Sari la conținut

Pandy

Members
  • Număr conținut

    13
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Reputație Comunitate

3 Neutral

Despre Pandy

  • Rang
    Dusterist
  • Dată Naștere 21.01.1991

Informații profil

  • Nume:
    Iulian
  • Interese:
    Motociclism, fotografia, ciclism, offroad
  • Oraș:
    Bucuresti
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.5 4x4 110cp
  • An fabricație:
    2011

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

  1. Pare ceva suspect, Google rapid si am gasit ca se introduc 4.5-4.8L ulei. M-a pacalit Google? O poveste haioasa a prietenei cand dusese in trecut un Fiat la revizie si i-au taxat 6L de ulei, la pret de sticla 1L ca sa iasa enorm. Si verific capcitatea…putin peste jumatatea valorii taxate.
  2. Desi nu ma incadrez la titlul initial decat 3/4, va rog sa ma ajutati cu cateva detalii. Am intrat in posesia unui Media Nav, data fabricatiei 01.2016, si imi doresc sa il montez pe PH1 din dotare, nastere 2011. Plec din start cu necesitatea unui adaptor pentru montajul principal. Anume conectorul de la mufa originala, la acesta. (Am gasit la cei de la TME, mai exact modelul ZRS-208 (https://www.tme.eu/html/RO/zrs-208/ramka_13791_RO_pelny.html)). Tipul de la care am luat MediaNav a fost foarte dragut si mi-a trimis si un microfon si o antena GPS (dar nu c
  3. Ieri am montat si folosit barele pentru prima oara. Nu pot sa pe compar cu altele mult mai scumpe, dar nu ma plang legat de suierat. De ce? Pentru ca: 1. Suieratul aparea doar cand era vant lateral si incepand cu viteze de 50. 2. Nu au fost doar barele ca sa ma pronunt corect. 3. Cine merge fara sa aiba un zgomot de fundal? O muzica in surdina sau mai tare, o sotie care sa comenteze la orice.
  4. Multumesc! Parasolarele alea le-am luat in ideea de a le folosi pe post de plasa de tantari Iar pistolul cu gaz sa am si eu pistol de lipit mobil. De cateva ori ma lovisem de necesitatea lui, dar aveam pe fir.
  5. Amatori. Soriceii rezolvau mai stilat problema. Si eu le vanam pentru primul model, dar anul asta nu au bagat la Lidl
  6. Am rezolvat si problema aceasta. Este vorba de 4 fire principale, + (la bornal), - (luat de pe stalp), power (luat de la radio, direct, dar este trecut printr-un buton independent) si RCA (clar, RCA de la casetofon spre input de la amplificator). Problema principala era ca nu am sonor, dar dupa multe cautari si intrebat stanga-dreapta, am ajuns la Gain (de pe amplificator) care daca este asa cum vine este pe 0, deci 0 sunet. 6 ore per total, bagat instalatia pe langa cheder sau pe sub mocheta, dar rezultatul este pe masura.
  7. Astazi am bagat o noua repriza de investigatii. Ce am facut: - scos mufa, cautat, cercetat, verificat (atat cat puteam observa, firele sa nu fie perlate). Concluzie, mergem mai departe. - testat cu lampa din stanga, problema persista (chiar daca pe lampa aia nu e marsalierul, aprindea ceata). Concluzia, nu e lampa. - scos complet conexiunea senzorilor de parcare. Inlocuit computerul senzorilor cu unul nou (proaspat venit pentru masina prietenei). Concluzia, nu e de acolo. - ce mi-a atras atentia a fost partea de instalatie a carligului si am vazut o mufa simi
  8. Verificat, totul arata bine si curat. Nici unul din fire nu este in contact cu altul fara izolare.
  9. Pana sa rezolv cu sonorizarea, de cateva zile am observat ca ecranul senzorilor de parcare functiona permanent, nu doar la activarea marsalierului. Senzorii au fost montati si au functionat fara probleme 3 luni. In prima faza ecranul se aprindea si se stingea, dupa care a ramas permanent aprins. Diverse mici investigatii facute crezand ca s-a defectat consola senzorilor si ca acolo face scurt, dar nu. Astazi, dupa ce mi-a atras atentia in trafic un alt Dusterist, mi-a punctat ca am un scurt, lampa marsalierului fiind mereu aprinsa. Atunci ma prinsesem ca dispozitivul e acti
  10. Baieti, sa va povestesc care a fost cursul vietii sonore a Dusterului meu. L-am luat cu difuzoarele fata schimbate cu cele de la Alpine. Totul bine, dar sunt cam sclifosit, imi doream ceva mai mult bass. Nu eram dornic sa investeac in amplificator si subwoofer, deci pe spate am mers cu niste difuzoare Blow, 2 cai. Frumoase, ok, cu filtre introduse in usa. Singura chestie e ca difuzorul de inalte nu prea sta lipit si am incercat o gramada de variante de autoadeziv, nimic. A mai trecut timpul si nu era cum ma asteptam, playerul este un JVC, nu
  11. Salut. Mai ai duze/stropitori parbriz tip perdea? Pentru PH1. Multumesc!
  12. Am cumva acces usor la conectorul releului pentru a vedea despre ce e vorba? Eventual daca este problema garniturii sa cumpar alta sau pana atunci sa dau cu vaselina siliconica.
  13. Salut, Chiar daca readuc la viata un topic vechi, sper sa nu ma injurati prea tare . Am luat in urma cu 3 luni un Duster, 1.5 dci, 2011, cu 165.000km. In Principiu nu am avut probleme, mici schimbari normale, cauciucuri, baterie, bujii (dura mult pana sa se incalzeasca la prima pornire, eroare la testare). Totul a functionat fara probleme de atunci, dar astazi, aproape de 170.00 km, am iesit putin pe un drum paralel cu Argesul pentru a ma plimba. Dupa cateva balti mai mari pe care l-am incasat, a inceput sa se aprinda martorul bujiilor. Se aprindea, se stingea dupa vreo 10 secun
×
×
  • Creează nouă...