-
Număr conținut
30 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Reputație Comunitate
1 NeutralDespre luciraica
-
Rang
Dusterist
Metode de contact
-
Facebook
luciraica
Informații profil
-
Nume:
Luci raica
-
Oraș:
Medias
-
Stare:
Posesor de Duster
-
Motor:
1.5 4x4 110cp
-
An fabricație:
2015
Vizitatori Recenți Profil
677 citiri profil
-
Am fost cu tractorasul la un fost elev, la service.. nici n-am intrat bine pe poarta serviceului si m-a intampinat cu "Ha, ha , dom. profesor.. problema cu injectoarele?" A ascultat motorul si a spus ca rontaitul ala.. care este f. pregnant spunea el, e de la unu sau mai multe injectoare. Mi-a explicat care este treaba, si m-a programat peste o saptamana. Poate o sa cumpar un injector sh. pana atunci si sa vad daca mai rontaie motorul.. Va tin la curent...
-
am facut swap de injectoare.. 2 cu 3.. am facut cateva zeci de km. Apare doar eroarea la clapeta acceleratie P0101.. dar nu intra in mod avarie. Cred ca din cauza ca sare siguranta la conexiunea dintre cele doua tuburi care duc la intercooler (am pus o poza ).. As lega-o mai strans.. dar cred ca este conceputa astfel.. sa se desprinda. Nu cred ca e stricata clapeta, motorul se tureaza, trage.. Oricum o s-o duc intr-un service.. Ce ziceti, sa faca o regenerare DPF fortata? Se poate, chiar daca nu e in parametrii?
-
ce vrei sa spui?? Am crezut mult timp ca ordinea cilindrilor se face de la stanga la dreapta.. Injectoarele 2,3,4 arata foarte bine.. stralucesc.. ca noi. Doar cel 1 arata ruginit.. Am dat jos injectorul 2, pe care l-am fotografiat, Cum vi se pare capatul.. mai e ceva de capul lui?? Cum ar trebui sa arate??
-
la inceput de August.. a facut scandal in drum spre Bucuresti, In Bucuresti la service au pus calculatorul si : Injector 2 si 3 defecte.. Au pus doua noi si pe celelalte le-au reconditionat la o firma din Bucuresti. Eu am crezut ca au pus pe cilindrii 2 si 3 injectoarele noi. Am plecat impacat si au tot aparut problemele. Am mers la reprezentanta din Medias.. dupa 3 sapt., Au spus ca intr-adevar sunt 2 injetoare noi, le-au scris codurile , si atat.. Nu le-au verificat functionarea.. lucru solicitat de mine dealtfel Au spus ca s-ar putea ca tzacanitul sa fie de la tacheti, motor... Cred ca
-
Buna am dat jos injectorul2.. este cel vechi.. doar pe cilindrul 3, 4 sunt injectoarele noi... postez niste imagini.. Nu prea vad pe unde ar mai putea pulveriza motorina... sunt niste orificii f. inguste Trebuie schimbat? Se poate rectifica? Daca il schimb mai trebuie rescrise codurile ?
-
Ce ma intriga este ca masina functioneaza sute de km fara sa se aprinda nici un martor in bord... si la o adica intra in mod avarie.. si se aprind martorii in bord. Daca este o problema la injector.. de ce nu apare eroarea imediat?? Am sters erorile si masina merge , se tureaza. Pun mana in foc ca pot sa mai fac vreo 2-300 km... pana cand apare din nou eroarea si intra in limp-mode... probabil cand vrea sa-si faca regenerarea.. O sa cumpar un injector second , o sa-l montez si vad daca dispare tzacanitul.. daca dispare .. e clar.. daca nu problema motor.
