Sari la conținut

205

Members
  • Număr conținut

    27
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    6

205 a câștigat ziua ultima dată pe 22 Decembrie 2020

205 a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

25 Excelent

Despre 205

  • Rang
    Dusterist

Informații profil

  • Oraș:
    Mureș
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.33 TCe 150cp
  • An fabricație:
    2020

Vizitatori Recenți Profil

356 citiri profil
  1. Revin cu deznodământul poveștii cu pinii nelegați în priza de rulotă... Cei de la reprezentanță au terminat până la urmă lucrarea (au tras cele 2 fire). Experiența mi-a lăsat un gust foarte amar, dacă știam că o să iasă așa nu îi lăsam să-mi măcelărească mașina nouă, mai bine mă lipseam de pinii ăia și rămâneau strict doar luminile pt. rulotă. Mi-am pierdut o zi întreagă cu treaba asta, mi-am mâncat nervii cu obraznicii ăștia de la reprezentanță, că degeaba am tot încercat să le explic înainte de lucrare care este problema, s-au apucat și au desfăcut jumătate de mașină și au tras doa
  2. Am un Duster de curând achiziționat (de nou), cu cârlig și instalație electrică montate la reprezentanță înainte de livrarea mașinii și se pare că am aceeași problemă ca și colegul robertmoga (în citatul de mai jos). Mai exact, nu am tensiune pe cei 2 pini din priza cârligului care se folosesc la rulotă (12V permanent, respectiv 12V când e pornit motorul). Am cumpărat mașina și în ideea tractării unei rulote, așa că se pare că am o problemă. Într-adevăr, în manualul de instalare a cârligului (vezi poza atașată), se indică faptul că trebuie tras un fir cu 12V permanent direct din tabloul d
  3. Și eu am trecut prin aceleași emoții, doar săptămâna trecută am reușit să o înmatriculez (și taică-meu cu Sandero tot de nou luat doar acum 2 zile). Într-adevăr, nu mi se pare normal că poți să înmatriculezi oricând fără probleme o vechitură adusă din Germania dar cu o mașină nouă Euro 6 să ai stresul acesta. În fine, bine că am scăpat. Oricum, cel de la DRPCIV care mi-a luat dosarul zicea că în cazul acesta te acceptă și dacă nu ai programare, așa că... Eu ca să fiu sigur că dosarul ajunge cumva la înmatriculare mi-am făcut și procură pt. înmatriculare (am zis că dacă dă Covidul peste mine și
  4. 205

    Bee / Albinutza

    Actualizare de topic... 1. În sfârșit am terminat cu înmatricularea, am numerele negre și toate actele. Am scăpat de emoții cu prostia asta cu înmatricularea obligatorie până la sfârșitul anului. 2. Cu piulița lu' pește n-am rezolvat nimic, tot aștept răspuns de la reprezentanță dar încă nimic, deci sertarul stă frumos nemontat și împachetat în folie. Am cumpărat de la un magazin ceva asemănător, dar nu se prinde în găurile hexagonale, așa că mai aștept. 3. Mașina a primit câte o donație de Crăciun de la celelalte mașini ale mele (de pe una am luat barele transversale și de pe
  5. 205

    Bee / Albinutza

    @t0rquemada: mulțumesc tare mult de răspuns, aveam eu o presimțire că tu o să mă salvezi
  6. 205

    Bee / Albinutza

    1. Revin cu pozele promise. În realitate husele sunt negre sau cel puțin de un gri foarte închis, în poze au ieșit mai decolorate din cauza blițului telefonului. 2. În altă ordine de idei, văd că ceara de protecție cu care am dat pe dedesubt și pe la roți rezistă și la jetul de apă de la pistolul de la spălătorie (am spălat-o ieri și am testat). Îmi făceam probleme că nu va rezista fiind din tub de spray, nu din aceea profesională aplicată cu pistolul, dar s-a întărit ok (și totuși e elastică) și rezistă. 3. Legat de sertarul de depozitare, mă poate ajuta cineva cu un cod sau măcar c
  7. 205

    Bee / Albinutza

    Poze cu husele pot să pun doar în weekend, dacă nu ți-e târziu atunci. Codul de produs este: 8201701571 Huse pentru scaunele din față și spate cu tetiere spate - Banchetă 1/3 - 2/3 - Volan pe partea stângă. Asta s-a potrivit la mine, trebuie să vezi dacă ai la fel bancheta spate. Oricum le găsești la accesorii pe dacia.ro. Legat de soluția ta cu stația, aș vrea totuși să am cât de cât acces în mers la stație (chiar dacă e lăsată implicit pe volum maxim și squelch automat). Dacă trebuie să trec pe alt canal, pot să îmi bag mâna printre picioarele nevestei și să am acces la butoane sa
  8. 205

