Sari la conținut

Postări Recomandate

Buna ziua,sunt nou pe acest forum,ma intereseaza parerea voastra in achizitionarea unui Duster nou motorizare diesel sau benzina, 4x4 sau  4x2 tanand cont de faptul ca fac cam 15000 km pe an din care 13000 km doar in oras.Vreau si o parere cu privire la ceea ce tot se discuta cu interzicerea dieselului in orasele mari,ma refer strict pentru Romania.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 679
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Evident ca sunt si mai putin "dotate", depinde de fiecare la ce functii e dispus sa renunte. De aia Dacia, ca toti producatorii auto, ofera mai multe nivele de echipare, cu speranta ca o sa-si gaseasc

Mort sau nu, măcar e organizat. Sau se încearcă să fie. La povești, în alt topic, pe alt forum sau pe Facebook. Sunt eu sătul de câte discuții și păreri mai mult decât subiective se tot reia

Între produsele Dacia, Duster este mașina despre care s-a vorbit cel mai puțin ”de rău”, atât în țară cât și ”dincolo”. Dacă nu esti între cei care preferă doar ”high class” (chiar si la mâna 3,

Posted Images

Sa fim seriosi! Interzicerea diselurilor in orasele mari din Romania??!! Cand, cum, unde si mai ales de catre cine? Noi nu suntem in stare sa inchidem gropile de gunoi, preferam sa platim anual sanctiuni. Nici daca o sa ceara UE nu se va intampla repede. Iar UE nu o sa ceara curand asa ceva. O sa lase decizia la nivel de regiune. Iar cei din vest vor face neoficial presiuni ca estul sa ramana deschis la diesel pentru a avea o piata unde sa vanda diesel sh. Politicienii romani nu vor lua niciodata de buna voie o astfel de masura nepopulara. In Romania organizatiile ecologiste nu au nicio influenta la nivel decizional. Un lucru foarte important: nimeni nu trateaza toate motoarele diesel de pe turisme/suv-uri la fel. Ma refer in primul rand la norma de poluare si in al doilea rand la capacitatea cilindrica. Cine cumpara astazi un Duster diesel, cumpara un motor Euro 6c de 1.5 l.

S-a mai discutat pe forum. Dincolo de argumente pro si contra alegerea este una subiectiva. Eu aleg benzina 4x2.

Editat de abc
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Si eu as alege inca odata benzina... am benzina 4x4 si e OK, chiar OK, ma declar multumit. Deci dupa mine daca e motorul de 1.3 care apare la anul sau 1.6 SCE 114 CP... multa bafta in alegere

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 months later...

Buna ziua tuturor!  Sunt membru nou pe acest forum. As dori sa achizitionez un Duster 4x4, 1.5DCI, 110 cp , modelul Prestige. Ce parere aveti despre acest model ? Credeti ca pe viitor o sa fie scoase masinile pe motorina dupa cum se tot discuta? Astept pareri de la detinatorii Duster! ? (consum, intretinere, fiabilitate, 4x4, caroserie- rugina? sau alte probleme) ? Acum detin un Renault Symbol, 2009, 98 cp, benzina. Cum credeti ca o sa fie trecerea de la o masina pe benzina la una pe motorina?

Va multumesc! Si scuze daca am pus intrebari care pot parea mai copilaresti! ?☺️

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca ar fi bine sa te programezi la un drive test cu noul Duster!Pana nu -l conduci,e posibil,sa nu poti sa realizezi ca vrei un Duster cu adevarat! Un Duster 1,5 Dci  4zx4  Prestige e versiunea cea mai echipata de la Duster care desi costa peste 20.000 Euro e imbatabil la pret .Eu nu cred ca motoarele diesel vor disparea asa curand si nu cred ca trebuie sa-ti faci griji daca achizitionezi o masina noua.Pentru consum ,intretinere ,fiabilitate ar fi util sa te informezi cautand pe forum topicurile care te intereseaza.Mult succes!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sa le luam pe rand, desi asa cum ti-a recomandat si colegul, cea mai edificatoare parere o ai de la un drive-test fie la dealer, fie cu masina vreunui cunoscut.

Am ales 1.5 dCi pentru este un motor care si-a dovedit fiabilitatea si nimeni nu poate contesta asta, am vrut sa evit 1.2 TCe-ul si nici nu ma omor dupa benzinarele aspirate chit ca sunt motoare fiabile si alea. Acum tu mai ai o optiune in plus, 1.33 TCe insa depinde de tine daca vrei sa iti asumi sau nu "bolile copilariei" pe care acest motor le va intampina. Banuiesc ca asta vrei sa eviti si alegi Diesel.

