Sari la conținut

Postări Recomandate

O scurta explicatie a folderelor (partitiilor) din MediaNav pentru a intelege mai bine importanta backup-urilor:

Storage Card   - Sistemul MediaNav, imaginea sistemului WinCE și interfața cu utilizatorul (LG shell);
Storage Card2 - partiție goală, numai pentru a salva setările utilizatorului;
Storage Card3 - partiție goală pentru a decomprima actualizările lgu înainte de instalare (fișiere cache pentru actualizări);
Storage Card4 - Programul de navigatie Primo original, (fișiere cache pentru actualizări).

Editat de Neek

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

ATENTIE:

Un amic mi-a spus ca a utilizat un stick USB 3.0 si la update firmware a asteptat 2 ore pentru a finaliza procesul (si asta la doua actualizari). Pe cand la mine cu un Kingston USB 2.0 a durat intre 5-10 min.

Deci a nu se scoate stick-ul din MediaNav in nici un caz pana nu finalizeaza el update-ul. Si pentru moment sa evitam folosirea unui stick USB 3.0.

Editat de Neek

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La 19.08.2018 la 8:30, Neek a spus:

nu accepta mai mult de 1.8 GB ocupat (ramane de testat)

Am testat eu, functioneaza perfect doar cu 4 MB liberi.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@SergiuSamson ai adaugat tu pana la 2.84 GB in Storage Card4?

Multumim pentru test si feedback in acest caz si la mai multe de acest fel.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da am sa fac poza cu restul liber pe StorageCard4!

20180920_163143.jpg

15374527174301716072311.jpg

În ultima poza vreau sa subliniez faptul ca pe lângă full Europa a venit și cu Guadelupa, Guyana Franceza, Martinica, Islanda și Reunion ca hărți! 

1537452840538124785991.jpg

Editat de SergiuSamson

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Bun deci a trecut de bariera de 1.8 GB si merge. Astfel ai facut probe de calculare trasee lungi, spre exemplu Londra sa vezi ca nu iti da eroare la calculare?

Am observat ca tu ai in dreapta numai fisierele .fbl de harti. Sper ca nu ai pus doar hartile toate dupa cum si Dacia/Renault o face.

In folderul MAP poti pune si fisierele fpa, fda, fjw, fsp si hnr ce ti-ar fi mai utile de a le avea pentru tarile ce le folosesti mai mult in loc de a avea toate hartile fara semne de circulatie, adrese, limite de viteza sau calcule de trasee alternative.

La o simpla privire la mine pentru folderul map cu toate fisierele mentionate mai sus pentru fiecare tara la Europa HERE 2018 Q1 am un spatiu de 4.64 GB. Asta fara a mai adauga POI, DEM, Buildings, speedcam. Dar tu alegi cum folosesti navigatia.  

Multumim oricum pentru teste.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 11 ore, Neek a spus:

Bun deci a trecut de bariera de 1.8 GB si merge. Astfel ai facut probe de calculare trasee lungi, spre exemplu Londra sa vezi ca nu iti da eroare la calculare?

 

Acum 11 ore, Neek a spus:

In folderul MAP poti pune si fisierele fpa, fda, fjw, fsp si hnr ce ti-ar fi mai utile de a le avea pentru tarile ce le folosesti mai mult in loc de a avea toate hartile fara semne de circulatie, adrese, limite de viteza sau calcule de trasee alternative.

Da pentru că doar astfel de fișiere erau și în original, ți-am zis doar că nu am schimbat absolut nimic decât hărțile, poi și speedcam . 

O să încerc astăzi să văd sa calculeze trasee lungi, și o sa pun azi restul de fișiere( fpa, fda, fjw, fsp) doar pentru România și Bulgaria că e aci aproape de mine, fișiere hnr am puse, căci erau și înainte pe original, dar zi-mi te rog dacă trebuie neapărat redenumite fișierele sau merg puse cu numele cu care vine, nu de alta dar e tare anevoioasa operațiunea de redenumire, dacă ai observat multe hărți au rămas la Q1. 2018, mi-a fost lene sa pierd 30 de minute ca să le redenumesc pe toate. 

