Sari la conținut

Clasament


Conținut Popular

Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 16.02.2020 în toate secțiunile

  1. 3 puncte
    Teoria iti da un interval bun in anumite conditii, practic testezi si vezi ce e mai bine pentru masina ta si tine. Mai mult decat e teoretic nu cred ca e bine oricum. Practic eu pe Romania, la 15000Km oras era deja murdar destul si prefer sa schimb filtrele de aer si habitaclu la 8000Km. Asa imi place mie.
  2. 3 puncte
    Salut, deschid acest topic pentru ca sunt proaspat posesor de Duster si vreau sa impartasesc experiente, opinii dar sa si cer sfaturi despre acest model. Este vorba despre un Duster din 2016, 1.5 dci euro 6 DPF, tractiune 4x4, cu 60 de mii de kilometri la bord. Are putine dotari, dar am fost placut surprins sa descopar ca are stop-start si hill start assist. I-am facut schimbul de ulei (elf 5w30 dpf) si filtre, urmeaza revizia de patru ani. Adica schimbarea curelei de distributie, pompa de apa, cureaua de accesorii, role intanzatore, lichid de frana si lichid de racire schimbate. Si clar niste anvelope noi, cele originale , desi mai au profil, nu sunt pe placul meu,f ac si zgomot, clar trebuie schimbate. Mai studiez problema protectiei senzorului de pe galeria de evacuare, cred ca o solutie custom e mai atractiva in comparatie cu un scut de protectie cumparat de pe piata de profil.
  3. 2 puncte
    Salutare tuturor, revin cu un update, masina am preluat-o din reprezentata in data de 12.02.2020 dar am hotarat sa scriu dupa ce fac cu ea niste km. Asadar, in momentul de fata am 570 km parcursi, procentul fiind de 40% urban, 60% extra-urban, consumul mediu 6.1 / 100. Modul de conducere si consumul: ( incep prin a preciza ca legat de aceste doua aspecte sunt deschis la sfaturi, fiind prima mea masina cu motor diesel, pana acum am avut doar masini pe benzina ) Pana acum doua zile am condus cu modul ECO activat constant si consumul mediu era de 6 / 100, a crescut la 6.1 dupa dezactivarea modului ECO. Schimbarea vitezelor o fac la 2500 rpm ( chiar si din prima in a doua ) iar in oras, cand este mai aglomerat, incerc cat se poate, sa merg cu 2300-2500 rpm, in extra-urban rpm-ul este undeva la 2000-2200 si merg cu viteza a cincea si a sasea), ca si viteza maxima, de asemenea urmez sfaturile din manual si nu am depasit 130 km/h, maximul atins fiind 120 km/h. Tinuta de condus: scaunele sunt destul de comode, singurul lucru pe care il am de comentat este ca cei de la Dacia puteau sa ofere posibilitatea de a lasa scaunul soferului cu macar o miscare de maneta mai jos, dar sincer dupa 4-5 zile m-am obisnuit si cu maximul oferit de Dacia. Modul in care se comporta masina pe drum: mie unul imi place, este usor de condus dupa parerea mea si chiar daca este inalta, cu putina atentie si cunoscandu-i limitele poti sa iei virajele mai ample si cu 100 km/h fara sa simti ca fortezi masina foarte mult, virajele mai stranse undeva la 60 km/h, la viraje foarte stranse nu stiu cum se comporta masina deoarece nu am intalnit pe traseele facute pana acum. Pe autostrada masina merge foarte ok si nici nu mi s-a parut ca sunetul exterior ( aer, motor etc. ) se aude deranjant de tare in interior, este mai mult decat ok ( din punctul meu de vedere ). Un lucru deranjant, pe care doar in aceasta seara l-am sesizat sau doar acum a aparut, este ca un sirenaj care se aude cand motorul este pornit chiar si dupa ce opresc motorul dar nu intrerup contactul si pare sa vina de undeva din zona rezervorului sau a sistemului de alimentare cu combustibil ( nu sunt mecanic si nici nu am cunostinte tehnice ) dar sunt curios daca este normal sau daca a mai avut cineva acest sunet si care este motivul pentru care a aparut. Cam asta este experienta cu masina pana in acest moment, per total eu sunt multumit de masina singura mentiune fiind acel sunet amintit mai sus. Sper sa nu va fi plictisit prea tare postarea. 😊
  4. 2 puncte
    Stiam ca vazusem un alt documentar despre tipurile de uleiuri de baza si acum l-am regasit. Vizionare placuta pentru o intelegere mai amanuntita: https://www.youtube.com/watch?v=Bo2k8FNaAOw
  5. 2 puncte
    Asa cum ai zis sigur nu este cea mai buna. Ma ocup cu vanzari piese auto si am client care a mers 7000000 de ex cu Master 2.5td cu ulei semisintetic 10w40.Nu era ulei de calitate superioară ,dar il schimba la timp. Pt schimbul de ulei fiecare(utilizator,producator sau mecanic) vine cu ideile si interesele lui. Recomand sa se foloseasca alt producator de ulei aceeasi norma cand apare o problema de consum,zgomote sau chiar pret prea mare in comparatie cu altul de firma cunoscuta.
