Sari la conținut

Clasament


Conținut Popular

Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 13.01.2019 în toate secțiunile

  1. 2 puncte
    Salutare tuturor. Fiecare își alege mașina după buget dar și după nevoile personale. Eu am ales măgărușul de 1.2 pt că îl folosesc doar pentru serviciu, dus la țară la părinți și în concediu sau alte probleme. Pt mine este de ajuns nu-mi trebuie motor mai puternic sau mai mare. Măgărușul este perfect pentru mine. Până acum sa descurcat onorabil nu mă așteptam să fie atât de bun. O zi bună tuturor.
  2. 2 puncte
    Masina e o aventura. Gratis nu te poti da cu ea.
  3. 2 puncte
    Acum am citit un articol pe un alt forum despre modificari ulterioare. Unele se pot face altele la orice serie de sasiu altele efectiv nu se pot face fiindca montajul la acea ora si minut nu permite acest lucru. Odata cu electronizarea si cu computerizarea masinilor acest lucru devine si mai greu deoarece presupune interventii in softul masinii activarea unor optiuni, transcrierea sau inhibarea altora etc. Subscriu la faptul ca piesele ulterior cumparate, eventual, aduc costuri prohibitive.
  4. 2 puncte
    Nu exista interval. Depinde de mult de stilul de condus ( utilizarea frinei de motor, uitatul frinei de mina trase etc ) , trafic , etc. Cu ocazia reviziilor este indicat demontarea tamburului si desprafuirea cu aer comprimat ( praful de ferodou poate duce la uzuri suplimentare ).. Se unge cu vaselina grafitata cablul de actionare la intrare in tambur si arcul de revenire pentru a evita scirtiitul la eliberarea pedalei de frina. Cu ocazia acestei operatii se analizeaza grosimea ferodoului de pe saboti. Daca se incadreaza sau nu in baremul de siguranta. Parerea mea.
  5. 2 puncte
    Părerea mea este sa o vindeți pe aceasta și să luați una 4x4 . Că și preț de omologare pentru seria de șasiu ajunge undeva la 4000 Ron . Trebuie omologare individuala pe seria de șasiu , aceasta fiind omologata pe 4x2 . Bafta,
  6. 2 puncte
    Simt ca mi se ingreuneaza pleoapele cand te citesc Mariane. Dupa judecata ta chiar n-are nimic de pierdut? Nu mai induceti omul in eroare si nu mai vorbiti in necunostinta de cauza. Ovidiu Florin, la modul cel mai sincer si prietenesc, daca vrei atat de mult 4X4, vinde-o pe asta 4X2 si ia-ti alta 4X4, nu iti irosi banii aiurea.
  7. 2 puncte
    Așa face și a mea. Dar eu m-am obișnuit, că la fel face și cea veche, Duster facelift euro 5, 140.000 km avută de nouă. Când e rece îi dau cheie și o las 1-2 minute să se bâlbâie singură, după care plec cu ea. Cred că le-au strâns de gât de le-a luat naiba ca să scoată norma de poluare. Acum doar le arată motorina, nu le-o și dă.
  8. 2 puncte
    Avem inflatie si cerere de consum. Preturile au crescut peste tot. Oricum raman mai mici decat la alte marci. In alta ordine de idei, o treime din factura de revizie este pentru verificare generala dar superficiala (sa nu zic fictiva) a masinii.
