Sari la conținut

Clasament


Conținut Popular

Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 16.09.2019 în toate secțiunile

  1. 4 puncte
    Eu o vad altfel. Campania respectiva (care e cam peste tot, nu doar la rusi) a fost anuntata de acum trei luni si e vizibil de la o posta ca se bazeaza pe vanitatea unor consumatori de a avea ceva unic, ce poate fi cumparat doar acum, ceva destinat colectionarilor (de aici si "collector"). Totusi, daca partea cu "serie limitata" sa zicem ca e destul de clara (500 exemplare in fiecare tara), partea cu "editie speciala" e mai greu de inteles, pentru mine cel putin. Au luat un Prestige (se intampla sa am si eu, si altii) de culoare neagra (altii au vrut, eu nu) la care s-au adaugat presuri textile cu sigla Dacia (sunt rezistente, le port deja de un an), sistem media cu Android (n-am, ca e relativ recent introdus ca dotare pe anumite niveluri de echipare) cartela handsfree (avem cam toti), sistem avertizare unghi mort (am si inutilitatea asta), boxe Focal in portiere (le vad mereu pe raft la dealer dar n-am considerat ca merita sa le schimb pe cele din fabrica) si sistem multiview (se vede ca am si din-asta). Toate-s lucruri pe care le poate avea/adauga ca optionale/accesorii orice muritor de rand, oricand, fara sa se inghesuie exact acum, cand ne fac ei sa credem ca e marele si unicul moment. Adevarata si marea diferenta o fac dungulitele galbene de pe oglinzi si acele abtibilduri lipite de praguri. Ca "plus" fata de variantele de serie nelimitata s-au gandit ei sa puna si acel "urlet" Duster, scris cu litere galbene deasupra aripilor din spate (probabil pentru ca fudulia sa fie maxima ). Si ca sa limiteze si mai mult seria limitata, masinile sunt disponibile doar in versiunea 4x2, cu motorizarea 1,3 tce. As fi avut alta parere daca la tot ansamblul asta puneau un pret mai redus (n-ar fi dat insa bine fiindca e pentru colectionarul cunoscator, nu pentru amatorii de chilipiruri) sau daca aduceau ceva cu adevarat exclusivist, pe care sa-l poti avea doar cu ocazia asta: o tapiterie mai speciala, niste scaune mai speciale, o antena mai deosebita, jante unice, vopsea unica, etc. Dar nah, probabil stiu ei mai bine cum pot atrage lumea.
  2. 2 puncte
    Navitelul se pare ca ruleaza bine, starteaza relativ bine si ceea ce imi place e ca acesta nu isi mai creaza foldere peste tot in toate partitiile cum facea originalul. Acesta l-am pus pe USB acolo ramane. Practic ei dau versiunile ce trebuiesc inregistrate, ceea ce e corect. Eu am inlocuit cu versiuni ce ruleaza fara a cere activare si Navitel si 7Ways si merg bine. Numai o problema e cu hartile. In versiunile ce le am eu preactivate, fiecare are o harta mai veche. 7Ways e acelasi testat si am ales versiunea ce porneste un pic mai rapid. Aici harta ce functioneaza e de prin 2011. Dar practic se poate pune orice versiune din acestea si banuiesc daca sunt activate corect preiau ultimele harti normal. Eu am sa mai incerc in timpul liber, cat am ,sa vad daca pot face sa vada hartile mai noi ambele. Ori daca gasesc alte versiuni ce accepta asta. Ce e super la acestea, e ca sunetul e ca si la navigatia originala, radio, mp3 sau video in background si se intrerupe cand navigatia face manevre. Mai e si acel ecran "Dinamic" ce iti masoara acceleratia in intervalele specificate, dupa un reset. Asta pentru cei impatimiti de viteze. Imi place ca arata si elementele de sistem, ca incarcarea procesorului si memoria disponibila. E utila pentru cand folosesti Carbone spre exemplu. Si da, MN2 are 512MB de RAM dar datorita faptului ca memoria e impartita strict pe diverse componente in NK.bin si cat afiseaza, e cat ramane pentru navigatie si sistemul virtual. Pana acum imi pare destul de stabila versiunea.
