Sari la conținut

Clasament


Conținut Popular

Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 13.07.2019 în toate secțiunile

  1. 6 puncte
    Salut! Am Duster-ul de 2 saptamani. Stiu ca inca varianta 4x4 cu 150 cai este foarte fresh, deci daca aveti intrebari legat de aceasta varianta va stau la dispozitie (cat ma pricep).
  2. 4 puncte
    Pe rând: 1. Poți sta lângă mașină, legea îți permite, în cel mai rău caz semnezi pe propria răspundere pentru protecția muncii. 2. 1,6 SCe aka 1,6 16v 114CP aka H4M738 are distribuția pe lanț - vezi poză, la Timing 1,2 TCe aka H5F e tot pe lanț noul 1,3 TCe aka H5H e și el tot pe lanț 3. Dacă consilierul de vânzări e tufă, măcar tu ca și client trebuie să știi ce cumperi (te documentezi înainte) - vorbim de o mașină nu de pantofi Pct. 3 nu e un reproș ci o constatare. Ca să nu mai apară idei, apropo de pct3 de mai sus: Un vecin a vrut Logan II prin rabla, l-am sfătuit către 0,9TCe, el ar fi comandat 0,9TCe aka 898cm3 90CP dealerul a comandat tot "0,9L domle" defapt 999cm3 aka 1,0SCe 73CP. La livrare și plată,tufa de consilier: "domle e 0,9L", ce dracu să mai faci
  3. 3 puncte
    Nu știu cine se certă, cui nu-i place stilul meu de scris poate da ignore user. Acum din VIN(serie de șasiu) iese motorizarea și restul - Laureate implică niște dotări standard, AC-ul e printre ele, restul nu, de unde și Laureate "chel" Tipul motorului și indicele e pe o etichetă plasată pe suportul dreapta motor. Dacă te iei după ce scrie în carte impozitul și RCA-ul le-ai plătit la 898cm3 nu la 1198cm3 Stai cu ochii pe nivelul de ulei, la primul semn de scădere direcția reprezentanță scrie pe tine și nu, nu e niciun mișto
  4. 3 puncte
    @t0rquemada, esti de destul de mult timp cu noi pe forum, respect foarte mult faptul ca te implici si ajuti de destul de mult timp membri de aici, asa ca am pretentii de la tine cu privire la respectarea regulamentului. Limbajul folosit mai sus nu este adecvat de nici un fel forumului nostru. Suntem intr-un mediu civilizat aici, sunt sigur ca puteai folosi si o altfel de exprimare pentru a-ti exprima ideea. "panarama" sau nu, asta e masina omului si daca ai vreun sfat pe care il poti oferi sau daca vrei sa recomanzi cuiva o varianta mai buna, cu siguranta o poti face fara sa jignesti. Un avertisment verbal pentru astazi, te rog mai multa atentie la exprimare.
  5. 2 puncte
    Gri Highland e urmasul lui Gri Platine. E un gri mai rece i-as spune eu.Personal gasesc foarte frumoasa si prietenoasa aceasta culoare. La fel.si Beige Dune pentru care initial am si optat. Dar pana la urma mi-am gasit la Pitesti nuanta dorita . Initial nu prea i am gasit rostul.in combinatie cu pack look dar , e o treaba. Gri metalic este o nuanta foarte versatila si usor de intretinut.
  6. 2 puncte
    Salutare prieteni. Nu vreau să vă certați pentru mine că am sau nu am cunoștințe despre mașini. Poate o merit s-au nu. Dar vreau să vă spun că mașina nu e cheală, are AC , și navigație restul nu îmi trebuiau consider că conduc destul de bine că să mă ajute niște senzori, poate în unele cazuri sunt utili dar mă descurc și fără ei. M-ai e și problema banilor nu mă încadram cu rata la salariul de 1300 de lei pe lună. Dar am luat-o deoarece este mașina care mi-am dorit-o de când a apărut, am fost primul din Caracal care a testat Dusterul când a apărut am avut șansa să o testez înainte de a fi prezentată publicului. Are un loc aparte în sufletul meu. Sunt un fan al mașinilor 4x4. De mic mi-a plăcut foarte mult ARO. Dar asta e altă poveste. De aceea am făcut tot posibilul să-mi mi-au această mașină. Chiar mi-am făcut și îmi fac griji datorită motorului , dar poate cu ajutorul Domnului și a atenției mele pt mașină nu se întâmplă nimic. Vă rog să vă liniștiți că nu mă supăr. Vă mulțumesc pentru sfaturi. Păcat că nu m-am înscris mult mai devreme în forum sunteți băieți de gașcă și întotdeauna cu un sfat sau un pont pentru toți , vă mulțumesc. O zi bună tuturor.
