Sari la conținut

Sa1fire

Members
  • Număr conținut

    83
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    5

Sa1fire a câștigat ziua ultima dată pe 13 August

Sa1fire a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

26 Excelent

Despre Sa1fire

  • Rang
    Dusterist

Informații profil

  • Oraș:
    Bcurești
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.0 TCe GPL

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

  1. @Ds19 mulțumesc de informație! Deși pare că este o anormalitate eu, sincer, mă bucur pentru autonomia mai mare. Voi monitoriza in continuare aspectul asta (miros mercaptan, să nu depaseasca 40 l sau altceva iesit din comun) - voi merge la service doar daca apar ”alte” anomalii la alimentare. Mulțumesc, încă o dată, tuturor! Chiar ajută astfel de informații
  2. De cand am alimentat 39 litri, am mers deja 155 km si inca sunt aprinse toate ledurile verzi de la indicatorul nivelelui de GPL, deci e clar ca nu mi-au bagat de la statie mai putin decat indica pompa. Daca nu as lua in calcul problema de siguranta in exploatare, ar fi ok sa am o autonomie mai mare pe GPL. La Logan intrau 42 l, iar acum 39 l, iar daca punem in calcul si faptul ca Duster cu motorizare TCE ECO-G 100 consuma mai putin GPL/100km, decat vechiul Logan 1.6 MPI cu instalatie GPL, inseamna ca am autonomie mai mare la un plin cu Duster comparativ cu Logan (+ consum mai mic ).
  3. Am si un Logan 1.6 MPI cu instalatie GPL Landi Renzo din fabrică. In 14 ani am schimbat la instalatia GPL, filtrele (cam la un an), butelia la 10 ani (obligatie legala), garnituri la vaporizator (o data) si senzor de presiune (o data). În afara de prima revizie la GPL pe care am facut-o la Dacia si mi-au luat cat nu face, celelalte le-am facut la alte firme in afara retelei Dacia. Deci sigur se poate merge si la firme in afara retelei, dar nu toate acestea lucreaza la Landi Renzo, insa sunt si din acestea. Acum, insa, pentru problema de care spuneam mai sus (doar daca este intradevar o p
  4. Probleme ALIMENTARE CU GPL As fi curios daca intre cei care detin Duster cu motorizare TCE ECO-G 100 au intalnit urmatoarea problema: Am alimentat de doua ori cu GPL de la aceeasi statie (TSV). Stiu ca in rezervor intra intre 32 si 34 l GPL. La prima alimentare, cand am vazut ca a depasit 36 litri i-am spus sa opreasca pompa, apoi la a doua alimentare am zis sa vad daca se opreste si cand am vazut ca au intrat deja 39 litri, i-am spus sa opreasca. Intre cele 2 alimentari am mai facut ”un plin” la alta statie (tot TSV) si alimentarea s-a oprit automat la 33,2 litri. Pana
  5. @Alexd10 Salut Am intrebat si la dealer de cand au montat navigatia (ulterior livrarii; la 2 saptamani) si au spus ca ma suna. Normal ca nu au sunat .... am sunat eu dar au spus ca nu au gasit inca asa ceva si asteapta raspus de la Dacia. Si a treia oara la fel ... asa ca momentan ”am uitat” de aceasta problema. Singura chestie ce am gasit este asta: Si eu sustin intrebarea ta: daca are cineva ceva manual/documentatie cu aceasta navigatie? Ar mai fi ceva: Pentru accesare setari fabrica parola este 3368.
  6. Saptamana aceasta: plin GPL 33,4 litri - am parcurs 411 km, trasee Bucuresti/Ilfov (trasee cunoscute, la care pot anticipa f. bine traficul), permanent cu 3 persoane in masina, in intervale orare cu trafic intens (dimneata/dupa amiaza), fara AC, cu Stop/Start si m-am ”fortat” sa merg cu Eco activ in zonele in care se mergea bara la bara (dar nu numai) - deci vorbesc de ”mers la consum”. Asta ar insemna 8,12 litri/100 km (pe ”bord” arata chiar 8,1). Asta se traduce in 25,82 lei/100 km. Benzina costa in medie 5,8 lei/litru. 25,82 : 5,8 = 4,45 l ”benzina” /100 km - nu stiu daca un Tico re
  7. Ieri am comandat cauciucurile, azi le-am primit. Rapizi baietii, nu am ce spune. Am primit exact ce am comandat fara nici o problema (destul de greu este sa gasesti magazine de incredere cu preturi corecte). La pretul de achizitie achit in plus 60 lei pentru livrare (cam asa este peste tot, in sensul ca platesti intre 50 pana la 80 lei livrarea). Am cautat destul de atent un magazin bun/de incredere (a luat ceva timp) pentru ca sunt multi comercianti la care una platesti si alta primesti (ma refer in special la DOT) sau cer sa platesti doar cu cardul, anticipat, fara sa ai cer
  8. Pentru mine a fost mult mai usor sa aleg dupa ce am stiut alte cateva pareri. Am eliminat anvelopele cele mai ieftine si cele mai scumpe din lista scurta. De Pirelli se vaita si Hamilton si Verstappen, iar Dunlop, de la magazin, tocmai ce au spus ca sa terminat lotul de 2021 si au doar ... 2019 la reducere, dar nu sunt interesat de asa ceva. Nu doar din motivele enumerate mai sus am comandat in final : BRIDGESTONE BLIZZAK LM005 215 / 65R16 98H. Am ales aceste anvelope pentru ca au clasa A la franare, asa cum a mentionat si @PufarinaUcigasa (mulțumusc!). Multumesc @Maksi @andrei_spentru ra
  9. Salut Pentru sezonul rece am decis ca voi lua jante de 16 (ceea ce am si facut; am luat exact aceleasi jante de aliaj cu care a venit masina ”din fabrica”, model CYCLADE ) pe care le voi echipa cu cauciucuri pentru iarnă. Am ales jante de 16 pentru că asta inseamna ca ”balonul” va fi mai mare si consider ca este mai ok pt. aderenta + amortizare mai buna la denivelari. În privinta cauciucurilor prefer aderenta sporita, in sezonul rece, comparativ cu cele all season. De asemenea am in plan sa achizitionez lanturi antiderapante pe care le voi ”plimba” cu mine, in masina, tot sezonul rece (a
  10. Prima problema, la 3 luni de la achizitie (Duster 1.0 GPL) Acum 2 zile a plouat torential in timpul unei deplasări extraurbane. In locasul, din dreapta portbagajului, destinat pentru kit pana, am gasit ceva umezeala. Am pus acolo si o minitrusa cu ceva scule. Imediat dupa ploaie a trebuit sa umblu la acea trusa si avea eticheta, de pe cutie, udă. Am pipait cu mana in interiorul locasului si se simtea ceva umezeala ; nu ”baltea” apa dar se simtea umed. Am incercat sa imi dau seama de unde vine problema dar inca nu am reusit. Banuiala mea ar fi ca a intrat pe la busonul de alimentare
  11. Scuze, eu din ce ai spus „Daca exista aplicata folie anti pietre, pe aripi, se pot monta/lipi etans bandourile?”, am inteles ca te referi si la asta. Bandouri (si protecții aripi) am gasit pe olx (cele mai convenabile ca pret - vanzatori din zona jud. Arges) iar acestea se monteaza prin lipire. Protectiile pt aripi se fixeaza atat prin lipire cat si se fixeaza in gaurile preexistente în zona aripilor. Tu intrebi daca se pot lipi peste folie antipietre? Asta nu iti pot spune, dar cred ca merge.
  12. Exista folie de protectie pentru caroserie (transparentă) iar preturile sunt intre 300 RON și 150 E/mp. Se pot monta doar pe elementele de caroserie pe care le doresti protejate sau pe toată mașina. Scrie „folie de protectie caroserie” si dă o căutare pe net - sigur găsești informatii
  13. Sa1fire