  3. 2 puncte
    Daca ii faci testul CLIP, va spune cind si de la ce piesa a aparut eroarea. Analizezi piesa implicata. Rezultatul poate fi o eroare involuntara din cauza de bilbiieli al unui calculator sau piesa ( sursa ) defecta..
  4. 2 puncte
    Eu folosesc Thule Dynamic M (fosta Dynamic 800), care are 34 cm. Surprinzator, e foarte incapatoare. Thule Box Motion 600 vad ca are inaltime de 42 cm, deci n-ar fi cea mai ingusta.. sau poate doar daca te-ai referit la gama Motion. Sistem de prindere prin curelusa e la mai multe tipuri de bare, inclusiv la WingBar Edge. Am inteles ulterior ca acea curelusa e din otel imbracat in cauciuc. Codul pentru setul de 4 cureluse este 1500052976. Costa intre 50 si 60 de euro. Se gasesc de cumparat inclusiv pe portbagajeauto.ro la 275 lei. In orice caz, par a fi foarte rezistente, nu cred ca vor da semne de imbatranire prea repede.
  5. 2 puncte
    Uite legătura cu bluetooth-ul: Întai strici, preferabil pe cobai, apoi ceri ajutorul altora apoi prezinți "soluții". Ca să îți prezint dovezi, trebuie să meriți... momentan nu meriți nici bruma de atenție acordată. P.S. Versiunile de soft conțin și firmware-ul aferent hardware-ului, deci un hardware vechi va putea beneficia de soft nou fără prea mari probleme, pe când un hardware nou nu va fi detectat corect și complet niciodată de un software vechi pentru că nu exista la momentul conceperii/producerii acelui soft Pe scurt de la 5.x.x poți trece la 9.x.x dar de la 9.x.x la 5.x.x nu.
  6. 2 puncte
    In primul rand, wingbar se refera la forma de aripa a barelor transversale si nu inseamna ca-s mai apropiate sau mai departate de plafon. Totul depinde de sistemul de prindere ales. In al doilea rand, oricum iti mai trebuie niste suporturi de schiuri ce vin montate pe acele bare, suporturi care maresc si mai mult distanta. Eu in loc de suporturi de schiuri am preferat sa iau o cutie portbagaj de la Thule, cu o inaltime destul de mica, in care intra tot: schiuri, bete, clapari si mai ramane loc si de ceva bagaje. Pentru distante scurte nu folosesc cutia: pun schiurile si betele in huse, rabatez 1/3 din spatarul banchetei si le intind direct in masina. Ca bare transversale am luat acele wingbar de la Thule, sunt excelente.
  7. 2 puncte
    Salutare @iulianpavel Da pentru Evolution 9.1.3 sa produs un firmware nou neoficial modificat 9.1.4 ce include un player video in media si navigatie duala cu sunet ce se intrerupe la notificarile de trafic ale navigatiei. Prima e navigatia nativa si a doua ruleaza de pe USB si poate fi configurabila sa ruleze ca Navitel sau 7ways.. Doar ce am testat-o acum. O instalez personal. Cateva imagini mai jos (in stilul postarilor de aici): MediaNav-urile echipate cu DSP (Digital Signal Processor) a companiei Arkamys folosit in special de a imbuntati sunetul a fost modificat intentionat negativ. Printre altele acesta contine multi parametrii de egalizare si setarile egalizorului pot fi schimbate. Inca nu sa descoperit cum sa fie complet parametrizat dar cateva modificari s-au putut face. S-a putut astfel amplifica bass-ul pe doua nivele: mai soft sau puternic. Acestea functioneaza doar cu deblocarea video player-ului. Distractie placuta.
  8. 2 puncte
    Tu să fii mulțumit! Restul e ...
  9. 1 punct
    Neek, felicitari pentru noua versiune. Asteptam cu interes si alte detalii. Lasa deoparte restul, doar stii si tu foarte bine ca "daca Menavrus nu e, atunci nimic nu e".
