Sari la conținut

Gil26

Members
  • Număr conținut

    84
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    4

Gil26 a câștigat ziua ultima dată pe 20 Iunie

Gil26 a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

61 Excelent

Despre Gil26

  • Rang
    Dusterist

Informații profil

  • Motor:
    1.5 4x2 90cp
  • An fabricație:
    2017

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

  1. Subscriu la cele scrise de @Midnighte , si eu tot asa procedez, revizii la aprox 10000 km, inclusiv filtrul de motorina (desi ar merge la 2 ani, alimentez cu motorina cam tot timpul de la aceeasi statie), filtrele de aer si habitaclu le mai schimb si intermediar. Din lipsa de timp am efectuat toate operatiunile desi cei din reprezentanta unde merg pot efectua\factura si lucruri separate (ex doar schimb ulei). Acum garantia a expirat dar cred ca tot in reprezentanta voi efectua reviziile (sunt multumit de ei, chiar daca in alta parte poate as iesi putin mai ieftin).
  2. "Omuletul" intr-un timp foarte scurt a schimbat masinile (Duster, Logan, Skoda, Toyota,...) mult mai des decat sosetele, a avut si el o dilema legata de acea navigatie comparativ cu cele originale (care "erau niste mizerii sincer care se vedeau foarte urat si care nu prea faceau nimic"), iar voi "railor" repede l-ati reportat pe aici. Insa altceva cred ca ar trebui subliniat. El chiar a profitat de bunavointa, dorinta de a ajuta, altruismul,..., multora de pe forumuri, a primit multe raspunsuri detaliate si la obiect. Nu stiu daca a vandut mai multe unitati prin "incercarile" astea, dar e cert ca acel site a fost mult accesat (si este foarte bine ca cel putin de aici a fost sters ).
  3. Cam asa este. Si chiar incearca sa convinga ca asta "de la baietii astia" e "cu de toate" si cea mai buna. Plus ca a mai facut-o (tot copy-paste, tot primul post) si pe un alt forum:
  4. Interesant costul neoficial (media nav-de ultima generatie,antena,montaj-cu radio la schimb) intr-o reprezentanta Dacia din Bucuresti. Mai au si alte "chilipiruri"?
  5. Cred ca ar fi necesar totusi sa dau si alte detalii la ceea ce am scris (pentru a nu fi interpetat ca o posibila greseala pe care o pot si asuma). Inainte de achizitionarea masinii am vazut ca aceeasi echipare pentru piata ruseasca avea si RES, la vremea aceea m-ar fi incantat dar nu am putut achizitiona asa ceva. Am cautat si pe forumuri, asa am gasit postarile celor doi useri romani. Nu mai am informatiile, dar daca tin bine minte (cu inaintarea in varsta se mai duce una-alta) unul din ei a cumparat o telecomanda cu alarma, modul bypass cip pornire, sensor si pager (vreo 800 lei), pentru pornirea motorului trebuia sa fie trasa frana de mana iar la oprire scotea cheia din contact, motorul ramanea pornit prin alarma, inchidea usa, oprea motorul din telecomanda si se arma alarma. Celalalt nu a dat prea multe informatii dar a instalat un sistem (asemanator) pe doua Renault. Si pe forumurile franceze, germane sau rusesti se pot gasi informatii (ex: https://www.drive2.ru/l/9096519/) E clar ca partea imobilizatorului este cea mai importanta. Restul ”gadgeturilor” (diferite configurari, aplicatii pe telefon, etc.) se pot realiza (si pe Easy-R ar fi chiar interesant). Dar eu dupa achizitionare am renuntat la acest ”gand”, nu as face asa ceva pe o masina in garantie (tocmai de aceea am luat-o cu ”de toate” la vremea respectiva). Ba chiar mai mult, si dupa exirarea acesteia nu as umbla si nici nu ma joc cu absolut nimic ce tine de siguranta (sistem de franare, directie, imobilizator, etc.). Daca imi vine vreun pitic (sau mai multi) pe creier si consider necesar (ma "coafeaza" cu ceva), daca are astfel de implicatii, atunci ma orientez spre o alta masina din alta gama. Am posibilitatea asta, insa deocamdata sunt multumit cu dotarile si masina (decenta la un pret decent, dar fara RES). Este doar o umila parere, pana la urma fiecare face ce\cum doreste cu\pe propria masina, inchei aici si nu intru in polemici.
  6. Da, ar fi variantele "profi": https://www.youtube.com/watch?v=iVOtOyyyuXs sau https://www.youtube.com/watch?v=iELSS5u11e4. Ori variantele mai "light" implementate de cei doi, ceva de genul (cu regretul ca nu am mai gasit informatiile initiale si nici nu sunt specialist in astea): http://www.alarmstarline.com/starline-remote-engine-start-with-car-original-key/ Despre utilitate si costuri nu intru insa in alte discutii.
