Sari la conținut

razvancc

Members
  • Număr conținut

    14
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    1

razvancc a câștigat ziua ultima dată pe 11 Mai

razvancc a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

9 Neutral

Despre razvancc

  • Rang
    Dusterist

Informații profil

  • Nume:
    Razvan
  • Oraș:
    Bucuresti
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.5 4x4 110cp
  • An fabricație:
    2016

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

  1. Adica daca faci drumuri scurte si dese o sa-ti dea pe afara ? In 10 mii de kilometri, sau un an de zile, o sa ai mai multa benzina decat ulei conform rationamentuluide mai sus. Iar ungerea nu va mai fi cea fost vreodata. Avand experienta negativa cu mecanicii Dacia, este foarte posibil sa fi pus mai mult ulei. Insa acum ai un reper corect si poti sa iti dai seama daca sunt probleme la urmatoarele verificari alle nivelului. Spor la facut kilometri!
  2. Felicitari pentru achizitie si cat mai multi kilometri off si on road
  3. Apropo de procedura de verificarea uleiului. Dupa ce am observat ca mi-au pus prea mult, m-am dus la ei si mi-au sigilat masina in parcarea lor. A doua zi, de dimineata, am desigilat masina, si am verificat uleiul. De fata au fost seful de service si trei mecanici. Dupa patru verificari, nivelul uleiului era mult peste maxim :). La fel si nivelul de penibilitate al oamenilor alora
  4. Am avut aceeasi problema. M-am dus inapoi in service si m-am luat de ei. Mi-au scos uleiul in plus si s-au scuzat Ideea este ca uleiul peste nivelu maxim poate cauza defecte majore. Scrie schiar si pe busonul de ulei sa nu pui peste maxim, asa de priceputi sunt cei din service Recomandarea este sa rezolavati problema cat mai repede.
  5. Eu iau in considerare si recomandarea producatorului, chiar daca aceasta recomandare poate fi interpretata in diverse feluri (marketing, conspiratie etc) Si, bineinteles, asa cum spuneai, experienta are si ea o greutate. Ma bazez insa pe experienta mea, sau a cuiva care face o dovada de profesionalism si pricepere in domeniu. Pana la urma, daca respecti standardele uleiului pentru respectivul motor, nu ai cum sa dai gres cu vreun ulei (de producator consacrat) in cazul unei exploatari corecte. Mare atentie insa la uleiurile contrafacute, deci grija mare de unde cumparati. Dacia (second hand) pe care am luat-o a functionat cu ulei Dacia, din 2016 , reviziile facute la 20000 km , un an. Nu are nicio problema, insa am decis sa pun ulei Elf. Conform pozei de mai sus, intr-o tara unde cred ca standardele de calitate sunt mai ridicate in comparatie cu Romania, Elf este recomandat pentru 1.5 dci cu dpf. Deci nu cred ca stau in spate :), si va voi tine la curent daca vor fi probleme. Tot la 1.5 dci (dar fara dpf) am mai folosit cu succes ulei Mobil. Mobil este producator de uleiuri, deci cumparat de la un distribuitor autorizat ar trebui sa fie o alegere buna.
  6. In Romania , la reprezentanta, se gaseste si se recomanda Elf Evolution RN Tech FE 5W30 , standard RN 0720, pentru 1.5 dci cu DPF. O sa verific si in manual daca exista recomandari.
  7. La Hornbach gasesti. Am luat masurile cu un carton, l-am decupat din aproape in aproape. Cand s-a potrivit perfect am taiat din mocheta conform formei cartonului. Croitor ma fac
  8. Ca sa nu mai zdrangane diversele obiecte din buzunarele portierelor:Cost 5 lei , un patrat de 40x40 cm mocheta autoadeziva ajunge pentru ambele usi. Durata executie: 20 de minute.
  9. Un Duster foarte bun pentru oras. Are 10.7 metri raza bracaj , perfect pentru parcari. Iar cand vine vorba de gropi si sleauri , va fi clar o alegere buna. Insa nu stiu daca merita diferenta de pret fata de un Sandero Stepway 0.9tce, care face cam acelasi lucru.
  10. Salut, deschid acest topic pentru ca sunt proaspat posesor de Duster si vreau sa impartasesc experiente, opinii dar sa si cer sfaturi despre acest model. Este vorba despre un Duster din 2016, 1.5 dci euro 6 DPF, tractiune 4x4, cu 60 de mii de kilometri la bord. Are putine dotari, dar am fost placut surprins sa descopar ca are stop-start si hill start assist. I-am facut schimbul de ulei (elf 5w30 dpf) si filtre, urmeaza revizia de patru ani. Adica schimbarea curelei de distributie, pompa de apa, cureaua de accesorii, role intanzatore, lichid de frana si lichid de racire schimbate. Si clar niste anvelope noi, cele originale , desi mai au profil, nu sunt pe placul meu,f ac si zgomot, clar trebuie schimbate. Mai studiez problema protectiei senzorului de pe galeria de evacuare, cred ca o solutie custom e mai atractiva in comparatie cu un scut de protectie cumparat de pe piata de profil.
  11. Gata, am luat un Duster second hand, diesel 4x4, euro 6 cu dpf. Multumesc tuturor pentru sugestii, as fi luat un Duster nou pe benzina turbo, 4x4, dar nu mai e de gasit asa ceva.
  12. 1.3 tce mi se pare un motor corect pe Duster, conform criteriilor mele. Sunt dispus sa mai astept, da nu prea mult, cealalta varianta ar fi sa iau un 1.5dci second hand , euro 6, cu istoric curat. Deja sunt in discutii cu niste dealeri... Daca ar fi sa speculam, eu zic ca motorul nu neaparat are probleme. Caci este si pe Mercedes si presupun ca l-au testat serios inainte sa il comercializeze. Eu cred ca cererea este mare si nu pot servi toti producatorii. Asa ca Dacia ramane la urma, dupa Mercedes, Renault si Nissan. Daca aflu ceva de pe la dealeri, eventual un termen, va anunt.
  13. Salut, aveti idee ce se intampla de nu se mai pot comanda versiunile tce 130 si 150 cu 4x4? Am intrebat vreo trei dealeri si nimeni nu stie, sau nu vrea sa zica nimic. Multumesc!
×
×
  • Creează nouă...