    Bee / Albinutza

    Revin cu noutăți despre mașinuță... 1. I-am montat husele de scaune (cele cumpărate din reprezentanță). Nu e cine știe ce filozofie, se pot monta și de către un singur om, așa cum le-am montat eu, dar dacă mai aveam o a doua pereche de mâini ar fi fost mult mai ușor (deci dacă vă gândiți să le montați, faceți rost înainte de o nevastă sau un prieten să vă ajute, că va fi mult mai ușor). Husele sunt de calitate, mă bucur că le-am montat, că nu-mi mai fac acum probleme că se murdăresc cele originale. Dacă se pătează cu ceva, le scot și le bag la mașina de spălat. Ca și calitate sunt mult pe
  9. 205

    Presiune roti

    Măsurătoarea am făcut-o la rece (mașina nepornită de 2 zile), ținută în garaj la vreo 10 gr. C. Manometrul e ok, că l-am testat cu altă ocazie pe aceeași anvelopă și cu alte manometre și toate indicau aceeași presiune.
  10. 205

    Presiune roti

    O să mai experimentez, dar vroiam să văd alții la cât le țin.
  11. 205

    Presiune roti

    Scriu aici ca să nu mai deschid alt topic. Întrebarea mea de blondă ar fi: cam care ar fi presiunea optimă în anvelope, pentru mers pe asfalt, ca să nu mai simți toate denivelările șoselei? Ieri înainte de un drum mai lung am umflat anvelopele la 2,2 bar cât zicea pe ușă, dar mașina e mult prea rigidă, simți toate denivelările drumului. Cred că aia e presiune de autostradă, nu de drum normal de România. Voi cu cât mergeți pe asfalt? Mă gândeam să le las pe la 1,9 bar, să văd cum e...
  12. 205

    Bee / Albinutza

    @PPV: azi am adus-o acasă şi m-am fâţâit un pic cu ea prin oraş. Chiar am ciulit urechile la sirenaj, dar deocamdată nu am auzit nimic suspect. Mâine o ceruiesc prin toate găurile şi îi montez husele de scaune, iar duminică vreau să o scot la un drum mai lung, să vedem acolo. Oricum, părerea mea e că dacă auzi sirenajul, nu merge destul de tare muzica Legat de subiect, ce nu prea îmi place e schimbătorul. Parcă ceva nu e cum trebuie acolo, nu ştiu cum să explic senzaţia. Culmea că după ce am tot citit înainte de problemele cu timoneria, Dusterul ăla frecat pe care am făcut test-drive nu
  13. 205

    Bee / Albinutza

    @foxbat: Da, știu ce zice lumea din jurul meu, dar nu contează. Ideea e că nu voi vinde niciodată mașina și de aceea vreau sa o îngrijesc cât de bine pot, să mă pot bucura cât mai mult de ea. Mai am una, la fel luată de nouă acum mulți ani și cocolită la fel de mult, cu care am mers mai mult prin străinătate, și oricât de mult am avut grijă de ea, tot e plină de mici ciobituri de la pietre aruncate de mașinile din față (cu toate că păstrez distanța) sau alte zgârieturi. La aia măcar stau liniștit că e tablă galvanizată și nu ruginește așa, dar tot mă doare sufletul. De asta am zis că încerc ac
  14. 205

    Bee / Albinutza

    @Mak: am vrut să fie culoarea originală, de aceea am ales folia transparentă. @foxbat: da. Sper să își dovedească utilitatea în timp, să își merite banii ăștia mulți. Știu că puteam să o vopsesc integral de 2 ori în banii ăștia, dar sunt adeptul păstrării cât mai "de fabrică" a mașinilor.
  15. 205

    Bee / Albinutza

    @quarelin: mulțumesc de urări. Tratamentul caroseriei a fost 500 de lei, iar înfolierea va fi 2.500 EUR (azi ridic mașina și după aceea pot să zic exact în lei cât a fost). Mașina a fost aproximativ 21.600 EUR (mașina în sine + hărți navigație + extra-garanția de 2 ani + pachet legislativ). Din suma de mai sus s-au scăzut 5000 de lei (6500 primiți pe Rabla - 1500 cât am plătit pe tichet). Am avut noroc cu Rabla, că doar de prin vară s-a putut lua acest motor prin Rabla (înainte nu se încadra). Pe accesorii (scuturi + cârlig + huse scaune + covoras portbagaj) am plătit aprox
×
×
  • Creează nouă...