Sari la conținut

Killer82

Members
  • Număr conținut

    1.276
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    60

Killer82 a câștigat ziua ultima dată pe 18 Octombrie 2023

Killer82 a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

706 Excelent

Despre Killer82

  • Rang
    Duster Addict

Metode de contact

Informații profil

  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.6 4x4 105cp
  • An fabricație:
    2015

Vizitatori Recenți Profil

2.558 citiri profil
  1. Killer82

    Turmalinul Meu

    Se poate intampla oriunde, nu e neaparat sa fi fost cu intentie... stiu un caz de acum vreun an si din Cluj tot OMV si de la o statie cu rulaj chiar mare...
  2. @Caphonne majoritatea atelajelor au 7 pini. Rulotele in general au 13 pini.
  3. E buna si zeama aia insa la fisuri relativ mici. Ori cu asa ceva, daca umfli bine roata posibil sa ajungi la o vulcanizare fara stress. Roata de rezerva e sfanta la drumuri lungi, insa atentie... tinuta la 3 bar si verificata periodic (mai ales daca a fost deja folosita). Conform legilor lui Murpby sunt sanse sa ai pana si rezerva desumflata BTW rezerva nu are senzori deci poti sa ii dai cu zeama
  4. Atentie ca la PH2 daca ai si senzori de presiune nu e recomandat sa folosesti mazga de-aia de astupat porii. Este kit de reparatie pana cu snur (pt cuie) si compresor poti sa iei separat ceva mai de calitate daca vrei. # parerea mea In rest la o gaura mica posibil sa ajute si ala cu zeama. Compresorul nu poate nimeni sa se pronunte, e plin de tot felul pe piata. Eu de ex. am unul din Lidl si e ok Ochetii cu surub cu bolt (siguranta) au si piulita, si o sa mearga cei mici de 2T insa cei de 3.25T o sa intre al dracu' de greu. Eu am inii de 3.25 permanent pe masina insa sunt cei cu file
  5. Lasa masina la soare, baga o sticla de 0.5 de spirt sanitar si putin detergent lichid ca nu mai ingheata, acuma nu e asa de frig inca. Si sprituieste la greu, ca daca dai si la luneta se consuma repede. Daca nu ori ca la trasul vinului de pe drojdie ori vezi la un petshop de o pompa manuala de curatat acvarii.
  6. E nevoie de acel modul de comanda electric pt luminile de la remorca, mai cu seama la PH2. Cablaj gratuit inseamna ca iti da priza si firele ce duc la ea. Carligul de origine a fost in cazul meu cca 1200 lei, iar instalatia electrica (cu modul separat de comanda) e plug&play. Adica are mufe la stopurile spate ca sa isi ia semnal, nu sunt taiate firele, ii vine doar un plus separat de la baterie. Bara e decupata doar in partea inferioara care nu se vede din ext masinii (doar daca te bagi sub masina). Vopseaua de pe el e praf, rugineste repede, insa otelul e de calitate si face fata la
  7. @MAK ma omori sincer nu imi dau seama ce e taiat si ce nu, vad ceva urme de bavura pe-acolo... Insa in instructiunile PDF e clar: Tutorial carlig de origine PH1 - decupare bara (ala de pe prima pagina de aici): Tutorial carlig AutoHak - decupare bara: E presupun ca la fel e si ala de origine de PH2 doar sa puna cineva un PDF daca il are... o sa ma mai uit inca o data si la mine cand oi avea vreme.
  8. Fix bucata care se muleaza pe flansa carligului, deasupra surubului... aia eu cred ca e decupata, poate lamureste cineva cu un PH2 (eventual cu pack look pt comparatie) dar sa nu aiba carlig...
  9. Nu ar fi rau de dat jos bara, lucrezi mai usor, mai ales pe partea electrica. Un mic decupaj exact in zona de contact a carligului cu bara e posibil sa fie necesar (dar se decupeaza doar "buza" care nu se vede din afara, cea paralela cu solul din partea inferioara, fix in dreptul locului unde atinge traversa). @MAK daca ai carlig "de origine" (de fapt recomandat de Dacia, ca tot un aftermarket e si ala dar modelul agreat Dacia si montat im service-urile marcii) probabil ai si tu decupajul ala mic, dar nu se vede din afara.
  10. @MAK si eu am carlig montat in service inainte sa ridic masina... ce pot sa iti spun e ca am la mine un xerox dupa factura pt contravaloarea piesei si manoperei. Cred ca poti sa ceri la service o copie de-aia la urmatoarea revizie. Din nou, nu mi-a cerut nimeni niciodata asa ceva, dar daca cumva o sa imi ceara vreodata, stiu ca am hartia la mine, nu voi sta prea mult la povesti.
  11. Legat de omologare, in mod normal nu are nimeni treaba cu tine daca montezi singur insa e bine sa ai prin masina un xerox dupa documentatia dr omologare a carligului (ce primesti in pachet). Cel mai safe e sa obtii un deviz de montaj de la un atelier care e autorizar RAR si ISCIR pt montaj carlige de remorcare si sa il ai la tine. Asta pt cei ce vor sa fie 100% corecti. Va rog sa nu incepem polemici de gen "bine ma, nu iti trebe asa ceva in RO", afirmatia de mai sus e pe baza de discutii cu service-uri si om care lucreaza la RAR, sper sa ajute.
  12. @Delu dar tu ai PH2 de prin 2014 nu? Baietii astia se pare au ceva stergatoare cu prinderea mai altfel decat ale noastre Dincolo pe celalalt topic erau codurile de la astea noi. Poti compara acolo. O sa incerc maine sa unesc topicurile astea 2.
  13. Pune te rog o poza cu prinderea, tare mi-e ca sunt la fel cu cele de SL Explorer pt care a facut colegul adaptarea in celalalt topic. Pe PH2 (cel putin pana in 2015) sunt normale, nu flatblade-uri, de-asta zic.
  14. Faina adaptarea Ai "nituit" capetele burghiului taiat? Oare nu ar merge surub cu piulita in loc de burghiul taiat?
  15. Se pare ca pe acolo a fost traseul de anul asta de la Duster Trip organizat de 100tracks. Deci ar trebui sa fii safe, insa atentie la vreme.
×
×
  • Creează nouă...