Revenind la Diesel eu zic sa stai linistit pentru ca un motor cu norma de poluare Euro VI o sa circule linistit vreo 10 ani de acum incolo oriunde in Europa. Nu te mai lua dupa toata campania media care rostogoleste multe informatii pe nemestecate si de multe ori mai mult dezinformareaza decat informeaza.

Consumul este foarte bun, depinde si de stilul de condus, dar pot spun cu mana pe inima ca Dusterul dCi chiar e o masina care tine cu buzunarul omului atat la consum cat si la fiabilitate, zic asta banzandu-ma si pe generatiile anterioare.

Despre caroserie si rugina zic sa ca e prematur dar uitandu-ma tot la generatiile anterioare nu am motive de ingrijorare. 

La capitolul probleme as mentiona ca la Blue dCi sunt inca unele probleme nerezolvate la unele masini cu injectia de AdBlue. Mai bine iti povestesc despre asta proprietarii de Blue dCi.

Bafta!

Editat de Kidu
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc!

Am uitat sa precizez ca am facut test-drive-ul cu acest model saptamana trecuta. Masina imi place foarte mult din toate punctele de vedere. Zic asta cat mi-am dat si eu seama in cei aprox 7-8 km. ?  Acum diferente, clar am simtit, trecand de la o masina mica pe benzina la una 4x4 pe  motorina . De aceea vroiam mai multe pareri de la cei care au acest model de mai mult timp, cu mai multi km. ✌️ ?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak featured this topic
  • Mak featured și pinned this topic
  • Mak unpinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • @Attila  salut si bun venit in aceasta comunitate  Daca cauti si pe acest forum gasesti destule informatii si experiente despre acest subiect, si la Duster ph3 1.2 TCe (motor H5F410) mesajul “Verifica Injectia” poate avea mai multe potentiale cauze implicit rezolvari si este recomandat ca inainte de a schimba orice componente (ex bujii, bobine, sau chiar “Am inlocuit motorul cu unul second hand in stare buna , dar problema a ramas la fel”) sa se faca o diagnosticare si verificarile aferente necesare, este bine chiar si pentru acest motor SH sa faci o diagnoza conforma preferabil cu un tester dedicat Dacia \Renault si functie de rezultate urmati ceilalti pasi, altfel fara sa oferi alte detalii (eventuale coduri de eroare, valori ale parametrilor, simptome, etc.) cred ca este greu ca cineva pe forum sa tea jute concret \corect si sa iti spuna cauza exacta (sau cauzele) acestui mesaj.
    • Normal... pentru că 1,2 TCe - exista informații, există #motorgate trebuie doar căutate (nu neapărat pe forum) Motor predispus la probleme, chiar și cu injecția actualizată la zi (sunt vreo 3 softuri și vreo 6 calibrări diferite). Pașii erau: 1 diagnoză și identificare injecție 2 luat compresie 3 actualizare injecție 4 schimbat motor (dacă ăla vechi e varză)   Pentru funcționare staționară la ralanti (încălzire habitaclu) investiți în webasto e mai ieftin.
    • Buna ziua . Avem 2 Dacia Duster 1.2TCE 4x4 2018, mentionez ca masinile sunt folosite la paza, circula de 5 ani exclusiv in oras, si fac si stationari cu mototul pornit .masinile au in jur de 140.000 km Probleme au inceput astfel : -mesaj “verifica injectia” si mergea in 3 pistoane cumva si nu mai targea masina Am fost la mecanic a spus ca e problema motorul . Am inlocuit motorul cu unul second hand in stare buna , dar problema a ramas la fel , s-au inlocuit bujii, bobine , dar problema persista . Mentionez ca , daca merg la drum mai lung si merg turata cu ea drum mai lung, se stinge tot si merge perfect , dupa 2-3 zile de circulat in oras, problema revine . rog un sfat , daca a mai patit cineva, ca nu reusim sa rezolva problema .   multumesc anticipat
    • Salut, detin un duster 2 din 2018 si as dori sa stiu daca pot schimba stopurile actuale (cele in forma de cruce) cu cele de pe modelul facelift (in forma de y). Multumesc!
    • Prafosu' a primit "incaltari" noi:   ...Aceleasi BFG AT ko2, dar pe bleu.   
×
×
  • Creează nouă...