Sari la conținut

Gil26

Members
  • Număr conținut

    569
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    59

Gil26 a câștigat ziua ultima dată pe 9 Mai

Gil26 a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

319 Excelent

Despre Gil26

  • Rang
    Senior

Informații profil

  • Motor:
    1.5 4x2 90cp
  • An fabricație:
    2017

Vizitatori Recenți Profil

3.854 citiri profil
  1. Salut, desigur ca o diagnoza conforma ar putea sa ajute in identificarea si rezolvarea cauzelor, iar detalii, informatii si experiente despre acei martori aprinsi si mesajul “Verifica servodirectia” se gasesc destule si pe acest forum, doar ca exemplu (subliniez asta) si aici (dar nu numai): https://forumduster.ro/topic/4462-eroare-esc-servodirectie-plus-martor-service-aprins/
  2. Am dat “Like” postului dar doresc sa si multumesc pentru raspunsul detaliat inclusiv ca versiunea este OK, iar din prima poza atasata de coleg era clar ca instalarea NU a fost facuta in mod conform chiar daca pe forumurile romanesti si straine ai oferit tutoriale clare si bine facute (la fel ca toate celelalte) doar ca exemplu si acest video (chiar pentru MediaNav generatie 1 dar pentru o versiune mai veche 4.1e, trebuie tinut cont si de precizarile pentru 4.1o): https://www.youtube.com/watch?v=U3pVdwlctdY PS: si eu acum cativa ani am instalat Supermodd (descarcat chiar din acest topic),
  3. Pe langa hartile HERE2024Q4 versiunea Super Mod 4.1o MN1 Standard pe care ti-am oferit-o este direct de la dezvoltatorul ei si @Neek cu altruismul binecunoscut a adaugat multe limbi in diferite versiuni, imi permit doar sa il citez: iar mesajul din prima poza pe care ai atasat-o cred ca este destul de clar.
  4. Salut si bun venit in aceasta comunitate! Iti trimit imediat un PM cu ceea ce te intereseaza. Toate multumirile de rigoare merg catre @Neek
  5. Gil26

    placute frana

    Si ultimele cifre din seria VIN conteaza, apoi pentru placute de frana si discuri egal de model eu sugerez sa se verifice si fizic pe masina , inclusiv discurile si etrieri, totusi doar ca info (subliniez asta) pentru un Duster II HJD ph2 (fabricat pana in Noiembrie 2023) cod motor K9K874 (4x4) dar si 872 (4x2), 876, 878 un cod OE probabil este 410600379R (dar pot sa fie si 410607115R; 410605961R; 410601306R; 440603905R; 410A12582R), doar ca exemplu si atasat (poate sunt de folos si altor colegi de forum):
  6. @Attila salut si bun venit in aceasta comunitate Daca cauti si pe acest forum gasesti destule informatii si experiente despre acest subiect, si la Duster ph3 1.2 TCe (motor H5F410) mesajul “Verifica Injectia” poate avea mai multe potentiale cauze implicit rezolvari si este recomandat ca inainte de a schimba orice componente (ex bujii, bobine, sau chiar “Am inlocuit motorul cu unul second hand in stare buna , dar problema a ramas la fel”) sa se faca o diagnosticare si verificarile aferente necesare, este bine chiar si pentru acest motor SH sa faci o diagnoza conforma preferabil cu un tes
  7. Daca tot ai facut "trimitere" la acel forum multimarca extern colegul a scris destul de clar acolo inca din primul post "i have intermitent power to glow plugs. and sometimes eror code 038013 Preheating unit diagnostic connection open circuit. .... replace the relay, same problem." ca a inlocuit deja releul de pre-postincalzire (inainte de raspunsul primit acolo ).
  8. Si pe acest forum se gasesc destule informatii competente si experiente legate de circuitul de pre –postincalzire (releu si bujii), probleme, erori, rezolvari, etc. … trebuie doar cautat. Pe pinul 8 =3FF al releului este comanda – releu din calculatorul de injectie, pe pinul 4 = BP35 este + baterie din siguranta de 70A, iar asa cum bine si corect s-a scris anterior bujiile de princalzire sunt alimentate la 4.4 V si NU la 12 V (grija si cand se “verifica” ), atasat si cateva capturi pentru un motor K9K658, poate sunt de folos si altor colegi de forum: PS: am
  9. Din cate stiu pentru Duster HJD ph3 motoarele 1.3 TCe H5H470 \490 sunt cu o transmisie 4x2 TL4, motoarele H5H480 \494 sunt cu transmisie 4x4 TL8.
  10. Probabil, dar (poate) nu neaparat, fara alte detalii cred ca este greu de precizat cauza exacta.
  11. Da, cei doi martori se pot aprinde si la un Duster H79 ph2 din mai multe potentiale cauze, iar o diagnoza conforma poate sa ajute in identificarea acestora:
  12. @alfabit, nu toata lumea cumpara Duster pentru garda la sol marita si nu toti "merg oamenii pe coclauri, groape, hârtoape" iar despre "îţi recomand un Megane RS4, gardă la sol mică, perfect pentru tine" no comment, insa referitor la "tu vrei să micşorezi, mai bine schimbi maşina cu totul" te rog citeste mai cu atentie ceea ce a scris initiatorul acestui topic: (si nici vorba de schimbat masina )
  13. Da, codul motor al masinii tale este K9K896 (J8), ceea ce am atasat anterior ramane valabil (schema electrica este cea din dreapta, vezi si sublinierile facute), la fel si procedura de diagnosticare a erorii DF310 =DTC1544, vezi si verificarile care trebuie facute, inclusiv cea referitoare la parametrul PR382: “Let the engine run at a minimum of 2500 rpm for 2 minutes and check that PR382 Particle filter upstream temperature varies correctly.”, eu as mai adauga sa se verifice variatia temperaturii senzorului dupa pornirea cu motorul rece, apoi turat la minim 2500 rpm pentru cel putin doua minu
  14. @bogdanmihai29 , am dat Like postului tau dar tin sa si iti multumesc pentru faptul ca ai revenit cu rezolvarea , experienta ta putand sa fie utila si altora , inclusiv concluzia ca inainte de a schimba (sau chiar anula) orice componenta trebuie facute toate verifcarile necesare in mod conform. Toata stima si tot respectul pentru astfel de colegi care impartasesc din experienta lor!
  15. Plus ca trebuie avut grija si la ecranul termic (vezi si nota din procedura).
×
×
  • Creează nouă...