  6. 2 puncte
    Va salut prieteni. Am scris cu ceva timp in urma ca voi merge in service cu medianav-ul . Speram sa nu se lase cu cantec. Bineinteles ca s a lasat cu cantec mare. Mi au adus la cunostinta ca nu imi baga masina in service daca nu sunt de acord sa mi inlocuiasca cureaua de accesorii motivand ca trebuie neaparat schimbata ca asa cere producatorul. Mi au spus ca se va schimba pe cheltuiala producatorului drept pentru care am fost de acord. Au tinut masina in service trei ore, nu am avut acces langa masina, nu mi am vazut masina pe monitor. Dupa trei ore am cerut sa mi fie adusa masina imediat, lucru care s a intamplat. Au parcat o in fata service ului si mi au spus sa plec ca nu se poate rezolva cu medianavul. Bineinteles ca am vazut negru in fata ochilor. Am sunat la vocea clientului, am reclamat ce s a intamplat. Am gasit intelegerea necesara la vocea clientului, s a facut constatarea in alt service autorizat cu reprezentantul fabricii de fata, s a schimbat medianav-ul. Nu vreau sa acuz dar pentru toti cei din Bucuresti care mergeti la MERIDIAN VEST din Iuliu Maniu, ganditi va de mai multe ori inainte sa o faceti. Sa nu va para rau dupa aceea.
  7. 2 puncte
    Conform noii politici filtrul de habitaclu se schimbă la 30000km sau 2 ani, deci la 1 an îl pot verifica dacă clientul o cere.
  8. 2 puncte
    @foxbat Da, o sa fie Castrol. Cat e in garantie, pui OBLIGATORIU uleiul care respecta norma. Faptul ca iti RECOMANDA Castrol asta nu inseamna ca esti obligat sa-l pui.
  9. 2 puncte
    E bun pentru Uber
  10. 2 puncte
    Eu am gasit pe OLX un circuit care se monteaza. Acest circuit permite dezactivare/activare. Momentan este in pozitia dezactivare. Cand pornesc motorul, dupa 3 secunde se aprinde led-ul rosu din dreptul butonului S&S.
  11. 2 puncte
    @Gil26 pentru Logan si altele merge asa, dar pe Duster din pacate nu (cel putin pe al meu nu). Am mai facut la vreo cateva si a fost la fel. Acea procedura standard, nu se aplica si la Duster. Pentru cei ce fac caetva porniri pe zi chiar nu e nici o problema. In schimb pentru taximetristi sau altii cu distributie pe oras, te omoara cu aproape 100 porniri/zi.
  12. 2 puncte
    Eu, personal, la al meu duster, când forțez alimentarea, după primul click la pompa, al doilea, al treilea click, îmi rămâne blocat indicatorul de carburant pe bord, dacă alimentez normal, pana la primul click e ok, nu mai am problema asta...
