Sari la conținut

taviro

Members
  • Număr conținut

    423
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    22

taviro a câștigat ziua ultima dată pe 24 Iulie

taviro a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

122 Excelent

2 Urmăritori

Despre taviro

  • Rang
    Senior
  • Dată Naștere 30.08.1967

Informații profil

  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.6 4x4 105cp
  • An fabricație:
    2012

Vizitatori Recenți Profil

1.025 citiri profil
  1. Excelenta pe benzina. 1.6, 105, 4x4, k4m. 8 ani , nici un fel de probleme. Mai nou am trecut-o pe gpl. Cu un consum de 9-10 GPL extern e parfum . Cea mai buna masina ! Mai zic ca masina anterioara a fost un passat TDI 2.0, 140Cp, PD ......
  2. Intre 1.6 aspirat si 1.0 nu sunt diferente atat de mari de cuplu. Si eu zic ca are parametrii mai buni dar sa nu exageram.
  3. Pacat ca au renuntat la vechile motoare Euro 5, k4m. Nu consuma gram de ulei, rezista foarte bine la GPL.
  4. Nu faci nimic. Lasi comutatorul pe automat si isi vede singura de treaba. Oricum pleaca pe benzina. Eu am Tomasetto stag4 qbox pe 1.6/105. E setata sa comute automat la 35 grade pe GPL. In vara insa am avut probleme ca erau 40 grade afara. Comuta imediat pe GPL dar mergea prost, nu avea putere nici macar sa plece de pe loc, cand motorul era rece. Tomasetto este buna pentru preturile excelente la piese de schimb gen rampa injectoare la 200 lei fata de Landi care urca foarte mult. In rest functioneaza la fel. Mai e un avantaj la Tomasetto, softul free, posibilitate de monitorizare/schimbari parametrii instalatie prin bluetooth de pe telefon
  5. Fiecare dupa gusturi. Si eu am luat un Logan 0.9 Tce GPL din fabrica anul trecut. 12k euro. Merge excelent mai ales pentru trafic preponderent Bucuresti.
  6. Motorasul asta are cuplu de 160 Nm. Eu pe aspirat 1.6/105 am doar 148 Nm. NU sunt nici un fel de probleme in depasiri chiar daca e pe pe GPL. Deci ar trebui sa merga foarte bine ! @jelly sa o stapanesti sanatos si la cati mai multi km fara evenimente.
  7. Nu poti sti ce iti rezerva viitorul. Poate va face mai multi sau mai putini km. Sau poate va trece la alta. Eu unul de cand am trecut la GPL am facut mai putini km decat pe benzina . Dar am folosit dusterul pe post de soba in noptile friguroase cand eram in varful muntelui si dormeam in el.... @RETSUD sa o stapanesti sanatos si la cati mai multi km fara evenimente.
  8. Am cumparat un Logan nou anul trecut cu 0.9 Tce GPL de fabrica. Asa ca nu amestec nimic.... E bine in general sa studiezi cu atentie ce motoare/loturi sunt pe piata !!
  9. 1.6 k4m, 1.6 SCE, motoare aspirate precum si 0.9 Tce turbo sunt cu injectie indirecta. Amestecul de combustibil este injectat in galeria de admisie si nu direct in cilindru. Sunt cele mai "economice" motoare din gama Dacia ....pe GPL . Eu am consum de 9-10L GPL la drum lung, mers normal, schimbat la 3000+ ture si urcat la 5000+ in depasiri, dar pe motor K4M. 1.6 Sce este chiar mai economic.
  10. Multumesc. Personal prefer masina cat mai simpla si sa ajung cat mai rar in service. Nu mai zic de buzunar .
  11. De fapt marea problema este puterea de cumparare. Din cauza asta dorim calitate la un pret decent. Eu am luat duster doar pentru 4x4, benzina, cu un motor despre care stiam ca este fiabil si rezista la GPL in cazul in care pretul la carburanti o sa creasca prea mult. Nu mai zic ca am pus doar benzina de 95. Pretul de achizitie a fost 17500 full la nivelul anului 2012. Inclusiv ESP/ASR. Pana acum am fost extrem de incantat de el dar se simte lipsa de cuplu in rampe peste 30 grade. Probabil si din acesta cauza am schimbat ambreiajul la 74 mii. Dpmdv dusterul este o masina excelenta dar pretul incepe sa fie cam mare. Asa ca raman la "batranul" meu duster care in 8 ani si 76 mii nu s-a aprins niciodata un bec in plus in bord. Nu mai zic de consum, 9-10l GPL la drum lung.
  12. Vezi ca ai gresit citatul. In ultimul post pe care l-ai citat am zis altceva. Ar corect sa nu imi atribui cuvinte care nu le-am spus.... De fapt cand cumperi o masina te uiti si ce ofera piata. Deci are treaba cu dusterul, cel putin asta este parerea mea. LE: https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/auto-transporturi/logan-si-sandero-primele-modele-dacia-care-trec-pe-o-platforma-noua-in-2019-17226306
  13. Pentru 4x2 am luat in primavara (2019) un Logan, echipare Laureate, 0.9 Tce, GPL. Cu navigatie, cruise, alarma Viper, etc la 12k euro. Un consum excelent pentru trafic 90% in Bucuresti. De ce as lua un Duster chel 4x2 ?
  14. Pretul sub 20k euro era un punct forte pentru Dacia..... Sa vedem ce vanzari o sa aiba acum noul motor de 1.0, fie si cu GPL., la 15k euro (16k+ cu navigatie, asistenta...) , 4x2....
  15. Nu stiu care era pretul vechi. Doar ca mi se pare cam mare pentru un 4x2. In 2012 cumparai un diesel full, 4x4 cu 18k euro.
×
×
  • Creează nouă...