Sari la conținut

Radu92

Members
  • Număr conținut

    14
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Reputație Comunitate

15 Bun

Despre Radu92

  • Rang
    Dusterist

Informații profil

  • Oraș:
    Galați
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.5 4x4 110cp
  • An fabricație:
    2014

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

  1. Mersi de raspuns @KangouMambo E foarte posibil sa fie asta. Luna trecuta am fost in service pentru ca iar aparuse zgomotul, dar n-am mai apucat sa postez in jurnal, cu ocazia asta trec si vizita asta. Au ridicat masina si au tras de roata din toate pozitiile, s-au uitat pe sub ea, au desfacut ce au putut si au gasit bratul dreapta si o bieleta cu probleme. Le-au schimbat, facea exact la fel. Au tinut masina o zi sa se uite la ea, nu i-au dat de cap. Intre timp dupa ce au schimbat bieleta si bratul masina e mai stabila pe curbe, dar zgomotul tot nu a disparut. Acum ca ai zis de piatra e foarte posibil sa fie, pentru ca dupa un drum mai lung in afara, o perioada nu mai face. De parca piatra aia s-ar fi asezat undeva. Daca merg iar doua zile numai in oras, iar face. La urmatoarea revizie o sa tin cont de recomandarea ta. Momentan lucrez de acasa, sotia e in concediu si masina face pauza si ea. Numai bine si multa sanatate!
  2. Sa inteleg ca ai infiltratii de apa in plafon? Daca ai drum prin Galati iti recomandam un tinichigiu bun care m-a ajutat pe mine cu portiera. Poti sa te uiti si aici, sau poate te-ai uitat deja. Din ce imi dau seama suruburile alea se strang pe exterior, deci nu trebuie dat jos plafonul pentru asta. Poate o sa vrei sa-l dai ca sa-l cureti. In fine, mult succes!
  3. @Mak Se vede cauciucul si siliconul. Rezista bine deocamdata de doua luni de zile, a prins inclusiv gheata si zapada.
  4. Da @Mak, fac maine. E impropriu spus chedere, sunt marginile de cauciuc dintre tabla si capacele de plastic de pe capetele barelor longitudinale. Cauciucul sau plasticul ala se uscase si se desprinsese pe alocuri, iar cu timpul a inceput sa se auda un zgomot inauntru de sub plafon chiar din dreptul capacelor, la viteze de peste 90 de kilometri la ora. Era vantul care sufla prin spatiul gol. Dupa ce l-am izolat cu silicon nu se mai aude nimic.
  5. Saptamana trecuta am facut revizia a treia, de data asta la 9 mii de kilometri (75 de mii si ceva in total). Din nou la Corzah Galati, piese si manopera. Pret total aproximativ 1200 de lei, inclusiv schimbat discuri si placute (am pus TRW - nu scartaie deloc fata de vechile ATE care mai scartaiau ocazional la rece, mai frecvent la inceput dar si dupa) si inlocuit ulei diferential si ulei cutie de viteze. Ca update, zgomotul de care vorbeam in comentariul anterior a disparut. Ce-o fi fost nu am idee. In decembrie am montat si o camera de marsarier la Dacia Galati. Baietii foarte de treaba, m-au indrumat sa cumpar camera pe original din alta parte ca la ei e prea scump. Am gasit camera originala la un magazin din Oradea, 350 de lei. 300 manopera la Dacia Galati. Tot in decembrie am lipit chederele de la barele de pe acoperis cu silicon. Incepusera sa se desprinda si scoteau un zgomot urat de tot la viteze de peste 90 de kilometri. Problema s-a rezolvat instant. Alte probleme n-au fost. Drumuri bune tuturor!
