Sari la conținut

Gil26

Members
  • Număr conținut

    169
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    6

Gil26 a câștigat ziua ultima dată pe 24 Ianuarie

Gil26 a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

110 Excelent

Despre Gil26

  • Rang
    Senior

Informații profil

  • Motor:
    1.5 4x2 90cp
  • An fabricație:
    2017

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

  1. Din cate tin minte pe Duster ph1 (2010) au fost parca si injectii SID, colegul nu a oferit mai multe detalii despre masina eventual cod motor, m-am ”bazat” pe ceea ce a scris ” la codul DF 026 imi mai apare: 2 Def In limitare maxima, CO Circuit dechis, 3 Incoerenta semnal, 4 DEF Comparatii ale informatiilor de conf., 5 Def semnal incorect”, daca are DCM 1.2 si doar 2.DEF si CO atunci pentru CO poate sa conecteze mufa de la injectorul2 la injectorul1 sa execute AC006 (daca foloseste CLiP) si sa verifice functionarea acestuia apoi cablajul, iar pentru 2.DEF poate sa verifice si senzorul acceler
  2. @Felix1977 tinand cont ca pentru DF026 ai 2.DEF-In limitare maxima destul de probabil ca nu a fost scris codul injectorului sau nu a fost scris corect, depinde si ce tester s-a folosit, ex in CLiP este comanda SC002 =Scriere coduri injectoare (se poate verifica codul si cu ID009 =Cod injector1), dupa scriere se ia contactul si se asteapta mesajul "dialogue lost" daca nu trebuie asteptat cel putin 9 minute (altfel datele pot sa fie corupte) apoi se pune contactul si apasa OK. Tinand cont ca ai 4.DEF eroarea poate aparela punerea contactului iar cu 3.DEF 5.DEF si CO probabil eroarea apare si la
  3. Seria sasiu (VIN) poate sa lamureasca cum a fost masina echipata din fabrica, iar o diagnoza cu un tester dedicat poate sa ajute in gasirea cauzei din care s-a aprins acel martor.
  4. Folosirea pistolului de impact chiar si "usor" nu cred ca a fost o idee prea "buna". Subscriu celor scrise de @t0rquemada , as sugera incalzirea locala, dar daca se doreste sa se sudeze o piulita trebuie luate toate precautile necesare: deconectarea bateriei, masa cat mai aproape de punctul de sudare (teoretic curentul circula pe drumul cel mai scurt intre masa si electrod, practic se poate "scurge" pe oriunde), daca se sudeaza TIG trebuie cu amorsare Lift, etc... PS: nu cu mult timp in urma am ajutat un alt coleg de forum sa isi rezolve multiplele probleme electrice "create", a dorit sa
  5. Multumesc pentru raspuns, banuiam asta dar ai si confirmat, ai toata admiratia mea pentru acest lucru si stii foarte bine ca apreciez toata munca ta mai ales ca ai oferit foarte multe informatii utile si ajutor benevol multor persoane pe multe forumuri romanesti si straine. Totusi nu esti primul care a trecut de CGW, sunt alti cativa care au facut asta inca de anul trecut, dar repet: am toata consideratia pentru cei care invata continuu, investesc timp \efort \bani si dezvolta lucruri noi....
  6. Poate este putin "oftopic" dar din curiozitate doar: l-ai integrat pe DusterII facelift trecand de Gateway (CGW)? (daca da atunci toata stima, esti printre putinii care au reusit asta )
  7. @Silviu58SPP despre uleiul motor sunt multe discutii si nu voi detalia dar pentru instalatia de racire asa cum bine s-a scris anterior se foloseste antigel Glaceol Rx Type D diluat 50% cu apa distilata si intra aprox 5.5 L pentru echiparea cu AC (grija si la aerisirea instalatiei), pentru cutia de viteze producatorul recomanda TransElf TRJ 75W80 sau NFJ 75W80 (acesta nu se prea mai gaseste acum, a fost inlocuit cu NFX) si intra cam 2.5 L iar umplerea se face pana la preaplin\revarsare, pentru cutia de transfer se recomanda TransElf Universal FE 80W90 si intra cam 0.3 L umplere tot pana la pre
  8. @marco79ro asa cum bine si corect s-a scris anterior diagnoza nu inseamna doar citire\stergere erori, martorul acela se poate ”aprinde” din mai multe cauze. Referitor la erorile din captura ta relevanta este DF1378 [sau DTC1480-72\77\97] = Clapeta de aer la esapament si datorita pozitiei acestei trape de blocare este ”predispusa” la probleme\erori, atasat si o captura din procedura oficiala de diagnosticare ca sa iti faci o idee despre ce este vorba insa eroarea este una memorata si as sugera daca poti sa faci o diagnosticare conforma a injectiei (motor K9K658) dar nu numai (iar programul acel
  9. @bbm am dat un Big Like (LE: ambelor posturi). Toata stima! Foarte bine\obiectiv scris, subscriu.
  10. @t0rquemada presented you the simplest way to reset without OBD diagnosis, a "dead" battery can generate various errors in the car's computers, try this, it takes about 20 minutes, otherwise we are talking in vain now here. But keep in mind that you have tried to start several times when the battery was NOK, it is (un)likely that you have generated other problems in the electrical circuit and those errors can only be erased by diagnosis and \ or the causes must be solved. Try what our colleague wrote to you and after this we'll see. Good luck!
  11. Foarte bine si corect precizat\punctat (iar pentru ceilalti colegi atasez grafice din trei monitorizari suprapuse (utilizare diferita, la diferite temperaturi exterioare, cu S&S dezactivat...), se poate observa foarte usor cum ”functioneaza” incarcarea pilotata si recuperarea energiei pe franare: tensiunea bateriei inclusiv ”pick-urile”, sarcina puterea si curentul secundar al alternatorului, am pus si incarcarea bateriei dar desigur ca sunt mai multi parametri si interconditionari, iar referitor la S&S avem si nr. cicluri de pornire, etc...)
  12. @MBM , corect, mai depinde si de modul de utilizare al masinii, spre exemplu eu la Sanderica puteam sa dezactivez permanent din soft S&S da nu am facut-o pentru ca imi poate da indicii despre ”starea” masinii si fara diagnoza, dar a devenit reflex sa il dezactivez din buton imediat dupa pornirea motorului, uneori insa il mai las activat, dar nu tin minte sa fi ”intrat” in aproape cinci ani mai mult de cateva zeci de ori. Referitor la starea bateriei importante sunt deasemenea si gestionarea energiei si incarcarea pilotata, acestea trebuie sa fie conforme, am modificat si am monitorizat de
  13. @MihaiAstimate coleg de forum, tot ce ati scris dumneavoastra pana acum este eronat si contradictoriu, pe langa ce am citat anterior am mai subliniat si aici, orice alte comentarii cred ca sunt de prisos, eu inchei aici, dumneavoastra...keep going...
  14. Nu doresc si nici nu am timp de vreo polemica, ai deschis topic nou, ai intrebat, colegii ti-au raspuns, etc... Asta este OK? : https://www.autokarma.ro/acumulator-70-ah-7711238598-renault LE: sau asta: https://www.pieseautoarges.ro/baterie-l3-efb-70ah-720a-renault-7711575175-7711575175-renault
×
×
  • Creează nouă...