Sari la conținut

Stef13

Members
  • Număr conținut

    1.016
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    112

Stef13 a câștigat ziua ultima dată pe 7 Aprilie

Stef13 a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

720 Excelent

Despre Stef13

  • Rang
    Senior

Informații profil

  • Oraș:
    NT
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.5 4x4 110cp
  • An fabricație:
    2018

Vizitatori Recenți Profil

3.388 citiri profil
  1. Pe principiul ăsta am văzut idei și mai interesante.. Mașina era cu numere de Italia.
  2. La a mea scaunul încă rezista dar au trecut doar 6 luni și aproape 5000 km de când a fost schimbată armătura.
  3. Mașina are ESC, dar nu asta contează. Ai deconectat cumva bateria? Vezi https://forumduster.ro/topic/1619-problema-indicator-combustibil-duster-facelift/?do=findComment&comment=78556
  4. Țigănie rusească eventual, deoarece modelul Duster destinat Rusiei este asamblat în fabrica Renault de lângă Moscova. Ce se scurge acolo e cel mai probabil votcă. Chiar sunt curios dacă și Dusterul românesc are burete sub carenaj.
  5. Toate laudele de acolo au avut un preț din moment ce în film apare scris că "include promovare plătită". Consumul de carburant trebuie măsurat la pompă, plin cu plin, nu te lua după computerul de bord deoarece indică rău.
  6. Cum sa bag scândura când mașina se sprijinea pe cricul întins la maxim? În plus, nu știu cum e la alții dar la mine mașina nu a venit dotată cu nicio scândură. Doar cric avea.
  7. Normal ar fi ca cei de la Dacia sa imi dea un cric care sa poată fi utilizat. Ei probabil folosesc același tip de cric la toată gama de mașini, cel mai mic posibil.
  8. Inainte de a ne gândi câte roti de rezerva sa caram după noi, atrag atenția asupra unui detaliu de care m-am lovit ieri, când am observat ca roata din dreapta spate era aproape pe janta: culesesem de undeva un șurub autoforant. Fiind lângă acasă și având o vulcanizare în apropiere, am gândit ca e mai ușor sa scot roata defectă, sa o duc cu o alta mașina la reparat, după care sa o pun la loc. De scos a fost foarte ușor, dar când am vrut sa o repun, am constatat ca nu se putea deoarece cricul înălțat la maxim nu reușea sa ridice mașina suficient, mai trebuiau vreo 2 cm cel puțin. A trebuit sa de
  9. They say it's not a malfunction but a technologically noise. It's a comfort issue. Still you should give us some details about your car before all these questions, meaning not the colour of course, but MY, engine, transmission type, ecc.
  10. Let me guess: Diesel 4x4?! Althought, not necessarily.. In Romanian, this phenomenon is called "sirenaj". For short, it's about Duster's personality, comming from transmission engineering.
  11. Chiar dacă cineva mai exagerează sau greșește, cred ca un pic de empatie n-ar strica fiindcă e nasol ce i se întâmplă la mașina lui nouă și are nevoie de ajutor măcar sub forma de încurajări. Întradevăr, e clar un defect de fabricatie accidental se pare, fiindcă n-am mai auzit de situații asemănătoare. Trebuie mers cu mașina la service, identificată și eliminată cauza, apoi schimbata mocheta si făcut totul țiplă pe barba producătorului, fără nicio discuție.
  12. În manual scrie ca sistemul poate sa nu functioneze daca pierderea presiunii este brusca. La mine recent chiar s-a aprins martorul de avertizare în circa 50 m după ce am plecat cu mașina. Am verificat la prima benzinărie si aveam presiunea la toate rotile 2,2 cu excepția celei din dreapta spate unde era 1,9. Deci sistemul e bun uneori dar nu te poți baza pe el în totalitate.
  13. Da. Toate masinile Duster au din fabrică acest defect. Verifica eventual dacă nu ai greșit forumul.
  14. Cameră trebuie. Acum un an am câștigat proces cu Poliția în baza dovezilor filmate pe care le-am adus, altfel rămânea cuvântul agentului (depășire pe pod imaginară ..). Stație nu mai folosesc de vreo 3 ani fiindcă mă obosește trăncăneala "colegilor". Legat de Inutiliție, citeam recent pe Hotnews că s-a revenit la cutuma rapoartelor de (in)activitate, astfel că după o lungă perioadă au reapărut pe traseu veiozarii, fiindcă așa e cel mai simplu de făcut planul. Scuze pt off.. Consumul afișat e mai mic cu circa 1 litru decât cel real. La 1.5 dci 4x4 media e cam 6,2-6,5. Și la a mea, compu
×
×
  • Creează nouă...