Sari la conținut

Nic

Members
  • Număr conținut

    15
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Reputație Comunitate

2 Neutral

Despre Nic

  • Rang
    Dusterist

Informații profil

  • Oraș:
    Bucuresti
  • Stare:
    Îmi doresc un Duster
  • Motor:
    1.6 4x4 114cp

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

  1. ET negativ au jantele. Exista un model de janta tabla de SJ 410 ce se poate folosi pe ambele fete. La alte jante de tabla se poate obtine ET negativ prin taierea fetei si mutarea spre buza dinspre interiorul rotii. Prin flanse sa mareste ecartamentul.
  2. Cristi este un off-roader autentic, priceput la mecanica. Insa cred ca nu a dezvoltat pana la capat.. O roata scoasa in afara, la o masina de off-road, inseamna, si o roata mai mare. Politistul, impreuna cu reprezentant RAR, iti poate da amenda pentru anvelopa neconforma cu dimensiunile consmenate in cartea masinii. Daca e si alta varianta, referitoare la roata iesita in afara caroseriei( desi nu stiu sa fie) sunt interesat. In ceea ce priveste rulmentul...ma refeream la masina de teren, nu la Tico. ( sus scrie.. off-road).Samuraiul cu motor mai puternic( de Vitara, de Swit) sau cu chiulasa de Jimny, sau cu CT cu reductii mai mari ori cu mize de diferentiale de Vitara duce si 31”, avand in talon 195/80/ R15 si 205/ 70/ R15. Se poate inalta utilajul, cu SL, BL ori ambele si se poate decupa tabla, carenajele se pot modela la cald. La SJ/ Samurai se pot pune si arcurile deasupra puntilor. Scuze de off-topic, i-am raspuns colegului.
  3. Buna seara. Sunt posesor de Grand Vitara 1 si ex-posesor de Vitara. Profilul recomandat de mine ar fi BF Goodrich All Terrain. Pentru zapada mare, pentru zapada batatorita si gheata- caucioace de iarna. Recomandare din experienta mea si al multora. Nu cunosc legislatia privitoare la roti iesite in afara caroseriei. Puteti invoca, rogu-va pasajul de lege? Frearea pasajelor se rezolva inr-u fel sau altul. Despre suprasolicitarea rulmentilor, practica a demonstrat contrariul, in sensul ca, dincolo de suprasolicitare, functionaza ansamblul ok.
  4. Salut. As mai recomanda o bucata de scandura mai groasa, ce se aseaza sub cric, in off-road. Iar daca tineti la aspectul masinii, o foarfeca de taiat crengi, cu brate telescopice.
  5. Nic

    Declupare 4x4

    Se pare ca problemele de care auzisem sunt false. Multumesc pentru raspunsuri, domnilor!
  6. Nic

    Declupare 4x4

    Azi am avut timp de navigat: https://www.daciaclub.ro/index.php?s=60a810b9cff07afb1c41cdd173da09c7&showtopic=195190&st=0 Doar doua exemple. E firesc, fiind cuplare nonmecanica. Pentru protectia lantului homocinematic fata. Eu citisem undeva ca se incinge( nu stiu ce, de aceea intrebam) si apoi trebuie asteptat pentru racire, apoi cupleaza din nou 4x4. Cunosc functionarea sistemului clasic 4x4, fiind detinator de Grand Vitara 1 si fost detinator de Vitara(a.f. 1996). Am vazut si schema de distributie existenta pe Duster. Dar acea incalzire de care citisem, care genereaza decuplarea puntii spate, pare a fi un defect de fabricatie, asa intuiesc.
  7. Nic

    Declupare 4x4

    Salutare! Am incercat sa aflu raspuns, prin. ”cautare”, dar fara rezulat pozitiv. Am auzit ca in modul 4x4( nu stiu daca auto sau lock) decupleaza tractiunea spate. 1. S-a rezolvat problema? 2. Care era cauza?
  8. Se pot folosi pe fata arcuri H&R, iar pe spate Ironman +3.5? Cu amortizoare stock. Cu butelie GPL si eventual diverse prin portbagaj permanent.
  9. Daca ai topic cu masina ta, directioneaza-ma, rogu-te.
  10. Astept pareri, domnilor, va rog. Ce am scris ca as face este pentru a ma consulta cu voi.
  11. 1. Nu sunt cunoscator in amanunt al suspensiei Duster. Am experienta cu Suzuki, unde se pot folosite flanse pe arcuri. Dupa cum arata arcul spate Duster, banuiesc ca se pot aseza flanse deasupra. In caz contrar, dedesubt. Ca si material sunt adeptul duraluminiului. Daca nu exista de achizitionat, cu cote se pot realiza. 2. Set 4 amortizoare Bilstein by Mudster- 2.380,98 lei cu TVA. E o suma! Flanse de inaltare la amortizoare? De unde? Stiu ca ar trebui offsetul cat mai spre 0. Insa conteaza si cat permite aripa, carenajul( dupa schimbarea formei la cald) si lanturile.
  12. 1. E posibil sa fie butelie GPl si diverse, in portbagaj. Asa ca ar merge, poate, si flanse. 2. Bilsten B6 au un cost considerabil, astfel ca daca e doar zgomotul dat de bataie, fara deteriori ale amortizoarelor, ar fi ok amortizoarele stock, ma gandesc. 3. Afecteaza planetarele acea dezbatere? Jante: 1. Jantele mai inguste ajuta si la coborarea presiunii in teren. Acest motiv, plus cel etalat de tine, ma determina sa caut jante mai injuste. Am vazut, in poze, pe Duster, jante cu Et+40.. Banuiesc ca sunt 'intoarse'. 2. 215/70/R16 Cooper Discoverer AT3 sunt anvelopele pentru care as opta. Am pus intrebarea despre 225/75/R16 MT, citind ca sunt uzitate. Multumesc @ cristic1982.
  13. Bine v-am gasit! Nic este numele meu si sunt din Bucuresti. Sunt tentat de achizitia unui Duster 1.6 4x4. Tot citesc despre SL-ul cu arcuri H&R cu amortizoare stock. As folosi anvelope 215/70/R16 Cooper Discoverer AT3, cu SL-ul mentionat. Am urmatoarele intrebari, rogu-va: - Am citit ca arcurile s-ar lasa in scurt timp., iar pe spate raman un pic mai jos. Se pot folosi flanse de duraluminiu, pentru a tine spatele masinii mai sus decat fata, cand e masina fara incarcatura sau afecteaza stabilitatea masinii? - Nu am inteles clar urmatorul aspect: La capat de cursa arcurile 'bat' sau nu? - Jante tabla sunt numai 6,5J cu ET+50? Exista si 6J cu ET pozitiv mai redus( otel)? Sau compatibilitate de la alte auto, cu J-ul mai mic( otel)? - Cu roata mai in exterior, fata de stock, se pot folosi lanturi? In caz afirmativ, unde ar fi limita scoateri rotii? - La iesirile in teren planetarele pot invarti lejer si 225/75/R16 MT?
×