Sari la conținut

andrei_s

Members
  • Număr conținut

    195
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    3

andrei_s a câștigat ziua ultima dată pe 10 Mai 2018

andrei_s a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

70 Excelent

Despre andrei_s

  • Rang
    Senior

Informații profil

  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.6 4x2 114cp
  • An fabricație:
    2018

Vizitatori Recenți Profil

913 citiri profil
  1. Ca sa mai si radem : La Duster 1.6 Sce 4x2 circuland doar prin Bucuresti se scurge si foarte repede, nu doar cursiv . La fostul Logan mergeam ce mergeam si mai disparea o liniuta.. parca nu constientizam asa tare consumul desi si ala era destul de gurmand (motor 1.6 16v).
  2. Sa va impartasesc si eu experienta mea cu prima revizie la Duster 1.6 Sce 4x2: am facut revizia la service Dacia Simpotrans Afumati , unde imi faceam reviziile si la fosta masina (Logan). Am cumparat eu absolut toate consumabilele nececesare pentru revizie ( filtru ulei, fitlru aer, filtru polen cu carbon, ulei, garnitura buson baie de ulei) toate originale Dacia, uleiul ales fiind ELF Evolution RN-TECH 5w40 ( probabil o varianta imbunatatita a lui ELF Evolution 900 SXR 5w40). Cost consumabile : aprox. 350 lei Cost manopera revizie : aprox 140 lei Deci costul total al reviziei a fost in jur de 500 lei, un pret decent zic eu fata de ceea ce am vazut ca se vehiculeaza pe aici in conditiile in care am folosit consumabile identice cu cele oferite de reprezentanta sau chiar superioare calitativ (ma refer la ulei si filtru polen cu carbon). Bineinteles ca intotdeauna asist la efectuarea reviziei langa mecanic (cu care lucrez de cativa ani) astfel stiind intotdeauna ce operatii sunt efectuate la masina si eventual ce probleme au aparut. P.S : Pentru ca sunt client Dacia de peste 10 ani am tras concluzia ca aceasta este pentru mine cea mai rentabila varianta de revizie si nu vad rostul de a da 200 lei in plus la o revizie doar pentru a cumpara consumabile de la reprezentanta cu preturi destul de umflate. Stima si drumuri bune va urez!
  3. Revin cu o intrebare la initiatorul topic-ului, pana la urma ce impact a avut resoftarea asupra comportamentului masinii ? S-a imbunatatit dinamica si eventual consumul? Au aparut probleme la masina dupa resoftare?
  4. Ca posesor de Duster cu motor 1.6 Sce de aproape 1 an pot spune ca GPL-ul ar fi o investitie buna pentru acest motor, nu neaparat pentru 10.000 km facuti pe an, dar oricum ar fi o economie pe termen lung. Din cate stiu eu, la versiunea 1.6 Sce cu GPL din fabrica este un alt cod motor (modificat special pentru GPL) si este recomandata achizitia in aceasta varianta. Daca se monteaza GPL ulterior, fiabilitatea motorului va avea de suferit. P.S.: La consumul pe care il scoate motorul asta in Bucuresti n-as mai sta pe ganduri si as pune GPL, eu ma consolez insa cu nr. putini de km. pe care ii fac pe an plus ca la un drum mai lung consumul este decent.
  5. Salut! Resoftarea de care vorbesti in clip a fost ceruta de catre tine (ai reclamat o problema) sau a fost facuta pe baza de OTS de catre cei de la service? Intreb pentru ca de obicei sunt destul de "reticenti" la astfel de cereri din partea clientilor. Si inca o intrebare as mai avea, ce soft anume s-a updatat, softul de la ECU sau altceva?
  6. @Mak Nu m-am straduit deloc, doar a fost drumul liber si drept
  7. Ca sa ridic putin moralul celor cu Duster 1.6 Sce (4x2) va prezint si eu consumul minim pe care l-am obtinut pe ruta Bucuresti-Targoviste si retur cu masina incarcata cu 3 pers. fara bagaje : 7.6 l/100km. Sub 7l/100km e cam greu de scazut dupa parerea mea la motorizarea benzina 1.6 Sce. Mie mi se pare un consum decent pentru o masina din categoria ei.
  8. Imi pare rau sa aud de probleme la un motor cu traditie la Dacia/Renault, dar fii optimist ca sigur se rezolva, masina fiind in garantie. Cateva intrebari am totusi: ai observat cumva si alte simptome in ultimul timp la motor? Cati km are masina? Ai facut vreo revizie pana acum ?
