Sari la conținut

klaus

Members
  • Număr conținut

    352
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    8

klaus a câștigat ziua ultima dată pe 14 Noiembrie 2019

klaus a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

76 Excelent

Despre klaus

  • Rang
    Wizard
  • Dată Naștere 22.06.1985

Informații profil

  • Interese:
    land on Mars
  • Oraș:
    Bucuresti
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.5 4x4 110cp
  • An fabricație:
    2010

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

  1. Bine ca ai rezolvat si a fost si ieftinache Legat de ce postasei acum cateva luni cu acel cauciuc de la barele de plafon, sunt curios daca se gaseste cumva intreg ca "piesa"/reper ca si la mine s-a cam stricat(nu face zgomote inca dar nu se stie).
  2. Revin cu cifre noi... Asa cum am mentionat eu am resetat intotdeauna CB dupa fiecare alimentare, totul la zero, acel kilometraj partial impreuna cu restul care se reseteaza toata impreuna(litri consumati, consum %, distanta parcursa, viteza medie). Ce am facut in plus ultimele dati a fost sa fac si acea reinitializare TdB. Inainte sa alimentez am verificat din "meniul service" si acolo oscila intre 46 si 47 litri(?!) ca si cum as fi consumat doar 3-4 litri(de la cei 50 pe care-i afisa la full). Situatia sta insa in felul urmator: - distanta parcursa 207 KM - viteza medie 60km/h - Consum(cantiate) conform CB: 15.7 litri // alimentat la pompa cu 12.63 litri - Consum mediu conform CB: 7.5% // consum mediu conform alimentarii la pompa vs cei 207 KM parcursi 6.1 % Sa inteleg ca ar trebui sa trec la: "În a2a fază se ia sonda de nivel la verificat, atât la rezervor cât și la mufa TdB-ului - valorile trebuie să corespundă" ?
  3. Multumesc din nou pentru sugestii t0rquemada. Nu reusesc sa inteleg de ce spui sa fac calculele la aprox. 295 km versus cei reali parcursi de cand am facut plinul trecut si resetat CB(acei 376 km). Ca idee ca nu mai stiu daca mentionasem: eu alimentez doar facand plinul si(asta sigur nu mentionasem) resetez CB la fiecare alimentare(care la mine inseamna facut plinul asa cum spuneam adineauri ).
  4. Revin cu un update, valorile aratate de CB raman eronate insa tinand cont ca am mers mai mult in afara, ca si pana acum devierea este puutin mai mica fata de atunci cand se merge doar in oras. Avem asa: - distanta parcursa de la ultimul plin(cand am incercat sa resetez si erorile din acel meniu sugerat de colegul t0rquemada caruia ii multumesc inca odata pe aceasta cale pentru instructiunile step-by-step): 376 KM - cantitate consumata conform CB: 30.5 litri // cantitate alimentata la pompa pana la plin(a sarit primul click, lasat 5-6 secunde si apoi apasat pompa inca ~2 secunde si a sarit din nou): 23.96 litri - consum aratat de CB: 8.1% // consum conform cantitate alimentate vs distanta parcursa: 6.37% Dupa ce am facut plinul am urmat inca odata pasii sugerati de colegul t0rquemada din meniul CB...poate poate Ah da, si astazi cand am plecat la drum(pana la Ploiesti, trebuia sa iau pe cineva de acolo) s-a aprins, stins, aprins stins de cateva ori martorul spiralat din bord. Eroarea inregistrata a fost P0402 Exhaust gas recirculation EGR system - excessive flow detected(am sters-o si nu a mai aparut, iar martorul din bord se stinsese si ramasese stins pana la urma singur dupa vreo 5-6 minute in care ba se aprindea ba se stingea)
  5. Buun... a trebuit sa fac o tura pe afara si cu ocazia asta am facut oficial plinul, chiar daca abea-l facusem zilele trecute si nu mersesem prea mult dar am zis sa aplic instructiunile si sa fiu sigur ca e...plinul facut. Asadar acum(un nou exemplu) avem asa: - distanta parcursa 67 Km doar in oras si in special dimineata a fost durere cu traficul, viteza medie 14.2 km/h - Cantitate motorina consumata conform CB: 9.2 litri - Cantiatea cu care am alimentat pana a sarit pompa, apoi asteptat vreo 7-8 secunde si apoi apasat pistolul inca o fractiune de secunda si a sarit din nou aproape instant: 7.13 litri - Consum aratat de CB: 13.7% // consum conform alimentare la pompa: 10.64% Am urmat pasii de mai sus, am ajuns la valorea L, unde indica 50(aka plinul) si apoi am tinut apasat pe buton pana cand acele nu s-au mai miscat, s-au dus in pozitia normala si ecranul a sarit din acel L in cel normal cu total kilometri parcursi. Voi monitoriza cum se prezinta treaba la urmatorul plin pe care-l voi face dupa ce voi parcurge 3-400km si revin. Sper din tot sufletul sa se rezolve sau macar amelioreze abaterea.
  6. Multumesc de indicatii, o sa fac plinul zilele urmatoare si incerc ce m-ai sfatuit, apoi tin sub observatie si revin cu noutati.
  7. Va multumesc pentru sfaturi si/sau opinii. Nu o sa imi bag nasul de capul meu pentru ca sunt paralel cu electronica si mai bine vad 13-14% consum in bord(prin oras) stiind ca nu este real decat sa nu mai vad deloc Mi-am adus aminte...la mers in afara CB minte mai putin fata de mersul in oras. @t0rquemada: imi poti recomanda un service sau pe cineva care stie ce face si ar fi dispus sa isi bage nasul? Contra cost bineinteles ca moca nu prea mai e nimic zile astea Edit: la mine liniutele din bord isi fac treaba relativ ok, nu am avut situatii in care sa imi scada/apara liniute doar ca am parcat intr-o parte pe o bordura sau ceva insa ma termina ochiometric consumul % pe care-l afiseaza super eronat(la fel si cantitatea de motorina consumata vs realitatea de la pompa)
  8. Multam de informatii. La mine s-a schimbat candva cat inca era in garantie bordul(sau ce se mai schimba atunci pentru problema cu indicatorul de combustibil cand era usor inclinata, pe o bordura, etc si o lua razna de ba iti arata ca e gol rezervorul ba ca e plin) insa abea in ultimul an sa zicem s-a agravat diferenta asta de consum % respectiv cantitate motorina consumata. O sa arunc o intrebare si intr-un service Dacia cand ajung pe acolo(probabil mai spre vara) dar ma gandeam ca poate s-a mai lovit cineva de pe aici de aceeasi situatie si are idee ce si cum(la tine se pare totusi ca se poate considera aproape rezolvata dupa schimbarea ceasurilor ).
  9. Salutare, Sunt curios daca se poate face o calibare(sau ceva asemanator) pentru valorile de consum de carburant, atat cantitate consumata cat si litri/100km indicate de minunatul computer de bord. Nu stiu la voi cum este treaba dar la mine diferentele intre realitate(aproximativa, conform plinului la pompa) versus ce arata CB sunt enorme si nu este vorba de cateva situatii intamplatoare, este asa de fiecare data. CB INTOTDEAUNA la mine arata mai mult cu undeva intre 1 si pana la 3 % la litri consumati per 100km si cu cativa litri buni de motorina la cantitatea totala consumata. Exemplu de la ultimul plin de acum cateva zile unde avem asa: - Conform CB - Cantitate consumata - 51.5 litri / Alimentat la pompa: 40.31 litri - Conform CB - Consum litri/100km - 11.2% / Consum conform km parcursi cu motorina pe care am alimentat-o mai sus - 8.76% Pot sa atasez si poze peste poze daca cineva vrea sa vada neaparat insa ma puteti crede pe cuvand ca nu am nici un interes sa inventez probleme. Alimentez la fel la pompa(dupa ce sare pompa mai pun maxim 0.5L cat sa rotunjesc suma de plata insa de multe ori nici macar atat nu fac ci ma opresc cand sare), am facut inclusiv 2-3-4 plinuri la rand de la aceeasi statie si pompa insa rezultatele sunt aceleasi: CB imi arata MULT mai mult decat consumul cat de cat real care poate fi calculat la fiecare plin luand in calcul cati litri s-au alimentat(intotdeauna fac doar plin, nu alimentez partial aproape niciodata, in 7 ani de cand am masina am alimentat partial de 5-6 ori). Aveti vreo idee/sugestie? Masina este cea din semnatura: Duster 1.5 dci 4X4 mai/iunie 2010 in momentul de fata cu putin peste 100.000km la bord(da, stiu, nu s-a mers cine stie ce cu masina )
  10. Si mie mi se pare mai ok "Gravity" dar observ ca pentru Duster nu mai este disponibil decat modelul luat de colegul Stef13.
  11. Nu te ajuta din pacate cu nimic dar daca arunci un ochi in postul meu din sectiunea de revizii o sa vezi niste poze cu 1 prezon rupt si mai multe subtiate destul de rau si ciudat...la Duster Ph1
  12. klaus

