8. Mutat comenzi geamuri pe usi 9. Montat medianav cu grila dedicata 10. Montat consola pavilion de la rusi 11. Folie pe geamuri 12. Scos DPF + reglaje ECU realizate special de mine (Cmax de 260 Nm, exact ca la rally des gazelles) 13. Realizat tapiterie din piele maro pt scaune, usi si bord + vopsit elemente plastic in Black Piano. 14. Montat pilot automat universal (am spart maneta si trebuie sa o schimb) 15. Montat volan tip nou si imbracat in piele cu cusatura maro Urmeaza montat becuri philips X-treme vision, scut rezervor si amortizoare bilstein cu talerul mutat mai sus de la mudster
  7. 7 puncte
    Am preluat masina astazi in jurul orei 15 si am facut primii 100 de km si e super, a scos un consum de 5'9 pe ruta craiova bals slatina dus intors.....mergand bara la bara in orasul bals. Multa sănătate si multi km fara incidente. Masina 4x4 prestige 1.5 dci 110 cp culoare alba fara piele in rest toate opțiunile.
  8. 7 puncte
    În sfârșit cu încălțări noi.
  9. 7 puncte
    Revin dupa o tura de 1280 de km Bucuresti-Cluj-Bistita-Vatra Dornei-Tg-Mures-Bucuresti. Pana la Cluj am avut un consum mediu de 4.8l/100km, iar per total tura 5.1l/100km! Consumul mi se pare genial! Trebuie sa mentionez ca am respectat in mare vitez legala ( prin localitati cu 60-70Km/h, iar in afara 100-110km/h ). Nu am condus sportiv! Treptele de viteza au fost schimbat intre 2500 si 3000 de rotatii. Masina per ansamblu m-a entuziasmat! Nu are nici o legatura cu modelul anterior! ( nu vreau sa jignesc pe nimeni, doar sa scot in evidenta zonele in care a evoluat ) Foarte stabila pe viraje ( mai stabila decat Santa Fe-ul 2016 ), scaunele foarte confortabile! La intoarcere dupa un drum de 11 ore, din cauza zapezii si lapovitei si cu 2 pauza de 30 minute, nu aveam dureri de spate! Antifonarea este foarte buna! Masina a venit cu Bridgestone Dueler Sport AS. Ca spect par cauciucuri de vara desi pe ele scrie M+S, insa s-au comportat foarte ok prin zapada si a fost ceva zapada prin pasul Tihuta, unde am intrat un pic si pe un drum lateral acoperit cu zapada! Un alt mare plus este dat de faptul ca la denivelari nivelul de zgomot produs de articulatii ( suspensie ) este foarte mic ( mai bun decat la Santa Fe )! Singurul minus este dat de faptul ca mi-as fi dorit sa am comenzile de pe volan luminate noaptea, dar nu sunt! In rest, masina asta chiar reprezinta o alegere inteligenta! P.S. Am mers si cu Suzuki Vitara 4x4 si este praf in comparatie cu tinuta de drum a noului Duster. Nu mai zic nimic in off-road!
