Sari la conținut

klaus

Members
  • Număr conținut

    343
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    8

klaus a câștigat ziua ultima dată pe 14 Noiembrie 2019

klaus a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

71 Excelent

Despre klaus

  • Rang
    Wizard
  • Dată Naștere 22.06.1985

Informații profil

  • Interese:
    land on Mars
  • Oraș:
    Bucuresti
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.5 4x4 110cp
  • An fabricație:
    2010

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

  1. Si mie mi se pare mai ok "Gravity" dar observ ca pentru Duster nu mai este disponibil decat modelul luat de colegul Stef13.
  2. Nu te ajuta din pacate cu nimic dar daca arunci un ochi in postul meu din sectiunea de revizii o sa vezi niste poze cu 1 prezon rupt si mai multe subtiate destul de rau si ciudat...la Duster Ph1
  3. klaus

    Curatare EGR

    Salutare, Zilele trecute am fost cu masina la curatarea EGR. Nu are foarte multi km(~96.000) dar am zis ca pentru 150 lei cat a costat operatiunea merita. EGR era murdarel iar acea mizerie care se vede si in poze era usor umeda/uleioasa spre deosebire de pozele colegului de mai sus unde pare foarte uscat/a. Teava nu avea depuneri asa mari ca EGR, chiar departe de acesta. A fost curatata si ea dar nu i-am mai facut poze dupa. Daca tot eram acolo si baiatul avea si un aparat care face "decarbonizare" am mai scos 150 lei din buzunar si am facut si aceasta operatiune. Singura schimbare pe care am sesizat-o pana acum este zgomotul motorului redus si in mers dar mai ales atunci cand motorul este rece-nu stiu exact carei operatiuni se datoreaza scaderea zgomotului. Posibil dupa ce resetez CB sa se observe ceva(putin) si la consum dar asta ramane de investigat.
  4. Cel mai bine revino la ei si cere sa investigheze cu atentie problema raportata de tine, doar pentru ca banuiesti tu/eu/X ca e planetara nu inseamna ca aia este si in plus nu o sa te creada pe cuvant cineva de la service sau sa se conformeze sa schimbe direct, e vorba e costuri, trebuie confirmat de ei poate validat si de mai sus,etc Ce poti sa mai faci este sa incerci sa raportezi defectul si la alt service Dacia.
  5. @i96nds: pe frigul asta nu mi-am mai bagat degetele pe acolo si cum merg oricum cu faza scurta aprinsa nu m-a deranjat(pozitiile se sting cand e aprinsa faza scurta asa ca nici nu se mai observa ca e chioara pe o parte ) Daca imi aduc aminte cand sunt prin vreo parcare subterana o sa imi bag nasul sa mai trag putin de el si eventual sa incerc si pe partea cealalta sa vad daca e vreo diferenta la scos.
  6. Dragi colegi am nevoie de putin ajutor. Cum mama naibi se scoate un bec w5w responsabil de "pozitie" de la un duster ph1/2010 aka cel din semnatura. La partea cu firele din spatele becului am ajuns imediat dupa ce am scos acel "capac" de cauciuc din spatele farului insa nici o sansa sa imi dau seama cum se scoate de acolo w5w-ul. Am tras de el, l-am rotit ca aparent se roteste dar nimic si deja imi era frica sa mai trag/rotesc de el pica definitiv.
  7. Good point dar asta era culmea sa nu te lase dupa ce expira cele 6 luni/1 an in functie de cum ai ales.
  8. Poate casco sa te nemultumeasca, la rca n-are de ce
  9. Ca idee pe mine Night Breaker m-au tinut mai putin de 10.000 km si totodata mai putin de 1 an... Stau pe niste Narva de atunci si sunt foarte ok, lumina este ok dpmdv iar rezistenta peste Night Breakerurile pe care le-am avut eu(poate am fost eu mai ghinionist cu ele)
  10. Adevarat, reformulez Ma refeream la eventualitatea in care ar avea la un moment dat probleme cu motorul cat inca este in garantie iar Dacia va merge pe "solutia" nu e de la noi, e de la tine ca ti-ai pus GPL cum au facut deja cu al nostru coleg stefanudrea care inca se lupta cu ei. Din punct de vedere al costurilor pe 100 km sunt complet de acord.
  11. si uite asa limba romana se zvarcoleste in chinuri ? Ontopic: nu mai bine eviti gpl daca tot vezi ca au fost probleme in general cu acest motor 1.2 tce
  12. Putin sub 90.000, zilnic traseu nu foarte lung prin Bucuresti iar in weekend plimbarica cateodata prin afara deci drum intins si are ocazia sa-si faca regenerarea. Aseara de exemplu am facut un drum mai lung prin Bucuresti, aproximativ 11-12 km si spre destinatie intrase regenerarea, lucru pe care eu il sesizez destul de usor: la relanti turatia masinii este mai mare iar in accelerare sau chiar si la viteza constanta are niste mici "sughituri". Am facut un detour ca sa-si termine regenerarea, cred ca m-am mai fatait vreo 3 km pe o bucata de drum liber unde am incercat sa pastrez viteza constanta si turatia pe la 3000-3500(nu spun ca asa trebuie insa asta fac de obicei cand intra regenerarea si no problems so far).
  13. Chiar si de la Emag daca le iei "la bucata" de la alt magazin partener https://www.emag.ro/janta-aliaj-oe-dacia-duster-et50-6-5-j-x-16ch-5-403000351r/pd/DSM390BBM/ iesi pe la 1600 si ceva pe set cu tot cu transport. Sau asa cum sugera si colegul de mai sus arunca un ochi si prin alte locuri
×
×
  • Creează nouă...