Sari la conținut

Stef13

Members
  • Număr conținut

    808
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    84

Stef13 a câștigat ziua ultima dată pe 20 Septembrie

Stef13 a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

524 Excelent

Despre Stef13

  • Rang
    Senior

Informații profil

  • Oraș:
    NT
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.5 4x4 110cp
  • An fabricație:
    2018

Vizitatori Recenți Profil

2.370 citiri profil
  1. O sa înțeleagă dacă observă lejii puși la faza lunga.
  2. La GPL e cu totul altceva, acolo curge scursiv.
  3. @sielgabe Mai tii cumva minte cum ai lasat comutatorul de lumini: pe Auto, pe pozitii sau pe lumini de intalnire (faza scurta)?
  4. Din ce am observat, luminile se sting automat doar daca, dupa ce se opreste motorul, se deschide portiera soferului sau se blocheaza usile. Daca se doreste ca luminile sa ramana mereu aprinse, atunci se rasuceste comutatorul de lumini dupa oprirea motorului si luminile vor sta aprinse pana se descarca bateria, chiar daca se deschid sau se blocheaza portierele. La fel, o perioada dupa oprirea motorului geamurile se pot deschide, insa, daca se deschide portiera, masina crede ca pleci si nu stie cat stai, asa ca motorasele geamurilor nu mai functioneaza decat daca se reporneste motorul. Intradevar, la alte marci, chiar daca dupa oprirea motorului se deschide portiera, geamurile mai pot fi manevrate o perioada limitata de timp. Insa IT-stilor nostri de la Continental le-a fost greu sa mai scrie un cod. In fine, mie mi se pare acceptabil si-asa, pana la urma sistemul e gandit sa protejeze bateria, dand prioritate pornirii motorului.
  5. Ne dai franturi de informatii. DIn prima postare se intelege ca problema se manifesta permanent. Ce inseamna alta pozitie decat Auto"? Se intampla cu motorul pornit sau oprit? Oricum, in cazul asta ii inteleg si pe ei. Daca problema nu se manifesta si nu apar erori la verificare, ce sa constate? Poate reusesti totusi sa-i convingi sa-ti schimbe blocul de lumini. Alta cauza nu cred sa fie.
  6. Ce idee le trebuie?! E ca si cum blocul de lumini ar fi ramas blocat pe Auto. Sa-l verifice, ca doar n-o sa cheme un popa.
  7. Nu stiu ce credeai ca doar in Romania găsești, dar atitudinea de care spui ca ai avut parte e mult sub standardele oricărei reprezentante din România. E umilitor cum s-au comportat. Sa inteleg ca de-acum ar trebui să urmărești nu doar prognoza meteo, ci si horoscopul, sa se alinieze astrele pentru ca cel de la service sa prindă o zi bună iar tu sa fii mai norocos. Pe de altă parte, prețul e normal. In Italia s-a ajuns la 230 euro pentru o revizie simplă la Duster, în reprezentanta. Iar daca te superi si iti faci singur revizia nu inseamna ca se rezolva si problemele apărute.
  8. Nu economisesti mare lucru cu uleiul tau. Manopera e cel putin la fel. Filtrele aer si polen ai putea sa le cumperi si sa le montezi foarte usor si singur (le mentionezi asta si n-au decat sa le verifice sa vada ca sunt curate), dar la ulei nu te zgarci.
  9. Nu stiu ce-i ala "cheder de dacia 1310", dar trebuie un cheder cu autoadeziv. Pe net am vazut ceva la 9 lei-11 lei ml. Nu stiu cat de bune or fi totusi, e o diferenta imensa fata de pretul chederului din link. Oricum, punand chederul, cu siguranta va intra mai putin praf in compartimentul motor si poate va impiedica si grila aia "fagure" sa mai zdrangane.
  10. Eu o vad altfel. Campania respectiva (care e cam peste tot, nu doar la rusi) a fost anuntata de acum trei luni si e vizibil de la o posta ca se bazeaza pe vanitatea unor consumatori de a avea ceva unic, ce poate fi cumparat doar acum, ceva destinat colectionarilor (de aici si "collector"). Totusi, daca partea cu "serie limitata" sa zicem ca e destul de clara (500 exemplare in fiecare tara), partea cu "editie speciala" e mai greu de inteles, pentru mine cel putin. Au luat un Prestige (se intampla sa am si eu, si altii) de culoare neagra (altii au vrut, eu nu) la care s-au adaugat presuri textile cu sigla Dacia (sunt rezistente, le port deja de un an), sistem media cu Android (n-am, ca e relativ recent introdus ca dotare pe anumite niveluri de echipare) cartela handsfree (avem cam toti), sistem avertizare unghi mort (am si inutilitatea asta), boxe Focal in portiere (le vad mereu pe raft la dealer dar n-am considerat ca merita sa le schimb pe cele din fabrica) si sistem multiview (se vede ca am si din-asta). Toate-s lucruri pe care le poate avea/adauga ca optionale/accesorii orice muritor de rand, oricand, fara sa se inghesuie exact acum, cand ne fac ei sa credem ca e marele si unicul moment. Adevarata si marea diferenta o fac dungulitele galbene de pe oglinzi si acele abtibilduri lipite de praguri. Ca "plus" fata de variantele de serie nelimitata s-au gandit ei sa puna si acel "urlet" Duster, scris cu litere galbene deasupra aripilor din spate (probabil pentru ca fudulia sa fie maxima ). Si ca sa limiteze si mai mult seria limitata, masinile sunt disponibile doar in versiunea 4x2, cu motorizarea 1,3 tce. As fi avut alta parere daca la tot ansamblul asta puneau un pret mai redus (n-ar fi dat insa bine fiindca e pentru colectionarul cunoscator, nu pentru amatorii de chilipiruri) sau daca aduceau ceva cu adevarat exclusivist, pe care sa-l poti avea doar cu ocazia asta: o tapiterie mai speciala, niste scaune mai speciale, o antena mai deosebita, jante unice, vopsea unica, etc. Dar nah, probabil stiu ei mai bine cum pot atrage lumea.
  11. Buna intrebarea, mai ales ca cele doua becuri din fiecare corp sunt identice, P21/5W cu doua filamente. Pare a fi o problema de legaturi electrice, nicicum de soft. Nu-mi dau seama insa daca e vorba de lipsa unor legaturi in soclu (care oricum pare capsulat, deci inaccesibil) sau efectiv de lipsa unui fir ce trebuie sa intre in soclu prin acel conector care, din cate vad, este limitat la maxim 4 fire. Poate ne lamureste cineva care stie mai bine despre ce e vorba.
  12. Stef13