  7. 2 puncte
    Asta era problema ta, ca titlul topicului este despre versiunea 1.0.13.1, iar eu am intrebat despre versiunea imediat urmatoare si aproape identica, respectiv 1.0.13.2? Este masina mea si imi asum modul de a ma "juca" la ea, totodata tin sa iti multumesc pentru aspectele problematice pe care le-ai enuntat mai sus!
  8. 2 puncte
    @t0rquemada Aceasta este a doua abatere. La urmatoarea - avertisment 3 puncte - suspendarea accesului la forum 2 zile. Din nou, suntem o familie aici, existam pe acest forum ca sa ne ajutam, nu ca sa ne umilim.
  9. 2 puncte
    Am zis ca nu intervin dar chiar nu ma pot abtine, cu toate cunostintele tale tehnice, ai un stil execrabil de comunicare. Ce relevanta are faptul ca a cumparat o masina "cheala", in opinia ta, ca nivel de echipare cu tipul motorului? In ultima vreme cred nu este raspuns de-al tau in care sa nu dai cuiva peste nas, in care sa nu vrei sa arati cat de prosti sunt restul si cat de destept esti tu. Te-ai gasit acum sa faci misto de bietul om, in conditiile in care a fost sincer si a spus ca nu se pricepe motiv pentru care a apelat la forum, bravo!
  10. 2 puncte
    Cred ca nu am explicat prea bine. Loganul, 0.9 Tce GPL este folosit majoritar in Bucuresti si consuma 9 L/100 (GPL) in regim urban -Bucuresti-. Motorul poate este o gluma tehnica dar are cuplu aproape cat am eu pe duster. Si inca la turatii reduse. Este un motor vechi si testat, am vazut clip-uri cu 200 mii km. Mai vedem fiabilitatea in timp, si a Loganului dar si a dusterului pe GPL.
  11. 2 puncte
    Dupa toate calculele mele instalatia GPL se amortizeaza in 12 mii km. La 100 mii km castigurile sunt de ordinul a 200-300 milioane lei vechi, in functie de regimul in care folosesti masina. Pe langa asta in sfarsit am autonomie mult mai mare. Instalatia am montat-o la Vernesti de unde am confirmarea ca , k4m este un motor care rezista foarte bine la GPL. Nu ma zic de un inginer de la Dacia care a confirmat si el fiabilitatea motorului chiar daca nu are tratamentele specifice din fabrica. Asa cum zicea si colegul anterior 1.6 SCE se pare ca are de suferit daca nu vine cu GPL din fabrica, dar sunt doar comentarii fara un suport mai mult sau mai putin "oficial" . Reviziile la GPL sunt la 15 mii km si nu au limita de timp cel putin la instalatia mea. PS: Ca fapt divers am achizitionat anul acesta si un Logan Tce 90 Cu GPL din fabrica, manuala, pentru unul din copii care sta in Bucuresti. Masina functioneaza impecabil. Consum 9 GPL in Bucuresti. Completez cu ceva consumuri duster. 13 urban, 9 extraurban, 11.3 mixt. Schimbat treptele de la 3k RPM in sus. Consumurile sunt facute doar pentru 2k km.
