Sari la conținut

DannyMC

Members
  • Număr conținut

    78
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    20

DannyMC a câștigat ziua ultima dată pe 8 Aprilie

DannyMC a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

96 Excelent

Despre DannyMC

  • Rang
    Dusterist

Informații profil

  • Oraș:
    Bucuresti
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.33 TCe 150cp

Vizitatori Recenți Profil

973 citiri profil
  1. Topic update: pentru aniversarea de doi ani a Portocalei, m-am gandit sa va prezint din nou niste statistici pentru pasionati. RCA pe un an, 974.21 lei, mai ieftin decat anul trecut dar la un alt asigurator. CASCO a ramas la Omniasig, prima de asigurare crescand insa la 629 de euro (3130 lei) majorata in urma daunei de anul trecut. In anul care a trecut am consumat 1261.23 litri de benzina in valoare de 9697.77 lei. Tot in anul trecut am alergat Portocala cale de 15912 km. De aici putem calcula cu regula de trei simpla consumul mediu care este 7.92 la suta. Altceva demn de mentionat nu
  2. Din ce am vazut la mine cand las cheia in masina, aceasta intra in sleep destul de rapid, in cateva minute adica. Parerea mea e ca nu asta e cauza problemelor tale.
  3. @masiu Eu am unul de la Motorola, mai exact Motorola MA1. Merge foarte bine cu mai multe modele de telefon, se conecteaza rapid, putine erori. Daca telefonul este pregatit (cu BT si Wifi pornit) atunci cand pornesc motorul porneste muzica instant. Cateodata desi este conectat, apelul indiferent ca este primit sau efectuat nu se aude in boxele masinii. Se rezolva cu o repornire a BT de pe tlf. Mi s-a intamplat in cateva ocazii desi doar cu cateva minute inainte la un alt apel functionase perfect. Deasemenea daca resetez unitatea media a masinii, necesita reimperechere, care consta in
  4. Este activ si pentru inferioara doar ca apare destul de greu. Trebuie sa ajungi cu turatia aproape de ralanti in treptele superioare sau sa pui motorul in sarcina mare la turatie mica. Indicatia de schimb in treapta superioara o afiseaza mult mai repede si asa cum ai observat la turatie destul de redusa, pentru ca sistemul e setat pe conducere eco. Eu de exemplu am zero stelute la driving eco pentru ca schimb la turatii mai mari. S-o stapanesti sanatos, masina e foarte placuta si chiar distractiva la condus!
  5. 😟Imi pare rau sa aud (citesc) si imi vine greu sa cred, ca ai renuntat la garantie doar pentru ca o domnisoara nepregatita nu a stiut ce ulei trebuie sa-ti bage in 1.33.... Eu cred ca te-ai speriat prea usor si te-ai grabit cu aceasta decizie. Zic ca sunt chestii mai serioase pentru care merita sa pastrezi garantia unei masini de peste 20k €! Nu vreau sa crezi ca insinuez ceva, dar eu daca as fi fost pus in situatia ta, nu as fi luat talonul sa plec, ci as fi "escaladat ' problema pana la superiorii din acea reprezentanta! Daca era intr-adevar o problema de sistem, ar fi fost benefic
  6. Domnisoara de la receptie nu are probabil in fisa postului expertiza in uleiuri si desi ar trebui sa stie cate ceva nu e obligatoriu. Oricum cand se deschide nota de intrare in service sistemul ii spune dupa seria de sasiu ce consumabile trebuie folosite. P.S. Nu ai pachetul "Cinci ani fara griji"?
  7. @andrei_sAs vrea sa te intreb si vreau sa te asigur ca nu "la misto"! De ce doresti sa cumperi in mod special un Duster, cu aceasta motorizare? In gama Renault/Dacia sunt cateva modele cu aceasta motorizare si sunt curios ce anume te-a facut sa alegi tocmai Duster.
  8. Luni 19.08 am scos Portocala de la service. Reparatia a fost facuta pe CASCO pentru avaria din Iunie. Arata foarte bine dupa cum puteti vedea si in fotografii. P.S. Dungile verticale din foto sunt de la un grilaj...😉 P.P.S. La doua zile dupa ce am luat masina am trecut pe la benzinarie. Trag de manetuta care deblocheaza capacul de la buson, cobor, capacul inchis. Ma intorc, mai trag o data, capacul ramane inchis... Din fericire un angqjat al benzinariei ma ajuta si deschidem capacul. Sub capac totul era foarte frumos si profi mascat cu banda adeziva, inclusiv mecanismul de debloca
  9. @CristiPopescu Vazusem Dusterul (despre care nu stiam ca e al tau) strivit in parcare. Ma gandeam "ooh ce aiurea sa ti se intample asa ceva!" Dupa ce am urmarit seria de clipuri postate de Cosmin MCS Dusterul nou pare suficient de capabil pentru ce a fost gandit sa faca.
  10. Eu am parcurs cam 2/3 din traseu acum 3 ani cu un Logan cu cauciucuri de vara. A trebuit sa renunt din cauza ca fundul unei vai de pe traseu se inundase in urma ploilor din zilele anterioare. Pana acolo insa, drumul nu mi-a pus nici o problema.
  11. Mulțumesc @foxbat! Am fost deja la constatarea de dauna, am fost si la service sa o vada si sa ceara aprobarea devizului. Astept telefonul din partea reprezentanței pentru intrarea in reparatie.
  12. @Stefz1997, motoarele cu aspiratie naturala pot produce mai multa putere decat cea cu care au iesit din fabrica doar daca se modifica ceva in interiorul motorului. Simpla modificare a parametrilor de injectie din harta ECU nu va avea efectul notabil pe care il produce aceeasi modificare pe un motor cu inductie fortata. Si aceste modificari ale componentelor interne sunt: axe cu came cu profil diferit, modificarea compresiei, a cantitatii de carburant si de aer care intra in motor. P.S. Pe forumul acesta nu stiu sa existe un topic pentru genul asta de modificare, dar internetul este
  13. De obicei, la motoarele cu aspiratie naturala modificarile de putere (care sa se simta) se fac doar cu schimbare de componente interne.
×
×
  • Creează nouă...