    Garantie dacia

    Daca dna de la service ti-a garantat inseamna ca-i bine, ai deja doua garantii Imi place ca la noi toata lumea "garanteaza" din gura, in stanga si-n dreapta. Problema garantiei este mereu interpretabila, nu se poate raspunde intotdeauna doar cu da sau nu, mai degraba cu depinde.. Se poate analiza daca o anume interventie externa (din afara retelei autorizate de catre constructor) ar putea avea legatura cu o defectiune reclamata in garantie. In cazul tau nu vad sa apara riscuri daca schimbi spoilerul si parbrizul in alta parte.
  13. Eu folosesc Thule Dynamic M (fosta Dynamic 800), care are 34 cm. Surprinzator, e foarte incapatoare. Thule Box Motion 600 vad ca are inaltime de 42 cm, deci n-ar fi cea mai ingusta.. sau poate doar daca te-ai referit la gama Motion. Sistem de prindere prin curelusa e la mai multe tipuri de bare, inclusiv la WingBar Edge. Am inteles ulterior ca acea curelusa e din otel imbracat in cauciuc. Codul pentru setul de 4 cureluse este 1500052976. Costa intre 50 si 60 de euro. Se gasesc de cumparat inclusiv pe portbagajeauto.ro la 275 lei. In orice caz, par a fi foarte rezistente, nu cred ca vor da semne de imbatranire prea repede.
×
×
  • Creează nouă...