Sari la conținut

bbm

Members
  • Număr conținut

    96
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    18

bbm a câștigat ziua ultima dată pe 5 Iulie

bbm a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

104 Excelent

Despre bbm

  • Rang
    Dusterist

Informații profil

  • Interese:
    IT, masini, tehnica, fizica
  • Oraș:
    Iasi
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.5 4x4 110cp
  • An fabricație:
    2016

Vizitatori Recenți Profil

1.077 citiri profil
  1. @BogdanG mersi pentru precizari. Dupa cum am spus, mie mi le-a montat cineva acum 3 ani, asa ca nu mai tineam minte exact procedura. E bine ca ai specificat ce trebuie folosit, pentru cei care vor sa el monteze singuri.
  2. @ombun, nu cred ca e dracul chiar asa de negru Daca ai fi venit pe acest forum si ti-ai fi prezentat problemele pe care le ai, iti garantez ca ai fi fost intampinat cu multa prietenie si ti s-ar fi oferit informatiile necesare. Dar tonul tau alarmist si postarea laconica au facut sa fii privit cu circumspectie, pentru ca nu ai adus argumente si nu ai prezentat nimic concret. Sa stii ca au avut si altii inaintea ta probleme diverse cu Dusterele (chiar incepand cu prima generatie), iar unele din ele au fost individuale, iar cu altele s-au confruntat mai multi utilizatori. Pe unele chiar le-a recunoscut Dacia si s-au rezolvat pe garantie, pe altele inca nu (motorul 1.2 Tce care la unele loturi mananca ulei e o poveste in derulare, din ce stiu eu). Dupa cum a zis @Kidu mai sus, n-ai sa gasesti masina noua fara absolut nicio problema. Evident ca unele probleme sunt mai grave decat altele, dar in cazul tau in afara de defectiunea Medianav-ului (daca poti descrie mai precis despre ce e vorba?), acele zgomote nu inseamna ca masina nu merge sau ca o sa te lase in drum. Banuiesc ca Dusterul tau trage in continuare la fel, nu a intrat motorul in modul de protectie (limitare de viteza) si nici nu ai adus-o pe platforma. De aia producatorul iti da cativa ani de garantie, tocmai pentru ca nu exista masina perfecta. Faptul ca Dusterul scoate anumite sunete nu e in sine o problema si nu inseamna ca e stricata masina. Trebuie vazut de unde apar zgomotele alea, care ar putea fi cauzele si, respectiv, rezolvarile. Daca ai fi citit pe acest forum (inainte sau dupa achizitie, chiar nu conteaza) ai fi vazut ca sunt mai multi care se plang de acel sirenaj al cutiei de viteze. Cel mai probabil Dacia este constienta de aceasta problema si inginerii cauta o solutie, motiv pentru care ti s-a dat acel termen (luna noiembrie) - probabil atunci vor fi terminat de testat si aprobat rezolvarea. Spre informarea ta, nu mai exista de multa vreme "linia de export" la Dacia. Toate Dusterele sunt produse pe aceeasi linie de fabricatie, asa ca singurele diferente pot fi la piesele in sine (daca e vreun lot cu probleme) si nu la manopera. Nu sta nimeni sa scoata de pe linie un Duster "de Germania" si sa-l aranjeze mai cu grija. Eu zic sa renunti la teoriile conspiratiei, ca dauneaza grav logicii. Asa cum zicea si @taviro mai sus, ia si condu masina macar 3000 -4000 km pe diverse drumuri si ai sa-i descoperi atat partile bune si potentialul, cat si partile mai putin bune, pe care ai sa decizi apoi singur daca sunt atat de grave incat sa nu poti trai cu ele.
