Sari la conținut

Tce150GPF4x2

Members
  • Număr conținut

    8
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Reputație Comunitate

0 Neutral

Despre Tce150GPF4x2

  • Rang
    Nou venit

Informații profil

  • Oraș:
    Sfantu Gheorghe
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.33 TCe 150cp
  • An fabricație:
    2019

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

  1. Multumesc pt. aceste detalii valoroase. Descriu pe scurt impresiile dupa al 3-lea schimb de ulei, pe care l-am facut in 09.07.2020, avand la bord 21.933 km. -mi-au bagat 5L (in loc de 5.5.) de ulei Renault-Castrol RN-SPEC 5W30 RN17. Pt. aceasta revizie m-au taxat cu 453.85, cu 10% reducere! La primul schimb de ulei am fost taxat cu 366.30 (fara reducere, 5L+1L ulei Elf Evolution RN-Tech 5W30). -deoarece sunt navetist si programul de lucru nu-mi permitea sa stau in spatele lor si sa-i urmaresc, am lasat dimineata masina la reprezentanta si am preluat-o dupa amiaza. La preluare am constatat o culoare mai inchisa a uleiului. -pt. comparatie, am comandat de pe daciashop.ro 1L ulei Renault-Castrol RN-SPEC 5W30 RN17 -culoarea actuala al uleiului, dupa 848km parcursi, reiese din pozele atasate Concluzii: -suspicionez ca ca la reprezentanta nu au evacuat in totalitate uleiul obosit si au turnat peste acesta uleiul nou. Ce o sa fac, ca sa-mi compensez ideile delirante paranoide: -la 1000 km parcursi, o sa schimb iara uleiul. Pe costul meu. De data asta, o sa-mi iau o zi libera si o sa ma duc la ei cu un bidon gradat. O sa stau cu ei 1-2-3 ore pana ce evacuam tot uleiul. Masuram volumul emis. Notam. Dupa evacuare, turnam 5.5L de ulei Renault-Castrol si citim joja. Si inspectam si culoarea uleiului. Daca este iarasi peste marcaj, evacuam surplusul intr-un cilindru gradat si masuram volumul acestuia. Fotografiem joja. Dupa 1.000 km parcursi inspectam iarasi joja si culoarea uleiului fata de cel nefolosit si fata de cel evacuat anterior.
  2. În momentul predării mașinii, care a avut loc în salon, acesta avea 8 km la bord. Spre mirarea mea. De asemenea, fiind prima mașină ”first hand” de care m-am bucurat, nu mi-a trecut prin minte să verific nivelul uleiului, fiind preocupat de alte aspecte. Mea culpa. După 2000 de km parcurși, uleiul din mașina mea avea încă culoare deschisă, apropiată de cea a uleiului nefolosit. Îndrăznesc să afirm asta pt. că am verificat săptămânal joja.
  3. Salut! Sincer să fiu, eu, în afara formei spiralate a jojei, suspicionez alte lucruri, (întemeiate sau neîntemeiate) și anume: - oare mașina a ieșit cu nivelul acesta de ulei din fabrică din cauză că dânșii se așteaptau ca o parte din acest ulei să fie consumată pe parcursul primilor 30.000 de km? -oare la schimbul uleiului se acordă timpul necesar pt. scurgerea uleiului obosit? Sau rămâne un reziduu de 0,5L, peste care toarnă cantitatea prescrisă? -conform celor afirmate de mecanicii din service, prin mecanisme neînțelese mie, o parte din benzina nearsă oricum intră în ulei, mai ales dacă se circulă pe distanțe mici în oraș. P.S. Nuanța uleiului tău din poza 2 și 3 (după schimb) mi se pare cam închisă pt. un ulei virgin. La mine după schimb era aproape transparent. Și da, eu parcă simt miros de benzină, comparativ cu uleiul nefolosit. Salut! Suspicionez că se pune ulei mai mult pt. că se așteaptă ca motorul să pape câte ceva din ea. Sau nu se acordă timpul necesar evacuării uleiului uzat. Momentan, din cauza absenței cunoștințelor minime, nu am alte explicații. Nu pot să cred că producătorul nu cunoaște volumul exact de ulei care trebuie să intre acolo. Atașez 2 poze cu joja mea...
