Sari la conținut

claus

Members
  • Număr conținut

    13
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Reputație Comunitate

1 Neutral

Despre claus

  • Rang
    Dusterist

Informații profil

  • Oraș:
    Bucuresti
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.6 4x2 114cp
  • An fabricație:
    2018

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

  1. Nu poate sa strice cu nimic din ce stiu schimbarea bateriei cu una mai mare. Am practicat-o la alte masini, insa trebuie sa investigam cum stam cu garantia in acest caz...Masina mea si a colegului care a initiat topicul sunt la inceputul perioadei de garantie. Sunt practic noi... Oricum, multumesc tuturor pentru implicare, chiar daca al meu caz si cel initial semnalat poate nu au acelasi motiv, se refera la acelasi propulsor.
  2. t0rquemada: Multumesc, cumva mi-ai dat o veste buna desi nu pot sa nu ma intreb de ce au vandut acest motor vreme de 2-3 ani fara un update de soft desi problema s-a stiut de la inceput. la ultima "figura" mi-au facut un update calculator injectie (acum aprox 1 luna). Si sper ca problema s-a rezolvat altfel sunt aproape hotarat ca la urmatoarea "cadere nervoasa" a acestui motor sa vand masina indiferent cat pierd la ea.
  3. SYL40 - sunt motoare diferite din ce stiu eu, chiar daca sunt amandoua 1,6. Cel de care vorbesti tu este Renault, 1.6 SCE este de la Nissan (cel de care discutasem anterior). Mak - da...asta cu benzina e ciclul "asa face toate" :)))) Ultima data cand am auzit asta cu benzina, la o alta masina detinuta de subsemnatul de la un brand mai bine cotat, s-a dovedit ca era clapeta de acceleratie... Totusi, specimenul asta 1.6 SCE are o sensibilitate mare la benzina, recunoscuta pe toate blogurile citite de mine, din Rusia si pana in Franta. Asa e el cica...mai emotiv....mers fluctuant cand rulezi (se simte pe suprafata plana cu cruise activ), tuseste cand nu-i place zeama din rezervor, dinastea.... Ca cica e conceput pe la asiatici si alea au sensibilitate crescuta la benzenurile proaste de prin est Europa..... Asa zice la gazeta, desi eu am mai utilizat in trecut Toyota si Subaru si neam de neamul lor nu tuseau la benzina. Produse amandoua la aia cu ochi oblici... Ideea e, daca ai cunostinta de o alta cauza a celor semnalate aici, chiar as vrea sa stiu. Nu sunt mare amorez dupa masina asta dar chiar am nevoie de ea. Fac drumuri des in tara cu doi copii mici dupa mine si nu am chef sa ma mai lase pe la Cuca Macaii si sa ma tarasc prin service-uri cu max 30km/h doar ca sa aflu ca am pus benzina de la o anumita firma si trebuia alilalta.....asa cum am patit ultima data....
  4. Sa nu uit, la ultima clacare a motorului ii facusem plinul cu 95 de lukoil. Facut plinul la Mangalia, venit ok Bucuresti. Dimineata urmatoare pur si simplu motorul a pornit intr-un fel de safe mode si nu a mai accelerat peste 2000ture. Nu se accelera mai mult de 30km/h si m-am tarat in primul service. Pus pe calculator, nimic....resetat eroare, stat masina 2 ore la soare, a plecat fara probleme. Din discutiile (cordiale de altfel) cu cei de la Meridian Sud, acestia mi-au spus ca doar benzina putea sa fie cauza unor astfel de probleme pentru ca masina nu are absolut nimic, motorul fiind din constructie extrem de sensibil la benzina proasta. Da, consumul mi se pare OK. In weekend am facut Bucuresti-Cluj-Retur , 954 km cu o medie de 6.8 pe BC. Mers 130 autostrazi, restul...cat se poate, AC pornit, si 4 persoane la bord si ceva bagaje de weekend. In extrern nu am de ce sa ma plang, in Bucuresti nu fac calcule ca asta nu e oras. Incerca o vreme sa eviti 95 de Lukoil, vezi cum se comporta. Bafta !
  5. salut, sunt posesor tot de 1.6 SCE cu care am probleme de la 2300 km. La 9.300 i-am facut up-date de soft injectie. Da, printre lucrurile care mi s-au intamplat in 12.000 km cat am azi este si o pornire anevoiasa uneori... Mers de doua ori in service, diagnoza, etc....nimic... Singura explicatie primita este ca acest motor este extrem de sensibil la benzina (aspect care apare in toate articolele de pe internet citite de mine despre acest motor). Al meu se impaca mai bine doar cu MOL 95. Cu benzina de 98/99/100 nu prea, cu Lukoil de 95 moare.... Eu iti recomand o vizita in service insa oricum, mare atentie si la benzina folosita. Personal sunt multumit de masina pana la motor. Culmea, imi luasem un motor aspirat ca sa nu am grija cu el. Acum regret achizita. Poate am eu pitici pe creier insa n-am auzit de vreo 20 de ani un motor care la rece sa sune asa, de cand am vandul ultima Dacie 1300, plus un sir de probleme inexplicabile inca (am scris de forum despre ele), fluctuatii de turatie, un comportament bizar in jurul a 2300ture/minut si o sensibilitate cum nu am mai intalnit pana acum la benzina. Cu zgomotul ma impac, asta e....dar cu restul, nu. PS: al meu e cel Nissan, 1,6 SCE de 114CP. Dupa varsta banuiesc ca si al tau e....