  3. Salut @Ionut2512 Eu am de 3 ani pe masina bandouri laterale pe usi si aripi (luate de la @PLANETARA de aici de pe forum) si n-am avut nicio problema cu ele. Am vreo 2 zgarieturi pe ele (nu foarte adanci), care ar fi ajuns pe caroserie daca nu le aveam montate, dar niciunul nu s-a dezlipit. Mie mi le-a montat cineva care se pricepe (lucreaza la service Dacia, dar mi le-a montat in timpul lui liber), dar din ce am inteles e foarte important sa cureti bine tabla acolo unde vin lipite bandourile, ca sa aiba priza buna. Daca tin eu bine minte, bandourile vin cu niste servetele cu un degresant, cu care se sterge bine zona inainte de lipire. P.S.: te-as ruga, daca se poate, un pic de grija la gramatica Nu e cazul sa te grabesti si ar fi bine sa mai dai un ochi pe text inainte de a apasa butoul "Trimite". Un text corect ajuta pe toata lumea sa inteleaga ce vrei sa spui. Mai precis, ma refer la "le ai pus", care ar trebui sa fie "le-ai pus", si la "sau dezlipit" , care ar trebui sa fie "s-au dezlipit". Si, daca nu e prea mult, incearca sa renunti la cuvantul "gen" aruncat aiurea prin propozitii.
  4. Salut @Midnighte Eu am luat iarna trecuta Dunlop Winter Sport 5, care au B la franare pe ud si C la consum, pretul fiind cam tot pe acolo (400 - 450 RON bucata). Prin review-urile si testele pe care le-am citit anul trecut inainte de achizitie se comportase destul de bine si dupa o iarna cu ele ma declar foarte multumit. Am mers si pe zapada mai mare fara probleme, iar pe ud se simte o imbunatatire clara fata de Continental-urile LX2 (all-season) cu care mi-a venit masina din fabrica. La consum nu ma pronunt, ca iarna oricum creste si eu fac destul de multe drumuri scurte, care nu ajuta din punctul asta de vedere. Despre Nokian WR D4 citisem anul trecut ca nu-s chiar rezistente pe termen lung si se uzeaza cam repede. In ceea ce priveste DOT-ul, cred ca e inca devreme sa prinzi productia 2019, ca inca mai incearca sa scape de stocurile de anul trecut si mai este un pic pana incepe sezonul cand cumpara de obicei lumea anvelope de iarna. Daca gasesti ceva fabricat pe la sfarsitul lui 2018 eu zic sa iei, ca nu s-a degradat cauciucul asa de tare in 8-9 luni, mai ales daca il iei de la un depozit mare si nu de la un magazin mic (unde nu au o hala cu conditii corespunzatoare de depozitare). Acum o luna mi-am luat cauciucuri de vara si la cele 5 magazine online unde am sunat mi-au spus ca nu-mi pot garanta DOT-ul sa fie din 2019, ci doar 2018/2019. Pana la urma au venit cu data fabricatiei 5218, adica prin decembrie. N-au avut nicio problema anvelopele, merg perfect. Spor la cumparaturi!
  5. bbm

