Killer82

Moderator
  • Număr conținut

    1.261
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    54

Killer82 a câștigat ziua ultima dată pe 18 Octombrie

Killer82 a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

673 Excelent

3 Urmăritori

Despre Killer82

  • Rang
    Duster Addict

Metode de contact

Informații profil

  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.6 4x4 105cp
  • An fabricație:
    2015

Vizitatori Recenți Profil

951 citiri profil
  1. Kilometraj - scrie aici cati kilometri ai cu Dacia Duster

    La benzinar si mai ales 2wd cu 5 trepte NU as pleca cu tr. a doua de pe loc (decat poate daca e la vale). Parerea mea. @vladionut - Hai sa continuam discutia asta pe topicul tau (incerc sa mut acolo postarile acestea), eu as zice sa reclami la service "agatatul" poate e si ceva reglaj de timonerie?
  2. Duster SL Plus 1.6 16v - 114CP 4x2

    Hmm ciudat. Sa ne tii la curent cu rezultatele discutiei. In mod normal o eroare de lipsa presiune combustibil tot ar trebui sa se vada pe tester daca nu cumva a sters-o careva din service. Asigura-te ca acel furtun / acea conducta e stransa bine, in prezenta unui inginer din service. Succes!
  3. Duster Black Touch 4×4 1.5 Dci

    Pana raspunde Silviu - dimensiunile standard 215/65 R16 merg fara nici un fel de probleme si fara nici un fel de modificari (la fel si 215/70 R16 insa deja poa' sa-ti faca figuri la ITP, etc). ... mai multe detalii aici: ... iar despre ATuri mai multe discutii aici:
  4. Salut @mpara - o sa mut acest topic in sectiunea tehnica, insa te rog citeste regulamentul si adauga ceva detalii despre masina, eventual o poza in sectiunea "Dusterul Meu". Exista editii limitate de Logan gen.2 (cred ca "Seria Limitata 10 ani") care au climatizare automata mono-zona. Ce inseamna totusi ca si cost / dificultate a adapta o astfel de instalatie pe un Duster... poate ar putea alti colegi sa estimeze. Costurile sigur vor fi mari, dupa cum spune si colegul @PLANETARA. Eu personal cred ca nu e fezabil sa incepi un astfel de proiect - mai degraba astepti sa vinzi masina si iei una noua cu AC automat (adica, un Duster generatia 2).
  5. Cred ca sunt deja suficiente detalii aici legate de intrebarea colegului @dancolt79, la nevoie discutia poate continua pe topicele indicate de @ISZY56 si @dragosb (multumim pt linkuri baieti).
  6. Presiune roti

    @Mango am mutat topocul la Sectiunea Tehnica. Te rog sa citesti regulamentul si sa incepi un topic de prezentare in sectiunea Dusterul Meu. Legat de problema ta... ce valoare are presiunea in roti? E posibil sa fie prea scazuta. Vezi la un Lukoil la aparatele alea automate. Baga 2.1 bar in toate si apoi dai-i un reset cu SET TP si ar trebui sa fie ok. Daca persista trebuie vazut detalii despre eroare cu un CLiP la service Dacia sau la cineva care are scula de diagnoza Renault (cu ELM327 de-ala pe Bluetooth nu cred ca vezi ceva concludent). Daca totusi se dovedeste ca senzorul e defect din cauza manipularii, cei de la vulcanizare sunt de vina. Daca mai au probleme cu Dacii e probabil din cauza ca lucreaza neatenti. Deja am dejantat de multe ori roti cu senzori (indreptat jante indoite, mutat sensul de rotatie din cauza uzurii) si nu am avut nici un fel de problema. Deci daca se lucreaza atent nu ai ce sa strici.
  7. Trebuia gaurit cu un burghiu mai subtire ca surubul (scrie in tutorialul de pe prima pagina). Ala de jos e ok, asa tre sa stea. Dusterul se murdareste ca dracu si cu si fara alea. De banii aia bagi un plin de benzina
  8. Statii RADIO CB

    Sarma aia otelita (ca o undita) se numeste "spic". Reprezinta de fapt "miezul" bobinei si e reglabila de obicei. Bobina e in partea de la baza (unele antene au capac transparent si se vede bobina). Spicul rezista bine, dar conteaza si cu ce viteza te deplasezi si de cate ori il lovesti (plus ca nu e ok sa lovesti becuri din parcari sau aspersoare de stins incendii). Se mai si desprinde talpa magnetica, etc. De-aia e bun fluturele. Sau o antena de 50cm de calitate
  9. Bine v-am gasit!

    Inainte sa iesi in teren accidentat, fa un bine si citeste manualul ca sa stii ce functii activezi si ce dezactivezi in afara asfaltului, pe zapada, noroi, etc Servo-directia tiuie un pic pt ca ai o pompa servo electrica in loc de cea clasica antrenata de motor (loganele pe benzina aveau de-aia clasica). Sper sa ajute.
  10. Ia-ti dedicat in fata, ca acolo e de bricolat daca nu... eu am luat de la Planetara.
  11. Sa ramanem va rog la subiectul comenzi, plata, durata livrare. Este topic separat pt rodaj daca vreti sa dezbateti - Multumesc pt intelegere.
  12. Statii RADIO CB

    Nu are treaba uzura cu piulita aia fluture, o dai periodic cu un pic de WD40 de intretinere si e OK. Eu unul, normal as tine-o la 90 grade si as rabata-o doar la nevoie. Sunt si parcari in care poti intra cu masina cu GPL (e.g. cele supra-terane aerisite - fara geamuri) in care tot dai cu antena de grinzi. E drept ca pot fi claustrofobe si alea, si pline de urme de vopsea pe la clturi
  13. @Shaq - tu ai studiat PDFul din primul post din acest topic? Acolo cum arata ca trebuie facut? Se poate face si invers operatiunea de gaurire, dar e mai complicat. Oricum e bine de dat bara jos - e foarte simplu daca esti putin atent si macar un pic indemanatic. Ideal senzorii se monteaza pe partea vopsita a barei, pentru ca acolo aceasta este plata si inclinata ~ 90 grade fata de sol (unii senzori vin deja usor inclinati si cu marcaj cum trebuie montati in bara, adica cu o anumita parte sa stea in sus, ori daca ii vei inclina si mai tare posibil sa iti bipaie de la iarba mai inalta). Cu carligul de remorcare nu ar trebui sa interactioneze daca sunt montati in punctele recomandate de producator (care exista deja marcate pe bara, dupa cum spunea si colegul @ENIGMA).
  14. Statii RADIO CB

    Daca nu ma insel S9 e cu fluture, ajuta mult la parcari subterane. Pretul pachetului e ok. Pentru rezultate optime va trebui sa calibrezi antena.
  15. In general se monteaza pe partea vopsita - trebuie data bara jos. In tutorialul celor de origine postat mai sus e explicat foarte fain. Trebuie gaurita si traversa de sub bara unde vin senzorii. Firele se leaga la tripla dreapta spate. E bine sa se scoata mufa din tripla si sa se masoare pt a identifica circuitul de bec mers inapoi - cu un aparat de masura sau bec de control. Minusul sigur e firul mai gros si negru (atentie ca daca e oprit un circuit da masa in loc de + si deci e bine sa fie facute teste cu toate luminile oprite ai apoi pornite - inainte de a lega final senzorii). Nu taiati firele, eventual dezizolate local sau cu cleme de-alea destepte care iau iau semnal prin inteparea firului. Ideal se cositoresc insa nu e neaparata nevoie. Musai izolate cum trebuie.