  12. 1 punct
    Salutare Torquemada. Într-adevăr nu m-am documentat înainte despre motoare dar sunt genul de om ,, văzut plăcut luat,, nu am stat mult pe gânduri când am luat mașina, mi-a plăcut culoarea ma încântat puterea și faptul că are motor mic și putere mare și am dat avansul. Dacă e să pățesc beleaua asta e. Dar până acum mașina sa comportat exemplar și mă uns pe suflet. 2. Juliano salutare. La service la Craiova băieți chiar și-au făcut datoria, au pus huse de folie pe scaun și pe volan. Și mi-sa părut că lucrează destul de atenți și de curat. Acum oi vedea pe parcurs evoluția mașinii. Suportă și tu 5 ani cât ai garanție și apoi du-te la băiatul de la garaj. Așa am văzut în Pitești un service foarte bun peste drum de Rectorat, cred că sunt acreditați și Dacia dar crede-mă că lingeai pe jos cât de curat și de ordonat lucrau.
  13. 1 punct
    Eu am un vecin la care mă duc cu masina soției ( are un garaj unde executa lucrări de service) și crede-mă ca lucrează de 10x mai atent decaT ce am văzut în reprezentanta. Un exemplu simplu ar fii faptul ca deși mă duc la el cu un matiz care probabil nu valorează mai mult de 5.000 ron, pune husa pe scaun pentru a nu murdari interiorul. ( la dusterul meu nou a urcat mecanicu din reprezentanta fără nici o jena ca ar putea murdari masina. Și ar.mai fii de spus ....
  14. 1 punct
    Salutare tuturor. Puteam să stau de la un fel de ,,bar,, un hol care dă spre service dar nu vedeam m-ai nimic deoarece mașina mea era a 3 a pe rampă și nu vedeam ce face băiatul acolo de aceea am ales să stau lângă mașină. Oricum faza cu transmisia la motorul de 1,6 așa mi-a spus că nu este pe lanț. Ma mințit vă mint și eu și-mi cer scuze. Dar mi se pare normal să fim informați despre tot ceea ce e legat de mașină în momentul în care ai semnat un contract de achiziție. Să-ți spună totul despre mașină de la a la z nu doar să-ți pună manualul în brațe, ia și citește i-ar tu să te uiți ca curca-n creci. Nu știm toți mecanică s-au tot ceea ce e legat de motoare. Eu de exemplu nu a știut nimeni să-mi spună cum să merg cu măgărușul în 4x2 s-au în modul auto. Nici acum nu sunt lămurit, alți zic că în modul auto mereu alți în 4x2 vara.... S-au cel mai bine faci ce te taie capul sau cum ști tu că e cel mai bine. Dar cel mai mult am avut de învățat aici de pe forum de la voi. Cu toate bobârnacele luate peste nas voi continua să întreb ce nu știu vă mulțumesc prieteni. O zi bună tuturor Salutare Juliano. Am avut și eu experiențe neplăcute în service- ul din Caracal , prima pățanie a fost cu Dacia 1310 când i-am făcut schimbul de ulei și au uitat să pună garnitura de aramă la bușonul de la baia de ulei. Apoi când am luat Loganul mi-au spus că prima revizie e gratuită și nu a fost așa și de aceea am renunțat la garanție și m-am dus la un service al unui prieten. Și de aceea am ales să iau Dusterul de la Craiova poate sunt firmă serioasă urmează să văd pe parcurs , până acum e totul ok. Ai grijă la tot ceea ce se face pt că mulți sunt jigodii plus că în totdeauna m-am dus cu câte ceva pt ei. Timpul își va spune cuvântul. O zi bună tuturor.
  15. 1 punct
    Am asistat fără sa vreau atunci când am fist la service de mi-au făcut upgrade la soft pentru faptul ca se blocau comenzile volanului , și am văzut cum se executa un schimb de ulei intr-o reprezentanta și sincer am rămas dezamăgit. Nici nu terminase de curs tot uleiul din baie și deja au pus capacu 😐 Din pricina ăsta intreb. Sa nu mai zic ca am ridicat masina care avea o pata pe bara din spate și câteva zgarieturI fine ( e matuita vopseaua) dar pe care am observat-o după câteva zile, și deși am sunat la vc m-au cam trimis la plimbare . " ai semnat , ura și la gara". A foSt prima mașină nouă achiziționată, dar cu siguranță la următoarea nu voi mai proceda așa.