  9. 2 puncte
  10. 2 puncte
    Salut, Dupa 2 ani de folosinta m-am hotarat sa va impartasesc parerea mea despre Albinosu' familiei :). In primul rand, astazi de dimineata pe cand faceam naveta prin nameti (am alergie la drumul european plin de bizoni si prefer drumurile secundare, necirculate si, prin urmare, necuratate de zapada) am realizat, de fapt, cata libertate ne-a oferit masina asta: - zapada de 30-40cm pe pante de 10-12%, nici o problema - a plouat torential si ulita pe care stai este acum un torent si nu stii ce e sub apa, asa si? - a plouat 1 luna la rand si ulita pare sa strige "namoool de la Techirghiol!", floare la ureche In astia 2 ani, de 2 ori a ramas impotmolita cu burta pe zapada, o data alaturi de nume grele gen Toyota Hilux, Mitsubishi L200 si a 2-a oara dintr-o greseala de pilotaj. Desigur sunt masini 4x4 mult mai potente dar noi am gasit in Albinos combinatia reusita de capabilitati offroad decente pentru nevoile noastre si confort, tinuta de drum OK pe asfalt, aer conditionat, ESP, etc. Spatiul interior este suficient, in oras si pe asfalt se comporta decent, nu este exagerat de mare, nu intampini probleme la parcare. In 2 ani de zile si 35000km a avut o singura defectiune, un furtun crapat, in rest, ulei, motorina si consumabile. Concluzia: o masina mai mult decat OK care-ti ofera foarte multe pentru banii dati
  11. 1 punct
    Tot 1.6 SCe am ales si eu. Fac cam 10000 km pe an si clar nu merita sa iau diesel. La drum lung am reusit sa scot si consum de 6%, ceea ce e super. Vara trecuta pe traseul Bucuresti - Transfagarasan - Salina Turda - Transalpina- Bucuresti am scos 8 % cu 5 persoane in masina si bagaje. Masina se comporta foarte bine, consuma ok. In Bucuresti creste consumul foarte mult daca merg zi de zi ( si fara functia Eco), dar nu ma deranjeaza, atata timp cat merge! Acum 2 saptamani am urcat pe Vf. Rarau pe zapada si se comporta fff fain! Eu unul sunt super multumit de motorul 1.6 SCe. Singurul dezavantaj pe care il vad eu este faptul ca in rezervor nu incap mai mult de 40 litri (am pus intr-o zi 42 dar chinuit!). Toate cele bune!
  12. 1 punct
    Detalii aici: https://www.olx.ro/oferta/dacia-duster-2013-ph2-facelift-laureate-full-diverse-imbunatatiri-IDbXjE1.html Dacia Duster 2014 ph2 facelift Laureate full, diverse imbunatatiri 75.000km, 4x4, revizii la timp doar la reprezentanta la fiecare 10.000km, 1.5dci, verde Gris Olive, unic proprietar Cateva dotari: - amortizoare Bilstein si arcuri H&R (kit inaltare 5cm), valoare 3500ron - kit coborare motor pentru a nu solicita planerarele - navigatie cu harta Europei - senzori parcare din fabrica - incalzire in scaune din fabrica - geamuri laterale inchide la culoare din fabrica (fara folie) - volan original model deosebit, valoare 1800ron - scut aluminiu 6mm original, valoare 1300ron - nuca schimbator model 2018 - aeratoare model 2018 - pedale sport inox originale Renault, valoare 450ron - senzor lumina - ASR, ESP, ABS, asistenta la frinare, - blocant electronic pentru modul offroad din fabrica - 4 airbag-uri - oglinzi vopsite in culoarea caroseriei - jante aluminiu originale - cauciucuri AT BFG, valoare 2600ron - camera originala pentru mersul cu spatele, valoare 700ron - bandoruri laterale, valoare 1200ron - modul afisare temperatura si alti parametri pe ecranul navigatiei, valoare 450ron - cotiera originala, valoare 450ron Autoturismul functioneaza fara probleme, fara defecte ascunse, istoric verificabil la reprezentanta. Mai multe poze sau informatii la cerere! Pret FIX, FARA schimbruri. 12.000 euro
  13. 1 punct
    Ma ajuta cineva cu modificarea solicitata intrucat eu nu pot edita, va rog? Daca nu, stergeti-l de tot... Multumesc!
  14. 1 punct
    A mea nu e cu SCR dar la -16 grade a pornit cu sughituri iar in bord a aparut mesajul "Verifica masina". N-a fost nevoie sa fac nimic deoarece mesajul a disparut dupa cateva minute. Din Noiembrie folosesc doar motorina OMVMaxxD. Imi amintesc ca, acum doi ani, 1.2 tce a pornit la -27 grade fara nicio greata. Dieselul cu siguranta are alte limite si mofturi.
