Sari la conținut

Clasament


Conținut Popular

Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 12.03.2019 în toate secțiunile

  1. 7 puncte
    Am revenit. Mi-au reparat masina. Ier am ridicat-o de la service. Dupa 2 luni si jumatate de cand a aparut problema si 1 luna si jumatate de stat in service. Nu au mai schimbat cablajul masinii. Nu avea nimic cablajul, l-au masurat de 60-70 de ori. Nu a fost nicio problema cu partea de Adblue cum se credea. A fost un cumul de factori. Prima problema a fost sonda de NOx aval, au schimbat-o, a disparut eroarea care indica defectul ei dar aleator aparea eroarea: verifica injectie + verifica sistemul antipoluare. Asa ca s-a masurat de n ori cablajul care de fiecare data a dat ca este ok. Au verificat tot ce tine de partea electrica a masinii, totul ok. Dupa atatea verificari, norocul a facut ca acea eroare cu verifica injectia + antipoluare sa nu se mai manifeste aleatoriu ci a ramas permanenta. Asa ca au schimbat computerul de injectie si acum totul este ok. Se pare ca in computerul de injectie din fabricatie a fost realizata o lipitura "la rece" care avea o manifestare aleatoare si dadea totul peste cap. Asta a fost motivatia. Cam asta este odiseea mea. Desi erorile erau legate de sistemul antipoluare se pare cu nu a fost nimic devina de pe partea de adblue, sistemul functioneaza ok. O zi buna va doresc tuturor si sa va bucurati de masinute!
  2. 4 puncte
    Gata a crescut eleronul Am ales sa fie pe negru pt a se potrivi cu bandourile laterale. Pe argintiu totuși am pus o antenuță mica și discretă , coadă de rechin.
  3. 3 puncte
  4. 2 puncte
    Am actualizat versiunile de SuperMod la 2.3. Pentru Evolution prin acest update se extinde compatibilitatea incepand cu versiunea 6.0.3 pana la 9.1.3. Am adaugat butoane de Start/Stop GPS (Navigatie) si astfel nu mai folosim Task Managerul la actualizari fisiere navigatie. Pentru cei ce petrec mult timp in masina am adaugat cateva joculete, precum si cateva skin-uri de video player. Am adaugat pentru teste si o navigatie 7ways ce ruleaza de pe USB (porneste mai greu). Cum arhiva s-a marit considerabil am impartit-o in doua: prima pentru instalare si a doua pentru folderele ce se tin pe USB. A doua arhiva e comuna si pentru varianta Standard. 2.3ª Revizia SuperMod Evolution RO 2.3ª Revizia SuperMod RO (USB) Pentru versiunea Standard am modificat-o asemanator ca la Evolution, si particular aici am rezolvat problemele de cerere cod deblocare la restart MediaNav din SuperMod. 2.3ª Revizie SuperMod Standard RO Cum am gasit probleme la Standard si pe TTCMD de pe USB pentru Backup, am rezolvat si problema asta. TTCMD from USB for MN1 Sper sa placa si sa lasati macar un feedback.
  5. 2 puncte
    De doua ori mi s-a aprins si de fiecare data pe buna dreptate. Nu are nimic martorul, verificati-va mai bine presiunea din roti si o sa vedeti ca nu da gres.
  6. 1 punct
    În sfârșit am primit-o și am fost la o plimbare cu noua achiziție, un 1,5 DCI 4*4 echiparea Prestige. Sună bine, merge bine, un pic cam scurte treptele, în rest încă îl mai descopăr. Pana acum însă îmi place mult, poate și pentru că e prima mașină nouă pe care am avut-o.
  7. 1 punct
    Confirm si eu ca asa se procedeaza si totul e ok dupa asta. Cu mentiunea ca eroarea in bord apare dupa ceva km buni, nu imediat.
  8. 1 punct
    Nu e necesară recalibrarea. Dacă senzorii-s buni, îi vede automat sistemul TPM. Trebuie doar sa faci reinitializarea din cb la fiecare schimbare a roților. La fostul Duster MY 2016 am cumpărat senzorii de la @Planetara, i-am pus la o vulcanizare pe al doilea set de roti si totul a fost ok.
  9. 1 punct
    Revin cu update..Realizat revizia nr.3 Cost 600 ron la Dacoserv Preciziei.La Meridian aceeasi revizie de filtre si ulei a fost 700 ron.Schimbat in garantie bascula cu pivot fata pasager.Avea joc..Acum 2 ani am schimbat si bascula fata sofer.. Pentru cine doreste coduri filtre..