  16. 1 punct
    Culoarea asta mi se pare cea mai potrivita in combinatie cu Pack Look. Arata foarte bine, felicitari! In alta ordine de idei, am avut masina o perioada in service si am primit la schimb un Duster EDC alb. Albul asta de la Dacia mi se pare absolut execrabil. Desi masina era aproape noua, deja avea acele zgarieturi cu efect de panza de paianjen. Pe alocuri matuita destul de vizibil. Citisem in manual ca are nevoie de mai multa atentie dar parca este facuta in acuarele. As evita albul cu orice pret. Cred ca se preteaza doar pentru flote unde intr-adevar se simte la pret.
  17. 1 punct
    Cel de 1,6 nu e pe lanț. Dar cel de 1,3 e sigur pe lanț pt că ieri am vb la Craiova cu băieții și au spus că are transmisia pe lanț.
  18. 1 punct
    Salutare tuturor . Sigur este pe lanț eu am motorul de 1,2 tce și e tot pe lanț. O seară plăcută tuturor
  19. 1 punct
  20. 1 punct
    Nu ma costat nimic. Am programul 5 ani fără griji. Scuze pachetul 5 ani fără griji.
  21. 1 punct
    Am montat Instalatie gaz tip BRC cu picatura ulei in sistem electronic, la Buzau pe Dacia DUSTER 1.6/114 cp/2019, Am ales aceasta instalatie deoarece am avut-o pe Vw JETTA 1.6/102CP/2007 si am fost foarte multumit pe parcursul a 5 ani si 110000 km. Sfatuiesc detinatorii de Duster benzina sa aleaga GPL este ok.Pt informatii ma gasiti pe [email protected]
  22. 1 punct
    Cel mai mic consum Ploiesti-Giurgiu 6.4, benzina. Acum consumul mediu extern 9, dar GPL, cu AC permanent.
  23. 1 punct
    Salutare. Felicitări pentru achiziție. Drumuri bune și bucurați-vă de el .
  24. 1 punct
    Atunci e explicabila media de viteza.
  25. 1 punct
    Pt ca lucrurile s-au succedat zilele astea cu rapiditate uimitoare , ieri proprietar Duster 1.5 dci 4x4, azi 1.3 tce 150 ps 4wd. Am gasit un SL Orange Gris Highland la Daperom Pitesti. A meritat drumul pana la Pitesti, am avut parte de o zi frumoasa si un comportament exceptional al celor de la Daperom. In prealabil ieri achitat si avansul.pt. alt tce 4wd la Meridian. Nu e o problema se va recupera. Revenind la masina, dupa 7 ani de phase 1, un model fiabil,robust dar spartan , noul model e cu totul altceva. Eu am venit in ritm.alert le autostrada cu 8.1 l/100 km. Asa ca pot spune ca nu e diferenta asa mare. .Motorul.trage foarte bine, este elastic, masina se simte agila dar totusi usor instabila. Daca va intereseaza mai era un Sl orange pe negru la Pitesti, aceeasi configuratie. Ma declar multumit de noua achizitie.
  26. 1 punct
    Da, am stat în coloana pe Valea Prahovei, în Brașov
  27. 1 punct
    Ce legătură are cu titlul topicului, sau unde ai citit că poți face așa ceva via Medianav - și tot eu sunt ăla cu limbaj "coroziv" Orice Duster ph3 (12/2017 - în prezent) are multiplexor din fabrică, și da, e vizibil la interogarea via diagnoză, că nu zic ăia nimic de multiplexor pe Duster ph2 e altceva Orice modificare de logo = schimbare licență și toolbox = papa hărți - spor la modificări
  28. 1 punct
    Consum 1.6 SCe 114 (4WD) - ultima cursa facuta - Bacau - Brasov (pe Oituz) - Zarnesti - Magura - Zarnesti - Brasov - Timisul de Jos - Brasov - Zarnesti - Magura - Moeciu - Bran - Sinaia (DN1) - lacul Bolboci, Transbucegi, Sinaia (DN1) - Zarnesti - Magura - Zarnesti - Prejmer - Sfantu Gheorge - Lacul Sf. Ana - Baile Balvanios - Tg Secuiesc - Oituz - Bacau - in total 792 de KM, drum de munte asa cum se vede, portbagaj full, 3 persaoane permanent in masina, fara AC, caldura pornita cand si cand, ventilatia pe treapta 1/2, mers doar cu 2WD - medie de consum 7.0 l/100KM, medie de viteza 44.7 KM/h, mie, personal mi se pare minunat acest consum pentru 1.6. Probabil ca real e undeva la 7.5 l/100KM, chiar si asa tot mi se pare OK.
