Sari la conținut

taviro

Members
  • Număr conținut

    331
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    12

taviro a câștigat ziua ultima dată pe 17 Iulie

taviro a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

47 Excelent

2 Urmăritori

Despre taviro

  • Rang
    Senior
  • Dată Naștere 30.08.1967

Informații profil

  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.6 4x4 105cp
  • An fabricație:
    2012

Vizitatori Recenți Profil

655 citiri profil
  1. Diverse configuratii pentru dormit in masina. Langa Poienari, in locul de picnic/campare amenajat "dupa toate standardele europene..." unde a venit ursul peste noi la 12 noaptea a fost mai mult decat fain....una e cortul si alta e masina...!!
  2. Eu unul prefer Dusterul pentru integrala. Cateva din calatoriile care le-am facut cu el se gasesc aici. Contul este blocat la 1k poze asa ca nu mai pot sa pun si altele. https://www.flickr.com/photos/taviro/albums Multa bafta !
  3. Ca sa mai descretim un pic fruntile . In premiera de cand am pus GPL. Am campat in week-endul trecut langa salvamont Pestera (multumiri baietilor pentru amabilitate !) . De acolo am facut o plimbare pana la Refugiul Batrana si retur, cam 5 ore si ceva. La intoarcere am pregatit dustericiul pentru noapte. Dupa cum se vede in imagine se doarme excelent in masina, roata de rezerva am relocat-o pe scaunul din fata. Incape la fix, ai disponibile si treptele 1-2 in caz de urs...Seara s-a facut frig, asa ca am dat drumu la aragaz. Adica la motor. Super-fain, nu se simte nici cel mai mic miros afara. Dusterul este o masina excelenta. Mai ales pe GPL .
  4. Cel mai mic consum Ploiesti-Giurgiu 6.4, benzina. Acum consumul mediu extern 9, dar GPL, cu AC permanent.
  5. OTS-urile nu sunt obligatorii ? Eu am avut garantie pana in 2017, am sesizat la vremea respectiva service-ul dar nu s-a rezolvat nimic. E drept ca nu am insistat deoarece nu ma deranjeaza. Si cand functioneaza pe GPL face exact la fel. Referitor la fiabilitatea "panaramei" nu am reusit sa ma lamuresc.... Sincer prefer un motor cat mai simplu si cu materiale de calitate. Fara fulii defazoare si alte minuni moderne. Multumesc pentru explicatii. Scuze @Leutzul ca am deviat de la titlu.
  6. @t0rquemada Ceva argumente te rog pentru a defini "panarama aia de K4M" ? Pana acum a mers impecabil. Sa stiu la ce sa ma astept in viitor.
  7. Cred ca nu am explicat prea bine. Loganul, 0.9 Tce GPL este folosit majoritar in Bucuresti si consuma 9 L/100 (GPL) in regim urban -Bucuresti-. Motorul poate este o gluma tehnica dar are cuplu aproape cat am eu pe duster. Si inca la turatii reduse. Este un motor vechi si testat, am vazut clip-uri cu 200 mii km. Mai vedem fiabilitatea in timp, si a Loganului dar si a dusterului pe GPL.
  8. Loganul a fost achizitionat pe 17 aprilie 2019. Cam ciudat ca a disparut din configurator. Prea multe detalii nu am ca eu nu stau in Bucuresti si nici nu conduc acesta masina. Baiatul este super incantat de consum, a facut deja 2000 km cu ea. Motorul din cate am studiat este fiabil si destul de puternic, are cuplu apropiat ca al dusterului meu si inca la turatii mici. Cati km o sa reziste nu stiu, si nici intervalul de revizii. Revenind la duster si la GPL la instalatia mea nu au montat nimic pentru avertizare sonora. Am dreptul sa fac reviziile in jur de 15 mii km dar poate sa fie si la 17. Mai mult montatorul mi-a permis sa ma conectez cu o interfata de diagnoza pe bluetooth pentru a modifica singur anumiti parametrii, FARA a pierde garantia la instalatia GPL.
