Sari la conținut

PufarinaUcigasa

Moderators
  • Număr conținut

    359
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    41

PufarinaUcigasa a câștigat ziua ultima dată pe 1 Decembrie 2020

PufarinaUcigasa a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

292 Excelent

Despre PufarinaUcigasa

  • Rang
    Senior

Informații profil

  • Oraș:
    Iasi
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.5 4x4 110cp
  • An fabricație:
    2017

Vizitatori Recenți Profil

758 citiri profil
  1. La baietii cu diagnoze dedicate. Cei din service-urile autorizate Dacia nu au facut, nu fac si nici nu vor face activari/dezactivari de functii,
  2. Calandrul de la anuntul de pe autovit ori a fost colantat, ori a fost inlocuit ( din diverse motive, poate chiar din moft, nu neaparat accident ). O masina full ( dupa cum arata ), la vremea respectiva, trebuia sa aiba calandrul cromat. Masina de pe olx e manarita.
  3. Vrei protectie 100% ? Pentru ca nu exista, poate doar daca gasesti niste overfendere. Ia aparatorile originale, protejeaza suplimentar si cauciucul este moale, maleabil astfel incat sa nu se rupa la primul contact/soc - bordura, gheata etc.
  4. Versiunea 1.0.13.x are. Restul nu.
  5. Discutia e "filosofica" pentru ca fiecare situatie e unica si nu e de genul "Masina va fi imobilizata in service. OK, vreau masina la schimb. Alegeti de aici cheile masinii de schimb". De fiecare data, nu trebuie tratat/negociat cu service-ul, ci cu Dacia, in speta Vocea Clientului. Vrei sa spui ca te-au refuzat cei de la Dacia/Vocea Clientului si nu ai fost refuzat de service ? Si ca idee, am primit masina de schimb de fiecare data cand am cerut masina de schimb, masina fiind imobilizata in service mai mult de 1 zi, daca nu chiar de pe o zi pe alta. Si nu a fost o intamplare, ci s-a inta
  6. In anumite conditii, se ofera masina de schimb. Si daca stii cum sa vorbesti si sa pui problema, ai sanse foarte mari sa primesti din prima, fara mare tam-tam. Daca nu, sunat la Vocea Clientului, explicat situatia si cereti masina de schimb. Zic sanse foarte mari pentru ca, in anumite cazuri, esti refuzat in mod stupid pe motiv ca nu au. De fapt, ideea din spate este pretul de inchiriere; el este negociat de Dacia si este foarte mic, sub pretul standard al firmei de inchirieri. Cu alte cuvinte, pentru cei greu de cap, firma de inchirieri, ca e chiar service-ul sau firma de sine statatoare, "pi
  7. Pentru imobilizarea masinii in service mai mult de 1 zi lucratoare se primeste masina de schimb, daca se cere. Daca nu, se gaseste o solutie prin care clientul primeste transport service - domiciliu/resedinta si retur
  8. Vezi poate vrei să cumperi, din banii tăi, noua versiune și te pricopsești cu varianta cu "probleme". Crezi că la piese se uită cineva la data de fabricație înainte să o livreze, ca la cauciucuri ? Mergi și schimbă pe garanție...ori de câte ori simți că este nevoie
  9. Totuși de ce îți este frică ? Că ai să rămâi fără baterie ? Că ai să conectezi un consumator care să îi dea în cap bateriei ? Iar la baterie, nu contează atât de mult tensiunea, ci contează curentul. Mai mult, curentul este limitat de siguranță, deci repet, unde este nemulțumirea ? Ca încheiere, mașina la mine merge cu Stop & Start 24/7. Bateria merge spre 4 ani și nu am absolut nici o problemă.
  10. Se pot face anumite lucruri și fără să vii cu bordul plin de erori. Faptul că voi acceptați să fiți trimiși la plimbare și să reveniți când o să mai facă, dacă o să mai facă, este propria voastră alegere. Iar faptul că eroarea de AdBlue nu era stocată mă îndoiesc. Se stochează eroarea când rămâne cartela fără baterie, care e un fleac de problemă, și crezi că nu se stochează ceva ce îți poate imobiliza mașina ? La AdBlue se pot face 2 lucruri : 1. Resoftare/recalibrare/update soft. Rar a dat rezultate, metoda mai puțin costisitoare. 2. Înlocuire completă a sistemului de AdBl
  11. Timoneria se schimbă pe garanție. Iar treaba cu rezonanța e ceva foarte greu de depistat, indiferent de marcă. Mai ales că se întâmplă în mers, la o treaptă superioară de viteze și nu o pot ridica pe elevator și observa. Iar din feedbackul primit atât aici, cât și pe grupurile de Facebook ( Trails și Duster Romania ) sunteți maxim 5-10 persoane care au avut probleme cu anumite piese care rezonau și care s-au rezolvat. Dar la fiecare aproape era altceva și în mare parte, din cauza că s-a umblat și nu s-a strâns înapoi. Rar, dar nu improbabil, să fi venit așa din fabrică însă ar trebui un î
  12. S-a pus testerul pe masina si nu au observat nimic ?
  13. Suna la Vocea Clientului, explica-le toata situatia si cere sa iti inlocuiasca acum si clipsurile, sa iasa totul ca din fabrica. Daca tot nu esti multumit, sa inlocuiasca elementul sau elementele care stau si atarna.
  14. Vezi ca cei de la VIOFO au site si in Romania - sunt importatorii oficiali. In caz ca ai nevoie de accesorii
×
×
  • Creează nouă...