  13. 2 puncte
    Îți scapă, după 8 ani de existență 0,9 TCe( H4B 400/408/410) nu ai aflat că are injecție indirectă, la fel ca noul 1,0TCe(H4D 450) și recentul 1,6 SCe (H4M 738/740gpl) H4M 738 e codul, că a scris rar-ul pe carte H4M D7 e irelevant :)
  14. 2 puncte
    Zice bine taviro! Injectie directa au celebrul si economicul 1.2Tce,1.3Tce.citandu-l pe @t0rquemada
  15. 2 puncte
    1.6 k4m, 1.6 SCE, motoare aspirate precum si 0.9 Tce turbo sunt cu injectie indirecta. Amestecul de combustibil este injectat in galeria de admisie si nu direct in cilindru. Sunt cele mai "economice" motoare din gama Dacia ....pe GPL . Eu am consum de 9-10L GPL la drum lung, mers normal, schimbat la 3000+ ture si urcat la 5000+ in depasiri, dar pe motor K4M. 1.6 Sce este chiar mai economic.
  16. 2 puncte
    E un motor cu injectie Directa..Eu parca asa stiu. 0.9 Tce este motor cu injectie indirecta.
  17. 1 punct
    În partea spate dreapta a mașinii e rezervorul și pompa de adblue, sistemul adblue nu e controlat de contact (face ce vrea el când vrea el) și poate porni încălzirea și recircularea oricând dacă condițiile meteo (temperaturi scăzute) o impun.
  18. 1 punct
    Pentru a "intelege" si altii, intreg documentul (gasit si de un alt coleg) pe: https://www.total.it/sites/g/files/wompnd561/f/atoms/files/elf_renault_guidaoli_ita_19_giugno.pdf Cei de la VW au "lasat" Castrolul si l-au "luat" cei de la Renault. Pana la urma tot de cativa centi este vorba. Speram sa fie mai bine sau cel putin sa nu fie mai rau (motor, turbina, DPF, etc).
  19. 1 punct
    Las astea aici, unii vor înțelege, alții nu.
  20. 1 punct
    Nu e mai cu mot. Dar e mai ieftin decat Castrol Edge 5w30 si este sigur ulei de calitate. Daca Dacia recomanda uleiul ei si are un pret bunicel, de ce m-as complica sa caut alt ulei. Sigur este ulei de calitate buna. Mai important este sa-l schimb la timp sau mai repede si felul cum utilizez motorul.
  21. 1 punct
    Bine ca ai gasit sursa trancanitului..Am si eu asa ceva dar nu stiu daca e de la prostiile tinute in portbagaj sau acel cui..
  22. 1 punct
    Bine v-am gasit, Printr-o ciudata situatia, dupa cel putin 10 incercari cu diverse adrese de email, incercare de contact pentru suport admini forum ( toate fara succes), astazi a mers next next cu acceasi adresa de email :). Pesemne s-au aliniata astrele. Cam de 1 luna conduc masina din titlu. Acum are cam 1000 km. Cica pachetul Orange, care sta sigilat prin casa (n-am ce face cu el ). In afara ca "pentru ca rodaj"n-am apasat pe coada pisicii prea tare, pana acum numai de bine. Bine, si eu nu merg decat extraurban ( e aberant sa stai in oras cu medie de 10 km/h!) . Pentru ca toti intreaba de consum ( sincer, e masina noua ( (bine ca e a "muierii" si n-am platit-o eu ca n-am atatia rinichi) si nu inteleg obsesia asta )- sunt cam cum scrie in fisa ei - 6.4 - 6.1 l / 100 km. In primii 300 km fuse cam 6.7 . Fun stuff - posesor de "patruped", prima chestie a fost sa o "blindez" anti par ( huse, etc). Dupa primul drum am zis sa dau un pic parul de pe huse jos mare-mi fu surpriza - plasticul ala mult hulit de toti este perfect! Se curata intr-o secunda. Nici pe departe cum munceam cu orele in Toyota (2004) sa curat imitatia aia de piele si /sau mocheta. La Duster sunt "super auto lavabile", aproape. Nu place ca nu are contraaripi sau cum s-o numi partea de plastic la pasajul rotilor spate- se vedea tabla chioara.. Cam atat despre masina- doar mai vreau sa mentionez (fara a nominaliza , se stiu ei) calitate umana/tehnica a celor cu care am colaborat (pana sa intru astazi aici ), nick-urile lor fiindu-mi familiare. Tot inainte! In afara de valul de hate pe care il vad in ultima vreme pe online-ul romanesc referitor la Duster ( nu mai zic de "nivelul" celor care il creeaza ) sunt un pic dezamagit de ce vad ca si calitate "intelectuala" a posesorilor. Sa intrebi ce inseamna un bec de pe bord (fie vorba intre noi, arata mai mult decat explicit ) atata vreme cat ai in cartea masinii mura-n gura e cam ..dezamagitor. Mi-a placut ca pe acest forum am vazut multe discutii ok, aproape la nivelul celor de pe forumuri UK, RU, FR. Spor in toate, bine v-am gasit si sa crestem in bucuria de a conduce o masina cinstita si d'acilea de la noi. Doamne ajuta si numai bine, Foxu' maxima asta. Mi-a venit "promotia" pe 7.02.2020. Si e valabila pana pe 31.01.2020. Deh, pesemne ca regizorul e de la "Amintiri despre viitor". Cica am un upgrade (prima data cand ma conectez ) gratis in primele 90 de zile. Pesemne ca o sa mi faca si update de SW la medianav (acum am 1.0.10.2, cel cu care a venit).
