Sari la conținut

bbm

Members
  • Număr conținut

    119
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    22

bbm a câștigat ziua ultima dată pe 19 Septembrie

bbm a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

134 Excelent

Despre bbm

  • Rang
    Senior

Informații profil

  • Interese:
    IT, masini, tehnica, fizica
  • Oraș:
    Iasi
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.5 4x4 110cp
  • An fabricație:
    2016

Vizitatori Recenți Profil

1.861 citiri profil
  1. Salutare, Astazi am fost si am dat comanda pentru cel de-al doilea Duster al familiei. Se simtea de ceva vreme nevoia pentru o a doua masina, asa ca am asteptat facelift-ul pentru Duster si, dupa ceva deliberari, am hotarat sa cumparam unul. Am ales un Duster TCe 150 4WD, echipare Prestige cu toate pachetele (Comfort 2, camera Multiview, scaune incalzite, harti), culoare Rouge Fusion (rosu), fara tapiterie din piele. Am reusit sa prind loc la programul Rabla, asa ca pretul a iesit pe la 21.000 de euro. Am cerut de la dealer si o oferta pentru niste accesorii (pachet bandouri late
  2. Si eu urmeaza luna asta sa dau comanda de inca un Duster, dar eu o sa merg pe 1.33 TCe de 150 CP, cu 4x4. La pret nu e chiar asa de mare diferenta, sunt 550 de euro in plus fata de diesel, care inseamna sub 5% din pret. Am deja un Duster diesel (ph2 din 2016), dar nu cred ca in viitor o sa mai renteze diesel-urile, nici macar la noi. Pe langa costurile mai mari de intretinere (revizii un pic mai scumpe, filtru de particule care se infunda mai repede, AdBlue cu toate problemele lui etc.), o sa inceapa si pe la noi restrictii pentru motoarele pe motorina. Nu neaparat o sa blocheze accesul i
  3. Salut. Poti compara pe https://tiresize.com/comparison/ In total ai 2,3 cm in plus la diametrul rotii. Abaterea nu e foarte mare, cam 3,3%. La 50 km/h afisati in bord o sa ai, de fapt, 51,7 km/h reali. La 90 km/h afisati in bord o sa ai, de fapt, 93 km/h reali. La 130 km/h afisati in bord o sa ai, de fapt, 134,4 km/h reali.
  4. Intr-adevar, si motoarele noi pe benzina au filtru de particule, insa prin natura arderilor motorina produce mult mai multe particule fine decat benzina. In timp, pe diesel filtrul de particule "munceste" mai mult si va avea mai multe regenerari decat pe benzina. Exploatate corect (fara multe drumuri scurte cu notorul rece, periodic un drum mai turat etc.), filtrele de particule, atat pe diesel cat si pe benzina vor tine sigur macar 300-400.000 km, adica mult peste durata medie de viata a masinii pentru marea majoritate a utilizatorilor (pentru cine face 15-20.000 km pe an, asta inseamna
  5. Daca tot vrei sa faci calculul pe termen lung (TCO = Total Cost of Ownership), mai pune la Diesel si AdBlue, ca si ala trebuie completat periodic, plus reviziile care de obicei sunt un pic mai scumpe la diesel (nu cu mult, dar se aduna). In plus, mai ia in considerare si eventualele taxe care o sa apara in viitor pentru Diesel (n-o sa mai ai voie in centrul orasului, poate un impozit mai mare etc.). Inca nu e cazul la noi, dar in cativa ani o sa apara si pe aici. Pentru mers mult in oras nu recomand diesel-ul, mai ales pe distante scurte, ca vor fi probleme cu filtrul de particule, care n
  6. Cel mai important (si asta verifica toti, si ITP, si RAR si sigur conteaza si la asigurari) e sa ai aceleasi dimensiuni ca cele omologate, din certificatul de inmatriculare. Multi pun 215/70 R16 (de exemplu) in loc de 215/65 R16 (cat e omologat), dar in caz de accident cei de la asigurari pot spune ca prin modificarea asta s-a schimbat comportamentul masinii, ca se schimba geometria (masina e un pic mai inalta), etc. Nu e neaparat sa si castige in instanta cu argumentele astea (ei se leaga de orice amanunt ca sa nu plateasca), dar pot da batai de cap celor care vor sa-si repare masina. I
  7. Salut, @BobyP Eu nu m-as grabi sa dau vina pe agentii de vanzari sau pe dealeri, ca ei lucreaza cu ce primesc de la Dacia. Daca aia le-au spus ca abia la sfarsitul lunii o sa le dea detalii, nu au ce sa faca mai mult dealerii, pot doar sa astepte (ca si noi, de altfel). Crezi ca daca s-ar apuca sa sune la Dacia pentru fiecare client interesat s-ar schimba cu ceva situatia? Poti fi sigur ca Dacia are o intreaga campanie planificata pentru lansarea asta si totul e gandit cu mult timp inainte, inclusiv cand se dau informatii si preturi in fiecare tara, ce versiuni sunt disponibile in fi