  6. Intrebare pentru cine stie/a mai patit: Acum vreo luna si ceva am inceput sa aud un troncanit cand franam sau acceleram mai brusc, ca un zgomot metalic, de bara/bare care se aseaza/trag, in zona dreapta fata, mai degraba sub picioarele pasagerului decat la roti. Zgomotul nu se manifesta in mers la denivelari, nici la gropi, ci exclusiv cand franez mai brusc, sau cand plec de pe loc mai brusc. Am fost cu ea la service, si culmea, cand am ajuns, nu mai facea. Au tras de ea, au mers cu bruscari si frane bruste, nimic. 3000 de kilometri mai tarziu, adica de saptamana trecuta, a inceput sa se auda iar. Iarasi, parca nu face tot timpul. Probabil o sa ajung iar la service, dar ca sa nu ma duc chiar in necunostinta de cauza, as fi interesat daca s-a mai intalnit cineva cu asa ceva. Repet, zgomotul nu e in zona rotii, ci mai degraba sub picioarele pasagerului, si nu se aude nimic nici la gropi, nici la denivelari, nici in mers constant, nici la franari/plecari lente. Doar cand opresc/plec mai brusc. Cui a mai patit sau stie ce ar putea fi, multumesc anticipat de raspunsuri.
  7. Are logica ce spui tu, dar daca e vorba de cauciucuri de iarna eu le-as pune pe cele mai bune pe fata, mai ales la 4x2, ca sa nu ai probleme pe suprafete dificile, zapada, gheata. Avand in vedere ca intrebarea lui Andy vine la momentul asta, cred ca se referea la cauciucuri de iarna, desi n-a precizat.
  8. @Midnighte Salut, Eu am cumparat anul trecut cauciucuri de iarna Tigar si am fost super multumit. Le-am testat inclusiv pe sosele acoperite de gheata si s-au comportat foarte bine, nu mai zic de zapada/polei. Au indicele de franare C, ce-i drept, deci nu stiu cat te ajuta, dar daca vrei cauciucuri bune, le recomand.
  9. A doua revizie, la 15 000 de kilometri. Piese si manopera la Q-Service Corzah Galati - foarte profesionisti, nimic de reprosat. Se misca repede si sunt punctuali la programari. Piese (Ulei ELF 5W30, filtre) - 350 de lei. Manopera - 100 de lei. Am schimbat si amortizoarele pe spate (unul incepuse sa curga). Amortizoare 220 lei bucata, manopera 200 de lei. Dupa 15000 de kilometri (aproximativ 67000 in total) masina se prezinta foarte bine. Nici o defectiune tehnica, nici un greieras in bord, nici o reparatie neprevazuta. Consumul se stabilizeaza undeva la 6,5 - 6,8, mers in timpul saptamanii in oras si in weekend pe afara. AC pornit aproape tot timpul. Consumul cel mai mic a fost 4,9 in afara (Galati - Iasi si retur), mers extraordinar de cuminte. Cel mai mare am scos in oras in jur de 8, aglomeratie si mers sprinten pe unde puteam. In general e undeva in jur de 5,6 - 6 pe afara, 6,8 - 7,2 in oras. Consumul la 120-130 mi se pare marisor, cam 8 litri, poate mai mult. Asa o fi la toate?
  10. Exagerat de mult. La o scurtă căutare nu am găsit planetară mai scumpă de 17 milioane. Un sfat umil e să eviți reprezentanțele, caută piese la magazine de piese auto - preferabil nu serviceuri - sau de pe net. Am scutit prin metoda asta bani buni la piese și la Logan, și la Duster, cumpărându-mi eu piese și mergând la serviceuri pe care le știu că sunt serioase.
  11. Astăzi am schimbat distribuția (la 4 ani), pompa de apă, plăcuțele de frână și lichidul de frână. Piesele achiziționate de la AutoXNet Iași - foarte prompți, nimic de reproșat: Kit distribuție Contitech: 230 lei Pompa apa Airtex: 165 Plăcuțe ATE: 195 Lichid frână DOT 4 ATE: 35 Service la Racemi Iași, autorizați RAR - și aici a fost ok în mare parte, deși cred că putea fi gata mai repede (am fost programat la 8 dimineața, abia la 3 am luat mașina - și atunci pentru că i-am sunat eu, deși stabilisem să mă sune inginerul; în fine, a