  23. 1 punct
    Habar n-am daca Medianav-ul meu are vreo opțiune wake. Fenomenul apare doar la temperaturi externe negative si nu la un grad-doua sub zero, ci de la circa -5 grade in jos. De exemplu, săptămâna trecuta era în Brașov și într-o dimineață am prins -8 grade. Mașina era cu geamurile înghețate. M-am apropiat, încuietorile s-au deblocat, am deschis portbagajul și imediat a început sa cânte la un volum destul de tare muzica de pe stick Si de aceasta data sunt 100% sigur ca nu lăsasem playerul pornit, am check-list-ul meu de fiecare data când cobor din mașină. Plus ca nu ascult niciodată muzica la un asemenea volum. E ciudat.. @Midnighte, ai avut dreptate cu sursa trăncănitului ce se auzea în partea din spate, era de la "cuiul" opritor pe care se blochează spătarul banchetei. Intre inelul acestuia și carcasa din plastic e o distanta de maxim 1 mm; pe drumuri pietruite, plasticul ăla trepidează și atinge inelul. Problema am rezolvat-o înfășurând intre opritor și plastic câteva fire de banda de teflon. Bănuiesc ca la toate mașinile se întâmplă același lucru, însă multi nu și-au dat seama fiindcă nu prea merg pe drumuri clănțănitoare. Problema e doar în partea stânga spate. In dreapta spate carcasa din plastic e mult mai rigida, nu se mișcă asa de ușor.
  24. 1 punct
    De fapt e pretul de lista - reducerea Dacia - vouchere (Rabla + GPL)
  25. 1 punct
    Bravo, daca nu ma uitam la numar coboram sa ma uit in parcare sa vad daca nu mi l-ai furat !:)
  26. 1 punct
    Prima oară am fost la o zi sau două după ce am ridicat mașina. A doua oară, după circa un an. https://forumduster.ro/topic/2843-18-duster-15-dci-4x4-prestige/?do=findComment&comment=73741 Am mai scris despre asta la momentul respectiv.
  27. 1 punct
    Da! Imi cer scuze. T ul ala de la Tce mi -a blocat programul. Dar am fost la un ... dezmembrator si am studiat 0,9 tce - ul asta. Clar ca este injectie indirecta.
  28. 1 punct
    Trebuie root-at telefonul, adica un un firmware crack-uit. Sa spus mai sus si ti-am indicat unde sa citesti.
  29. 1 punct
    @foxbat Ai primit deja răspunsuri, cu toate că nu știi exact ce versiune ai pe Medianav (dovadă titlul topicului) 1. Activezi AA pe navigatie, daca nu este deja activata. 2. Cauti cablu compatibil ( de obicei cel original al telefonului ) si conectezi telefonul cu navigatia prin intermediul cablului. 3. Apare iconita cu AA in dreapta jos si ai cale libera sa faci ce doresti ( AA full options ) Dacă la Medianav e clar ce faci, la telefon te privește - cauți, te documentezi, calculezi riscurile de securitate, acționezi
  30. 1 punct
    Nu, eu le-am luat pentru PH1, nu stiu, nu cred ca se potrivesc la Dusterul nou.
