klaus

Members
  • Număr conținut

    303
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    3

klaus a câștigat ziua ultima dată pe 9 Februarie 2014

klaus a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

54 Excelent

Despre klaus

  • Rang
    Senior
  • Dată Naștere 22.06.1985

Informații profil

  • Gen:
    Nu spun
  • Interese:
    land on Mars
  1. Resoftare

    Daca vrei sa nu ajungi cu motorul in batista, ce ai spus aici se aplica si fara resoftare
  2. Iluminare butoane consola

    Chiar ar fi amuzant sa nu fie din fabrica pentru ca sincer nu am bagat de seama daca a mers vreodata dar acum aproximativ 1 an am observat ca...nu s-ar aprinde(daca o fi acolo) O sa fac o mica cercetare pe un alt ph1 din familie.
  3. Iluminare butoane consola

    Si eu am ledul de la butonul de dezaburire luneta ars de vreun an(atunci l-am observat, poate sa aibe si mai mult ) dar nu mi-am bagat inca nasul sa-l inlocuiesc.
  4. Multam de sugestii. Din pacate nu am drum in Pipera de nici o culoare(si cu munca si cu serviciul sunt in capatul celalalt) La Dacia am citit pe site si mentionau de casco prin ei pentru masini care au pana in 4 sau 5 ani, a mea urmeaza sa faca 7 ani in mai-iunie dar tinand cont ca am pe langa mine vreo 3 reprezentante Dacia o sa fac un drum maine daca tot sunt liber sa intreb. Am observat ca Allianz a separat de anul acesta "Avarii provocate din culpa exclusiva a unei terte persoane asigurate RCA" pe care acum le poti alege sau nu dupa caz, acestea fiind momentan incluse in pachetul pe care il aveam la ei(navigator ii zicea) iar la reinoirea politei ar costa 85 euro din cei 461 de care va spuneam mai sus. Casco nu il faceam pentru situatiile in care intra in mine cineva care are RCA cu toate ca daca ai ghinion ar ajuta si in cazurile acestea...ci pentru situatiile in care cel care ar intra in mine nu are RCA sau imi pica un copac/turture/grindina,etc pe masina sau o gasesc pocnita prin parcari sau fac accident din vina mea. Daca as renunta la "Avarii provocate din culpa exclusiva a unei terte persoane asigurate RCA" asigurarea ar costa 376 euro cu plata integrala, suma asigurata ramane aceeasi de mai sus, aproximativ 8200 euro. Va anunt ce am rezolvat, mai am 1 saptamana pana expira polita actuala
  5. Pentru cei din Bucuresti: imi puteti recomanda un broker la care sa pot face un casco decent ? Imi expira peste vreo saptamana jumatate al 2-lea an la Allianz insa mi se pare putin exagerata oferta de reinnoire pentru al 3-lea an... Acum oferta suna asa: suma asigurata ~8200 euro(~9300 anul trecut....aproape 18.000 cat a fost masina dar na, au trecut niste ani si e normal sa o ia la vale) iar eu am de plata 461 euro platibili integral fata de anul trecut cand am avut de platit 488 euro tot integral. Cu alte cuvinte prima de asigurare de la anul 2 la anul 3 ar scadea cu extraordinara suma de 27 euro... Masina este din iunie 2010, eu o am din ~februarie 2013, fara vreun accident.
  6. Trepidații Motor

    Nu sunt expert in domeniu dar de obicei cand o problema apare dupa ce s-a facut o modificare, schimbare, etc are legatura cu aceasta. Ar fi o coincidenta maricica sa fi aparut dupa schimbarea distributiei si sa nu aibe legatura. my 2 cents, ar merita investigat
  7. Revizie facuta astazi la Dacoserv Preciziei, la 1 an si 2-3 luni de la precedenta respectiv ~ 12.000 km intre revizii. Nici o alta problema; bielete, capete de bara ok, nu bat, nu zdrangane iar placutele de frana mai merg lejer 10-15.000km la cum s-au tinut pana acum. Manopera platita la service: 144 lei Consumabilele luate de mine: Ulei Elf Evolution FullTech FE 5W30 + restul filtrelor de origine Vroiam sa atasez si niste poze cu filtrul de aer + polen dar azi se pare ca nu ma lasa forumul. Garantez ca ambele sunt foarte murdare iar cel de polen pe langa faptul ca era negru de la mizerie mai era plin si cu tot felul de frunze si ramasite de plante.
  8. Nu Stiu Ce Duster Sa Aleg!