  15. 1 punct
    Un mic upgrade
  16. 1 punct
    Salut Forum Duster, La sfârșitul lui octombrie 2018 am cumpărat un Duster facelift, 1.5 dci 110 cp, 4x4, fabricație decembrie 2014, prima înmatriculare ianuarie 2015. Mașina avea în bord 52 200 de kilometri, certificați în anexa de la firma de leasing la terminarea acestuia (ianuarie 2018, undeva la 48 de mii de kilometri). Țara de origine România, prețul 11 000 euro. Cumpărat de la Auto Geist Galați, totul foarte ok, toate actele în regulă pentru înmatriculare. Așa arăta mașina când am ajuns cu ea acasă (numărul e de leasing, evident nu mai e valabil astăzi): Avea o mică crăpătură pe bara spate, în dreptul portbagajului, și mici zgârieturi tot pe bara spate, dar nimic special. De revopsiri nu știu. Ajuns acasă am făcut revizia ulei + filtre (kit primit gratis de la vânzător, asta era "oferta lunii"; în cazul meu, din cine știe ce motiv, nu am avut și filtru de aer). Noiembrie - schimbat cauciucuri de iarnă, Tigar SUV Winter 215/65 R16. Set de 4, noi, 1200 lei. Cauciucurile cu care a venit mașina erau probabil originale, Continental, DOT 2014, mixte, uzate peste 50%. La ușa dreapta față am sesizat un zdrăngănit când o închideam; am fost la tinichigiu, problema era siliconul/spuma din interiorul ușii, care pocnise, probabil de la stat în soare (potrivit tinichigiului). Tabla nu mai era lipită etanș de suportul din interior. S-a rezolvat cu silicon. La începutul lui decembrie am atins carenajul dreapta spate în parcare și a pocnit; l-am înlocuit cu unul aftermarket, dar din plastic parcă mai de bună calitate decât cele originale. Carenaj 57 de lei + manoperă. Alte operațiuni minore - înlocuit ambele ștergătoare, probabil voi pune unul mai lung pe dreapta (deocamdată e de 45 cm, ar merge un 50 ca să șteargă tot parbrizul; urmează să văd dacă se potrivește). Pe viitor, probabil ar fi foarte bune niște apărători de noroi; la orice groapă/baltă toată apa și noroiul îmi vin pe parbriz. Ca experiență de condus, am observat următoarele: - șuierat ușor turbină în trepte mici de viteză, insesizabil dinăuntru dar sesizabil din afară; am observat același lucru și la mașini noi, performanțele mașinii nu sunt afectate (comparativ cu alt Duster, 2016, pe care l-am condus de mai multe ori). - sirenaj cutie de viteză, care, la fel, văd că e un simptom des întâlnit. Personal nu mă deranjează. - stabilitate ok pe curbe, destul de agilă până în 120 - 130, probabil poate și mai mult. - sistem 4x4 testat pe zăpadă întărită, gheață și polei, fără probleme. Consum 6,4 mediu momentan în bord, condus 40% în Galați, 60% în afară. Consum exclusiv extraurban undeva la 5,6 mers normal (până în 110 în afară, până în 80 localitate), posibil și mai puțin la mers cu 90 maxim în afară și mod eco activat. Până în momentul actual am făcut cu ea aproape 4000 de kilometri, fără probleme de vreun fel, deci mă declar mulțumit. Urmează ITP în următoarele trei săptămâni. Drumuri bune tuturor!
  17. 1 punct
    salut, eu sunt si cu mai cu bugetul , dar am gasit in Galati la o firma.... cauciucuri rusesti kama. bun.... ce crede-ti am luat 4 bucati( in primavara...martie), domnilor , am 21 mii/km si spui ca sunt noi. bun... a venit si iarna , nici nu e nevoi sa cuplez pe auto sau 4x4, aderenta, stabilitate la franare( nu fuge spate deloc) urcare in panta pe polei, etc. bun... acum pretul 105 lei/buc, cine doreste trimit poze cu cauciucurile chiar si cu factura... o zi buna si bagati duster-ul la zapada, face minuni
  18. 1 punct
    [/th][th]Pentru Romania Pentru Romania Alte tari Alte tari [/td][td]Diesel Benzina Diesel Benzina Revizii / filtru ulei 15 000 km sau 1 an 20 000 km sau 1 an 30 000 km sau 2 ani 30 000 km sau 2 ani Kit curea accesorii 90 000 km sau 4 ani 120 000 km sau 6 ani 160 000 km sau 6 ani 150 000 km sau 8 ani Kit curea distributie 90 000 km sau 4 ani 120 000 km sau 6 ani 160 000 km sau 6 ani 150 000 km sau 8 ani Filtru aer 30 000 km sau 2 ani 20 000 km sau 2 ani 60 000 km sau 4 ani 90 000 km sau 4 ani Bujii - 60 000 km - 60 000 km Filtru motorina 30 000 km - 60 000 km - Se pare ca in Romania avem mai mult praf si conditii mai vitrege decat in alte tari, insa diferentele sunt destul de mari, ce parere aveti?
