Sari la conținut

Radu92

Members
  • Număr conținut

    19
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    2

Radu92 a câștigat ziua ultima dată pe 1 August

Radu92 a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

21 Excelent

Despre Radu92

  • Rang
    Dusterist

Informații profil

  • Oraș:
    Galați
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.5 4x4 110cp
  • An fabricație:
    2014

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

  1. Revizia a 4-a, la 85 000. Schimbat si kitul de accesorii. N-am schimbat filtrul de motorina ca aveam impresia ca l-am schimbat la revizia trecuta, de fapt il schimbasem acum doua revizii. Am 18 mii cu el, la 20 de mii il schimb. Pret ulei, filtru ulei, aer, habitaclu, curatitor frane, kit accesorii si manopera - 755 lei. Revizie la Corzah Galati.
  2. Sunt ok. Le am de două ierni, am fost cu ele și pe gheață, polei, zăpadă înghețată, inclusiv offroad (nu extrem) în zăpadă. Nu am avut emoții.
  3. Salut, și mersi! Cauciucul ăla nu am fost curios daca se găsea de schimbat că nu voiam să îl schimb, nu știam sigur daca zgomotul era de acolo. Faza cu silicon a fost mai mult o încercare, să văd dacă mai vâjâie sau nu. Eu am fost puțin neinspirat și nu am luat silicon negru, cu silicon negru dacă îl aplici atent o sa iasă foarte bine.
  4. Revin cu update. Am ajuns la reprezentanta cu trancanitul de mai sus. Nu a fost piatra sub scut, era o traversa slabita in zona filtrului de particule (citez din ce au spus cei de la Dacia Galati). Era si scutul slabit, traversa insa era sursa zgomotului. Au strans tot ce trebuia strans si in sfarsit, NU MAI FACE! Imi permit caps lock de bucurie ca am scapat de zgomotul asta, imi statea pe creier de la un timp. Pret total 120 de lei, am platit doar constatarea, nu mi-au cerut nimic in plus pentru rezolvarea problemei... ii recomand cu caldura pe cei de la Dacia Galati, bravo lor!
  5. Salut Kanarus, am avut zgomote similare, uneori se auzeau, alteori nu. Am fost la un service privat, au schimat o bieleta si brat pe dreapta, nu s-a rezolvat. Am fost azi la Dacia Galati, au rezolvat. Mi-au zis ca era o traversa slabita in zona filtrului de particule, si scutul slabit (dar traversa era responsabila de zgomot). Nu m-a costat nimic operatiunea (practic au strans niste suruburi), doar 120 de lei constatarea. Acum nu mai face nici sa vreau, am testat-o din toate punctele de vedere. Inainte facea la plecare de pe loc sau franare, trecere peste denivelari
  6. Mersi de raspuns @KangouMambo E foarte posibil sa fie asta. Luna trecuta am fost in service pentru ca iar aparuse zgomotul, dar n-am mai apucat sa postez in jurnal, cu ocazia asta trec si vizita asta. Au ridicat masina si au tras de roata din toate pozitiile, s-au uitat pe sub ea, au desfacut ce au putut si au gasit bratul dreapta si o bieleta cu probleme. Le-au schimbat, facea exact la fel. Au tinut masina o zi sa se uite la ea, nu i-au dat de cap. Intre timp dupa ce au schimbat bieleta si bratul masina e mai stabila pe curbe, dar zgomotul tot nu a disparut. Acum ca ai zis de
  7. Sa inteleg ca ai infiltratii de apa in plafon? Daca ai drum prin Galati iti recomandam un tinichigiu bun care m-a ajutat pe mine cu portiera. Poti sa te uiti si aici, sau poate te-ai uitat deja. Din ce imi dau seama suruburile alea se strang pe exterior, deci nu trebuie dat jos plafonul pentru asta. Poate o sa vrei sa-l dai ca sa-l cureti. In fine, mult succes!
