Sari la conținut

teriaksun

Members
  • Număr conținut

    40
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    2

teriaksun a câștigat ziua ultima dată pe 24 Decembrie 2017

teriaksun a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

28 Excelent

Despre teriaksun

  • Rang
    Membru
  • Dată Naștere 1 Ianuarie

Informații profil

  • Gen:
    Nu spun
  • Oraș:
    Iasi
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.2 TCe 4x4 125cp
  • An fabricație:
    2016

Vizitatori Recenți Profil

244 citiri profil
  1. Duster 1.2 Tce 4X4

    @afaco exact de asta nu mi'am luat scaune din piele pe a mea. si ma bucur @MBM la fiecare update "major" pe care l'am postat aici am zis si de motor. Rezumatul este ca sunt foarte multumit de alegerea facuta. Trag destul de tare de motor, rar schimb sub 4000 turatii. Nu imi mananca ulei ( ~1mm pe joja la 12000km nu il consider consum pe bune ). Consumul de benzina e pe masura greutatii piciorului meu (o medie de 13-14, fugarita 99% din timp pe un drum de 10 km intre casa si birou. Pe zapada am vazut si mai mult de 15 media la un plin). Motorul e silentios, vioi, trage mai mult decat decent - sunt foarte multumit. Il recomand oricui nu ii pasa de consum
  2. Duster 1.2 Tce 4X4

    parerea mea este ca pielea de pe scaune este supusa unui stres mai mare, in special prin faptul ca sta pe o suprafata maleabila ( buretele in sine ). Pielea de pe volan sta fixa, dar nu bag mana in foc ca nu ar ajunge la fel . Ar trebui un coleg care are volan de piele de mult timp sa iti dea un sfat, eu la 13.000 km nu pot sa imi dau cu parerea prea sigur.
  3. Duster 1.2 Tce 4X4

    Clasic adica din cauciuc? Eu zic ca da. Poate chiar mai bine. Volanul din piele venit din fabrica sigur rezista mai bine si decat ce am montat pe masina acum, pielea de pe cel original fiind mai "plasticoasa"
  4. Mod functionare 4x4 Duster

    80 km/h. la 81 se dezactiveaza
  5. Duster 1.2 Tce 4X4

    Si'am montat volanul nou pe masina Diferenta foarte mare de aderenta/ergonomie/calitate a pielii, nu regret decizia facuta
  6. Duster 1.2 Tce 4X4

    @abc motivul principal este usurinta de schimbare a anvelopelor de sezon. motivul secundar sta in potentialele borduri si sare ( nu stiu daca cele din aliaj se strica mai repede la sare decat cele din tabla ). la mana a3a e vorba si de cum arata masina ( winter mode - summer mode -piticii mei mode ) :)) @mihaib27 multumesc ! Inainte de grilele oem negre am avut cromate standard , peste care am pus folie neagra, dar nu a tinut mai mult de un sezon. Astea de acu au fost 800 lei setul de 4 bucati - dar pt mine deja si'au scos banii - se poate oricum sa gasesti mai ieftin, eu am comandat (la propriu) de la primul service in care am aterizat
  7. Duster 1.2 Tce 4X4

    O completare la update'ul de ieri , impreuna cu poze Inainte de schimbarea de sezon am avut grija sa'mi cumpar un set de jante din tabla, ca sa nu mai trec jantele de aliaj prin inca un sezon "sarat". Impreuna cu ele am luat inca un set de senzori de presiune + un set de capace centrale pe care le'am vopsit in negru mat ( sa se asoreze cu protectiile de aripi si tema generala a masinii, de altfel). Am schimbat paravanturile originale dacia pentru ca la spalatorie imi intra apa printre fiecare paravant/geam. Am luat de la Heko, sunt ceva mai suple si nu mai am problema cu apa in masina la spalatorie. Tot de la ei am cumparat si o masca pentru grila inferioara, care reduce timpii de incalzire a motorului cand e frig afara. nici n'arata rau. (Gaurile de prindere nu erau simetrice, asa ca la un moment dat am mai dat 2 gauri in masca ca sa fie 100% simetrica ) Inchei postarea cu cateva poze din ultimele luni
  8. Duster 1.2 Tce 4X4

