Sari la conținut

Postări Recomandate

O scurta explicatie a folderelor (partitiilor) din MediaNav pentru a intelege mai bine importanta backup-urilor:

Storage Card   - Sistemul MediaNav, imaginea sistemului WinCE și interfața cu utilizatorul (LG shell);
Storage Card2 - partiție goală, numai pentru a salva setările utilizatorului;
Storage Card3 - partiție goală pentru a decomprima actualizările lgu înainte de instalare (fișiere cache pentru actualizări);
Storage Card4 - Programul de navigatie Primo original, (fișiere cache pentru actualizări).

Editat de Neek

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

ATENTIE:

Un amic mi-a spus ca a utilizat un stick USB 3.0 si la update firmware a asteptat 2 ore pentru a finaliza procesul (si asta la doua actualizari). Pe cand la mine cu un Kingston USB 2.0 a durat intre 5-10 min.

Deci a nu se scoate stick-ul din MediaNav in nici un caz pana nu finalizeaza el update-ul. Si pentru moment sa evitam folosirea unui stick USB 3.0.

Editat de Neek

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La 19.08.2018 la 8:30, Neek a spus:

nu accepta mai mult de 1.8 GB ocupat (ramane de testat)

Am testat eu, functioneaza perfect doar cu 4 MB liberi.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@SergiuSamson ai adaugat tu pana la 2.84 GB in Storage Card4?

Multumim pentru test si feedback in acest caz si la mai multe de acest fel.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da am sa fac poza cu restul liber pe StorageCard4!

20180920_163143.jpg

15374527174301716072311.jpg

În ultima poza vreau sa subliniez faptul ca pe lângă full Europa a venit și cu Guadelupa, Guyana Franceza, Martinica, Islanda și Reunion ca hărți! 

1537452840538124785991.jpg

Editat de SergiuSamson

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Bun deci a trecut de bariera de 1.8 GB si merge. Astfel ai facut probe de calculare trasee lungi, spre exemplu Londra sa vezi ca nu iti da eroare la calculare?

Am observat ca tu ai in dreapta numai fisierele .fbl de harti. Sper ca nu ai pus doar hartile toate dupa cum si Dacia/Renault o face.

In folderul MAP poti pune si fisierele fpa, fda, fjw, fsp si hnr ce ti-ar fi mai utile de a le avea pentru tarile ce le folosesti mai mult in loc de a avea toate hartile fara semne de circulatie, adrese, limite de viteza sau calcule de trasee alternative.

La o simpla privire la mine pentru folderul map cu toate fisierele mentionate mai sus pentru fiecare tara la Europa HERE 2018 Q1 am un spatiu de 4.64 GB. Asta fara a mai adauga POI, DEM, Buildings, speedcam. Dar tu alegi cum folosesti navigatia.  

Multumim oricum pentru teste.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 11 ore, Neek a spus:

Bun deci a trecut de bariera de 1.8 GB si merge. Astfel ai facut probe de calculare trasee lungi, spre exemplu Londra sa vezi ca nu iti da eroare la calculare?

 

Acum 11 ore, Neek a spus:

In folderul MAP poti pune si fisierele fpa, fda, fjw, fsp si hnr ce ti-ar fi mai utile de a le avea pentru tarile ce le folosesti mai mult in loc de a avea toate hartile fara semne de circulatie, adrese, limite de viteza sau calcule de trasee alternative.

Da pentru că doar astfel de fișiere erau și în original, ți-am zis doar că nu am schimbat absolut nimic decât hărțile, poi și speedcam . 

O să încerc astăzi să văd sa calculeze trasee lungi, și o sa pun azi restul de fișiere( fpa, fda, fjw, fsp) doar pentru România și Bulgaria că e aci aproape de mine, fișiere hnr am puse, căci erau și înainte pe original, dar zi-mi te rog dacă trebuie neapărat redenumite fișierele sau merg puse cu numele cu care vine, nu de alta dar e tare anevoioasa operațiunea de redenumire, dacă ai observat multe hărți au rămas la Q1. 2018, mi-a fost lene sa pierd 30 de minute ca să le redenumesc pe toate. 

Editat de SergiuSamson

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Topicuri

  • Postări

    • Deși nu mai este de actualitate, trebuie spus totuși că în cazul de față cineva a mutat cele 2 siguranțe din dreapta jos, de 5A (portocalie translucidă) și de 10A (roșie), cu o poziție mai jos. Trebuie mutate la loc, iar jos trebuie pusă o siguranță de 30A (verde, că cele două, de mai sus).
    • Astazi i-a venit randul sa ii aplic o protectie ceramica. Imi pare rau ca nu i-am facut asta de anul trecut, de cand am scos-o de pe poarta dealerului. Eu am optat pentru Nanolex Si3D si ma declar foarte multumit de rezultat.
    • Fiecare dintre noi dorim perfectul. Nu spunem ca e normal sau e bine dar experienta ne spune ca acesta, perfectul,  nu exista. Tot experienta ne sopteste cum putem salvgarda momente de nereusita, spre binele nostru. Interesul nostru al tuturor este sa ajungem cu bine acasa. Am dat al dracului de multi bani pentru masini si am dori raspuns 100% pentru banii nostrii. Dar pina si satelitii ( India ) dau rateuri. Nu e bine, nu e normal dar asta e.     PAREREA MEA, CU rechemarea: au fost prea putine la Duster, fiindca au fost (lucru +) putine erori generale care sa necesite rechemari in masa. Erorile au aparut la anumite masini, care cum a prins componentele ( bune, rele ) pe linia de montaj. Si atunci s-a preferat varianta corectiei ( resoftare ) cu ocazia prezentarii la service daca se sesizeaza defectiunea in cauza. Nesansa ta a fost ca problema a aparut la mare, iar la mare cu munca e bai!
    • Daca ii faci testul CLIP, va spune cind si de la ce piesa a aparut eroarea.  Analizezi piesa implicata. Rezultatul poate fi o eroare involuntara din cauza de bilbiieli al unui calculator sau piesa ( sursa ) defecta..
    • Salut Luați o interfață Elm și Pyren sauPyclip. Aceasta funcționează cu Windows x86, Mac, Linux sau Android. Puteți extrage instrucțiuni de diagnostic din Dialogys și Clip, pentru ph1, ph2 și noul Duster. Pe internet veți găsi diagrama de cablare pentru ph1 și ph2.    
  • epiesa.ro

×
×
  • Creează nouă...