  10. 1 punct
    Si ca sa revenim cu vesti bune va prezint unitatea si cu Bluetooth-ul activ.
  11. 1 punct
    Astazi i-a venit randul sa ii aplic o protectie ceramica. Imi pare rau ca nu i-am facut asta de anul trecut, de cand am scos-o de pe poarta dealerului. Eu am optat pentru Nanolex Si3D si ma declar foarte multumit de rezultat.
  12. 1 punct
    Fiecare dintre noi dorim perfectul. Nu spunem ca e normal sau e bine dar experienta ne spune ca acesta, perfectul, nu exista. Tot experienta ne sopteste cum putem salvgarda momente de nereusita, spre binele nostru. Interesul nostru al tuturor este sa ajungem cu bine acasa. Am dat al dracului de multi bani pentru masini si am dori raspuns 100% pentru banii nostrii. Dar pina si satelitii ( India ) dau rateuri. Nu e bine, nu e normal dar asta e. PAREREA MEA, CU rechemarea: au fost prea putine la Duster, fiindca au fost (lucru +) putine erori generale care sa necesite rechemari in masa. Erorile au aparut la anumite masini, care cum a prins componentele ( bune, rele ) pe linia de montaj. Si atunci s-a preferat varianta corectiei ( resoftare ) cu ocazia prezentarii la service daca se sesizeaza defectiunea in cauza. Nesansa ta a fost ca problema a aparut la mare, iar la mare cu munca e bai!
  13. 1 punct
    @Gabi68 pune la rece o bere pentru cand ne-am gasi ...
  14. 1 punct
    Cel mai bun mod de a transporta schiurile si restul acareturilor,e cu o lada Thule Box Motion 600,este cea mai ingusta din gama.Eu pe Duster am avut un consum de maxim 7 la suta,dar la o viteza de croaziera de 160km|h.Apropo de rezistenta ei, am mers si cu 190 km|h cu aceias lada montata si nu a avut nimic!Ca bare dupa mine cele mai bune sunt cele care se prind cu acea curelusa...de fapt sunt Thule rapid sistem 775,cea mai buna investitie pentru ca se potrivesc la toate profilurile de bare!
  15. 1 punct
    Ai dreptate @Leutzul m-a luat valul ... sorry. Am corectat.
  16. 1 punct
    Nu s-a produs ci a fost alterat firmware-ul original de un rus și e încă în stadiu beta, dar la liber (aici e prostia lui, dar e altă discuție), până la Menavrus mai are mult. Arkamys nu e ceva hardware ci software, iar joaca cu fisierele de configurare poate duce la lipsă totală de sunet, asta a scris și autorul, dar noi copiem că dă bine. În poze nu se vede conxiunea bluetooth... oare de ce, o fi stricat cineva partea de bluetooth jucându-se aiurea. P.S: Doar 233MB de RAM are Medianav EVO ... că are 4 cipuri deci trebuie să fie 512MB sau or fi 2x256MB pentru acces mai rapid, rămâne de văzut... imediat cum aflăm de ce nu apare buton activare cameră retrovizoare, după activarea funcției, pe niciun firmware oficial de Medianav 1.x.x la 4.x.x PS2: sărci pe goagăl: The modified firmware EvoTech Rock firmware on the links only from this forum. Do not feed all sorts of crooks and do not put yourself at risk. It is not known that they were there to shove into their assembly luring people of our firmware !!! Released the second beta version 9.1.4.0.7
  17. 1 punct
    Nu are ce modificari sa iti faca un mecanic, mai degraba un tinichigiu si un vopsitor insa oare chiar se justifica necesitatea?
  18. 1 punct
    Cele pana.n 2017 sunt vizibil mai groase ca cele 2018-prezent,asadar nu se vor potrivi.
  19. 1 punct
    Dacă ai cheia pe acceorii și ușa deschisă nu se oprește alimentarea decât parțial. Dacă el a mai avut și Medianav-ul pornit e clar.