  10. 1 punct
  11. 1 punct
  12. 1 punct
    Ieri, la 15013 km, s-a facut prima revizie la dealer Dacia Auto Moldova P.Neamt. Ulei ELF Evolution FullTech 5W30, garnitura buson golire ulei, filtru ulei, filtru motorina, filtru aer, filtru polen, 850.22 lei. Reinnoit si asigurarile pe inca un an, la Allianz; RCA 381 lei (B8), Casco Gold fara fransiza 371 eur (SA 15433 eur). Tot de ieri am trecut la rotile de vara de 17". Cu ocazia primei revizii, fiind vorba de prima intrare in service, am cerut sa se rezolve si problema cu blocarea butoanelor de pe volan. Ei zic ca s-a rezolvat, insa n-am avut cum sa verific; 'om vedea cand se face mai cald. In schimb, legat de cealalta problema cunoscuta, cu portierele care uneori nu se inchid automat la indepartarea de masina, s-au apucat ei sa reseteze ambele carduri de acces (desi le-am spus ca nu asta e problema) si intr-un final binenteles ca nu s-a schimbat nimic. Au incercat apoi sa ma abureasca cu tot felul de explicatii si pana la urma a ramas ca mai dau ei niste telefoane sa se informeze. Pana una-alta, am scos astazi borna minus de la baterie(*) timp de circa 20 minute si acum inchiderea automata a portierelor functioneaza normal. Sa vedem cat dureaza minunea. (*)Dupa repunerea bornei bateriei si pornirea motorului au ramas aprinsi martorii servodirectie, cheita portocalie si ESP, dar s-au stins dupa ce am mers cu masina aproape 1 km.
  13. 1 punct
    Sfatul meu: - schimba lichidul de racire si vezi daca apar imbunatatiri, daca nu. - schimba termostatul de pe blocul motor care deschide traseul catre radiator, acesta este actionat de un arc care ar trebui sa permita trecerea lichidului de racire catre radiator (pt. a fi racit) incepand cu 90°C, in timp acest arc sufera fenomenul de oboseala, si deschide circuitul spre racire la valori mai joase, drept pentru care lichidul de racire este mentinut la temperaturi de 50-55° cu o evidenta influenta asupra eficientei caloriferului. la calorifer umbli doar daca ai 4 liniute in bord si tot pare ineficienta incalzirea. Sanatate! Salut Ar mai fi de adaugat ne functionarea pompei de stropire parbriz fata spate, si stergator spate. In tabloul de sigurante, se vede simbolul unu din randul de sus, ei bine aceasta siguranta este numai pentru stergatoarele fata si atat. Pompa duala de stropire si stergatorul spate sunt legate pe siguranta simbol randul 4 de sus in jos simbol 8 (ultimul din dreapta) care este simbolul clar pentru lampa de mers inapoi. Daca mergem in manual si ne uital la descrierea simbolurilor vedem ca acesta este pentru lampa inapoi si stergator spate, pompita nu este mentionata nici unde dar tot aici e legata. Si uite asa am ajuns cumasina in service dupa ce am inlocuit popita cu una noua, si am comandat si returnat dupa proba o maneta de comanda stergatoare pentru ca nu reuseam sa-i dau de cap. Bineinteles ca in manual m-am uitat cand am vazut ce siguranta mi-a schimbat electricianul la service. Situatie prezenta la PH1 din 2010, DCI1.5 4x4.
  14. 1 punct
    Am stat cu masina in service aproape 2 luni asteptand ca sa aprobe asiguratorul CASCO schimbarea cablajului si a clapetei . Pana la urma am reusit insa le-a luat o groaza de timp sa se inteleaga. Asa ca, daca nu vreti sa stati 2 luni sau sa platiti vreo 3000 ron, o investitie de 600 ron merita facuta. Dureaza in jur de o ora montajul .
  15. 1 punct
    Presiunea specificata pe eticheta se refera la anvelopa rece. Daca ai bagat 2.5 bari cand anvelopa era calda, de fapt te duce la un 2.3 atunci cand e rece.
  16. 1 punct
    Arata foarte bine stopurile astea. P.S. De ce va blurati numerele, care e logica?
  17. 1 punct
    Am rezolvat azi cu piticii..😀
  18. 1 punct
    Sa le luam pe rand, desi asa cum ti-a recomandat si colegul, cea mai edificatoare parere o ai de la un drive-test fie la dealer, fie cu masina vreunui cunoscut. Am ales 1.5 dCi pentru este un motor care si-a dovedit fiabilitatea si nimeni nu poate contesta asta, am vrut sa evit 1.2 TCe-ul si nici nu ma omor dupa benzinarele aspirate chit ca sunt motoare fiabile si alea. Acum tu mai ai o optiune in plus, 1.33 TCe insa depinde de tine daca vrei sa iti asumi sau nu "bolile copilariei" pe care acest motor le va intampina. Banuiesc ca asta vrei sa eviti si alegi Diesel. Revenind la Diesel eu zic sa stai linistit pentru ca un motor cu norma de poluare Euro VI o sa circule linistit vreo 10 ani de acum incolo oriunde in Europa. Nu te mai lua dupa toata campania media care rostogoleste multe informatii pe nemestecate si de multe ori mai mult dezinformareaza decat informeaza. Consumul este foarte bun, depinde si de stilul de condus, dar pot spun cu mana pe inima ca Dusterul dCi chiar e o masina care tine cu buzunarul omului atat la consum cat si la fiabilitate, zic asta banzandu-ma si pe generatiile anterioare. Despre caroserie si rugina zic sa ca e prematur dar uitandu-ma tot la generatiile anterioare nu am motive de ingrijorare. La capitolul probleme as mentiona ca la Blue dCi sunt inca unele probleme nerezolvate la unele masini cu injectia de AdBlue. Mai bine iti povestesc despre asta proprietarii de Blue dCi. Bafta!
