Sari la conținut

Stef13

Members
  • Număr conținut

    766
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    80

Stef13 a câștigat ziua ultima dată pe 19 Iunie

Stef13 a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

496 Excelent

Despre Stef13

  • Rang
    Senior

Informații profil

  • Oraș:
    NT
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.5 4x4 110cp
  • An fabricație:
    2018

Vizitatori Recenți Profil

2.180 citiri profil
  1. Deci nu stiai.. https://daciadusterclub.forumfree.it/m/?t=76130409
  2. Sunt mai multe.. Dusteristii din Italia folosesc ddt4all, pentru care au postat si pașii de urmat.
  3. Inseamna ca esti deja la curent cu problemele legate de turatia oscilanta la ralanti si faptul ca motorul se tureaza singur la schimbarea vitezelor.
  4. Inca o dovada ca bucuria vine din lucruri simple (cred ca tot Franz Joseph a zis-o)
  5. 1.33 de pe Duster nu e produs de Mercedes. Sunt diferențe între varianta de pe Duster (Valladolid) si cea de pe Mercedes (Kolleda). Daimler foloseste doar blocul motor de la Renault.
  6. La PH3 sistemul chiar raceste bine, mai ales ca geamurile si parbrizul nu sunt atermice. La PH2 eram nemultumit de climatizare. Oricum, dupa ce masina a stat in soare si bordul e incins la 80 grade, eu mai intai deschid cele doua geamuri din fata, dupa care pornesc la 2/3 din putere ventilatorul fara AC si abia dupa circa un minut-doua dau pe Auto si inchid geamurile. In felul asta, niciodata nu a trebuit sa comut temperatura mai jos de 21 grade (si sunt genul caruia nu-i place deloc caldura). De exemplu, acum doua zile am stat 2,5 ore cu masina in soare la coada la bac Galati, termometrul indica 40 grade afara iar in interior temperatura a stat mereu setata pe 21.5 grade, mai jos de-atat nu a fost nevoie. Exista totusi o problema legata de climatizare. Acum cateva zile am vazut frunze in aeratoare. Ulterior au disparut, dar probabil ca au ramas pe conducte, ceea ce nu-i prea bine. Nu inteleg cum au putut ajunge acolo. Inca nu m-am prins nici de cum se schimba filtrul de habitaclu la PH3.
  7. Dezactiveaza modul eco.
  8. "Cat de cat" inseamna ca inca nu-s 100% convins. Volanul nu mai sta inclinat spre dreapta ca inainte insa parca tot nu e perfect orizontal. Nu-s foarte sigur fiindca inclinatia drumurilor si directia asistata electronic mai pot juca feste. In orice caz, de cand cu resoftarea, directia nu mai deranjeaza la drum lung. Inainte trebuia sa trag permanent usor dreapta de volan. In cazul meu, reglarea geometriei nu a costat nimic si au facut-o imediat ce le-am spus de problema. Sper ca vorbim amandoi despre cel mai recent model de Duster! N-ar fi rau sa-ti completezi profilul pe forum.
  9. Daca volanul sta rotit spre dreapta, inseamna ca directia trage spre stanga (adica atunci cand vrei sa indrepti volanul, masina o ia in stanga, corect?). Se pare ca suntem mai multi cu problema asta. Eu a trebuit sa merg de doua ori in service pana au rezolvat-o cat de cat prin reglare geometrie si resoftare modul directie.
  10. Scuze, este fara adblue (martie 2018) si am presupus ca e acelasi motor, diferenta fiind doar sistemul SCR. La a mea, joja e cu plastic galben in partea inferioara, nivelul se observa destul de usor.
  11. La mine au pus 4.5 litri (mi-au si dat bidonul de 5 litri in care ramasese jumatate de litru). Nivelul uleiului e fix la maxim pe joja. Verifica sa nu fie o eroare pe hartie, totusi. Daca ai stat langa ei si ai vazut ca au pus 5.5 litri, e prea mult, trebuie scos urgent.
  12. E martor multifunctional. Posibil sa nu fi fost resetat intervalul de service la ultima revizie.
  13. Nu, lasa. Bati câmpii despre facturi din reprezentanta, apoi postezi bonulete din bazar si esti continuu pus pe harta. M-am lămurit si eu si altii cu tine.
×
×
  • Creează nouă...