Sari la conținut

claus

Members
  • Număr conținut

    19
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    1

claus a câștigat ziua ultima dată pe 19 Decembrie 2019

claus a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

11 Bun

Despre claus

  • Rang
    Dusterist

Informații profil

  • Oraș:
    Bucuresti
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.6 4x2 114cp
  • An fabricație:
    2018

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

  1. ianuarie 2019 masina, 1.6 SCE, se accelereaza singura din 1500 in 2000 ture la apasarea ambreiajului de noua. Efectiv de cand am luat-o din reprezentanta am remarcat comportamentul. Este cu siguranta setare de soft, am acceptat-o ca atare. Habar nu am ce e in spatele acestei chestii, am luat-o ca atare si ca un "feature" care ajuta la plecarea de pe loc
  2. Buna, eu alimentez OMV (75% din carburantul folosit) si ...masina mea (1.6 SCE benzina) se simte mult mai bine cu 95. De cate ori am alimentat cu 100, in afara de bonul fiscal, m-a uimit o ciudata lentoare. Stiu, toala logica din lume e impotriva celor scrise de mine, insa e experienta mea personala cu acest motor pe aproape 20.000 km.
  3. Buna, ne poti spune cateva lucruri despre comportamentul pe zapada al anvelopelor Debica de pe masina ta ? Brandul este perceput ca low-cost dar echipeaza multe masini (cel putin ce vad eu prin Bucuresti). Sunt curios si parerea unui utilizator pe Duster. Ma intereseaza si zgomotul interior poate raportat la ce ai folosit inainte pe Duster (probabil cele cu care a venit livrata). Multumesc anticipat
  4. Absolut de acord. Noi, publicul larg, nu avem acces la detalii de compozitie. Ne invata practica. Feriti-va de tot ce este low budget, firme chinezesti chiar daca au 10 fulgi si 15 piscuri pe ele... Habar nu am ce au in ele, plastic de PET probabil. Cauciuc mai putin. Carne au destula, multe arata chiar fioros cu crampoane de all teren. Nu fac 2 bani daca plasticul ala nu adera la sosea ! Dusterul este o masina inalta, usoara, nu e de joaca in curbe.... Mai bine all-season (sunt cauciucuri bune facute de marci celebre, chiar daca sunt made in Romania) si care costa...cat 2 anvelope "pirat". Decat un set de vara + un set de iarna facute pe Yangtsu, mai bine o anvelopa All Seasaon cotata. Financiar iesi tot acolo ! Eu mai jos de Debica nu m-am riscat peste iarna. Si am si acolo destule de "marait". Intr-un an am incaltat masina cu Debica Frigo nou noute. Dupa o saptamana am revenit la Nokian-urile vechi de 4 ani...asa de mare era diferenta, mai ales pe apa inghetata. Senzatia ca ai cauciucurile inghetate si ca masina se duce ca pe schiuri e priceless.... Si Debica avea carne noua pe ele, Nokianurile....facusera vreo 30.000 km... Fiecare alege cum doreste insa dincolo de siguranta personala vorbim si de ceilalti. Pietoni, soferii de langa noi.... Dusterul, ca orice SUV nu e prietenos la impactul frontal cu pietonii...si acolo anvelopa face diferenta nu stelele NCAP.
  5. Am folosit multi ani acest brand... nu stiu daca sunt diferente de calitate intre cele facute in Finlsanda (eu pe acestea le-am folosit ) si cele facute in Rusia. Eu, pe piata din Romania, am vazut numai Rusia in ultimul an. Foarte bune pe zapada proaspata, pe zapada mare si reavana. Medii pe ghiata. ATENTIE mare pe zloata si apa ! De fapt aici e buba la multe cauciucuri de iarna….sunt predispose mai mult la acvaplanare, raportat la cele de vara. In rest numai de bine despre brand si cauciucuri….