Editat de SergiuSamson

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Salutare tuturor, revin cu un update, masina am preluat-o din reprezentata in data de 12.02.2020 dar am hotarat sa scriu dupa ce fac cu ea niste km. Asadar, in momentul de fata am 570 km parcursi, procentul fiind de 40% urban, 60% extra-urban, consumul mediu 6.1 / 100. Modul de conducere si consumul: ( incep prin a preciza ca legat de aceste doua aspecte sunt deschis la sfaturi, fiind prima mea masina cu motor diesel, pana acum am avut doar masini pe benzina ) Pana acum doua zile am condus cu modul ECO activat constant si consumul mediu era de 6 / 100, a crescut la 6.1 dupa dezactivarea modului ECO. Schimbarea vitezelor o fac la 2500 rpm ( chiar si din prima in a doua ) iar in oras, cand este mai aglomerat, incerc cat se poate, sa merg cu 2300-2500 rpm, in extra-urban rpm-ul este undeva la 2000-2200 si merg cu viteza a cincea si a sasea), ca si viteza maxima, de asemenea urmez sfaturile din manual si nu am depasit 130 km/h, maximul atins fiind 120 km/h.  Tinuta de condus: scaunele sunt destul de comode, singurul lucru pe care il am de comentat este ca cei de la Dacia puteau sa ofere posibilitatea de a lasa scaunul soferului cu macar o miscare de maneta mai jos, dar sincer dupa 4-5 zile m-am obisnuit si cu maximul oferit de Dacia.  Modul in care se comporta masina pe drum: mie unul imi place, este usor de condus dupa parerea mea si chiar daca este inalta, cu putina atentie si cunoscandu-i limitele poti sa iei virajele mai ample si cu 100 km/h fara sa simti ca fortezi masina foarte mult, virajele mai stranse undeva la 60 km/h, la viraje foarte stranse nu stiu cum se comporta masina deoarece nu am intalnit pe traseele facute pana acum. Pe autostrada masina merge foarte ok si nici nu mi s-a parut ca sunetul exterior ( aer, motor etc. ) se aude deranjant de tare in interior, este mai mult decat ok ( din punctul meu de vedere ).  Un lucru deranjant, pe care doar in aceasta seara l-am sesizat sau doar acum a aparut, este ca un sirenaj care se aude cand motorul este pornit chiar si dupa ce opresc motorul dar nu intrerup contactul si pare sa vina de undeva din zona rezervorului sau a sistemului de alimentare cu combustibil ( nu sunt mecanic si nici nu am cunostinte tehnice ) dar sunt curios daca este normal sau daca a mai avut cineva acest sunet si care este motivul pentru care a aparut. Cam asta este experienta cu masina pana in acest moment, per total eu sunt multumit de masina singura mentiune fiind acel sunet amintit mai sus. Sper sa nu va fi plictisit prea tare postarea. 😊
    • Stiam ca vazusem un alt documentar despre tipurile de uleiuri de baza si acum l-am regasit. Vizionare placuta pentru o intelegere mai amanuntita: https://www.youtube.com/watch?v=Bo2k8FNaAOw
    • Pentru a "intelege" si altii, intreg documentul (gasit si de un alt coleg) pe: https://www.total.it/sites/g/files/wompnd561/f/atoms/files/elf_renault_guidaoli_ita_19_giugno.pdf Cei de la VW au "lasat" Castrolul si l-au "luat" cei de la Renault. Pana la urma tot de cativa centi este vorba. Speram sa fie mai bine sau cel putin sa nu fie mai rau (motor, turbina, DPF, etc).
    • A incercat sa faca o diagnoza, dar in acel moment martorii de bord erau stinsi si nu aparut nici o eroare. Daca cunoasteti pe cineva in Cluj expert in Duster, va rog sa mi-l recomandati. Mulțumesc 
    • Diagnoza..intai..Daca respectivul e meserias iti spune si care ar fi cauza!
×
×
  • Creează nouă...