Sari la conținut

andrei_s

Members
  • Număr conținut

    192
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    3

andrei_s a câștigat ziua ultima dată pe 10 Mai 2018

andrei_s a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

69 Excelent

Despre andrei_s

  • Rang
    Senior

Informații profil

  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.6 4x2 114cp
  • An fabricație:
    2018

Vizitatori Recenți Profil

795 citiri profil
  1. Ca posesor de Duster cu motor 1.6 Sce de aproape 1 an pot spune ca GPL-ul ar fi o investitie buna pentru acest motor, nu neaparat pentru 10.000 km facuti pe an, dar oricum ar fi o economie pe termen lung. Din cate stiu eu, la versiunea 1.6 Sce cu GPL din fabrica este un alt cod motor (modificat special pentru GPL) si este recomandata achizitia in aceasta varianta. Daca se monteaza GPL ulterior, fiabilitatea motorului va avea de suferit. P.S.: La consumul pe care il scoate motorul asta in Bucuresti n-as mai sta pe ganduri si as pune GPL, eu ma consolez insa cu nr. putini de km. pe care ii fac pe an plus ca la un drum mai lung consumul este decent.
  2. Salut! Resoftarea de care vorbesti in clip a fost ceruta de catre tine (ai reclamat o problema) sau a fost facuta pe baza de OTS de catre cei de la service? Intreb pentru ca de obicei sunt destul de "reticenti" la astfel de cereri din partea clientilor. Si inca o intrebare as mai avea, ce soft anume s-a updatat, softul de la ECU sau altceva?
  3. @Mak Nu m-am straduit deloc, doar a fost drumul liber si drept
  4. Ca sa ridic putin moralul celor cu Duster 1.6 Sce (4x2) va prezint si eu consumul minim pe care l-am obtinut pe ruta Bucuresti-Targoviste si retur cu masina incarcata cu 3 pers. fara bagaje : 7.6 l/100km. Sub 7l/100km e cam greu de scazut dupa parerea mea la motorizarea benzina 1.6 Sce. Mie mi se pare un consum decent pentru o masina din categoria ei.
  5. Imi pare rau sa aud de probleme la un motor cu traditie la Dacia/Renault, dar fii optimist ca sigur se rezolva, masina fiind in garantie. Cateva intrebari am totusi: ai observat cumva si alte simptome in ultimul timp la motor? Cati km are masina? Ai facut vreo revizie pana acum ?
  6. Articolul la care face referire colegul @ISZY56 ne indica trend-ul in materie de motoare pe care deja il "simtim" pe banii nostri ..motorase din ce in ce mai mici cu costuri de intretinere din ce in ce mai mari . A nu se intelege ca am ceva impotriva motoarelor turbo.. doar cu cilindreea am unele probleme.. as cumpara mult mai linistit un Duster cu motor de 1.6 benzina turbo pe la 150 cp pentru ca mi-ar parea mai putin fortat decat jucariile de 1 l sau chiar 1.33 Tce .
  7. Descrierea problemei și rezolvarea acesteia se poate vedea în video-ul de mai jos: http://www.tutorialelogan.ro/2014/09/desfundat-supapa-scurgere-condens-ac-la.html?m=1
  8. Trebuie desfundată scurgerea care permite evacuarea condensului de la AC. Este vorba de acea pâlnie neagră din cauciuc care face legătura între aeroterma și caroseria mașinii și permite evacuarea apei. O problemă similară am avut eu la Logan și apa ajunsese până la locurile din spate.. am înlocuit acea pâlnie care in exterior are un capacel mobil care trebuie eliminat pentru a nu se mai înfunda..la mine s-a lăsat și cu schimbarea polistirenului de sub mocheta de la locurile din fata pentru ca s-a scurs multa apa timp pana sa-mi dau seama de unde e problema🙁 Piese de schimb poți găsi și la dezmembrări pentru ca la service cer enorm de mult pe o garnitura și doua bucăți de polistiren..