    E si la Cotroceni dar ii dadusem eu mai devreme un mesaj
  9. Anvelope Offroad & All-Terrain AT

    @Cain: interesant ce ai observat pana acum legat de consum(probabil s-au nimerit si alti factori la mijloc ca sigur nu va scadea chiar atat doar de la anvelope) pentru ca din specificatiile "pe hartie" BFGurile au clasa de consum F iar Conti de fabrica E iar legat de zgomot la rulare iarasi apropiate, BFG 74 db iar Conti 72 db. La ce bani le-ai luat ? Ma uitam si eu dupa ele si le-am gasit cel mai ok pe la 560lei/bucata.
  10. Legat de ceea ce postasem in partea cealalta este experienta personala cu materialele de pe masina mea, bineinteles ca fiecare face ce vrea si cum considera mai bine pentru el. La masina veche am facut distributia la fix 4 ani si intamplator si cei 60.000 km recomandati acolo si chiar daca nu erau extrem de muncite curele nici acolo erau mult mai uzate decat astea de acum de pe Duster, bineinteles in ambele cazuri la o simpla inspectie ochiometrica Edit: da, am vazut dupa aia si am modificat si eu ce scrisesem initial aici
  11. Revizii Duster benzina

    Stiu ca sunt intrus pe topicul de benzina dar iti prezint situatia mea. Conform cartii schimbare distributie+accesorii trebuiau facute la 4 ani sau 90.000 km. Cum la vremea aia aveam aprox 40.000 km am amanat operatiunea aproximativ 1 an. Cand am facut revizia anul urmator am prins si perioada cu promotia anuala de la Dacia pentru schimb kit distributie+accesorii si le-am luat de la ei macar sa stiu o treaba cu garantia in caz de doamne-fereste. Se prezentau foarte bine atat cureaua de la distributie cat si cea de accesorii si ar mai fi mers cu siguranta cel putin pana anul asta(al 6-lea in cazul meu) mai ales ca nu fac mai mult de 10-15.000 km/an DAR asa cum zicea si Killer82 cauciucul imbatraneste si mai mult cu "frica" asta in gand am preferat sa le schimb la 1 an si ceva mai mult decat zicea cartea fara sa ma intind mai mult decat imi era plapuma
  12. 1.2 Tce Pofticios De Ulei

    Partea si mai trista aici pare sa fie ca motorul asta(cu totul) are probleme din moment ce si in cazul tau(@DonQuijote) s-a ajuns la schimbarea lui pe garantie. Si la dracu ca pana la urma vorbim de o masina noua, motor nou, putini km, etc Stefan a avut doar ghinionul sa creada prea mult in calitatea Dacia/Renault si sa trateze 1.2tce ca 1.6 care insa era un motor deja verificat si rasverificat ca fiind fara probleme. GPLul in cazul de fata e clar ca nu este cauza problemelor lui stefan insa este scaparea Dacia din ecuatia asta, este un fel de "I told you so" din termenii si conditiile de utilizare.
  13. Primul meu 4X4 Vert Altai

    Am vazut una astazi in parcare la Carrefourul de pe Metalurgiei si arata foarte bine culoarea in bataia soarelui Destul de pretentioasa la praf si noroi dar arata bine.
  14. La mine diferentele intre cat vede CB ca s-a consumat si cat intra la pompa sunt maricele, de cele mai multe ori ~5-8 litri la o alimentare cu 35-45 litri facuta in acelasi fel, 2-3 clickuri dupa cel initial dar chiar si asa este suficient incat sa nu raman in pana. Pe langa asta am si piticul pe creier sa nu ajung pe rosu pana alimentez sau sa vad cantitatea consumata(intre plinuri) mai mare de 50 litri pe CB si asa stiu sigur ca nu am cum sa raman pe zero indiferent de cati litri sunt afisati eronat, fiind in plus Daca pe CB arata 50 litri consumati stiu sigur ca arata in plus si indiferent cat ar fi...e in plus fata de cati litri s-au consumat in realitate, poate 40, 45 sau 48, asta aflu cand fac plinul Inca o chestie pe care-am observat-o la mine, valorile astea aratate eronat pe CB vs pompa sunt mai mari la fataitul in oras, la drum intins diferentele CB vs pompa sunt mult mai mici sa zicem 1-2 maxim 3 litri. Asa cum zicea cineva mai sus poate ca este mai usor sa nu va mai bateti capul prea tare cu problema aceasta, este mai sigur pentru voi sa va dati seama cam care este eroarea si daca ce va arata CB este in plus/minus fata de pompa. Doar ghidati-va in linii mari dupa ce va zice CB si ar trebui sa fiti in siguranta
  15. Duster Laureat 4X4 ,1.5Dci,109Cp

    Sa o stapanesti sanatos si sa nu ai probleme cu ea. Ca idee, directie electro-hidraulica aveam pe loganul 1.5 dci fabricatie 2006 dar probabil o varianta mai de la inceputul implementarii acestui tip de directie pe dacii.