Sari la conținut

Roman67

Members
  • Număr conținut

    7
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    1

Roman67 a câștigat ziua ultima dată pe 28 Ianuarie

Roman67 a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

7 Neutral

Despre Roman67

  • Rang
    Nou venit

Informații profil

  • Oraș:
    Brăila
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.5 Blue dCi 115cp
  • An fabricație:
    2020

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

  1. Salutare ! Se pare că aici a fost problema mea. De când am schimbat intercooler-ul nu am mai avut probleme. Căldura în habitaclu e constantă și antigelul e in vas la nivelul corespunzător. După o saptamână de la schimbare am deschis o dată capacul de la vasul de expansiune, a ieșit foarte puțin aer DAR nu a mai venit antigel pe retur. Am băgat cam 1500 de km de atunci și nu am mai avut probleme.
  2. Salutare! N-am revenit luni, cum promisesem anterior și am mai așteptat să văd cum se comporta după cele "două-trei zile" ... Se pare că la mine acel intercooler era problema. De atunci funcționează cum trebuie, nu sunt probleme la încălzirea habitaclului iar nivelul de antigel rămâne constant in vas. Sper că ați dat de cap și problemei dvs. ...
  3. Legat de problema mea... Inițial am rămas fără căldură în habitaclu. Vasul de antigel gol, când am deschis bușonul ca să completez a început sa vina pe retur lichid dar nu până la semnul de minim. Am completat, am mai mers câteva zile, am rămas fără căldură iar. Am făcut o aerisire, am completat cu antigel, am mai mers câteva zile...iar fără caldură + presiune în instalație. Dusa la service, schimbat distribuția + pompa de apă(plus filtre și ulei... nu era timpul dar tocmei ce o cumpărasem și am vrut sa fiu sigur) + termostatul. Same story....doua, trei zile mers OK, a patra zi, presiune + far
  4. Tocmai ce a fost schimbat intercooler-ul iar în interior se putea observa umezeală de la antigelul pătruns acolo unde nu trebuia să fie. Din cele spuse de mecanic presiunea provenea de la funcționarea defectuoasă a acestui intercooler, care introducea aer in circuitul de răcire. Ținem în atenție problema și revenim cu update daca e cazul!
  5. Salutare tuturor! Sunt un proaspăt posesor de Duster, din decembrie 2024, asta după o lungă coabitare, plină mai mult de bune decât de rele, cu un Astra G din 2005... "Prăfosul" a fost achiziționat la recomandarea unei cunoștințe și sincer nu-mi pare încă rău, cu toate că am inceput povestea putin abrupt (probleme cu un surplus de presiune in instalația de răcire...problemă sper in curs de rezolvare...). App...numărul de înmatriculare din foto a fost schimbat 🙂 Nu pot decât să mă bucur că există un forum dedicat posesorilor de Duster, plin de info de care mai tot omu' are nevoie.
  6. Bun așa... Eu am schimbat până acum distribuția + pompa de apă și termostatul. Cei de la service ziceau că ar fi fost problemă cu pompa de apă(stricată/nu acționa cum trebuie, etc.). Mâine schimb intercooler-ul (sau cum ii zice ...mecanica + mine = eșec) la sfatul unui mecanic care a avut grijă de mai bine de 18 ani de un Opel Astra pe care l-am înlocuit în decembrie anul trecut cu un Duster din 2020. Daca nici aici nu se remediază ...e clar garnitura Revin cu update mâine....
  7. S-a rezolvat ceva la service? Cred că mă confrunt și eu cu aceiași problemă...
×
×
  • Creează nouă...