  6. eu nu am puncte pe plafon dar este singura masina la care am vazut, in anul de gratie 2019 broboade de vopsea acolo unde se termina aripa si incepe spoilerul fata sub linia farurilor ! Am observant maiastra lucratura in prima zi cu soare, cam la o luna dupa achizitie. Jur ca nu am mai vazut asa ceva pe o masina, cel putin nu masina noua. Hai ca la una vopsita cu bidineaua… Habar nu am cum trateaza oamenii astia caroseriile inainde vopsire...personal nu ma deranjeaza, dar ramane acel DAR.....
  7. Nu poate sa strice cu nimic din ce stiu schimbarea bateriei cu una mai mare. Am practicat-o la alte masini, insa trebuie sa investigam cum stam cu garantia in acest caz...Masina mea si a colegului care a initiat topicul sunt la inceputul perioadei de garantie. Sunt practic noi... Oricum, multumesc tuturor pentru implicare, chiar daca al meu caz si cel initial semnalat poate nu au acelasi motiv, se refera la acelasi propulsor.
  8. t0rquemada: Multumesc, cumva mi-ai dat o veste buna desi nu pot sa nu ma intreb de ce au vandut acest motor vreme de 2-3 ani fara un update de soft desi problema s-a stiut de la inceput. la ultima "figura" mi-au facut un update calculator injectie (acum aprox 1 luna). Si sper ca problema s-a rezolvat altfel sunt aproape hotarat ca la urmatoarea "cadere nervoasa" a acestui motor sa vand masina indiferent cat pierd la ea.
  9. SYL40 - sunt motoare diferite din ce stiu eu, chiar daca sunt amandoua 1,6. Cel de care vorbesti tu este Renault, 1.6 SCE este de la Nissan (cel de care discutasem anterior). Mak - da...asta cu benzina e ciclul "asa face toate" :)))) Ultima data cand am auzit asta cu benzina, la o alta masina detinuta de subsemnatul de la un brand mai bine cotat, s-a dovedit ca era clapeta de acceleratie... Totusi, specimenul asta 1.6 SCE are o sensibilitate mare la benzina, recunoscuta pe toate blogurile citite de mine, din Rusia si pana in Franta. Asa e el cica...mai emotiv....mers fluctuant cand rulezi (se simte pe suprafata plana cu cruise activ), tuseste cand nu-i place zeama din rezervor, dinastea.... Ca cica e conceput pe la asiatici si alea au sensibilitate crescuta la benzenurile proaste de prin est Europa..... Asa zice la gazeta, desi eu am mai utilizat in trecut Toyota si Subaru si neam de neamul lor nu tuseau la benzina. Produse amandoua la aia cu ochi oblici... Ideea e, daca ai cunostinta de o alta cauza a celor semnalate aici, chiar as vrea sa stiu. Nu sunt mare amorez dupa masina asta dar chiar am nevoie de ea. Fac drumuri des in tara cu doi copii mici dupa mine si nu am chef sa ma mai lase pe la Cuca Macaii si sa ma tarasc prin service-uri cu max 30km/h doar ca sa aflu ca am pus benzina de la o anumita firma si trebuia alilalta.....asa cum am patit ultima data....
  10. Sa nu uit, la ultima clacare a motorului ii facusem plinul cu 95 de lukoil. Facut plinul la Mangalia, venit ok Bucuresti. Dimineata urmatoare pur si simplu motorul a pornit intr-un fel de safe mode si nu a mai accelerat peste 2000ture. Nu se accelera mai mult de 30km/h si m-am tarat in primul service. Pus pe calculator, nimic....resetat eroare, stat masina 2 ore la soare, a plecat fara probleme. Din discutiile (cordiale de altfel) cu cei de la Meridian Sud, acestia mi-au spus ca doar benzina putea sa fie cauza unor astfel de probleme pentru ca masina nu are absolut nimic, motorul fiind din constructie extrem de sensibil la benzina proasta. Da, consumul mi se pare OK. In weekend am facut Bucuresti-Cluj-Retur , 954 km cu o medie de 6.8 pe BC. Mers 130 autostrazi, restul...cat se poate, AC pornit, si 4 persoane la bord si ceva bagaje de weekend. In extrern nu am de ce sa ma plang, in Bucuresti nu fac calcule ca asta nu e oras. Incerca o vreme sa eviti 95 de Lukoil, vezi cum se comporta. Bafta !