  9. Salutare! Daca imi permiteti imi dau si eu cu parerea ca posesor de Duster 1.6 Sce.. e foarte adevarat ca noile motoare sunt mai economice si mai "sportive" decat acest 1.6 Sce, dar eu nu sunt dispus sa testez motoarele noi de la Dacia pe banii mei, pana si 1.5 Dci a inceput sa tuseasca de la Ad-blue (posesorii stiu de ce) .. In alta ordine de idei, tendinta actuala de downsizing la motoare mi se pare putin exagerata.. dar trebuie sa castige si producatorii mai multi bani din serviciile post-vanzare. Pana si o simpla revizie la Dacia a ajuns sa coste cat la o masina straina. Cum zicea colegul @ElfStone mai sus, 1.6 Sce e un motor matur la care macar se stiu bolile (daca mai are asa ceva). Eu unul nu m-as arunca asa de repede la un motor nou mai ales la 1.0 Tce pus pe un Duster..as astepta sa mai imbatraneasca putin 1.33 Tce si as lua decizia un pic mai documentat. P.S.: Legat de cosumul foate bun al acestor minunatii tehnice "Tce", eu unul nu cred ca diferenta e atat de mare (3-4l/100km) fata de 1.6 Sce. Daca mergi batraneste, cu orice motor scoti consum decent mai ales in exterior, daca o calci consumul se duce destul de mult in sus la orice benzinar. Per total eu nu regret alegerea facuta avand in vedere si numarul mic de km. pe care ii fac anual (in medie 10.000km). Pacat ca au scos din oferta 1.6 Sce, era un motor accesibil din toate punctele de vedere O zi buna tuturor!
  10. Problema se rezolva prin resoftare. Procedura de reparatie pe garantie este destul de greoaie in sensul ca trebuie sa constate ei defectul ceea ce e destul de greu in cazul de fata, abia dupa aceea sa ceara aprobare de la Dacia si sa efectueze resoftarea. Eu am facut resoftarea si problema a disparut dar am evitat service-ul tocmai din motivele mentionate mai sus
  11. Salut @Aramis474 Codurile pentru consumabile la Duster 2018 1.6 Sce sunt urmatoarele: Filtru ulei: OE RENAULT 152085758R Flitru aer: OE RENAULT 165467674R Filtru polen: OE RENAULT 272773016R sau 272773151R (carbon) Inel etanşare drenă ulei: OE RENAULT 1102601M02 Ulei : ELF RN-TECH 5w40 (ca recomandare) E o idee foarte buna sa mergi la revizie cu piesele tale cumparate de la un magazin de piese auto.. economisesti ceva banuti, preturile la reprezentante sunt putin cam mari (nesimtite) Consumabilele sunt diferite pentru motoarele 1.6 105cp fata de 1.6 Sce 114cp. O zi frumoasa!
  12. Subscriu la parerea colegului @eman4x4 .. si eu am auzit numai lucruri bune despre acest 1.33 Tce, inclusiv de la oameni din interiorul Dacia/Renault, dar eu luasem deja decizia de a nu imi risca banii pe o motorizare atat de noua care nu a confirmat fiabilitatea din punctul meu de vedere. Probabil va fi mult mai ok decat 1.2 Tce si va avea un consum decent, insa daca nu e graba mare cu achizitia eu as mai astepta 1 an pana sa ma hotarasc. Multa bafta in alegere!
  13. Apropo de consum la 1.6 Sce 4x2 in Bucuresti, la o viteza medie de aprox. 20km/h consumul e trecut de 10 l/100km in cazul meu.. dar eu nu folosesc niciodata functia Eco si nici nu prea o menajez .. imi place sa merg mai sportiv si cum motorul nu ma ajuta ii dau talpa mai des . Economia de carburant nu e punctul forte al motoarelor pe benzina puse pe un SUV .. eu sunt curios ce consum real are 1.33 Tce pe Duster in Bucuresti..eu zic ca nu scade sub 9l/100km decat daca mergi f. cuminte.
  14. Din ce vad eu in poze nu e chiar Medianav-ul nou cu Android Auto .. e o varianta ce ruleaza el insusi Android ceea ce il face mult mai performant dupa parerea mea ... pretul este intr-adevar cam mare dar repet nu se compara ca performante cu Medianav-ul clasic chiar cu Apple CarPlay/ Android Auto care din cate am vazut se misca destul de greu si nu m-a impresionat O zi buna!
  15. Sper sa nu fie cazul de consum ulei excesiv..tocmai de asta nu m-am aruncat la 1.33 tce sau la vechiul 1.2 care s-a dovedit un eșec pana la urma. Întrebarea care imi rămâne in minte totuși este dacă un consum de 4-500 ml in rodaj (primii 10.000km) nu este oarecum normal/acceptat, desigur si in funcție de regimul de exploatare a mașinii în acest interval..
×
×
  • Creează nouă...