    Functia ECO

    Asa este, clima automata este mai ”consumatoare” decat cea ”manuala”, însă cum spuneam, indiferent de sistemul de climatizare, dacă luam în calcul fie și doar faptul că traseul dureaza mai mult, acest lucru face ca diferenta de consum intre cele 2 moduri sa fie extrem de mică sau chiar anulată (cel puțin în oraș, pentru ca ”afară” nu văd de unde ar veni economia - vei lăsa/seta AC/clima sa functioneze atat timp cat să obții exact confortul termic dorit - se va micsora viteza ventilatorului sau intervalele de timp de functionare a compresorului daca eu ”vreau”/setez sa am o anumta temperatura i
  14. Sa1fire

    Functia ECO

    @SYL40 De acord cu remarca ta, însă încerc să gândesc logic: dacă am climă, aceasta va pastra temperatura setată în interiorul mașinii cu consum mai mic de combustibil cu Eco activ, decat cu Eco inactiv? Păi dacă acest lucru este posibil, de ce, inginerii, nu au oprimizat ”din start” ca instalatia de climatizare să functioneze doar ”economic” fara a fi nevoie de activarea unei funcții ”speciale”? Să nu mă întelegi greșit, nu te contrazic, mai ales că nu sunt vreun mare specialist, dar vreau să subliniez că, dacă e să luam graficul de functionare al AC/clima cu Eco activ si comparam c
  15. Sa1fire

    Functia ECO

    @Ylk referitor la Functia ECO Din ce am reușit să experimentez in aproape 3 luni de cand am masina: - Mașina devine mai lentă - răspunde foarte greu la accelerări - pentru un șofer care cunoaște traseele din oraș este inutilă, ba chiar îl încurcă. De exemplu, fiindcă mașina răspunde lent la accelerări, în intersecții s-ar putea să nu reușești să ții ritmul traficului și să prinzi încă un timp de așteptare, în plus, la semafoare, iar asta înseamna timp pierdut, consum mai mare și poate chiar ceva ”apostrofări” din partea colegilor de trafic); - chiar si atunci cand te afli
×
×
  • Creează nouă...