  20. 1 punct
  21. 1 punct
    Revin cu amanunte... Dupa ce am verificat metodic tot ce mi-ati recomandat toti trei - si vreau sa va multumesc pentru ideile pertinente si pentru implicare - am decis sa ma predau si sa caut un electrician auto. A venit, à pus contactul, a ascultat putin si à verificat amperajul bateriei. Bateria era total descarcata. Am lucrat doua zile intregi la insonorizare cu portiera deschisa. Peste noapte portiera a ramas deschisa deasemeni. Eram convins ca dupa un timp masina va opri toti consumatorii. Nu a fost asa. Bateria aproape descarcata a fost cauza acestui incident, cu cabluri conectate la o alta masina a ponit la sfert. Totul a reintrat in normal.
  22. 1 punct
    Pai poate si din cauza taxelor isi cumpara!
  23. 1 punct
    Scuzeeeee, Dar am postat pe undeva pe aici pe un topic ... Problema la Dusterica al meu e că săracul a fost ... lovit! Am descoperit, atunci când am dat cutia jos ca să văd dacă bătaia este din cutie/ rulment presiune, că am capacul ambreiaj sudat pe vreo 10 cm ... De aici, am mers pe firul ăsta și am măsurat mașina pe dedesubt, cu un program pe calculator; ( nu mă pricep și este ceva timp de atunci ...); Am lonjeron dreapta mai scurt cu 5 mm ... Coroborat cu sudura aia = mașină lovită pe dedesubt ... Ideea este că de atunci sunt 2 ani + de când merg așa FĂRĂ probleme - nu tocește cauciucurile, trage fără probleme, nu patinează ambreiajul ... Am lăsat o așa ... Atât timp cât merge, fuge, trage pe nisip, bolovani, zăpadă ... sincer NU mă mai interesează că huruie la viteze sub 40 - 50 km/h ... Și în timpul ăsta am schimbat pe ea doar un braț, plăcuțe frână și un racord pe la motor ( în afară de chit ambreiaj, rulment presiune, rulmenți spate - toate schimbate nu pentru că trebuia ci pentru a scăpa de huruit); Eu zic că este o mașină ușor/ ieftin de întreținut! Stimă!
  24. 1 punct
    Studiind piata de ceva vreme, mie nu mi s-a parut pret mare. Am mai discutat pentru/ vazut alte masini. Cea achizitionata este foarte intretinuta. Are 130 000 km. GPL. Istoric servisare. Volan imbracat in piele. Scaun sofer reglabil si pe inaltime. Geamuri electrice fata. Oglinzi electrice si incalzite. Jante aliaj in stare excelenta. Tapiteria in stare excelenta. Mers si tinuta de drum excelente- doar in Bucuresti, deocamdata am mers cu ea. Are o bucsa pe fata de schimbat. Imi zisese omul de ea. Dar voi stiti mai bine care e situatia cu aiste masini. Vrea sa ii iau caucioace. Cred ca vor fi Maxxis AT 771. Am comandat la Emag scut rezervor si scut diferential.
  25. 1 punct
    De azi ,,Bulgarul" meu are cornering, follow me si android auto, toate cu ajutorul lui @t0rquemada
  26. 1 punct
    mi se pare mult prea mare pretul.
  27. 1 punct
    Multam. 7000 euro A.f. 2010 ESP nu are. Incalzire in scaune nu are. Are pachet look. Restul nu stiu inca. Urmeaza sa ne imprietenim. Mi s-a spus ca la momentul achizitiei a fost full, fara piele. Un singur proprietar de noua.
  28. 1 punct
    Nu ai descris complet și exact ce ai făcut, așa că din globul de cristal: - Mașina e Duster ph2 conform semnătură și poză atașată - ce tip de cotieră originala Dacia că ai vreo 4 modele(2 cu prindere pe spătar) - tunelul median e plin de fire, cine știe ce ai atins În primă fază: -deconectare mufă R153 usă sofer(e sub mochetă) la stâlpul A -verificare funcționare brichetă spate și joystick oglinzi -apoi verificare prindere NAP
  29. 1 punct
    La orice masina, daca vor sa vada cu ce optiuni a fost comandata masina si ce optiuni s-au instalat ulterior, o pot face. Nu comenteaza nimeni pana cand acel lucru nu intra la reparatie pe garantie. Nu conteaza de unde e masina ( Italia, Bulgaria, Belgia ), datele sunt pe server, in engleza in cel mai rau caz. Deci da, pot vedea destul de rapid si simplu daca masina are sau nu ceva pus in afara retelei Dacia.
