Sari la conținut

alin1974

Members
  • Număr conținut

    6
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    2

alin1974 a câștigat ziua ultima dată pe 26 Aprilie

alin1974 a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

3 Neutral

Despre alin1974

  • Rang
    Nou venit

Vizitatori Recenți Profil

388 citiri profil
  1. Aaa, ok . Scuze. Acum am observat. Am scris de pe tableta si tasta de stergere se afla langa "p". Nici la mine nu se manifesta la fiecare drum. Am fost pana la Salzburg si inapoi si nu a facut. Dar intr-un drum pana la Brasov si inapoi a facut de cateva ori, dar fara se lase eroare in calculator. Intr-o dimineata m-am trezit ca la plecarea de acasa a facut urat si m-am dus direct la service. Bec nu am avut aprins in bord, dar eroarea era ramasa in calculator. Oricum, daca face urat si prinde eroare, aceasta se regaseste in calculator cu nr de kilometri si turatia la care a facut.
  2. Te rog, poti sa fii mai explicit? Te referi la "placebo" sau pompa? Nu de alta dar la cat citesc pe forumuri, nu mai fac diferenta intre rautate si bunăvoință. Multumesc.
  3. La mine se manifesta la mers constant. In probe am fost si eu, de la Bucuresti pe autostrada pana la Gaesti aproximativ 160 km( dus-intors), cu electricianul de la service cu programul de diagnoza conectat si nu a facut nimic. Se manifesta cand dorea. Eu nu cred ca este din soft. Electricienii au cautat sa vada daca este o alta versiune de soft pentru mine dar nu era si mecanicul le-a spus de la inceput ca este simtom de pompa. Totul este sa ia eroare.
  4. Buna ziua, eu am o Dacia Lodgy, 110 cp euro 5. Acelasi fenomen am patit si eu de cand am lutat masina( de noua). Totul se intampla intre 2200 - 2500 rot/min. Initial am crezut ca este de la regenerarea filtrului. Totul fara eroare ramasa. Pe la 40000 km, dupa un drum mai lung, a facut foarte des. Eroarea ramasa era ceva legat de debit carburant si amestec. S-a schimbat rampa de injectie, are pe ea un senzor si nu vune piesa separata,dar dupa 5000 km a inceput iar dar si la turatii mai mici. Aceeasi eroare. Mecanicul, care si initial mi-a spus ca este simtom de pompa, a cerut la inlocuire pompa de injectie. S-a înlocuit si problemele au dispărut. Acum nu mai am nici o intrerupere si masina are 57000 km. Totul a fost facut in garantie. Eu v-am impartasit problema mea si sa sugerez sa nu o lasati "ca merge si asa". Nu este de la regenerare. Initial asa am crezut si eu. Bafta tuturor.
  5. Instalatia originala se interpune intre mufele actuale si stopuri, adica o sa intre in stopuri alte mufe. Acestea de acum intra in instalatia pentru carlig. Daca trebuie schimbata ordinea firelor in mufa stopurilor, parerea mea este sa astepti montarea carligului si instalatiei, iar apoi sa faci modificarea in noile mufe. Dar asta tu decizi cat vrei sa muncesti.
  6. Salut, eu am un Lodgy cu motor de 110 cai, din 2015 si recent am avut o problema asemanatoare, adica la mers constant in jurul a 2000rot/min, apareau unele intreruperi. La service, dupa indicatiile tehnicienilor Dacia, masina este in garantie si nu pot sa schimbe ce vor ei,au schimbat rampa de injectie( este un senzor pe ea si nu vine separat). Dupa ce au schimbat-o, am facut aproximativ 1000 km si nu a mai facut. Sper sa fie de acolo.
×
×
  • Creează nouă...