Sari la conținut

PufarinaUcigasa

Moderators
  • Număr conținut

    864
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    149

PufarinaUcigasa a câștigat ziua ultima dată pe 26 Aprilie

PufarinaUcigasa a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

615 Excelent

1 Urmăritor

Despre PufarinaUcigasa

  • Rang
    Senior

Informații profil

  • Oraș:
    Iasi
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.5 4x4 110cp
  • An fabricație:
    2017

Vizitatori Recenți Profil

5.304 citiri profil
  1. Da, doar le demontezi pe cele vechi si pe pui pe cele in forma Y. Data viitoare, foloseste te rog functia search ( din dreapta sus ). @hawkdjirr Youtube - minutul 10
  2. Nu ingheata acolo jos sau daca ingheata, rezistenta e minima. Cel mai des iti ingheata in partea de sus si mai apoi pe laterala inspre spate a usii fata ( din cauza chederului dintre usi, de pe cantul usii spate ).
  3. Vezi ce scut iei - nu lua cel tip lighean - asta. Asta daca vrei sa nu-ti ia foc masina.
  4. Din pacate, pe generatia ta de Duster nu exista Extended Grip.
  5. Busonul albastru il poti pierde doar daca lovesti foarte tare scutul; se prinde prin insurubare. Dar ai dreptate, daca il pierzi, nu ai cum sa-l comanzi ( asa am patit eu ); chiar si asa, nu intra mizerie prea multa la o utilizare normala ( chiar deloc).
  6. Da, e normal. Treapta 1 doar când ești încărcat sau în off-road. Pornești de pe loc cu treapta 2 (scrie și în manual). Treptele sunt scurte pentru că sunt gândite pentru off-road.
  7. Recomand mai bine cel care era OEM si e produs de Mahle ( in continuare ) - MAHLE ORIGINAL KX 338/26D.
  8. @nanumarius Eu as verifica si sub mocheta interioara peste tot. Pare ca masina a fost fie folosita mult in offroad, fie a fost inundata. Eu as merge mai mult pe varianta de inundata - noroiul este imprastiat uniform.
  9. Nu @Gil26, tu ai gresit. Ti-a explicat deja @epuref de ce am raspuns dar raspunsul a trecut total pe langa tine ( nu ca ar fi prima data). Am scris mai sus pentru a ajuta si alte persoane interesate, pe langa @epuref, care ar fi solutia.
  10. Se activeaza cu ajutorul diagnozei. Vezi alti colegi de pe forum care fac diferite activari.
  11. Pretul mare - iti cumperi cel putin 4-8 seturi de becuri halogen care te tin cel putin 4-8 ani. Tot Nightbreaker de la OSRAM, dar nu LED. Neaparat schimbat capacul din spatele becului, pentru a se putea face ventilarea corecta a becului. In caz de defectiune a ventilatorului nu vor aparea erori, nicaieri. Astfel, sunt sanse destul de mari ca acea caldura sa strice farul, pentru ca LED-ul va fi in continuare alimentat. Practic, in cel mai bun caz, se topeste ceva; in cel mai rau caz, ia foc. Fiind LED, iarna, gheata nu se va mai topi de pe far - nu se mai degaja caldura sa o t
  12. Singurul avantaj este integrarea/ascunderea ei. Calitatea imaginii este doar HD si cam proasta raportata la camerele DVR de astazi. Iar pretul ( probabil peste 800 lei ) nu prea e justificat. Ti-o zic din perspectiva unui posesor.
  13. Va recomand la toti sa vedeti diferenta dintre Journey si Extreme, cel putin la nivel de scaune si sistem audio. Cea mai buna varianta, din punctul meu de vedere, Journey cu toate optiunile. Altfel, vara, o sa transpirati foarte mult pe scaunele alea de la Extreme.
  14. Tin destul daca le pui cand si cum trebuie. Iti recomand sa le pui cand ai mai mult de 18-20 grade afara, sa adere foarte bine. Adica, la anul de acum. Si neaparat sa vezi videoclipul asta. Pentru ca trebuie sa montezi protectia de pe usile spate la o distanta fata de marginea usii spate. Altfel, cand deschizi usa din spate se va agata acea protectie de usa din fata. Vezi explicatia in filmulet, incepand cu minutul 4:56. Vezi si aici. Si ca sa nu arate ca niste bandouri amarate si urate, iti recomand sa pui inainte sau dupa sticker de genul - se gasesc pe olx.
×
×
  • Creează nouă...