Sari la conținut

Gil26

Members
  • Număr conținut

    513
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    50

Gil26 a câștigat ziua ultima dată pe 7 Ianuarie

Gil26 a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

291 Excelent

Despre Gil26

  • Rang
    Senior

Informații profil

  • Motor:
    1.5 4x2 90cp
  • An fabricație:
    2017

Vizitatori Recenți Profil

3.215 citiri profil
  1. Iar pentru ca un coleg de forum mi-a cerut pe PM atasez aici toata procedura de golire -umplere a lichidului de racire pentru un Duster HJD 1.3TCe ex motor H5H480:
  2. Intrebarea (discutia) NU era cum "Se poate dezactiva complet din laptop ESC" ci: si NU dezactivarea permanenta ci doar temporara din buton, deci "comparatia" cu Dacia 1300 si mai ales "divagatia" cu "nu recomand la voi ăştia tineri" sunt complet aiurea (pe langa faptul ca doar se "presupune" varsta unor colegi de forum)
  3. Multumim si este de apreciat acest update (si) la arcurile Eibach:
  4. Mda, despre "Forumurile din Franta si UK sunt pline de aceasta problema, fara rezolvare." ai mai scris de vreo 3-4 ori in acest topic, cred ca nu este nevoie sa tot repeti asta, totusi sa intrebi daca exista proprietari de Clio V 1.5 blue dci si au aceasta problema pe un forum Duster nu stiu daca "suna" bine (sau are sens ), insa daca esti sigur ca totul este OK cu circuitul de alimentare atunci BAFTA si cu pompa de Clio V.
  5. Nu stiu cati "proprietari de Clio V 1.5 blue dci si au aceasta problema cu sunetul (șuieratul pătrunzător)" exista pe acest forum si pot sa raspunda la aceasta intrebare, insa intreb doar din curiozitate daca cele doua "pompe tot pt Dacia (Duster tractiune fata,Lodgy) 170117264R, 172027930R. Le-am incercat, acelasi rezultat… sunet puternic, un șuierat incredibil" au fost testate pe masina respectiva (Duster 2019 1.5 dCi 4WD adblue) iar sistemul /circuitul alimentare carburant a fost verificat ...
  6. Salut \bun venit in aceasta comunitate. Nu stiu daca ai intampinat exact aceeasi situatie, martorul acela si cele trei mesaje pot sa fie generate de mai multe cauze, pot avea si erori diferite, implicit functie de acestea pot sa fie si rezolvari diferite. Apoi este bine daca oferi date despre masina ex an de fabricatie, motorizare, etc. (nici initiatorul acestui topic nu le-a oferit, nici la profil nu a completat nimic) si desigur cat mai multe detalii despre problema, altfel cred ca este greu ca cineva pe forum sa te ajute concret \corect, iar sugestia mea este sa faci si o diagnoz
  7. Cam asa functioneaza bujiile de preincalzire (bine si corect ):
  8. Referitor la "eu mă duc la ei să repare maşina nu să mi-o de-a înapoi mai defectă decât era." cred ca stii si tu ca pe forumurile romanesti si straine din pacate sunt multi care s-au dus "la ei" si au plecat cu masina mai defecta decat era , au venit cu o problema si au plecat cu doua, prin unele (subliniez asta, nu toate) reprezentante \service este un "laitmotiv" asa face toate domne', mai faceti o tura si se rezolva, etc... Si NU in ultimul rand un posesor de masina, egal de marca\model isi poate intretine \repara mult mai bine si mai cu grija masina daca are informatiile, cunostintele
  9. Mda, pe net se gasesc tot felul de filmulete despre aproape orice, totusi acest "video EXCELENT pentru schimbat bujii incandescente la Duster" contine si doua greseli , insa ii las pe ceilalti sa le "comenteze" ...
  10. Da, un aparat de masura este bun la "casa"/masina omului, iar daca cauti pe acest forum gasesti destule informatii pe care le-am oferit despre ce si cum se poate masura \verifica (inclusiv bujiile incandescente). Deasemenea ti-as sugera si un tester \program de diagnoza dedicat Dacia (dar despre asta putem discuta pe PM daca doresti). Apoi "băiatul" acela dupa YT este chiar administratorul unui forum Dacia, are o vasta /bogata experienta si a facut foarte-foarte multe tutoriale interesante si utile pe care le-am recomandat cu caldura, chiar daca unele sunt mai vechi ele sunt bine realizat
  11. @cosminel24 corect , destule reprezentante \service NU isi asuma responsabilitatea dacă se rup si nu pe banii lor schimba ei chiulasa, de fapt si atentioneaza clientul inainte de asta (si Doamne –ajuta ). Apoi pe forumuri sunt multi useri care si-au schimbat singuri bujiile de pre-postincalzire la diferite modele Dacia \Renault cu motoare 1.5 dCi fara probleme, fara sa isi faca o cruce mare si fara sa le rupa, ba chiar mai bine ca in unele service , insa trebuie avut grija si atentie . Este bine ca ai “dat acum 2 zile cu spray“ inainte, mai poti da, si asa cum am scris in posturile anteri
  12. Pentru Duster II HJD 1.5 dCi ex cod motor K9K872 \874\876 filtrul combustibil are codul OE 164003643R atasat si cateva capturi, poate sunt de folos si altor colegi de forum: Iar pentru ca titlul topicului este “Filtru ulei duster 2019 bluedci 115” si cateva despre acesta:
  13. Doar ca info /exemplu (subliniez asta) pentru activari si dezactivari functii Duster II HJD exista si cateva macro:
  14. Bun venit in aceasta comunitate. Sa o volanesti sanatos /cu placere, multi km fara probleme. (si asteptam cu interes si alte detalii \impresii despre motor, transmisie, sistem hibrid, etc. ...)
  15. @cosminel24 , pentru masina ta bujiile incandescente (de pre-postincalzire) pot sa se gaseasca si dupa al doilea cod OE 8200682592, sunt la 4.4V si marcate cu rosu, vezi doar ca ex si atasat (plus codul OE al releului):
×
×
  • Creează nouă...