Sari la conținut

tynn23

Members
  • Număr conținut

    31
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    1

tynn23 a câștigat ziua ultima dată pe 5 Ianuarie

tynn23 a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

16 Bun

Despre tynn23

  • Rang
    Dusterist

Informații profil

  • Oraș:
    Constanta
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.5 4x4 110cp
  • An fabricație:
    2015

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

  1. Orice este posibil... Poate a rulat afara, pe autostrada si acolo poti face lejer si 100k km pe an... dar cat are acum? 34k km sau 340k km?
  2. Rezervorul de motorina este mai spre centrul masinii, aproximativ intre puntea si bancheta din spate. E clar ca se poate inlocui plasticul acela decupat, dar eu cred ca toata bara trebuie si nu vad de ce sa suporti tu cheltuielile...
  3. Decuparea aceea in bara s-ar face poate doar pentru montarea unui carlig de remorcare, dar e mare si urata... de ce nu i-ai luat pe ei la intrebari? Pompa de adblue este in acel rezervor negru, din spatele barii, care este vizibil in prima poza. Dar in niciun caz nu trebuie decupata bara sa ai acces la el... Iar filtrul de particule este in fata, sub masina, langa motor. Se poate vedea doar pe dedesubt.
  4. @Radu92Multumesc pentru poza! M-am convins acum ca nu s-a umblat la cablaj inainte, era cel original, identic ca la tine. Insa, dupa cum a remarcat tOrquemada, la injectorul 3, firele la tine vin cum trebuie, peste cablaj. La mine au fost dedesubt si s-au frecat de capacul chiulasei. Insa daca izolau toate ramificatiile spre injectoare, nu numai la cil.1, cred ca nu ar fi aparut probleme. Cablajul nu era inca sectionat, insa fiind dezizolat, probabil impreuna cu ceva umezeala, a dat ceva anomalii. Sper sa fi fost de acolo. Astazi mi-am facut timp si am blindat cablajul cu inca un rand de
  5. @PufarinaUcigasaAr fi bine daca chiar a umblat cineva la masina si a refacut izolatia cu banda izolatoare ordinara, dar ma indoiesc... Asta putem vedea doar daca vor fi alti colegi curiosi/ ingrijorati de aceasta problema si vor desface si ei capacul de motor, punand poze cu cablajul injectoarelor. @t0rquemadaE clar ca o sa incerc sa fac o izolatie cat mai profi, ca doar o fac pentru mine si m-a pus rau pe jar problema asta... Una peste alta, sper ca asta sa fi fost singura cauza a problemei, insa o sa desfac tot izolerul de pe cablajul principal, sa ma asigur ca nu mai sunt si alte
  6. Bun... revin cu noutati.: dupa cum mi-am pus in cap, astazi am avut ceva timp liber si am dat jos capacul de protectie superior de la motor, cu scopul sa verific rezistentele la injectoare, daca se pupa cu cele din materiale oferite cu bunavointa de catre Gil26, caruia ii multumesc inca o data! Nici nu-l dau bine jos, ca deja vad ceva suspect: firele care vin din cablajul principal catre injectorul mr.3 erau pozitionate execrabil, fara a fi izolate si frecau direct de capacul de chiulasa... Si nu mare mi-a fost mirarea sa vad cablul verde ca are izolatia roasa pana la conductorul multifilar de
  7. Sigur ca o sa scriu toate noutatile cu aceasta problema, fiindca ma intriga maxim acest incident si chiar vreau sa aflu de unde este problema
  8. La multi ani, Radu! Am citi toate posturile din acest topic si chiar ma intrebam daca nu ai patit si tu ca si mine, dat fiind ca am aceeasi masina ca a ta, fabricata cu 2-3 luni mai tarziu. Si am luat-o si cu apoape acelasi kilometraj cum ai luat-o si tu, 47.500 km! Si, Evrika: aceeasi experienta neplacuta, exact ca cea descrisa de tine, am avut si eu saptamana trecuta, la 110 km/h pe autostrada. Am fost si eu la un test imediat la reprezentanta Dacia din Constanta si mi-au zis ca ar fi defecte injectoarele 1 si 3, insa sigur nu asta este cauza... Am repornit ieri masina, dupa 6 zile de
