
MBM
Members-
Număr conținut
104 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Reputație Comunitate
41 ExcelentDespre MBM
-
Rang
Senior
Vizitatori Recenți Profil
952 citiri profil
-
Nivel ulei peste marcajul maxim, Tce 150 GPF 4x2
topic a răspuns la MBM Tce150GPF4x2 în Motorizari & tractiuni 2WD/4WD
Imediat dupa schimbul de ulei ai verificat nivelul? La mine motor 1,2 Tce la fiecare schimb baietii imi pun mai mult ulei. La primul schimb nu am verificat nivelul imediat si dupa 2 saptamani m-am speriat cand am vazut nivelul ridicat. La service au scos din ulei si pana la urmatorul schimb nu a crescut sau scazut. Apoi la fiecare schimb inainte sa iau masina verific nivelul si ii pun sa mai scoata pentru ca pun mai mult (chiar si la alt service) -
Eu am tot motor 1.2 TCe la fiecare revizie, 3 pana acum, dupa schimbul ulei am constatat ca nivelul este cam 1 cm peste maxim. De fiecare data am reclamat acest lucru si baietii de la sevice au mai scos din ulei cam 200-300 de ml. Nu stiu ce care ar fi fost consecintele daca as fi mers cu uleiul peste maxim. Verifica uleiul dupa revizie.
-
400 lei
-
90% bateria, la mine tot cam asa a facut. Se pare ca pentru "economie" de benzina alternatorul incarca doar in anumite conditii. Cand am montat bateria noua, la masurarea incarcarii (pentru garantie) alternatorul nu incarca deloc chiar daca am turat motorul. Daca aprinzi pozitiile si faza scurta imediat porneste incarcarea, daca misti volanul porneste incarcarea. Eu faceam drumuri scurte si rare si pentru incarcarea bateriei mai lasam pornit motorul insa la relanti nu apuca sa incarce bateria si asa se pare ca am terminat-o.
-
Am analizat si am luat o baterie EFB de 70Ah "pentru saraci" Rombat. Daca o sa tina macar ca cea de fabrica o sa fiu mutumit.
-
AGM cred ca nu se merita. Cred ca o raman la una EFB . SYL40 bateria ta este OK?, cred ca ai tot Fiamm de 70Ah.
-
Bateria pe care vreau sa o cumpar chiar este un pic mai scumpa decat una dedicata start stop. Asadar una mai buna clasica sau una mai ieftina start stop? Daca cele dedicate se duc asa repede as incerca si cu una clasica si sistemul start stop dezactivat.
-
Dupa 3 ani si jumatate bateria da semne de final de viata. Incarcata cu redresor cumpatat din Lidl tine cam o luna. E adevarat ca intr-o luna nu fac mai mult de 200 km. Am Start Stop motor 1,2 Tce daca pun o baterie normala 70Ah ar putea fi probleme?
-
Eu am 4 ani garantie, fara costuri suplimentare, pentru ca am asteptat mai mult de 4 luni livrarea.
-
Pentru cei cu posibilitati. https://m.digi24.ro/stiri/sci-tech/auto/video-duster-cu-senile-in-loc-roti-pentru-jandarmii-montani-890867
-
Daca va faceti "mari probleme" pentru atat, atunci noi cei motor 1.2 Tce trebuoa sa facem infarct de mult.?
-
Dacia Duster 1.2 Tce - Probleme, Inlocuire Motor
topic a răspuns la MBM carera în Dacia Duster 2 noul offroader
Nu cred ca facut nimeni 30000 km. Cei care am cumparat 1.2TCe am facut-o pentru ca nu facem prea multi km. Eu am facut a doua revizie insa nu am nici 15000km, oricum nu a consumat nici un pic de ulei. -
Volan, piele, etc. dar motorul, cum merge motorul? Consuma ulei? Este zgomotos, nu trage,???? Suntem cam putini cu acest "problematic motor" si cred ca multi cititori, poate viitori posesori de Duster, ar fi interesati mai mult de motor si masina in general decat de accesorii. Imi cer scuze daca nu sunt "on topic" insa consider ca sunt mult mai relevante informatiile despre masina (motor) decat accesoriile.
-
Problema cu functionarea sistemului S&S - Stop and Start
topic a răspuns la MBM Serghei în Sectiunea tehnica
Si la mine porneste singur, fara pedala apasata, in special daca am AC pornit si ventilatia pe 3, la 2-3 semafoare sta oprit apoi porneste singur iar daca mai apare o oprire in scurt timp, nici nu se mai opreste.- 17 răspunsuri
-
- stop-start
- motor
- (și 4 alții)
-
La fel, 3 filtre si ulei ELF 5W-40 RN-TECH