  10. 7 puncte
    Ieri a venit cotiera, am zis ca weekendul asta o montez. Dar n'am avut rabdare, asa ca am montat'o aseara, pe intuneric. Mai intai vreau sa mentionez ca desi la comanda aparea ca fiind teoretic OEM Renault/Dacia, practic cotiera este facuta de o firma din Suedia. De aici si diferentele de texturi la materiale. Desi cotiera e neagra, nu e aceeasi nuanta ca si tapiteria de pe scaune. Nu'i baiu, trecem peste. Important e ca e acoperita cu material textil, nu cu piele ecologica. Spatiu de depozitare destul de incapator. Bonus are si un covoras din cauciuc/silicon inauntru. Plasticul are alta textura decat ce gasesti prin interiorul masinii, dar nu e o problema atat de mare. Important e ca am acces la tot ce aveam acces si inainte, mai ales daca ridic cotiera. Desi pare ca nu e "infipta" pana la capat in suport, va asigur ca este montata bine. Mi se pare usor ciudat faptul ca aceasta cotiera ( mai lata decat cea de pe Dusterul nou ) sta aproape lipita de scaunul din dreapta si la 0.5 cm de scaunul din stanga ( pe care si este montata). Dar din nou, nu'i baiu, am eu ca sofer mai mult loc. Operatiunea a durat aproximativ 50 minute, eu si inca un ajutor cu lumina. Nu am apucat sa fac poze in timpul montajului pentru ca eram in "durerile facerii". Instructiunile primite au fost urmate pas cu pas, cel mai important aspect fiind ca gaura pentru prins suportul in care vine cotiera era acolo unde trebuia. In plus fata de instructiuni am avut de deconectat si mufa pentru incalzirea in scaun ca sa pot ridica husa. Pentru cei interesati, urmatoarele masini au acea gaura pentru prins suportul: -Duster II dupa 2013 -Dokker si Lodgy dupa 2016 -Logan II si Sandero II dupa 2012 Codul de piesa este 77 11 000 366 Ca si gand de final : desi a costat "vreo doi" bani, in final eu zic ca s'a meritat. E destul de solida ( desi n'o sa ma sprijin de ea cand ma dau jos din masina) si se simte de parca exact acolo era locul ei.
  11. 7 puncte
    Am montat si scut metalic zdravan:
  12. 7 puncte
    Mai ștergem praful: 17Q2, speedcams cu camere rovignetă, 693km fără consum din 5400km, iluminare permanentă TdB + consum mediu
  13. 7 puncte
    Si....porcu' a venit! Prima poza in fata reprezentei. Mai multe poze o sa pun in zilele urmatoare, sa vad pe ce coclauri o duc Super mega incantat!
  14. 7 puncte
    Pe scurt, sunt foarte multumit de Duster, dupa aproape 5 luni de cand il am. Este vorba de un PH1 1.5dci 110 cp, 2012, cumparat sh la aproximativ 100.000 km. E adevarat cu nu are rost sa il comparam cu Golf-ul, intamplator vin de pe un Golf 6 2.0 TDI care este o masina foarte faina si din fericire nu am avut nici o problema in cei 8 ani si 170.000 km rulati, dar nu are rost sa detaliez aici. Da, Duster-ul nu este cea mai comoda masina, nici pe departe, scaunele ma dispera, iar izolarea fonica iarasi e un capitol care se poate imbunatati substantial, dar masinuta asta exceleaza in afara asfaltului, unde se simte cel mai bine. La a mea i-am pus si anvelope BFG AT KO2 si pot spune ca m-a surprins cu capabilitatile sale offroad. Pe de alta parte, e fain ca ai ce sa imbunatatesti la ea, ca mereu ai cate ceva de lucru la ea, cel putin pe mine ma distreaza. Tehnic masina mi se pare foarte ok, nu am vazut martori de DPF aprinsi sau alti martori desi masina merge zilnic prin traficul infernal din Bucuresti, ceva ce la grupul VAG nu prea vezi, mai toate au probleme pe partea de DPF daca sunt exploatate preponderent in oras. Dar per total masina imi lasa mereu un zambet pe fata si sunt foarte multumit de alegerea facuta si cred ca atata timp cat stii pentru ce vei folosi masina este absolut in regula. Pentru cei care cauta un SUV mic de sosea, poate ca ar trebui sa mai puna ceva bani in plus si sa se reorienteze.
  15. 7 puncte
    Buna ziua ! De pe data de 30.03.2017 sunt fericitul (sper eu) posesor de Dacia Duster 1.5DCi 4x4 BlackTouch 0km.Am făcut deja 1250km și sunt uimit de cat de ok este ,consum,comportament pe șosea.La banii aceștia nu aveam ce să-mi cumpar, motorina 4x4.Masina a fost 18500€, cred că are toate opțiunile mai puțin tapițeria din piele.Primii 1100km parcursi in afara orașului consumul a fost de 5L/100km, fara zgomote suspecte sau alte incidente și fără butonul enervant de ECO.La prima vedere e ok,plasticele din interior sunt cam low cost dar la cat costă per total închidem ochii. Sper sa fi făcut o alegere buna cu Duster !
