Sari la conținut

Gil26

Members
  • Număr conținut

    346
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    33

Gil26 a câștigat ziua ultima dată pe 5 Aprilie

Gil26 a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

221 Excelent

Despre Gil26

  • Rang
    Senior

Informații profil

  • Motor:
    1.5 4x2 90cp
  • An fabricație:
    2017

Vizitatori Recenți Profil

2.129 citiri profil
  1. Trist ca a trebuit sa mergi la o inmormantare, dar trebuie sa ne facem datoria, asta este, condoleante … Legat de amenda, vezi daca erai “cuminte” si mergeai “in plasa TIR-urilor” aveai si consum de invidiat si nici nu o luai, asa cu 156 km\h … (dar stai linistit ca si eu am vazut azi un radar pe autostrada dar in sens opus, dimineata pe acolo am trecut cu 150-155 km\h, si i-am spus lui Van Diesel s-o lase mai moale de acum incolo, chiar daca are sandale de vara fugacioase si ii place viteza la drum lung, vorba aia tractorina talpa si bataie, insa de ani buni n-am mai luat vreun radar
  2. Pai da, dar atunci NU mai este "(4⭐️ accelerare și 5⭐️ anticipare)" dar mai ales "(la consum, în plasa TIR-urilor)" ....
  3. LE2: plus o schema electrica pentru un radiocasetofon existent si doar ca ex doua mufe (neavand alte detalii despre masina, unii pini sau culorile unor fire pot sa difere, dar poate sunt de folos):
  4. Tinand cont ca “Duster ph1 1,5 dci, 4x4, an 2012. …” si mai ales “…La acest casetofon am identificat un + permanent ( baterie) și un + accesorii ( prima poziție a cheii in contact) . Ce ar trebuii să facă acel + după contact? “ as mai adauga ca atat pentru +ACC cat si + dupa contact pe langa alegere si realizare acestea mai trebuie si verificate, de evitat sigurantele critice ale masinii, montajul sa fie bine facut, preferabil sa se foloseasca kit adaptor pentru circuit suplimentar panou de sigurante tipul corespunzator, etc. … Iar informatii despre panourile de sigurante Duster ph1 si ph
  5. Asa cum bine s-a scris anterior pentru camera RVC este nevoie de +ACC, +BAT(VCC) si +RV (semnal contactor \bec marsarier) iar navigatia junsun este diferita de cea OEM, pentru prima fratele Chan Li trebuia sa ofere documentatia necesara si\sau suport, pentru cea de a doua atasat cateva capturi, poate sunt de folos si altor colegi de forum:
  6. Se refera la configurarea unitatilor de masura consum (ex trip computer, L/100km sau km/L, volum /distanta sau distanta /volum) daca este prezenta sau nu, iar referitor la ce \cum \daca face este alta "discutie" (si ii las pe ceilalti colegi sa iti explice asta mai bine ).
  7. Legat de prima intrebare nu stiu cum se comporta Duster 1.3 TCe EDC dar la toate masinile cu transmisie automata (si motoare de la 4.5 la 1.2 aspirate sau turbate) in atatia ani au fost foarte rare situatiile cand am trecut pe modul manual (desigur si functie de tipul transmisiei), la Van Diesel robotizat actual in aproape sapte ani am trecut pe manual doar pentru teste, chiar daca am urcat si coborat pante abrupte (cu inclinatii destul de mari) si destul de des nu a fost nevoie sa trec in modul manual (avand si o frana de motor destul de OK), insa despre asta a detaliat anterior colegul @gic
  8. Bine, trecand peste "... Da, exact, fix ceea ce relateaza @Nicu82.", deci la MediaNav1 s-a umblat aiurea incarcand/inlocuind o multime de harti, poi, speedcam samd. apoi s-a instalat /reinstalat /inlocuit strict ce era necesar si ca prin minune unitate si-a revenit. Apoi si la MediaNav 3 din nou s-a umblat aiurea prin el, harti, poi, speedcam samd, si iar instalat reinstalat inlocuit si acesta ca prin minune si-a revenit. Si nu a fost suficient, si la MediaNav 4 iar "s-a umblat aiurea incercand \inlocuind o multime de harti, poi ...." si apoi din nou instalat reinstalat, etc. si "ca prin min