  19. 1 punct
    Bull bar - nu are utilitate nici in caz de accident, oricum vei schimba bara. Pragurile, micsoreaza garda si in caz de impact pot deforma caroseria in punctele de prindere. In plus, aerodinamic - bullbar-ul si pragurile vor creste consumul si zgomotul la rulare, precum vor afecta stabilitatea la viteza. Tu hotarasti. De banii acestia e mai util un CASCO.
  20. 1 punct
    Secretosule. Daca tot detii atat de multe informatii, de ce pui oamenii pe drumuri? Sper ca macar bunul simt sa suporti cheltuielile de transport sa le ai. Si sincer, nu stiu cu ce te va ajuta marturia mea. Sper sa nu te incurce. La 1.2 TCe ai injectoarele racite de benzina care trece prin ele. Sper sa nu zic prostii, ca nu sunt foarte tehnic, dar parca era ceva ca sunt direct in camera de ardere. Tu suntezi benzina care trece prin ele si pui GPL (sper macar ca instalatia ta sa fi fost speciala pentru injectie directa, care am inteles ca totusi foloseste injectoarele originale ale masinii pentru innjectia GPL-ului in motor) Mai crezi ca GPL-ul nu are nimic cu injectoarele?
  21. 1 punct
    Hai mai fratilor, suntem in 2019, un turbocompresor nu mai este o sperietoare, nu are fiabilitatea asa scazuta cum credeti voi. Nu mai plecati urechea la toate legendele "mecanicosilor din service-urile patriei".
  22. 1 punct
    Salut, dupa 6 luni de purtat flansele respective am dat rotile jos pt a le pune pe cele de iarna. Bucsile si rulmentii nu au avut nici o problema iar falnsele nu au trebuit stranse si nici nu si-au schimbat culoarea. Sunt foarte multumit de ele. Repet, singurul disconfort este acela ca stropesti masina mai repede.
  23. 1 punct
    Am montat eu pe spate de 25mm. Prezoanele masinii intra in flanse fara probleme. Pe fata am de 20mm si acolo intra perfect. Cu garantia nu pot sa comentez. Ai grija ce cumperi sa fie ceva facut cu precizie (vezi ca sunt la Mudster flanse H&R). Atentie la vulcanizari sau la schimb de roti... e bine sa pui prezonul rotii pe pozitie si sa il infiletezi de mana pana in capat si abia apoi sa strangi cu cheia - bucsele flanselor sunt din otel mai moale decat prezonul si exista riscul sa se strice filetul daca prezonul nu e pozitionat corect la infiletare (zic asta pentru ca exista specimene la vulcanizari care pun prezonul direct in tubulara pistolului sau a cheii si infileteaza direct - eu am patit-o si a trebuit sa schimb una din bucsile flanselor din cauza asta). Asa arata flansele mele din gata, de 20mm. Si cam asa arata cu flanse de 25mm spate, cu kitul de suspensie de la Mudster. Si cu jantele stilizate si BFGurile (cu aceleasi flanse). PS. Anvelopele sunt de dimensiuni standard - 215 / 65 R16 si jantele de aliaj au acelasi ET ca si cele OEM de tabla - ET50.
  24. 1 punct
    Diferenta de consum este cam de 0.5l/100km, poate mai mare in afara, daca nu ai talpa grea. Diferentele intre treptele de viteza, e usor sa le vezi singur, la dealer primesti un tabel (care se gaseste si pe net) cu rapoartele treptelor de viteza. Din cate imi aduc eu aminte, intre 4x2 si 4x4 1.5 dCI, in a 6-a, la 3000 rpm, este o diferenta de cam 10km/h (aproximez din memorie) Diferenta mare este la portbagaj, la 4x2 vei avea roata de rezerva sub masina, la 4x4 e in portbagaj, si implicit volumul portbagajului mai mic cu aproximativ 70l. Daca nu iesi in off, in cele 3-4 zile de zapada in oras pe iarna te descurci fara probleme cu 4x2 (atata timp cat nu vei merge cu slick-uri pe zapada). Acum, mai sunt si alti colegi pe aici care iti vor zice ca Duster 4x2 este doar un Logan inaltat, si mai bine cumperi direct Logan, ca iesi mai ieftin si primesti cam acelasi lucru.
  25. 0 puncte
    Mesajul codificat de pe luneta face parte tot din procedurile GDPR? Are niscaiva efect?
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+02:00
×