  30. 1 punct
    Multumesc mult pt. ajutor!Am reusit sa actualizez harta Romaniei la versiunea 2018 Q4 cu Supermod.Ce am observat este ca la deschiderea Taskmanagerului a aparut fereastra aproape complet gri deci fara a afisa procesele si totusi banuiesc ca navigatia s-a oprit din moment ce am putut tranfera fisiere.Raman dator de cinste domului Neek!
  31. 1 punct
    Pun pariu că, dacă același mecanic ar fi pus în situația noastră și ar vedea că cineva îi tratează mașina așa cum face el de obicei cu mașinile clienților, i- ar da în cap cu ceva! Uneori cred că pe lângă dezinteres mai există din partea mecanicilor ( unora, ca să fim corecți ) și o anumită doză de ... invidie ! Am citit undeva ce a postat un coleg pe un forum referitor la reacția unui mecanic la o revizie gratuită: ” iar revizie gratuită ...” Bă nenea mecanicule, eu pentru aceste revizii gratuite de fapt AM PLĂTIT o garanție extinsă ! Nu- ți cer nimic de pomană! A, încă o chestie ( confirmată în reprezentanță) legată de acea garanție extinsă la Dacia: vedeți că la reviziile gratuite se folosesc consumabilele mai ieftine ( gen ulei DACIA în loc de ELF ...); NU zice nimeni că nu sunt bune, dar dacă doriți consumabilele preferate ( de origine, pt garanție) trebuie să le specificați sau chiar să insistați să plătiți diferența dintre consumabilele folosite de ei la reviziile gratuite și cele dorite de dvs. ; Stimă!
  32. 1 punct
    Conteaza mai putin daca vor observa sau nu. La revizii nu-ti cauta nimeni nod in papura, nu vor decat sa-ti ia banii cat mai repede si sa nu-i mai incurci pe-acolo. Insa, in caz ca apare o problema ce tine de garantie, e discutabil.. Cine vrea sa caute, gaseste.
  33. 1 punct
    Va salut. A venit timpul si la dusterul meu 1,6 benzina 16v sa fac revizia de 1 an . km parcursi 13700 . Cand mi-am cumparat masina , dealerul de la Aurocar 2002 Alba iulia mi-a spus ca prima revizie e gratuita. Am dat telefon sa ma programez si le reamintesc ca mi-au spus ca am revizia gratuita. Raspuns ... Nu ne amintim ca noi v-am spus asa ceva , aveti de plata 650 lei . Acelasi lucru l-am patit si cu primul logan cumparat in decembrie 2004 si cu al doilea logan cumparat in 2010 . Ma jurasem ca de la ei nu o sa mai cumpar masina . La al -2-lea logan am facut prima revizie la ei , dupa care am renuntat . Mi-am facut schimbul de ulei si filtrele singur. Acum cu Dusterul , dupa cum v-am spus mai sus , am patit acelasi lucru . Si de data asta m-am enervat si mi-am comandat uleiul si filtrele , Amrenuntat la garantia lor si mi-am facut schimbul cu manuta mea . Am urcat masina pe rampa la serviciu , mi-am dat scutul jos , mi-am schimbat filtrul de ulei , uleiul , filtru de aer si polen. . Cu siguranta , masina nu o sa pateasca nimic . La medianav mi-am schmbat softul si mi-am facut actualizarea cu harti full europa 2019 Q2 . Masina am cumparat-o in august 2018 doar cu harta romaniei si bulgaria Q4 2016., in Ianuarie 2019 am facut revizia de 1 an la Dacia Sandero a lui fica-mia. mi-au luat 680 de lei , M-am crucit cum a lucrat mecanicul ala , imi venea sa il bat cand am vazut cum tragea de plasticuri .