    eleron ma gandeam sa'mi pun, leduri am peste tot in afara de faza scurta , semnalizari si proiectoare de ceata. Stickere am vreo 4 cu logo'ul firmei mele, dar urmeaza la vara o foliere mai speciala. in privinta volanului, ai mai mult spatiu pentru mana ( am ingustat spita aia cu un scop) si ai mai mult spatiu pentru genunchi. desi volanul se poate ridica, nu imi place pozitia lui. as fi putut sa'l comand plat sus si rotund jos ca sa obtin acelasi rezultat LE: de asemenea... e doar plat jos, inelul nu are nici un unghi drept
  9. Duster 1.2 Tce 4X4

    Salutari A trecut ceva timp de cand n'am mai aterizat pe aici, dar a venit momentul sa revin cu un update Masina a facut 1 an pe data de 25 noiembrie(~13.000km), nu am avut ce sa'i reprosez la revizie. Nivelul uleiului a scazut cu maxim 1mm pe joja de cand am luat masina, in conditiile in care foarte rar schimb sub 3500 rpm. Foarte multumit sunt la acest capitol. Am avut ceva problema cu infiltrarea apei in masina ( am citit pe forum ca e o problema generala la caroseria de duster ph1/ph2). La reprezentanta mi'au "completat" portierele din spate cu mastic, desi eu am gasit apa in fata si in spate ( partea stanga). Locul de parcare pe care las masina seara este inclinat pe diagonala. Adica masina statea inclinata pe dreapta si spre fata. Dupa ce am fost in service si meseriasul mi'a recomandat sa gasesc alt loc de parcare ( imposibili ) am inceput sa o parchez invers, astfel incat sa stea inclinata spre spate si pe stanga. Pana acum nu am mai avut probleme, dar nici nu a mai plouat cine stie ce. Pana una alta am comandat si eu inca 2 role de mastic de pe daciashop, in speranta ca o sa pun si la capacul interior de la portbagaj si eventual sa mai completez pe la portiere. Urmeaza. Volanul de pe dusterul nou nu s'a mai materializat( nici o surpriza aici), omul de la reprezentanta care a promis ca ma ajuta nu m'a mai ajutat, a inceput sa zica ca nu se pupa parametrii pentru airbag si nu mai stiu eu ce. Desi am vazut la alti posesori ca si'au montat volanul nou, am abandonat ideea de retrofit pentru a nu pierde garantia( neavand un ajutor oficial ). Dar distractia nu s'a terminat aici. Eu tot am vrut un volan mai decent decat cel standard, asa ca am apelat la un meserias care se ocupa de modificat volane pt Mercedes, BMW, Audi , etc. I'am trimis o lista de instructiuni ( de genul "vreau spita de jos sa fie mai ingusta, imbracata in piele") si am mers pe incredere. Rezultatul este peste asteptari, desi am vazut ce munca a depus omul la alte volane. Drept urmare am cumparat de pe olx un volan din cauciuc cu comenzi pe el si i l'am trimis meseriasului. Azi a finalizat modificarile, maine ajunge la mine. Dupa Craciun il montez - ca sa termin distractia cu volanul o data pentru totdeauna. Nu caut sa'i fac omului reclama , dar daca va intereseaza detalii imi puteti scrie oriunde ( pret, contact ) Aici aveti link catre albumul cu toate pozele. Mai jos atasez direct cateva poze cu noul volan inainte/dupa spita ingustata ( imbracata in piele la finalizare, la fel si spatele volanului ) detaliu ( spita de jos) forme ergonomice si volan mai gros inca o poza cu produsul final
  10. Duster 1.2 Tce 4X4

    Salutari, Dupa ~5 saptamani mi'au ajuns grilele OEM negre. E curios ca au ajuns asa de greu, avand in vedere ca sunt fabricate in Romania - dar mai bine mai tarziu decat niciodata. In poza atasata sunt codurile pentru fiecare bucata de grila (pe negru, evident ). Saptamana asta duc masina la reprezentanta pentru montat noul model de volan , cel in 4 spite si comanda claxon pe airbag. Keep in touch
  11. Duster 1.2 Tce 4X4

