Sari la conținut

Nic

Members
  • Număr conținut

    27
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Reputație Comunitate

6 Neutral

Despre Nic

  • Rang
    Dusterist

Informații profil

  • Nume:
    Nic
  • Interese:
    Viata inistita
  • Oraș:
    Bucuresti
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.6 4x4 105cp
  • An fabricație:
    2010

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

  1. Salut. Pe masina stock, cu 215/70/R16 intra lanturi, fara sa atinga la virarea rotii?
  2. Studiind piata de ceva vreme, mie nu mi s-a parut pret mare. Am mai discutat pentru/ vazut alte masini. Cea achizitionata este foarte intretinuta. Are 130 000 km. GPL. Istoric servisare. Volan imbracat in piele. Scaun sofer reglabil si pe inaltime. Geamuri electrice fata. Oglinzi electrice si incalzite. Jante aliaj in stare excelenta. Tapiteria in stare excelenta. Mers si tinuta de drum excelente- doar in Bucuresti, deocamdata am mers cu ea. Are o bucsa pe fata de schimbat. Imi zisese omul de ea. Dar voi stiti mai bine care e situatia cu aiste masini. Vrea sa ii iau caucioace. Cred ca vor fi Maxxis AT 771. Am comandat la Emag scut rezervor si scut diferential.
  3. Multam. 7000 euro A.f. 2010 ESP nu are. Incalzire in scaune nu are. Are pachet look. Restul nu stiu inca. Urmeaza sa ne imprietenim. Mi s-a spus ca la momentul achizitiei a fost full, fara piele. Un singur proprietar de noua.
  4. Multumesc inca o data, colegule @quarelin! Rezolvat. Achizitionat.
  5. Unde gasesc seria VIN la Duster 2010 benzina?
  6. Prima generatie, de la momentul aparitiei, pana s-a schimbat bordul in 2013 sau 2014.
  7. Salut! Gata! Sunt pe linie dreapta in vederea achizitiei unui Duster. Il caut! 4x4, benzinar, prima generatie, antefacelift.. La ce ma sfatuiti a fi atent in verificarea potentialului ursit? Daca aveti cunostinta de o astfel de masina, gata de maritat, astept sa imi dati de veste, rogu-va.
  8. Salut. Da. E tare faina! Deja va pregatiti de divort. Am zarit-o la vanzare. Spor!
  9. ET negativ au jantele. Exista un model de janta tabla de SJ 410 ce se poate folosi pe ambele fete. La alte jante de tabla se poate obtine ET negativ prin taierea fetei si mutarea spre buza dinspre interiorul rotii. Prin flanse sa mareste ecartamentul.
  10. Cristi este un off-roader autentic, priceput la mecanica. Insa cred ca nu a dezvoltat pana la capat.. O roata scoasa in afara, la o masina de off-road, inseamna, si o roata mai mare. Politistul, impreuna cu reprezentant RAR, iti poate da amenda pentru anvelopa neconforma cu dimensiunile consmenate in cartea masinii. Daca e si alta varianta, referitoare la roata iesita in afara caroseriei( desi nu stiu sa fie) sunt interesat. In ceea ce priveste rulmentul...ma refeream la masina de teren, nu la Tico. ( sus scrie.. off-road).Samuraiul cu motor mai puternic( de Vitara, de Swit) sau cu chiulasa de Jimny, sau cu CT cu reductii mai mari ori cu mize de diferentiale de Vitara duce si 31”, avand in talon 195/80/ R15 si 205/ 70/ R15. Se poate inalta utilajul, cu SL, BL ori ambele si se poate decupa tabla, carenajele se pot modela la cald. La SJ/ Samurai se pot pune si arcurile deasupra puntilor. Scuze de off-topic, i-am raspuns colegului.
  11. Buna seara. Sunt posesor de Grand Vitara 1 si ex-posesor de Vitara. Profilul recomandat de mine ar fi BF Goodrich All Terrain. Pentru zapada mare, pentru zapada batatorita si gheata- caucioace de iarna. Recomandare din experienta mea si al multora. Nu cunosc legislatia privitoare la roti iesite in afara caroseriei. Puteti invoca, rogu-va pasajul de lege? Frearea pasajelor se rezolva inr-u fel sau altul. Despre suprasolicitarea rulmentilor, practica a demonstrat contrariul, in sensul ca, dincolo de suprasolicitare, functionaza ansamblul ok.
×
×
  • Creează nouă...