Sari la conținut

Clasament


Conținut Popular

Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 18.05.2019 în toate secțiunile

  1. 1 punct
    In ultimele 2 luni am cam tras un pic cu Dustărel. Kit de distribuție Ina. Rolele sunt făcute in Canada, iar cureaua este Contitech. Prețul cu piese și manopera a fost 700 lei. Schimb ulei și filtre. Uleiul este Castrol Edge 5w30, filtru de ulei Mann, filtru de aer Wix, plus filtru cabina. Prețul total cu manopera a fost de 359,50 de lei. Consumul, înainte de a inlocui distribuția cu actuala configurație ulei și filtre a fost între 5,5 și 12%.
  2. 1 punct
    Va salut, Urmează sa ajungă din Uzina un Duster Confort blue DCI 115 și după ce am citit despre eroarea în legătură cu Ad blue as vrea sa știu dacă după ultima varianta de soft au mai apărut probleme. mulțumesc pentru răspuns
  3. 1 punct
    Daca esti impatimit al off road.ului si nu stai in garantia celor de la Dacia da.i bataie.Daca ai doar niste pitici si vrei sa.i potolesti mai bine abtine.te.
  4. 1 punct
    De fapt e Duster 2. Ph1 = prima varinta de Duster. Ph2 = Duster cu facelift si Ph3 = Duster II Sa ma corecteze cineva daca gresesc (astea sunt informatiile pe care le am eu)
  5. 1 punct
    Au aparut, daca despre acestea e vorba:
  6. 1 punct
    Problema s-a rezolvat: Cei de la Continental mi-au schimbat toate cauciucurile cu modelul nou, Continental ContiCorssContact LX2.
  7. 1 punct
    Cercetarea masinii continua. Din pacate, se acumuleaza impresiile proaste. Astazi, fiind ploaie, s-au aburit geamurile. Am constatat ca nu functioneaza sistemul de dezaburire/dezghetare nici la luneta nici la oglinzi. Am recurs la clasica carpa metoda care se aplica la batrana Dacie 1300 din 1978. Pe ploaie, cu partea dorsala expusa in afara, am inceput sa cotrobai printre sigurantele din bord. Clestele galben din plastic aflat pe capac, dedicat chipurile (), este inutilizabil pentru sigurantele implantate de "celebrul" constructor intrucat acestea sunt din cele fara bordura (nu pot fi prinse).. Am apelat la clasicul cleste patent cu varf. Sa nu uit sa pun in trusa si eternul ciocan si niste sarma ! Pana la urma, cu toata documentatia stufoasa (cata hartie risipita !) data de fabrica nu am reusit sa aflu care este de fapt siguranta. Oricum, cele indicate sunt de 5A, valori prea mici pentru o astfel de treaba. Sa fie vreuna din compartimentul motor ? "Nu scrie nimic nici pe capac nici in "documentatie". Ce mai deal-vale, spui Dacia si tragi apa... Treaba de mantuiala mai rau ca pe vremea "de aur". Ma ingrozesc cu gandul la ce ma mai asteapta daca fabricantul s-a poticnit la lucrurile simple.
  8. 1 punct
    Va prezint scutul confectionat de mine din tabla ol52 de 5 mm, cost materiale circa 50 lei si 6 ore de munca.
  9. 1 punct
    N-am apucat sa fac poze cand am demontat, dar e un tutorial destul de bun aici: https://www.youtube.com/watch?v=27alZ95Gfm0
  10. 1 punct
    Bidonul de adblue se poate comanda şi la magazinele de piese auto furnizând codul respectiv, spre exemplu îl văd cu 78 de lei la un magazin cunoscut, deci se găseşte.
  11. 1 punct
    Am gasit un mica greseala la versiunea 4.0 Standard si am refacut arhiva: 4.0ª Revizie Super Mod Standard RO
  12. 1 punct
    Trebuia citit înainte de a posta, astfel se citea și postul ăsta din februarie, nu mai apăreau "întrebări" Versiuni de soft Gen1 de la 1.1.3 la 4.1.0 aka Medianav Gen 2 de la 5.2.7 și 7.0.5 aka Medianav EVOlution Gen 3 de la 8.0.5 la 9.1.3 aka Medianav EVOlution Gen4 de la 1.0.0.0 în sus aka Medianav EVOlution cu AndroidAuto
  13. 1 punct
    In primul rând în acest topic nu e vorba despre versiunea 9.1.3, ci de 1.0.13.1. In al doilea rand, răspunsul este nu, nu merge android auto pe versiunea 9.1.3. In al treilea rand, ai fi știut și tu dacă te oboseai sa citești acest topic de la început.
