Sari la conținut

FajeSandu

Members
  • Număr conținut

    14
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    2

FajeSandu a câștigat ziua ultima dată pe 2 August 2024

FajeSandu a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

9 Neutral

Despre FajeSandu

  • Rang
    Dusterist
  • Dată Naștere 15 Octombrie

Informații profil

  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.33 TCe 150cp

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

  1. Stai liniștit asa suna și a mea la prima pornire. Și în mers în turatie pompa scoate un sunet metalic. Dacă motorul trage nu are nimic. Poți vretifica dacă face șpan...dai jos bancheta din spate, desfaci capacul la pompa din rezervor și pui un proiector cu lumină sa bata în benzina care se află pe fundul pompei...vezi șpanul cum sclipeste, dacă există.
  2. Asta ar mai lipsi...iau în considerare și varianta acesta dacă mâine nu se remediază cu schimbul injectoarelor deoarece le-am sesizat inteligentilor și treaba asta... Mulțumesc pentru sfat!
  3. Este exact aceelasi din păcate...de aceea sunt sceptic deocamdată și la partea cu pilitura până nu văd că merge mașina...luni schimbă rampa cu injectoarele și vad pe urmă... Ar fi și mai interesant sa nu fie asta problema și sa tot schimbe piese aiurea...🙈 Atâta timp cât prima dată a făcut resoftare pe ambreiaj și a zis ca de acolo provine sunetul și de aceea nu trage motorul iar apoi am ajuns la pilitură din pompa de înaltă presiune te aștepți la orice...🙈
  4. La ce te referi că alții fac manevre și eu am suspiciunea că pompa de înaltă presiune schimbată pe mașină nu e nouă deoarece capacul este foarte zgâriat.
  5. Mașina merge ca și cum ar avea fâna de mână trasa tot timpul și pompa de înaltă presiune face zgomote metalice foarte puternice, astfel la o reprezentanta(am fost la doua) au înlocuit pompa de înaltă presiune sa vadă dacă se schimba ceva, dar mașina a mers la fel și după înlocuire(trei zile am mers cu pompa înlocuită după care sa pus la loc cealată veche). În cea de a doua reprezentanta au verificat pompa din rezervor unde a zis inginerul ca e plin de șpan care provine de la pompa de înaltă presiune. Sa dat jos rezervorul și sa curățat, la fel conductele de alimentare și s-au înlocuit pompa di
  6. Am sa răspund tot eu cu cele constatate după mai multe vizite în reprezentantă. Pompa de înaltă presiune a făcut șpan(pilitură) care a compromis tot sistemul de alimentare inclusiv injectoarele.
  7. Bună ziua. Revin din nou cu o problemă la Duster 1.3 tce, edc, 150 CV, 29.000 km. Astfel, mașina de aproximativ 5000 km a început să prezinte un sunet metalic(uneori) ca și un mârâit în părerea din spate jos a motorului ori sub bord din interiorul masinii, care sa accentuat constatnt. Când apare acest sunet mașina nu mai funcționează corespunzător respectiv merge înfrânat schimba vitezele mai rapid și uneori haotic și se turează mai greu și forțat oarecum, totodată nu trage motorul doar prin accelerare mai puternica și se forțează. Pană acum am fost în două reprezentante, sa făcut diagnoză făr
  8. Bună seara. Îmi cer scuze că am întârziat cu răspunsul despre situația finală de la service. Am sa vă atașez doua poze cu ce au făcut nemernicii în service. Nici nu știu ce să mai zic la cât sunt de scârbit de tot ce înseamnă reprezentanță Dacia. Lipitura cu silicon în bătaie de joc și două cleme rupte am descoperit eu probabil mai sunt, dar nu știu cum ar trebui sa fie fiecare. Am fost plecat după ce am ridicat mașina și nu am mai avut când sa trec sa le arăt ce au făcut. Am să merg săptămâna viitoare, dar sincer pentru mine sa terminat cu tot ce însemnă reprezentă pe veci, o sa îmi
  9. Bună seara! Revin cu primele impresii dar nu și cele finale deoarece mașina a rămas în service până mâine. În jur de ora 10:30 a fost băgată mașina în servis după două ore jumate de așteptare. Am intrat și eu, chiar nu a comentat nimeni absolut nimic în legătură cu prezența mea acolo. La stand se afla mecanicul, un practicant și inginerul. L-am întrebat pe inginer ce este de făcut în legătură cu scurgerile respective si cu nivelul de ulei care este peste maxim. A băgat joja și a verificat...răspunsul sau râzând "este nesemnificativ" și a plecat de acolo fără sa mai zică nimic despr
  10. Mai scriu două rânduri în timp ce aștept la intrarea în service. Am sosit la ora opt în reprezentanță cum era programarea. I-am zis din nou consilierului de la recepție că doresc să mi se spună concret ce se lucrează la mașină și că aș dori să asist și eu. Nu mi-a răspuns nimic, a zis că merge cu mașina să o ducă la servis din zona recepției. Am mers împreună, a parcat mașina în fața servisului, a intrat în interior 2-3 minute după care sa întors și mi-a zis că au amânat lucrarea pentru ora 09:30 deoarece și-ar fi dat seama ca e mai mult de lucru pe masină decât credeau. Ce legătură are u
  11. @Gil26mulțumesc pentru răspuns. Am fost cam naiv și am mers pe încredere cu prima revizie la un an și chiar nu mi-a trecut prin cap că există atâta dezinteres într-o reprezentanță auto. M-am convins săptămâna asta când am fost sa reclam problemele apărutre și am văzut cum efectiv își bat joc și te mint în față fără nici un fel de scrupule. Mâine dimineață am programarea pentru scurgerile de ulei și sunt curios cu ce povesti o sa mai vină. Din câte știu exista LG. 51/2013 și serviceurile au obligația de a lăsa proprietarii să vadă efectuarea lucrărilor la autoturism. Nici cu asta nu au fo
  12. Le-am reclamat. M-au programat săptămâna viitoare pentru a desface capacul colbutori și au zis ca o sa îl lipească din nou ca nu ar fi fost bine lipit. Iar despre nivelul uleiului peste maxim au zis ca nu are nimic🤔
  13. Bună ziua! Dețin un Duster 1.3 tce 150cv, edc, fabricație 2022. Masina are în prezent 23.000 km. Problema ar fi urmatoatea: în luna iunie a anului trecut la 12.400 km am efectuat revizia la 1 an, de aproximativ 1 săptămâna am observat scurgeri de ulei în partea de sus a motorului în zona capacului colbutori. Totodată am verificat și nivelul uleiului din motor care este cu câțiva mm peste maxim și am făcut astfel aproape 11.000 km. La reprezentanța au zis ca nu este nici o problema, dar în cartea mașinii e specificat clar sa nu se circule deloc cu uleiul peste limită. Ați mai avut a
×
×
  • Creează nouă...