Sari la conținut

claus

Members
  • Număr conținut

    27
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    4

claus a câștigat ziua ultima dată pe 7 Ianuarie

claus a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

20 Excelent

Despre claus

  • Rang
    Dusterist

Informații profil

  • Oraș:
    Bucuresti
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.6 4x2 114cp
  • An fabricație:
    2018

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

  1. Positia inalta la drum care imi ofera mie personal un anumit confort. Daca pentru asta trebuie sa platesc in plus 2000E, o fac. Asa cum am spus mai sus, pe langa motivatiile obiective (spatiu de incarcare, etc) exista si o latura subiectiva. Toate achizitiile noastre au aspecte obiective dar si subiective. Fara latura subiectiva, MCV castiga. Dar mie nu imi place cum arata si am destui km la nivelul asfaltului ca sa pot face diferenta.
  2. Buna, din intamplare sunt posesorul unui Duster 2, decembrie 2018, 1,6 SCE, asa cum iti era recomandat acum 2 luni aici. Este prima Dacie pe care o detin, cealalta masina din familie fiind o Astra H. Din motive de job am condus insa peste 15 masini marci diferite, inclusiv Subaru Imprezza si am cu ele aproape milionul de kilometri. Decizia finala este doar a ta, eu daoar pot sa-ti spun ce am constatat la Dusterul meu. Nu pot sa fac comparatie decat cu Vitara, fiind cea mai apropiata ca pret si mereu concurentul Dusterului. Daca sunt pe acest grup, iti cam dai seama ce am ales. Nu a f
  3. Domnilor, La usile spate ( ambele) apa scursa de pe plafon intra IN chederul de pe rama usilor spate. Daca masina nu e perfect dreapta, apa nu se scurge. Cand deschid usile spate, toarna o cana buna de apa ce se scurge in zona montantului B. Lipseste ceva la chederul meu, un dop superior sau asa e si la voi ? Ambele chedere sunt la fel la masina mea, sunt deschise in partea superioara. Apa nu intra in cabina, dar mi se pare ciudat sa am chederele pline de apa la fiecare ploaie/spalare....
  4. MULTUMESC !!! a mers. Slabit surubul de jos, ajutat cu o saiba distantier...si s-au asezat acceptabil. Da, a mai ramas un spatiu dar incomparabil mai acceptabil fata de ce era initial. Asta e, nu sunt prea frumoase (sunt un pic mai frumoase ca sorturile betonierelor ) dar sunt practice. Tratat caroseria cu Sonax Polymer NS, pus bavete, sper sa scap de mizeria rezistenta de dupa fiecare ploaie pe drumurile din patria noastra. Inca o data multumesc !
  5. Salut, Dati-mi un sfat. Cumparat bavete de origine, montat ca la manual, ambele au aceast luft si nu se pliaza pe linia masinii. Oricat le-am "chinuit" nicio sansa....culmea e ca pe restul liniei se potrivesc perfect, mai putin acolo unde sunt cel mai vizibile. Habar nu am ce sa le mai fac, altceva in afara de a le da jos :)
  6. Da, motorul 1.6 SCE cod H4M 738 este facut Nissan si este Euro 6. Despre acesta scriam ca au aparut in mediul online suspiciuni…. Despre cel facut de Renault personal nu am auzit decat de bine.
  7. In afara de acest apetit pentru ulei, alte probleme ale motorului (specific, doar ale motorului) ?
  8. Citesc pe diverse grupuri facebook ca acest motor 1.6 SCE (provenienta Nissan) a devenit cumva...un transplant nereusit. Acum citesc ca fiabilitatea prezumata a motorului benzina, aspirat, 1.6 nu e chiar dovedita in practica. Si aici, dar si in alte locuri. La prima mea revizie in service mecanicul mi-a spus acelasi lucru, ca e un motor sensibil. Ce nu a reusit nimeni sa-mi spuna, ce nu am vazut nicunde scris negru pe alb e ....la ce e sensibil ???? Folosesc acest motor, ii asigur intretinerea necesara in conditii de manual si cumva mi-as dori sa stiu la ce puncte acest motor nu
