Sari la conținut

taviro

Members
  • Număr conținut

    445
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    26

taviro a câștigat ziua ultima dată pe 13 Iulie 2023

taviro a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

135 Excelent

Despre taviro

  • Rang
    Senior
  • Dată Naștere 30.08.1967

Informații profil

  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.6 4x4 105cp
  • An fabricație:
    2012

Vizitatori Recenți Profil

1.875 citiri profil
  1. Daca evacuarea este infundata cred ca se opreste si motorul la relanti. De unde este pretul asa imens la catalizator ? Ai incercat cu benzina de 99 ? Eventual Petrom ? Eu aveam probleme cu pornirea la cald din cauza bateriei de 45. Am trecut pe 75 si de atunci nu au mai fost probleme.
  2. Cauta o camera de trafic care arata viteza in timp real in mile . Eu am o "Camera Auto DVR cu GPS incorporat Mio Mivue 658, WiFi, H.264, 2.7" Touch-screen " din 2015, imi arata pe display viteza reala cu caractere mari dar in km/h (cred ca are si MPH dar nu am verificat). Asa ai si camera si vitezometru. Foarte rar pierde conexiunea pe GPS.
  3. Ok, multumesc. La ultima revizie de la Vernesti , acum 2 luni, au pus-o pe tester si au verificat parametrii, nu au schimbat nimic. Doar filtre.
  4. Eu am cumparat cu Plus dar nu au vrut sa il lege la Vernesti, au zis ca nu este nevoie. A fost doar 100 RON in plus. Pana acum a mers instalatia foarte bine pe aprox 40 mii km.
  5. Problema asta am intalnit-o si eu cand am cumparat masina in 2012, noua. Porneam motorul se ducea la 2-3000 RPM (aleator) si ramanea acolo fara sa ating acceleratia. Au resoftat la reprezentanta calculatorul de injectie si de atunci nu mai depaseste 1500. La pornire motor, daca e frig afara, motor rece, ramane pe la 1500 RPM dupa care scade lent, de la socul electronic cred. Acum mai ramane uneori turata pe la 1500 RPM in mers cand revine din ture mai mari dar se intampla rar si dureaza 2-3 secunde dupa care scade la 500 sau 700 ceva de genul (cand e scoasa din viteza sau cu ambreiajul apasa
  6. Resetare harti de injectie, verificare TRIM-uri, sonde Lambda. Recalibrare motoras pas cu pas.
  7. Motorizare k4m 606 pe 4x4. Tine bine la GPL si fara kit de lubrifiere. Nu ai probleme cu consumul pe GPL, un max 12-13 oras full, bara la bara, iarna. Extern in jur de 10-11 mers normal cu schimbat la 3000+ .
  8. taviro

    DUSTER 2023

    La mine exista o diferenta de consum, cam 0.5L/100km pe benzina/asfalt uscat AUTO fata de 2WD. Pe GPL nu am tinut seama de consumuri. Ca idee la asfalt uscat, uneori si pe ud daca nu sunt balti prea mari 2WD, AUTO pe drum ud/zapada/off ceva mai greu si LOCK cand dau de belele. Cardanul oricum se invarte indiferent de mod. La plecarea de pe loc mai brusca cand rupe aderenta e bine sa fii pe AUTO dar atentie la ESP/ASR.... Masina are 11 ani si aproape 99k km. @ACJ sa o stapanesti sanatos si multe drumuri fara evenimente !
  9. La mine, duster 2012 s-au infundat scurgerile de sub grila unde sunt stergatoarele, cu toate ca sunt gauri imense de 5 cm cred. Sunt doua, una sub rezervorul de la stropitoare si cealalta in partea opusa.
  10. Scrie in carte cum sa o exploatezi in primii km. Eu unul am respectat aproximativ recomandarile producatorului ( limitare turatii in primii 3k km) dar pe la 2k km urcam prin TransBucegi asfaltat partial la acea vreme. Acum la 92 k km merge excelent si inca pe gaz de la 69 k km, nu consuma nici o picatura de ulei.
  11. Am pus la 77600 mii km discuri si placute TRW. Nu recomand, scartaie de zici ca intra trenul in gara, mai scot si alte zgomote deosebit de ciudate. Acum am 92 mii, sunt ok la franare dar zgomotele persista. Pe stand la ITP frana este conform standardelor in vigoare. Discurile si placutele sunt pentru modelul din semnatura.
  12. In aceasta vara am facut o plimbare Ploiesti - Hateg, Deva, Hunedoara, Poiana Pelegii , Carnic, Sarmizegetusa, si retur cam 1300 km. Masina full cu bagaje pana in tavan, 4 persoane adulte. Schimbat la 3000 RPM, in depasiri 4-5 mii, autostrazi 110-130, full AC. Consum la pompa max 12 si alimentare la temperaturi de 30 + grade afara..... GPL ! Fara ECO care oricum nu il am, fara sa imi pese de consum ! Doar bucuria de a fi in concediu. In poza lacul Bucura, Retezat.
  13. Daca nu se invarte motorul verifica cablurile care duc la electromotor. Un prieten cu duster Dci 2010 a gasit cablul care ducea la starter slabit.
  14. Da, asa e , si eu am auzit ca nu se impaca foarte bine cu GPL-ul... Poate acea instalatie de lubrifiere reduce problemele. Daca consideri ca turatia ridicata creeaza probleme poti sa reglezi instalatia sa comute pe benzina la ce turatie doresti. K4m are tot 16 valve.
×
×
  • Creează nouă...