  29. 1 punct
    Update la 10k KM - ma declar foarte multumit, in afra de problema la tabloul de bord - avarie motor care s-a rezolvat intre timp cu update de soft la tabloul de bord si de rontaitul care se aude dupa 50 de KM/h... doar in sarcina, totul e superb, nu regret nici o secunda alegerea facuta. La consum, deasemenea ma declar multumit, ultima cursa facuta - Bacau - Brasov (pe Oituz) - Zarnesti - Magura - Zarnesti - Brasov - Timisul de Jos - Brasov - Zarnesti - Magura - Moeciu - Bran - Sinaia (DN1) - lacul Bolboci, Transbucegi, Sinaia (DN1) - Zarnesti - Magura - Zarnesti - Prejmer - Sfantu Gheorge - Lacul Sf. Ana - Baile Balvanios - Tg Secuiesc - Oituz - Bacau - in total 800 si ceva de KM, drum de munte asa cum se vede, portbagaj full, 3 persaoane permanent in masina - medie de 7.0 l/100KM, medie de viteza 44.7 KM/h, mie, personal mi se pare minunat acest consum pentru 1.6. Probabil ca real e undeva la 7.5 l/100KM, chiar si asa tot mi se pare OK. In rest aceiasi parere pe care am relatat-o mai sus. Faza cu zgariatul plasticului de pe stalp can dau drumul la centura am rezolvat-o cu un autocolant negru... parca e de acolo... ornamentul antiderapant... m-am obisnuit cu el :), scaunul de la sofer... tre sa mai fac o vizita la service... dar, overall, mi se pare o alegere chibzuita.
  30. 1 punct
    Scuzati-ma , am vrut si eu sa ajut. Iertare. Parola a treia este pentru asta. Mi -a mai reusit si asta. Bineinteles prin google. Forumuri
  31. 1 punct
    @Juliano mai ai nevoie de un multiplexor, care sa ia datele de la computerul de bord si sa le trimita la MediaNav. Din fabrica MediaNav-ul nu e legat la computerul de bord, asa ca nu are de unde sa stie nimic legat de consum, kilometri parcursi etc. Eu am un multiplexor din asta (e primit cadou, dar se gasesc pe okazii.ro daca dai cautare dupa "multiplexor dacia renault"). Se conecteaza la portul de diagnoza (OBD II) din torpedou. Ai doua optiuni de montare: - cumperi o mufa OBD in care bagi fifrele de la multiplexor si iti ocupi portul ala mereu - se scoate mufa aia din torpedou si se leaga firele de la multiplexor direct in pinii din mufa, prin spate Cel care mi-a instalat mie multiplexorul a ales varianta a doua si in felul asta mufa ramane disponibila (si nu stie nimeni ca ai multiplexorul, important daca te duci la garantie pentru ceva). Eu folosesc un OBD reader cu Bluetooth + aplicatia Torque pe telefon ca sa vad iarna cand s-a incalzit motorul. O alta functie buna pe care o poti activa e afisarea temperaturii exterioare pe MediaNav.
