Sari la conținut

Radu92

Members
  • Număr conținut

    89
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    9

Radu92 a câștigat ziua ultima dată pe 17 Noiembrie 2023

Radu92 a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

71 Excelent

Despre Radu92

  • Rang
    Dusterist

Informații profil

  • Oraș:
    Galați
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.5 4x4 110cp
  • An fabricație:
    2014

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

  1. Am schimbat doua distributii si n-am sesizat diferente nici eu.
  2. Pare cam mult intr-adevar - poti incerca aici - Piese Auto Dacia Arges (pieseautoarges.ro) - au piese originale la pret bun, eu de acolo iau. Poti suna si iti zic ei ce ai nevoie pe baza VIN.
  3. Salut, ai dreptate - nu am tinut cont de masina lui Bicosm -- 6 litri intra la a mea: Scuze @bicosmde incurcatura!
  4. Trebuie si pompa de apa inlocuita, si e bine sa mergi pe original. Unii vor zice ca nu dar eu personal sunt patit cu pompa de apa crapata, eu personal merg pe original si schimbat distributie + pompa.
  5. Schimbat valva roata dreapta fata, pierdeam presiune fara pana/por, pierdea de fapt pe la valva. Am luat valva universala pentru senzor, de la un magazin local de piese auto, cu 30 de lei (pe net e 15 lei dar cu transport ajung peste 30). Manopera 15 lei la vulcanizare. Se potriveste un pic fortat prin suportul de plastic al senzorului pentru ca decupajul de la valva originala e in L (doua muchii drepte), la valva universala e in I (adica doar cu o muchie dreapta, in rest rotund). Nu e mare filosofie dar pentru cine are probleme sa nu creada ca nu se potriveste -- merge, doar trebuie
  6. Ai revizie plus distributie plus accesorii la 2550 de lei, asta e un pret foarte ok pentru reprezentanta. Poti gasi piese compatibile pe baza VIN-ului pe Piese Auto Arges, cum a zis si Sandu - eu de acolo fac comanda mereu. Poti suna si te ajuta ei direct cu VIN sa comanzi tot ce ai nevoie. Preturile sunt foarte ok. Insa n-o sa iesi cu mult mai ieftin in regim propriu, si daca nu te pricepi ai si ocazia sa nu comanzi tot ce trebuie (desi cei de la Piese Auto Arges te vor ajuta...dar totusi nu ai pe cine trage de urechi daca ajungi in service si n-ai tot la tine). La 2550 tot ce
  7. E ciudat ca Torquemada e de acord ca service-ul nu procedeaza corect in situatia de fata si ca omul merita mai mult decat sa i se stearga erorile de n ori, dar pune totul intru-un context in care e vina omului ca se duce la reprezentanta, sau ca poate saracul nu vrea sa circule fara servodirectie si servofrana pai cand se duce la reprezentanta e bine, cand nu se duce, nu e bine... cum naiba mai e bine? Eu simt ca Torquemada e la baza de acord cu noi dar e ca prietenul ala care de-a dracu se pune contra numai de dragul de a fi si cineva contra... sau poate ma insel. Oricum, nu e mot
  8. Tot in discutia asta s-a sugerat (inca nu stiu cat de serios, sper totusi ca in gluma!) ca servodirectia si servofrana lipsa "nu e o problema", deci faptul ca se argumenteaza ca primul pas intr-o diagnosticare sanatoasa (ca sa nu mai vorbim de implicatiile avute in ceea ce priveste servirea clientului!) e sa stergi erorile si sa astepti sa reapara, nu ar trebui sa surprinda pe nimeni, fiind in aceeasi nota cu cele de mai inainte Se pare ca Dusterele (sau Daciile in general?) dau minim o eroare "de incercare", si dupa mai vii tu in service daca mai apare, eventual treci pe la sala mai des
  9. 141.700 km Revizie (inclusiv filtru motorina) plus ulei frana si ulei cutia de viteze, plus kit accesorii. Piese 1000 de lei, manopera 250. Luna trecuta am schimbat si manerul interior de la sofer, dupa ce s-a rupt (43 de lei original, manopera 0 -- schimbat de mine). Fara evenimente de nici un fel, fara nici un fel de alte interventii, masina merge ceas. I-am cumparat si stergatoare noi pentru ca cele de acum sunt cam uzate. Urmeaza schimbate cat de curand. Drumuri bune tuturor!
  10. Salut -- nu e ok "sa o lasi mai mult timp". Din ce citesc aici, poti face linistit sesizare la ANPC. Nu e nevoie sa o faci, ci doar sa mentionezi celor de la Dacia ca o vei face si ca le ceri in scris sa iti ofere un rezumat/constatare cu ultimul raspuns dat, pentru ca ai nevoie de el in forma scrisa. 99.9% se va rezolva problema in 48 de ore, depinde si de cat de hotarat pari. Sunt amabili, asta nu inseamna ca vor rezolva ceva in timp util in situatia de fata, mai ales ca te roaga sa le lasi masina mai mult timp pentru investigatii dupa ce deja le-ai lasat-o si ti-au sters eror
  11. Se cumpara si aia de 1 litru... se misca mai bine decat 1.6 105 cai aspirat, si chiar si aia se cumpara cand era disponibila. La Dacia unele optiuni se gasesc (sau nu) in echipari mai sus/jos si fara a avea o logica evidenta... raspunsul ni-l pot da doar ei (daca vor)... dar nici eu nu vad logica unei cutii exclusiv automate pe o varianta inferioara si a unei optiuni de manuala pe varianta de top. Si da, pretul ala de 15.500 e un prag psihologic si trebuie mentinut cumva... echiparile de baza nu prea se vand pe nici unde, am vrut sa iau o Astra cheala la 10 mii in 2018 si n-aveau dis
  12. Schimbat amortizoare spate si bucse bara stabilizatoare la 129.876 km. Pret piese 483, originale. Manopera 180. Numai bine!
  13. Revizie la 123 400 km. 647 de lei filtre ulei, aer, habitaclu, combustibil complet, plus ulei Dacia Plus DPF și plăcute frână. Totul pe original. Manopera 130 lei. Traversa cu probleme care troncănea iar se activase de vreo 2 luni, am strâns -o iar. Sunt două șuruburi care se slăbesc in zona filtrului de particule. In rest fara probleme. Drumuri bune tuturor!
×
×
  • Creează nouă...