  31. 1 punct
    Subscriu la ce a spus t0rquemada , mai ales informatiile pentru initiator. Cu mentiunea ca la mine atat in fisa de intretinere cat si in fosta (acum a fost scoasa) Carte de service de pe My Dacia constructorul recomanda ulei ELF. In reprezentanta insa au doar Dacia Oil 5W30 DPF (pentru masina mea), puteam sa solicit ELF (si pe forumuri se tot spune ca ar fi mai bun) dar sunt multumit de serviciile lor la revizii si oricum il dau afara pe la 10-12 000 km. Ambele respecta norma, si Dacia Oil pare a fi OK.
  32. 1 punct
    S-a modificat aplicatia MyDacia si nu mai apare precum in poza. Acum, informatiile sunt vagi, sa nu mai vina lumea cu "pretentii" - verificarea aia in nu stiu cate puncte, care este cam obligatorie la fiecare revizie. Un exemplu este punerea testerului/diagnozei pe masina, pentru a observa daca sunt stocate erori
  33. 1 punct
    Salutare tuturor. Am ajuns la 19000 km cu măgărușul se comportă excelent nu sunt probleme, la ulei nu sa dat deloc. Singurul defect este la parbriz că este fisurat în rest apă paie și bătaie. Consum mixt de 7,5. I zi bună tuturor.
  34. 1 punct
    Circuitul este mic si se pune sub bord in stanga -pe unde e levierul de la capota- unde ajung firele de la buton S&S.
  35. 1 punct
    @MephystoEscobar eu am schimbat doar amortizoarele cu unele negre de la Mudster, doar 3,5 cm inaltare, si am pastrat arcurile originale. Dar aveam o vibratie ciudata la turatii mici si atunci am pus si kit-ul de coborare motor de la ei. Mi l-au montat cei de la service-ul Dacia la care am mers pentru revizie si a durat vreo jumatate de ora. Cred ca se poate pune la orice service mai rasarit, e nevoie doar de cheie potrivita (de preferinta cu dinamometru, ca sa le stranga la cuplul corect) si un pic de efort. Sunt, de fapt, niste suruburi mai lungi si niste distantiere, care se monteza in locul suruburilor originale. Bineinteles, o sa-ti spuna ca monteaza pe raspunderea ta, ca nu e recomandat sa umbli la suportii motorului etc. Cel putin la service-ul Dacia asa mi-au explicat. Dar am vreo 10.000 km deja cu el si nu sunt probleme.
  36. 1 punct
    Despre softuri testate si retestate atat Dacia\Renault cat si multe alte marci au tot lansat softuri ce au fost apoi corectate si rascorectate (clientii au fost cobai) si de multe ori nu au gasit versiunea optima pentru a rezolva problemele. Exemplele sunt foarte multe (deh, timpul de dezvoltare si testare tot mai scurt). Parametri softului masinii al nivelului de carburant se pot monitoriza\calibra\modifica dupa dorinta cu ajutorul ddt4all sau modului DDT din PyRen. Sunt multi useri care au facut asta, dar trebuie asumat riscul, inteles ce trebuie facut si urmarile, plus recomandatul backup. Atasez cateva capturi (scuze daca abuzez de ele, se pot sterge din ele daca se considera), Dar a mai fost o discutie si despre nivelul de carburant din revervor (mai ales “longetivitatea” barei 8). Acum sper sa fie clar. Capturile\valorile sunt de pe masina mea, am verificat inca de la achizitie si tot ceea ce afiseaza CB este conform, poate mai putin calculul autonomiei (dar este mai complex si nu ma deranjeaza asta). Asa ca nu este nevoie sa modific nimic. Asta referitor la soft, despre sonda din rezervor, TDB, etc. defecte este alta discutie Si referitor la plin, in peste 30 de ani de cand tot alimentez cu combustibil nu tin minte sa fi ajuns de vreo 2-3 ori “la rosu”, de obicei cand ajung la 1/2-1/3 ramasi alimentez. E adevarat si ca la Sanderica am pus din neatentie de cateva ori chiar pana la al doilea clic al pompei dar nu s-a inecat si nu a sughitat (deh, volumul de compensare), cel mult pot sa spun ca ar fi putin deranjanta “baltacaiala” aleatorie in primii vreo 5-8 litri consumati dar consider asta un lucru normal.
