marco79ro

Members
  • Număr conținut

    88
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Reputație Comunitate

1 Neutral

Despre marco79ro

  • Rang
    Membru

Informații profil

  • Gen:
    Nu spun
  • Oraș:
    Oradea
  1. Injector Defect

    Pana la urma am rezolvat problema. Injectorul 4 era defect. Cam repede dupa doar 83000 de km. Le-am dat jos toate 4 si le-am testat. Cel cu eroare l-am reconditionat si acum merge ok.
  2. Trepidații Motor

    Alimentând de la Omv trepidatiile au dispărut. Am mers Oradea cabana Padina (dincolo de Sinaia) avand un consum de 6.3 . Pe autostrada am mers cu 120-130 iar in rest max 100. Drumul Sinaia Padina l-am facut in mod 4x4 fiind zapada destul de multa. Nu trage cum tragea înainte(sau poate e doar autosugestie) dar in rest e ok. Trimis de pe al meu GT-I9295 folosind Tapatalk
  3. Dusterul Meu Intinereste, Eu Imbatranesc

    Ce s-a întâmplat cu consumul dupa racecip? Trimis de pe al meu GT-I9295 folosind Tapatalk
  4. Trepidații Motor

    Din pacate inca nu am rezolvat nimic. La tester nu apare nicio oroare nici macar dupa acele trepidații mai pronunțate. La Service-ul Dacia unde am schimbat cureaua nu am mers pentru ca momentan nasina funcționează relativ ok. Daca as merge cu ea asa sigur ar zice ca nu are nimic. Trimis de pe al meu GT-I9295 folosind Tapatalk
  5. Trepidații Motor

    Si daca ar fi cureaua de distribuție nu ar fi normal ca problema sa existe nonstop? Nu ma pricep, doar intreb. Trimis de pe al meu GT-I9295 folosind Tapatalk
  6. Trepidații Motor

    Torquemada inainte am avut eroare de semnal incoerent la injectorul 4. Cei de la service au zis ca e doar un contact prost. Desi nu merge ok, eroarea de la injector nu mai apare. Ceea ce intentionam era sa schimbam injectorul 4 cu altul pentru a vedea unde apare eroarea apoi. La injectorul 4 deci era o problema de contacte sau la injectorul pus in alta pozitie deci e problema injectorului. Dar din moment ce pe tester nu mai apare nicio oroare nu isi are sensul mutarea. Mentionez ca problema a apărut la cateva zile dupa ce am schimbat kitul de distribuție și pompa. O fi coincidență sau nu, habar nu am. Cei de la Service Dacia spun ca nu are legătură. Trimis de pe al meu GT-I9295 folosind Tapatalk
  7. Trepidații Motor

    Revin cu o problema postată mai demult in topicul intrebari cu raspunsuri stupide. Prin luna mai a anului trecut mi s-au aprins 3 martori luminosi la bord mergând cu aprox 130km/h pe autostradă. Ulterior s-au stins intrand cu masina pe niste drumuri forestiere. Eroare a ramas si la tester aparea semnal incoerent la injectorul 4. La service au zis ca nu face bine contact la injector. Pe monent a dispărut problema apărând ulterior la vreo 2 luni tot la viteza mare si tot pe autostradă. De atunci nu s-au mai aprins martorii dar simt ca nu mai trage cum trebuie aparand trepidatii cand accelerez. Si consumul a crescut in comparatie cu ce aveam inainte. 12 % in oras si 7 afara. Am sters eroarea luna trecuta cu gandul sa schimb 2 injectoare intre el sa vad daca e problem la injector sau la partea electrica. Eroarea nu mai apare in calculator dar trepidatiile au ramas. Culmea e ca nu sunt permanente. Acuma de exp masina merge perfect. Ieri pe distanta de 20 de km trepida ca si cum ai merge pe piatra cubica, apoi fara sa opresc motorul si-a revenit din mers. Deja nu stiu ce să mai fac. Dacă aveti ceva idei... Mulțumesc mult. Trimis de pe al meu GT-I9295 folosind Tapatalk
  8. E ok. Mulțumesc mult. Oricum citesc cam tot ce apare nou pe forum . Trimis de pe al meu GT-I9295 folosind Tapatalk E ok. Mulțumesc mult. Oricum citesc cam tot ce apare nou pe forum . Trimis de pe al meu GT-I9295 folosind Tapatalk
  9. Revin cu o problema postată mai demult tot in acest topic. Prin luna mai a anului trecut mi s-au aprins 3 martori luminosi la bord mergând cu aprox 130km/h pe autostradă. Ulterior s-au stins intrand cu masina pe niste drumuri forestiere. Eroare a ramas si la tester aparea semnal incoerent la injectorul 4. La service au zis ca nu face bine contact la injector. Pe monent a dispărut problema apărând ulterior la vreo 2 luni tot la viteza mare si tot pe autostradă. De atunci nu s-au mai aprins martorii dar simt ca nu mai trage cum trebuie aparand trepidatii cand accelerez. Si consumul a crescut in comparatie cu ce aveam inainte. 12 % in oras si 7 afara. Am sters eroarea luna trecuta cu gandul sa schimb 2 injectoare intre el sa vad daca e problem la injector sau la partea electrica. Eroarea nu mai apare in calculator dar trepidatiile au ramas. Culmea e ca nu sunt permanente. Acuma de exp masina merge perfect. Ieri pe distanta de 20 de km trepida ca si cum ai merge pe piatra cubica, apoi fara sa opresc motorul si-a revenit din mers. Deja nu stiu ce să mai fac. Dacă aveti ceva idei... Mulțumesc mult. Trimis de pe al meu GT-I9295 folosind Tapatalk
  10. Injector Defect

