Sari la conținut

Ben2020

Members
  • Număr conținut

    25
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    2

Ben2020 a câștigat ziua ultima dată pe 20 August

Ben2020 a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

24 Excelent

1 Urmăritor

Despre Ben2020

  • Rang
    Dusterist

Informații profil

  • Oraș:
    Acolo
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.0 TCe GPL
  • An fabricație:
    2020

Vizitatori Recenți Profil

113 citiri profil
  1. Dupa 24 de ore a venit si e-mailul imediat. Le voi raspunde si eu tot imediat. Luni sau poate marti, daca nu uit pana atunci .
  2. Am primit ce am cerut, nu mai am nicio pretentie. De-aia mi-am retras reclamatia. Nu despre asta era vorba, ci de faptul ca nu pot fi seriosi nici macar atunci cand interesul e al lor, nu al meu. On-topic: Masina merge excelent, saptamana trecuta am facut Transalpina unde nu am avut nicio problema. Chiar si la peste 2000 m altitudine a mers tot pe GPL. 720 km cu 56 litri GPL. Am ajuns la 3.500 km din 8 iulie si rezervorul de benzina e full ca in prima zi.
  3. @t0rquemadaCand eu spun ca la "Vocea clientului Dacia" indolenta si nepasarea sunt ridicate la rang de lege, iar respectul fata de client este doar o poveste de imbrobodit fraierii, ziceti ca sunt eu nebun. M-a sunat dl. editat, cu rugamintea de a imi retrage reclamatia pe care am facut-o la ANPC, astfel incat sa inchida sesizarea in urma rezolvarii amiabile. M-a rugat sa fac un print-screen al retragerii reclamatiei si sa i-l trimit ca raspuns la un e-mail pe care mi-l trimite el imediat. Ca un om civilizat si ascultator am facut exact ce m-a rugat, fara sa comentez nimic. Adica mi-am retras reclamatia, am facut print-screenul cu dovada si de azi dimineata tot astept sa primesc e-mailul care trebuia sa vina imediat . Seriozitate maxima .
  4. Tot nu sunt lamurit care e faza cu "ne legăm" ... nu am inteles daca "ne" e folosit asa, generic, sau reprezinta apartenenta la un grup .
  5. Nu este slim, este roata de dimensiuni normale.
  6. Astazi, dupa fix o saptamana de la data reclamatiei la ANPC, am fost sunat sa imi ridic de la dealer roata de rezerva plus cric si cheie de roti. Avand in vedere ca desi am insistat sa semnez undeva de primire, dealerul mi-a spus ca roata, cricul si cheia sunt venite special de la fabrica si nu trebuie sa semnez nicaieri de primire. Asa ca "perversitatea" mea abia de aici ar incepe, daca as sustine ca nu le-am primit . Pana aici doar mi-am cerut dreptul meu, desi recunosc ca modul total neprofesionist si lipsit de respect cu care am fost tratat de cei de la Vocea Clientului Dacia au fost motivele care m-au indarjit sa ma lupt cu ei pana la capat. Recomand si altora sa profite de prostia si aroganta lor, poate daca vom fi mai multi care nu gandim la modul "altii au pierdut mult mai mult si nu au facut atatea valuri" vor constientiza in sfarsit ca o astfel de atitudine fata de client nu e OK. Altfel, tot respectul pentru dealerul Eurocar Service SRL Alexandria care pana acum s-a comportat ireprosabil. Si nu in ultimul rand, dupa 2.500 km facuti intr-o luna si jumatate, masina merge impecabil.
  7. Noaptea trecuta am facut un drum pana la Otopeni, la aeroport, pe ruta DN 6, Centura Bucuresti, DN 1. Drumul liber, 3 persoane in masina plus un bagaj de cala de 20 kg, mers lejer cu 90-110, 264,5 km dus-intors, consum 20,1 litri GPL, masurati prin metoda plin-plin. Rezulta consum de 7,6 %. La 2,59 lei/litrul de GPL, asta inseamna pana in 20 lei la suta de km.
  8. Si inca un plus: GPL-ul nu poate fi masluit, asa cum se intampla cu combustibilii clasici, prin amestecarea unui produs ieftin si de proasta calitate (extras din conducta) cu unul premium si vindere amestecului la pret premium. Asa ca diferentele de calitate dintre un GPL premium si unul no-name nu sunt atat de evidente ca in cazul benzinei sau motorinei.
  9. Ca si plusuri, as adauga: - costul redus la cca. 60% la rulajul pe GPL si cuplul de 170 Nm pe GPL, fata de 160 Nm pe benzina; - optiunea GPL costa 300 euro in plus, din care - daca iei masina prin programul "Rabla" - primesti un ecobonus de 1.000 lei, deci practic scoti in plus din buzunar sub 100 de euro. Ca minusuri, vad unul singur: capacitatea rezervorului de GPL in care intra 32-33 litri, ceea ce asigura o autonomie de maxim 400 km la drum intins.
  10. Nu vreau sa intru in polemica, dar nu e copy-paste. Asa cum am mai scris, cand am dat eu comanda erau disponibile 18 masini, si doar la 2 din acestea era trecuta roata de rezerva.
  11. Nu plang si nici nu stau in ea. Nici macar nu e vreo mare valoare. Nu stiu ce zic altii, eu vorbesc strict in dreptul meu. Si vorbesc doar de un principiu si de respect fata de client, indiferent ca e vorba de un leu sau de un milion. Sunt convins ca se gaseste usor o rezerva noua din dezmembrari cu 2-300 lei. Cei de la Vocea clientului mi-au dat toate asigurarile ca au ridicat problema la superiorii lor si ca urmeaza sa se rezolve in maxim 30 de zile. Mai mult decat atat, au solicitat prin e-mail dealerului de la care am cumparat masina sa le comunice pretul pentru roata de rezerva, cric si cheie de roti. De ce toata aceasta neseriozitate si lipsa de respect fata de client? Arunca un ochi aici: https://vanzari.dacia.ro/exploreaza-gama.html?price[from]=5000&price[to]=22000&model=277&tip_combustibil=492&tip_cutie_de_viteze=260&aer_condi_ionat=242 Sunt 58 de Dustere TCe 100 GPL si toate au in dotare roata de rezerva. E trecuta in specificatii la 58 de masini din 58? Este. E o greseala care se repeta de 58 de ori? Sunt convins ca nu. De ce crezi ca nu zic nimic rau despre dealerul prin care am cumparat masina? Pentru ca relatia noastra comerciala a fost una foarte OK, bazata pe profesionalism, seriozitate si respect. De ce crezi ca nu zic nimic rau despre masina? Pentru ca masina este exact asa cum stiam ca trebuie sa fie si pentru ca sunt multumit de ea. De ce crezi ca nu sunt multumit de serviciul de relatii cu clientii? Pentru ca ma aburesc, promit lucruri si nu se tin de cuvant si ma plimba cu vorba. Intr-un cuvant, ma simt luat de prost. Si daca peste valoarea materiala intrinseca pot sa trec fara probleme, pentru principiul asta, nu. Scuze daca vi se pare ca sunt prea vehement, dar am vrut sa ma fac foarte bine inteles.
×
×
  • Creează nouă...