  37. 1 punct
    Reprogramarea unui calculator, la Dacia/Renault, în cazul de față Tablou de Bord se face doar dacă există, o versiune mai mare de soft. Reprogramarea cu aceeași versiune de soft sau o versiune inferioară nu este permisă. Reconfigurarea se poate peste orice versiune de soft. IT-istul care folosește șoarecul ca să deschidă fereastra micromoale privire în exterior știe mai bine ca producătorul. @Editupa: Rezervorul e de 50L, tot ce pui peste nu este luat în calcul în plus poate genera probleme
  38. 1 punct
  39. 1 punct
    Doamne ajuta. Sa ne bucuram cu toti de drumuri si de masinile noastre. Stima.
  40. 1 punct
    Depinde și de stilul de condus, dar, clar, motorul de 1.3 este unul modern și mai economic față de cel de 1.6. Să ai noroc de mașină!
  41. 1 punct
    Mda...., ati ridicat valuri grele bre, nu gluma!!!! Dupa cate eu cunosc, in R.M. este numai un singur dealer oficial, care are mai multe filiale/oficii prin orasele mai mari, este holdingul DAAC HERMES, un fel de monopol, si ca sa ai o Dacie noua trebuie sa bati pocloane la ei. Evident cu precomanda, cu configurarea care doresti. In dependenta de configurare se stabilesc si termenii de livrare, fiindca daca se doreste un Duster absolut full, apoi dureaza, cand se alege versiunea standart +culoare + pachetul electronic ca in cazul meu (17.600 euro) ai 10-30 zile de asteptat si te faci Dusterist ! Daca esti mai insistent, o poti procura in RO, o introduci la vama, platesti toate taxele, stai o gramada de timp in randuri, si cand doresti sa te folosești de garantie treb sa mergi de unde ai procurat-o, iar daca mai stai in service 2-3 zile, i-ai hotel, mai platesti cartea verde 40 euro +taxa pentru drumuri si esti baiat de nota zece. gata parese ca aici suntem off-topic. Legat de medianav, mi-au spus din start ca harta Moldovei nu e, chiar imi amintesc ca venise-ra si cu ceva propuneri de plata adugatoare, dar am zis ca pentru moment nu prezenta mare relevanta pentru mine. Tendinta era sa am 4x4 si un consum mai redus la petrol (Fordul meu de 12 ani păpa 10-11 l de benzina), iar eu anul acesta vreau sa trec cu traiul la vila, langa r. Nistru. La moment am la bord 4800 km, mai fac 1200 dupa care o sa merg la reprezentanta dupa consultare, unde voi dezbate si tema medianav!
  42. 1 punct
    30000 km. Recent am avut ocazia sa testez masina la drum lung, mergand circa 2000 de kilometri doar pe autostrada. La o viteza constanta de 135 km/h pe gps (vitezometrul masinii indica cu 5 km/h mai mult), cu o cutie pe pavilion si 150 kg incarcatura, consumul mediu masurat la pompa a fost de 7.6 litri/100 km. De remarcat faptul ca acea cutie de la Thule nu scoate niciun zgomot la viteze mari. La -15 grade Celsius n-am avut probleme cu pornirea, insa am observat ca la temperaturi sub -5 grade se blocheaza camera marsarier in sensul ca nu se vede nimic pe ecran. Isi revine intotdeauna abia dupa cateva minute. Deasemenea, am observat ca, la temperaturi negative, medianav-ul porneste singur pe radio atunci cand descui masina (si sunt sigur ca nu l-am uitat deschis). Alte ciudatenii n-am observat. Cum multe din pozele mai vechi vad ca s-au sters, pun niste fotografii recente cu Dusterul la zapada.
  43. 1 punct
    Nu vreau sa fac aici comparatie intre motoarele pe benzina ce doteaza Dacia Duster. Fiecare cu avantajele si dezavantajele lui. Ce vreau sa spun este ca motivul principal pentru renuntarea la 1,6 sce este limitarea lui la noile cerinte de protejare a mediului. Nu in ultimul rand, cum spunea un coleg mai sus, se considera ca durata de viata a unui autoturism nu este mai mare de 6 - 8 ani. Timp in care un motor cat de mic ar fi ar trebui sa fie fiabil la o exploatare corespunzatoare. Desigur mai sunt si greseli de proiectare. Nu dau exemplu de la Dacia dar pot sa dau de la Vw, parca motorul de 1,2 la care se uzeaza lantul si la care au renuntat. Referitor la subiectul initial, motorul de 1, sunt convins ca va avea clienti destui. De fapt ce ti trebuie altceva daca folosesti masina preponderent in oras si mergi odata pe an in concediu. Dar daca ai peste 45- 50 ani si de obicei in masina esti singur sau in cel mai bun caz cu sotia. De ce ai vrea un 1,6 sce?
