Sari la conținut

CatalinBugeac

Members
  • Număr conținut

    28
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    4

CatalinBugeac a câștigat ziua ultima dată pe 4 Martie

CatalinBugeac a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

19 Bun

Despre CatalinBugeac

  • Rang
    Dusterist

Informații profil

  • Oraș:
    Bucuresti
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.5 4x4 110cp
  • An fabricație:
    2018

Vizitatori Recenți Profil

134 citiri profil
  1. CatalinBugeac

    De la Vw GT la Dacia Duster

    Da, am fost la recomandarea unui amic, fiind prima revizie de genul, la dealerul Dacia. Pentru diferenta de 100 de ron nu mi-am batut atat de mult capul, dar voi tine cont de asta in 2020 cand voi face urmatoarea revizie. Pana atunci am de gand sa ma bucur de masinia sa ma duca in cat mai multe locuri misto (outdoors) asa ca voi monta bandourile pe usi si bare, am reusit sa ii trag niste zgarieturi mici pe laterale trecand printre niste craci.
  2. CatalinBugeac

    De la Vw GT la Dacia Duster

    Beige dune. In talon parca e trecu maro.
  3. CatalinBugeac

    De la Vw GT la Dacia Duster

    Update 15.Mai.2019 Masina a depasit 15000 km, a facut un an, cu ocazie am facut si prima revizie la Cobalcescu, pe Splai, in Bucuresti. Devizul a fost mai mare decat ma asteptam (am atasat si factura pt cei interesati) Intre timp, 2 capacele de la jante au facut "pasi" - trebuie sa le cumpar de undeva. Sugestii? Cand inchid usa portbagajului, vibreaza scutul termic de sub masina, din dreptul tobei intermediare. Mai are cineva situatia asta si cum a rezolvat-o? Intre timp, masina isi face treaba fara probleme, o masina cinstita
  4. CatalinBugeac

    Activare funcții Duster 2018

    In real life usage, nu ii vad multe beneficii, sau castiguri reale de vizibilitate. E adevarat nu am mers ft mult in bezna totala, la viteze mici, cu conditii de vizibilitate slaba. Becurile sunt cele stock. Ma gandeam ce-i drept sa schimb becurile de pe faza scurta cu unele o idee mai albe si mai puternice. In rest apa, paie si bataie
  5. CatalinBugeac

    De la Vw GT la Dacia Duster

    da...o singura data....apoi treci pe la service in drum spre casa.
  6. CatalinBugeac

    De la Vw GT la Dacia Duster

    My, bad, expirmare de balta. 95km a avut traseul pe care l-am facut cu mtb-ul. Cu masina, pana la punctul de pornire (Baneasa) am prins 110 km/h, fiind curios si cum suira tot ansamblul de pe plafon. Concluzia a fost ca a facut mai putin zgomot vs barele transversale montate (fara cauciucul de pe canal insa). Sunt curios daca doar barele cu cauciuc se aud.
  7. CatalinBugeac

    De la Vw GT la Dacia Duster

    Sambata am pus suportii de bicla, iar duminica dimineata (pe o ninsoare usoara) am pus si un mtb pe masina apoi am dat o tura de ap 90km. De mentionat ca (la 1.75m ai mei ) e destul de greu si la limita sa urci/dai jos bicla. Daca ai o bordura la indemana sau te poti folosi de vreo groapa, movila ajuta. Am incercat sa vad daca ma descurc singur, dar cum am zis, e la limita cu reusita, sprijinind-ma si de masina. Alt lucru interesant e ca in masina se aude mai putin suieratul de la vant cu 1 bicla montata, decat cu barele goale (fara suporti) si fara acel cauciuc din canal. Cred ca voi tine suportii acolo montati pana la toamna, voi vedea zilele viitoare cum se comporta la viteze de autostrada. Pana atunci, am depasit 11000 km. In mai fac prima revizie. Apa, paie si bataie pana atunci.
  8. CatalinBugeac

    Bara transversala (pentru suport schi)

    Atasez 2 poze facute la o masina surprinsa prin trafic, cu acelasi model de bare + 2 suporti skiuri. Sper ca ajuta.
  9. CatalinBugeac

    De la Vw GT la Dacia Duster

    Salutare, Da, dustermind, clar tine de experienta, elan, tupeu, insa prima mea experienta cu aceste anvelope pe zapada batatorita, ger (-15 grade), panta, a fost dezamagitoare. NU consider ca e safe sa conduci in conditiile de mai sus cu astfel de anvelope. Este alegerea fiecaruia. In alta ordine de idei, aseara am montat barele de la thule 9581, modelul care mi-a placut cel mai mult ca design. Banda de incarcare este mai ingusta, vs alte modele de bare, insa va fi suficient pentru cei 2 suporti de bicla pe care ii am, + ca au un look OEM. Am ales thule, pt calitate, valoare de revanzare, modularitate si compatibilitate cu multe accesorii de la ei. Diseara montez si suportii de bicla, duminica anticipez prima tura cu bicla pe acest an. De precizat ca aceste bare, montate in pozitia asta (m-am chinuit cu bara din fata, a necesitat o oarecare fortare sa incapa intre barele masinii), fara canalul de cauciuc de pe mijloc, incep sa suiere de la 60km/h. Nu stiu cat de insuportabile vor fi la viteze de autostrada. Sper sa suiere mai putin cu suportii de bicla, desi stiu ca nu pare logic. Voi lua si o banda de cauciuc aditional, insa ma tem ca va face picioare, furandu-se foarte usor. Pana una alta, mai astept sa se incalzeasca sa iau sa montez si bandourile de protectie .
  10. CatalinBugeac