  34. 1 punct
  35. 1 punct
  36. 1 punct
    Trendul asta e dat de societate - toti vor cat mai nou, cat mai repede. Testarea se face cat mai pragmatic posibil, daca nu chiar deloc, clientii ajungand cobai de testare. Dovada cea mai simpla este reprezentata de tehnologie, in special telefoanele. De la an la an, apar telefoane, care daca stai doar sa citesti specificatiile, nu difera cu nimic de anul trecut. In ultimii ani, asta a fost trendul pentru ca oamenii au bani de cheltuit. Cand un telefon se strica, ai altul de schimb si spui ca e ok, se repara pe garantie, indiferent cat timp dureaza. Pe cand la o masina, simti imediat discomfortul. Standard dublu creat stupid, pentru ca pana la urma, ambele sunt lucruri, pasibile de defecte, de care te folosesti si care beneficiaza de garantie. Un singur cuvant si am incheiat - CONSUMERISM
  37. 1 punct
    @ombun, nu cred ca e dracul chiar asa de negru Daca ai fi venit pe acest forum si ti-ai fi prezentat problemele pe care le ai, iti garantez ca ai fi fost intampinat cu multa prietenie si ti s-ar fi oferit informatiile necesare. Dar tonul tau alarmist si postarea laconica au facut sa fii privit cu circumspectie, pentru ca nu ai adus argumente si nu ai prezentat nimic concret. Sa stii ca au avut si altii inaintea ta probleme diverse cu Dusterele (chiar incepand cu prima generatie), iar unele din ele au fost individuale, iar cu altele s-au confruntat mai multi utilizatori. Pe unele chiar le-a recunoscut Dacia si s-au rezolvat pe garantie, pe altele inca nu (motorul 1.2 Tce care la unele loturi mananca ulei e o poveste in derulare, din ce stiu eu). Dupa cum a zis @Kidu mai sus, n-ai sa gasesti masina noua fara absolut nicio problema. Evident ca unele probleme sunt mai grave decat altele, dar in cazul tau in afara de defectiunea Medianav-ului (daca poti descrie mai precis despre ce e vorba?), acele zgomote nu inseamna ca masina nu merge sau ca o sa te lase in drum. Banuiesc ca Dusterul tau trage in continuare la fel, nu a intrat motorul in modul de protectie (limitare de viteza) si nici nu ai adus-o pe platforma. De aia producatorul iti da cativa ani de garantie, tocmai pentru ca nu exista masina perfecta. Faptul ca Dusterul scoate anumite sunete nu e in sine o problema si nu inseamna ca e stricata masina. Trebuie vazut de unde apar zgomotele alea, care ar putea fi cauzele si, respectiv, rezolvarile. Daca ai fi citit pe acest forum (inainte sau dupa achizitie, chiar nu conteaza) ai fi vazut ca sunt mai multi care se plang de acel sirenaj al cutiei de viteze. Cel mai probabil Dacia este constienta de aceasta problema si inginerii cauta o solutie, motiv pentru care ti s-a dat acel termen (luna noiembrie) - probabil atunci vor fi terminat de testat si aprobat rezolvarea. Spre informarea ta, nu mai exista de multa vreme "linia de export" la Dacia. Toate Dusterele sunt produse pe aceeasi linie de fabricatie, asa ca singurele diferente pot fi la piesele in sine (daca e vreun lot cu probleme) si nu la manopera. Nu sta nimeni sa scoata de pe linie un Duster "de Germania" si sa-l aranjeze mai cu grija. Eu zic sa renunti la teoriile conspiratiei, ca dauneaza grav logicii. Asa cum zicea si @taviro mai sus, ia si condu masina macar 3000 -4000 km pe diverse drumuri si ai sa-i descoperi atat partile bune si potentialul, cat si partile mai putin bune, pe care ai sa decizi apoi singur daca sunt atat de grave incat sa nu poti trai cu ele.