  9. Verificarea uzurii injectoarelor este un test specific, bineinteles. Si, dupa cum ti-am spus, se face un test de debit pe returul injectoarelor. Daca mergi la un service de injectoare ( care cu siguranta exista si in Baia Mare), stiu cei de acolo ce au de facut, daca le spui ca ai consum mare
  10. La km acestia e foarte posibil sa fie niste uzuri in sistemul de alimentare, depinzand foarte mult de motorina cu care a functionat masina si regimul de exploatare. Poate sa inceapa sa apara si span fin (pulbere metalica) in instalatie, care se poate verifica prin analiza motorinei din filtru, dupa cateva mii de km de la inlocuirea sa. Dar primul pas pentru consumul marit ar fi testul de debit pe returul injectoarelor. Avand masina din 2010, cred ca ai sistem de injectie Delphi si se pot reconditiona cu siguranta daca sunt uzate. Preturi poti cauta pe net la cei care fac asa ceva
  11. Nu cred ca o sa te ajute prea mult testerul, daca este uzura mecanica la injectoare si nu ai martori aprinsi in bord. Mai bun este un test de debit pe returul injectoarelor, acolo se va vedea cel mai bine starea lor. Nu ne-ai spus in schimb cati km are masina... Injectoarele CR cam 150 - 200k km au durata de viata
  12. Cine stie de unde sare iepurele...? Ma uitam mai devreme pe daciaforum.co.uk si am vazut cu deznadejde ca sunt vreo 5 topicuri deschise pe aceasta problema, unul din ele fiind acesta: https://www.daciaforum.co.uk/threads/electric-fault-and-esp-lights-come-and-go.35074/. Multi proprietari de PH2 cu o problema identica cu a mea, masina brusc zvacneste in timpul deplasarii pe autostrada, concomitent cu aprinderea martorilor ESP + alte defecte electrice si functionarea defectuoasa a motorului. Si, din pacate, toti sunt disperati fiindca cei din service ridica din umeri si problema reapare in mod
  13. Mutumesc pentru raspunsuri torquemada si gil26! Este clar ca cel care a facut diagnoza a facut-o la modul superficial, iar verdictul cu cele 2 injectoare defecte este pe masura. O sa o iau intai eu la mici verificari, sa dau cu spray de contact la toate mufele componentelor sistemului de injectie , sa verific rezistenta interna a injectoarelor daca corespunde cu valorile de referinta din tabelul postat de gil26, o sa fac si un test de baterie la un service de acumulatori si vad ce iese in prima faza. La Dacia nu mai merg deocamdata, fiindca abordarea lor nu a fost deloc profi...
  14. O parte din mister s-a elucidat, rasfoind forumul si dand de acest topic: Vad ca din pacate sunt multi care au intampinat aceeasi problema cu martorii respectivi aprinsi si mersul neregulat al motorului, tot la drum lung, la regim constant, cum am patit si eu. Multi au schimbat inutil pompa de inalta, regulator presiune, injectoare, fara sa aiba rezultat... Deci m-am linistit oarecum si sunt aproape sigur acum ca nu sunt de vina injectoarele sau alte componente ale instalatiei de injectie, ci poate un contact imperfect. Am citit un post interesant, ca cineva ar fi scapat de pro
  15. Kilometrii masinii sunt reali si au fost confirmati si de istoricul reviziilor din baza de date Dacia, cand a fost bagata pe tester, deci crede-ma ca nu sunt basme... Masina a avut garantie extinsa de 5 ani si toate interventiile au fost facute doar la reprezentanta. Si, mai mult de atat, e luata de la un prieten (care nu e samsar), fiind masina tatalui sau, care traieste in Belgia. Nu mai zic ca masina arata impecabil atat interior, cat si exterior, altfel nu as fi luat-o... Iar ca pret a fost cu 1000-1500 de euro sub pretul pietei. Dar asta nu mai conteaza, singura problema care o vad
×
×
  • Creează nouă...