  44. 1 punct
    @BigFootCa sa pleci cu acest monstru de 1.0 litru din panta trebuie doar sa lasi pedala de frana Pentru un om care trece de la un Logan de 1.4 din 2005 sau mai stiu eu ce vechitura de 20 de ani si nu are pretentii sportive de la Duster, acest motor de 1.0 turbo va fi arhisuficient. Si Skoda a pus pe Octavia motorul de 1.0 TSI in 3 cilindrii si e mai grea decat un Duster. Pe mine sincer nici 1.5 dci nu ma incanta, dar nu am asteptari de la masina, ma duc lejer cu ea
  45. 1 punct
    Te salut, @ionuts. Cu tot respectul te invit sa recitesti sectiunea 4 din regulile forumului: https://forumduster.ro/topic/1717-regulament-de-functionare-si-utilizare-forumdusterro-important-citeste/ Limbajul tau este ofensator, deloc colegial si te asigur ca nu isi are locul pe un forum civilizat ca acesta. Tin sa iti readuc aminte ca aici suntem toti colegi si interesul nostru ar trebui sa fie doar acela de a impartasii cu altii experientele noastre, de a face schimb de experienta si de a ne ajuta unul pe altul. Te asigur ca nu este loc de asemenea remarci precum cea de mai jos si te rog sa iti revizuiesti atitudinea. Astazi doresc doar sa iti atrag atentia (tin sa te informez ca urmaresc de ceva timp raspunsurile tale care sunt destul de acide de multe ori - te-as ruga sa incerci sa intelegi ca aici nu esti in competitie nici intr-o lupta cu nimeni, iar daca ai informatii valoroase, sustine-le cu dovezi veritabile si cu respect) insa daca vei continua in acelasi mod, sanctiunile care vor urma sunt cele care sunt deja listate in regulamentul din linkul pe care l-am impartasit cu tine mai sus. Pentru ceilalti care ajung sa observe asemenea remarci deplasate, va rog foarte frumos sa raportati aceste situatii folosind linkul de "Raporteaza post" (Kidu, ma bucur ca ai reactionat intr-un mod civilizat, data viitoare te rog foloseste si butonul de report). De asemenea, va rog nu raspundeti cu aceeasi moneda inapoi pentru ca asta nu va ajuta la calmarea situatiei. Acest forum exista pentru a ne ajuta unul pe celalalt; pentru nimic mai mult. Suntem o familie si desi nu ne cunoastem personal in majoritatea cazurilor, e important sa intelegem diferenta dintre o discutie respectuoasa si una care dezbina pe cei ce iau parte la ea. Multumesc frumos celor ce si-au luat timp sa citeasca si celor ce doresc sa ia aminte.
  46. 1 punct
    Se confirma faptul ca exista o diferenta de un litru intre consumul mediu afisat de cb si consumul real, masurat la pompa. La inceputul lunii Mai am facut un circuit prin zona Alba Iulia-Petrosani-Valea Oltului- Marginimea Sibiului, total 1542 km cu 87.96 litri motorina, deci ar veni 5,7 litri/100 km, versus 4.8, cat mi-a indicat computerul de bord. Si niste poze mai recente..
  47. 1 punct
    Cum adica vine precizia la pachet cu abonamentul platit ? Ca este tot softul ala si tot hardware-ul ala
  48. 0 puncte
    Castrol care se cere in fisa este in bidon Dacia 5w30 norma pt benzina. Nu este bidonul de Castrol din magazine.
  49. 0 puncte
    da... am mers in Bucuresti cu motocicleta cam 4000 km si era NEGRU! am mers 6000 km in rest ( Bg, Grecia ) si incepuse se se faca portocaliu ( nou este galben stralucitor) la 30.000 pesemne ca e o carmida :)))
  50. 0 puncte
    Visele erotice nu se pot reda in clipuri video pe Medianav-ul Dusterului. N-am incercat, dar asa am auzit.. O fi vreun blocaj parental pe-acolo.
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+02:00

×
×
  • Creează nouă...