Sari la conținut

Mazarin

Members
  • Număr conținut

    41
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    2

Mazarin a câștigat ziua ultima dată pe 27 Octombrie

Mazarin a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

14 Bun

Despre Mazarin

  • Rang
    Dusterist

Informații profil

  • Oraș:
    de șes
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.5 4x4 110cp
  • An fabricație:
    2018

Vizitatori Recenți Profil

181 citiri profil
  1. Perfect de acord cu tine! Anvelopele sunt unica legatură cu mediul înconjurător și în anumite condiții chiar cu viața!
  2. La cât este de ușor Duster-ul înseamnă că nu avem nevoie de anvelope SUV.
  3. @Kidu, nu prea m-am lămurit. Eu nu am de gând să schimb dimensiunile cauciucurilor. Merg doar pe cele trecute în cartea de identitate. În aceste condiții nu se pune problema nici de 3%, nici de 15%. Mulțumesc oricum pentru ajutor.
  4. Care este diferența între anvelopele care au SUV în denumire și cele care nu au? Dacă aș avea un SUV cu 4x4 permanent aș înțelege să am anvelope diferite.
  5. @Stef13, nu te-a jignit nimeni. Mai peiorativă era abordare ta cum că aș încerca să te amețesc. Acum, fie vorba între noi, nici nu mă așteptam să înțelegi diferențele.
  6. @Stef13, nu te amețește nimeni în afară de tine însuți. Ceea ce ai citat tu confirmă ceea ce am spus eu. Rahatul ăla de indicator îți oferă n moduri de a conduce eficient în funcție de fermitatea cu care apeși pedala de accelerație, dar mai bine mă opresc aici cu dialogul surzilor. Când cineva are niște ochelari care îi permit să vadă doar o singură felie de pepene, niciodată nu va vedea pepenele în ansamblu. Acel indicator nu îți cere să mergi mai încet și economic, ci doar îți oferă cea mai economică variantă de mers pentru stilul tău, indiferent care este acela, fie cu viteze de croazieră de 80 km/h, fie cu viteze de croazieră de 150 km/h. Economic este doar primul stil. Hai să mai încerc o ultimă abordare. Pot conduce astfel încât să am consum mediu de 6 litri la 100 km sau de 9 litri la 100 km. În ambele variante GSI mă va ajuta să folosesc cât mai eficient cei 6, respectiv cei 9 litri, dar niciuna nu va fi varianta economică. Varianta economică va fi când voi merge astfel încât să am consum de 4,5 litri la 100 km. Aici chiar mă opresc pentru că fiecare înțelege cât poate, în funcție de "hardware".
  7. Nu este chiar așa. Pentru a minimiza consumul nu ai nevoie de viteze mari și accelerări rapide, ba din contră. Eficientizarea este chiar și atunci când vrei să conduci sportiv să nu te duci degeaba în 5.000 ture dacă accelerarea este mai rapidă schimbând treapta la 4.000 ture. Deja eficientizarea aceasta nu mai are nici-o legatură cu condusul economic pe care îl faci mergând constant cu 70 km/h în treapta a cincea și urcând uneori ușor la 80 km/h când vrei să depășești pe altul ca tine.
  8. Le-ai găsit sinonime în dicționar? De obicei mă uit de pe scaunul din stânga-față.
  9. Eu îndrăznesc să cred că acel indicator, nu este pentru condus economic, ci pentru condus eficient. Dacă ar fi pentru condus economic ți-ar arăta să schimbi mereu la 2.000 ture. Însă în practică observăm că dacă accelerezi normal îți cere să schimbi la 2.000 ture, iar când accelerezi hotărât îți cere să schimbi la peste 3.000 ture în funcție de situație, dar mereu cam pe acolo pe unde turezi motorul degeaba deoarece ai accelerație mai bună în treapta superioară. De asemenea dacă mergi cu 80 km/h în treapta a șasea și pui ca ghiolbanul accelerația la podea indicatorul îți va cere să schimbi în treaptă inferioară. Toate acestea nu sunt indicații de condus economic, ci de condus eficient.
  10. Mulți dintre noi folosim această mașină pentru de toate. Eu o am de aproape o lună și am parcurs deja 4.500 kilometri de la autostradă la coclauri, deocamdată coclauri reprezentând doar drumuri forestiere și de câmp. Mi se pare un compromis foarte bun. Pe de altă parte când te dai jos dintr-un BMW destul de rapid este posibil ca motorul de 1.6 fără turbină să ți se pară leneș, deși altora li se pare OK. Ideal ar fi să faci drive test cu ambele variante de motorizare și să alegi ceea ce ți se potrivește.
  11. Nu este chiar nou. Este de ceva timp pe Renault, ba chiar acolo este dus la 160 CP și nu a ridicat probleme.
  12. Dacă vrei benzinar ia 1.3! Turbina îți asigură un cuplu semnificativ mai mare decât aspiratul de 1.6
  13. Parcă motorul de 1.6 nu mai este în ofertă.
  14. Niciodată Duster-ul nu va avea pe curbe stabilitatea BMW-ului, dar nici prea rău nu stă. Eu zic că se descurcă decent. În ceea ce privește depășirea TIR-urilor nu ai nici-o problemă de stabilitate. Despre sirenaj nu știu ce să îți spun pentru că n-am. Nu am avut bani și de sirenaj.
  15. Întotdeauna a fost teama de nou. Când a apărut Supernova multora le era frică de electronica și senzorii motorului de 1.4 MPI și ridicau în slăvi vechea berlină cu motorul ei conceput în urmă cu peste 30 ani. Apoi a apărut Solenza. Aceiași indivizi spuneau că Solenza este vai de capul ei, iar Supernova este foarte bună. După care a apărut Loganul, iar paroxismul a atins cote maxime. Până și Oltcitul era văzut ca fiind mai bun, iar când s-a scos Solenza din fabricație a ajuns să fie vândută SH mai scumpă decât fusese nouă. De asemenea când Dacia a scos motorul de 0.9 TCE aceiași indivizi îi cântau prohodul. Nimic nou sub soare și cu acest motor de 1.0 de pe Duster. Istoria se repetă, iar cei mai sărăcuți cu duhul nu învață nimic din ea.
×
×
  • Creează nouă...