-
m-am dus la reprezentanta Medias dupa schimbarea injectoarelor 2,3 intr-un alt service, tocmai in speranta sa le verifice!! (Lucru cerut in fisa de reparatii!!) Cei de acolo au trecut nu-sce coduri si atat, au zis ca sunt bune si ca cred ca e de la motor. tzacanitul.. Sigur nu aveau aparatura de verificat injectoare. Am mers direct in alte doua service-uri unde au ridicat din umeri mecanicii si au zis ca trebuie sa desfaca motorul (o carutza de bani) sau sa merg cu ea asa pana se accentueaza zgomotul.. Am ales varianta 2.. pana la o adica.. Intre timp am schimbat bujia pe cilindru 1 care era
-
am urmarit, verificat, conductorii de la injectoare pana in ECU, n-am gasit nimic suspect.. continuitate, nici urma de coroziune sau ulei. Mufele toate curate. Injectoarele pe cilindri 2 si 3 noi.. La reprezentanta au facut diagnoza cu un tester (cred dedicat) si nu au gasit nimica... doar bujia pe care am inlocuit-o. La reprezentatnta au zis ca s-ar putea sa fie de la motor.. au dat din umeri si nu mi-au oferit o solutie.. Am ramas ca la dentist.. cu banii luati si durere . la alte doua serviceu-ri ba ca este de la injector, ba ca de la tacheti... ca trebuie sa desfaca motorul etc... Nimeni
-
Buna, revin cu update-uri am facut un drum mai lung.. la mers constant a intrat iara in mod avarie.. si vreo 100 km pana acasa nu si-a mai revenit. Nu se mai tura mai mult de 2500 rpm.. nici vorba de depasiri.. am mers cu max 70 la ora. Acasa am citit erori la clapeta acceleratie, injector 2, s.a.Am atasat imagine. S-a desprins tubulatura care duce la intercooler si a scuipat ulei pe acolo.. atasez imagine. Dupa stergerea erorilor masina a mers brici iarasi... se tura de numai.. Ce ramane este tzacanitul ala deranjant. O sa fac swap injectorul 2 cu 3. Intrebare: cum se numara injecto
-
Ce cheie trebuie la bujiile incandescente la acest motor? De 10 sau de 12 mm?
-
Buna, mi-am facut timp si am verificat bujiile.. una.. cea din partea dreapta (cilindrul 1 sau 4) era OL (rezistenta infinita) celelalte aveau 1,8-2 ohmi.. deci trebuie inlocuita. Se poate ca din cauza unei bujiI sa nu se faca regenerarea si sa intre motorul in limp mode?
-
La reprezentanta m-am dus in speranta ca au instrumente sa verifice functionarea injectoarelor.. ceva gen livedata.. cand colo au depistat doar eroarea pe bujii.. eu le-am spus de eroarea de la injectorul2 pe care am sters-o de o luna. Am solicitat special verificarea injectoarelor.. lucru scris si pe fisa de solicitari. Ei au facut doar rescriere coduri injectoare presupun ca bujile sunt alimentate la 12V.. Eu nu vad ce rol mai au bujiile cand motorul este la temperatura de lucru ....nici chiar cand e vorba de regenerare O sa fac un swap de injectoare (2 cu 3) si o sa vad daca se mu
-
multumesc frumos.. o sa listez schemele trimise.. si cand o sa am timp, o sa ma apuc de masurat. Ce ma intriga este, ca cei de la Reprezentanta Dacia au facut o diagnoza cu soft dedicat si mi-au spus ce stiam si eu deja.. Mi-au luat banii si m-au lasat ca la dentist cu durere si banii luati si cu recomandarea sa desfaca tăt motoru.. fo 3000 numai manopera.. O sa va tin la curent
-
poi la pornire, bujiile pornesc automat.. ca sa creasca temperatura in camera de ardere. La functionare, cand motorul este incins nu mai e cazul. Regenerarea se face cand senzorul detecteaza ca filtrul particule este incarcat, prin adaus suplimentar de motorina.. Motorul nu intra in mod avarie, chiar daca e eroare pe una din bujii..