  38. 1 punct
    Oricum, azi am primit mașina și am testat Android Auto și merge fără probleme. Inclusiv cu Waze.
  39. 1 punct
    Cati km ai in bord acum?
  40. 1 punct
    Nu poti stii strategiile din diferitele tari.
  41. 1 punct
    Pe alt dispozitiv vezi reteaua WiFI? Pe telefonul mobil de exemplu? Ce sistem de operare folosesti? In Windows 10, dai click pe reteaua din dreapta jos -> network & internet settings -> Wifi (din stanga) -> manage known networks -> stergi reteaua respectiva. Ar trebui sa iti apara din nou dupa ce o stergi de acolo.
  42. 1 punct
    Am facut si eu revizia de un an, s-au schimbat filtrele, uleiul, s-au facut operatiunile uzuale reviziei insa in plus de asta mi s-a facut o actualizare la "calculatorul de la servodirectie" in baza unei directive de fabrica. Cost: 0 lei, am optat pentru programul "5 ani fara griji" la cumpararea masinii.
  43. 1 punct
    Da, la mine a ramas dupa setare (adica opresc mototrul, las masina in pace oricat, revin si pornesc masina). Imediat ce te pui in miscare se blocheaza portierele.
  44. 1 punct
    Din nou s-au adaugat poze noi https://photos.app.goo.gl/FDUD08WGtlyD7rqz1 . Insonorizarea cu STP e gata (portierel capota, podea, plafon). O impresie generala: sunetul boxelor s-a imbunatatit considerabil in masina e mai liniste la 140km/h decat era inainte la 120 (fara masuratori, doar observatii) au disparut zgomotele din plafon si alte mici scartaieli interioare; mai aud doar zgomotul rotilor pe asfalt sunetul usilor cand se inchid e demential, usa suna a plin Costuri pana acum (1755 RON): 1250 - folie STP (am mai comandat 2 folii extra) 160 - 2 folii burete AK 10 73 - rola cheder 3M 100 - ornamente proiectoare 40 - plafoniera fata cu 3 becuri 135 - mastic ixell rola (ajung 2 role pentru 4 portiere) Urmatorii pasi: montat cheder 3M usi si hayon schimbat suportul de numar spray antifon elastic Nigrin 9* pentru carenaje spate montat carenaje spate anvelope AT pentru iarna (desi as vrea sa le las tot timpul pe masina) jante de tabla pentru iarna carlig in spate + hamac suport fix pentru antena CB Sugestii/lectii invatate: plasticele portierelor din fata au suruburi extra la boxe, aveti grija cum trageti de ele mai e un surub pe lateral ca sa fie treaba mai usoara, taiati cu un cutter masticul existent inainte de a trage de portiera
  45. 1 punct
    Am avut o problema cu flansele distantiere. Unul din prezoane era uzat (am avut o experienta nasoala cu o vulcanizare care le-a strans prea tare) si mi-a mancat filetul unei bucse de la flansa distantiera. Daca cineva vrea sa monteze flanse, sfatul meu esta ca totdeauna la montaj sa insurubati prezonul manual pana in capat si doar strangerea finala sa o faceti la cheie. Bucsa respectiva s-a inlocuit si am cumparat prezoane noi ca sa fiu sigur ca nu mai am probleme. De asemenea am luat un set de jante de aliaj pe care le voi folosi cu Continentalurile ca roti de strada. Acum suntem pregatiti de concediu
  46. 1 punct