  16. 6 puncte
    Salutare, Astăzi am 1000 km cu noua jucărie ... după pățanie cu pachetul legislativ și covorașele (rezolvată pana la urma cu voucherele acordate de Dacia și scuzele de rigoare) pot face câteva comentarii preliminare: - consum mediu la primii 1000 km 7% jumătate in oraș cu funcția ECO activata și restul afara ... fără ECO, inclusiv autostrada cu pilot automat și viteza de croaziera 120 - 130 km/h - părțile bune menționate pe forum .... insonorizare mai buna, confort scaune ... etc, nu le mai mentionez, ca pot plictisi onor audiența ... - dezamăgit de cauciucurile cu care a venit echipata ... al season BF Goodrich ... m-am dus sanie cu ea pe zăpada .... așa ca iarna viitoare le schimb cu ceva mai profi, - nu reușesc sa-i dau de cap la bluetooth ... nu reușesc sa activez comanda vocala la telefon .... poate nu fac eu ce trebuie ... și nu am nokia 3110 ci samsung s7edge ... in manual zice ca accepta iOS de la 6 in sus ... in fine ... mai studiez; - acum o “mic aproblema” când plec de pe loc, și trec in treapta a doua ... aud o bătaie (trăncănit) la puntea spate .... grup ... cardan .... nu îmi dau seama încă ... nu îmi dau seamăn dacă este un zgomot normal de rulare sau nu .... aceeași trona Nitura o simt și la viteze mici când apăs ambreiajul ..... m-am rog .... voi face o vizita in service sa vedem .... - citind înainte manualul ma văzut ca e “recomandat” sa nu depășești 2500 Rot/min drept pt care nu am băgat-o încă in Off road ... cu excepția unor noroaie mici ... deh .... nu m-am abținut .... - faruri aburite un pic intr-un colț, in dreptul luminilor led ....la ambele .... simetric, și foarte puțin .... pun poze data viitoare .... analizam ce se mai întâmpla îs acționăm in consecință .... - in rest una peste alta ... din ciclul “dacă” .... dacă ar fi avut 130 cp si cursele la viteze mai lungi un pic .... era mașina perfecta ... - dacă vreun coleg a mai pățit problema cu “troncanitul” grupului îs la apăsarea ambreiajul la viteze mici si a soluționat-o .... aștept rezolvarea ... In rest ... sa auzim de bine și aștept sa ne vedem și in Off road ....
  17. 6 puncte
    Profitand de timpul liber (si de vremea urata) am schimbat discurile si placutele de frana. Pentru a da jos port-etrierii e necesara o cheie buna de 18 si probabil un prelungitor. Discurile vechi (probabil originale, ~100k km) erau pline de rugina insa nu erau chiar distruse. A fost necesar un ciocan maricel pentru a le convinge sa iasa de pe butuc. Din patru suruburi noi de prindere a discurilor pe butuc am avut doar unul, restul pierzandu-se probabil prin duba fan-curier.
