Sari la conținut

205

Members
  • Număr conținut

    46
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    8

205 a câștigat ziua ultima dată pe 21 Septembrie 2021

205 a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

30 Excelent

Despre 205

  • Rang
    Dusterist

Informații profil

  • Oraș:
    Mureș
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.33 TCe 150cp
  • An fabricație:
    2020

Vizitatori Recenți Profil

585 citiri profil
  1. @PufarinaUcigasa: Povestea s-a întâmplat la Odorheiu Secuiesc la reprezentanță, nu la Mureș. Mi-au fost recomandați de un coleg de birou, care și el mai bine bate drumul Mureș-Odorhei cu Sandero-ul lui pentru orice mărunțiș, decât să meargă la incompetenții ăștia locali. Legat de timonerie, până în primăvară oricum nu o să mai ies cu mașina din oraș, că nu-mi place frigul și nu mai am zile de concediu, o să o frec doar pe aici local, și doar pe șosea (am întrebat la casco și tractarea inclusă, chiar dacă este defect de fabricație, este valabilă doar on-road, deci trebuie să am grijă să nu
  2. @PufarinaUcigasa: Simptomele sunt următoarele: agață, câteodată se blochează și nu mai revine în punctul mort și atunci trebuie să fac cu schimbătorul stânga-dreapta pe liber de câteva ori să se deblocheze și abia apoi să bag în viteză, ceea ce face schimbatul vitezelor un chin (plus că pierzi tot demarajul). Am fost în reprezentanță, le-am zis de problemă, au zis că nu se schimbă pe povești ci doar când se blochează de tot (au avut cazuri), au gresat timoneria, într-adevăr a făcut mult mai rar, dar după câțiva zeci de km problema a reapărut. Nici nu mai îmi vine să scot mașina din garaj, decâ
  3. @foxbat: Ai putea, te rog, să dai mai multe detalii despre schimbarea timoneriei pe garanție? Și eu am probleme cu timoneria, am fost la reprezentanță și nu vor să o schimbe pe garanție până nu se blochează de tot. Cum i-ai convins să ți-o schimbe? Cum se comportă acum după ce a trecut ceva vreme de la schimbare? Timoneria nouă presupun că e la fel cu cea veche (nu s-a "upgradat" ca să nu mai aibă probleme), deci și dacă aș schimba-o pe banii mei, există riscul să nimeresc una tot cu probleme, nu?
  4. Da, acum e ok, apare opțiunea de Raport. Mulțumesc!
  5. Am încercat și de pe alt calculator, cu alt sistem de operare și alt browser, de pe care nu am intrat niciodată pe forum și tot așa face. Poate nu mai e activă opțiunea la muritorii de rând, numai la moderatori. În fine, nu e așa de mare problemă dacă nu e opțiunea, am zis să întreb totuși...
  6. N-am opțiunea, de aceea am întrebat. Eu așa țin minte că în trecut era și chiar am folosit-o...
  7. Parcă așa țineam minte că exista mai demult butonul de Report, acum nu îl mai găsesc. S-a scos între timp sau la mine e vreo problemă? Aș fi vrut să raportez un topic (https://forumduster.ro/topic/5205-modificare-kilometri-duster-ph2/) cu modificarea kilometrajului la Duster (nu mi se pare ok să ceri asemenea informații, mai ales că datul kilometrilor înapoi este sport național la noi).
  8. @marcu: După ce îți montezi cârligul și dacă iese o lucrare de calitate, cu cablurile de + dimensionate corespunzător și totul funcțional pentru rulotă, te rog frumos să revii cu un feedback, că sunt interesat de subiect. Eu mi-am montat în reprezentanță cârligul (am povestit în acest topic țigănia de care am beneficiat), dar la cât de subțiri sunt cele 2 fire de + nu am îndrăznit să leg nimic la priză ca să nu se topească. Tot am căutat de atunci pe cineva care să se priceapă să refacă lucrarea (am întrebat chiar și pe forumurile cu rulotiști), dar încă nu am găsit pe nimeni.
  9. Minutul 9:41: "țigănie românească"??? PS: Interesant filmulețul, mi-ar fi plăcut să filmeze toată "dezbrăcarea", chiar dacă ar fi fost mult mai lungă filmarea.
  10. Eu am scos toate 4 roțile de 17 inch (pe rând, evident) folosind cricul original al mașinii când m-am băgat sub mașină să dau cu spray-ul acela protector caroseria. Inițial am încercat cu un cric din acela hidraulic, dar nu mi s-a părut atât de stabil, așa că am folosit cricul mașinii și a funcționat foarte bine. Oricum cel hidraulic îl am de rezervă în portbagaj. Ca să pun și o concluzie la subiectul inițial al topicului, am decis să merg pe varianta achiziționării a încă 2 jante și 2 anvelope identice cu ce am pe mașină. Ieri am fost la vulcanizare să montez anvelopele pe jante, așa că
  11. @PufarinaUcigasaAm crezut că te referi la protecția aceea superioară, de aceea am pus link-ul. Vreau să-mi comand și eu cele două protecții pentru iarnă (partea de sus și partea de jos).
  12. @PufarinaUcigasahttps://www.maxytuning.ro/accesorii-auto-exterior/protectie-grila-auto-iarna/protectie-grila-iarna-compatibila-dacia-duster-ii-2018-h04084.html
  13. @Ciprian1503Poți să pui o poză sau un link cu produsul? Eu când folosesc spray-uri din astea pun pe recircularea aerului în habitaclu și pornesc ventilația la maxim, dau drumul la spray și îl pun pe jos la picioarele pasagerului din față (că scoate și un pic de lichid care apoi se evaporă), închid mașina și o las așa cu motorul pornit vreo 15 minute.
  14. Aș dori să aud părerea voastră legată de achiziționarea unei/unor roți de rezervă, respectiv permutarea periodică a roților pentru o uzură uniformă a anvelopelor. Fiindcă Dusterul vine cu roată de rezervă diferită față de restul de 4 roți de pe mașină (16 inch vs. 17 inch și alt model de anvelopă), aș dori să achiziționez suplimentar minim 1 roată / maxim 2 roți de rezervă complete (jantă + anvelopă), identice cu cele 4 de pe mașină. Știți teoria că la 4x4 anvelopele trebuie să fie identice ca mărime, model, uzură, etc. Ideea este următoarea: minim 1 roată vreau să achiziționez oricu
×
×
  • Creează nouă...