Stef13
Members-
Număr conținut
1.037 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
-
Zile Câștigate
118
Stef13 a câștigat ziua ultima dată pe 28 Septembrie 2022
Stef13 a avut cel mai apreciat conținut!
Reputație Comunitate
743 ExcelentDespre Stef13
-
Rang
Senior
Informații profil
-
Oraș:
NT
-
Stare:
Posesor de Duster
-
Motor:
1.5 4x4 110cp
-
An fabricație:
2018
Vizitatori Recenți Profil
4.402 citiri profil
-
Și la mașina ta e problema asta?
-
@Gil26, mulțumesc. Am fost la un centru de parbrize și am comandat unul de la Saint Gobain, urmează să ajungă peste o săptămână, costul total va fi de 1090 lei. Au încercat sa mă asigure ca nu voi avea probleme cu senzorul, dar vedem.. Cu centurile din față, care în loc să se retragă singure trebuie ajutate ca să revină la locul lor, oare ce se poate face? E deranjant când cobor și trebuie mereu să le așez. Le-am folosit normal, nu le-am abuzat și mi se pare ciudat că ambele au aceeași problemă. Ar fi ceva simplu de schimbat sau e o treabă mai complicată?
-
6 ani de utilizare, 97500 km și un update: - acum un an, la 83500 km, am văzut mici pierderi de antigel sub mașină, ca urmare a fost nevoie să fie schimbat termostat cu carcasă și sondă instalație lichid răcire, cod RE110602770R. - de ceva timp am observat că ambele centuri de siguranță pentru scaunele din față revin foarte greu la locurile lor, trebuie mereu ajutate. Știe cineva soluții ar fi, eventual costuri? - va trebui să schimb parbrizul din cauza unei pietre. Am înțeles că exista riscul ca senzorul de lumină să se deterioreze la dezlipire. Mă poate ajuta cineva cu un cod
-
Mulțumesc. Și-a revenit singur, azi, fără sa-i fac nimic..
-
Vă salut! Acum câteva zile am făcut plinul de motorină ca deobicei, până la trei "țac-uri" ale pompei, iar când am plecat de la benzinărie am observat că indicatorul de combustibil și autonomia nu arată că rezervorul ar fi plin (foto). De atunci am mai mers câteva zeci de kilometri dar nu s-a schimbat situația, ci din contra, nivelul si autonomia continua să scadă ca și cum nu aș fi alimentat. Cum se poate rezolva problema? Mulțumesc. (Duster 2018 1.5 dci fără adblue)
-
@waaargasm , atenție la deosebirea dintre ora cronologică și ora tehnologică. S-au schimbat siy preturile între timp. Oricum, comparativ cu alte mărci, Dusterul e rămâne o mașină ușor de întreținut. Apropo, 4 ani jumate, 64450 km, nicio problemă tehnică. Mici zgârieturi nedureroase pe caroserie: mașină de șmotru.
-
La Duster, asigurarea casco am reinnoit-o in lei (tot la Allianz) si am platit in martie 2022 o prima anuala de 682 lei Casco (SA= 63708 lei, fransiza zero), respectiv 505 lei RCA plus 168 lei clauza decontare directa (B/M B8).
-
Mulțumesc foarte mult. Sunt 5 cleme, 3 sus si câte una lateral. La demontare le-am impins intai pe cele de sus. Când am pus capacul la loc, am început tot de sus, după care am lovit usor in dreptul celor laterale și au intrat fără probleme. La bec nu m-am uitat să văd ce tip este, am avut nevoie doar să bag un cablu pentru o cameră de pe lunetă.
-
Duster 2 (model 2018). Îmi poate spune cineva cum anume se scoate capacul din plastic ce acoperă a treia lampa de frână, vă rog? N-aș vrea să forțez și să rup ceva pe-acolo. Mulțumesc anticipat.
-
54545 km Pe 15 septembrie a fost schimbata pe garanție lampa marșarier; nu mai funcționa din cauză că ruginise soclul, așa că au preferat s-o schimbe cu totul. Consum mediu calculat la pompă în ultimii 12500 km, 6,02%. Drept cadou pentru bună purtare, prăfosul a mai primit acum o săptămâna un set de jante din aliaj de 16", pentru roțile de iarna. Cele din tablă, vechi de 5 ani, folosite și pe Dusterul anterior, erau prea ruginite. Cu această ocazie am înlocuit și toate prezoanele de la roți.
-
Sistemul antipoluare e cauza.
-
Dacia Duster cel mai mic consum
topic a răspuns la Stef13 dust3radmin în Dacia Duster topuri si recorduri
Nu-i mai cere niciun detaliu, deoarece calculează rău din start luându-se după momentul în care i se năzare becului ăla din bord să se aprindă. În alta ordine de idei, toate eforturile astea de a obține un consum mai mic, tot mai mic, cel mai mic, nu au nicio relevanță pentru cineva care utilizează mașina în regim normal, adică pe românește fără sa strângă din buci de grijă să nu apese mai tare frâna sau pedala de accelerație. Nu mai vorbesc de cât de incomod sau chiar periculos pentru ceilalți participanți la trafic este sa ai un asemenea stil de condus. -
Eu am un Duster 2018 echipare Prestige și niște opționale, motor Diesel fără adblue fiindcă l-am luat mai devreme de iunie 2018, găsești jurnalul pe forum. Prețul a fost 17900 euro plus cât am mai dat sa cumpăr voucher-ul rabla. In prezent are 52000 km la bord si mai are garanție extinsa pana în 2023. Sa înțeleg ca acum, după 3 ani, l-aș putea vinde cu 17000 euro? Mă pui pe gânduri. Probabil m-aș mulțumi și cu 15000. Dar nu am motive sa-l vând. Sau știu și eu..? Mai am doua mașini. Totuși, neeee. Sau.. chiar vrei? Eventual, vezi aici povestea Dar stai, asta nu e tot In pr
-
Și 1,3 Tce are filtru de particule (GPF). Aceleași reguli și costuri ca în cazul DPF.
-
Urât din partea lor. Mă așteptam totuși la un gest in semn de scuze, un voucher pentru o revizie ceva.. Dar nah, își permit.