Sari la conținut

klaus

Membru
  • Număr conținut

    332
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    7

klaus a câștigat ziua ultima dată pe 18 Iulie

klaus a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

66 Excelent

Despre klaus

  • Rang
    Wizard
  • Dată Naștere 22.06.1985

Informații profil

  • Interese:
    land on Mars
  • Oraș:
    Bucuresti
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.5 4x4 110cp
  • An fabricație:
    2010

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

  1. klaus

    Gpl pe Dacia Duster 1.2 tce 2018

    Adevarat, reformulez Ma refeream la eventualitatea in care ar avea la un moment dat probleme cu motorul cat inca este in garantie iar Dacia va merge pe "solutia" nu e de la noi, e de la tine ca ti-ai pus GPL cum au facut deja cu al nostru coleg stefanudrea care inca se lupta cu ei. Din punct de vedere al costurilor pe 100 km sunt complet de acord.
  2. klaus

    Gpl pe Dacia Duster 1.2 tce 2018

    si uite asa limba romana se zvarcoleste in chinuri 😍 Ontopic: nu mai bine eviti gpl daca tot vezi ca au fost probleme in general cu acest motor 1.2 tce
  3. klaus

    Regenerare filtre particule Duster

    Putin sub 90.000, zilnic traseu nu foarte lung prin Bucuresti iar in weekend plimbarica cateodata prin afara deci drum intins si are ocazia sa-si faca regenerarea. Aseara de exemplu am facut un drum mai lung prin Bucuresti, aproximativ 11-12 km si spre destinatie intrase regenerarea, lucru pe care eu il sesizez destul de usor: la relanti turatia masinii este mai mare iar in accelerare sau chiar si la viteza constanta are niste mici "sughituri". Am facut un detour ca sa-si termine regenerarea, cred ca m-am mai fatait vreo 3 km pe o bucata de drum liber unde am incercat sa pastrez viteza constanta si turatia pe la 3000-3500(nu spun ca asa trebuie insa asta fac de obicei cand intra regenerarea si no problems so far).
  4. klaus

    Jante Aluminiu in Soft Off-Road

    Chiar si de la Emag daca le iei "la bucata" de la alt magazin partener https://www.emag.ro/janta-aliaj-oe-dacia-duster-et50-6-5-j-x-16ch-5-403000351r/pd/DSM390BBM/ iesi pe la 1600 si ceva pe set cu tot cu transport. Sau asa cum sugera si colegul de mai sus arunca un ochi si prin alte locuri
  5. klaus

    Sfat achizitie

    Nici in Bucuresti nu e prea roz dar macar nu este vorba de cateva luni ci de 20 zile
  6. klaus

    Casco La Duster

    Foarte bune ofertele astea casco prin Dacia si in acelasi timp japca maxima la cele luate separat-vorbesc in numele meu ca pe aici am vazut si cativa norocosi care au obtinut preturi bune si fara sa ia prin dealerul Dacia. Mi se pare trist si amuzant in acelasi timp cum Allianz ia 378 euro/an si asigura o masina la 18.000/18.500,etc si tot ei iau 389 euro/an si asigura o alta masina la 8-9000 adica a mea Legat de treaba asta de la Allianz cu acoperiere in UE daca ai si RCA la ei mie chiar acum cand am reinnoit mi-a zis persoana prin care imi fac cascoul ca nu mai este aplicabil si ca oricum acum politele au by default acoperire UE. Recunosc, nu am citit termenii si conditiile, am mers pe incredere in cuvant ca fac la ea de multi ani asigurarile insa indiferent cum este anul asta confirm ca pana acum cel putin asa era, daca aveai si rca si casco la ei casco te acoperea si in UE fara alte costuri pe cand daca aveai doar casco acesta avea acoperiere doar in RO-pentru in afara trebuia sa soliciti si platesti in plus.
  7. klaus

    duster 2 computerul de bord se blocheaza

    Curatata zona si urmarit daca mai apare orice urma e clar ca nu e stropit ci pierde. Cred ca e cel mai simplu bineinteles dupa ce ai reclamat la service masina fiind in garantie daca este cea de la profil - 2017.
  8. klaus

    Casco La Duster

    Am inteles de la mai multi(inclusiv colegi de pe forum) ca aceste cascouri luate prin Dacia ar avea scoruri bune in general fata de ce poti lua separat de pe piata libera. Mie mi se pare suficient de ieftin ce ai postat tu Idan tinand cont ca eu in primul an cand am luat dusterul(SH fiind si asigurat pe la 11-12.000 euro atunci) am platit vreo 650 euro Acum dupa 100 ani de casco si lipsa accidente abea am ajuns sub 400 euro/an plata integrala la allianz(fransiza 100 euro/eveniment) iar suma asigurata e pe la 9000.
  9. klaus