  4. Teoretic aşa ar trebui să fie. Şi teoretic acest laborator acreditat ar trebui să-mi analizeze proba de ulei şi să-mi emită un buletin cu diagnostic de ulei contaminat, care teoretic poate fi comparat cu o eventuală constatare de ulei necontaminat, emisă de Dacia. Să presupunem că Dacia remediază presupusa problemă cu injectoarele. Cum rămâne cu uzura prematură a motorului? Cum se poate evalua gradul acesteia? Am dreptul să cer un motor nou?
  5. Mulțumesc pt. răspuns! Mulțumesc pt. răspuns! Există vreun institut/laborator oficial, care emite rezultate recunoscute în UE, şi implicit de către Dacia/Renault? Sau analiza uleiului este făcută în laboratoarele Dacia?
  6. Mulțumesc! Unde se poate efectua analiza uleiului? Există procedeu oficial, validat şi recunoscut în UE pt. asta?
  7. 1 - nu ştiu. Mecanicul a citit nivelul de pe jojă la aprox. 30 de minute după ce au tras maşina în atelier, unde, presupun că podeaua este orizontală. Nivelul era cu minim 1 cm peste marcajul maxim. 2 - maşina are pe bord 13.000 km Doresc să elucidez următoarele aspecte: - ce se întâmplă cu benzina intrată în ulei, ce efecte are asupra motorului, pe termen scurt şi lung. Răspunsuri de tipul "păi nu face nimic, stai liniştit" primite din partea service-ului nu mă liniştesc, deopotrivă, sunt din ce în ce mai anxios - joja are formă spiralată şi încurbată, cum trebuie citită corect? Joja este calibrată la rândul ei? - după resoftare o să am tot 150 cp şi 240 Nm cuplaj? Cum pot să controlez dacă mai are parametrii din fabrică? -ce se întâmpla dacă resoftarea n-o să aibă rezultatul dorit? Ce drepturi am eu ca consumator? Ce măsuri am dreptul să iau? Da, am verificat imediat după schimb, împreună cu cu mecanicul+şeful mic din atelier. Era peste. Ei au băgat 5.5 L, conform protocolului din fabrică. Iar acum m-au băgat în ceaţă. Nu înţeleg: e prea mult uleiul, este diluat cu benzină, sau joja nu este calibrată?
  8. Buna ziua, am achizitionat Duster 4x2 echipat cu motor Tce 150 GPF in mai 2019 prin programul Rabla. In scurt timp dupa preluarea masinii de la dealer, am verificat joja si am constatat ca nivelul de ulei era peste marcajul maxim. In perioada de rodaj am exploatat masina conform instructiunilor din manual si am verificat periodic nivelul de ulei, care a ramas la acelasi nivel crescut. Fac naveta intre 2 orase mici, traseu de aprox. 35 km, 80 km/zi, daca adaug si cumparaturile facute in oras. Nu conduc sportiv, cu exceptia depasirilor necesare. Am schimbat uleiul+filtrul de ulei la 4.500, respectiv 12.000 km, la service-ul Dacia (ulei Renault furnizat de service), cu toate ca fisa de service recomanda shimb la 20.000 km. La al doilea schimb de ulei am semnalat problema service-ului. Mi-au recomandat sa revin la ei dupa ce uleiul "capata putina culoare" pentru a putea verifica corect nivelul de pe joja. Am parcurs aprox. 1.000 km si m-am intors la ei. Am constatat impreuna aceeasi problema. Ulei peste limita maxima. Pozitia actuala a service-ul Dacia este ca computerul masinii trebuie resoftat, pt. ca intra benzina in ulei. Cauza ar fi reglajul computerizat defectuos al sistemului de injectie. Cel putin asa am inteles eu. As fi recunoscator pentru orice informatie legata de problema descrisa. Multumesc.
×
×
  • Creează nouă...