    Duster 1.3TCe 150 4WD

    Bine ai venit pe forum, Jani! Si sa-ti fie de bine achizitia, sa te bucuri de ea fara probleme! Bandourile si eleronul le-ai luat de la reprezentanta sau le-ai montat ulterior? Imi place cum arata pe culoare asta. Tinand cont ca e motorul destul de nou si ca e cel mai puternic din gama Dacia, banuiesc ca multa lume va dori sa stie cum "trage" in combinatie cu 4x4 si, mai ales, cat consuma. Bineinteles, lumea o sa compare cu 1.5 dCi, care are putere mai mica, dar cuplu asemanator. Dar inca e devreme ca sa-ti poti face o parere si sa poti oferi niste date cat de cat obiective, ca deocamdata e in rodaj (banuiesc). Abia dupa 3 - 4000 km o sa se aseze si o sa ai valori relevante. Intre timp, drumuri bune!
  6. @Juliano mai ai nevoie de un multiplexor, care sa ia datele de la computerul de bord si sa le trimita la MediaNav. Din fabrica MediaNav-ul nu e legat la computerul de bord, asa ca nu are de unde sa stie nimic legat de consum, kilometri parcursi etc. Eu am un multiplexor din asta (e primit cadou, dar se gasesc pe okazii.ro daca dai cautare dupa "multiplexor dacia renault"). Se conecteaza la portul de diagnoza (OBD II) din torpedou. Ai doua optiuni de montare: - cumperi o mufa OBD in care bagi fifrele de la multiplexor si iti ocupi portul ala mereu - se scoate mufa aia din torpedou si se leaga firele de la multiplexor direct in pinii din mufa, prin spate Cel care mi-a instalat mie multiplexorul a ales varianta a doua si in felul asta mufa ramane disponibila (si nu stie nimeni ca ai multiplexorul, important daca te duci la garantie pentru ceva). Eu folosesc un OBD reader cu Bluetooth + aplicatia Torque pe telefon ca sa vad iarna cand s-a incalzit motorul. O alta functie buna pe care o poti activa e afisarea temperaturii exterioare pe MediaNav.
  7. @Leutzul si @taviro vad ca amandoi ati facut cam 10.000 km pe an. Se justifica GPL-ul din punct de vedere economic cu asa un rulaj? Lasand deoparte confortul psihologic (la un plin platesti mai putin), se amortizeaza investitia initiala + cheltuielile ulterioare (care nu ar fi existat daca ramanea motorul doar pe benzina)? As fi inteles la 20.000+ km pe an, ca acolo diferenta de pret intre GPL si motorina chiar se simte in timp cand inmultesti cu numarul de km. Dar la 10.000 km pe an mi se pare ca pe termen lung mai bine iti asumi ca dai mai mult la un plin si per total iesi cam tot pe acolo la bani, fara bataile de cap in plus cauzate de instalatia GPL. Cateodata am impresia ca unii pun GPL doar ca e "trendy", fara sa faca calcule pe termen lung (nu stiu daca e cazul la voi, sper ca nu). Sau e si varianta cealalta: cumpara o masina fara sa se documenteze si apoi se sperie de consum si aleg sa bage inca o tura de bani in ea ca sa aiba confortul psihologic de a nu scoate multi bani deodata cand alimenteaza.
  8. Dupa cum am scris mai demult si dupa cum precizeaza si @duster17, sunt multi soferi (cativa cunosc si eu) care nu vor si nici nu au nevoie de sute de CP, se multumesc cu 80-90 CP, care le sunt suficienti pentru stilul lor de mers. Nu toata lumea pleaca cu scartait de roti la fiecare semafor si nu toti merg cu 130-140 km/h. Sincer, pentru drumurile noastre o masina cu 90 CP este arhisuficienta, in conditiile in care autostrazi prea multe nu avem. Cel putin la noi in partea Moldovei nu prea ai unde sa mergi mai mult de 120 km/h decat pe bucati scurte (ma rog, daca esti sanatos la cap, ca idioti care se cred la Formula 1 mai exista). Eu am avut vreo cativa ani masina de 80 CP si am mers mai mult decat OK, chiar si cu 5 oameni in masina si chiar de vreo 2 ori si pe autostrada (Bucuresti - Constanta si retur). Totul tine de cat de bun sofer esti si cum te adaptezi la masina pe care o ai si la drumurile pe care mergi. Toti visam la sute de CP si masini sport, dar realitatea e ca nu avem conditii sa mergem cu asa ceva in Romania si foarte putini isi permit pretul de achizitie. Plus ca daca vrei masina sport nici nu te uiti la Dacia ca marca, nu e gandita pentru asa ceva. Legat de fiabilitate, trebuie sa intelegem ca tendinta este ca masinile sa fie schimbate mult mai des decat acum 15-20 de ani. Ma indoiesc ca vreun producator auto mai proiecteaza masinile din ziua de azi ca sa tina 10+ ani si peste 500.000 km. E adevarat ca unele exemplare vor ajunge sa tina atat sau chiar mai mult cu intretinerea corespunzatoare, dar vor fi de departe exceptia si nu regula. Plus ca marea majoritate a proprietarilor aleg in mod voit sa schimbe masina mai des (5-6 ani probabil in medie), din motive ce nu tin atat de fiabilitate (masina e inca buna), cat de costurile crescute de intretinere ale unei masini vechi, consumul mai redus la generatiile noi si