    Va multumesc tuturor pentru urari! @abc, am luat motorul asta pentru ca ii stiu istoria (ca si tip de motor) si am eu "fixul" asta de a nu "experimenta" motoare noi fara sa pot anticipa ce m-ar astepta... K4M Euro5 a pierdut vreo 2 cai fata de predecesorii sai K4M Euro4, probabil prin folosirea unui catalizator mai "stramt" si probabil si prin folosirea unui alt software de injectie... dar cuplul e acelasi si e disponibil foarte jos pt un benzinar - parca pe la 3.500 RPM... treaba asta, cuplata cu transmisia "scurta" de la Duster, eu zic ca fac o combinatie foarte reusita... plus ca teoretic ar trebui sa suporte GPL foarte bine pe viitor (ramane de calculat financiar daca se merita, momentan nu pot anticipa cati km o sa facem pe an cu Dusterul). Acuma... din ce am reusit sa ma mai interesez, se pare ca motorul 1.6 16v Euro 6 este H4M, un motor de provenienta Nissan (cod HR16DE) si nu prea stia nimeni sa zica nimic despre el inca pe forumurile romanesti (se pare ca ar fi montat si pe Fluence insa cred ca e prea nou introdus pe Renault sa iti poti face o parere concreta despre el). Citeam undeva ca nu se impaca OK cu GPL si n-am vrut sa pierd versatilitatea asta. Pare a fi un motor cu injectie indirecta (in galerie) usor optimizat (injectoare duale si pozitionate mai apropiate de supapele de admisie) si cu ceva improvement la timing-ul supapelor -- sau asa ceva ziceau [/u] .com/showthread.php/66-Nissan-dual-fuel-injection-on-1-6L-Micra-engine-HR16DE"]pe-aici... Cuplul maxim desi usor mai mare ca la K4M este disponibil la 4.400 RPM, deci mult mai sus... Oricum, e destul de lunga si intortocheata atat discutia "benzina cu injectie directa vs indirecta"...aproape ca si "diesel vs benzina". Citeam undeva ca si motoarele pe benzina cu injectie directa Euro 6 ar trebui sa aiba filtru de particule (insa poate sa fie vorba doar de cazurile in care au emisii peste ceva limite, probabil ca la 1.2 TCe nu e cazul, ci la motoare mai mari). Dupa parerea mea, K4M asta a cam fost apogeul motoarelor aspirate pe benzina facute de Renault, relativ la fiabilitate si consum / putere. Cred ca e ultimul dinozaur. Si sincer cred ca mai mult de-asta l-am luat A inceput era turbo si a injectiei directe in cilindru (si a filtrelor de particule), care se vor bate cu automobilele electrice. Nu ca nu ar mai fi si alte optiuni viabile, insa nu cred ca acelea ar prezenta interes pentru "cine trebuie"...
  47. 1 punct
    salutare... Dimensiunea pentru Duster este in grupul 110 (de la lanturi) Am inteles ca se gasesc la Dedeman la 55 Ron. Eu am gasit si am luat pt un coleg de-al nostru de la Auchan cu 70 dar nu au fost prea stralucite (n-am avut noi noroc) sau n-au fost montate prea bine (lipsa noastra de stiinta ), in schimb cele de la Dedeman (si-a luat dusty2010) sunt bune Salve...
  48. 0 puncte
    @ Neek, pun si eu o lada de bere deoparte pentru toti cei pe care i-ai ajutat. Sper sa ajunga. Cam tot ce am acum pe Medianav este datorita tie. Navitelul sau 7Ways cum ruleaza pe noua versiune? Cu Supermoddul 7Ways avea ceva intarziere la lansare dar si in rulare. As fi interesat si eu de instalarea noii versiuni, cand voi trece prin orasul tau "dau de stire" (poate mai discutam si alte cele). Multumesc mult. PS: Scuze ca nu m-am prezentat (am citit cu atentie Regulamentul). Dar nu sunt posesor de Duster, detin un "verisor" mai micut, Sandero Stepway 2017, 1.5dci, 90CP, Easy-R, 35k km pana acum, foarte multumit de masina. Medianavul este firmware 9.1.3 "imbunatatit" cu skinul Carbone (ruleaza bine) si Supermodd.
  49. 0 puncte
    Ai sa te miri cati clienti va avea in Anglia acest motor. Iti spun sigur. Sunt in tema.
  50. 0 puncte
    La ce delay au, iese și Duster II (2017) și ei tot nu au ceva pentru T4(bordul de pe ph2)
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+03:00

  • epiesa.ro

×
×
  • Creează nouă...