    Bara transversala (pentru suport schi)

    Salutare, Nu stiu cum sunt cele de la lidl, insa eu am ales modelul de la thule 9581, care arata foarte bine. Banda de incarcare este mai ingusta, insa va fi suficient pentru cei 2 suporti de bicla pe care ii am. Am ales thule, pt calitate, valoare de revanzare, modularitate si compatibilitate cu multe accesorii de la ei. De precizat ca aceste bare, montate in pozitia asta, fara canalul de cauciuc de pe mijloc, incep sa suiere de la 60km/h. Nu stiu cat de insuportabile vor fi la viteze de autostrada.
  11. CatalinBugeac

    De la Vw GT la Dacia Duster

    @Kidu daca profilul lui Conti pare ca ar avea mai multe caneluri, ce sa mai zic de cele de la bridgestone, care sunt 100% de vara orientated https://www.bridgestone.ro/autoturisme-4x4-si-autoutilitare/anvelopele-de-vara-dueler/h-p-sport/ Oricum m-am lamurit cu ele, pana nu imi iau anvelope de iarna dedicate, incerc sa evit drumurile cu zapada batatorita/panta/ger/serpentine Masina se comporta ca o sanie daca bruschezi cat de putin comenzile. Diseara cred ca iau barele de plafon. Duminica cred ca scot bicla la prima tura lunga pe anul 2019
  12. CatalinBugeac

    De la Vw GT la Dacia Duster

    @vava ai fost pe traseu in weekend? Serios vorbind, anvelopele sunt clar orientate pentru vara, cauciucul fiind beton si fara canelurile anvelopei de iarna. La cum aluneca atunci cand (intentionat) blocam rotile franand...sanie...nu m-am simtit deloc in siguranta cu acele anvelope (Bridgestone Dueler HP) Nu stiu cum sunt alte anveope cu care s-a livrat masina, insa astea, clar nu sunt pentru zapada. Voi incerca sa iau anvelope de iarna cu dimensiunile din talon, fara a avea emotii la o verificare Rar, accident, RCA, ITP. Pana una alta, pana sambata e posibil sa imi achiztionez asa ceva http://www.aventuria.ro/product/thule-sistem-complet-wingbar-edge-9581-cu-prindere-pe-bare-longitudinale-1852 Ca tot vine primavara si incepe sezonul bicicletei
  13. CatalinBugeac

    De la Vw GT la Dacia Duster

    Multumesc pt sfat. Umbla vorba (pe net) ca se tocesc destul de rau/repede acest model de la nokian. Nu imi pot da seama daca au fost sau nu exploatate normal (nu vara) sau "asa face toate". Am timp sa ma hotarasc pana la toamna.
  14. CatalinBugeac

    De la Vw GT la Dacia Duster

    Da, am vazut ca anvelopele Bridgestone cu care a venit masina sunt AS, orientate spre vara (destul de bune pe tine de vara din care am citit), neavand insa deloc profil de iarna (acele firicele de caneluri) so, da, clar pana iarna urmatoare voi lua un set de anvelope de iarna, pe 16, pentru jantele de tabla pe care le am. Acum trebuie sa ma decid de model, daca or sa fie Continental TS860, Michelin Alpin 6, sau Nokian WR D4, pe dimensiunea 21/65/16.
  15. CatalinBugeac

    De la Vw GT la Dacia Duster

    Era decuplat, dar pt ca anvelopele nu aveau aderenta, nu muscau, s-a facut imediat gheata sub roti. Am incercat de vre 3-4 ori cu elan, catinel 4x4 lock si esp off, am pus cateva maini de pietris sub roti insa fara ajutor. A fost nevoie de o impingere. Cert e ca anvelopele alunecau de aveam impresia ca sunt si pe sanuita cand calcam mai tare frana la vale. Clar ori nu sunt eu deloc obisnuit cu masina/situatia, ori, si mai clar dmpdv, e nevoie de un set de anveope dedicate de iarna, cele AS nepretandu-se la pante/zapada batatorita si conditii de ger. Acum nsh daca sa ma bag la comanda comuna de Anvelope AT Cooper AT3 4S (pe dimensiunea 215/70/16) sau sa ma orientez catre un set de anvelope de iarna premium (pe dimensiunea legala 215/65/16), avand in vedere ca majoritatea timpului voi rula pe carosabil asfaltat si desfundat) Ma voi interesa de cateva pareri de la cei care au trecut prin situatia asta.
×