Stef13

Members
  • Număr conținut

    316
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    21

Stef13 a câștigat ziua ultima dată pe 6 Octombrie

Stef13 a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

244 Excelent

Despre Stef13

  • Rang
    Senior
  • Dată Naștere 13 Februarie

Informații profil

  • Gen:
    Masculin
  • Oraș:
    NT
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.2 TCe 4x4 125cp
  • An fabricație:
    2016

Vizitatori Recenți Profil

474 citiri profil
  1. E sistem Top-Lock. Cauta ceva din gama Aerotwin Multi-clip de la Bosch, pe marimea potrivita, pare-mi-se 50 cm. https://www.emag.ro/stergator-auto-bosch-aerotwin-multiclip-pentru-parbriz-50-cm-3397008567/pd/D767ZBBBM/ Se potriveste la 4 tipuri de prindere.
  2. Nu, era vorba de posibilitatea setarii vitezei la care se blocheaza usile. Pe mine nu ma incomodeaza ca se blocheaza la 5 km/h.
  3. Inteleg ca se poate face asta: https://forumduster.ro/topic/1727-activare-inchidere-automata-usi-la-plecarea-de-pe-loc/?page=10&tab=comments#comment-49384
  4. Duster?

    SL Explorer este Laureate cu niste accesorii in plus (navi, cruise control, pack look, pack adventure, probabil camera si senzori de parcare) si cu niste elemente particulare de design, totul la un pret mai mic, ca pentru final de serie PH2.
  5. La mine niciodata nu se deschid din interior usile din spate atunci cand sunt blocate, tre sa fiu eu iute de mana sa le deblochez din buton. Asta ciudatenie (ca sa nu-i zic idiotenie), in aceeasi categorie cu pornirea automata a stergatorului spate la introducerea schimbatorului in marsarier, chiar si la cateva minute dupa ce au fost folosite doar cele de pe fata. Daca speli parbrizul si vrei apoi sa dai cu spatele, ai parte de un scrasnet de cauciuc de toata frumusetea.
  6. GPL pe Duster 1,6 16V

    La asta ma refeream. Pe dacia.it sau dacia.de poti alege motor benzina+GPL.
  7. GPL pe Duster 1,6 16V

    Sigur nu din Romania. Probabil a comandat masina in Italia sau Germania.
  8. Duster SL Plus 1.6 16v - 114CP 4x2

    Asa este, acum am vazut si eu. SL vine de la serie limitata iar Plus vine de la faptul ca au adaugat sistemul de navigatie si multimedia cu touchscreen. Iar pretul este cu 1000 euro mai mic decat varianta Laureate, la care navigatia nu este inclusa, ci doar optionala. In concluzie, ai luat un Laureate cu navigatie la un pret mai mic cu 1385 euro fata de valoarea relativa din catalog. In valoari absolute insa, reducerea este de 785 euro deoarece Dacia oferea de mult timp o reducere de 600 euro la echiparea Laureate.
  9. Duster SL Plus 1.6 16v - 114CP 4x2

    Asteptare usoara! Pretul e bun pentru o masina din clasa ei, dar ma mir ca nu ti-au facut absolut nicio reducere fata de pretul de catalog. Se vand singure Dusterele, chiar si la final de serie.
  10. Statii RADIO CB

    Cam plastica si fortata exprimarea. Obiectele respective nu intersecteaza conturul casetei de airbag. As zice ca mai riscant e pentru sofer sa inghita sigla Dacia de pe volan. Sa zice ca m-am uitat pe testele euroncap.com si am facut niste calcule ochiometrice, imi asum riscul Nu garantez insa nimic pentru celelalte obiecte din compartimentele de depozitare. La Duster e singurul loc unde nu obstructioneaza butoanele. Initial am pus magnetul sub linia mediana a casetei de airbag, dar incomodeaza genunchiul stang al pasagerului. Eu zic ca-i bine-asa
  11. Statii RADIO CB

    @Sandel, daca nu ti se pare prea scump, eu iti recomand Alan 42 sau Alan 52. Prima varianta costa mai mult deoarece are in plus niste accesorii de care probabil nu vei avea nevoie niciodata (o antena de vreo 15 cm, ce se insurubeaza direct pe statie si acumulatori ce-i permit sa fie folosita si in afara masinii). Mai difera si culoarea luminii: la 42 e verde iar la 52 albastra. Ambele au avantajul ca sunt compacte, portabile, au dimensiuni reduse, asadar pentru instalare nu e nevoie sa faci modificari ireversibile, gen dat gauri in plastic. Eu am gasit o modalitate de fixare cu un suport magnetic pentru telefon mobil, intr-un loc usor accesibil, fara sa incomodeze airbagul sau pasagerul in dreapta.
  12. Dusterul meu

    Devalorizarea e mare in nici doi ani. 18300 euro 1.5 dci versiunea Ambiance cu navigatie, in Austria. 17300 euro la noi, 1.5 dci 4x4+navigatie insemnand obligatoriu Laureate (echiparea de top). Pret de rascumparare in reprezentanta Dacia la buyback, pentru 20.000 km parcursi si stare impecabila: minim 11000 euro. Deci ei o revand cu minim 12.000 euro, daca nu 13.. Tu ai luat-o cu 10.500 euro de pe piata libera. Nu-i ca ai facut o afacere. Diferenta fata de un second hand luat de la dealer inseamna oglinzi incalzite si cu reglaj electric, airbaguri laterale si niste chestii de design, gen manere in culoarea caroseriei sau jante mai smechere. Plus juma' de an garantie, care nu strica. Dura primire ti-am mai facut Important e ca tu sa fii sanatos iar motorul sa nu fi avut de suferit. Cred ca austriacul a carat piatra din munti de s-a dus amortizorul si rulmentul. Bine-ai venit si.. sper ca nu te-ai suparat.
  13. Duster 2017

    Killer, scuze pt micul offtopic, a fost pentru o cauza nobila Revenind la subiect, cica totusi nu e PH3. Duster I e construit pe platforma veche de Clio2, Logan, Sandero, pe cand Duster II foloseste platforma modulara Renault-Nissan CMF B (Qashqai, Kadjar). Ar trebui sa se observe totusi o imbunatatire a transmisiei, directiei si stabilitatii. Ca tot n-am mai aflat nimic de preturi, un Kadjar 1.2 tce #cudetoate, mai putin cutie automata, scaune piele si trapa, ajunge la 21.280 euro. Se pot face asadar niste deductii..
  14. Duster Explorer 1.6 16V 114cp 4x4

    Sa-l stapanesti sanatos! Totusi, ar fi fost mai relevante niste poze chiar cu masina in cauza. Mai gandeste-te cu accesoriile alea..
  15. Duster 2017

    @vladionut, pai si la varianta PH2 se poate activa blocarea automata a usilor, tinand apasat butonul de blocare vreo 5 secunde, pana se aude un bip.