Sari la conținut

ninoniculescu

Members
  • Număr conținut

    168
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    22

ninoniculescu a câștigat ziua ultima dată pe 3 Aprilie

ninoniculescu a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

141 Excelent

Despre ninoniculescu

  • Rang
    Senior

Informații profil

  • Oraș:
    Otopeni
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.33 TCe 150cp
  • An fabricație:
    2020

Vizitatori Recenți Profil

1.192 citiri profil
  1. Am pus aici nota de service de la inlocuirea flansei, poate ajuta pe cineva.
  2. Sigur ca zgomotul provine de la acea flansa cardan, conform notei tehnice Dacia. La mine insa, DUPA schimbarea acelei flanse, a disparut acel zgomot, dar au aparut vibratii care par a NU se datora cardanului, ceva s-a intamplat, fie pe tot ce ajunge la roti, fie fara nici o legatura cu 4x4, de la volanta/ambreiaj. Sau altceva, cum ar fi amortizoarele...?
  3. Sper sa fie altceva si noua flansa pusa sa nu fi afectat intregul lant cinematic. Sunt foarte ingrijorat de ce se va intampla si de ratele pe care le platesc in "gol".
  4. Duster 1.3 TCE 150CP 4WD 2020 - fuge de rupe si am prins 189 km/h dar nu am mai avut curaj, parea ca nu mai sta pe roti. Duster 1.3 TCE 150CP 4WD 2022 sau 2023 - lesinat in general fata de cel din 2020, la 180 km/h se taie injectia, nu mai accelereaza decat ff putin / greu.
  5. Mașina este in teste la dealer, vibrează la fel si fara cardan, si cu alte seturi de roti... se simt vibratiile relevante numai la locurile din fata, pe bancheta din spate nu prea... au ramas cauzele: planetare, fuzete, amortizoare-suspensie, poate ceva la directie... sau volanta cea noua (schimbata cu tot kitul de ambreiaj pe garantie...), se pare ca va ajunge la centrul de testare Renault de la Titu... si ca sa fie frumos, in testele lor o piatra aruncata de roata unui autoturism, pe autostrada Buc-Ploiesti, a spart parbrizul... si scaunul sofer trebuie schimbat iarasi...
  6. Recomand sa NU schimbați acea flansa de la cardan. Am vibratii urate intre 110 si 130 km/h, cu diferite seturi de roti si cauciucuri ca sa eliminam (impreuna cu service-ul) cauza rotilor. Nu sunt sigur ca este de la flansa sau cardan, astept din nou pool-ul tehnic Dacia. Va tin la curent cand am noutati.
  7. Nu este nimic de platit la final (doar o taxa de aprox. 50 RON de stergere ipoteca asupra masinii), este credit, nu leasing, in cartea de identitate a masinii sunt eu proprietar. Da, este ceva cu Dacia Extenso plus 5 ani fara griji, sunt mai multe facilități incluse.
  8. Mulțumesc tuturor pentru urari. Chederele par ok, sigur va freca chederul usilor spate in caroserie, voi pune o banda adeziva transparenta groasa... ce s-o strica 5 ani... ce se va putea... se va schimba pe garantie. AC face frig rau fata de celelalte doua mai vechi, dar nici cu ele nu am probleme, racesc bine interiorul!
  9. Prețul cu extensia de garantie si revizii gratuite a fost undeva la 24.500 Euro. Pentru ca am apelat din nou la rate (nu pot strange / astepta sa acumulez bani), am ramas la Dacia pentru flexibilitatea finantarii (avans mic, poate fi si 5%, am ales 10%; am luat si 2 "rable"; rata pe 5 ani 2150 RON), la alte marci (mult mai scumpe la dotari similare, nu stiu daca mai fiabile, de exemplu am fost la Kia-Hyundai, Suzuki, Skoda, Jeep...), avansul minim era de 15-25% cu finanțare prin banci comerciale cu dobanzi mai mari ca la Renault Finance!
  10. Si pentru ca DusterEL a trecut la fiu-meu si DusterICA e la sotie, un nou Duster aproape identic cu primele doua (il voi numi DusterOI) a intrat in curtea mea de o saptamana (de fapt e al lui fiu-meu, dar e incepator si rodajul va fi facut de mine): Journey+, 4x4, 1.3TCE 150CP. Diferente fata de DusterEL cel din noiembrie 2022: NU mai are tips inox toba finala, alta grila fata si urate autocolante (...), nu mai scrie 4WD langa semnalizatoarele de pe aripi ci 4x4 autocolant pe haion..., bara fata si spate si oglinzi gri mat inchis, senzor de ploaie, oglinzi rabatabile electric, comenzile o
  11. Cum am specificat, nu am nici un cod pe hartiile de la dealer si din cate stiu, piesa respectiva se mai fabrica "doar la comanda", fiind un reper original de pe Kangoo (!?). Cand o sa reușesc, ma bag sub masina cu spatele meu subred... si incerc poze...
  12. Fără postările colegului @PPV nu as fi reusit nimic, ii mulțumesc mult! Nu mai stiu cine a gasit si discuțiile de pe forumul nemțesc legate de nota tehnica, mulțumesc tuturor si va indemn sa faceți demersurile necesare. Eu inca nu sunt intru-totul mulțumit, mai am la al 2-lea Duster si cred ca voi avea probleme si la cel nou al lui fiu-meu. Dar avand in vedere ca nu mai am fiere si sunt mult mai calm, pot infiera Dacia.
  13. Scopul meu este sa imi ating... scopurile, adica sa imi inlocuiesc aceste flanse la ambele (probabil curand toate 3...) Dusterele. Am reusit la unul, procesul pentru al 2-lea e in desfasurare, nu pot periclita scopurile... da, Dacia face ce vrea, cum vrea, daca vrea si lupta independenta pare a fi singura metoda de a obtine ceva de la ei, imi e teama ca voi pierde lupta daca voi posta documentele avute... nu ma pot baga sub masina momentan sa fac poze...
  14. Personal nu am nici un fel de poze din service-ul Meridian Nord si nu am avut timp sa stau langa mecanici (sunt aproape convins ca nu este permis...). M-am luptat 3 ani, o sa ma bucur doar 2 de lipsa zgomotului... ... cine stie ce va mai apare la modelul superior/urmator...
  15. S-a schimbat acea flansa, totul este ok acum! In plus, ca bonus (a se citi garantie...), si ca sa imi retrag reclamatiile de la Protectia Consumatorului si RAR, s-a inlocuit complet ambreiajul (hm, pedala tot a ramas tare...) si timoneria, plus filtre aer si polen gratuite la revizia (gratuita... am 5 ani de revizii gratuite) de 3 ani. Nu am nici un fel de alte documente decat ordinele de reparatie si decizia RAR si inca nu as vrea sa le public, poate Dacia se tine de cuvant si imi inlocuieste flansa si la al doilea Duster...
×
×
  • Creează nouă...