Sari la conținut

andrei_s

Members
  • Număr conținut

    203
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    4

andrei_s a câștigat ziua ultima dată pe 19 Aprilie 2020

andrei_s a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

80 Excelent

Despre andrei_s

  • Rang
    Senior

Informații profil

  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.6 4x2 114cp
  • An fabricație:
    2018

Vizitatori Recenți Profil

1.303 citiri profil
  1. Salutare! Ca posesor al unui Duster 1.6 Sce 4x2 pot sa împărtășesc următoarele păreri despre comportamentul prezentat de @eliadib : motorul 1.6 sce de origine Nissan este un motor mult mai sensibil decât vechiul 1.6 K4M și ca atare are alte pretenții in exploatare. Eu am constatat ca cel mai bine se împăca cu benzina de la Mol. Cea cu CO 100 intr-adevăr îl face un pic mai vioi dar se simte și la buzunar și la consum. La început când am alimentat de la Petrom sau Rompetrol am mai avut momente in care la ralanti turația varia foarte mult și aiurea. Ca o recomandare puțin off-topic as spune, tot
  2. Cred ca se potrivesc perfect cele de mai jos: Varianta 1 Varianta 2
  3. Prea multe probleme nu am auzit legate de acest motor însă intr-adevăr pare a fi mult mai sensibil decât cel vechi de la Renault K4M. De exemplu la al meu am văzut ca îi place doar benzina de calitate in special cea de la Mol. Am mai auzit că ar mai fi avut in trecut ceva probleme cu bujiile și în plus că sunt necesare ceva reglaje mai dese decât la cel vechi. Consumul de ulei de aproximativ 1l la 10000 Km nu îmi pare momentan exagerat mai ales dacă sunt primii km. din viața motorului. Eu sper ca acest consum să nu crească și eventual să scadă cu timpul. Pentru un rulaj de 10–15000 Km anual pr
  4. @BoldeanuSalutare! Aceeași motorizare am si eu și am sesizat un oarecare consum de ulei in jurul a 1l la 10000km. Mașina ta are chiar 85000km sau 8500km ? Eu am făcut din 2018 cam 15000km și mi se pare un kilometraj foarte mare pentru un benzinar in cazul tău. Eu am folosit mereu ulei Elf 5W40 și la fosta mașina și nu am avut probleme cu ea. Înainte am avut un Logan 1.6 16V la care consumul de ulei era practic 0. Din ce am mai auzit cam asta ar fi noua “fiabilitate” la motoarele Renault pe benzina 🙁. Eu am pus consumul de ulei și pe seama rodajului, plus mersul preponderent urban cu multe ore
  5. Salut @mihaib27 Ar mai fi o posibilitate ca navigatia sa fie dezactivata din setarile medianav-ului dupa cum se poate vedea in poza de mai jos. Posibil sa ai nevoie apoi de harti, dar macar meniul ar trebui sa contina si butonul corespunzator navigatiei.
  6. @i96nds La fel a fost și la mine..deși am plătit și pachetul de hărți pentru Europa nu am primit și harta Franței .. in schimb am primit harta pentru Guyana ( franceza,desigur😁). Am descoperit toate astea când m-am apucat sa fac update pe cont propriu la hărți ..acum am și Franța și am eliminat unele tari “exotice” unde sigur nu voi ajunge prea curând. Nu știu dacă exista vreo diferența de memorie sau altceva la medianav-ul care vine cu harta Europei preinstalata .. dar nu prea merita acea opțiune in rest. Oricum update-urile oficiale sunt cam scumpe și vin cu întârziere .. eu acum mi le fac s
  7. Ca sa mai si radem : La Duster 1.6 Sce 4x2 circuland doar prin Bucuresti se scurge si foarte repede, nu doar cursiv . La fostul Logan mergeam ce mergeam si mai disparea o liniuta.. parca nu constientizam asa tare consumul desi si ala era destul de gurmand (motor 1.6 16v).
  8. Sa va impartasesc si eu experienta mea cu prima revizie la Duster 1.6 Sce 4x2: am facut revizia la service Dacia Simpotrans Afumati , unde imi faceam reviziile si la fosta masina (Logan). Am cumparat eu absolut toate consumabilele nececesare pentru revizie ( filtru ulei, fitlru aer, filtru polen cu carbon, ulei, garnitura buson baie de ulei) toate originale Dacia, uleiul ales fiind ELF Evolution RN-TECH 5w40 ( probabil o varianta imbunatatita a lui ELF Evolution 900 SXR 5w40). Cost consumabile : aprox. 350 lei Cost manopera revizie : aprox 140 lei Deci costul total al reviziei a
  9. Ca posesor de Duster cu motor 1.6 Sce de aproape 1 an pot spune ca GPL-ul ar fi o investitie buna pentru acest motor, nu neaparat pentru 10.000 km facuti pe an, dar oricum ar fi o economie pe termen lung. Din cate stiu eu, la versiunea 1.6 Sce cu GPL din fabrica este un alt cod motor (modificat special pentru GPL) si este recomandata achizitia in aceasta varianta. Daca se monteaza GPL ulterior, fiabilitatea motorului va avea de suferit. P.S.: La consumul pe care il scoate motorul asta in Bucuresti n-as mai sta pe ganduri si as pune GPL, eu ma consolez insa cu nr. putini de km. pe care ii
  10. @Mak Nu m-am straduit deloc, doar a fost drumul liber si drept
  11. Ca sa ridic putin moralul celor cu Duster 1.6 Sce (4x2) va prezint si eu consumul minim pe care l-am obtinut pe ruta Bucuresti-Targoviste si retur cu masina incarcata cu 3 pers. fara bagaje : 7.6 l/100km. Sub 7l/100km e cam greu de scazut dupa parerea mea la motorizarea benzina 1.6 Sce. Mie mi se pare un consum decent pentru o masina din categoria ei.
  12. Imi pare rau sa aud de probleme la un motor cu traditie la Dacia/Renault, dar fii optimist ca sigur se rezolva, masina fiind in garantie. Cateva intrebari am totusi: ai observat cumva si alte simptome in ultimul timp la motor? Cati km are masina? Ai facut vreo revizie pana acum ?
  13. Articolul la care face referire colegul @ISZY56 ne indica trend-ul in materie de motoare pe care deja il "simtim" pe banii nostri ..motorase din ce in ce mai mici cu costuri de intretinere din ce in ce mai mari . A nu se intelege ca am ceva impotriva motoarelor turbo.. doar cu cilindreea am unele probleme.. as cumpara mult mai linistit un Duster cu motor de 1.6 benzina turbo pe la 150 cp pentru ca mi-ar parea mai putin fortat decat jucariile de 1 l sau chiar 1.33 Tce .
  14. Descrierea problemei și rezolvarea acesteia se poate vedea în video-ul de mai jos: http://www.tutorialelogan.ro/2014/09/desfundat-supapa-scurgere-condens-ac-la.html?m=1
  15. Trebuie desfundată scurgerea care permite evacuarea condensului de la AC. Este vorba de acea pâlnie neagră din cauciuc care face legătura între aeroterma și caroseria mașinii și permite evacuarea apei. O problemă similară am avut eu la Logan și apa ajunsese până la locurile din spate.. am înlocuit acea pâlnie care in exterior are un capacel mobil care trebuie eliminat pentru a nu se mai înfunda..la mine s-a lăsat și cu schimbarea polistirenului de sub mocheta de la locurile din fata pentru ca s-a scurs multa apa timp pana sa-mi dau seama de unde e problema🙁 Piese de schimb poți găsi și la dezm
×
×
  • Creează nouă...