-
Număr conținut
1.493 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
-
Zile Câștigate
76
vsebas a câștigat ziua ultima dată pe 17 Noiembrie 2024
vsebas a avut cel mai apreciat conținut!
Reputație Comunitate
797 ExcelentDespre vsebas
-
Rang
Senior
Informații profil
-
Stare:
Posesor de Duster
-
Motor:
1.5 Blue dCi 115cp
Vizitatori Recenți Profil
Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.
-
Multumim ca ai revenit cu amanunte despre rezolvare problemei! Intrebare: e vorba de pompa de injectie(eu asa suspectez din context) sau pompa de combustibil de joasa presiune din rezervor(aia care tiuie de te doare capu') ?
-
vsebas îl urmărește pe Duster 3 hybrid 140 cp vs Jogger hybrid 140 cp, Alimentare Permanenta +12V, Iluminare comenzi clima și 3 alții
-
Daca imi amintesc corect ai un "+" permanent pe siguranta cu semnul de remorca (20A).
-
Hm, depinde cum ai lipit LED-ul si ce tip de LED e si la ce tensiune functioneaza. E posibil din ce zici sa fii omorat o siguranta. Ca idee, cand pui LED, verifica sa nu ai consum mai mare de 15mA in plaja 12V...14.4V. Asta ajuta si la durata de viata a LED-ului si la eventuale montaje gresite care duc la arderea de sigurante (sa seperam doar sigurante ca la cum sunt de subtiri firele cine stie). Eu am folosit LED-uri de pe clustere(TdB ) de alte modele de masini, tot SMD, care, la LED pe alb se aprindeau pe la 3V, asa ca am calculat si pus rezistorul necesar in serie pana am obtinut
-
Interfaţă de monitorizare/diagnoză pe Duster - OBD II
topic a răspuns la vsebas Squirrel în Sectiunea tehnica
@Gil26 se referea la firmware-ul scris in PIC-ul cu care e facut ELM327, banuiesc. -
@t0rquemada despre ce valoare a autonomiei te-ai referit ca nu e ok ? Eu tot pe acolo (in primii 5500km) am primit mesajul de avertizare ca in maxim 2400km sa completez cu AdBlue si am completat pe la 5600km cu 10L de AdBlue si mai intra dar nu am pus mai mult, am asteptat 1 min. cu motor pornit si masina pe loc si a disparut mesajul. Acum am peste 25000km si inca e totul ok. Partea cu completarea pana in buza la AdBlue, dupa mine, e cam dificila, mai ales daca faci completarea preventiv (pana sa apara avertizarea de 2400km).
-
Ar fi frumos, ca sa nu zic ca scrie si in regulament, sa completezi date minime de profil, cum ar fi tipul de motor si anul fabricatiei, ca sa ne prindem despre care model de Duster vorbim. Asa din avion la ce ai scris pare ca ai pus LED-urile invers, acestea avand polaritate (+ si -) spre deosebire de becuri care se pot pune in orice pozitie. Referitor la "cele 2 becuri B8.D5" daca te referi la ceva diagrama electrica poate era util si o poza cu aceasta.
-
Interfaţă de monitorizare/diagnoză pe Duster - OBD II
topic a răspuns la vsebas Squirrel în Sectiunea tehnica
Nu stiam de "softul interfetei" dar pana acum am incercat cu 2 ELM327 si Torque si verificat si cu ddt4all si valorile sunt la fel pt. estimarea gramelor de cenusa. Torque fiind mai usor de folosit, ma bazez pe valorile date de el cand verific sa vad cum stau cu cenusa si urechea mea detecteaza un alt sunet la motor, ca sa nu opresc motorul in mijlocul unei regenerari DPF. -
Interfaţă de monitorizare/diagnoză pe Duster - OBD II
topic a răspuns la vsebas Squirrel în Sectiunea tehnica
Pt. cantitatea de depuneri in grame se poate folosi Torque (cred ca si cel free) impreuna cu o interfata ELM327. -
Pe un forum de qashqai se plang vreo 2 omuleti de aceleasi erori, dar nu au revenit cu rezolvarea.
-
Mie imi pare o problema la bujiile de pe cilindrii 1,2,3. O eroare pe ECU de AdBlue - eroare care nu pare prea explicita si ceva erori de UCH, care par de circuit de semnalizare. As zice sa incercati o diagnoza la un sevice Dacia care poate interpreta mai corect erorile stocate.
-
Mnoa nu stiu ce sa zic. Eram curios de temperaturi si trafic in zona ta, cand aveai consumul mic si acum, cand e mare. Eu precum am scris mai sus pe timp de iarna si trafic cam pe acolo stau cu consumul in oras, dar in afara localitatilor la drum intins am cam 7-7.5L/100km la condus sportiv si aprox. 6-6.5L/100km la condus cu familia in masina :D. Pe autostrada daca ma incapatzanez sa tin banda 2 ... ajung si la 8.5L/100km. Vara aceasta in concediu spre Grecia cu AC pornit(si familia in masina 10 ore) am avut 5.18L/100km la dus si la intors 6.03L/100km.
-
Daca ai 10-11L/100km in oras si in orasul tau e frig si e circulatie bara la bara si ai pantoful greu ca mine , eu zic ca ai consum normal, chiar daca e diesel.
-
Duster 3 hybrid 140 cp vs Jogger hybrid 140 cp
topic a răspuns la vsebas marco79ro în Dacia Duster - sfaturi de cumpărare
Am eu o parere dar nu o sa fie populara: amandoua sunt ne-masini din cauza propulsiei. E parerea mea. Daca se poate trai cu ideea: SCAPA DE HYBRID - nu e o afacere. Avand in vedere cerinta 2x4, as merge pe Jogger cu motor pe benzina daca se mai face. -
Da, poate sari cureaua de distributie in mers si se decaleaza cu 1 dinte, am patit eu.
-
Nu stiu sa estimez ce s-a intamplat la tine. Am povestit din ce am patit eu. Mai tin minte ca daca pe Duster 1 puneam LED-uri pe semnalizare in loc de clasic cu filament, trebuia schimbat cu DDT ceva timming ca sa clipeasca la fel, ca altfel cu LED clipea prea repede.