  9. Articolul la care face referire colegul @ISZY56 ne indica trend-ul in materie de motoare pe care deja il "simtim" pe banii nostri ..motorase din ce in ce mai mici cu costuri de intretinere din ce in ce mai mari . A nu se intelege ca am ceva impotriva motoarelor turbo.. doar cu cilindreea am unele probleme.. as cumpara mult mai linistit un Duster cu motor de 1.6 benzina turbo pe la 150 cp pentru ca mi-ar parea mai putin fortat decat jucariile de 1 l sau chiar 1.33 Tce .
  10. Descrierea problemei și rezolvarea acesteia se poate vedea în video-ul de mai jos: http://www.tutorialelogan.ro/2014/09/desfundat-supapa-scurgere-condens-ac-la.html?m=1
  11. Trebuie desfundată scurgerea care permite evacuarea condensului de la AC. Este vorba de acea pâlnie neagră din cauciuc care face legătura între aeroterma și caroseria mașinii și permite evacuarea apei. O problemă similară am avut eu la Logan și apa ajunsese până la locurile din spate.. am înlocuit acea pâlnie care in exterior are un capacel mobil care trebuie eliminat pentru a nu se mai înfunda..la mine s-a lăsat și cu schimbarea polistirenului de sub mocheta de la locurile din fata pentru ca s-a scurs multa apa timp pana sa-mi dau seama de unde e problema🙁 Piese de schimb poți găsi și la dezmembrări pentru ca la service cer enorm de mult pe o garnitura și doua bucăți de polistiren..
  12. Salutare! Daca imi permiteti imi dau si eu cu parerea ca posesor de Duster 1.6 Sce.. e foarte adevarat ca noile motoare sunt mai economice si mai "sportive" decat acest 1.6 Sce, dar eu nu sunt dispus sa testez motoarele noi de la Dacia pe banii mei, pana si 1.5 Dci a inceput sa tuseasca de la Ad-blue (posesorii stiu de ce) .. In alta ordine de idei, tendinta actuala de downsizing la motoare mi se pare putin exagerata.. dar trebuie sa castige si producatorii mai multi bani din serviciile post-vanzare. Pana si o simpla revizie la Dacia a ajuns sa coste cat la o masina straina. Cum zicea colegul @ElfStone mai sus, 1.6 Sce e un motor matur la care macar se stiu bolile (daca mai are asa ceva). Eu unul nu m-as arunca asa de repede la un motor nou mai ales la 1.0 Tce pus pe un Duster..as astepta sa mai imbatraneasca putin 1.33 Tce si as lua decizia un pic mai documentat. P.S.: Legat de cosumul foate bun al acestor minunatii tehnice "Tce", eu unul nu cred ca diferenta e atat de mare (3-4l/100km) fata de 1.6 Sce. Daca mergi batraneste, cu orice motor scoti consum decent mai ales in exterior, daca o calci consumul se duce destul de mult in sus la orice benzinar. Per total eu nu regret alegerea facuta avand in vedere si numarul mic de km. pe care ii fac anual (in medie 10.000km). Pacat ca au scos din oferta 1.6 Sce, era un motor accesibil din toate punctele de vedere O zi buna tuturor!
  13. Problema se rezolva prin resoftare. Procedura de reparatie pe garantie este destul de greoaie in sensul ca trebuie sa constate ei defectul ceea ce e destul de greu in cazul de fata, abia dupa aceea sa ceara aprobare de la Dacia si sa efectueze resoftarea. Eu am facut resoftarea si problema a disparut dar am evitat service-ul tocmai din motivele mentionate mai sus
  14. Salut @Aramis474 Codurile pentru consumabile la Duster 2018 1.6 Sce sunt urmatoarele: Filtru ulei: OE RENAULT 152085758R Flitru aer: OE RENAULT 165467674R Filtru polen: OE RENAULT 272773016R sau 272773151R (carbon) Inel etanşare drenă ulei: OE RENAULT 1102601M02 Ulei : ELF RN-TECH 5w40 (ca recomandare) E o idee foarte buna sa mergi la revizie cu piesele tale cumparate de la un magazin de piese auto.. economisesti ceva banuti, preturile la reprezentante sunt putin cam mari (nesimtite) Consumabilele sunt diferite pentru motoarele 1.6 105cp fata de 1.6 Sce 114cp. O zi frumoasa!
  15. Subscriu la parerea colegului @eman4x4 .. si eu am auzit numai lucruri bune despre acest 1.33 Tce, inclusiv de la oameni din interiorul Dacia/Renault, dar eu luasem deja decizia de a nu imi risca banii pe o motorizare atat de noua care nu a confirmat fiabilitatea din punctul meu de vedere. Probabil va fi mult mai ok decat 1.2 Tce si va avea un consum decent, insa daca nu e graba mare cu achizitia eu as mai astepta 1 an pana sa ma hotarasc. Multa bafta in alegere!
×
×
  • Creează nouă...