    Curatare EGR

    Salutare, Zilele trecute am fost cu masina la curatarea EGR. Nu are foarte multi km(~96.000) dar am zis ca pentru 150 lei cat a costat operatiunea merita. EGR era murdarel iar acea mizerie care se vede si in poze era usor umeda/uleioasa spre deosebire de pozele colegului de mai sus unde pare foarte uscat/a. Teava nu avea depuneri asa mari ca EGR, chiar departe de acesta. A fost curatata si ea dar nu i-am mai facut poze dupa. Daca tot eram acolo si baiatul avea si un aparat care face "decarbonizare" am mai scos 150 lei din buzunar si am facut si aceasta operatiune. Singura schimbare pe care am sesizat-o pana acum este zgomotul motorului redus si in mers dar mai ales atunci cand motorul este rece-nu stiu exact carei operatiuni se datoreaza scaderea zgomotului. Posibil dupa ce resetez CB sa se observe ceva(putin) si la consum dar asta ramane de investigat.
  13. Cel mai bine revino la ei si cere sa investigheze cu atentie problema raportata de tine, doar pentru ca banuiesti tu/eu/X ca e planetara nu inseamna ca aia este si in plus nu o sa te creada pe cuvant cineva de la service sau sa se conformeze sa schimbe direct, e vorba e costuri, trebuie confirmat de ei poate validat si de mai sus,etc Ce poti sa mai faci este sa incerci sa raportezi defectul si la alt service Dacia.
×
×
  • Creează nouă...