fost o zi aglomerată și pentru ei, îi înțeleg, nu e mare lucru). Manoperă schimb distribuție + pompă apă: 387 lei Manoperă înlocuit plăcuțe de frână, înlocuit lichid de frână și aerisire instalație de frânare: 167.4 lei Tot ei au pus și antigel (3 litri, 81 lei), apă distilată (3 litri, 6 lei) si silicon (24 lei). Toate operațiunile și piesele m-au costat 1290,73 lei. Nu știu dacă e mult sau puțin, e primul meu contact cu servisarea Dusterului. Urmează ITP joi (îl făceam azi dacă mă mișcam mai repede, dar nu e urgență).
  12. Salut Forum Duster, La sfârșitul lui octombrie 2018 am cumpărat un Duster facelift, 1.5 dci 110 cp, 4x4, fabricație decembrie 2014, prima înmatriculare ianuarie 2015. Mașina avea în bord 52 200 de kilometri, certificați în anexa de la firma de leasing la terminarea acestuia (ianuarie 2018, undeva la 48 de mii de kilometri). Țara de origine România, prețul 11 000 euro. Cumpărat de la Auto Geist Galați, totul foarte ok, toate actele în regulă pentru înmatriculare. Așa arăta mașina când am ajuns cu ea acasă (numărul e de leasing, evident nu mai e valabil astăzi): Avea o mică crăpătură pe bara spate, în dreptul portbagajului, și mici zgârieturi tot pe bara spate, dar nimic special. De revopsiri nu știu. Ajuns acasă am făcut revizia ulei + filtre (kit primit gratis de la vânzător, asta era "oferta lunii"; în cazul meu, din cine știe ce motiv, nu am avut și filtru de aer). Noiembrie - schimbat cauciucuri de iarnă, Tigar SUV Winter 215/65 R16. Set de 4, noi, 1200 lei. Cauciucurile cu care a venit mașina erau probabil originale, Continental, DOT 2014, mixte, uzate peste 50%. La ușa dreapta față am sesizat un zdrăngănit când o închideam; am fost la tinichigiu, problema era siliconul/spuma din interiorul ușii, care pocnise, probabil de la stat în soare (potrivit tinichigiului). Tabla nu mai era lipită etanș de suportul din interior. S-a rezolvat cu silicon. La începutul lui decembrie am atins carenajul dreapta spate în parcare și a pocnit; l-am înlocuit cu unul aftermarket, dar din plastic parcă mai de bună calitate decât cele originale. Carenaj 57 de lei + manoperă. Alte operațiuni minore - înlocuit ambele ștergătoare, probabil voi pune unul mai lung pe dreapta (deocamdată e de 45 cm, ar merge un 50 ca să șteargă tot parbrizul; urmează să văd dacă se potrivește). Pe viitor, probabil ar fi foarte bune niște apărători de noroi; la orice groapă/baltă toată apa și noroiul îmi vin pe parbriz. Ca experiență de condus, am observat următoarele: - șuierat ușor turbină în trepte mici de viteză, insesizabil dinăuntru dar sesizabil din afară; am observat același lucru și la mașini noi, performanțele mașinii nu sunt afectate (comparativ cu alt Duster, 2016, pe care l-am condus de mai multe ori). - sirenaj cutie de viteză, care, la fel, văd că e un simptom des întâlnit. Personal nu mă deranjează. - stabilitate ok pe curbe, destul de agilă până în 120 - 130, probabil poate și mai mult. - sistem 4x4 testat pe zăpadă întărită, gheață și polei, fără probleme. Consum 6,4 mediu momentan în bord, condus 40% în Galați, 60% în afară. Consum exclusiv extraurban undeva la 5,6 mers normal (până în 110 în afară, până în 80 localitate), posibil și mai puțin la mers cu 90 maxim în afară și mod eco activat. Până în momentul actual am făcut cu ea aproape 4000 de kilometri, fără probleme de vreun fel, deci mă declar mulțumit. Urmează ITP în următoarele trei săptămâni. Drumuri bune tuturor!
×
×
  • Creează nouă...