Sari la conținut

jad

Members
  • Număr conținut

    46
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    5

jad a câștigat ziua ultima dată pe 20 Decembrie 2018

jad a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

24 Excelent

Despre jad

  • Rang
    Dusterist

Informații profil

  • Oraș:
    Bacau
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.5 Blue dCi 115 4WD
  • An fabricație:
    2018

Vizitatori Recenți Profil

284 citiri profil
  1. Ma refeream la faptul ca sunt lacomi, considera ca toata lumea este la mana lor, nu au concurenta reala, multi prieteni prefera sa marga la un alt dealer in Focsani (~90km), decat sa apeleze la ei - aici avand in vedere atat calitatea cat si costul serviciilor. Am folosit termenul cu intentie, mi s-a parut potrivit, data viitoare voi adauga si ghilimelele! ?
  2. La care se adauga adezivul respectiv, Pe persoana juridica (io) se deduc TVA si intra pe cheltuieli dar in cazul persoanelor fizice e cam expansiv...
  3. Protectiile aripi si portiere au fot montate in reprezentata Dedeman din Bacau, manopeta pentru montaj a fost 346 lei (TVA inclus) si pentru lipit s-a folosit un smak "kit monopac liprire parbriz" 177 lei (TVA inclus)
  4. La mine nu a mai aparut. Am trecut de 5500 km, 1/2 exterior, 1/2 oras, nu am completat cu uree. Sper ca asta sa fi fost tot, doar o marunta resoftare in cazul meu, la altii s-a lasat cu injectoare si pompe schimbate.
  5. Am luat masina, de data asta s-a schimbat tonul, a fost suficient de amabil sa imi spuna si ce eroare era in spatele mesajului din bord: "Consum redus de uree" sau "Consum insuficient de uree". Cand s-au apucat ei de treaba eroarea disparuse de pe bord, mi-au spus ca au gasit-o in computerul de adblue. La aparitia erorii asteia sunt obligati sa verifice tot sistemul de injectie cu uree, in cazul meu a durat mai putin deoarece nu au fost gasite defecte in urma verificarii. Celelalte doua masini (un Duster si un Logan) inca sunt in service, una cu injectorul de uree si cealalta cu alta componenta defecta sau care nu era in parametri, practic nu au cu ce sa le verifice, computerul le spune ca aia e piesa, ei dau comanda si dupa ce o inlocuiesc ori merge ori dau de alta belea si se reia procedura... Cam asta fuse odiseea mea cu eroarea vietii. Sfat pentru cei la care apare eroarea: nu omorati motoarele cu turatii mari, nu este filtrul DPF, aia este cu totul alta eroare si se aprind alte semnalizari in bord.
  6. A aparut si la mine minunatul mesaj cu sistemul antipoluare (1.5 Blue DCI) Distractia e alta: am plecat aseara in jurul orei 20.00 din Bacau catre Otopeni si blestematia a aparut la drumul de intoarcere dupa ~500 km de drum intins (aproximativ 2500km total), am mers cu 100~110 km/h, turatie peste 2500. Mai am 600km pana se blocheaza motorul (tot anunt in bord) Dupa ce am ajuns in Bacau, am mers la service si acolo nenea de la receptie foarte senin: mai are doua si nu stie ce sa le faca !!! Io, biat finutz, ma apuc sa ii spun cum circul cu masina si in ce conditii a aparut mesajul, in secunda cand am mentionat update de soft - a luat foc, ca e satul de astia care stau pe forum si ca ne batem joc de masini, suntem soferi de cacao, etc. etc, Am lasat masina la service, am primit asigurarea ca vor fi rezolvate prioritar aceste probleme deoarece sunt garantii, dar fara sa mentioneze vreun termen Din cate am citit pe aici se rezolva cam in doua zile (sper)
  7. jad

    Dusty 4*4, 1,5dci

    Dusterul ala de drive test avea motorul deja cald, chiar daca a stat o ora si pe bord apare semnul albastru de motor rece, dispare in cateva minute deoarece apa si uleiul incep sa circule prin sistem. Al tau duster dupa o noapte de stat este RECE.
  8. Tempereaza "talpa grea", eu a gasit aceasta optiune foarte utila in perioada de rodaj. In conditii de trafic aglomerat am observat o diferenta de ~1,5 l/100km intre ECO activ si inactiv. Este foarte subiectiv acest lucru, am mers ~250km cu ECO dezactivat dar s-a suprapus peste perioada de ger si aglomeratie mai mare in trafic. Ca sa avem o imagine cat mai corecta asupra impactului acestei functii, ar trebui sa efectuam testul in conditii cat de cat similare. Trebuie avut grija la plecatul de pe loc, atunci cand vrei sa te "infingi" in trafic, cu ECO activat are tendinta de a da in nas...
  9. Pct. 13. Capac grila inferioara fata HEKO PL ( pentru limitarea racirii excesive cand e frig afara ) Ai incercat sa vezi daca se se potriveste si la Dusterul 2018? Ochiometric sunt la fel, pe site la poloneji nu am gasit detalii.
  10. Felicitari pentru alegere! Sa ai numai drumuri bune si sa te bucuri de ea!
  11. jad

    Blue Dci 4x4 Beige Dune

    Nu e o diferenta "WOW", eu o sesizez cel mai bine in frana de motor sau daca las sa ruleze "pe liber". Cum spuneam, m-a surprins faptul ca am putut observa diferenta. Am ramas dator la un coleg cu consumul la sfarsitul saptamanii, ultima resetare a fost luni pe la ora 14 dupa un drum de Onesti, de atunci exclusiv oras. Daca e sa ne luam dupa etichete, 71~72db vs 69db, diferenta este foarte mica Softul asta de forum e caraghios tare, concateneaza comentariile consecutive cum vrea el...?
  12. jad

    Blue Dci 4x4 Beige Dune

    Nu am alarma deocamdata, urmeaza
×
×
  • Creează nouă...