  11. salut, sunt posesor tot de 1.6 SCE cu care am probleme de la 2300 km. La 9.300 i-am facut up-date de soft injectie. Da, printre lucrurile care mi s-au intamplat in 12.000 km cat am azi este si o pornire anevoiasa uneori... Mers de doua ori in service, diagnoza, etc....nimic... Singura explicatie primita este ca acest motor este extrem de sensibil la benzina (aspect care apare in toate articolele de pe internet citite de mine despre acest motor). Al meu se impaca mai bine doar cu MOL 95. Cu benzina de 98/99/100 nu prea, cu Lukoil de 95 moare.... Eu iti recomand o vizita in service insa oricum, mare atentie si la benzina folosita. Personal sunt multumit de masina pana la motor. Culmea, imi luasem un motor aspirat ca sa nu am grija cu el. Acum regret achizita. Poate am eu pitici pe creier insa n-am auzit de vreo 20 de ani un motor care la rece sa sune asa, de cand am vandul ultima Dacie 1300, plus un sir de probleme inexplicabile inca (am scris de forum despre ele), fluctuatii de turatie, un comportament bizar in jurul a 2300ture/minut si o sensibilitate cum nu am mai intalnit pana acum la benzina. Cu zgomotul ma impac, asta e....dar cu restul, nu. PS: al meu e cel Nissan, 1,6 SCE de 114CP. Dupa varsta banuiesc ca si al tau e....
  12. Buna. 1: la mine ramane intepenit uneori fara sa fie plinul facut . Isi revine singur dupa a 2-a uneori a 3-a pornire din ziua respectiva. Vad pe forumuri mai multe persoane care se plang de problema, dar cumva sistemul isi revine de la sine. Pare ca problema vine din modul defectuos de concepere a sistemului. 2. inca nu am asa ceva. Inca...
  13. Si...s-a intamplat din nou azi la plecarea in concediu. A urmat: tarat la service cu 30 km/h. Cei de la Meridian Sud au facut ce au putut, au gasit timp intre programari, au pus masina pe test cu eroarea in bord si....nimic ! Desi masina avea martorul check engine si Stop aprinsi in bord ! Au facut up-date calculator injectie. Nu stiau ce sa i faca, sau de ce face asa.... Chiar nimeni pe aici nu a dat de cap acestei probleme sau are o solutie ? Momentan mi s-a recomandat sa nu mai alimentez de la Lukoil, dar la prima aparitie a problemei stiu sigur ca aveam benzina de la Rompetrol in rezervor. E adevarat, acum aveam benzina de Lukoil. Extrem de ciudat este ca masina isi revine dupa cateva ore dar ....intelegi voi frustrarea. Ai de mers undeva, de respectat un program, nu pot sa stau pana se adapa caii.....
  14. Pai daca eroarea este stocata, mai este nevoie de constatare "cu ochiul lui" in service ? Si daca este cunoscuta deja, nu putem spera la o varianta de soft ulterioara care sa remedieze necazul, sau la o resoftare la urmatoarea revizie ? Intreb pentru ca problema nu ma deranjeaza acum, dar nici nu as trece peste ea la revizia urmatoare. Si parca nici sa fac un joc de-a uite e/uite nu e in ziua reviziei nu mi se pare fair. Mai ales ca uneori apare, alteori in aceiasi zi...nu.
  15. Multumesc, m-ai scutit de un drum la service ! Sincer, nu am timp acum de asa ceva. Problema identica si la mine de aprox o luna, 1.6 SCE, 7000km.... Verificat nivel ulei (OK) si in afara de micul discomfort la pornire (martor, beep, STOP) masina functioneaza normal. E ciudat ca uneori apare, alteori nu, uneori la prima cheie, alteori la toate cheile din ziua aia...fie cald, fie rece… Ma rog, nicio logica. Drumuri bune forumisti !
×
×
  • Creează nouă...