  9. Dupa toate calculele mele instalatia GPL se amortizeaza in 12 mii km. La 100 mii km castigurile sunt de ordinul a 200-300 milioane lei vechi, in functie de regimul in care folosesti masina. Pe langa asta in sfarsit am autonomie mult mai mare. Instalatia am montat-o la Vernesti de unde am confirmarea ca , k4m este un motor care rezista foarte bine la GPL. Nu ma zic de un inginer de la Dacia care a confirmat si el fiabilitatea motorului chiar daca nu are tratamentele specifice din fabrica. Asa cum zicea si colegul anterior 1.6 SCE se pare ca are de suferit daca nu vine cu GPL din fabrica, dar sunt doar comentarii fara un suport mai mult sau mai putin "oficial" . Reviziile la GPL sunt la 15 mii km si nu au limita de timp cel putin la instalatia mea. PS: Ca fapt divers am achizitionat anul acesta si un Logan Tce 90 Cu GPL din fabrica, manuala, pentru unul din copii care sta in Bucuresti. Masina functioneaza impecabil. Consum 9 GPL in Bucuresti. Completez cu ceva consumuri duster. 13 urban, 9 extraurban, 11.3 mixt. Schimbat treptele de la 3k RPM in sus. Consumurile sunt facute doar pentru 2k km.
  10. Putin probabil. Din testele colegilor de pe alte forumuri s-a ajuns cu GPL-ul montat de la 100k km la 270k km fara cea mai mica problema. Dar este vorba de 4km. Instalatia din fabrica va fi si mai fiabila din cauza tratamentelor speciale pentru GPL ale motorului. Sau cel putin aceasta este parerea mea. Nu e nimic tabu.
  11. Dupa 7 ani masina merge ca in prima zi. Motor 1.6., 105, k4m. Aceleasi oscilatii, uneori ramane turata la 2000 pana isi aduce aminte ca ar trebui sa coboare, doar cand nu este in sarcina. Acum 2 luni la 70 mii km am pus GPL pe ea, un Tomasetto Stag 4 Qbox . Merge fix la fel. Pornirea oricum se face pe benzina si comuta pe la 35 grade pe GPL. Cand intra in sarcina insa merge uniform, impecabil. Dpmdv GPL-ul pentru aspirate este un must have. Mai ales daca este din fabrica. Chiar imi pare rau ca nu am optat mai devreme pentru asa ceva. Bafta.
  12. Total offtopic, cu scuzele de rigoare. Stimate d-le Admin, eu am renuntat sa mai postez ceva pe acest , asa cum am zis si in alte posturi chiar daca acest topic a ajuns offtopic chiar era de interes general comportamentul rotii de rezerva pusa pe haion. Nu inteleg de ce trebuie sa faci topicuri peste topicuri ca sa lamuresti aceeasi problema. Dupa sfaturile dvs trebuia ca utilizatorul de mai sus sa propuna un nou topic "Comportamentul rotii de rezerva pe haion" . Oricum "bascalia" se afla si pe acest , (@Squirel nu mai suspina dupa psihiatrul (psihanalistul) lui IRONIK - mi-am permis sa studiez cateva posturi ale acestui domn pe mai multe forumuri). Chiar daca sunt destule chestii bune de facut "misto" pe inclusiv gramatica, nu mi-am permis sa fac niciodata o gluma cat de mica. Toti membrii merita respectati. Cu stima, un fost participant la acest . Later edit: Nene Admin, ca nu pot sa ma abtin, ridicarea temperaturii motorului prin "stoltzuri" la 4000 de ture e total contraindicata buzunarului.
  13. Mercic pentru lamurire, intrebarea oricum era alta, te las sa mai ghicesti o data, dar in alt topic ca aici e off. Asta ca sa ma invat minte sa mai postez aiurea.
  14. Nu e cazul sa mai lungim aceasta discutie, oricum e inutil, fiecare o tine pe a lui, avand in vedere ca tu esti proprietarul eu trebuie sa ma conformez. Apreciam faptul ca este un mai apropiat de utilizatori. Faci cum doresti. Daca vrei sa ai 2 posturi pe saptamana e ok din partea mea ( via concurenta care este stricta din punctul asta de vedere si rezultatul se vede de departe). Daca vrei sa ai utilizatori care sa isi imparta impresiile iar e ok. Faptul ca esti la Dacia sunt sigur ca denota anumite avantaje, macar o sponsorizare si tot e ok. Nu fac referire la acest site care vad ca e sponsorizat din reclame. In rest e forumul TAU, faci cum doresti si cum crezi ca e mai bine. Imi pare rau sa te contrazic dar sa deschid nu stiu cate topicuri ca sa ii raspund unui utilizator nou nu stiu daca e cea mai buna solutie. Ce sa scriu in subiectul topicului? Raspuns pentru intrebarea offtopic a userului xxx referitor la consumul imens datorita faptului ca e traficul infernal si are talpa la pantofi prea grea ? Sau ca aia de la dacia au uitat ca suntem in secolul 21?? Sau "agariciul" de mester care a lipit plasicele de pe masina e depasit de situatie? Scuze dar prefer sa ma abtin sa deschid asemenea topicuri. Iar aia cu topicul specializat......si multumirea de a raspunde ofline.... prefer iar sa ma abtin. Esti gazda si ca atare inteleg sa repect deciziile si posturile tale chiar daca nu sunt de acord cu ele, suna un pic cam ...
×
×
  • Creează nouă...