Sari la conținut

luciraica

Members
  • Număr conținut

    37
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    1

luciraica a câștigat ziua ultima dată pe 29 Octombrie 2024

luciraica a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

4 Neutral

Despre luciraica

  • Rang
    Dusterist

Metode de contact

  • Facebook
    luciraica

Informații profil

  • Nume:
    Luci raica
  • Oraș:
    Medias
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.5 4x4 110cp
  • An fabricație:
    2015

Vizitatori Recenți Profil

806 citiri profil
  1. am facut swap de injectoare.. dupa fo 200 km n-a aparut nici o eroare.. masina mere brici,, Merci GIL26 pentru cuplu strangere.. citesc de acuma toate postarile tale cu mare atentie V-a trebui sa-micumpar aparat de diagnoza dedicat... sa nu apelez la asa mecanici si service-uri
  2. la ce compresie are dieselu... dai cu capu-n parbriz
  3. poate am intrat prea dur in frana de motor la coborare..
  4. am facut swap de injectoare 2 cu 3... sa vad daca se muta eroarea... fara sa scriu codurile injectoare in ECU.. nu da deocamdata nici o eroare.. masina mere bine.... dar parca vad ca peste fo 2-3 luni apare iarasi. Cu ce cuplu se strang suruburile de la calele de injectoare?? Ce interfata ptr. laptop sa-mi iau ca sa pot scrie injectoarele in calculatorul motor?
  5. amu a aparut eroare la injectorul 3 (p0203)... la mers constant 120 km/h cu tempomat pe autostrada a intrat in limp mode... Dupa o perioada de mers iasa din limp-mode dar martorul check-engine ramane aprins.. Masina mere bine dar la decelerare se aude un rontait ca de flasneta... O sa fac switch de injectoare si o sa urmaresc daca se muta eroarea.. Sa fie iar distributia sarita.?
  6. M-am gandit si la distributie.. dar nu vad cum sa traga motorul atat de bine cu distributia decalata... Mergea de rupea.. doar la mers constant pe la 2000 ture dadea in limp mode. Distributia a fost schimbata acum 4 ani si de atunci a mers ca unsa. Poate sari cureaua la mers in frana de motor? Ce era cu tzacanitul ala initial de-ti mergea pe creieri, care dupa schimbarea a doua injectoare s-a atenuat considerabil? Sunt prea multe neconcordante..
  7. Buna am scos masina de la service... problema a fost distributia sarita.. pompa de injectie avea si ea axul defazat. Prin urmare avansul dereglat si deaici zgomotele de rontait.. Mi-a explicat fostul elev ca, daca injectia nu se face la timp sau continuu, amestecul arde neuniform si asa apare tzacanitul ala tipic de injectoare. Poate nu trebuiau schimbate nici cele doua injectoare. Mi-a facut si o regenerare DPF fortata.. Masina merge ca unsa... nici vorba de defectiune mecanica la motor. Va doresc drumuri bune si multumesc comunitatii pentru sfaturi, indrumari
  8. Am fost cu tractorasul la un fost elev, la service.. nici n-am intrat bine pe poarta serviceului si m-a intampinat cu "Ha, ha , dom. profesor.. problema cu injectoarele?" A ascultat motorul si a spus ca rontaitul ala.. care este f. pregnant spunea el, e de la unu sau mai multe injectoare. Mi-a explicat care este treaba, si m-a programat peste o saptamana. Poate o sa cumpar un injector sh. pana atunci si sa vad daca mai rontaie motorul.. Va tin la curent...
  9. am facut swap de injectoare.. 2 cu 3.. am facut cateva zeci de km. Apare doar eroarea la clapeta acceleratie P0101.. dar nu intra in mod avarie. Cred ca din cauza ca sare siguranta la conexiunea dintre cele doua tuburi care duc la intercooler (am pus o poza ).. As lega-o mai strans.. dar cred ca este conceputa astfel.. sa se desprinda. Nu cred ca e stricata clapeta, motorul se tureaza, trage.. Oricum o s-o duc intr-un service.. Ce ziceti, sa faca o regenerare DPF fortata? Se poate, chiar daca nu e in parametrii?
  10. ce vrei sa spui?? Am crezut mult timp ca ordinea cilindrilor se face de la stanga la dreapta.. Injectoarele 2,3,4 arata foarte bine.. stralucesc.. ca noi. Doar cel 1 arata ruginit.. Am dat jos injectorul 2, pe care l-am fotografiat, Cum vi se pare capatul.. mai e ceva de capul lui?? Cum ar trebui sa arate??
  11. la inceput de August.. a facut scandal in drum spre Bucuresti, In Bucuresti la service au pus calculatorul si : Injector 2 si 3 defecte.. Au pus doua noi si pe celelalte le-au reconditionat la o firma din Bucuresti. Eu am crezut ca au pus pe cilindrii 2 si 3 injectoarele noi. Am plecat impacat si au tot aparut problemele. Am mers la reprezentanta din Medias.. dupa 3 sapt., Au spus ca intr-adevar sunt 2 injetoare noi, le-au scris codurile , si atat.. Nu le-au verificat functionarea.. lucru solicitat de mine dealtfel Au spus ca s-ar putea ca tzacanitul sa fie de la tacheti, motor... Cred ca
  12. Buna am dat jos injectorul2.. este cel vechi.. doar pe cilindrul 3, 4 sunt injectoarele noi... postez niste imagini.. Nu prea vad pe unde ar mai putea pulveriza motorina... sunt niste orificii f. inguste Trebuie schimbat? Se poate rectifica? Daca il schimb mai trebuie rescrise codurile ?
  13. Ce ma intriga este ca masina functioneaza sute de km fara sa se aprinda nici un martor in bord... si la o adica intra in mod avarie.. si se aprind martorii in bord. Daca este o problema la injector.. de ce nu apare eroarea imediat?? Am sters erorile si masina merge , se tureaza. Pun mana in foc ca pot sa mai fac vreo 2-300 km... pana cand apare din nou eroarea si intra in limp-mode... probabil cand vrea sa-si faca regenerarea.. O sa cumpar un injector second , o sa-l montez si vad daca dispare tzacanitul.. daca dispare .. e clar.. daca nu problema motor.
  14. m-am dus la reprezentanta Medias dupa schimbarea injectoarelor 2,3 intr-un alt service, tocmai in speranta sa le verifice!! (Lucru cerut in fisa de reparatii!!) Cei de acolo au trecut nu-sce coduri si atat, au zis ca sunt bune si ca cred ca e de la motor. tzacanitul.. Sigur nu aveau aparatura de verificat injectoare. Am mers direct in alte doua service-uri unde au ridicat din umeri mecanicii si au zis ca trebuie sa desfaca motorul (o carutza de bani) sau sa merg cu ea asa pana se accentueaza zgomotul.. Am ales varianta 2.. pana la o adica.. Intre timp am schimbat bujia pe cilindru 1 care era
×
×
  • Creează nouă...