tehnologiile mai noi aparute intre timp. Producatorul ii are in vedere pe cei care cumpara masina de noua, nu pe cei care o iau la mana a doua sau a treia peste cativa ani. Retragerea motorului de 1.6 SCe a fost facuta probabil in urma unor calcule, bazate pe cifrele de vanzari. Ma indoiesc ca s-au vandut atat de multe exemplare ca sa justifice mentinerea lui in oferta. Pe internet toata lumea e vocala si lauda motorul asta cat e de fiabil, dar in realitate putini il cumpara, ca se uita la consum si fac un calcul simplu: daca tin masina 5-6 ani si fac 10-15.000 km pe an, diferenta de consum de 3-4 l/100km fata de 1,2 TCe, 1.33 TCe sau, mai nou, 1.0 TCe nu se justifica. Se aduna o suma destul de mare in timp, care acopera lejer diferenta de pret la achizitie. Cel care face sub 20.000 km/an va ajunge in 10 ani abia la 200.000 km, pe care orice motor modern corect intretinut ii face lejer, indiferent de cilindree.
  9. @eman: normal ca o sa creasca consumul la viteze mari si sunt de acord ca viata motorului va fi mai mica decat la cele cu cilindree mai mare. Dar pe de alta parte gandeste-te ca cei care fac 10.000 km pe an vor fi multumiti daca motorul ajunge la 100.000 km (adica perioada de garantie) - deja asta inseamna 10 ani de folosit masina. O sa pice multe alte chestii inaintea motorului. Partea de consum iarasi nu va fi asa de speriat pentru unii oameni. Calculul lor va fi cam asa: decat sa iau motor mai mare si mai scump (sau diesel mai greu si cu taxe mai mari in viitor), iau motorul de 1.0 care consuma in oras cam tot ca 1.33 TCe si de 4-5 ori pe an cand merg la drum mai lung imi asum aia 2-3 l/100 km in plus. Eu stiu multi soferi care merg mai incetisor (deci nu au nevoie de putere 150+ CP sau acceleratii de 8 secunde 0-100 km/h) si care nu fac des drumuri mai lungi de 150 km. Daca vor neaparat Duster (pentru garda la sol, necesara pe multe din drumurile noastre), atunci pentru cei ca ei motorul asta va fi ideal, ca va fi cel mai ieftin din gama sii ii va tine 7-8 ani lejer. Pentru alea cateva ori pe an cand au de mers mai mult o sa puna deoparte 200-300 de lei pentru niste benzina in plus.
  10. Cel mai probabil motorul de 1.0 va fi disponibil doar pe 4x2, pe considerentul ca cei care aleg varianta asta nu au nevoie de cuplu prea mult si masina e mai usoara decat 4x4. Sa nu uitam ca Duster e totusi destul de usoara, asa ca un motor mic nu inseamna neaparat ca o sa gafaie la deal. Ca si putere e OK daca o sa aiba 100 CP. Daca va avea un cuplu decent va fi o alternativa buna la 1.6 SCe pentru cei care merg mult prin oras si nu vor consum de 10+ l/100 km. Probabil se va renunta la 1.6 SCe la un moment dat, exact pe considerentul de consum (si probabil putina lume il alege, chiar pe criteriul asta), chiar daca motorul in sine e mai fiabil datorita simplitatii. Dat fiind trendul de renuntare la motoarele diesel (sau macar de scadere a ponderii lor in flota), producatorii auto vor sa aiba mai multe alternative de motoare pe benzina, ca sa aiba consumatorii de unde alege. La Dacia probabil o sa fie cam asa: - 1.0 TCe pentru cei care nu fac multi km si merg mai mult prin oras - 1.33 TCe pentru cei care vor performanta si in mod expres nu vor diesel - 1.5 DCi pentru cei care ies in offroad sau au nevoie de cuplu (de ex. pentru tractare) Mie mi se pare OK sa fie cat mai multe alternative, ca sa-si gaseasca toata lumea o varianta cat mai potrivita. Chiar daca unuia i se pare o prostie sa pui un motor mic, altuia o sa i se para varianta castigatoare si o sa-l cumpere. Cati oameni, atatea pareri
  11. @ramm si mie mi-a picat senzorul de ABS acum vreo 2 luni (pe la 60.000 km), mi s-au aprins in mers martorii de ABS si ESP. Dupa 10-15 minute cu motorul oprit au disparut, dar la un timp au aparut din nou si am dus-o in service. Mie mi-au inlocuit planetara, ca cica senzorul de ABS nu e piesa separata si trebuie schimbata planetara cu totul. A fost pe garantie, nu am platit nimic.
  12. Felicitari pentru achizitie si cat mai multi kilometri fara probleme! Vezi ca oglinzi incalzite ar trebui sa aiba - functioneaza incalzirea cand e pornita dezaburirea spate. La mine la Ph2 asa e (am folosit de multe ori) si m-ar mira sa nu fi pastrat asta si la modelul nou. In manualul masinii, la mine scrie asa (sectiunea "Retrovizoare"): "Cu motorul pornit, dezgheţarea este asigurată împreună cu cea a lunetei spate, consultaţi paragraful 'Lunetă spate cu dezgheţare' ". Intr-o alta conversatie aici pe forum scria cineva ca s-ar putea activa si senzorul de ploaie, care cica ar fi prezent, dar inactiv. E ceva neoficial, deci n-o sa-ti faca nimeni in reprezentanta, doar daca gasesti vreun binevoitor cu laptop care sa se priceapa.
  13. bbm