  19. 1 punct
    Salut, Imi dau si eu putin cu parerea pana raspunde colegul nostru: nu, dar poti urmari cu atentie operatiunea facuta de mecanic. nu, dar vezi cu ochii tai ca au turnat in motor cantitatea de 4,5 litrii de ulei din bidoanele aduse de tine, nu din "alte" recipiente si apoi vezi nivelul uleiului din motor cu ajutorul jojei, nu trebuie recipient gradat. Toate aceste lucruri le spun din proprie experienta, nu din auzite... Si corect, este foarte posibil ca multa lume sa nu fie trasa pe sfoara, dar cu siguranta exista si din cealalta categorie, a celor trasi pe sfoara. (scuze de off-topic) Revenind la subiect, am facut revizia la 90.000 km, ulei si toate filtrele + manopera - 600 de lei.
  20. 1 punct
    Din cate stiu eu noteaza. Si daca ti se infunda injectoarele si tu ai dus filtrul de acasa, vor incerca (si poate vor reusi) sa se eschiveze de schimbarea lor in garantie.
  21. 1 punct
    Multumim de info, am sa verific si eu zona sa nu ma trezesc cu surprize. Cat despre service, mergi inapoi sa-ti regleze "oblonul". Pe langa asta, nu strica un mail sau telefon la VC.
  22. 1 punct
    Va rog sa ma credeti la la diesel vs benzina NU exista decat 1 argument REAL ! Argumentul este reprezentat de nr de kilometri pe care il face utilizatorul pe an. Amortizari si alte aiureli nu sunt valabile decat pe hartie ! Concluzia este simpla. la 1000 - 20.000 km/an benzina este imbatabila chiar daca consumul sare de 8-9-10 l/100 km la peste 20 - 25.000 km/an dieselul este suveran ! Eu am facut zeci de calcule si cu dieselurile (logan, peugeot, renault - deci campioane la consumuri mici) si cu benzinarele (peugeot 205, renault 9, 19, supernova 1,4 mpi, solenza 1,4 mpi, logan 1,6 mpi - deci consumuri diverse dar normale) si am ajuns la urmatoarele concluzii : 1. dieseluri 4,5 - 5,5 l/100 km extraurban 5,5 - 7 l/100 km autostrazi 6,5 - 7,5 l/100 km urban 2. benzinare 5,5 - 7 l/100 km extraurban 6 - 8 l/100 km autostrazi 7,5 - 9 l/100 km urban Consumurile au rezultat in urma mai multor masuratori, pe diverse autostrazi, in diverse orase, in diverse conditii de trafic, in diverse sezoane. In final NU exista diferente mai mari de 2 litri/100 km la motoare de litraje si puteri asemanatoare (masuratorile mele sunt facute in peste 300.000 de km facuti cu motoare diesel (1,5 dci 65, 85 cp) si benzina (1,2 75 cp, 1,4 75 cp, 1,6 mpi 90) Acesti maxim 2 litri se regasesc lejer in kilometrii anuali, revizii mai ieftine si mai rare la benzinare. Eu am ales Duster dci 110 cp pentru ca fac peste 50.000 km pe an ! Deci la mine Dieselul este mai rentabil. In alte conditii as fi ales benzina ! Si sa nu creada cineva ca TOTI constructorii nu fac calculele astea cand fabrica masinile !
  23. 0 puncte
    Cand citesc aici imi dau seama ca la munca avem un Doker dci de 90 cp euro5 si am observat ca atunci cand plecam cu ea(acum cand e frig) se balbaie..Din fabrica ies balbaite..E si asta o caracteristica patentata de Dacia.
  24. 0 puncte
    Va rog sa va rezumati cu discutia strict la stergatoarele pentru Duster 2.
  25. 0 puncte
    A mai patit cineva ca la Duster II sa actioneze butonul de incalzire in scaune si sa nu se intample nimic? Nu ma plang aici de faptul ca nu simt incalzirea instant pentru ca merg kilometri buni si nu se simte nimic. Am impresia ca am un contact imperfect undeva la buton pentru ca "n-o ia din prima" atunci cand este actionat. Dupa cateva incercari porneste insa e frustrant.
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+02:00
×