    Cum se manifestă masina cand e defect un injector? Am avut ceva probleme cu niște martori luminosi aprinsi la bord. Dus la service a zis mecanicul ca nu facea contact un injector. Plecat din service totul a revenit la normal. Iar a revenit problema. Nici nu mai tragea masina cum vroiam. Au zis ca nu are nimic, totul e ok. Martorii luminosi se aprindeau pe autostrada la viteze de peste 120 kmh. In iltima vreme am observat ca pe la 2000 de rot/min apar usoare trepidații. Plus a crescut consumul. Am facut Oradea Timișoara cu 7 % mers 3 persoana si bagaje minore. Acelasi drum in aceleasi conditii il faceam cu maxim 6 %. Trimis de pe al meu GT-I9295 folosind Tapatalk
  11. Ai avut si pierdere de putere cand s-au aprins acei martori luminosi? Trimis de pe al meu GT-I9295 folosind Tapatalk
  12. Din ce am vorbit eu cu alți mecanici problema fizică la injector nu e. Atunci ar fi trebuit sa se manifeste altfel. Eu cred ca e ceva strict electronic. La service ziceau ca poate e si de upgrateul de cai facut, dar le era frica si sa imi puna din nou softul din fabrica sa nu dea si mai mari erori. Si eu m-am intors prin Elvetia pe o gramada de serpentine si nu se mai aprindea nimic. Aceeasi senzatie o am si eu ca nu mai trage ca inainte desi ei la tester zic ca totul e ok si ca nu mai apare nicio eroare. Studiem problema in continuare. Trimis de pe al meu GT-I9295 folosind Tapatalk
  13. Prima pățanie a fost pe la începutul lui mai. De atunci totul a fost ok, doar ca nu am mai avut ocazia sa merg pe autostradă sau cu viteze peste 100 de km/h. La mijlocul lui iulie plecam in concediu Elveția și Germania. Dupa nici 50 de km pe autostradă în Ungaria reîncepe distracția doar ca pe lângă cei 3 martori se mai aprinde si cel de la noxe. Aveam de ales intre a ne intoarce sa luam masina nevestii sau sa continuam asa. Am mers 1400 de km pana in Elveția tot cu geija sa nu depasesc 100 km la ora. Treptat s-au stins martorii mai putin cel de la noxe. Masina mergea relativ ok, dar din cand in cand se mai scutura puțin. La intoarcere din Munchen pana in Oradea a mers brici, fara sa mai arda vreun martor luminos. Am mers constant cu 120 km la ora. Revin la service, in prima faza testerul nu primea semnal de la unul din injectoare dar apoi totul aparea ca e ok. Au testat-o si in mers cu viteza deztul de mare si nu dadea nici o eroare. A ramas ca daca se mai intampla sa fac o poza la bord sa o poata trimite la uzina. Problema apare doar la viteze mari si nu pot verifica decat pe autostradă. Spre sfârșitul lui august voi avea drum pe autostrada si vedem ce mai apare Trimis de pe al meu GT-I9295 folosind Tapatalk
  14. Tvstar1 aceeasi priblema am avut-o si eu de două ori pana acum. Masina e Duster 4x4 1.5 dci din 2011. Am 75000 de km si de vreo 50000 de km am facut un upgrate la 125 cp. Prima data mergeam pe autostradă cu aprox 120 km/h si dintr-o dată s-au aprins 3 martori la bord:bujie incandescenta, cel cu motorul de lângă si esp. Masina u avea putere dar cu chiu cu vai mergand cu 70-80 la oră am ajuns la destinatie. Ultima parte a drumului era un forestier. De la viteza redusa, de la trepidații sau doar din senin s-au stins toti martorii. La intoarcere: Turda Oradea mergand pana in 100 la ora nu am mai avut probleme. Cu o saptamana inainte am schimbat distributia la reprezentanta Dacia. Am crezut ca au facut ei ceva atunci. Zilele urmatoare o pun pe tester: eroare la injector si ceva rulment roata spate. Explicatia lor: probabil s-a mișcat roata cat a fost pe elevator si de aceea a apărut acea eroare, iar la injectoare trebuie curățate contactele. Ziceau ca au mai pățit și cu mașinile din flota Petrom. După resetarea erorii totul a fost ok. Trimis de pe al meu GT-I9295 folosind Tapatalk
  15. As dori ca acest topic sa fie o comparație intre versiunile 4x4 si 4x2. S-a tot spus despre diferența de consum între cele două versiuni. As fi curios cat de mare este această diferență. De asemenea cum se simte treapta a 6-a la cele 2 versiuni. De exemplu în treapta a 6-a la 120 km/h cate turații sunt intr-o situație și câte in alta. Mă intereseaza motorul 1.5 dci 110cp. Trimis de pe al meu GT-I9295 folosind Tapatalk