  7. Nici eu nu consider aceasta optiune un must-have in conditiile climatice actuale de la noi. Dar voi cauta informatiile (ar trebui sa le mai am salvate pe "undeva" in cei 190GB) si le voi trimite pe PM.
  8. Inainte de achizitionarea masinii m-am interesat si eu de optiunea RES, din pacate era doar pentru masinile produse pentru piata ruseasca. Dar sunt cel putin doi useri pe forumurile romanesti care au reusit sa monteze si configureze aceasta functie pe masinile lor Dacia\Renault si fara “sa duca” masinile la platforma.
  9. No comment! Pana la urma fiecare apreciaza\intelege\interpreteaza toate datele\faptele\cifrele (inclusiv prima revizie) in felul sau.
  10. Pai parerea despre "calitatea serviciilor post vanzare in reteaua Dacia/Renault" si "bazata pe statistica si experienta personala" a fost asta: Atunci uleiul asta bun pentru toate motoarele termice noi (chiar si mai vechi) Dacia\Renault, de ce il schimbi (obiectiv si fara incarcare emotionala) la 10k km si nu la 29999.9km (sau ma rog cand se aprinde martorul de atentionare in CB)?
  11. @foxbat este diferenta intre conditia necesara si\sau suficienta. Asa "cum toți de pe aici au dat niște bani munciți pe mașina lor (nu câștigați la pufuleți)" au grija de bunul achizitionat (pe o suma destul de mare), asa si producatorului ar trebui sa ii pese de calitatea produsului sau, a marcii si a serviciilor post-vanzare oferite. Din pacate derapajele din ultima vreme tot mai frecvente si tot mai mari ale celor din grup denota o lipsa de respect fata de client.
  12. Desigur ca si cine scrie ca are un Duster (mai nou sau mai vechi) achizitionat din banii sai munciti pentru care producatorul (evident nu "forteaza" pe nimeni la achizitionarea produsului sau) scrie ca potententa licoare poate "tine" la cele mai noi chiar si 2 ani sau 30000km (prima revizie sa fim ontopic, cat si urmatoarele) in toate "hartiile" sale oficiale.
  13. OK, masina e perceputa ca un consumabil, dar pentru clientul care a facut\face toate reviziile in reprezentanta problemele aparute dupa TG+1min sunt platite tot din niste bani munciti (nu castigati la pufuleti), asta pe langa cei platiti pe bunul respectiv si chiar cei platiti la revizii in TG. Ma bucur insa ca cei din grup au gasit la Castrol “potiunea magica” RN17 buna la toate, mai ales si pentru orice “motor vechi pre 2018”, iar asta va fi “testata” in timp evident tot pe banii/timpul/nervii clientului. Cei de la Dacia\Renault pot face orice doresc cu\pe produsul lor dar si clientii pot decide daca viitoarea masina va mai fi (tot) o Dacia in toate aceste conditii. Iar perceptia “consumabil de preferinta TG+1min” pentru o masina noua "suna" ca un sut in partea dorsala, chiar daca este interpretata de unii drept un mare salt inainte. Ramane de vazut ce\cum va mai fi cu aceasta licoare(motor plus alte repere), atat in TG cat si dupa.
  14. Mda, producatorul a introdus un nou tip de ulei si e problema clientului sa mai gaseasca uleiul recomandat (care a fost folosit si la reviziile precedente) la achizitia masinii (daca mai il poate gasi sau nu, ori "noul" ulei este sau nu compatibil). Producatorul a vandut produsul, de aici incolo devine "problema" clientului, egal daca masina mai e sau nu in garantie. Iar partea cu "alta masina" e si mai "tare". Pana intra "hibridizarea" clientii folosesc masinile produse pana acum si vandute de catre producator (diferite benzinare si tractorase blue sau nu). Interesant si cu "trendul" asta actual, colegii au efectuat reviziile in reprezentantele producatorului, pentru ambele motorizari s-a folosit acelasi "polivalent" ulei, plus asta (si nu e vorba doar de tractorasele pe faras) cu piesele/consumabilele facute de X și Y "disponibile". Iar despre efectele "benefice" ale monopolurilor prost intelese\facute - no comment.
  15. Intreb si eu (nu dati cu parul prea tare), uleiul asta Castrol mai nou, mai scump si "universal" (la noile motoare) o fi bun si la cartofi prajiti? La "motorasele mai vechi" (alea cu Dacia Oil/ELF) cum va mai fi cu (in)compatibilitatea in reprezentante la revizii? Oricum e interesant atat pe hartie cat si practic, vorba aceea: timpul le "rezolva" pe toate.
×
×
  • Creează nouă...