Sari la conținut

Stef13

Members
  • Număr conținut

    615
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    61

Stef13 a câștigat ziua ultima dată pe 15 Noiembrie

Stef13 a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

393 Excelent

Despre Stef13

  • Rang
    Senior

Informații profil

  • Oraș:
    NT
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.5 4x4 110cp
  • An fabricație:
    2018

Vizitatori Recenți Profil

1.476 citiri profil
  1. Stef13

    Achizitie Noul Duster 2018

    Salut. Rotile standard sunt cele de 16, celelalte-s trecute ca optionale in certificatul de conformitate. Faptul ca apar implicit la echiparea Prestige e o chestiune ce tine de marketing. Diametrul total al rotii de 16 e la fel cu cel al rotii de 17, plus/minus maxim 3 mm). Latimile anvelopelor sunt identice (21.5 cm). Doar indicii de greutate difera putin (98 vs.96). Oricum, roata de rezerva e o varianta mai buna decat kit-ul de pana.
  2. Stef13

    Achizitie Noul Duster 2018

    Covorasele/presurile sunt accesorii. Se cumpara sau se ofera cadou de catre dealer, nu vin ca echipare standard.
  3. Stef13

    Jante Otel

    Cele din imagine sunt jante stilizate, au nevoie doar de capace mici (403157451R)
  4. Stef13

    Regenerare filtre particule Duster

    Nu poti fi sigur, functia stop&start se poate dezactiva din foarte multe cauze: https://forumduster.ro/topic/2633-dezactivare-sistem-ss-stop-and-start/?page=4&tab=comments#comment-67633
  5. Stef13

    Achizitie Noul Duster 2018

    In Italia, variantele 1.6 benzina cu GPL sunt doar 4x2, or inteleg ca domnu' doreste 4x4 Motorul 1.6 benzina este aspirat (fara turbina) si e lent in demaraje. Plus ca un consum de 8-10 litri benzina/100 km la 200 km/zi nu prea-i de ignorat. Motorul 1.3 turbo benzina inca n-a aparut, deci mai ramane 1.5 diesel cu sistem de reducere catalitica selectiva- a.k.a. Adblue (alta belea). Nu prea ai de ales. Se poate pune instalatie GPL la motorul 1.6 benzina insa tre sa te intelegi cumva cu cei de la reprezentanta Dacia, poate totusi accepta (in scris, nu verbal) sa nu fie afectata garantia masinii.
  6. Salut, poti te rog sa ne dai mai multe detalii?
  7. Stef13

    Nou in Bransa

    Oricum e de rasul curcilor faza cu inversarea lampilor. Pana la urma vorbim de un caz izolat sau de o intreaga serie?
  8. Stef13

    Consum motor 1.6 Sce de pe Dacia Duster

    Cand vorbiti despre consum urban, voi cei din Bucuresti ar trebui sa va faceti topic separat. Minunata noastra capitala este pe primul loc din Europa in privinta blocajelor din trafic si printre primele cinci din lume. https://www.tomtom.com/en_gb/trafficindex/list?citySize=LARGE&continent=EU&country=ALL
  9. Stef13

    '18 Duster 1,5 dCI 4X4 Prestige

    Doar senzorii nu ti-s de ajuns, vrei si anvelopele? Probabil stii tu ce stii
  10. Stef13

    '18 Duster 1,5 dCI 4X4 Prestige

    @MAK, rotile-s de pe Dusterul anterior care avea tpms direct, deci au senzori in valve. Nu ma-ncurca, asa ca nu i-am mai scos. Varianta tpms indirect (prin abs) de la Duster 2018 o fi eleganta, mai ieftina, dar e frectie la picior de lemn. Semnalizeaza foarte tarziu sau deloc. Producatorul se acopera, bagand in manualul de utilizare tot felul de excluderi, care de care mai comice, gen "sistemul poate sa nu functioneze daca pierderea presiunii este brusca". La Polo am acelasi sistem. Acolo vede modificarea presiunii in roti dupa circa 100 km (daca vede). Odata mi-a semnalizat pana cand deja nu mai aveam ce face cu cauciucul, se taiase. Eram in curbe ac de par, viteza mica, nici eu nu mi-am dat seama..
  11. Stef13

    '18 Duster 1,5 dCI 4X4 Prestige

    Am pus rotile de iarna de 16" de pe Dusterul anterior, anvelope Nokian WR D4. Interesant e ca nu am resetat tpm-ul iar dupa 60 km parcursi inca nu s-a aprins martorul luminos. Oare functioneaza?!
  12. Stef13

    Se apropie revizia de 1 an / 20000 km

    Update-ul soft pentru problema cu blocarea butoanelor de pe volan sper c-a fost gratuit. Nu stiu daca e cazul la tine, dar a aparut update soft si pentru rezolvarea problemei cu cardul de acces (uneori nu se mai inchid automat portierele). Pretul e cum e, vad ca din ce in ce mai mare. Acum doi-trei ani o revizie simpla la reprezentanta abia daca depasea 600 lei. Daca ar fi de schimbat doar filtrele si uleiul, fara asa-zisele operatiuni de verificare, pretul n-ar depasi 300-400 lei. Pentru comparatie, in Italia prima revizie la Duster 2018 1.5 dci este 220-230 euro, schimbate cele trei filtre+ulei.
  13. Stef13

    Achizitie Noul Duster 2018

    "Se stie" ori "s-a mai discutat" nu are nicio valoare. Eu vorbesc despre legi si standarde (europene vs americane) iar tu vii cu citate din forumuri si din magazine auto. Daca citeai si citai in ansamblu poate se mai intelegea ceva. Nu sustin ca toate anvelopele de iarna sunt la fel. Doar ca directiva CEE 92/23/1992 nu face o astfel de clasificare (pentru iarna, pentru oleaca mai multa iarna, pentru si mai iarna) iar in standardele europene nu apar fulgul si piscul stilizat, care sunt inscriptionari impuse de standardele americane si care sunt adoptate facultativ de producatori si in Europa, tocmai pentru a deosebi o categorie de anvelope mai performante.
  14. Stef13

    Achizitie Noul Duster 2018

    Dpdv legal anvelopa trebuie sa aiba inscriptia M+S sau M.S sau M&S. Atat. Termenul allseason e doar comercial. Fulgul si piscul stilizat sunt optionale in Europa.
  15. 09.11.2018, 10.000 km fara probleme 1.5 dci 4x4, martie 2018
×