  9. Stimate @PufarinaUcigasa, si pe toate cele trei unitati care "... , ca prin minune, si-au revenit toate cele 3 unitati" ai avut eroarea "Fatal error occurred in main thread" fix ceea ce relateaza @Nicu82?
  10. In al patrulea rand am dat si exemplul a doi colegi care si-au schimbat username. In al cincilea rand (si poate nu ultimul) am citat si punctul #3 din Regulament in care am subliniat si prima parte (a doua cu suspendarea ambelor conturi este destul de clara), dar pentru ca nu s-a inteles asa bine citez si subliniez din nou iar pentru ca s-a interpretat putin asta incerc sa si detaliez. In primul exemplu colegul are trei username deci nu mai este identificat printr-un nume de utilizator unic (user / username) si chiar daca doua nu mai sunt active acesta are (a avut) trei username.
  11. In primul rand intrebarea a fost pentru @dust3radmin . In al doilea rand am citit inainte de a posta optiunea din profilul meu: "Ai făcut 0 din 3 schimbări nume utilizator din 21.09.2019. Ai permisiunea să faci 3 schimbări într-o perioadă de 30 zile." In al treilea rand am intrebat destul de clar (dar se pare ca unii moderatori citesc foarte "selectiv" ):
  12. Nu mai deschid topic nou asa ca scriu aici fiind legat putin si de “probleme la profil”. Il intreb pe @dust3radmin (sa fie foarte clar ca NU pe vreun moderator) daca pe acest forum se poate schimba user_name avand acelasi cont si implicit profil. Pe forum am vazut cel putin doua astfel de cazuri pana acum, primul al lui @ TrofinLiviu , apoi @ cutieviteze , acum @TLGTLC , al doilea din cate se pare este al lui @ Midnighte acum moderatorul @PufarinaUcigasa (primul il cunosc si inteleg, userul respectiv are mai multe clone pe diferite forumuri care activeaza sub conturi diferite si in
  13. Referitor la asta cred ca am scris destul de clar: Si ai confirmat si diferenta dintre tine si celalalt moderator care si-a dat cu parerea de pe net si "presupunerile" aiurea si a mai emis si "ipoteze" gresite.
  14. Incerci din nou sa ii acoperi greselile lui @ Midnighte, presupunerile (nu doar presupunerea) nu au fost corecte, prima presupunere “Presupun ca te-ai jucat cu ele” nu este neaparat corecta, din pacate sunt destule cazuri cand aceasta eroare a aparut fara ca cineva sa se “joace” cu ele, atasat doar doua exemple de erori “Fatal error occurred in main thread” in care nu s-a facut \modificat nimic la aceste unitati. Apoi si a doua presupunere “Pare ca ai prea multe si nu duce memoria navigatiei” este gresita, la fel si “solutia” propusa “Incearca si mai sterge din hartile/poi samd pe care le-ai
  15. @ Midnighte, acestea sunt doar “presupunerile” tale, dar mesajul “Fatal error occurred in main thread” de obicei este generat fie de o defectiune software (fisier(e) corupte) fie de una hardware functie de coduri, pe forumuri (romanesti si straine) au fost “semnalate” multe astfel de (ne)cazuri mai ales la MediaNav Standard si unele au avut cauza memoria NAND, la MediaNav Evolution nu am vazut \citit despre asta. @Nicu82 , problema asta pare una destul de urata, sugestia mea este sa apelezi la cineva care chiar stie cu ce “se mananca” MediaNav-ul, asta daca doreste si poate sa te a
×
×
  • Creează nouă...