  14. 1 punct
    Colegul care a initiat topicul are Duster cu adblue. Informatia ca la 5-6 plinuri de motorina trebuie un plin de adblue este relativa. Al meu consuma cam 750-800 ml adblue/1000 km. In al meu 4x4 intra 14,4 l adblue deci un plin de adblue ar trebui sa ma tina 15000 km+. Dar consumul este relativ, daca mergi numai in oras o sa fie consumul mai mare de adblue. De unde stiu? Stef13, a scris 2 posturi mai sus, am avut ceva probleme cu masina si am testat si au testat partea de adblue de 100 de ori, desi nu era de acolo defectul. Afirmatia: "arata si poza cu dopul de adblue langa cel de ulei", total eronata. Busonul de adblue este langa cel de umplere cu motorina.
  15. 1 punct
    1. Samsung a avut mereu probleme cu gestionarea Bluetooth de la S6 încoace = adică merge super prost partea de handsfree BT 2. Ai o singură aplicație de instalat nu 7 3. Fără Video în mașină
  16. 1 punct
    Am facut 22000 km ..fara probleme ,,consum (1.5 dci 110 cp 4x4) 4.8l/100km mediu
  17. 1 punct
    si eu am avut dilema asta, nu neaparat cu kia, mai aveam pe lista si suzuki sx4 s cross, mazda, toyota, banii nu erau chiar o problema, 20k le aveam cash, + imprumut daca era nevoie de diferenta pana in inca 10k euro si te gandesti la variante care mai de care am luat duster 1.6 4x4 prestige cu extraoptiuni, am dat 17 553 euro cu tot cu 2 ani extra garantie. in 26 oct am ridicat-o, acum am 6500 km facuti, vreo 2 luni am mers numai pe 4x4 la ce zapezi si gheturi mai am pe aici. concluzia dupa alegerea facuta: NU IMI PARE RAU, am ramas si cu bani in buzunar, fara niciun imprumut, iar cand ma urc plin de noroi si zapada nu ma doare asa tare sufletul pt ca e plastic si se sterge, tot noua ramane. (are si plasticul avantajul lui)
  18. 1 punct
  19. 1 punct
    Nu are la ce sa faca printscreen, fiindca nu exista ceea ce spune el. Acuma, fiecare deduce si face cum il taie capul. Mai era cineva aici care spunea ca merge continuu pe 4x4 lock, sa se rodeze.. or in manual au scris niste necunoscatori "Modul „4WD Lock” este exclusiv rezervat conducerii în afara drumurilor carosabile. Orice altă utilizare a acestui mod riscă degradarea manevrabilităţii şi deteriorarea elementelor mecanice ale vehiculului."
  20. 1 punct
    Presimt ca, pe masura ce expira garantiile, o sa apara brusc o bucata de teava cinstita sudata in locul egr-ului ala
  21. 1 punct
    Ca să nu batem și aici câmpii, repet: -Duster ph2, Logan/Sandero II, Lodgy, Dokker, Clio 4, Captur, Kaptur4x4 și Lada Vesta și Xray au aceeași arhitectură electronică. -există(e prezentă) funcția de parbriz încălzit pe orice mașină din cele enumerate mai sus -ai nevoie doar de parbriz(vezi poza) cu rezistențe și cablaj de forță și comenzile din uch Parbrizul are 2 rezistențe, comutabile independent și temporizat funcție de o căruță de parametri, deci e realizabil upgradeul chiar dacă mașina nu a avut așa ceva. Merită? Nu. e mai simplu să pui caloriferul electric de 900w de pe dCi pe benzinar ps. la Logan II parbriz simplu = 200euro, parbriz cu încălzire =200euro ps2. Nu ai nevoie de serie de șasiu gen X7LHSRHGN54429600(F4R cu PBCH-With heated windscreen ) se poate căuta direct în dialogys(trebuie să știi să cauți), problema e disponibilitatea piesei la comandă
  22. 1 punct
    La ph2 ai acces la parametrii dar doar pe read pe write nu ai căsuțe și nici buton (trebuie editat.)
  23. 1 punct
    1. Era vorba de gheață în interiorul furtunului/supapei că cică secțiune mai mică, aia cu hayonul e discutabilă 2. Supapa aia e cu dublu rol nu revine lichidul în rezervor, dar nici nu părăsește furtunul de după ea (spre duză) - fizică elementară.
  24. 0 puncte
    Asa ca data viitoare urca panta cu spatele si nu o sa mai curga
  25. 0 puncte
    Cum adică parbrizul din față? Tu câte parbrize ai? Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+03:00
×