Sari la conținut

ninoniculescu

Members
  • Număr conținut

    57
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    3

ninoniculescu a câștigat ziua ultima dată pe 28 Septembrie

ninoniculescu a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

26 Excelent

Despre ninoniculescu

  • Rang
    Dusterist

Informații profil

  • Oraș:
    Otopeni
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.33 TCe 150cp
  • An fabricație:
    2020

Vizitatori Recenți Profil

129 citiri profil
  1. Prin finantare.dacia.ro (All Inclusive care nu prea e all inclusive, nu se respecta ce semnezi, in fine, alta discutie...) pare sa fie disponibila varianta 4x4 pentru 130/150CP (se da comanda , durata max 2 luni...):
  2. Mâine casa de la Scornicești. Bulgarii ma vor vedea pe tărâmurile lor in alta viata, nesimți si măgari si hoți ca ei nu exista pe planeta asta.
  3. S-a dus pe benzina sâmbetei jurnalul meu de bord...
  4. Are cineva montata cotiera modelul acesta? https://o-pa.ro/Cotiera-Dacia-Duster-2-II-2018-aVr Merita?
  5. Problema mea este BC: seara si la plecare am avut 2 linii si autonomie 166 km si brusc s-au dus? Nu am văzut benzina pe jos. 🙂
  6. Adica pot ramane in "pana prostului", vazand la plecare 2 segmente ale indicatorului de combustibil si autonomie mare? Trebuie sa merg doar cu indicatorul de combustibil nu mai jos de jumatate? Manualul de utilizare zice ca de la aprinderea becului, mai poti merge 50 km, un consum undeva la 8 l/100km ar duce la concluzia ca mai ai 4 litri... Eu mai aveam cu siguranta peste 9 litri...
  7. Problema: plec de loc, autonomie 166 km, merg 500m, pac bec benzina aprins, un segment ramas si averizare sonora, autonomie afisata --. Am pus 41 de litri, deci in principiu ar mai fi fost 9 litri. Masina nu a stat inclinata... Bug de computer de bord sau senzor de nivel benzina?
  8. Vad ca va plac telenovelele, sunteti prea-latini ca sa zic asa. Si Elvetia a fost neutra si a avut mereu de castigat. @foxbat , ai MP.
  9. Deja terminata constatarea, cu hartie la mana: subturare in vitezele a 5-a si a 6-a, trebuie tinuta la 2200-2500 pentru consum si cuplu bun si in nici un caz schimbat sub 2000 rpm. Dealerul ok, amabil, si inginerul mi-a explicat una-alta, mi-a cam dat dreptate cu colivia rulmentului intermediar si rezonanta intregului ansamblu de transmisie... Daca accelerarea la acele turatii este mai puternica, zgomotul/vibratia, uneori, nu se aude / nu se simte deloc, in test cu inginerul Dacia in masina! Asteptam si lupta celorlati colegi cu problema, poate iese vreo nota de service sau ceva; eu stau cumva
  10. ...Cruci cardanice / rulment intermediar blocate, fara vaselina... Daca face doar in Auto si Lock, poate fi ceva si in diferentialul spate... Daca face la fel fara cardan... cutia de viteze...
  11. Dupa un traseu Otopeni-Rm. Valcea-Olanesti-Rm. Valcea-Otopeni (pe Dealu' Negru), sunt incantat de masinuta, consum mixt 7.3 pe 320 km, clima pe AUTO tot timpul, in conditiile mersului doar cu 1-a bara la bara pe kilometri intregi pe Dealu' Negru si pe A1 la intrare in Buc (carambol pe sensul catre Buc aseara, masini multe trase pe banda de urgenta si romanasii stau si belesc ochii, ba mai mult unii chiar opreau degeaba ii indemna politia sa circule... - suntem neam prost, clar). Am folosit si regulatorul de viteza, e ok chiar daca nu stie la coborare in panta sa reactioneze (nu am facut frana
  12. Luni dimineata la 7:00 am programare constatare zgomot 'polizor unghiular', va trebui sa ies pe A3 sa pot ajunge intr-a 5-a, a 6-a in plaja de turatii 1750-2100 rpm... In celelate trepte nu am sesizat zgomotul... VC asteapta detalii pentru a implica Serviciile Tehnice, voi cere raport detaliat de la constatare, cu semnatura ca siguranta circulatiei nu este pusa in pericol (sunt patit cu cardan rupt la 130 km/h de la vibratii cruce cardanica...). Nu obtin hartiile cerute, actionez pe cai ne-amiabile. Va tin la curent, pana atunci "mi-am programat" un drum de aproape 400 km pe la Valcea sa mai f
  13. Anunta-ne si daca a disparut zgomotul... Daca banuiesti "ca va mai apare", nu ar rezulta intr-un bug de proiectare? Daca nu, oare CV-CT-cardan nu sunt la fel ca la modelul anterior...? Acolo nu am vazut reclamata problema similara... Intre timp VC a fost sesizata... asteptam cele 24 de ore... "Sunetul tehnic" este de fapt asa-folositul in service-uri: "zgomot tehnologic", o scuza folosita de puturosi sa nu caute cauza exacta a zgomotelor. In literatura de specialitate, zgomotul tehnologic este constant, se manifesta le fel la miscarea organelor de masini, orice fluctuatie +/- 10% e
  14. Raspuns dealer: <<<Buna ziua, Sertarul de sub scaunul din dreapta a fost eliminat din echipare inca din iunie. Legat de sunetul reclamat din pacate, eu, nu va pot oferi o solutie pentru eliminarea acestuia, daca considerati oportun va recomand sa veniti in unitatea service pentru o verificare, insa, din experienta va spun ca este considerat sunet tehnic. Cu stima>>> Deci... cum fac mai departe, cei care aveti idei mai generoase, mai bune...? Merg pe calea mea ingusta, fara sa privesc stanga-dreapta? Multumesc.
×
×
  • Creează nouă...