  32. 1 punct
    Salut,am un duster benzina -gpl cumparat nou in decembrie 2014,instalatia montata din fabrica,masina cumparata in italia pentru ca sunt rezident aici.....despre masina si motor nu am ce sa comentez....am ajuns acum la 90.000 km,nu am avut absolut nici o problema cu ea ,in fiecare dimineata cheie pe ea,30 km dus-intors pana la servici,totul ok.....despre consum ce sa zic.....cu un plin de 35 l gpl fac cam 400 km ,mers normal ,adica cei 30 km pana la munca unde am numai strada normala,daca ies la autostrada si o tii cam la 120-130 km/h ,creste consumul si fac numai 300 km cu un plin....per total sunt multumit....asa ca o concluzie pentru cine se gandeste la economia de bani,cea mai buna varianta este gpl....parerea mea
  33. 1 punct
    Motorul e sub capotă nu în Carnetul de garanție, că ăla care a scris e aiurit, asta ca să fiu politicos, e altceva. În 2018 aveai doar H5F408(4X2), H5Ff410(4X4) aka 1,2 TCe Ps. Mașina fabricata pe 18.07.2018, cu H5F410, cheală (Laureate cu Medianav , fără cameră/e și sau senzori parcare)
  34. 1 punct
    Offtopic: Dusterul romanesc rosu in obraji și zâmbitor (Simona Halep - 1,68m, 50kg, 27 ani) a bătut grav Range Roverul american negru și serios (Serena Williams - 1,75m, 70kg, 37 ani). Bravo Simona! Am un prieten care are Range Rover și ma întreba zilele trecute, când i-am spus ca o sa-mi iau Duster rosu, "cand treci la o culoare mai serioasa?". O prefer pe româncuța noastră: mai ușoară, mai fâșneață, mai economică și roșie in obraji!
  35. 1 punct
    Iar citesti in stele..H4B e motorul 0.9Tce.Tu ai H5F.
  36. 1 punct
    Cu motorul 1.6 mpi 8V. am mers cu GPL ... aprox 80.000 Km. în 3 ani jumate. 23-24.000km/an. Urban - economie estimată 30%. La mers afară - economie estimată 40%. Aceste estimări nu iau în calcul consumul de benzină. Acum vara, consumul de GPL în mediul urban arată cam așa: Dacă consumul la mersul cu benzină este de aprox. 10 litri/100 km, mai adaugăm 1,5 -2 litri în cazul mersului cu GPL. Așadar 12 litri GPL/ 100 Km + 1,5 - 2 litri pentru aerul condiționat, ajungem la aprox 14 litri de GPL/100 Km. La mersul extraurban pe timp de vară, consumul de GPL se micșorează cu aprox. 1/3. Așadar consumul este de aprox. de 8,5-9 litrii/100 km. Depinde totuși cât de tare te înfingi în pedala de accelerație și de natura drumurilor parcurse. Dacă vrei să mergi la consum, doar mângâi pedala de accelerație și nădușești ca un bivol în habitaclu. Dacă excludem consumul de benzină la pornire, în sezonul rece se merge cel mai economic. Nu pornește electro-ventilatorul, nu folosești aer condiționat. Nu trebuie excluse din calcule cele două revizii pentru schimbarea filtrelor de două ori pe an. Fiecare la 100 lei, dar extrem de necesare. Bibiul mănâncă la aceeași masă cu proprietarul, domnilor.
  37. 1 punct
    Deci nu stiai.. https://daciadusterclub.forumfree.it/m/?t=76130409
  38. 1 punct
    Mariane, "magarusul" asta cred ca ti-a mancat ani din viata la cate griji ti-ai facut. E o masina noua, nu are ce sa bata, nu are ce sa trancane. A fost facuta in 2018, sunt cu totul alte standardele din prezent.
  39. 1 punct
    Salutare, Portocala are acum aprox 15k km si functioneaza ireprosabil. Intre timp a mai primit folie 7% si un portbagaj generos de 390 de litri. Mai urmeaza si altele Pentru ca am tot citit de urcarea la Cabana Varful Ciucas am zis sa incerc si eu, cu ocazia asta sa-i fac si botezul pe un drum forestier. S-a comportat exemplar. A meritat. Mai ales senzatia de la coborare. Am plecat cu oarece rezerve deoarece am tot citit ca nu au putut urca toti, chiar si cu masini mai potente. Pe display panta maxima a fost de 19 grade, ceea ce inseamna aproximativ 35%.
  40. 1 punct
    Eu nu "am incredere" in motoarele mici. Motoare mici cu turbina sunt fortate si nu stiu daca or sa fie la fel de fiabile in timp ca si cele fara turbina. 1.6 16V e probabil in momentul de fata cel mai ieftin de intretinut si fiabil motor de pe Duster (e strict doar parerea mea). Motoarele noi, TCe, sunt mai economice si mai putin puturoase.. dar cred ca in timp or sa coste mai mult decat cele aspirate.
