alin1974
Members-
Număr conținut
19 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
-
Zile Câștigate
4
-
Buna seara. Clip, in reprezentanta. Si la mine a durat pana a apărut eroarea memorata. A avut mai multe intreruperi la intervale scurte de timp intre ele.
-
Oarecum, pompa de injectie crea probleme,intreruperi, inca din timpul garantiei normale, compresorul a inceput sa faca zgomote dupa ce am facut o verificare de cantitate de freon,senzorul de ac si blocul de lumin este o problema cam clasica, ceasurile de bord aratau un consum aiurea in urma unei recalibrari de sonda iar volanul, in mod normal nu se schimba in garantia extinsa dar a fost gest comercial avand in vedere ca aveam o garantie extinsa. Si el,la modelele mai vechi de volan era oarecum problematic. Dar oricum, pentru o suma de bani(care nu este mica) , garantia extinsa merita.
-
Buna ziua,chiar daca nu am Duster,am Lodgy diesel,iti spun ca din punctul meu de vedere merita Extenso. Eu am avut si am folosit-o. Am schimbat pompa de injectie, compresor de AC,ceasurile de bord, senzor AC interior,volan,bloc lumini si mai sunt dar nesemnificative. Garantia nu acopera chedere si mai sunt niste repere care nu m-au interesat. Garantia estinsa este valabila doar pe teritoriul Romaniei. Garantia normala, de 3 ani, o ai in toata Europa. Acum este la latitudine fiecaruia. Daca insumezi costurile reperelor schimbate de mine, vezi daca merita.
-
Calibrare valori consum carburant indicate de computerul de bord
topic a răspuns la alin1974 klaus în Discutii generale
Stiu asta, dar nu am nervii necesari,acum. Am anuntat in service despre comportament si o sa vad cum rezolv( daca rezolv). Nu mai este asa deranjant ca diferenta nu mai este asa mare. Cand erau 8,9,10+ litri,da. Bine ca indica ca s-a consumat si nu mai ai prea mult de mers,daca era invers... . Dar pavelele indica corect. Prima scade dupa ce am consumat, real, cam 9-10 litri, asta depinde cat alimentez, adica la a cata declansare de pompa ma opresc. -
Calibrare valori consum carburant indicate de computerul de bord
topic a răspuns la alin1974 klaus în Discutii generale
Sfatul meu este sa umble la CB cineva care stie sa "umble" si sa poata reface ceva daca nu merge bine dupa interventie. Devizul pentru ceasurile de bord, la mine, a fost de 707 euro fara tva. O suma nu tocmai mica, zic eu. -
Calibrare valori consum carburant indicate de computerul de bord
topic a răspuns la alin1974 klaus în Discutii generale
Gil26, din pacate nu mai am timp sa rezolv "problema" pana la expirarea garantiei,pe 06.04.2020, din motive personale(probleme in familie) care au intaietate, dar sper ca dupa ce le rezolv, sa pot rezolva si asta. Sper ca tot fara costuri, dar slabe sperante sa rezolv in reteaua Dacia. Daca nu, contra cost, unde pot. Deranjant este doar faptul ca vezi acolo in bord un consum mai mare fata de cel real. -
Calibrare valori consum carburant indicate de computerul de bord
topic a răspuns la alin1974 klaus în Discutii generale
Bine zis, aproape. Daca inainte de resetarea care a dus la problema asta nu indica corect ci "aproximativ",cum mi-au spus tehnicienii Dacia, o consideram si eu rezolvata. Asa inca incerc sa o rezolv. In service poti sa faci ceva doar daca dai de un electrician care sa inteleaga fenomenul si sa vrea sa faca ceva. Eu ma chinui cu electricianul de 2 ani si am ajuns ca o varianta este inlocuirea CB-ului si a facut demersurile necesare. -
Calibrare valori consum carburant indicate de computerul de bord
topic a răspuns la alin1974 klaus în Discutii generale
Salut. Cu aceeasi problema ma confrunt si eu la Lodgy. Totul a inceput de la o resetare a ceasurilor de bord pe elevator. De atunci exact problema semnalata de tine o am si eu.Tot cu asemenea diferente. Am resestat/recalibrat/reinitializat CB-ul in diferite stari de cantitate de carburant(plin,gol,1/2). Problema a persistat.cantitatea indicata ca a fost consumata varia la fiecare alimentare. Avand , inca garantie, am solicitat si am obtinut dupa multe discutii si albume cu poze, inlocuirea ceasurilor de bord, ca si gest comercial ,pentru ca au sustinut ca problema nu este de acolo. Acum am o a -
Aceeasi manifestare era si la mine.
-
La mine pornea usor fara probleme. Mecanicul,care a dat verdictul de prima data, a spus ca este regulatorul de pe pompa, dar avand pompa Continental,nu vine separat asa ca trebuie inlocuita toata pompa. Mai este un regulator/senzor de presiune pe rampa de injectie. Tot asa, a fost inlocuita toata rampa, deoarece Dacia/Renault nu comercializeaza separat acel regulator/ senzor. Eu nu am avut martori aprinsi in bord. Cand a făcut mai tare si mai des, a ramas in calculator.
-
La 44900Km. Acum am 70100Km. Nu am mai avut intreruperi. Eu am Lodgy, deci doar tractiune fata.
-
Daca nu-ti apare in calculator nimic, nu te poate ajuta. Si oricum, se schimba ceea ce decide uzina, nu ce crede mecanicul,chiar daca verdictul lui este corect( ca in cazul meu).
-
Buna ziua, Tot Continental este sistemul de injectie/alimentrare.
-
Aaa, ok . Scuze. Acum am observat. Am scris de pe tableta si tasta de stergere se afla langa "p". Nici la mine nu se manifesta la fiecare drum. Am fost pana la Salzburg si inapoi si nu a facut. Dar intr-un drum pana la Brasov si inapoi a facut de cateva ori, dar fara se lase eroare in calculator. Intr-o dimineata m-am trezit ca la plecarea de acasa a facut urat si m-am dus direct la service. Bec nu am avut aprins in bord, dar eroarea era ramasa in calculator. Oricum, daca face urat si prinde eroare, aceasta se regaseste in calculator cu nr de kilometri si turatia la care a facut.
-
Te rog, poti sa fii mai explicit? Te referi la "placebo" sau pompa? Nu de alta dar la cat citesc pe forumuri, nu mai fac diferenta intre rautate si bunăvoință. Multumesc.