  18. 6 puncte
    Condiţii pentru repornirea automată a motorului: Funcţie Stop&Start dezactivată de şofer SAU viteza vehiculului depăşeşte 5 km/h (deplasare vehicul = pornire automată) SAU este selectat marşarierul (numai cutie de viteze automată deoarece cu o cutie de viteze manuală şoferul prima dată debreiază) SAU cauză modul de comandă motor: temperatură lichid de răcire motor < prag + isteriză SAU cauză modul de comandă motor: temperatură lichid de răcire motor > prag + isteriză SAU cauză modul de comandă motor: temperatură de evacuare în amonte de turbină > prag în timpul unei anumite perioade de timp SAU modulul de comandă motor cauzează: temperatură carburant > prag SAU cauză modul de comandă motor: presiune atmosferică > prag + histerezis SAU cauză generală injecţie SAU climatizare SAU gestionarea energiei (gestionarea inteligentă a energiei) SAU presiune insuficientă mastervac (oprire automată mastervac interzisă cu 3 apăsări de pedală de frână incluse) SAU asistenţă mâini libere la parcare/parcare inteligentă SAU solicitare de la sistemul start-stop al cutiei de viteze automate (toate cauzele de inhibare ale cutiei de viteze automate, de ex.: temperatură ulei > 115 °C) SAU poziţia schimbătorului de viteze nu este disponibilă SAU pierdere a comunicaţiei între modulul de comandă a motorului şi UCE stop&start Anumite condiţii pot dezactiva temporar funcţia stop&start: Dezactivarea semnifică: lăsarea motorului în funcţiune sau repornirea motorului. Condiţii motor pentru dezactivare stop&start: Temperatura lichidului de răcire motor este sub 21 °C sau motorul este cald (temperatura lichidului de răcire este mai mare de 105 °C SAU temperatura carburantului este peste 90 °C). Regenerarea filtrului de particule este în curs. Temperatura în amonte de turbină este mai mare de 670 °C timp de 30 de secunde (de ex.: oprire la punctul de taxare după o cursă lungă sub sarcină pe autostradă). Turaţia de ralanti este mai mare de 500 rot/min. Turaţia de ralanti accelerat este solicitată pentru accesoriile vehiculului utilitar. Presiunea atmosferică este sub 780 mbari (altitudine: 2200 m). Mai mică de 2 secunde între două secvenţe de pornire. Condiţii preventive ale motorului pentru dezactivarea stop&start: Numărul de porniri motor adunate este egal sau mai mare de 280 000 (motor K9K), funcţia stop&start este interzisă pentru a proteja pompa de înaltă presiune. Condiţii de climatizare pentru dezactivarea stop&start: Modul automat al climatizării cu o diferenţă de mai mult 2 °C între temperatura ţintă şi temperatura măsurată. Funcţia "vedere clară" activată. Umiditate prea mare pe parbriz. Climatizare PORNITĂ şi temperatura exterioară peste 35 °C. Temperatură lichid de răcire motor < 25 °C dacă ventilatorul este oprit şi temperatură lichid de răcire motor < 40 °C dacă ventilatorul este pornit (în funcţie de temperatura exterioară). Pe contactul planşei de bord, funcţia stop&start este inhibată timp de 5 secunde pentru o calculare corectă a iniţializării. Condiţie de inhibare a frânării pentru dezactivarea stop&start: Presiune MasterVac sub 400 mbari ( + /-50 mbari) (de ex. după frânări puternice repetate). Pedala de frână este apăsată de 3 ori în modul de oprire automată. Condiţii de gestionare a energiei pentru dezactivarea stop&start: Prea mulţi consumatori electrici activaţi de către şofer (toţi consumatorii statici posibili + consumatorii ocazionali (geamuri electrice, pavilion etc…). Tensiunea bateriei este prea slabă (stare de încărcare sub 80% sau mesaj pe tabloul de bord "Baterie slabă"). Baterie prea rece (temperatură baterie sub -5 °C). Tensiunea slabă a bateriei este afişată mai mult de 3 ori. Consum mare de curent până la 70 A prin auxiliare timp de 10 secunde. Întrerupere controlată pentru compatibilitate impuls până la 70 A. Condiţii părăsire a dezactivării stop&start de către şofer: Capacul motorului este deschis SAU uşa şoferului este deschisă SAU şoferul nu se află aşezat pe scaun SAU centura de securitate a şoferului