Sari la conținut

Gil26

Members
  • Număr conținut

    194
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    9

Gil26 a câștigat ziua ultima dată pe 23 Martie

Gil26 a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

121 Excelent

Despre Gil26

  • Rang
    Senior

Informații profil

  • Motor:
    1.5 4x2 90cp
  • An fabricație:
    2017

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

  1. Te salut cu stima si respect @DannyMC Bun venit pe acest forum , nu ai avut prea mult de asteptat masina, sa il volanesti sanatos si cu placere pe noul ”Prafter” (la fel ca pe ”loganica”), multi km fara probleme si desigur ca asteptam si primele impresii despre masina, detalii, etc... Toate cele bune!
  2. Da, dar dupa 82 de pagini din acest topic acum este mult mai clar ....
  3. Atasat schema electrica si mufa din NT8587-12/12/2011 poate sunt de folos si altor colegi (m-am uitat si in toate schemele mai vechi pentru X79 pe care le am si tot cu doua fire am gasit mufele, si in MR453X7988C000.pdf din 2009, etc.) PS: @DusteristulNomad mufa avea 3 pini sau 2 pini?
  4. Asta daca ce s-a "citit" cu Delphi este si corect , sau altfel spus:
  5. Colegul a scris ca are " Duster 2013 1.5 dci..." iar eu nu stiu daca "El are Duster ph1..." PS: iar daca are Ph1 si altcineva nu ii ofera schema o voi atasa ulterior (acum nu pot) dar cred ca si mufa airbag plus diagnosticarea erorii DF004 sunt la fel. LE: apoi tinand cont si de: "Duster ph1 (phase1) 2009 - 2013 , codul modelului e H79** Duster ph2 (phase2) 06/2013-11/2017 , codul modelului e H79ph2** " cred ca initiatorul trebuie sa precizeze si in ce luna a fost fabricata masina ...
  6. Vezi si atasat, poate te ajuta, iar pentru mai multe detalii privind diagnosticarea erorii DF004 vezi si documentul la care a facut trimitere @t0rquemada ( iar daca nu te descurci poti apela si la cineva care are cunostintele, experienta si uneltele necesare)
  7. Nu am gasit (si nici nu cred ca sunt) coduri OE doar pentru lamele (iar acestea se pot achizitiona si dupa dimensiuni). Eu la Sanderica am schimbat acum cateva luni stergatoarele de prim montaj (care au tinut aproape 5 ani si am fost multumit de ele) cu unele Bosch Aero cu tot cu brate si tot felul de prinderi. Deocamdata sunt multumit si de astea, sterg bine (conteaza cred si mecanismul, reglajul, tensionarea pe parbriz, etc.), nu fac zgomot, macar sa tina jumatate cat au tinut cele originale. PS: si am anticipat bine, iar l-am intristat pe colegu' @cutieviteze
  8. Din datele pe care le am pentru DusterII codurile OE pentru stergator fata sofer este 288905401R pasager 288905811R sau set 288902078R si au dimensiunile 550 \475 mm (vezi si postul #2) iar stergatorul spate cod OE 287909363R. PS: poate colegul @cutieviteze este din nou trist si cu asta
  9. Aha, am inteles, probabil ca dupa asta si-a schimbat si user_name, inainte era parca TrofinLiviu acum este @cutieviteze
  10. Ce ai (mai) facut pana la urma, mecanicul acela a sudat diferentialul fata din cutia de viteze? (experienta ta ar putea sa fie interesanta \de folos si altor colegi de forum.
  11. Atasat procedura de diagnosticare a erorii DF1089 =DTC012Bxx = Coerenta presiune supraalimentare, schema electrica si locatia senzorului pentru un Duster 1.5 dCi motor K9K658.
  12. @dede23 cu ce program de diagnoza au fost citite cele doua coduri de eroare (stii cumva si ce cod motor ex K9Kxxx sau nr. soft injectie ai)?
  13. ... mda, numai la pussy le este gandul la prafsteristi ... deocamdata divortam de un an, si ne luam cu altul care speram sa fie mai bun, cu multe bucurii, drumuri bune si mai ales multa sanatate ca e mai buna ca toate. La Multi Ani !
  14. Mda, deci relevant este doar ceea ceea ce "spui" tu, chiar daca NU toate afirmatiile sunt corecte si\sau bazate doar pe presupuneri ..., OK atunci ...
  15. Partial corect, partial incorect, mufa de la senzorul de curent nu se scoate neaparat "pentru a dezactiva S&S la indicațíile unor oameni cu idei...", tocmai de aceea in prima captura am subliniat (si) metoda de confirmare a erorii. Tangential la asta pot da si exemplul meu, acum vreo doua luni am avut si eu DTC926681 [DF379] = Senzor Curent Baterie 12V si NU am incercat sa dezactivez S&S prin scoaterea mufei, oricum nu mi-am batut capul din ce cauza a aparut, am sters-o si nu a mai aparut, de fapt in peste 5 ani am mai avut vreo doua de cauciuc subumflat (la schimbarea rotilor si cand
×
×
  • Creează nouă...