
Tce150GPF4x2
Members-
Număr conținut
8 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Reputație Comunitate
0 NeutralDespre Tce150GPF4x2
-
Rang
Nou venit
Informații profil
-
Oraș:
Sfantu Gheorghe
-
Stare:
Posesor de Duster
-
Motor:
1.33 TCe 150cp
-
An fabricație:
2019
Vizitatori Recenți Profil
Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.
-
Multumesc pt. aceste detalii valoroase. Descriu pe scurt impresiile dupa al 3-lea schimb de ulei, pe care l-am facut in 09.07.2020, avand la bord 21.933 km. -mi-au bagat 5L (in loc de 5.5.) de ulei Renault-Castrol RN-SPEC 5W30 RN17. Pt. aceasta revizie m-au taxat cu 453.85, cu 10% reducere! La primul schimb de ulei am fost taxat cu 366.30 (fara reducere, 5L+1L ulei Elf Evolution RN-Tech 5W30). -deoarece sunt navetist si programul de lucru nu-mi permitea sa stau in spatele lor si sa-i urmaresc, am lasat dimineata masina la reprezentanta si am preluat-o dupa amiaza. La preluare a
-
În momentul predării mașinii, care a avut loc în salon, acesta avea 8 km la bord. Spre mirarea mea. De asemenea, fiind prima mașină ”first hand” de care m-am bucurat, nu mi-a trecut prin minte să verific nivelul uleiului, fiind preocupat de alte aspecte. Mea culpa. După 2000 de km parcurși, uleiul din mașina mea avea încă culoare deschisă, apropiată de cea a uleiului nefolosit. Îndrăznesc să afirm asta pt. că am verificat săptămânal joja.
-
Salut! Sincer să fiu, eu, în afara formei spiralate a jojei, suspicionez alte lucruri, (întemeiate sau neîntemeiate) și anume: - oare mașina a ieșit cu nivelul acesta de ulei din fabrică din cauză că dânșii se așteaptau ca o parte din acest ulei să fie consumată pe parcursul primilor 30.000 de km? -oare la schimbul uleiului se acordă timpul necesar pt. scurgerea uleiului obosit? Sau rămâne un reziduu de 0,5L, peste care toarnă cantitatea prescrisă? -conform celor afirmate de mecanicii din service, prin mecanisme neînțelese mie, o parte din benzina nearsă oricum intră în ul
-
Teoretic aşa ar trebui să fie. Şi teoretic acest laborator acreditat ar trebui să-mi analizeze proba de ulei şi să-mi emită un buletin cu diagnostic de ulei contaminat, care teoretic poate fi comparat cu o eventuală constatare de ulei necontaminat, emisă de Dacia. Să presupunem că Dacia remediază presupusa problemă cu injectoarele. Cum rămâne cu uzura prematură a motorului? Cum se poate evalua gradul acesteia? Am dreptul să cer un motor nou?
-
1 - nu ştiu. Mecanicul a citit nivelul de pe jojă la aprox. 30 de minute după ce au tras maşina în atelier, unde, presupun că podeaua este orizontală. Nivelul era cu minim 1 cm peste marcajul maxim. 2 - maşina are pe bord 13.000 km Doresc să elucidez următoarele aspecte: - ce se întâmplă cu benzina intrată în ulei, ce efecte are asupra motorului, pe termen scurt şi lung. Răspunsuri de tipul "păi nu face nimic, stai liniştit" primite din partea service-ului nu mă liniştesc, deopotrivă, sunt din ce în ce mai anxios - joja are formă spiralată şi încurbată, cum trebuie citită c
-
Nivel ulei peste marcajul maxim, Tce 150 GPF 4x2
un topic a postat Tce150GPF4x2 în Motorizari & tractiuni 2WD/4WD
Buna ziua, am achizitionat Duster 4x2 echipat cu motor Tce 150 GPF in mai 2019 prin programul Rabla. In scurt timp dupa preluarea masinii de la dealer, am verificat joja si am constatat ca nivelul de ulei era peste marcajul maxim. In perioada de rodaj am exploatat masina conform instructiunilor din manual si am verificat periodic nivelul de ulei, care a ramas la acelasi nivel crescut. Fac naveta intre 2 orase mici, traseu de aprox. 35 km, 80 km/zi, daca adaug si cumparaturile facute in oras. Nu conduc sportiv, cu exceptia depasirilor necesare. Am schimbat uleiul+filtru