Sari la conținut

andrei_s

Members
  • Număr conținut

    236
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    6

andrei_s a câștigat ziua ultima dată pe 7 Octombrie 2021

andrei_s a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

89 Excelent

Despre andrei_s

  • Rang
    Senior

Informații profil

  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.6 4x2 114cp
  • An fabricație:
    2018

Vizitatori Recenți Profil

1.920 citiri profil
  1. Revin cu o intrebare pentru @EduardVe si @SSNick: merita cumparat un dongle Ottocast U2-X Pro pentru a conecta un IPhone la Medianav (gen 4 cum am eu, dar asta nu e atat de important) ? Update-urile ulterioare instalarii pe masina au adus imbunatatiri pe partea de stabilitate, etc? Ideea e ca nu as vrea sa cumpar un astfel de device si sa constat apoi ca nu este ceea ce credeam .. ma intereseaza sa nu aiba lag enervant dupa un timp si sa fiu nevoit sa il resetez mereu. Din ce m-am documentat acesta ar fi cel mai bun device de acest tip care sa asigure conectivitatea atat pentru CarPlay ca
  2. Multumesc mult @ccdumitrescu! Avand in vedere ca folosesc un Iphone cred ca voi merge pe varianta de dongle Ottocast U2-X Pro care am inteles ca este oferit chiar de reprezentate in lipsa CarPlay wireless de pe Medianav-urile noi. Ar mai fi si alte device-uri compatibile CarPlay ( si eventual AA) care sa merite a fi luate in considerare ?.. care sa aiba performante decente si sa fie disponibile pt. achizitionare din Romania.
  3. Salutare! Am si eu o intrebare legata de subiectul topicului: a incercat cineva conectivitatea wireless Android Auto si CarPlay pe Medianav Gen. 4, modelul montat pe Duster in perioada 2019-2021 care venea doar cu conectivitate pe cablu? Exista sanse sa functioneze vreunul din adaptoarele WiFi prezentate aici pe forum si pe modelele vechi de Medianav cu conectivitate AA si CarPlay exclusiv pe cablu? Intreb in ideea de a face upgrade la un astfel de Medianav, ceea ce ma deranjeaza fiind conectivitatea pe cablu care ma incurca destul de mult ...
  4. Salutare @Pilu Ca posesor de Duster 2018 cu aceeași motorizare, ce-i drept varianta 4x2, pot să confirm toate cele spuse de colegii de pe forum legat de acest motor. Sfatul meu, pentru a obține tot ce se poate din acest motor destul de slab pentru o mașină ca Duster-ul este să folosești mai des benzina superioară (CO 98 100), pe lângă consumabile de calitate in special ulei. Apoi aplici ceea ce spun colegii mai sus, in orice depășire folosești maxim treapta 3-4. In panta și pe serpentine o sa ai nevoie de treapta a 2-a de cele mai multe ori. Așa se conduce o mașina de genul ăsta cu motor mare
  5. Salut @alin Dupa o scurta cautare, codul 152089599R este mai nou si a inlocuit codul 152085488R. Probabil in service au pus ce aveau disponibil in momentul reviziei. Cel mai probabil cel nou are unele imbunatatiri in comparatie cu cel vechi. Recomandarea mea ar fi sa ramai la filtrul original. Eventual poti incerca echivalentul Purflux LS946 sau KNECHT OC978.
  6. Salutare Din experienta proprie cu discurile si placutele de frana pe care le-am folosit la masinile personale, in trecut Logan si acum Duster, cel mai bine s-au comportat cele de origine si cele ATE. Inclin totusi spre cele de origine care pot fi procurate la preturi "normale" din magazine specializate si nu din reprezentanta. Legat de uzura, depinde foarte mult cum este folosita masina ... eu unul nu am reusit niciodata sa trec de 35.000 km cu placutele si 80.000km cu discurile datorita faptului ca merg mult in oras. Off topic: cei cu placute care rezista pana spre 150.000 km cred
  7. Daca ai putea testa pe un Duster 2 (2018+) , as fi si eu interesat de solutie si eventual un pret pentru tot "deranjul".
  8. Salutare M-ar interesa sa fac in perioada urmatoare schimbul de ulei la cutia de viteze. Am varianta de motor 1.6 benzina 114 cp 4x2, iar cutia de viteze este de tipul JR(5) din ce informatii am gasit eu. Uleiul recomandat ar fi ELF NFX SAE 75W, dar m-ar tenta sa folosesc un ulei Ravenol (am folosit ulei de motor de la ei si sunt foarte multumit). In configuratorul producatorului este indicat Ravenol MTF3 75W, dar din cate am citit nu are aprobarea Renault. Specificatiile acestui ulei sunt totusi destul de apropiate de cele ale ELF NFX.. Singurul ulei Ravenol cu aprobare Renaul
  9. Salut @Neek Ar putea fi adaptat modelul nou de MediaNav (MN4) sa mearga si pe Duster PH3 model 2018? Multumesc !
  10. Salut! Pentru motorul 1.6 Sce ar trebui folosit un ulei 5W40, asta e si recomandat in fisa de intretinere pentru modul de exploatare din zona noastra. Ca marci am folosit ELf (destul de slab calitativ) , Renault-Castrol RN-SPEC RN710, Motul X-cess. Problema pe care am observat-o eu insa la acest motor e legata de consumul de ulei. Se pare ca acesta e prezent indiferent de marca de ulei folosita. La urmatoarea revizie as vrea sa incerc si Liqui Moly LEICHTLAUF HIGH TECH 5W40, macar pentru sunetul motorului , de consum nu cred ca voi scapa din pacate . Sfatul meu e sa folosesti Liqui M
  11. Dupa parerea mea ai putea alege intre : - Renault Start Stop EFB 12V 70Ah 720A cod OE 7711575175 - Exide Start&Stop EFB 70 Ah EL700 Preturi mici gasesti aici: https://www.autokarma.ro/cautare-dupa-cod-produs?src=7711575175
  12. Colegul @Sa1fire a punctat foarte bine punctele forte ale Duster-ului si e normal ca o masina sa nu fie potrivita pentru oricine. Ca posesor de Duster pot sa spun ca e o masina cinstita pentru banii pe care ii dai pe ea si in plus intretinerea si remedierea problemelor care mai apar de-a lungul timpului sunt destul de ieftine. Daca vrei sa intretii o masina ca la carte, Duster-ul (Dacia in general) este printre putinele masini care nu te va face sa cheltui tot salariul pe intretinere si reparatii. Eu de exemplu remediez in cel mai scurt problemele care apar la masina fie ele mici sau mai mari
  13. Salutare! De ceva timp ma confrunt cu un zgomot pe partea din dreapta fata a carui cauza nu o pot stabili... E un sunet ca si cum as avea niste farfurii prin zona aia care se lovesc una de alta , un fel de cloncanit care se manifesta la o viteza mica si viraje pe drumuri denivelate. Zgomotul pare sa vina din zona suspensiei dar nu pot stabili exact sursa..Masina are 35.000 km si ma gandesc ca nu prea poate fi vorba de uzura la articulatii in momentul asta. Cum as putea identifica cauza respectivului zgomot? La service desigur ca nu au gasit nimic care ar putea cauza respectivul zgomot in afara
  14. Super .. de cand asteptam un astfel de post . Din ce observ, prin montarea noii unitati pe masina se pierde portul USB, care la modelul nou este amplasat in partea de jos sub comenzile de clima. Pentru montare pe un Duster 2018 (retrofit) se poate pastra in continuare functionalitatea USB ?
×
×
  • Creează nouă...