Sari la conținut

Stef13

Members
  • Număr conținut

    947
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    104

Stef13 a câștigat ziua ultima dată pe 6 August

Stef13 a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

666 Excelent

Despre Stef13

  • Rang
    Senior

Informații profil

  • Oraș:
    NT
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.5 4x4 110cp
  • An fabricație:
    2018

Vizitatori Recenți Profil

2.998 citiri profil
  1. "Sau.." https://forumduster.ro/topic/2633-dezactivare-sistem-ss-stop-and-start/?do=findComment&comment=67633
  2. Problema cu bujiile apare mentionata in presa franceză (nu stiu de ce dar cu ip de Romania nu am reusit sa deschid linkul, a trebuit sa folosesc un VPN): https://www.largus.fr/actualite-automobile/rappel-dacia-duster-2-le-moteur-diesel-15-dci-cafouille-10332406.html De pe forumul italian am aflat codul OTS-ului, 0D4F. Se pare ca scopul reprogramarii ar fi reglarea timpilor de aprindere a bujiilor incandescente si doar atat. In cazul masinii mele pot spune ca dupa OTS nu se observa nicio schimbare in functionarea motorului, trage la fel, nici mai bine si nici mai rau, iar ocazional continua sa dea in nas, nici mai des si nici mai rar ca inainte.
  3. Stef13

    Remorca

    Prietenul tau are dreptate, Regulamentul UE 1230_2012 permite autoritatilor nationale sa stabileasca masele maxime admisibile, insa in practica se pastreaza informatiile si valorile declarate de producator. Cel mai usor te lamuresti cerand vanzatorului sa-ti dea o copie dupa certificatul de conformitate. Oricum e obligat sa ti-l dea, fara el nu poti inmatricula remorca.
  4. Stef13

    Remorca

    Eu cred ca vanzatorii din Romania fac o confuzie. 1500 kg e de fapt masa maxima remorcabila. Asadar, daca greutatea remorcii e de 260 kg, ai voie sa pui pe ea o greutate de maxim 1240 kg. Vezi site-ul producatorului: DMC (Dopuszczalna masa całkowita=greutate bruta admisa)=1500 kg Greutate proprie = 250 kg Capacitate maxima de incarcare: 1250 kg Ceva de genul acesta gasesti aici: https://remorci-platforme.ro/remorci-platforme/platforma-auto-aluminiu-taurus-t3815al-3-8m-x-1-9m/
  5. Nu. Mici sicane de masina "moderna", dar nimic ingrijorator. Atat i-ar trebui, n-as avea nicio jena sa scap de ea si sa trec la altceva. Asigura-te ca s-a facut resetarea intervalului de service, eventual fa un nou schimb de ulei. Profita la maxim de garantie.
  6. Au sters eroarea, dar diluția au resetat-o? Mi-aduc aminte, esti cel cu motorul distrus din cauza bujiei rupte.. Probabil ai aflat ca intre timp au venit si cu OTS legat de problema asta. Dar cu turbinele ce s-a intamplat? Motorul tau e din aceeasi generatie cu al meu (aproape 35000 km pana acum).
  7. Omul pe pielea lui învață.. De unde ai luat Michelinurile?
  8. Legat de antifurturi, n-ai avut o senzatie de deja vu? https://forumduster.ro/topic/2169-primul-meu-4x4-vert-altai/page/40/?tab=comments#comment-69884
  9. Povestea e cu amici si berici, deci pentru muritorii de rand n-au relevanta detaliile despre costuri.. Mai interesant de aflat daca se simte vreo diferenta cu noul ulei RN17.
  10. Continental Eco Contact 6 sunt de vară. Ar trebui sa te folosesti si de balba asta. Acum esti obligat sa iei in calcul un set de anvelope pentru iarna. Cu allseason n-ar fi fost musai..
  11. Apropo de repezit la postări, ai tras o concluzie pripită și grosolan formulată.. Văd că-i dai înainte tot mai nervos cu ITP-ul remorcii în sine, când pe mine mă preocupa de fapt ce fel de remorca am voie sa pun legal la Duster, din punct de vedere al restricțiilor de omologare. Știam direct din lege ca nu-i obligatoriu sistem de frânare la remorcile cu MMTA <750 kg, deci nu aici văd problema. RNTR7 spune ca masa remorcabila fără dispozitiv de frânare a unui autovehicul nu poate depăși jumătate din masa proprie a acestuia, care e ușor de identificat în caz de control, fiind trecuta și în CI, nu doar în COC sau CIV. Dusterul are masa proprie de 1395 kg, deci teoretic n-as avea voie sa trag cu el o remorca a cărei masa maxima admisibila depășește 697 kg și care nu are dispozitiv de frânare (695 kg a trecut constructorul, respectiv 1500 kg, cu dispozitiv de frânare). Ma gândesc ca detaliile astea pot fi urmărite nu doar de RAR sau Politie, ci și de societățile de asigurare, dacă s-ar pune problema de vreo despăgubire. Apar discuții contradictorii fiindcă în timp ce unii considera ca organul se uita la masa maxima omologata a remorcii (argumentând cu întâmplări și răspunsuri primite de la diverși oficiali), alții considera ca ar trebui sa se ia în calcul doar greutatea efectiva a remorcii cu încărcătura de moment (căci oricum n-ar sta nimeni sa cântărească) iar alții merg pe principiul că dacă nu s-a legat nimeni de ei vreodată înseamnă ca nu-i nicio problema. N-am vrut sa intru în detalii, dar dacă tot s-a întâmplat, cred ca discuția ar merge mutata acolo unde-i locul.
  12. Am vazut mai multe discutii contradictorii pe tema asta, unde argumentele pleacă de la "am remorca de jdeani și nu m-a oprit sau nu s-a legat nimeni de asta" pana la citate din legislatie, declarații ale celor de la RAR si poze cu ce scrie in CIV. Incerc sa fiu precaut, in fond nu costa cu mult in plus . @Mak, nu-i bai, te scuz..😋
  13. Fără supărare și doar cu titlu informativ: indiferent cum ai merge sau ce desene animate motivaționale or mai face ei sa apară pe ecran, consumul real la Duster diesel n-o să scadă sub 5,5 (*). De regulă media e 6,5. Legendele spun că se poate mai puțin doar cu 1,3 tce, nu se știe exact cât, depinde de talentul și imaginația povestitorului Oricum, pentru o imagine apropiată de realitate, mai adaugă un litru la ceea ce se afișează. (*) eu am avut o singură data 5,3, însă cred ca m-au furat la pompă când am făcut plinul
  14. Săptămâna trecuta a fost schimbată timoneria. De atunci am mers cu mașina circa 500 km și deocamdată maneta schimbătorului de viteze se comporta așa cum trebuie, adică nu mai rămâne înțepenită când e foarte cald afară.
×
×
  • Creează nouă...