    Blue Dci 4x4 Beige Dune

    Cu riscul de a polua thread-ul colegului, in manual scrie asa (eu am Ph2, dar nu cred ca s-a schimbat mare lucru la Ph3 / Duster 2): "Modul 2WD utilizează exclusiv roţile faţă. Utilizaţi acest mod pe drumuri uscate şi aderente." "Modul AUTO distribuie automat cuplul motor între osiile faţă şi spate în funcţie de condiţiile rutiere şi de viteza vehiculului. Această poziţie optimizează ţinuta de drum. Utilizaţi acest mod pe orice tip de drum (drum uscat, zăpadă, şosea alunecoasă...) sau atunci când tractaţi (remorcă, rulotă...)." "Modul 4WD Lock distribuie cuplul motor între osiile faţă şi spate astfel încât să optimizeze capacităţile de trecere a vehiculului în situaţie orice teren. Acest mod trebuie utilizat exclusiv în afara drumurilor carosabile (de exemplu, noroi, pante abrupte, nisip)." Dupa cum puteti vedea, modul AUTO poate fi folosit pe orice fel de drum, in timp de 2WD e recomandat doar atunci cand drumul e uscat si bun. Eu am citit de la bun inceput manualul si am folosit pana acum in felul urmator modurile de 4x4: - cand e uscat pe jos tin pe 2WD - cand pe jos este ud / alunecos / mazga / frunze / zapada trec pe AUTO - cand sunt blocat si nu iese cu AUTO (zapada, noroi), trec pe 4x4 Lock pana ajung pe drum cu aderenta mai buna, cand trec inapoi pe AUTO sau 2WD, dupa caz Atentie, ca AUTO nu inseamna 4x4 permanent, ci doar ca este un calculator care decide cat cuplu sa trimita la puntea fata si cat la puntea spate. Pe drum drept si uscat o sa mearga exact ca 2WD, doar ca daca masina da sa derapeze (intrat prea tare in curba, alunecat pe drum ud), calculatorul va baga automat si spatele la treaba. Doar pe 4x4 Lock trag ambele punti in permanenta, ca e gandit sa te scoata din situatii mai dificile. De altfel, este pe undeva pe acest forum un thread in care cineva mult mai priceput ca mine explica modul de functionare al sistemului 4x4 la Duster. Daca tin eu bine minte de acolo, chiarsi pe 2WD tot este o pierdere de 1-2% catre puntea spate, din modul de constructie a sistemului. Duster-ul nu are AWD (All-Wheel Drive), adica toate rotile sa traga mereu si (eventual) cu 50/50 impartire intre punti, asa cum e XDrive de la BMW, 4Motion de la VW sau Symmetrical AWD de la Subaru. Masinile de teren mai cu blazon (Defender, Land Cruiser etc.) au un sistem 4x4 mai complex, la care se pot decupla puntile de tot (mecanic la versiunile mai vechi) si se pot bloca diferentialele, ca sa asigure tractiunea optima pe puntea / roata cu aderenta maxima. La SUV-uri (cum e si Duster) e un 4x4 mai simplu, cu acel selector care permite sa traga doar fata in 2WD (pentru optimizarea consumului) sau pe AUTO acel calculator imparte dinamic cuplul intre punti dupa conditiile de drum.
  14. Am un prieten care are o Toyota diesel cu AdBlue si din ce stiu de la el situatia e cam asa: - iarna n-a avut niciodata probleme, inclusiv cand au fost -25 de grade, deci merge fara AdBlue pana apuca sa se incalzeasca motorul si sa ajunga lichidul in parametrii optimi - computerul de bord are un contor care spune cati kilometri mai poti merge cu AdBlue-ul din rezervor - cand scade AdBlue sub un anumit prag (parca 2000 km estimati, daca tin bine minte) apare un mesaj pe CB si se aprinde un martor. Mesajul de pe CB apare la fiecare pornire a motorului, deci e mai greu de ignorat. - in cartea masinii (netestat, din motive evidente) cica zice asa: daca ajunge estimarea aia la 0 si nu mai are deloc AdBlue, motorul nu mai porneste deloc (pe langa eroarea din bord) - AdBlue se gaseste la Selgros la recipente mari, de 20 de litri parca, deci nu e obligatoriu de pus la reprezentanta sau in