  9. ianuarie 2019 masina, 1.6 SCE, se accelereaza singura din 1500 in 2000 ture la apasarea ambreiajului de noua. Efectiv de cand am luat-o din reprezentanta am remarcat comportamentul. Este cu siguranta setare de soft, am acceptat-o ca atare. Habar nu am ce e in spatele acestei chestii, am luat-o ca atare si ca un "feature" care ajuta la plecarea de pe loc
  10. Buna, eu alimentez OMV (75% din carburantul folosit) si ...masina mea (1.6 SCE benzina) se simte mult mai bine cu 95. De cate ori am alimentat cu 100, in afara de bonul fiscal, m-a uimit o ciudata lentoare. Stiu, toala logica din lume e impotriva celor scrise de mine, insa e experienta mea personala cu acest motor pe aproape 20.000 km.
  11. Buna, ne poti spune cateva lucruri despre comportamentul pe zapada al anvelopelor Debica de pe masina ta ? Brandul este perceput ca low-cost dar echipeaza multe masini (cel putin ce vad eu prin Bucuresti). Sunt curios si parerea unui utilizator pe Duster. Ma intereseaza si zgomotul interior poate raportat la ce ai folosit inainte pe Duster (probabil cele cu care a venit livrata). Multumesc anticipat
  12. Absolut de acord. Noi, publicul larg, nu avem acces la detalii de compozitie. Ne invata practica. Feriti-va de tot ce este low budget, firme chinezesti chiar daca au 10 fulgi si 15 piscuri pe ele... Habar nu am ce au in ele, plastic de PET probabil. Cauciuc mai putin. Carne au destula, multe arata chiar fioros cu crampoane de all teren. Nu fac 2 bani daca plasticul ala nu adera la sosea ! Dusterul este o masina inalta, usoara, nu e de joaca in curbe.... Mai bine all-season (sunt cauciucuri bune facute de marci celebre, chiar daca sunt made in Romania) si care costa...cat 2 anvelope
  13. Am folosit multi ani acest brand... nu stiu daca sunt diferente de calitate intre cele facute in Finlsanda (eu pe acestea le-am folosit ) si cele facute in Rusia. Eu, pe piata din Romania, am vazut numai Rusia in ultimul an. Foarte bune pe zapada proaspata, pe zapada mare si reavana. Medii pe ghiata. ATENTIE mare pe zloata si apa ! De fapt aici e buba la multe cauciucuri de iarna….sunt predispose mai mult la acvaplanare, raportat la cele de vara. In rest numai de bine despre brand si cauciucuri….
  14. eu nu am puncte pe plafon dar este singura masina la care am vazut, in anul de gratie 2019 broboade de vopsea acolo unde se termina aripa si incepe spoilerul fata sub linia farurilor ! Am observant maiastra lucratura in prima zi cu soare, cam la o luna dupa achizitie. Jur ca nu am mai vazut asa ceva pe o masina, cel putin nu masina noua. Hai ca la una vopsita cu bidineaua… Habar nu am cum trateaza oamenii astia caroseriile inainde vopsire...personal nu ma deranjeaza, dar ramane acel DAR.....
  15. Nu poate sa strice cu nimic din ce stiu schimbarea bateriei cu una mai mare. Am practicat-o la alte masini, insa trebuie sa investigam cum stam cu garantia in acest caz...Masina mea si a colegului care a initiat topicul sunt la inceputul perioadei de garantie. Sunt practic noi... Oricum, multumesc tuturor pentru implicare, chiar daca al meu caz si cel initial semnalat poate nu au acelasi motiv, se refera la acelasi propulsor.
×
×
  • Creează nouă...