    Puterea maxima tine pana peste 5000rpm. Ma mir ca ma intrebi asta, avand in vedere ca ai acelasi motor pe masina. In fond se rezuma la stilul de condus al fiecarui om ( unii pe consum, altii contra cronometru). La mine... masina nu are timp sa respire in cele 30 min pe zi cat merg acasa-munca si munca-acasa. 15% nici macar nu e performanta. Mai sus nu se zice Oricum, asa consum doar pe zapada - suprafata pe care rup tractiunea pentru distractie. Si totusi ... avand in vedere cat de turat merg, faptul ca nu a scazut nivelul uleiului pe joja de cand am luat masina ma face sa am speranta ca am prins o serie buna
  12. Duster 1.2 Tce 4X4

    Exact dupa ce am postat update'ul am luat legatura cu randrew, m'a si ajutat cu seria de sasiu ( si cu ocazia asta tin sa'i multumesc inca o data ). Imediat cum fac rost de grilele negre promit ca postez si aici codul de pe fiecare piesa
  13. Duster 1.2 Tce 4X4

    In timp am inceput sa ma prind cam in ce conditii se cupleaza si puntea spate pe modul auto - si clar pot sa zic faptul ca incepe sezonul cald si nu am nevoie de mai mult de 4x2 pe asfalt uscat
  14. Duster 1.2 Tce 4X4

    Salutari, am revenit cu un update In momentul de fata masina are aproape 5000km : nu bate nimic, nu are greieri prin portiere, calitatea este mai buna decat ma asteptam.(stiu ca unii membri au avut probleme cu masinile lor inca de la inceput, deci mai mult decat o parere subiectiva nu pot sa zic) Uleiul nu a scazut vizibil pe joja - desi ma asteptam la un consum de ulei cat de mic , avand in vedere ca merg cat duce motorul ( schimbat vitezele la peste 4500rpm, la ordinea zilei). De asemenea si lichidul de racire si'a pastrat nivelul , alt motiv de bucurie. Consumul este in limitele a ceea ce mi'am imaginat, si anume : 12.5% pe auto, mers "normal" si 15% pe auto combinat cu 4wd lock, mers pe zapada. Sunt foarte multumit de motor, are putere mai mult decat decenta si ruleaza FIN ( nu vibreaza, este foarte silentios). La capitolul modificari nu am mai avut in ce directie sa ma extind, desi in momentul de fata astept sa ma cheme dealer'ul pentru montat volanul in 4 spite + claxon pe volan (de pe Daciile cu facelift nou). Am facut inca o mica investitie intr'un capac de portbagaj cu gaura pentru camera ( cum vine pe versiunile Black Touch, Connected by Orange, etc). In primul weekend cu soare o sa montez piesa pe masina, dat fiind faptul ca nu suport camera montata "marlaneste" , pe exterior. (Sigur exista pe unii membri care stiu la ce ma refer). De asemenea incerc sa fac rost de seria de sasiu de la un Duster Black touch , vreau neaparat grilele din fata pe negru ( folia pusa de mine la sfarsitul anului trecut a inceput sa isi arate slabiciunea - dupa un sezon rece, umed, cu sare si noroi cat incape) Daca as putea sa dau timpul inapoi la momentul in care am ales marca/modelul, tot Duster mi'as lua. Cu exact acelasi motor, exact aceleasi dotari. Sunt foarte multumit de masina, chiar ma gandesc sa mai iau inca una in firma - mai putin dotata, diesel, ca si cal de munca.
  15. Volan Logan 2 Ph2 Pe Duster Ph2

    Am vorbit cu un administrator de la reprezentanta (o persoana apropiata). Mi'a zis ca singura problema ar fi cu niste parametri de la airbag, dar m'a chemat la "testat" in Ianuarie, sa vedem ce se poate face De pret nu stiu nimic inca. Va tin la curent, evident
×