    Revizii Dacia Duster

    Hai ca am intrat repede de pe telefon si am pus si niste poze inclusiv cu placutele de frana vechi vs cele noi. Nu va imaginati ca toate prezoanele erau subtiate ca cel din poza de mai jos insa din cele 20 prezoane de fabrica, 1 a fost cel rupt si inca aproximativ 8-9-10 erau subtiate, cateva ca cel din poza, cateva mult mai putin insa sesizabil. Stiu ca primul lucru care iti vine in minte(la modul general, nu fac referire la tine @kyuss in mod special ) este ca au fost stranse prea tare pe la vulcanizare....well, in cazul meu nu prea se aplica pentru ca folosesc masina cu anvelope All Season si am ajuns la vulcanizare odata acum 6 luni sa rezolv o intepatura/ s-a rezolvat cu snur(pentru care nici macar nu a fost nevoie sa dea roata jos) iar mai inainte cred ca trecusera vreo 2 ani de cand nu mai ajunsesem sa dau rotile jos la vulcanizare. Rotile au fost insa mutate periodic fata/spate insa in fix acelasi service Dacia in care imi fac reviziile unde din cate vorbeam cu seful de service(sau ceva de genul asta, nu stiu exact "titlul") cheile sunt reglate odata la cateva luni sa nu stranga aiurea. Nu dau vina atat de mult pe cum au fost stranse in service cat mai mult pe calitatea indoielnica a materialului folosit. Sper sa fi fost eu acel caz rar si sa nu mai fie astfel de probleme mai ales ca eu pana la urma am avut noroc si nu am patit nimic in mers,etc PS: placutele alea muncite din ultima poza sunt cele de fabrica, cu putin peste 80.000 km la activ
  10. klaus

    Revizii Dacia Duster

    @i96nds: stiu ce zici Gandeste-te totusi ca eu prezoanele nu le-am luat din service si tot am dat 15 lei/ bucata(sincer si 10 lei mi se pare multicel pentru o bucata de fier mai mult decat simpla dar trecem peste). Atunci ma grabeam, era deja tarziu(~17:00), masina trebuia sa ramana la service ceea ce nu aveam planificat si nu prea mai aveam timp sa caut cel mai bun pret, sa comand si sa si vina a 2-a zi dimineata asa ca am ales varianta acestui magazinas cu piese auto de prin Militari in apropierea serviceului. Uitandu-ma acum vad ca se gaseau si la 14/bucata(fara intentie de reclama ca nu am nici un interes https://www.epiesa.ro/surub-roata-dacia-duster-1-5-dci-4x4-febi-bilstein-36254/5389/100213/autoart-193809386/) si foarte posibil sa se fi gasit si mai jos de atat dar pana la urma am zis mersi ca le-am gasit repejor si aia a fost insa cand te gandesti ca am dat 285 lei pe niste simple prezoane suna putin SF
  11. klaus

    Achizitie Noul Duster 2018

    @fintex: care e pretul final al masinii, pe cat timp leasingul si la cat ies ratele,etc? Sunt curios ca asa cum mai spuneam si pe aici ma bate gandul sa trec la noul Duster, nu in viitorul foarte apropiat ce e drept dar putina informare nu strica
  12. klaus

    Revizii Dacia Duster

    Nu mai pot sa editez postul de mai sus dar as fi vrut sa completez ca mi-am adus aminte... Daca as fi luat piesele din service ar fi costat: - bascula undeva la 500-550 lei, tocmai schimbasera la un alt Duster si mi-a aratat factura - placutele de frana 300 lei - prezoane: 22 sau 26 lei/bucata nu mai stiu exact, cautasem cu baietii de acolo din service(Dacia) sa vedem ce pot sa aduca si la ce bani Chiar daca Dacia are pana in vara o campanie cu 20% reducere si la manopera si la piese daca le cumperi de la ei(masina sa aibe 4 ani+ era un alt criteriu) overall am iesit mult mai bine venind eu cu piesele si platind in service doar manopera chiar daca nu am mai beneficiat de nici o reducere.
  13. Ca de obicei, baiat de treaba, totul rapid si produse de calitate. Multam pentru piesele de saptamana trecuta(filtre, ulei, bascula, placute frana)
  14. klaus

    Revizii Dacia Duster

    Am facut si eu revizia saptamana trecuta - masina: 1.5 dci, 110 hp, 4X4 din 2010 avand putin peste 80.000 km. Toate filtrele, ulei + cea mai mare parte a pieselor de mai jos luate de la colegul Planetara(multumiri cu aceasta ocazie pentru promptitudine). + Bascula dreapta avea joc si sesizasem si eu ceva zgranganeli la deniverari => 200 lei + placutele de frana erau pe duca(cele de fabrica, neschimbate niciodata) si chiar daca la stilul meu de condus ar mai fi dus vreo 10.000 km am zis ca e mai safe sa le schimb si cu ocazia asta am scapat si de scartait => 160 lei + cand au dat jos rotile 1 prezon s-a rupt si am constatat ca inca 9-10 erau subtiate semnificativ ==> comandat 19(nu au avut 20 ca vroiam sa le schimb pe toate) prezoane noi Febi luate dupa codul de origine sa fiu sigur ca sunt ok ==> 15 lei pe bucata, total 285 lei-astea au fost comandate si cumparate de la un mic magazin cu piese auto din zona + inlocuit 1 bec de la numar care incepuse sa palpaie aiurea si nu se mai aprinda + pus testerul pentru ca mi se aprinsese in mers chiar cu cateva zile inainte semnul spiralat, palpaia, se stingea apoi se aprindea din nou si a facut asa vreo 5 minute dupa care s-a stins si nu s-a mai aprins. In tot acest timp masina se comporta normal dpdv al accelerarii, franarii,etc ==> concluzia: una sau mai multe bujii dusa/duse si de avut in vedere spre schimbare pana vine frigul Cu piesele am venit eu, la service am platit doar manopera: aproximativ 170 lei pentru revizia normala(schimbat filtre, ulei) si apoi inca aproape 300 lei pentru schimbat placute frana, bascula, tester si schimbatul becului de la numar Total piese + manopera pentru revizia cu filtre+ulei+bascula dreapta+schimb placute frana+prezoane noi+tester/diagnoza+schimbat bec numar aproape 1500 lei.
×