  6. Buna. 1: la mine ramane intepenit uneori fara sa fie plinul facut . Isi revine singur dupa a 2-a uneori a 3-a pornire din ziua respectiva. Vad pe forumuri mai multe persoane care se plang de problema, dar cumva sistemul isi revine de la sine. Pare ca problema vine din modul defectuos de concepere a sistemului. 2. inca nu am asa ceva. Inca...
  7. Si...s-a intamplat din nou azi la plecarea in concediu. A urmat: tarat la service cu 30 km/h. Cei de la Meridian Sud au facut ce au putut, au gasit timp intre programari, au pus masina pe test cu eroarea in bord si....nimic ! Desi masina avea martorul check engine si Stop aprinsi in bord ! Au facut up-date calculator injectie. Nu stiau ce sa i faca, sau de ce face asa.... Chiar nimeni pe aici nu a dat de cap acestei probleme sau are o solutie ? Momentan mi s-a recomandat sa nu mai alimentez de la Lukoil, dar la prima aparitie a problemei stiu sigur ca aveam benzina de la Rompetrol in rezervor. E adevarat, acum aveam benzina de Lukoil. Extrem de ciudat este ca masina isi revine dupa cateva ore dar ....intelegi voi frustrarea. Ai de mers undeva, de respectat un program, nu pot sa stau pana se adapa caii.....
  8. Pai daca eroarea este stocata, mai este nevoie de constatare "cu ochiul lui" in service ? Si daca este cunoscuta deja, nu putem spera la o varianta de soft ulterioara care sa remedieze necazul, sau la o resoftare la urmatoarea revizie ? Intreb pentru ca problema nu ma deranjeaza acum, dar nici nu as trece peste ea la revizia urmatoare. Si parca nici sa fac un joc de-a uite e/uite nu e in ziua reviziei nu mi se pare fair. Mai ales ca uneori apare, alteori in aceiasi zi...nu.
  9. Multumesc, m-ai scutit de un drum la service ! Sincer, nu am timp acum de asa ceva. Problema identica si la mine de aprox o luna, 1.6 SCE, 7000km.... Verificat nivel ulei (OK) si in afara de micul discomfort la pornire (martor, beep, STOP) masina functioneaza normal. E ciudat ca uneori apare, alteori nu, uneori la prima cheie, alteori la toate cheile din ziua aia...fie cald, fie rece… Ma rog, nicio logica. Drumuri bune forumisti !
  10. din intamplare am gasit pe youtube un filmulet cu eroarea despre care discut. Este un user din UK. Din discutiile cu cei de la Meridian se pare ca saptamana trecuta eram al doilea cu aceiasi buba.... Sambata si duminica am folosoit masina intensive si eroarea nu a mai aparut.
  11. Acum am plecat de la service. Am plecat cum am venit. Masina nu are nicio eroare stocata in CB. Masina functioneaza in parametri OK. Singura sansa e sa se mai intample o data si sa le fac niste poze sau un filmulet....sau cand se intampla sa le-o duc direct in Service. Destul de frustrant....... Service-ul unde am facut diagnoza este Meridian Sud. BogdanG, te rog, sunt curios ce verdict ti se da tie. Daca esti amabil, te rog sa postezi dupa ce ai un rezultat.
  12. A mea e maine la doctor. Promit sa revin dupa ce am un raspuns de acolo, sper sa fie de folos altora care au acelasi necaz ca mine.
  13. Imi doream sincer sa incep a posta pe forum prezentandu-mi masina, care imi place foarte mult. O am de 2 luni, are 2300 km..... dar ma vad obligat sa incep cu o problema tehnica. La kiloetrajul indicat, ieri, la a 3-a cheie pe ziua respective se aprinde martorul ESP si masina nu mai accelera. Dupa ce am parcurs 1 km asa, am tras masina in parcare si ....am lasat-o acolo. Am facut imediat programarea in service (e programata maine, 15 martie) si ....ma rog, sa va mai descriu dezamagirea si frustrarea ??? Azi I-am mai dat o cheie si masina a pornit normal. Evident ca ma voi duce in service dar imi doresc sa stiu si un second-opinion..... Mentionez ca doar martorul de ESP s-a aprins, odata cu cel de cheie service plus mesaje pe ecran: verificare start an stop, verificare ESP.... 1.6 SCE 114, masina are fix 2 luni si 2301 km.......
×
×
  • Creează nouă...