Sari la conținut

qaz

Members
  • Număr conținut

    49
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Reputație Comunitate

14 Bun

Despre qaz

  • Rang
    Dusterist

Vizitatori Recenți Profil

918 citiri profil
  1. https://en.wikipedia.org/wiki/Weathering_steel
  2. Uite un vs la mine pe canal Grand Vitara are mt-uri, a mea ph2 2017 bfg ko2, remap, amortizoare Mudster negre. Mai sunt pe canal diverse trasee. Eu iti recomand ph2 dci, 1.6 este slabut in offroad la rampe plus crapa repede ambreiajul, dci il remapezi...alta viata.
  3. ko2 pe 215 65 r16 sunt mai rigide, eu am 215 70 r16 si sunt ok fara patinaj artistic. Acum nici nu se compara un at agresiv(ko2) cu un at cuminte de strada gen at3 4s. Logic cu cat profilul este mai agresiv cu atat sunt mai zgomotoase, consuma mai mult si comportamentul pe asfalt este mai slab. Cooper am avut si eu dar sunt sensibile(taiat 2 bucati pe flanc lateral) dar pt cei care ies rar pe coclauri si au un stil cuminte de condus poate sunt ok. Decat Cooper mai bine Toyo at3(model nou, ar tebui sa ajunga si la noi, prin europa se gaseste 215 70 r16 . ps Falken Wildpeak AT3WA mi se par m
  4. Cauciucuri Cooper AT3 4S 215 70 R16, DOT 3818, 23.000km. Predare persoanala Bucuresti. 800 ron
  5. Prin oras AC off, temperatura ext ~25 grade am intre 95-99 grade. 1.5dci euro 6 este ok temperatura?
  6. A trecut ceva timp, solutii noi? Eventual a reusit cineva sa renunte fara pom de craciun?
  7. Daca faci 1-2 drumuri pe luna in afara nu ai treaba cu DPF, saptamana trecuta am facut revizia: filtru motorina(cartus), filtru ulei,ulei de la reprezentanta(sa nu faca figuri la garantie) aer+polen inlocuite de mine in parcare(cuparate separat). Pret 600ron in Bucuresti. Daca vorbim de fiabilitate la ceva de genu 200.000km DCI este peste tce. 1.2 este nou in plus mai toate motoarele cu injectie directa de pe piata au avut probleme, nu mai stai cu griji daca mai ai ulei sa nu....
  8. Daca vrei sa mai mergi si pe coclauri DCI este cel mai bun. Dupa mine treba cu km/an se aplica la masini normale pentru strada/oras.
  9. Pai am avea in plus un filtru de motorina care se schimba din 2 in 2 revizii(se recupereaza din diferenta de consum).
  10. Ai ales bine din punctul meu de vedere, pro dci: -consum -fiabil -frana de motor buna vs tce -trage mai bine in teren greu
  11. Ce treaba are versiunea cu motorul. Se face rodaj 1500km .
  12. Cilindree redusa+turbo, in cazul de fata motorul de origine Renault 1.2 aspirat are frana de motor mai buna decat 1.2tce.
  13. Din primavara va fi disponibil, personal sunt interesat de varianta 1.6SCe 4x4 si GPL cu bara de la Mudster pentru a pune rezerva pe hayon si pe urma sa ii montez diferentiale autoblocante si arcuri si amortizoare mai serioase. Marea dilema ramane la infotainment, in prezentarea video cu designer-ul lor arata un bord similar cu acesta, doar ca avea un R-Link in el, unele voci spun ca va fi disponibil, iar Dacia sunt atat de haotici incat au uitat sa mentioneze ca in functie de echipare si/sau motorizare ai la Duster doua tipuri de computer de bord. Editat 1 Ianuarie de connect
  14. BFGOODRICH G-Force Winter 2 SUV 215/65R16 102H [email protected] ron dau bine in teste.
×
×
  • Creează nouă...