benzinarii, unde au de obicei sticle mai mici (2-3 litri) si mai scumpe la pret/litru. Sunt unele benzinarii (mai multe in sudul tarii si foarte multe in tarile din vest) unde se gaseste AdBlue la benzinarii la pompa: se alimenteaza si se plateste precum carburantul. Tinand cont ca nu inventeaza Dacia nimic pe frontul asta (a intrat destul de tarziu pe solutia cu AdBlue, a tot sperat ca e suficient doar DPF cu al cincilea injector de motorina si ciclu de curatare), banuiesc ca sistemul de AdBlue (cu tot ce contine el) e cumparat cel mai probabil de la Mercedes, data fiind colaborarea dintre cele 2 concerne (vezi motoarele de Renault pe clasa A, modelele aproape identice Kangoo si Citan etc.). Toate aspectele pe care le consideram noi problematice (temperatura de inghet a lichidului AdBlue, functionarea SCR la temperaturi mici, avertizare nivel AdBlue etc.) sunt de mult rezolvate la alte marci si totul va fi nou doar pentru posesorii de Dacia, nicidecum pentru proiectanti sau mecanici. Din punctul meu de vedere, diesel-ul pe automobile nu mai are viata lunga in Europa (poate 10-12 ani) si o sa ramana doar pe vehicule comerciale, unde chiar are sens (asta pana ajung electricele suficient de bune). De altfel, urmatoarea mea masina (sper Duster 2) va fi sigur pe benzina, ca deja diferentele nu mai sunt asa de mari (putere, cuplu, consum) la stilul meu de mers si nu se va mai justifica diferenta de pret pentru diesel pe termen lung (achizitie + revizii +diferenta consum). Renault se incapataneaza sa impinga 1,5 dCi-ul la Dacia si sa tot "inoveze" pe el, desi, dupa parerea mea, ar iesi mai ieftin sa foloseasca in toata gama (Dacia, Nissan si Renault) doar motorul de 1,6 diesel, cu 2 variante de putere: una cu 110-120 CP pentru Dacia si alta de 140-150 CP pentru Renault si Nissan (ca o diferenta trebuie sa fie undeva, sa nu-si canibalizeze propriile modele). Economia de timp si bani facuta prin renuntarea la 1,5 dCi ar fi bine sa o foloseasca pentru investitia in electrificare: mild-hybrid (cu sistem de 48V care sa ajute motorul termic si sa recupereze energia la franare) si hibride cu incarcare la priza si motoare mici pe benzina (cu 150-200 km autonomie electrica). Spre acolo se indreapta restul industriei si Renault are deocamdata doar Zoe (ca Twizy nu e decat un exercitiu de imagine) si nimic altceva (sedan/break, Crossover, SUV).
  15. @danezre La partea cu indicatorul de combustibil eu zic sa te obisnuiesti Stiu ca suna ciudat sa faci asta la o masina noua, dar eu am fost de 4 ori in service reclamand problema asta si n-au reusit sa imbunatateasca cu nimic afisarea nivelului. Mi-au bagat si fie faza cu "sa alimentati pana la primul click al pompei" si am incercat vreo 4-5 alimentari la rand, fara vreun efect. Oricum nu are nicio explicatie rationala chestia asta, ca senzorul ala din rezervor o sa stea la "plin" pana cand consumi ce ai pus in exces (de cand sare prima data pompa pana cand termini tu de alimentat) si abia apoi incepe sa scada. Eu m-am resemnat si ma ghidez dupa cat zice CB-ul ca am consumat si cand ajung pe la 40 de litri caut o statie de alimentare si fac plinul. In estimarea de autonomie a CB-ului nu mai am incredere de multa vreme, dupa ce la mine fluctua de la un kilometru la altul si scadea cate 30 km dintr-o data. Si eu am Dunlop Winter Sport 5, am facut vreo 3000 km cu ele si sunt foarte multumit. Sunt o imbunatatire clara de la Conti-urile din fabrica (pe care o sa le tin pe post de cauciucuri de vara, cred ca ma mai tin un sezon macar). N-am avut nicio problema sa ies din zapada cu ele si pe umezeala / mocirla se comporta exemplar.
×
×
  • Creează nouă...