  8. @Mak Se vede cauciucul si siliconul. Rezista bine deocamdata de doua luni de zile, a prins inclusiv gheata si zapada.
  9. Da @Mak, fac maine. E impropriu spus chedere, sunt marginile de cauciuc dintre tabla si capacele de plastic de pe capetele barelor longitudinale. Cauciucul sau plasticul ala se uscase si se desprinsese pe alocuri, iar cu timpul a inceput sa se auda un zgomot inauntru de sub plafon chiar din dreptul capacelor, la viteze de peste 90 de kilometri la ora. Era vantul care sufla prin spatiul gol. Dupa ce l-am izolat cu silicon nu se mai aude nimic.
  10. Saptamana trecuta am facut revizia a treia, de data asta la 9 mii de kilometri (75 de mii si ceva in total). Din nou la Corzah Galati, piese si manopera. Pret total aproximativ 1200 de lei, inclusiv schimbat discuri si placute (am pus TRW - nu scartaie deloc fata de vechile ATE care mai scartaiau ocazional la rece, mai frecvent la inceput dar si dupa) si inlocuit ulei diferential si ulei cutie de viteze. Ca update, zgomotul de care vorbeam in comentariul anterior a disparut. Ce-o fi fost nu am idee. In decembrie am montat si o camera de marsarier la Dacia Galati. Baietii foarte
  11. Intrebare pentru cine stie/a mai patit: Acum vreo luna si ceva am inceput sa aud un troncanit cand franam sau acceleram mai brusc, ca un zgomot metalic, de bara/bare care se aseaza/trag, in zona dreapta fata, mai degraba sub picioarele pasagerului decat la roti. Zgomotul nu se manifesta in mers la denivelari, nici la gropi, ci exclusiv cand franez mai brusc, sau cand plec de pe loc mai brusc. Am fost cu ea la service, si culmea, cand am ajuns, nu mai facea. Au tras de ea, au mers cu bruscari si frane bruste, nimic. 3000 de kilometri mai tarziu, adica de saptamana trecuta, a ince
  12. Are logica ce spui tu, dar daca e vorba de cauciucuri de iarna eu le-as pune pe cele mai bune pe fata, mai ales la 4x2, ca sa nu ai probleme pe suprafete dificile, zapada, gheata. Avand in vedere ca intrebarea lui Andy vine la momentul asta, cred ca se referea la cauciucuri de iarna, desi n-a precizat.
  13. @Midnighte Salut, Eu am cumparat anul trecut cauciucuri de iarna Tigar si am fost super multumit. Le-am testat inclusiv pe sosele acoperite de gheata si s-au comportat foarte bine, nu mai zic de zapada/polei. Au indicele de franare C, ce-i drept, deci nu stiu cat te ajuta, dar daca vrei cauciucuri bune, le recomand.
  14. A doua revizie, la 15 000 de kilometri. Piese si manopera la Q-Service Corzah Galati - foarte profesionisti, nimic de reprosat. Se misca repede si sunt punctuali la programari. Piese (Ulei ELF 5W30, filtre) - 350 de lei. Manopera - 100 de lei. Am schimbat si amortizoarele pe spate (unul incepuse sa curga). Amortizoare 220 lei bucata, manopera 200 de lei. Dupa 15000 de kilometri (aproximativ 67000 in total) masina se prezinta foarte bine. Nici o defectiune tehnica, nici un greieras in bord, nici o reparatie neprevazuta. Consumul se stabilizeaza undeva la 6,5 - 6,8,
  15. Exagerat de mult. La o scurtă căutare nu am găsit planetară mai scumpă de 17 milioane. Un sfat umil e să eviți reprezentanțele, caută piese la magazine de piese auto - preferabil nu serviceuri - sau de pe net. Am scutit prin metoda asta bani buni la piese și la Logan, și la Duster, cumpărându-mi eu piese și mergând la serviceuri pe care le știu că sunt serioase.
×
×
  • Creează nouă...