Sari la conținut

Clasament

Conținut Popular

Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 05.02.2025 în toate secțiunile

  1. Eu zic sa nu te bagi la ce nu te pricepi! Mergi la reprezentanta!
    3 puncte
  2. Din astea reiese așa: Duster ph1, 2013, posibil 4x4 - istoric incert, nu știi ce s-a făcut la mașina aia că nu ai stat 24/7/365 langă ea. a - de ce i s-a scos ledul ESP ? b - care era eroarea inițială înaintea de scoaterea ledului de pe TdB ? c - de ce s-a inlocuit senzorul de unghi volan ( aiurea) ? Senzorul combinat e sub scaunul din dreapta, ăla trebuia verificat.
    3 puncte
  3. Nici eu nu le-am prins inchise, dar, din ce spunea un utilizator de Duster 3, lamelele se inchid doar in mers si daca mentii viteza sub sau egala cu 50km/h si daca temperatura exterioara e considerata de ECU injectie suficient de mica. Poate e asa si la noi la Duster 2.
    1 punct
  4. Iar pentru ca am mentionat si Duster H79 Ph2 atasat si cateva capturi referitoare la acesta (se observa diferentele), poate sunt de folos si altor colegi de forum (sau cine citeste acest forum) si probleme cu el:
    1 punct
  5. LE: dar doresc sa fac si eu o "erata", din graba /neatentie in schema electrica pentru pinul #4 -AP5 am scris gresit fir alb cand de fapt era clar ca JA = galben, mea culpa, iar asta se vede foarte bine in pozele facute de coleg, caruia tin sa ii si multumesc pentru acest feed-back ce poate sa fie de folos si altora, plus ca sincer eu ma asteptam la vreun fir intrerupt sau contact imperfect dar nu la firè taiate -probabil si asta (dar poate nu numai) a fost si "cauza" acelui bec LED scos din TdB asa cum bine a punctat /intrebat si @t0rquemada .
    1 punct
  6. Acum e clar. Aidecapulmeu cand "mesterul" acela cu DDT2000 si CLiP te-a pus sa schimbi panglica cand era limpede ca eroarea DF190 este pentru senzorul combinat asa cum am scris si subliniat in capturi si am sugerat sa se faca toate verificarile in mod conform inainte de a schimba orice componenta, iar firele alea taiate au confirmat asta. Acum iti mai sugerez ceva: ai mare grija cu astfel de mari "mesteri" habarnisti.
    1 punct
  7. Multumesc pentru sfaturi.Pana acum asta e primul semn bun.Am lipit firele din imagine cu letconul si maine merg la mester sa vedem ce mai iese si daca se remediaza.Macar am cumparat spirala din cauza firelor rupte.E un pret mic avand in vedere ca altcineva imi spusese sa cumpar si pompa abs cu tot cu calculator. :)))).Numai ingineri am intalnit in ultimele zile.
    1 punct
  8. @bogdanmihai29 , in posturile precedente si in capturi am facut cateva sublinieri si doua sugestii, mai adaug ca inainte de a schimba orice componenta trebuie facute toate verificarile necesare in mod conform altfel se schimba aiurea fara sa se rezolve problema asa cum a facut “mecanicul” acela care chiar daca avea “scule” gen DDT2000 sau CLiP se pare ca nici nu prea stia sa le foloseasca. Iti mai sugerez sa faci toate verificarile aferente (vezi si sublinierile din captura anterioara) si doar daca este nevoie sa schimbi senzorul combinat, dar mai ales inainte de asta sa faci o diagnosti
    1 punct
  9. Programul DDT2000 a fost creat pentru inginerii de dezvoltare Renault, in programele derivate din acesta (inclusiv RenoLink piratat de fratele chinez si ddt4all al lui Cedric Paille) cautarea firierelor din bazele de date se face dupa mai multe criterii diferite si AutoId-unturi, acestea fiind superioare masinilor de serie, acest lucru este evident mai ales in calculatorul ABS \ABR. Desigur ca se pot modifica fisierele dar asta implica si cunostinte adecvate, iti sugerez ca pentru citire erori, parametri, stari, etc. sa folosesti CLiP (sau programe derivate) creat pentru masinile de serie.
    1 punct
  10. Salut \bun venit in aceasta comunitate. Nu ai oferit detalii despre masina nici in post si nici la profil, model, motorizare si mai ales anul de fabricatie, functie de asta poate sa difere si modul de rezolvare a problemei. Totusi tinand cont doar de ceea ce ai scris vezi doar ca exemplu (subliniez asta) o procedura despre la eroarea DF190 =DTC50F4xx referitoare la senzorul acceleratie laterala si comunicatia perturbata, asta daca si aceasta a fost citita corect de “mecanicul” acela cu DDT2000 si CLiP care “a zis ca trebuie programat dupa schimbare” despre “un senzor esp(panglica de
    1 punct
  11. Starea acumulatorului masinii se poate verifica cu un tester de baterie analizand U, SoC, SoH si Ri iar functionarea sistemului de incarcare monitorizand parametri aferenti din softul masinii, atasat doar ca exemplu cateva capturi in care se poate observa usor cum functioneaza incarcarea pilotata in diferite conditii (cu mentiunea ca variatia parametrilor poate sa fie destul de mare chiar la intervale de milisecunde, variatie pe care un incarcator legat la priza bricheta nu o poate “sesiza”), iar intr-o functionare conforma softul “tine cont” de toti factorii si bateria este incarcata cand \ca
    1 punct
  12. da, incarcarea pilotata e destul de greu de "intuit" poti sa faci un test f simplu. verifica tensiunea cu pozitia aprinsa (nu doar pe "Auto", cu dl-urile ) o sa vezi ca se duce la peste 15.x pana bateria e incarcata si apoi ramane in zona 14.x asta masurat empiric cu "Coceanul" in bricheta. daca o lasi fara sa aprinzi luminile o sa vezi ca sta mult mai jos insa in frana de motor se duce in 15.x instant, mult mai putin intuitiv.
    1 punct
  13. Al meu e diesel din 2023 si nu am scos nici o mufa, dar valorile sunt asemenatoare cu ce ai scris, uneori. Uneori am si 15.4V.
    1 punct
  14. Duster 2013 poate fi Duster ph1 sau Duster ph2. ESP se poate aprinde doar dacă ai umblat la volan (montat alt volan ) și/sau ai o problemă la roți (senzorii abs). Contactul poate rămâne pus doar dacă ai partea electrică a contactului defectă sau s-a montat o alarmă cu pornire aiurea.
    1 punct
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+02:00

×
×
  • Creează nouă...