Sari la conținut

ninoniculescu

Members
  • Număr conținut

    108
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    4

ninoniculescu a câștigat ziua ultima dată pe 1 Noiembrie 2020

ninoniculescu a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

58 Excelent

Despre ninoniculescu

  • Rang
    Senior

Informații profil

  • Oraș:
    Otopeni
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.33 TCe 150cp
  • An fabricație:
    2020

Vizitatori Recenți Profil

202 citiri profil
  1. Trosniturile pot fi de la 4x4, daca ai pe masina si daca e setat pe Auto...
  2. Iar nu mai înțeleg nimic, parca nici nu am postat chestii tehnice despre masina. Mă scuzați ca mi-am expus sentimente, emoții, ba chiar senzații si percepții. Filozof nu ma stiam, dar forumul asta ma face sa devin. Duster? Ce e asta, o teorie despre forme abstracte si despre materializări ilustre, asa-i?
  3. Corect cu plus la consum. Insa cum ar fi daca motorul nu ar fi nevoit sa invarta permanent cardanul...? Nu ar compensa acest 1.5L...? Am observat si semnalat in acest topic lentoarea stergatoarelor la pornire. E clar ca poporul roman nu mai are pic de inventivitate si spirit de inovatie, daca Dusterica a fost proiectat la noi. Am mai spus-o, nemultumirile mele, cumulate, pana acum, sunt sub satisfactia pe care mi-o da aceasta masina, insa sunt adeptul adevarului, tot ce e neconform cu asteptarile trebuie spus (nu se pot detecta in drive-teste, nici macar 'netul' nu-ti spune realitat
  4. Nemultumirea este la accesorii cand sistemul 'nu incarca': stergatoare care se mica foarte lent, pompa de stropire mai zgomotoasa si cu debit mai mic, aeroterma cu viteza fluctuanta si 'audibil' cu turatii mai mici... Sunt convins ca la Service as primi 'asa face toate'. Daca se duce bateria, sper sa o acopere garantia (nu sunt sigur...).
  5. Tensiunea la priza de bricheta sta la 14.4-14.8V in timpul mersului doar daca aprind faza scurta (deci renunt la Auto). Doar cu pozitiile aprinse, se apropie 13.4-13.8V daca dau aeroterma la maxim. E ciudat ca dezaburirea (luneta si oglinzi), consumator mare, nu implica 'pilotul' sa incarce... Pe mentinere constanta a acceleratiei, inclusiv pe Cruise Control, nu mi se pare totusi normal sa am doar 12.2V, sa alimentez consumatorii din baterie (probabil daca tensiunea ar scade la bornele bateriei sub 80% (AGM?), ar porni incarcarea, nu stiu...); sunt de acord ca daca 'calc' pedala, sa se decuple
  6. 3000 km (am stat 2 luni in casa, carantina... ). Senzatii amestecate, placute si nu, azi dupa un drum de vreo 400 km: Otopeni-Targoviste-Bran-Predeal-Manastirea Caraiman-Otopeni: - consum mediu (pe bord) 6.9 km/100km, destul de real pe consumul pavelelor (dupa ce scade de jumatate indicatia totala, nu mai calculeaza corect, pentru ultimele 2 pavele (sunt 8 in total si fiecare pavela scade in modul ei propriu...) ar trebui sa fie vreo 12-13 litri in rezervor, insa apare avertismentul cu bec benzina si dispar ca prin minune pavelele...); - frane foarte bune; - 4x4 pe Auto me
  7. Oricand un Diesel va consuma mai putin decat un Benzinar, la capacitate cilindrica similara pentru acelasi producator, micile variatii de turatie nu influenteaza asta, cred eu. Ce sa zic de cutia de pe 1.3.... Treptele 1-2-3 scurte intr-un mod ciudat, s-au orientat sa o folosesti pe a 5-a de pe la 60km/h, au calibrat si GSI-ul pentru asta. Incerc sa ma bucur de masina, nu trag de consum, sunt obisnuit pe aspirat 1.6 cu consum de 11 in oras si 11 la 140km/h, si cu diesel turbo 2.2 cu 10 in oras (dar si cu 6.5 in afara fara a depasi 90 km/h si schimbat la 1800 rpm). Sigur, aceste ultime 2 masi
  8. Nu putem compara, termodinamic si in implememntare consum, ciclul Diesel cu ciclul Otto... :-)
  9. Il felicit pe @aramis1 pentru consumurile acestea. 'jar' 6.5 inseamna probabil intr-a 6-a la 100 km/h.... La mine, dupa rodaj, "jar" (adica 130-140km/h intr-a 5-a, talpa) inseamna ceva de genul 10.5-14.5 l/100km continuu pe distanta de 4-5 km. Talpa adevarata cand vede (in sensul ca vreau sa-i vad pe restul participantilor la trafic mici, mici de tot in retrovizoare) - instantul se duce in 39, mediul pe 2-3 km undeva la 11.
  10. Vor aparea piese mai bune decat "cele de origine", momentan trag la greu pe garantii cu minunatia lor de calitate...
  11. Daca vizual (nici la radiatoruld e racire...?) nu s-a detectat nimic.... Eu as recomanda sa se faca un test de presiune cu motorul pornit pentru 1 ora, cu motorul turat din cand in cand (stiu ca la diesel e mai dificil, poate un test in mers...), dupa ce termostatul s-a deschis complet, cred ca exista in service-uri un manometru si ceva T-uri si furtune...
  12. Daca se abureste parbrizul asa... cu ceva mai galben/solutie mai 'grasa' pot fi pierderi minore pe la caloriferul de incalzire sau pe circuitul de incalzire interioara... Exista si un miros mai 'dulceag', insa de cand cu glicolii acestia noi, nu se mai comporta la fel...
  13. Sa nu fie pierderi de antigel pe la supapa capacului vasului de expansiune (depresurizare care nu e tocmai ok...), se observa relativ greu deoarece pierderile sunt sub forma de vapori...
×
×
  • Creează nouă...