  41. 1 punct
  42. 1 punct
    Doar motoarele diesel folosesc Adblue, iar ținând cont de volumul rezervorului de Adblue (14 litri la Duster), nu cred că e sesizabil că și costuri.
  43. 1 punct
    Cat adblue consuma Dusterul la 100km? Se merită această variantă față de 1.3 TCE?
  44. 1 punct
    Pentru cei care isi schimba playerul original cu altul, after market, sau care doresc sa-si monteze satelitul de comanda audio : Vand : 1. Adaptor pentru satelitul de comanda audio pentru playere : ALPINE / BLAUPUNKT / CLARION / JVC / KENWOOD = 100 lei/modul 2. LG / PIONEER/ SONY, modele chinezești cu touchscreen ( care au comenzi programabile ) 120 lei/modul. Nota : in functie de cum a implementat chinezu' functia de setare a comenzilor, sunt sanse 50% ca rotita de scroll sa poata fi folosita/utilizata. Daca timpul necesar pentru memorarea unei comenzi este mare (cca 1 sec) atunci rotita nu se poate seta, ea efectuand o miscare de rotatie intr-un timp mult mai scurt. La unele playere a functionat fara probleme, la altele nu ...
  45. 1 punct
  46. 1 punct
    Am un Duster 2 (sau ph3) cu bord cu afisaj de culoare albastra ,,pe jumate'' . Credeti ca e posibil sa inlocuiesc acest bord cu unul cu afisaj mare de culoare neagra ? As dori sa fac modificarea asta pentru ca am vazut ca cel mare afiseaza temperatura, cruise control - concomitent cu alte date etc . Va multumesc !
  47. 1 punct
    La multi ani tuturor ! Sunt posesorul unui Duster 1.2 TCE 4x4 din decembrie 2016, cumparat nou de la Flamicom Rm.Valcea. Versiunea este Laureate, culoare argintiu, otiuni suplimentare: Medianav, incalzire in scaune, limitator viteza/"cruise control". I-am mai instalat apoi ca accesoriu o camera de marsarier si bandouri laterale aripi/portiere. Deja i-am facut revizia de un an la 13.000 Km, nivelul uleiului n-a scazut nici macar un cm (sincer imi era cam teama de pb. asta, dupa cum spuneau unii posesori).Cel mai mult la modelul meu imi place motorul, modul in care iti ofera rezerve de putere in orice moment, flexibilitatea, puterea si cuplul la turatii joase. Masina este foarte silentioaza, la viteze mari motorul se aude dar nu deranjeaza, doar zgomotul de vant si de rulaj. Consumul este totusi sensibil mai mare decat cel dat de producator, mai ales in oras. Mi-a luat ceva sa ma obisnuiesc cu treptele scurte de viteza la mersul prin oras, dar dupa ce m-am invatat sa pornesc cu treapta a doua, acum mi se pare ceva mai usor. Am iesit cu ea si de pe asfalt pe drumuri grele de munte, fara exagerari totusi, s-a comportat exemplar, cum era de asteptat. Suspensiile sunt excelente, incomparabile cu cele de la Suzuki, cealalta masina a mea, la care sunt foarte rigide. Am alergat pe drumuri forestiere cu 40-50 km/h, fara sa am impresia ca se rupe masina in doua ... Dupa ce a aparut noul Duster, ma bate gandul sa fac un buy-back si sa iau noul model. Am facut teste cu cele doua modele diesel, 4x4 manuala si 4x2 automata, mi-a placut automata, dar sincer amandoua mi s-au parut mai "lenese" decat 1.2 TCE-ul meu. Avand in vedere ca 1.2 TCE este doar versiunea Confort, ramane sa ma mai gandesc, eventual pana la urmatorul program "rabla"... Deci, una peste alta, sunt multumit de alegerea facuta si recomand versiunea 1.2 TCE in special celor care nu fac multi km anual. Toate cele bune va doresc si un an nou plin de evenimente fericite ...
  48. 1 punct
    Sa o stăpânești sănătos! Drumuri bune!
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+03:00

  • epiesa.ro

×
×
  • Creează nouă...