nu este închisă. Funcţie Stop&Start dezactivată de şofer SAU viteza vehiculului între 2 opriri ale vehiculului nu depăşeşte 7 km/h (deplasare minimă) Sau viteza de mers înainte a vehiculului nu depăşeşte 8 km/h după o manevră de întoarcere (cutie de viteze manuală şi cutie de viteze automată) SAU viteza vehiculului după o pornire iniţială nu depăşeşte 11 km/h (iniţializare control dinamic traiectorie) SAU şoferul nu este detectat în scaun SAU viteza vehiculului depăşeşte 5 km/h (deplasare vehicul = pornire automată) SAU capota este deschisă SAU este selectat marşarierul (numai cutie de viteze automată deoarece cu o cutie de viteze manuală şoferul prima dată debreiază) SAU uşa şoferul este deschisă sau defectă SAU centura şoferului este deschisă SAU contactul în poziţia neutră nu este atins SAU pedala de ambreiaj este apăsată între capătul cursei şi începutul cursei SAU cauză modul de comandă motor: regenerare DFP SAU cauză modul de comandă motor: temperatură lichid de răcire motor < prag + isteriză SAU cauză modul de comandă motor: temperatură lichid de răcire motor > prag + isteriză SAU cauză modul de comandă motor: rot./min. > prag + histerezis SAU cauză modul de comandă motor: temperatură de evacuare în amonte de turbină > prag în timpul unei anumite perioade de timp SAU modulul de comandă motor cauzează: temperatură carburant > prag SAU cauză modul de comandă motor: presiune atmosferică > prag + histerezis SAU cauză generală injecţie SAU climatizare SAU temperatura exterioară nu este ideală (prea scăzută sau prea ridicată) SAU gestionarea energiei (gestionarea inteligentă a energiei) SAU protecţie demaror (secvenţă lună şi scurtă demaror, motor sub demaror) SAU presiune insuficientă mastervac (oprire automată mastervac interzisă cu 3 apăsări de pedală de frână incluse) SAU reglarea sistemului anti-blocare /control traiectorie SAU asistenţă mâini libere la parcare/parcare inteligentă SAU pantă mai mare decât pragul SAU solicitare de la sistemul start-stop al cutiei de viteze automate (toate cauzele de inhibare ale cutiei de viteze automate, de ex.: temperatură ulei > 115 °C) SAU poziţia schimbătorului de viteze nu este disponibilă SAU protecţie termică demaror SAU pierdere a comunicaţiei între modulul de comandă a motorului şi UCE stop&start SAU accident Sau defectare a senzorului scaunului şoferului SAU defectare a sistemului start-stop al cutiei de viteze automate SAU presiune de frânare (de la control traiectorie) SAU stare indisponibilă a contactului în poziţie neutră
  19. 6 puncte
    Inainte de a avea Duster am avut Hyundai Santa Fe 2016, am avut si Touareg si am ajuns la Duster. Faptul ca ai niste plastice un pic mai moi nu inseamna fiabilitate! Am avut masini la preturi duble sau triple fata de Duster si le-am vandut pentru ca nu meritau banii si ma plimabm cu el prin service din diverse motive de "garantie". De mentionat ca nu suport ideea de masina second hand. Duster-ul 2018 mi se pare o masina foarte ok la banii acestia! Este complet diferita ca si comportament pe sosea fata de modelele anterioare, mai stabila, mai confortabila, suficient accesorizata si ceva mai bine legata. Din tot ce am avut pana acum, este masina masina de care sunt cel mai multumit.
  20. 6 puncte
    Are o luna jumatate si deja 5500 km.
  21. 6 puncte
    Buna ziua, Sunt nou pe acest forum asa ca incerc sa invat cat mai repede ce se intampla pe aici. Iata cateva poze cu jucaria mea si cateva modificari ulile pentru mine facute la ea: - navigatie MediaNav montata pe bordul vechi (grila modoficata) - lupe Bi-Xenon - troliu (3Tone) - incalzire in scaune (aftermarket) Dacia Duster 4x4 1.5 dci 110cp (fostele masini de la Petrom).
  22. 6 puncte
  23. 6 puncte
  24. 6 puncte
    Primele poze.... Mai trebuie sa vina eleronul si sistemul dvd.
  25. 6 puncte
    Intre timp, am schimbat masina. Pe cea veche am reusit sa o invat sa numere: Iar cea noua se prezinta dupa cum urmeaza:
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+03:00
×