  8. Am fost azi la dealer, dar a fost o vizita foarte scurta. Agentul de vanzari mi-a spus ca inca nu au detalii despre modelul nou, nu stiu nimic de preturi sau date de livrare. Deocamdata vand doar ce Dustere mai au pe stoc. Cica la sfarsitul acestei luni sau la inceputul lunii viitoare o sa primeasca si ei mai multe amanunte, asa ca mi-a dat cartea de vizita si a ramas ca o sa sun peste vreo 2-3 saptamani. Asta este, mai asteptam...
  9. Nu stiu de ce la noi inca nu au pus detalii si nu au activat modelul nou in configurator. Am vazut ca pe dacia.fr (Franta) si dacia.de (Germania) apare deja modelul nou, cu mai multe detalii decat pe pagina de noutati de pe site-ul din Romania. In plus, apare si in configurator, deci se poate vedea cam cat ajunge masina cu toate optionalele. In Franta nu au 4x4 decat pe diesel (22.900 euro pe Prestige, fara optionale), dar in Germania au si TCe 150 4x4 (21.090 euro pe Prestige, fara optionale). Ciudat e ca in Germania e mai ieftin dCi-ul 4x4, e doar 20.990 de euro (tot Prestige, fara
  10. Asta asa e, probabil au facut ei niste studii si si-au pliat gama de dotari si preturi pe ce stiu ca va cumpara lumea. Totusi, ma mira cum de nu ofera combinatia asta nici macar pe Kadjar. Daca la Duster poti spune, pe buna dreptate, ca nu o sa gasesti multi dispusi sa de 23.000+ euro pentru ca e Dacie, la Renault totusi cred ca s-ar gasi cumparatori, ca acolo oricum ajunge spre 30.000 euro pretul. Mi-ar fi placut sa cumpar Duster benzina 4x4 cu cutie automata si sa las niste bani aici in tara, mai ales ca actualul Duster m-a servit bine pana acum si nu am nevoie de mai mult la dimensiuni
  11. Salut @Kibepado si bine ai venit pe forum. Eu am un Duster Ph2 (asta inseamna an de fabricatie 2013-2017) cu motorul 1.5 DCi (diesel, cu filtru de particule, fara AdBlue) si tractiune 4x4. Am la momentul de fata aproape 110.000 km facuti cu el, cam 45% in oras, vreo 10% in afara asfaltului si restul pe sosea. Am mers cu el in Germania si Franta de 2 ori (6500 km prima data si 4700 km a doua oara), am prins 166 km/h pe autostrada viteza maxima. Pe sosea sta foarte bine in curbe pentru gabaritul ei (e destul de inalta si tinde sa se aplece destul de mult daca intri tare in curba, dar e
  12. @marco79ro Din pacate, de cateva luni pe site la Suzuki nu mai apare nimic cand selectezi 6AT la transmisie. Banuiesc ca s-a vandut mai bine cutia manuala si s-au concentrat pe aia cand au introdus mild-hybrid-ul si probabil nu a meritat sa adapteze si cutia automata. Recunosc ca nu am mers la niciun dealer sa intreb, deocamdata m-am uitat doar pe site-uri la specificatii si configuratoare (Dacia, Suzuki, Hyundai, Kia, Renault, Nissan, Peugeot, Opel). Probabil luna viitoare o sa ma apuc de umblat si de facut test drive-uri. Cu actualul Duster (1.5 DCi din 2016, EURO 6) ma impac foarte bin
  13. Mda, modificari cosmetice (ceea ce era de asteptat) decente la exterior (intr-un final au modificat stopurile si nu mai au crucea in ele). La interior au pus MediaNav-ul de pe noile Sandero si Logan si cotiera centrala inalta, impreuna cu porturi USB pentru incarcat diversele echipamente. Per total nu sunt schimbari multe si mari, dar alea care sunt le-au facut acolo unde trebuia. Preturile probabil ca nu le vor modifica prea mult, probabil mai adauga 500-700 de euro. Nu prea au nimic notabil care sa poata justifica cresteri mai mari de pret, dupa parerea mea. Personal sunt dezamagit
  14. Asta indica 2 lucruri: 1. nu sunt diferente foarte mari (in special la caroserie) fata de modelul actual si au putut sa le incorporeze in fluxul de fabricatie fara mari probleme. Daca doar schimba in interior o piesa / un ansamblu si mentin aceleasi puncte de prindere / tolerante / etc. nu e nevoie de modificat nimic in flux. 2. s-au apucat deja de produs facelift-ul si-l trimit in showroom-uri, ca sa fie disponibil pentru vizualizare / drive-test, adica se asteapta la interes mare din partea clientilor. Probabil vor sa produca cat mai multe in urmatoarea perioada si sa le tina pe st
  15. Astept de ceva vreme sa lanseze facelift-ul, ca ma intereseaza sa achizitionez inca o masina anul asta si ma intereseaza ce ofera Duster-ul nou. Initial se zvonea ca prin aprilie vor anunta ceva, dar apoi s-a facut liniste... Stiu ca in fiecare an in vara (iulie-august) se inchide fabrica vreo 2 saptamani si atunci fac schimbari la linia de fabricatie, daca e cazul. M-am gandit ca daca au anuntat facelift-ul pentru 2021, in vara sigur vor avea de facut schimbari in fabrica, dar speram sa anunte mai devreme specificatiile. Pe mine ma intereseaza un SUV nu foarte mare, dar cu garda la
×
×
  • Creează nouă...